Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 17:03:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 18   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 377097 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #300 Dátum: 2014.09.09 kedd, 16:26:52 »

Na, ezzel most nagyot nyaltál a BT&alf párosnak... Cheesy

Bár így lenne, mármint Alf szeretné...  eplus2

Mellesleg az mk4-et sokkal jobb autónak tartom, mégha 80%-ban azonos is a két típus...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2014.09.09 kedd, 18:47:49 »

Bár így lenne, mármint Alf szeretné...  eplus2

Mellesleg az mk4-et sokkal jobb autónak tartom, mégha 80%-ban azonos is a két típus...
Cserélünk?   Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2014.09.09 kedd, 19:05:25 »

Bár így lenne, mármint Alf szeretné...  eplus2

Mellesleg az mk4-et sokkal jobb autónak tartom, mégha 80%-ban azonos is a két típus...
Igen, de nekünk nincs magassági kormányunk    Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #303 Dátum: 2014.09.09 kedd, 19:57:40 »

Bár így lenne, mármint Alf szeretné...  eplus2

Mellesleg az mk4-et sokkal jobb autónak tartom, mégha 80%-ban azonos is a két típus...
sose vennék mk4et.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2014.09.09 kedd, 20:02:06 »

sose vennék mk4et.
Persze, mert nem látnál ki a kormány mögül.....  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #305 Dátum: 2014.09.09 kedd, 20:05:23 »

Persze, mert nem látnál ki a kormány mögül.....  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
a valóság nem ez.de az az igazság,hogy mk5 sem lesz..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2014.09.09 kedd, 20:53:15 »

a valóság nem ez.de az az igazság,hogy mk5 sem lesz..... vigyor3
Mint az közismert, a családi 1terűeket nem szeretem. Ebben a kategóriában meg ez a legnagyobb kaszni. Nálam a következő egy 2 éves fl lesz (ha megérem), utána meg....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 22:07:18 »

Ma találtam: http://www.origo.hu/auto/20141008-kettostomegu-lendkerek-problemak-hibak.html
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #308 Dátum: 2014.10.10 péntek, 08:28:06 »

még csak meg sem említik a ford mondeót...... taps taps taps hehe hehe hehe hehe

akkor ebben nem is kell cserélni soha. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #309 Dátum: 2014.10.10 péntek, 12:11:58 »

még csak meg sem említik a ford mondeót...... taps taps taps hehe hehe hehe hehe

akkor ebben nem is kell cserélni soha. nyes


Érdekes következtetés....... Cool
De sok más autómárkát sem említenek. Akkor?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #310 Dátum: 2014.10.10 péntek, 12:21:21 »


Érdekes következtetés....... Cool
De sok más autómárkát sem említenek. Akkor?
újságírói túlkapás ez a cikk.az összes mk3.as mondiban van,kivéve az ótómatákat.megkockáztatom,hogy az autók 90%-ában van.senki nem ez alapján választ.nem árt tudni,de nem szempont.legalábbis így gondolom.a te véleményed nem érdekel. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #311 Dátum: 2014.10.10 péntek, 12:35:05 »

újságírói túlkapás ez a cikk.az összes mk3.as mondiban van,kivéve az ótómatákat.megkockáztatom,hogy az autók 90%-ában van.senki nem ez alapján választ.nem árt tudni,de nem szempont.legalábbis így gondolom.a te véleményed nem érdekel. eplus2

A FL előtti V6-ban Normál lendkerék van.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
IDeniell
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2014.10.21 kedd, 12:58:44 »

Sziasztok!

Keresek mk4 manual-hoz váltógombot. Sajnos nagyon lekopott az enyém ...
Aki esetleg tud, és el is akarja adni, az kérem írjon a fegyvernekid@gmail.com-ra egy levelet.

Köszönöm

Dani
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2014.10.21 kedd, 13:19:12 »

Sziasztok!

Keresek mk4 manual-hoz váltógombot. Sajnos nagyon lekopott az enyém ...
Aki esetleg tud, és el is akarja adni, az kérem írjon a fegyvernekid@gmail.com-ra egy levelet.

Köszönöm

Dani

Szia!

Itt nézd meg: https://cromax.hu/290000000-utasterbelsoter/291460000-iranyito-es-kezelo-egysegek/291460442-valtogomb/?kereso_modell=5&kereso_marka=Ford
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2014.10.21 kedd, 15:33:28 »

Sziasztok!

Keresek mk4 manual-hoz váltógombot. Sajnos nagyon lekopott az enyém ...
Aki esetleg tud, és el is akarja adni, az kérem írjon a fegyvernekid@gmail.com-ra egy levelet.

Köszönöm

Dani
Nekem van egy, még használható. Képet küldjek?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Maxygas
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2014.12.06 szombat, 01:44:25 »

Sziasztok,

Olyat csinál a váltóm hogy néha induláskor nem lehet betenni egyetlen fokozatba sem.Szabályosan megakad mintha ütközne valamiben. Ha leállítom a motort és újra elindítom akkor minden fokozat egyből puhán akadás mentesen kapcsolható.
Szerintetek mi lehet a gond?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2014.12.06 szombat, 08:03:18 »

Sziasztok,

Olyat csinál a váltóm hogy néha induláskor nem lehet betenni egyetlen fokozatba sem.Szabályosan megakad mintha ütközne valamiben. Ha leállítom a motort és újra elindítom akkor minden fokozat egyből puhán akadás mentesen kapcsolható.
Szerintetek mi lehet a gond?

A 2.0 benzines motorterét nem ismerem, azonban a motortérben a váltó fölött vannak a bowden végződések, s a kapcsoló mechanizmus "karjai". 2 db bowden működteti a váltót. Azokat kézzel is lehet mozgatni. Én kipróbálnám, hogy járó motornál (valakivel szigorúan benyomva tartva a kuplungot), megpróbálnám kézzel mozgatni... -ezzel kiszűrve a bowden beállítás hibáit. Vagy vidd el szerelőhöz, ő is ezt fogja szerintem csinálni.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2014.12.06 szombat, 08:54:29 »

Sziasztok,

Olyat csinál a váltóm hogy néha induláskor nem lehet betenni egyetlen fokozatba sem.Szabályosan megakad mintha ütközne valamiben. Ha leállítom a motort és újra elindítom akkor minden fokozat egyből puhán akadás mentesen kapcsolható.
Szerintetek mi lehet a gond?
nem volt kuplungcsere? akkor szokták trehányul visszarakni a motyót és akad. nekem is volt ilyen. azóta patent.
Naplózva
Maxygas
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2014.12.06 szombat, 10:02:05 »

A 2.0 benzines motorterét nem ismerem, azonban a motortérben a váltó fölött vannak a bowden végződések, s a kapcsoló mechanizmus "karjai". 2 db bowden működteti a váltót. Azokat kézzel is lehet mozgatni. Én kipróbálnám, hogy járó motornál (valakivel szigorúan benyomva tartva a kuplungot), megpróbálnám kézzel mozgatni... -ezzel kiszűrve a bowden beállítás hibáit. Vagy vidd el szerelőhöz, ő is ezt fogja szerintem csinálni.

Nem rossz ötlet,de a jelenség nem lenne ugyan ez? Mivel ilyenkor is mozgatnám a bovdeneket és a váltókart csak a másik oldalról. Némi nehezítés ,hogy járó motornál szét kéne szedni a váltó felett lévő dolgokat légszűrő,stb... és ráadásul kéne még valaki is pont akkor amikor fennáll a hiba. Szóval nem túl egyszerű. Kérdés :  Miként kell beállítani a bovdeneket? 
Naplózva
Maxygas
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2014.12.06 szombat, 10:05:14 »

nem volt kuplungcsere? akkor szokták trehányul visszarakni a motyót és akad. nekem is volt ilyen. azóta patent.

Tudtommal nem. Az autó 2 hónapja van meg és csak a utóbbi időben kezdte el amióta hűvösebb lett az idő.
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2014.12.09 kedd, 07:24:19 »

Tudtommal nem. Az autó 2 hónapja van meg és csak a utóbbi időben kezdte el amióta hűvösebb lett az idő.

Hidegebb időben a váltóolaj sűrűbb...
Naplózva
Maxygas
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2014.12.09 kedd, 21:28:14 »

Hidegebb időben a váltóolaj sűrűbb...

Ez így van. De az akadás fal jellegű mintha valami nem engedné be sebességbe.  Nem olyan ,hogy nehezen veszi be a sebességet és a motor leállítása és újraindítása meg is szünteti. Utána már patent.Az az érzésem ,hogy a leállítás és újraindítás által keltet rázkódás kimozdítaná azt amiben elakad.
Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2014.12.10 szerda, 09:00:05 »

Ez így van. De az akadás fal jellegű mintha valami nem engedné be sebességbe.  Nem olyan ,hogy nehezen veszi be a sebességet és a motor leállítása és újraindítása meg is szünteti. Utána már patent.Az az érzésem ,hogy a leállítás és újraindítás által keltet rázkódás kimozdítaná azt amiben elakad.


Nekem csak 1-2-R-ben jelentkezik indítás után, hideg időben érezhetőbben. Mielőtt 1-be (vagy R-be) tennéd induláskor járasd meg 3-4 között. Nekem ez bevált, utána szépen veszi az 1-et (R-t). (A tippet Arabic adta, innen is köszönöm neki  worship)

A gond egyébként az lehet, hogy nem emel már ki rendesen a kuplung.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2014.12.10 szerda, 09:33:45 »

Ilyenkor mindig azt tudom mondani, hátha segít, amit anno az oktatóm mondott (27 éve), hogy ha nem veszi be az 1-es, vagy a R-t, akkor üres, majd kuplung be, kuplung ki és újrapróbál.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2014.12.10 szerda, 09:46:08 »

Ilyenkor mindig azt tudom mondani, hátha segít, amit anno az oktatóm mondott (27 éve), hogy ha nem veszi be az 1-es, vagy a R-t, akkor üres, majd kuplung be, kuplung ki és újrapróbál.
Én mikor indítom a kocsit (mindig kinyomott kuplunggal), akkor utána reflexből váltok egy 4-est, majd üres, és utána engedem fel, így biztos, hogy nem vagyok valamelyik sebességfokozatban, amikor felengedem a kuplungot. Mellesleg ilyenkor meg is járatom a váltót. Így nekem még egy autóm váltója sem akadt indítás után, se hidegen, se melegen.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2014.12.10 szerda, 09:57:25 »

Ilyenkor mindig azt tudom mondani, hátha segít, amit anno az oktatóm mondott (27 éve), hogy ha nem veszi be az 1-es, vagy a R-t, akkor üres, majd kuplung be, kuplung ki és újrapróbál.

Sajnos ez nem segít.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #326 Dátum: 2014.12.10 szerda, 10:05:45 »

Sajnos ez nem segít.
a váltókar rudazatain-a bowdenek végein próbáltál már állítani?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2014.12.10 szerda, 11:20:22 »

a váltókar rudazatain-a bowdenek végein próbáltál már állítani?

Nem, mert nem tudom hogyan kellene, és nem találtam semmi infót róla. Tudsz ajánlani valakit észak Pest közelében?
Vagy tudod, hogyan kell, és merre, mennyit állítani?

Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #328 Dátum: 2014.12.10 szerda, 11:27:33 »

Nem, mert nem tudom hogyan kellene, és nem találtam semmi infót róla. Tudsz ajánlani valakit észak Pest közelében?
Vagy tudod, hogyan kell, és merre, mennyit állítani?

Köszönöm.
rövidülni nem tud a bowden és a rudazata,maximum elnyúlni.ergo,én rövidítenék  azon a bowden hosszon,ami az 1-2-t kapcsolja.

Vik-et kellene felkeresned otthon....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maxygas
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:39:40 »

Nekem csak 1-2-R-ben jelentkezik indítás után, hideg időben érezhetőbben. Mielőtt 1-be (vagy R-be) tennéd induláskor járasd meg 3-4 között. Nekem ez bevált, utána szépen veszi az 1-et (R-t). (A tippet Arabic adta, innen is köszönöm neki  worship)

A gond egyébként az lehet, hogy nem emel már ki rendesen a kuplung.

Megpróbálom ...
Nálam egyik fokozatba sem rakható ilyenkor . És nem olyan ,hogy megakad egy pillanatra és utána beveszi a sebességet. Hanem gyakorlatilag a váltókar csak oldal irányba tudom elmozdítani előre hátra csak néhány mm-t.
Közben nem recseg nem ropog csak olyan érzés mintha az egész váltót próbálná motorostul kimozdítani a helyéről.
   
Naplózva
Maxygas
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:41:16 »

rövidülni nem tud a bowden és a rudazata,maximum elnyúlni.ergo,én rövidítenék  azon a bowden hosszon,ami az 1-2-t kapcsolja.

Vik-et kellene felkeresned otthon....

Melyik végén lehet állítani?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #331 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 06:27:19 »

Melyik végén lehet állítani?
a váltónál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 06:38:24 »

Megpróbálom ...
Nálam egyik fokozatba sem rakható ilyenkor . És nem olyan ,hogy megakad egy pillanatra és utána beveszi a sebességet. Hanem gyakorlatilag a váltókar csak oldal irányba tudom elmozdítani előre hátra csak néhány mm-t.
Közben nem recseg nem ropog csak olyan érzés mintha az egész váltót próbálná motorostul kimozdítani a helyéről.
   
Nem emel ki a kuplungod. .     mikor próbálod sebessegbe rakni nem akar "menni" a kocsi?
próbáld ki azt h este 1 vízszintes helyen állsz meg, reggel indítás előtt 1es,  és úgy indítsd. Persze benyomott kuplungal.   ha picit is elindul/megmozdul akkor tuti kuplung.

azért nezesd meg a bowdeneket is, hátha szerencséd lesz!!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 09:51:54 »

rövidülni nem tud a bowden és a rudazata,maximum elnyúlni.ergo,én rövidítenék  azon a bowden hosszon,ami az 1-2-t kapcsolja.
Vik-et kellene felkeresned otthon....

Köszi a tippeket, írtam neki.
Ahhoz mit szólsz, hogy váltó olaj csere, nem segíthet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #334 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 09:59:17 »

Köszi a tippeket, írtam neki.
Ahhoz mit szólsz, hogy váltó olaj csere, nem segíthet?
jólesz a csapágyaknak,a szinkron műnek,de a szorulásnak.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 11:11:24 »

Köszi a tippeket, írtam neki.
Ahhoz mit szólsz, hogy váltó olaj csere, nem segíthet?
váltórúd van szharul beállítva nem keresgéld. nekem is volt, megigazítják és jó lesz. aztán tegyél bele új olajat és aludj egy jót.  Wink
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:16:41 »

váltórúd van szharul beállítva nem keresgéld. nekem is volt, megigazítják és jó lesz.

Köszi, és hol igazítják meg? Tudsz ajánlani helyet?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 14:02:28 »

Köszi, és hol igazítják meg? Tudsz ajánlani helyet?
pilisvörösvár Balla Laci  06309995584
vagy M5 kivezetőnér hoffher albert utca Autopel Kft Dömötör Tibort keresd.
http://www.autopelszerviz.hu/index2.php?page=10&lang=hu
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 14:17:14 »

jólesz a csapágyaknak,a szinkron műnek,de a szorulásnak.... Roll Eyes
A szorulást biztos nem oldja meg a váltóolajcsere  hehe
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 14:29:21 »

pilisvörösvár Balla Laci  06309995584
vagy M5 kivezetőnér hoffher albert utca Autopel Kft Dömötör Tibort keresd.
http://www.autopelszerviz.hu/index2.php?page=10&lang=hu
Köszönöm.
Más forrásból kaptam egy ajánlott szervizt, holnap ránéznek, majd jelentkezem, hogy mi lett.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 14:33:47 »

Köszönöm.
Más forrásból kaptam egy ajánlott szervizt, holnap ránéznek, majd jelentkezem, hogy mi lett.
meg jó lenne ha leírnád hogy hol a rákba is élsz vagy keresel szerelőt...  vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #341 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:36:24 »

5-6. fokozatban néha, és talán egyszer-egyszer 4. fokozatban padló gáznál 2000-es fordulaton mintha megcsúszna a kuplung, ilyenkor kicsit be is rezonál az egész autó...

 falbav

Mire készüljek? Teljes szett csere?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #342 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:39:56 »

5-6. fokozatban néha, és talán egyszer-egyszer 4. fokozatban padló gáznál 2000-es fordulaton mintha megcsúszna a kuplung, ilyenkor kicsit be is rezonál az egész autó...

 falbav

Mire készüljek? Teljes szett csere?


Olyasmi.


Vagy ne "kaprass" vele 4-5-6 -ban.  Undecided   Kisebb gázt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:41:02 »

5-6. fokozatban néha, és talán egyszer-egyszer 4. fokozatban padló gáznál 2000-es fordulaton mintha megcsúszna a kuplung, ilyenkor kicsit be is rezonál az egész autó...

 falbav

Mire készüljek? Teljes szett csere?
Hát....   nemtudom Szokjad!  eplus2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #344 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:44:22 »


Olyasmi.


Vagy ne "kaprass" vele 4-5-6 -ban.  Undecided   Kisebb gázt.

Még mennyi ideje van?

Érdekes mert ha meghajtom, akkor 1-2-3 fokozatban még meg is csúsztatja a kereket...

106e km van az autóban... falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 16:25:29 »

Még mennyi ideje van?

Érdekes mert ha meghajtom, akkor 1-2-3 fokozatban még meg is csúsztatja a kereket...

106e km van az autóban... falbav
ezzel még elmész 30-60e km-t...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #346 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 16:49:03 »

A szorulást biztos nem oldja meg a váltóolajcsere  hehe
attól függ.ha megissza,az megoldja azt is. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 17:30:33 »

meg jó lenne ha leírnád hogy hol a rákba is élsz vagy keresel szerelőt...  vigyor3

http://mondeo.hu/index.php?topic=1439.msg958620#msg958620
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:14:32 »

5-6. fokozatban néha, és talán egyszer-egyszer 4. fokozatban padló gáznál 2000-es fordulaton mintha megcsúszna a kuplung, ilyenkor kicsit be is rezonál az egész autó...

 falbav

Mire készüljek? Teljes szett csere?

Kuplung csúszás, először 4-5-ben fog kijönni 1800-as fordulattól padlógáznál... Az elektronika észreveszi, hogy megnő a fordulatszám az adott sebességhez képest, s a csúszás folyamán visszaveszi a gázt. Ezt padló gáznál tapasztalni fogod, ha kuplung csúszásról van szó. Eljárni sokáig ellehet vele, de javulni sajnos nem fog, s előzésnél akár veszélyes is lehet. Én is használtam így, aztán csere lett a vége...

Lendkereket kiszerelt állapotban "saccolni" lehet, hogy mennyire jó még... oldalirányú, és tengelyirányú mozgását szokták figyelni. Gyakorlott szerelők ismerik, hogy melyik az ami még elég passzentos és melyik ami ki van nyúlva...

Persze illik cserélni mindent, bár 105e km-es autónál nem biztos hogy szükséges. Lendkerekek használattól függően 150-300ezer km-t elmennek. Tényleg használattól függ. Nekem 180-nál volt kuplung csúszásom, és ennyi km-nél kicseréltem a lendkereket is. Egyébként jófogáson 3 hét alatt elkelt a használt még valaki berakta:) JAH és a kuplung csúszás oka a főtengely szimmering folyása volt ! Az olajfolyást viszont felemelt állapotban látni is lehet.

Remélem segítettem!

Üdv.: Peti


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #349 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:16:22 »

Kuplung csúszás, először 4-5-ben fog kijönni 1800-as fordulattól padlógáznál... Az elektronika észreveszi, hogy megnő a fordulatszám az adott sebességhez képest, s a csúszás folyamán visszaveszi a gázt. Ezt padló gáznál tapasztalni fogod, ha kuplung csúszásról van szó. Eljárni sokáig ellehet vele, de javulni sajnos nem fog, s előzésnél akár veszélyes is lehet. Én is használtam így, aztán csere lett a vége...

Lendkereket kiszerelt állapotban "saccolni" lehet, hogy mennyire jó még... oldalirányú, és tengelyirányú mozgását szokták figyelni. Gyakorlott szerelők ismerik, hogy melyik az ami még elég passzentos és melyik ami ki van nyúlva...

Persze illik cserélni mindent, bár 105e km-es autónál nem biztos hogy szükséges. Lendkerekek használattól függően 150-300ezer km-t elmennek. Tényleg használattól függ. Nekem 180-nál volt kuplung csúszásom, és ennyi km-nél kicseréltem a lendkereket is. Egyébként jófogáson 3 hét alatt elkelt a használt még valaki berakta:) JAH és a kuplung csúszás oka a főtengely szimmering folyása volt ! Az olajfolyást viszont felemelt állapotban látni is lehet.

Remélem segítettem!

Üdv.: Peti




Köszi! Magyarán a szimmeringet is érdemes cserélni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 18   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.