Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:10:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
92
93
94
95
96
97
98
[
99
]
100
101
102
103
104
105
106
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325184 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
azsak
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4900 Dátum:
2015.03.13 péntek, 09:40:46 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.03.13 péntek, 08:07:57
Az alapján, amit Zoleex belinkelt, nekem az jött le, hogy ha 5-ös váltód van (MTX75), akkor igen, a 6-os (MMT6), akkor nem.
6-os váltom van.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4901 Dátum:
2015.03.13 péntek, 11:23:06 »
Valaki meg tudja nekem azt mondani hogy az st220 kuplungszettjei között van-1 különbség?
a 2002 es 5 ös váltós és az utána következő 6os váltós szeriák közt? az enyém 2002.06. havi 5ös váltós
Mert kuplung szettet akarok venni de nem tudom, hogy melyik a jó bele, és ahol kedvezményem van ott csak 6os váltóst látnak a gépben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4902 Dátum:
2015.03.13 péntek, 11:25:20 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.13 péntek, 11:23:06
Valaki meg tudja nekem azt mondani hogy az st220 kuplungszettjei között van-1 különbség?
a 2002 es 5 ös váltós és az utána következő 6os váltós szeriák közt? az enyém 2002.06. havi 5ös váltós
Mert kuplung szettet akarok venni de nem tudom, hogy melyik a jó bele, és ahol kedvezményem van ott csak 6os váltóst látnak a gépben.
FAQ nem segít?
"2.5 V6 LCBD, 3.0 V6 REBA, ST220 MEBA
Kuplung készlet+kinyomó
MMT6: 624 3324 33
Kuplung készlet
MTX75: 624 3140 09
MMT6: 624 3324 09
Kinyomó
MTX75: 510 0007 10
MMT6: 510 0125 10
Lendkerék
415 0412 10
Csavarkészlet
411 0176 10"
A kuplung készlet a szerkezetet és a tárcsát jelenti egyben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4903 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 11:04:57 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.12 csütörtök, 14:40:58
Itt egy leírás a cseréről:
http://www.stdrivers.co.uk/forum/topic/27851-gearbox-oil-change-guide/
Először a betöltő csavarját tekerd ki és csak utána próbálkozz a leeresztővel.
A váltóbevizsgálás szerintem többe kerül, mint maga a váltó.....
Szimeringeket és tolatólámpa kapcsolót akár otthon is ki tudod cserélni.
Köszönöm a linket. Bár nem magyar, a képeken szépen látszik minden. A kérdésem még az lenne, hogy amig nem sikerül a váltót lecserélnem, addig, mivel csepeg kicsit az olaj, szabad-e utántölteni? Vagyis nem cserélni csak feltölteni.
Azért kérdem, mert aknám nincs, alámenni nem tudok és még idén cserélve lesz a váltó, ezért szervizbe nem vinném, ha magam is bele tudok tölteni egy kicsit.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4904 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 12:04:48 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2015.03.15 vasárnap, 11:04:57
Köszönöm a linket. Bár nem magyar, a képeken szépen látszik minden. A kérdésem még az lenne, hogy amig nem sikerül a váltót lecserélnem, addig, mivel csepeg kicsit az olaj, szabad-e utántölteni? Vagyis nem cserélni csak feltölteni.
Azért kérdem, mert aknám nincs, alámenni nem tudok és még idén cserélve lesz a váltó, ezért szervizbe nem vinném, ha magam is bele tudok tölteni egy kicsit.
Utàntöltheted magadnak is. Linken làthatod a töltő csavart.
Biztos a vàltóból jön az olaj? Hol látod a folyást?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4905 Dátum:
2015.03.20 péntek, 13:02:48 »
Idézetet írta: azsak - 2015.03.12 csütörtök, 21:44:18
Van különbség a 5-ös és 6-os váltóhoz való kettőstömegű és kuplung szerkezet között?
Ezt néztem ki:
http://olajshop.hu/luk-kuplung-600-0047-00
A kettőstömegü lendkereket a motorhoz veszed a váltóhoz meg a kinyomó csapágyat.Én cseréltem 5-ös váltót 6-os ra és csak a váltó le fel lett cserélve semmi más.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
azsak
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4906 Dátum:
2015.03.21 szombat, 14:12:54 »
Mi véleményetek az egytömegű lendkerékről? Érdemes váltani rá? Jelenleg még mindig beteg szabin van a kicsikém, mert nincs 200e ftomalkatrészre.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4907 Dátum:
2015.03.21 szombat, 15:41:10 »
Idézetet írta: azsak - 2015.03.21 szombat, 14:12:54
Mi véleményetek az egytömegű lendkerékről? Érdemes váltani rá? Jelenleg még mindig beteg szabin van a kicsikém, mert nincs 200e ftomalkatrészre.
200k? Valamit szerintem elneztel. Ketlem hogy egy lendkerek ennyibe kerulne.
Naplózva
azsak
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4908 Dátum:
2015.03.21 szombat, 17:15:25 »
Idézetet írta: Shad - 2015.03.21 szombat, 15:41:10
200k? Valamit szerintem elneztel. Ketlem hogy egy lendkerek ennyibe kerulne.
Lendkerék, kuplung szerk. csapágy és munkahenger a 200e ft.
Naplózva
azsak
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4909 Dátum:
2015.03.21 szombat, 22:37:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.03.21 szombat, 22:32:52
Láttam a facebookon e témában igen magas szintű hozzászólások voltak nagyon nagy tudású emberektől.....
Gondolom rengetegnek van mind szakmai,mind elméleti, és gyakorlati tapasztalata e témában ahogy olvasgattam...
Nemis nagyon csodálkozom hogy kiröhögik őket a fósvágenesek, amennyi ökörséget összehordanak ott egyesek....Aztán meg irogatnak hogy nem jó az autójuk nincs ötletem? Mert ECU frissités közben bekellett bikázni és leégett a generátorról a diódahíd
b@zdmeg....nem
kapok szikrát néha komolyan...
Elég paraszt hangnemet ütött meg 1-2 emberke. Fel is húztam magam rajta. Pedig csak a véleményukre voltam kíváncsi. Erre osztják az észt. Ha jól láttam te vagy a fix lendkerék guruja.
segíts dontenem a témában. 6os valtom van es 2.0 tdci motor. Erdemes a fix lendkereket bele rakni?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4910 Dátum:
2015.03.22 vasárnap, 12:10:34 »
Idézetet írta: azsak - 2015.03.21 szombat, 22:37:55
Elég paraszt hangnemet ütött meg 1-2 emberke. Fel is húztam magam rajta. Pedig csak a véleményukre voltam kíváncsi. Erre osztják az észt. Ha jól láttam te vagy a fix lendkerék guruja.
segíts dontenem a témában. 6os valtom van es 2.0 tdci motor. Erdemes a fix lendkereket bele rakni?
De gyors vagy bakker...inkább kitöröltem mert úgy döntöttem nem akarok vitázni senkivel már...és okosok mindig vannak persze akiket nem lehet meggyőzni.
Ha nekem
TDCI-m lenne akkor is
fix lendkereket raknék bele
. mint ahogy az van most is a TDDI-ben 6-7 éve. De akármilyen autóm lenne akkor is a fix-re törekednék és ennyi.
Árban kb ugyanannyira jössz ki szerintem de nem néztem árakat mostanában munkadij 30 körül van egy ilyenre.
Viszont amit mi betettünk vagy akinek eddig segitettem és olyat tett be ami nekem is van mindegyik megy úgy tudom tökéletesen....a többiről nem tudok nyilatkozni.
Nálam a 6-os váltó elkezdett búgni jöttem haza németből az autópályán, oda felé még nem volt hangja...mentem vele igy még kb 4 hónapot és visszaraktunk egy 5-öst (amivel ment kb 5 évet előtte). A 6-os kb 2 évet volt fennt, használt volt kb 350.000km-el, és az az érdekes hogy német út előtt olajat cseréltünk, igaz nem valami nagy márkát tettünk bele és elkezdett szólni 1500km után...hátsó difi csapágyak feladták, kidobtam a kukába...60km/h-tól elkezdtek búgni...TZS barátomnak is ugyanez volt 6-ossal, beszéltünk és neki kéttömegű volt mindig a kocsiban...erről ennyit, Lényeg hogy köze nem volt a fix lendkerékhez.
Csak érdekességképpen irom hogy a gyári szervizek a gyári programban egyre többször futnak bele hogy csak fix kiváltó szettet hoz nekik a program a kocsihoz, és kéttömegűt már nem...érdekes....
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.22 vasárnap, 12:14:03 írta Bunyek
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4911 Dátum:
2015.03.22 vasárnap, 12:19:01 »
Idézetet írta: azsak - 2015.03.21 szombat, 22:37:55
Elég paraszt hangnemet ütött meg 1-2 emberke. Fel is húztam magam rajta. Pedig csak a véleményukre voltam kíváncsi. Erre osztják az észt. Ha jól láttam te vagy a fix lendkerék guruja.
segíts dontenem a témában. 6os valtom van es 2.0 tdci motor. Erdemes a fix lendkereket bele rakni?
Én nem mondtam hogy parasztok, viszont elég érdekes stilusok találkoznak ott érdekes felfogású és tudású emberektől...
Néha csak beleolvasok és a tiedét pont olvastam...Inkább nem olvasom már mert vagy behugyozok a röhögéstől vagy felmegy a vérnyomásom, és nekem egyik sem jó...
Igaz már itt is inkább csak olvasója vagyok/leszek a fórumnak.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.22 vasárnap, 12:20:52 írta Bunyek
»
Naplózva
azsak
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4912 Dátum:
2015.03.22 vasárnap, 13:25:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.03.22 vasárnap, 12:19:01
Én nem mondtam hogy parasztok, viszont elég érdekes stilusok találkoznak ott érdekes felfogású és tudású emberektől...
Néha csak beleolvasok és a tiedét pont olvastam...Inkább nem olvasom már mert vagy behugyozok a röhögéstől vagy felmegy a vérnyomásom, és nekem egyik sem jó...
Igaz már itt is inkább csak olvasója vagyok/leszek a fórumnak.
Azt hiszem meggyőztél.
mondjuk az az érdekes, h mindenki azt irja, h szét rázza az autót meg egyebeket. De sehol nem olvastam olyat, h aki valóban használta igy járt volna. Szóval nem értem honnan szedik ezt. Ma beszeltem egy mérnök baratommal aki a femiparban dolgozik es ő is azt javasolta, h ha van hozzá fix akkor azt tegyek bele. Itt a fórumon ajánlott egy srác komplett uj szettet 80ert. Szerintem bele is költözik az automba.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4913 Dátum:
2015.03.22 vasárnap, 20:42:45 »
Idézetet írta: azsak - 2015.03.21 szombat, 14:12:54
Mi véleményetek az egytömegű lendkerékről? Érdemes váltani rá? Jelenleg még mindig beteg szabin van a kicsikém, mert nincs 200e ftomalkatrészre.
Egyelőre én se tudok semmi panaszt mondani rá. De én még csak ~2 év/40ezer km-nél járok.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4914 Dátum:
2015.03.22 vasárnap, 21:36:20 »
Idézetet írta: azsak - 2015.03.22 vasárnap, 13:25:16
Azt hiszem meggyőztél.
mondjuk az az érdekes, h mindenki azt irja, h szét rázza az autót meg egyebeket. De sehol nem olvastam olyat, h aki valóban használta igy járt volna. Szóval nem értem honnan szedik ezt. Ma beszeltem egy mérnök baratommal aki a femiparban dolgozik es ő is azt javasolta, h ha van hozzá fix akkor azt tegyek bele. Itt a fórumon ajánlott egy srác komplett uj szettet 80ert. Szerintem bele is költözik az automba.
fémiparban ?
végülis az autóiparhoz annyi köze van, hogy az autó is fém
gondolom megindokolni nem tudta, csak jobb és kész. sokan vannak ezzel így
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.22 vasárnap, 21:41:49 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4915 Dátum:
2015.03.22 vasárnap, 21:46:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.22 vasárnap, 21:36:20
fémiparban ?
végülis az autóiparhoz annyi köze van, hogy az autó is fém
gondolom megindokolni nem tudta, csak jobb és kész. sokan vannak ezzel így
gondolom, ha valamit a gyárban megterveztek, leteszteltek, az úgy jó. Ha 2 tömegűvel gyártották, akkor az való bele. szerintem.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4916 Dátum:
2015.03.22 vasárnap, 21:56:14 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.22 vasárnap, 21:46:02
gondolom, ha valamit a gyárban megterveztek, leteszteltek, az úgy jó. Ha 2 tömegűvel gyártották, akkor az való bele. szerintem.
de mindig van aki tudja a frankót
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4917 Dátum:
2015.03.22 vasárnap, 21:58:06 »
...és nem mellékesen az újabb modelleknél is van kéttömegű lendkerék.
Még az sem kizárt, hogy nem csak az emberek bosszantására találták ki.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4918 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 06:09:29 »
Idézetet írta: Angel - 2015.03.22 vasárnap, 21:58:06
...és nem mellékesen az újabb modelleknél is van kéttömegű lendkerék.
Még az sem kizárt, hogy nem csak az emberek bosszantására találták ki.
ha 1 ütemben 7x sprickol,azt mán csillapítani köll....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4919 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 17:23:14 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.22 vasárnap, 21:46:02
gondolom, ha valamit a gyárban megterveztek, leteszteltek, az úgy jó. Ha 2 tömegűvel gyártották, akkor az való bele. szerintem.
Ja. Bal első zár. Hátsó fék. Ostoba automata klíma.. stb.
Naplózva
azsak
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4920 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 18:49:56 »
Mennyi okos szak avatott ember van itt...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4921 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 20:48:36 »
Idézetet írta: azsak - 2015.03.23 hétfő, 18:49:56
Mennyi okos szak avatott ember van itt...
nem kell kérdezni más véleményét.ha te sokkal okosabbnak gondolod magad,akkor miért kérdezed,hogy a tdci-re jó lesz-e a fix lendkerék?
Súgok.Többen visszaszerelték a fixet a gyárira,mert szétrázta az autót.de biztosan ők voltak a bénák.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4922 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 20:51:41 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.23 hétfő, 20:48:36
nem kell kérdezni más véleményét.ha te sokkal okosabbnak gondolod magad,akkor miért kérdezed,hogy a tdci-re jó lesz-e a fix lendkerék?
Súgok.Többen visszaszerelték a fixet a gyárira,mert szétrázta az autót.de biztosan ők voltak a bénák.
Kicsodák?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4923 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 20:56:04 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.03.23 hétfő, 20:51:41
Kicsodák?
2-3 éve is van már.nem emlékszem a nickjükre.lerágott csont volt ez már akkor is.időnként fel fel bukkan a sok marhasággal együtt.
ha nem lennék lusta,biz isten megkeresném,de beleuntam,hogy időnként visszatér mindig ugyan az a próbálkozás.
És lényegében nem is érdekel.bárki át is szerelheti,aki csak akarja.csak az informális tájékoztatáshoz hozzátartozik a valóság is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4924 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 20:58:01 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.23 hétfő, 20:56:04
2-3 éve is van már.nem emlékszem a nickjükre.lerágott csont volt ez már akkor is.időnként fel fel bukkan a sok marhasággal együtt.
ha nem lennék lusta,biz isten megkeresném,de beleuntam,hogy időnként visszatér mindig ugyan az a próbálkozás.
És lényegében nem is érdekel.bárki át is szerelheti,aki csak akarja.csak az informális tájékoztatáshoz hozzátartozik a valóság is.
Aha...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Shad
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4925 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 22:26:21 »
Egyébként egy kettőstömegűnek kb hány km-et kéne kibírnia átlagosan normál használat mellett? Ma pont nézegettem az árakat kíváncsiságból és láttam hogy komplett LUK szett mindennel együtt nincs 130k ft, ami szerintem nem egy nagy összeg, ha elmegy az ember vele mondjuk 200k km-t. Átlag 30k éves futással számolva is szűk 7 év.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4926 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 22:51:46 »
Idézetet írta: Shad - 2015.03.23 hétfő, 22:26:21
Egyébként egy kettőstömegűnek kb hány km-et kéne kibírnia átlagosan normál használat mellett? Ma pont nézegettem az árakat kíváncsiságból és láttam hogy komplett LUK szett mindennel együtt nincs 130k ft, ami szerintem nem egy nagy összeg, ha elmegy az ember vele mondjuk 200k km-t. Átlag 30k éves futással számolva is szűk 7 év.
Na ja. Csak mikor másodszor cseréled, már drágább, mint amit ér az autó.
A fixet meg soha nem kell, csak néha a kuplungot mellette.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4927 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 23:04:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.22 vasárnap, 21:56:14
de mindig van aki tudja a frankót
A fotelszerelők mindig jobbak mint a hivatásosak.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4928 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 23:48:47 »
Idézetet írta: Shad - 2015.03.23 hétfő, 22:26:21
Egyébként egy kettőstömegűnek kb hány km-et kéne kibírnia átlagosan normál használat mellett? Ma pont nézegettem az árakat kíváncsiságból és láttam hogy komplett LUK szett mindennel együtt nincs 130k ft, ami szerintem nem egy nagy összeg, ha elmegy az ember vele mondjuk 200k km-t. Átlag 30k éves futással számolva is szűk 7 év.
Használatfüggő, de azért 150ezer felett minden km ajándék.
Egytömegű szett szintén mindennel 45ezerből a kapunál volt (azóta drágult sajnos). Persze tény, hogy nem egy LUK, hanem noname szett.
Viszont ha tegyük fel bajt csinál és cserélnem kéne egy váltót, plusz mondjuk betennék egy új kinyomót, szerkezetet, tárcsát, még akkor is éppen hogy alulról karcolom egy kettőstömegű szett árát
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4929 Dátum:
2015.03.24 kedd, 06:07:44 »
Idézetet írta: Shad - 2015.03.23 hétfő, 22:26:21
Egyébként egy kettőstömegűnek kb hány km-et kéne kibírnia átlagosan normál használat mellett? Ma pont nézegettem az árakat kíváncsiságból és láttam hogy komplett LUK szett mindennel együtt nincs 130k ft, ami szerintem nem egy nagy összeg, ha elmegy az ember vele mondjuk 200k km-t. Átlag 30k éves futással számolva is szűk 7 év.
nincs ilyen szám.van aki 400felett jár vele,és van aki120nál cserélte.a számok az elsőnél igazak.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4930 Dátum:
2015.03.24 kedd, 08:11:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.03.23 hétfő, 22:51:46
Na ja. Csak mikor másodszor cseréled, már drágább, mint amit ér az autó.
A fixet meg soha nem kell, csak néha a kuplungot mellette.
AndyA
amit nem kapsz valószínű külön, csak másik fix lendkerékkel, hiába nem kell
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ujfiju
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
kuplung kiemelő csapágy?
«
Új hozzászólás #4931 Dátum:
2015.03.25 szerda, 09:01:41 »
Hali!
Egy olyan tunet utotte fel a fejet, hogy valtas kozben (amig a kuplung pedalt nyomom) csorompolo hang hallatszik es a pedal is razkodik. Nem jo jel.
A szerelo ismeros egybol ravagta hogy ez kuplung kiemelő csapágy hiba lesz. Ennek orvedtem is, hogy egybol mondta hiba okat - nem szokott tevedni.
Aztan a kovetkezo lepes, hogy mivel nem ismeretes, hogy mennyit futott a jelenlegi kuplungszerkezet (max 200e) igy csereljuk az egeszet es meg az is lehet hogy a kettos tomegu lendkereket is. Ennek kevesbe orvendtem.
Ertem en, hogy ezek komplex szerkezetek, csak hat nehezen emeszti meg az ember, hogy egy alkatresz miatt ennyi mindent csereljek. Arra is gondoltam, hogy szerelokent az egesz kocerajt konnyebb cserelni, mint a szetbontani es csak a csapagyat cserelni. Es valoszinuleg kevesebb a riziko is vele.
Szerintetek egybol rendeljem meg a kuplungot, vagy gyozkodjem a szerelot hogy probalja meg a csapagycseret? Azt is el tudom fogadni, hogy ha a csapagy tonkremenet, akkor a tobbi resze is mar a veget jarja es jobban jarok ha most rendbe lesz teve.
A masik kerdesem, hogy allitolag tobb kuplung szerkezet is van az mk3-hoz, igy jo lenne tudni, hogy melyiket rendeljuk? Valami ilyesmi valto kodokrol van szo: 1s7t, 2s7t 3s7t. En ugy gondolnam, hogy az alvazkodbol egyertelmu... Az auto amugy MK3 TDCi 2L 2005 decemberi facelift, Ghia
Elore is koszi a tanacsokat:
Ujfiju
Naplózva
2005 MkIII 2.0 Tdci, Ghia, 6 gang, Denso navigation, FlipKey
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: kuplung kiemelő csapágy?
«
Új hozzászólás #4932 Dátum:
2015.03.25 szerda, 09:21:16 »
Idézetet írta: ujfiju - 2015.03.25 szerda, 09:01:41
Hali!
Egy olyan tunet utotte fel a fejet, hogy valtas kozben (amig a kuplung pedalt nyomom) csorompolo hang hallatszik es a pedal is razkodik. Nem jo jel.
A szerelo ismeros egybol ravagta hogy ez kuplung kiemelő csapágy hiba lesz. Ennek orvedtem is, hogy egybol mondta hiba okat - nem szokott tevedni.
Aztan a kovetkezo lepes, hogy mivel nem ismeretes, hogy mennyit futott a jelenlegi kuplungszerkezet (max 200e) igy csereljuk az egeszet es meg az is lehet hogy a kettos tomegu lendkereket is. Ennek kevesbe orvendtem.
Ertem en, hogy ezek komplex szerkezetek, csak hat nehezen emeszti meg az ember, hogy egy alkatresz miatt ennyi mindent csereljek. Arra is gondoltam, hogy szerelokent az egesz kocerajt konnyebb cserelni, mint a szetbontani es csak a csapagyat cserelni. Es valoszinuleg kevesebb a riziko is vele.
Szerintetek egybol rendeljem meg a kuplungot, vagy gyozkodjem a szerelot hogy probalja meg a csapagycseret? Azt is el tudom fogadni, hogy ha a csapagy tonkremenet, akkor a tobbi resze is mar a veget jarja es jobban jarok ha most rendbe lesz teve.
A masik kerdesem, hogy allitolag tobb kuplung szerkezet is van az mk3-hoz, igy jo lenne tudni, hogy melyiket rendeljuk? Valami ilyesmi valto kodokrol van szo: 1s7t, 2s7t 3s7t. En ugy gondolnam, hogy az alvazkodbol egyertelmu... Az auto amugy MK3 TDCi 2L 2005 decemberi facelift, Ghia
Elore is koszi a tanacsokat:
Ujfiju
szerintem jó tanácsot adott a szerelőd.
az FAQ-ban ott vannak a cikkszámok a kuplunghoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: kuplung kiemelő csapágy?
«
Új hozzászólás #4933 Dátum:
2015.03.25 szerda, 12:01:42 »
Idézetet írta: ujfiju - 2015.03.25 szerda, 09:01:41
Hali!
Egy olyan tunet utotte fel a fejet, hogy valtas kozben (amig a kuplung pedalt nyomom) csorompolo hang hallatszik es a pedal is razkodik. Nem jo jel.
A szerelo ismeros egybol ravagta hogy ez kuplung kiemelő csapágy hiba lesz. Ennek orvedtem is, hogy egybol mondta hiba okat - nem szokott tevedni.
Aztan a kovetkezo lepes, hogy mivel nem ismeretes, hogy mennyit futott a jelenlegi kuplungszerkezet (max 200e) igy csereljuk az egeszet es meg az is lehet hogy a kettos tomegu lendkereket is. Ennek kevesbe orvendtem.
Ertem en, hogy ezek komplex szerkezetek, csak hat nehezen emeszti meg az ember, hogy egy alkatresz miatt ennyi mindent csereljek. Arra is gondoltam, hogy szerelokent az egesz kocerajt konnyebb cserelni, mint a szetbontani es csak a csapagyat cserelni. Es valoszinuleg kevesebb a riziko is vele.
Szerintetek egybol rendeljem meg a kuplungot, vagy gyozkodjem a szerelot hogy probalja meg a csapagycseret? Azt is el tudom fogadni, hogy ha a csapagy tonkremenet, akkor a tobbi resze is mar a veget jarja es jobban jarok ha most rendbe lesz teve.
A masik kerdesem, hogy allitolag tobb kuplung szerkezet is van az mk3-hoz, igy jo lenne tudni, hogy melyiket rendeljuk? Valami ilyesmi valto kodokrol van szo: 1s7t, 2s7t 3s7t. En ugy gondolnam, hogy az alvazkodbol egyertelmu... Az auto amugy MK3 TDCi 2L 2005 decemberi facelift, Ghia
Elore is koszi a tanacsokat:
Ujfiju
Azért szokás egyben cserélni mindent, mert elég nagy munka a szerelés, 30-40 körül szoktak kérni érte. Lehet, hogy a többi alkatrész kibír még párezret, de ha 2 hónap múlva megint szét kell szedni, akkor újra kipergetheted a 30ezret. Ha egyszerre cserélsz mindent, akkor pedig tudod, hogy min 120-150ezer km-en keresztül nem lesz gond azon a részen.
Csak kinyomót cserélni semmivel sem nehezebb, mint egyben az egészet (sőt ha így nézzük, akkor a szerkezet és lendkerék csere még plusz idő és energia).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4934 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 11:04:30 »
Magyarországo lehet kapni egytümegű lendkereket egy 2004 1.8 125LE benzines mondeohoz? Vagy csak külföldről lehet behozatni?
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4935 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 11:05:55 »
Idézetet írta: Cila76 - 2015.04.02 csütörtök, 11:04:30
Magyarországo lehet kapni egytümegű lendkereket egy 2004 1.8 125LE benzines mondeohoz? Vagy csak külföldről lehet behozatni?
Biztos lehet....csak azon már rajta lesz a kereskedő haszna is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4936 Dátum:
2015.04.03 péntek, 15:04:36 »
1, Szerintetek lehet keverni a lendkerék és a kuplung gyártóját?
A lendkerék (kettős) Sachs, a kuplung pedig LUK lenne.
2, Kaptam egy olcsó ajánlatot Valeo hidraulikus kinyomócsapágyra. Gyanúsan olcsó. Van vele valamilyen tapasztalataitok?
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4937 Dátum:
2015.04.03 péntek, 15:26:41 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.04.02 csütörtök, 11:05:55
Biztos lehet....csak azon már rajta lesz a kereskedő haszna is.
nekem pont annyit mutatott múltkor a külföldi webshop is, mintha itthon néztem volna kuplung szettet.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4938 Dátum:
2015.04.03 péntek, 16:00:46 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.04.03 péntek, 15:26:41
nekem pont annyit mutatott múltkor a külföldi webshop is, mintha itthon néztem volna kuplung szettet.
Ne webshopba nézd.....ebay biztos olcsóbb.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4939 Dátum:
2015.04.03 péntek, 16:42:10 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.04.03 péntek, 16:00:46
Ne webshopba nézd.....ebay biztos olcsóbb.
ebay-en is a kínai szarok olcsóbbak.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4940 Dátum:
2015.04.03 péntek, 20:37:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.03.23 hétfő, 20:51:41
Kicsodák?
na például:
"Leírás
Az autó megkímélt állapotú, belső tere nagyon szép, kívülről használatból adódó karcok találhatóak. A gépjárművet hosszú utakra használtam, olajcsere, szűrők cseréje mindig időben elvégezve. Pár hónappal ezelőtt az izzítógyertyák voltak cserélve.
Az autóba kb. 50.000 km-rel ezelőtt fix lendkerék lett beépítve. Alapjáraton felengedett kuplungnál rezonancia érzékelhető, illetve gyorsításnál kb. 2200-as fordulatig.
Az autó működését nem befolyásolja, napi használatban van. Az autó bármikor kipróbálható, szerelővel átvizsgáltatható. Az autóhoz jár 4db 2013-as jó állapotú téligumi, illetve 2 db majdnem új 2014-es nyárigumi."
forrás --- http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-8842452
Évjárat: 2006
Állapot: Normál
Kivitel: Kombi
Jármű adatok
Futott km: 268 000 km
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Szín: Sötétkék
Saját tömeg: 1 505 kg
Össztömeg: 2 005 kg
Csomagtartó: 500 liter
Klíma fajtája: Digitális klíma
Motor adatok
Üzemanyag: Dízel
Hengerűrtartalom: 1998 cm³
Teljesítmény: 96 kW, 131 LE
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4941 Dátum:
2015.04.03 péntek, 20:44:19 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.03 péntek, 20:37:05
na például:
"Leírás
Az autó megkímélt állapotú, belső tere nagyon szép, kívülről használatból adódó karcok találhatóak. A gépjárművet hosszú utakra használtam, olajcsere, szűrők cseréje mindig időben elvégezve. Pár hónappal ezelőtt az izzítógyertyák voltak cserélve.
Az autóba kb. 50.000 km-rel ezelőtt fix lendkerék lett beépítve. Alapjáraton felengedett kuplungnál rezonancia érzékelhető, illetve gyorsításnál kb. 2200-as fordulatig.
Az autó működését nem befolyásolja, napi használatban van. Az autó bármikor kipróbálható, szerelővel átvizsgáltatható. Az autóhoz jár 4db 2013-as jó állapotú téligumi, illetve 2 db majdnem új 2014-es nyárigumi."
forrás --- http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-8842452
Évjárat: 2006
Állapot: Normál
Kivitel: Kombi
Jármű adatok
Futott km: 268 000 km
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Szín: Sötétkék
Saját tömeg: 1 505 kg
Össztömeg: 2 005 kg
Csomagtartó: 500 liter
Klíma fajtája: Digitális klíma
Motor adatok
Üzemanyag: Dízel
Hengerűrtartalom: 1998 cm³
Teljesítmény: 96 kW, 131 LE
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4942 Dátum:
2015.04.03 péntek, 20:51:58 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.03 péntek, 20:37:05
na például:
"Leírás
Az autó megkímélt állapotú, belső tere nagyon szép, kívülről használatból adódó karcok találhatóak. A gépjárművet hosszú utakra használtam, olajcsere, szűrők cseréje mindig időben elvégezve. Pár hónappal ezelőtt az izzítógyertyák voltak cserélve.
Az autóba kb. 50.000 km-rel ezelőtt fix lendkerék lett beépítve. Alapjáraton felengedett kuplungnál rezonancia érzékelhető, illetve gyorsításnál kb. 2200-as fordulatig.
Az autó működését nem befolyásolja, napi használatban van. Az autó bármikor kipróbálható, szerelővel átvizsgáltatható. Az autóhoz jár 4db 2013-as jó állapotú téligumi, illetve 2 db majdnem új 2014-es nyárigumi."
úgysem hiszi el senki. biztos másért van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4943 Dátum:
2015.04.03 péntek, 20:53:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.04.03 péntek, 20:51:58
úgysem hiszi el senki. biztos másért van
mint mondtam-nekem nem fáj,ha valaki más szétbaxa a saját autóját.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4944 Dátum:
2015.04.03 péntek, 20:55:15 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.03 péntek, 20:53:12
mint mondtam-nekem nem fáj,ha valaki más szétbaxa a saját autóját.
teljesen igazad van. csak ezek után jön a "mondeo egy ***" duma általában
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4945 Dátum:
2015.04.07 kedd, 12:02:55 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.03 péntek, 20:37:05
na például:
"Leírás
Az autó megkímélt állapotú, belső tere nagyon szép, kívülről használatból adódó karcok találhatóak. A gépjárművet hosszú utakra használtam, olajcsere, szűrők cseréje mindig időben elvégezve. Pár hónappal ezelőtt az izzítógyertyák voltak cserélve.
Az autóba kb. 50.000 km-rel ezelőtt fix lendkerék lett beépítve. Alapjáraton felengedett kuplungnál rezonancia érzékelhető, illetve gyorsításnál kb. 2200-as fordulatig.
Az autó működését nem befolyásolja, napi használatban van. Az autó bármikor kipróbálható, szerelővel átvizsgáltatható. Az autóhoz jár 4db 2013-as jó állapotú téligumi, illetve 2 db majdnem új 2014-es nyárigumi."
forrás --- http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-8842452
Évjárat: 2006
Állapot: Normál
Kivitel: Kombi
Jármű adatok
Futott km: 268 000 km
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Szín: Sötétkék
Saját tömeg: 1 505 kg
Össztömeg: 2 005 kg
Csomagtartó: 500 liter
Klíma fajtája: Digitális klíma
Motor adatok
Üzemanyag: Dízel
Hengerűrtartalom: 1998 cm³
Teljesítmény: 96 kW, 131 LE
És minden kétséget kizáróan bizonyított, hogy az említett rezonanciát a lendkerék okozza.... Továbbá a lendkerék is bevizsgált, hogy pl nem gyártási hibás.
Ezzel nem azt mondom, hogy biztos hogy nem az egytömegű lendkerék okozza a problémát, de kb pont ezer más oka is lehet a hibának.
Nameg sokszor amennyire hinni lehet a hahus leírásoknak, lehet, hogy nem is egytömegű van benne
(Ugye a sok megkímélt, sérülésmentes, tutiziherhogynemtekert szervízkönyves idős orvos autó
)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4946 Dátum:
2015.04.07 kedd, 13:23:58 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.04.07 kedd, 12:02:55
És minden kétséget kizáróan bizonyított, hogy az említett rezonanciát a lendkerék okozza.... Továbbá a lendkerék is bevizsgált, hogy pl nem gyártási hibás.
Ezzel nem azt mondom, hogy biztos hogy nem az egytömegű lendkerék okozza a problémát, de kb pont ezer más oka is lehet a hibának.
Nameg sokszor amennyire hinni lehet a hahus leírásoknak, lehet, hogy nem is egytömegű van benne
(Ugye a sok megkímélt, sérülésmentes, tutiziherhogynemtekert szervízkönyves idős orvos autó
)
ez az autó az egyik fórumtársunkké....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4947 Dátum:
2015.04.07 kedd, 22:10:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.07 kedd, 13:23:58
ez az autó az egyik fórumtársunkké....
van is neki már 1 egész hozzászólása...
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4948 Dátum:
2015.04.07 kedd, 22:27:06 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.04.07 kedd, 22:10:37
van is neki már 1 egész hozzászólása...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mister28
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4949 Dátum:
2015.04.07 kedd, 22:53:49 »
Kedves hozzászólók!
Az autó az enyém és sajnos nem tudom teljesen behatárolni a hibajelenséget. Két szerelő azt mondta, hogy a váltóból jön a zörgés, egy pedig azt, hogy lehet, hogy a fix lendkeréknek is köze van hozzá. Az autóban valóban fix lendkerék van, nem szoktam valótlanságokat állítani. A szerelőm azt mondja, hogy mivel újabb autót szeretnék venni így inkább már ne költsek rá, hanem adjam olcsóbban. Az autó ettől a hibától eltekintve nagyon megkímélt. Ha valaki megcsináltatja még sokáig használhatja.
Lehet ércelődni, hogy szétharcolt autó de ez nem igaz mert vigyáztam rá, valóban Ausztriában dolgozom és valóban sokat utazom autópályán.
Ezenkívűl nyíltan vállalom a hirdetésben, hogy zörgés hallatszik, mert nem akarok senkit sem átverni. Érdekes, hogy az én mondeomon kívül mindegyik 2-300 000 km-t futott kítűnő, kiváló újszerű stb.
Ezen azért érdemes lenne elgondolkozni.
Naplózva
Oldalak:
1
...
92
93
94
95
96
97
98
[
99
]
100
101
102
103
104
105
106
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ