Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 17:13:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 18   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 377102 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #100 Dátum: 2013.08.31 szombat, 09:49:57 »

megvolt az olajcsere, de sajnos ugyan az a helyzet.  Embarrassed Álló motornál simán beveszi, de ha beindítom egyből megakad, mintha egy falnak tolnám.
Nem emel ki a kuplung..olaj van a féktartályban? Légtelenítetted a munkahengert?
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.31 szombat, 09:57:40 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2013.08.31 szombat, 21:55:53 »

igen megvolt. De az az érdekes, hogy valamikor simán beveszi a rükvercet és az 1 est is, néha meg tényleg mintha falnak tolnám, ilyenkor kicsit engedem a kuplungot egy pár centit és akkor simán beveszi mind a két sebességet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #102 Dátum: 2013.08.31 szombat, 22:15:02 »

igen megvolt. De az az érdekes, hogy valamikor simán beveszi a rükvercet és az 1 est is, néha meg tényleg mintha falnak tolnám, ilyenkor kicsit engedem a kuplungot egy pár centit és akkor simán beveszi mind a két sebességet.

Ez nem szinkrongyűrű, vagy hogy hívják? Vagy ezekben a fokozatokban pont nincs?

Ki kellene próbálnunk, mert az mmt6-nak(ha az van benne) van egy furcsa járása.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2013.08.31 szombat, 22:23:11 »

én úgy tudom ezekbe a fokozatokba nincs.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2013.08.31 szombat, 23:02:05 »

Ez nem szinkrongyűrű, vagy hogy hívják? Vagy ezekben a fokozatokban pont nincs?

Ki kellene próbálnunk, mert az mmt6-nak(ha az van benne) van egy furcsa járása.

Általában a hátramenet egyenes fogazású fogaskerékkel van megoldva és nincs szinkronizálva. Bár a mai világban ki tudja? A többi szinkronos.
Naplózva
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2013.08.31 szombat, 23:26:03 »

ötletem sincs, hogy mi lehet a probléma  szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #106 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 09:56:36 »

Általában a hátramenet egyenes fogazású fogaskerékkel van megoldva és nincs szinkronizálva. Bár a mai világban ki tudja? A többi szinkronos.
minden fokozat szinkrongyűrűs.sőt az 1-2 dupla szinkrongyűrűs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 10:01:08 »

minden fokozat szinkrongyűrűs.sőt az 1-2 dupla szinkrongyűrűs.
[/quote

akkor lehet a szinkrongyűrűvel lesz gond? cserélhető?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #108 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 10:01:49 »

minden fokozat szinkrongyűrűs.sőt az 1-2 dupla szinkrongyűrűs.
[/quote

akkor lehet a szinkrongyűrűvel lesz gond? cserélhető?
gondolom,hogy igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 10:56:13 »

ugyanolyan jó 6 os váltót sikerült csinálniuk, mint a hármasra... lehet ugyanaz?  megoldást sajnos nemtom, de többel találkoztam ami egyest és lükvercet nehezen veszi. főleg hidegen.     
Én sokkal jobbnak találom a váltót, mint a 3-asé volt. Érzetre jobb, és nekem hidegben sem veszi nehezen a fokozatokat. Hozzáteszem, hogy a korábbi autóimnál mindig nehéz volt egyesbe visszapakolni -10 fokban, de ezen nem. Volt egy 98-as Focusom. Annak igazán remek volt a váltója és a fékje is. Utána a 2004-es MK3 erős visszalépés volt, de az MK4 mindkettőben igen jó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 11:34:40 »

Én sokkal jobbnak találom a váltót, mint a 3-asé volt. Érzetre jobb, és nekem hidegben sem veszi nehezen a fokozatokat. Hozzáteszem, hogy a korábbi autóimnál mindig nehéz volt egyesbe visszapakolni -10 fokban, de ezen nem. Volt egy 98-as Focusom. Annak igazán remek volt a váltója és a fékje is. Utána a 2004-es MK3 erős visszalépés volt, de az MK4 mindkettőben igen jó.

csak nekem az 1 es még azt mondom hogy "oké", a többihez képest veszi nehezen, de a rükverc meg olyan h vagy bemegy vagy nem. Mondom olyan mintha egy falnak próbálnám meg nekinyomni, egyszerűen nem lehet berakni csak ha visszáb engedem a kuplungot  szomoru1
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 12:31:10 »

Én sokkal jobbnak találom a váltót, mint a 3-asé volt. Érzetre jobb, és nekem hidegben sem veszi nehezen a fokozatokat. Hozzáteszem, hogy a korábbi autóimnál mindig nehéz volt egyesbe visszapakolni -10 fokban, de ezen nem. Volt egy 98-as Focusom. Annak igazán remek volt a váltója és a fékje is. Utána a 2004-es MK3 erős visszalépés volt, de az MK4 mindkettőben igen jó.
egyet elfelejtettem. a km nem mind1.  200 körül kezdődnek a gondok. és a galaxy smax is ilyen, gondolom ugyanaz a váltó.

De a tiéd 2.2-es, más a váltód.


csak nekem az 1 es még azt mondom hogy "oké", a többihez képest veszi nehezen, de a rükverc meg olyan h vagy bemegy vagy nem. Mondom olyan mintha egy falnak próbálnám meg nekinyomni, egyszerűen nem lehet berakni csak ha visszáb engedem a kuplungot  szomoru1

és ha előtte beteszed mondjuk 3-4 be, akkor jobb?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #112 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 13:03:00 »

egyet elfelejtettem. a km nem mind1.  200 körül kezdődnek a gondok. és a galaxy smax is ilyen, gondolom ugyanaz a váltó.

De a tiéd 2.2-es, más a váltód.


és ha előtte beteszed mondjuk 3-4 be, akkor jobb?

Pl. Én smaxom, gondolom a többi is, volvo váltós. Szerintem mmt6 jobb, mk4-ben az van. Ja fat valahol 200 fölött jár, és kuplung, kettőstömegű, váltóhoz még nem volt hozzányúlva, és szerintem még nem is kell.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 13:04:13 »

ma reggel hidegen simán vette a rükvercet, kitolattam az udvarról és beraktam 1 be majd vissza rükverc akkor már akadt, majd 3-4 és utána a rükvercbe próbáltam és már akkor be se ment csak ha felengedtem kicsit a kuplungot
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 17:05:13 »

Pl. Én smaxom, gondolom a többi is, volvo váltós. Szerintem mmt6 jobb, mk4-ben az van. Ja fat valahol 200 fölött jár, és kuplung, kettőstömegű, váltóhoz még nem volt hozzányúlva, és szerintem még nem is kell.
nembiztos. lehet neked külön csináltak váltót  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 17:55:08 »

lehet Cheesy
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 15:08:15 »

megvolt az olajcsere, de sajnos ugyan az a helyzet.  Embarrassed Álló motornál simán beveszi, de ha beindítom egyből megakad, mintha egy falnak tolnám.
ez most nekem is játszik a kuplungcsere óta, de nekem csak a hátramenet gázos, az is 10ből kb 7-szer... nem értem, szerelő szerint minden oké, de eddig nem volt...
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2013.09.13 péntek, 11:35:48 »

Sziasztok,

ma reggel elos inditas utan furcs kalapalo hangot hallottam a motorbol.. rinya, ami nem szunt meg teljesen, de nehany inditas utan elmult, majd gyengebben ujra visszajott. a Kuplungon semmit nem erzekeltem, ugyanugy mukodik, soha nem csttan inditaskor, leallitaskor stb. Kicsit megijedtem, mert eddig soha nem volt semmi gondom vele, hirtelen jelentkezett a tunet.Hibauzenet semmi, az autoban 95.000 km van. Szerintetek mi lehet?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2013.09.13 péntek, 15:54:43 »

Sziasztok,

ma reggel elos inditas utan furcs kalapalo hangot hallottam a motorbol.. rinya, ami nem szunt meg teljesen, de nehany inditas utan elmult, majd gyengebben ujra visszajott. a Kuplungon semmit nem erzekeltem, ugyanugy mukodik, soha nem csttan inditaskor, leallitaskor stb. Kicsit megijedtem, mert eddig soha nem volt semmi gondom vele, hirtelen jelentkezett a tunet.Hibauzenet semmi, az autoban 95.000 km van. Szerintetek mi lehet?
Hát nem tudom, hogy megnyugtat, de én is hallok időnként (hőmérséklet függvénye is) furcsa kalapáló hangokat a motortérből, ami később elhallgat, és mintha mi sem történt volna normálisan szól.
Van mikor sűrvebben, van mikor ritkábban hallani, de sosem szól sokáig úgy, sztem mikor már megfelelő hőmérsékleten van a motor elhallgat.
Eddig a hangon kívül semmit nem vettem észre, h változott volna.
Nem azt mondom, hogy normális hang, de nem biztos hogy vminek a következményével fog járni, és mostantól aggódnod kellene!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #119 Dátum: 2013.09.20 péntek, 22:20:06 »

Cikk a kettős tömegű lendkerékről:

http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/kettos_tomegu_lendkerek_cserelni_szinte_biztosan_kell_am_nem_mindegy_hogy_mikent_mikor-10892?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2013-09-20&utm_content=cimlapi_cikk

Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #120 Dátum: 2013.09.21 szombat, 10:08:52 »

megvan az új autó,és már cserélni is kellett......? vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #121 Dátum: 2013.10.04 péntek, 20:54:41 »

Lenne 1 kérdésem előfordulhat olyan,hogy Mk4 2,0 /140le 6-s váltoval kapcsolatban,hogy minden sebességet lehet kapcsolni csak az 5-dik-ket nem?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2013.10.04 péntek, 21:52:39 »

Lenne 1 kérdésem előfordulhat olyan,hogy Mk4 2,0 /140le 6-s váltoval kapcsolatban,hogy minden sebességet lehet kapcsolni csak az 5-dik-ket nem?
Ha a te autód így viselkedik, akkor te tudod a legjobban, hogy igen. Ha azt mondjuk, hogy ilyen hiba nincs, attól nem fog megjavulni.
Már bocs, de nem tudtam kihagyni.  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #123 Dátum: 2013.10.04 péntek, 22:59:52 »

Lenne 1 kérdésem előfordulhat olyan,hogy Mk4 2,0 /140le 6-s váltoval kapcsolatban,hogy minden sebességet lehet kapcsolni csak az 5-dik-ket nem?

Ha nem tudod 5-be betenni, akkor ott valami probléma van.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #124 Dátum: 2013.10.05 szombat, 19:59:29 »

Ha a te autód így viselkedik, akkor te tudod a legjobban, hogy igen. Ha azt mondjuk, hogy ilyen hiba nincs, attól nem fog megjavulni.
Már bocs, de nem tudtam kihagyni.  Wink
Bocsi nekem  nem mk4-van(lásd aláirás),1 ismerősnek kellene segítség vigyor3
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #125 Dátum: 2013.10.05 szombat, 20:04:57 »

Ha nem tudod 5-be betenni, akkor ott valami probléma van.
Gondolom,találkoztál már ilyennel?Bocsi  most szolt a gazda 1,8 tdci.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 09:00:22 »

Gondolom,találkoztál már ilyennel?Bocsi  most szolt a gazda 1,8 tdci.
Az én 1.8-om nem csinál ilyet, hál égnek (le is kopogom)!!!
De más 1.8-tól sem hallottam ezt a jelenséget. Minden sebességet vesz még 175ezer km-vel a háta mögött nekem.

Mennyi km van az ismerősöd autójában??

Valószínű, hogy vmi baja lesz a váltójával, mert ez nem normális... lehet nála megadta magát a kettőstömegű...
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #127 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 17:31:00 »

Az én 1.8-om nem csinál ilyet, hál égnek (le is kopogom)!!!
De más 1.8-tól sem hallottam ezt a jelenséget. Minden sebességet vesz még 175ezer km-vel a háta mögött nekem.

Mennyi km van az ismerősöd autójában??

Valószínű, hogy vmi baja lesz a váltójával, mert ez nem normális... lehet nála megadta magát a kettőstömegű...

Kb 190000 van az autoban
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:50:25 »

Kb 190000 van az autoban
Remélem ez nem típus gond lesz.
Bár beszéltem egy sráccal, akinek ha jól emlékszem 200ezer felett volt már a km az 1.8-ban, és még chip-elt is volt mellette, de neki sem volt gondja a váltóval.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #129 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 20:27:08 »

Remélem ez nem típus gond lesz.
Bár beszéltem egy sráccal, akinek ha jól emlékszem 200ezer felett volt már a km az 1.8-ban, és még chip-elt is volt mellette, de neki sem volt gondja a váltóval.
Majd elválik, lehet kap egyenlőre 1 bontott váltót aztán meglátjuk.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 21:02:34 »

Majd elválik, lehet kap egyenlőre 1 bontott váltót aztán meglátjuk.
Majd írd meg mi lett, mert érdekel!!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 10:36:44 »

Majd írd meg mi lett, mert érdekel!!  wave
nekem egyesből való induláskor nyom egy feketébb pamacsot, ennek van valami motorikus oka? érdekes hogy mostanában mintha kicsit jobban porolna... lehet hogy csak gyorsabban megyek?  eplus2 eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #132 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 10:48:29 »

nekem egyesből való induláskor nyom egy feketébb pamacsot, ennek van valami motorikus oka? érdekes hogy mostanában mintha kicsit jobban porolna... lehet hogy csak gyorsabban megyek?  eplus2 eplus2

Akkor indulj kettesből.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 10:59:49 »

Akkor indulj kettesből.  vigyor3
te szerelők gyöngye... teeeee...  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #134 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 11:01:53 »

te szerelők gyöngye... teeeee...  eplus2

Ne izgulj, nyom az máskor is pamacsot, 2-3-4-5-ben.. (van 6. fokozatod?  eplus2), csak olyankor úgy be vagy xarva, hogy nem mersz a tükörbe nézni...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 11:06:44 »

Ne izgulj, nyom az máskor is pamacsot, 2-3-4-5-ben.. (van 6. fokozatod?  eplus2), csak olyankor úgy be vagy xarva, hogy nem mersz a tükörbe nézni...  hehe
van 6. meg 7. is...
az már nem pamacs, csak kis porolás... a gyehenna tüzére igyekvő állami alkalmazottakat szoktam előzgetni...  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 20:49:24 »

van 6. meg 7. is...
az már nem pamacs, csak kis porolás... a gyehenna tüzére igyekvő állami alkalmazottakat szoktam előzgetni...  eplus2 eplus2 eplus2
Ezt most én szeretném lecsapni!
És rakéta fokozat? Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #137 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 20:58:49 »

Majd írd meg mi lett, mert érdekel!!  wave
Rendben.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2013.10.08 kedd, 09:55:42 »

Ezt most én szeretném lecsapni!
És rakéta fokozat? Cheesy
az a skrillex és a zene max hangerőn... természetesen van hiperűrsebesség és irdatlan fokozat is...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2013.10.08 kedd, 11:47:49 »

az a skrillex és a zene max hangerőn... természetesen van hiperűrsebesség és irdatlan fokozat is...
Nézz bele a humor topikba, ott a megoldás a rakéta fokozatra! (persze a fiataloknak minden vicc új.)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 18:40:31 »

Sziasztok!

Kuplungszett vásárlása előtt állok.
Kérdésem lenne, hogy lehet-e érdemleges különbség a LUK , Valeo közt?
A Valeo listaára 82 ezer szemben a LUK 104 ezer Ft-tal.

Köszi.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 19:05:00 »

Sziasztok!

Kuplungszett vásárlása előtt állok.
Kérdésem lenne, hogy lehet-e érdemleges különbség a LUK , Valeo közt?
A Valeo listaára 82 ezer szemben a LUK 104 ezer Ft-tal.

Köszi.
Szia!

A kérdésedre nem tudok válaszolni, de az érdekelne, hogy mennyi km-nél jött el az idő a cserének?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 19:59:55 »

te szerelők gyöngye... teeeee...  eplus2

Vagya rüki... tolatáskor a pamacs szétoszlik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2013.10.22 kedd, 20:27:18 »

Sziasztok!
Mostanában figyeltem fel arra, hogy a kuplungpedál felengedésekor nyikorgás hallatszik  falbav
WD40? vagy tekerjem fel a volumét?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2013.10.23 szerda, 10:32:12 »

Sziasztok!
Mostanában figyeltem fel arra, hogy a kuplungpedál felengedésekor nyikorgás hallatszik  falbav
WD40? vagy tekerjem fel a volumét?
WD40 vagy zsír. Én azt hiszem az utóbbit fújtam be. Műanyag csúszik fémen. Valahogy tehermentesíteni kell a rugós biszbaszt, hogy a csúszó felületekre bejusson az anyag.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2013.11.23 szombat, 20:26:22 »

Lenne egy kérdésem.

Éppen alkudozom egy 2.2 tdci mondeora 2009es.
Kicsit brutálisan sok a km benne, pár alkatrésznek utána néztem ha kelleni fog bele, ellenben pl kuplung és kettős tömegű lendkerék mintha nem is létezne hozzá. a 2 litereshez van "fillérekért" de a 2.2eshez nincs sehol se..
Persze nem tudom hogy az eladóval meg tudunk e egyezni, ellenben ha igen, úgy venném meg hogy tudatában vagyok annak hogy milyen költések jöhetnek.
Tud valaki valami infoval szolgáltatni ?
A google nem segit.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2013.11.23 szombat, 21:01:40 »

Lenne egy kérdésem.

Éppen alkudozom egy 2.2 tdci mondeora 2009es.
Kicsit brutálisan sok a km benne, pár alkatrésznek utána néztem ha kelleni fog bele, ellenben pl kuplung és kettős tömegű lendkerék mintha nem is létezne hozzá. a 2 litereshez van "fillérekért" de a 2.2eshez nincs sehol se..
Persze nem tudom hogy az eladóval meg tudunk e egyezni, ellenben ha igen, úgy venném meg hogy tudatában vagyok annak hogy milyen költések jöhetnek.
Tud valaki valami infoval szolgáltatni ?
A google nem segit.
mennyi az a brutál sok? ne vegyél feneketlen kutat! olyan nincs h nincs hozzá. unix websop? ismerős aki unixból rendel?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 08:59:23 »

az a sok 240e km.
Sokat gondolkodtam az ügyön de végülis elmondtam az ár ajánlatomat 50% hogy belemegy az eladó mert hamar kell neki a pénz.. van 1 elem amit javitani kell, és 1 elem fujva, check engine nincs, sőt le vna diagnosztikázva semmi baja nincs.
Javitással átiratással tehát mikorra a nevemen van se biztos hogy 2-essel kezdődne az összeg amit gondoltam érte, tehát igaz lenne egy feneketlen kút de a kora, megnéztem az injektorok árait meg mindent és hát ha még költök rá pl injektorokat cserélek pénzem is marad, és nem a hasznaltauton fennlevo 2m plusz regados legolcsobb 2.2est amit tegnap megnéztem és bár az az auto belül szebb kivül ripityára volt, de a legrosszabb hogy az utascella az a oszlopnal is meg van rogyva, tehát összességében amire alkudozom kategóriákkal jobb.
a regit meg el akarom adni.. a km ugyanannyi benne, de szerintem nemsokára költeni kell rá. Gyári turboval 2 gyári másik kettő javitott injektor (240ezret futott dephi van benne és megy) nyelestengely csapágy, 60e km óta csattogo kettős tömegű lendkerék, féktárcsák, gumik, és nem utolsó sorban 1 honapon belül 3x rongyoltak bele a kocsiba ugy néz ki mint egy hullámvasut igy gondoltam jobban teszem ha eladom, és a javitására félretett összeget is belelocsolom ebbe az autóba.. Ezért is nézegettem meg az árakat mert garantált hogy abba is kell majd pénzt ölni, csak nem mindegy hogy mennyit.. a régit szerettem, de munkára használtam tehát rövid táv padlófék padlógáz, napi 30-40 inditás, 4. éve szolgál rendesen, azt hiszem teljesítette a kötelességét.

Kicsit a km-t sokallom az ujban, ellenben egy 180e km-esnél is kijöhetnek ezek a problémák, akkor legalább a jav ára legyen a zsebemben.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 10:01:17 »

az a sok 240e km.
Sokat gondolkodtam az ügyön de végülis elmondtam az ár ajánlatomat 50% hogy belemegy az eladó mert hamar kell neki a pénz.. van 1 elem amit javitani kell, és 1 elem fujva, check engine nincs, sőt le vna diagnosztikázva semmi baja nincs.
Javitással átiratással tehát mikorra a nevemen van se biztos hogy 2-essel kezdődne az összeg amit gondoltam érte, tehát igaz lenne egy feneketlen kút de a kora, megnéztem az injektorok árait meg mindent és hát ha még költök rá pl injektorokat cserélek pénzem is marad, és nem a hasznaltauton fennlevo 2m plusz regados legolcsobb 2.2est amit tegnap megnéztem és bár az az auto belül szebb kivül ripityára volt, de a legrosszabb hogy az utascella az a oszlopnal is meg van rogyva, tehát összességében amire alkudozom kategóriákkal jobb.
a regit meg el akarom adni.. a km ugyanannyi benne, de szerintem nemsokára költeni kell rá. Gyári turboval 2 gyári másik kettő javitott injektor (240ezret futott dephi van benne és megy) nyelestengely csapágy, 60e km óta csattogo kettős tömegű lendkerék, féktárcsák, gumik, és nem utolsó sorban 1 honapon belül 3x rongyoltak bele a kocsiba ugy néz ki mint egy hullámvasut igy gondoltam jobban teszem ha eladom, és a javitására félretett összeget is belelocsolom ebbe az autóba.. Ezért is nézegettem meg az árakat mert garantált hogy abba is kell majd pénzt ölni, csak nem mindegy hogy mennyit.. a régit szerettem, de munkára használtam tehát rövid táv padlófék padlógáz, napi 30-40 inditás, 4. éve szolgál rendesen, azt hiszem teljesítette a kötelességét.

Kicsit a km-t sokallom az ujban, ellenben egy 180e km-esnél is kijöhetnek ezek a problémák, akkor legalább a jav ára legyen a zsebemben.
a 240 az nem a brutál sok kategória. Számold át rendesen a költségeket!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 10:11:52 »

a 240 az nem a brutál sok kategória. Számold át rendesen a költségeket!
Y. szvsz a külföldről behozott 105-115ekm-es autókban is van min. 200ekm (kevés kivétellel).
Lényeg, hogy nagyon ne legyen törve (nálam a kombiajtó lett cserélve).
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 18   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.