Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:24:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
18
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 409831 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #100 Dátum:
2013.08.31 szombat, 09:49:57 »
Idézetet írta: csokifucsi - 2013.08.31 szombat, 09:44:07
megvolt az olajcsere, de sajnos ugyan az a helyzet.
Álló motornál simán beveszi, de ha beindítom egyből megakad, mintha egy falnak tolnám.
Nem emel ki a kuplung..olaj van a féktartályban? Légtelenítetted a munkahengert?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.31 szombat, 09:57:40 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csokifucsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #101 Dátum:
2013.08.31 szombat, 21:55:53 »
igen megvolt. De az az érdekes, hogy valamikor simán beveszi a rükvercet és az 1 est is, néha meg tényleg mintha falnak tolnám, ilyenkor kicsit engedem a kuplungot egy pár centit és akkor simán beveszi mind a két sebességet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #102 Dátum:
2013.08.31 szombat, 22:15:02 »
Idézetet írta: csokifucsi - 2013.08.31 szombat, 21:55:53
igen megvolt. De az az érdekes, hogy valamikor simán beveszi a rükvercet és az 1 est is, néha meg tényleg mintha falnak tolnám, ilyenkor kicsit engedem a kuplungot egy pár centit és akkor simán beveszi mind a két sebességet.
Ez nem szinkrongyűrű, vagy hogy hívják? Vagy ezekben a fokozatokban pont nincs?
Ki kellene próbálnunk, mert az mmt6-nak(ha az van benne) van egy furcsa járása.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csokifucsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #103 Dátum:
2013.08.31 szombat, 22:23:11 »
én úgy tudom ezekbe a fokozatokba nincs.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #104 Dátum:
2013.08.31 szombat, 23:02:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.31 szombat, 22:15:02
Ez nem szinkrongyűrű, vagy hogy hívják? Vagy ezekben a fokozatokban pont nincs?
Ki kellene próbálnunk, mert az mmt6-nak(ha az van benne) van egy furcsa járása.
Általában a hátramenet egyenes fogazású fogaskerékkel van megoldva és nincs szinkronizálva. Bár a mai világban ki tudja? A többi szinkronos.
Naplózva
csokifucsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #105 Dátum:
2013.08.31 szombat, 23:26:03 »
ötletem sincs, hogy mi lehet a probléma
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #106 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 09:56:36 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.31 szombat, 23:02:05
Általában a hátramenet egyenes fogazású fogaskerékkel van megoldva és nincs szinkronizálva. Bár a mai világban ki tudja? A többi szinkronos.
minden fokozat szinkrongyűrűs.sőt az 1-2 dupla szinkrongyűrűs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
csokifucsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #107 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 10:01:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.01 vasárnap, 09:56:36
minden fokozat szinkrongyűrűs.sőt az 1-2 dupla szinkrongyűrűs.
[/quote
akkor lehet a szinkrongyűrűvel lesz gond? cserélhető?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #108 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 10:01:49 »
Idézetet írta: csokifucsi - 2013.09.01 vasárnap, 10:01:08
Idézetet írta: alf - 2013.09.01 vasárnap, 09:56:36
minden fokozat szinkrongyűrűs.sőt az 1-2 dupla szinkrongyűrűs.
[/quote
akkor lehet a szinkrongyűrűvel lesz gond? cserélhető?
gondolom,hogy igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #109 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 10:56:13 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.01 vasárnap, 10:51:48
ugyanolyan jó 6 os váltót sikerült csinálniuk, mint a hármasra... lehet ugyanaz? megoldást sajnos nemtom, de többel találkoztam ami egyest és lükvercet nehezen veszi. főleg hidegen.
Én sokkal jobbnak találom a váltót, mint a 3-asé volt. Érzetre jobb, és nekem hidegben sem veszi nehezen a fokozatokat. Hozzáteszem, hogy a korábbi autóimnál mindig nehéz volt egyesbe visszapakolni -10 fokban, de ezen nem. Volt egy 98-as Focusom. Annak igazán remek volt a váltója és a fékje is. Utána a 2004-es MK3 erős visszalépés volt, de az MK4 mindkettőben igen jó.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
csokifucsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #110 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 11:34:40 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.09.01 vasárnap, 10:56:13
Én sokkal jobbnak találom a váltót, mint a 3-asé volt. Érzetre jobb, és nekem hidegben sem veszi nehezen a fokozatokat. Hozzáteszem, hogy a korábbi autóimnál mindig nehéz volt egyesbe visszapakolni -10 fokban, de ezen nem. Volt egy 98-as Focusom. Annak igazán remek volt a váltója és a fékje is. Utána a 2004-es MK3 erős visszalépés volt, de az MK4 mindkettőben igen jó.
csak nekem az 1 es még azt mondom hogy "oké", a többihez képest veszi nehezen, de a rükverc meg olyan h vagy bemegy vagy nem. Mondom olyan mintha egy falnak próbálnám meg nekinyomni, egyszerűen nem lehet berakni csak ha visszáb engedem a kuplungot
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #111 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 12:31:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.09.01 vasárnap, 10:56:13
Én sokkal jobbnak találom a váltót, mint a 3-asé volt. Érzetre jobb, és nekem hidegben sem veszi nehezen a fokozatokat. Hozzáteszem, hogy a korábbi autóimnál mindig nehéz volt egyesbe visszapakolni -10 fokban, de ezen nem. Volt egy 98-as Focusom. Annak igazán remek volt a váltója és a fékje is. Utána a 2004-es MK3 erős visszalépés volt, de az MK4 mindkettőben igen jó.
egyet elfelejtettem. a km nem mind1. 200 körül kezdődnek a gondok. és a galaxy smax is ilyen, gondolom ugyanaz a váltó.
De a tiéd 2.2-es, más a váltód.
Idézetet írta: csokifucsi - 2013.09.01 vasárnap, 11:34:40
csak nekem az 1 es még azt mondom hogy "oké", a többihez képest veszi nehezen, de a rükverc meg olyan h vagy bemegy vagy nem. Mondom olyan mintha egy falnak próbálnám meg nekinyomni, egyszerűen nem lehet berakni csak ha visszáb engedem a kuplungot
és ha előtte beteszed mondjuk 3-4 be, akkor jobb?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #112 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 13:03:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.01 vasárnap, 12:31:10
egyet elfelejtettem. a km nem mind1. 200 körül kezdődnek a gondok. és a galaxy smax is ilyen, gondolom ugyanaz a váltó.
De a tiéd 2.2-es, más a váltód.
és ha előtte beteszed mondjuk 3-4 be, akkor jobb?
Pl. Én smaxom, gondolom a többi is, volvo váltós. Szerintem mmt6 jobb, mk4-ben az van. Ja fat valahol 200 fölött jár, és kuplung, kettőstömegű, váltóhoz még nem volt hozzányúlva, és szerintem még nem is kell.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csokifucsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #113 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 13:04:13 »
ma reggel hidegen simán vette a rükvercet, kitolattam az udvarról és beraktam 1 be majd vissza rükverc akkor már akadt, majd 3-4 és utána a rükvercbe próbáltam és már akkor be se ment csak ha felengedtem kicsit a kuplungot
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #114 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 17:05:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.09.01 vasárnap, 13:03:00
Pl. Én smaxom, gondolom a többi is, volvo váltós. Szerintem mmt6 jobb, mk4-ben az van. Ja fat valahol 200 fölött jár, és kuplung, kettőstömegű, váltóhoz még nem volt hozzányúlva, és szerintem még nem is kell.
nembiztos. lehet neked külön csináltak váltót
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
csokifucsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #115 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 17:55:08 »
lehet
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #116 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 15:08:15 »
Idézetet írta: csokifucsi - 2013.08.31 szombat, 09:44:07
megvolt az olajcsere, de sajnos ugyan az a helyzet.
Álló motornál simán beveszi, de ha beindítom egyből megakad, mintha egy falnak tolnám.
ez most nekem is játszik a kuplungcsere óta, de nekem csak a hátramenet gázos, az is 10ből kb 7-szer... nem értem, szerelő szerint minden oké, de eddig nem volt...
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #117 Dátum:
2013.09.13 péntek, 11:35:48 »
Sziasztok,
ma reggel elos inditas utan furcs kalapalo hangot hallottam a motorbol..
, ami nem szunt meg teljesen, de nehany inditas utan elmult, majd gyengebben ujra visszajott. a Kuplungon semmit nem erzekeltem, ugyanugy mukodik, soha nem csttan inditaskor, leallitaskor stb. Kicsit megijedtem, mert eddig soha nem volt semmi gondom vele, hirtelen jelentkezett a tunet.Hibauzenet semmi, az autoban 95.000 km van. Szerintetek mi lehet?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #118 Dátum:
2013.09.13 péntek, 15:54:43 »
Idézetet írta: Sved1K - 2013.09.13 péntek, 11:35:48
Sziasztok,
ma reggel elos inditas utan furcs kalapalo hangot hallottam a motorbol..
, ami nem szunt meg teljesen, de nehany inditas utan elmult, majd gyengebben ujra visszajott. a Kuplungon semmit nem erzekeltem, ugyanugy mukodik, soha nem csttan inditaskor, leallitaskor stb. Kicsit megijedtem, mert eddig soha nem volt semmi gondom vele, hirtelen jelentkezett a tunet.Hibauzenet semmi, az autoban 95.000 km van. Szerintetek mi lehet?
Hát nem tudom, hogy megnyugtat, de én is hallok időnként (hőmérséklet függvénye is) furcsa kalapáló hangokat a motortérből, ami később elhallgat, és mintha mi sem történt volna normálisan szól.
Van mikor sűrvebben, van mikor ritkábban hallani, de sosem szól sokáig úgy, sztem mikor már megfelelő hőmérsékleten van a motor elhallgat.
Eddig a hangon kívül semmit nem vettem észre, h változott volna.
Nem azt mondom, hogy normális hang, de nem biztos hogy vminek a következményével fog járni, és mostantól aggódnod kellene!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #119 Dátum:
2013.09.20 péntek, 22:20:06 »
Cikk a kettős tömegű lendkerékről:
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/kettos_tomegu_lendkerek_cserelni_szinte_biztosan_kell_am_nem_mindegy_hogy_mikent_mikor-10892?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2013-09-20&utm_content=cimlapi_cikk
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #120 Dátum:
2013.09.21 szombat, 10:08:52 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.09.20 péntek, 22:20:06
Cikk a kettős tömegű lendkerékről:
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/kettos_tomegu_lendkerek_cserelni_szinte_biztosan_kell_am_nem_mindegy_hogy_mikent_mikor-10892?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2013-09-20&utm_content=cimlapi_cikk
megvan az új autó,és már cserélni is kellett......?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #121 Dátum:
2013.10.04 péntek, 20:54:41 »
Lenne 1 kérdésem előfordulhat olyan,hogy Mk4 2,0 /140le 6-s váltoval kapcsolatban,hogy minden sebességet lehet kapcsolni csak az 5-dik-ket nem?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #122 Dátum:
2013.10.04 péntek, 21:52:39 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.10.04 péntek, 20:54:41
Lenne 1 kérdésem előfordulhat olyan,hogy Mk4 2,0 /140le 6-s váltoval kapcsolatban,hogy minden sebességet lehet kapcsolni csak az 5-dik-ket nem?
Ha a te autód így viselkedik, akkor te tudod a legjobban, hogy igen. Ha azt mondjuk, hogy ilyen hiba nincs, attól nem fog megjavulni.
Már bocs, de nem tudtam kihagyni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #123 Dátum:
2013.10.04 péntek, 22:59:52 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.10.04 péntek, 20:54:41
Lenne 1 kérdésem előfordulhat olyan,hogy Mk4 2,0 /140le 6-s váltoval kapcsolatban,hogy minden sebességet lehet kapcsolni csak az 5-dik-ket nem?
Ha nem tudod 5-be betenni, akkor ott valami probléma van.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #124 Dátum:
2013.10.05 szombat, 19:59:29 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.10.04 péntek, 21:52:39
Ha a te autód így viselkedik, akkor te tudod a legjobban, hogy igen. Ha azt mondjuk, hogy ilyen hiba nincs, attól nem fog megjavulni.
Már bocs, de nem tudtam kihagyni.
Bocsi nekem nem mk4-van(lásd aláirás),1 ismerősnek kellene segítség
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #125 Dátum:
2013.10.05 szombat, 20:04:57 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.10.04 péntek, 22:59:52
Ha nem tudod 5-be betenni, akkor ott valami probléma van.
Gondolom,találkoztál már ilyennel?Bocsi most szolt a gazda 1,8 tdci.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #126 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 09:00:22 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.10.05 szombat, 20:04:57
Gondolom,találkoztál már ilyennel?Bocsi most szolt a gazda 1,8 tdci.
Az én 1.8-om nem csinál ilyet, hál égnek (le is kopogom)!!!
De más 1.8-tól sem hallottam ezt a jelenséget. Minden sebességet vesz még 175ezer km-vel a háta mögött nekem.
Mennyi km van az ismerősöd autójában??
Valószínű, hogy vmi baja lesz a váltójával, mert ez nem normális... lehet nála megadta magát a kettőstömegű...
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #127 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 17:31:00 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.10.06 vasárnap, 09:00:22
Az én 1.8-om nem csinál ilyet, hál égnek (le is kopogom)!!!
De más 1.8-tól sem hallottam ezt a jelenséget. Minden sebességet vesz még 175ezer km-vel a háta mögött nekem.
Mennyi km van az ismerősöd autójában??
Valószínű, hogy vmi baja lesz a váltójával, mert ez nem normális... lehet nála megadta magát a kettőstömegű...
Kb 190000 van az autoban
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #128 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 19:50:25 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.10.06 vasárnap, 17:31:00
Kb 190000 van az autoban
Remélem ez nem típus gond lesz.
Bár beszéltem egy sráccal, akinek ha jól emlékszem 200ezer felett volt már a km az 1.8-ban, és még chip-elt is volt mellette, de neki sem volt gondja a váltóval.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #129 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 20:27:08 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.10.06 vasárnap, 19:50:25
Remélem ez nem típus gond lesz.
Bár beszéltem egy sráccal, akinek ha jól emlékszem 200ezer felett volt már a km az 1.8-ban, és még chip-elt is volt mellette, de neki sem volt gondja a váltóval.
Majd elválik, lehet kap egyenlőre 1 bontott váltót aztán meglátjuk.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #130 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 21:02:34 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.10.06 vasárnap, 20:27:08
Majd elválik, lehet kap egyenlőre 1 bontott váltót aztán meglátjuk.
Majd írd meg mi lett, mert érdekel!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #131 Dátum:
2013.10.07 hétfő, 10:36:44 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.10.06 vasárnap, 21:02:34
Majd írd meg mi lett, mert érdekel!!
nekem egyesből való induláskor nyom egy feketébb pamacsot, ennek van valami motorikus oka? érdekes hogy mostanában mintha kicsit jobban porolna... lehet hogy csak gyorsabban megyek?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #132 Dátum:
2013.10.07 hétfő, 10:48:29 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.10.07 hétfő, 10:36:44
nekem egyesből való induláskor nyom egy feketébb pamacsot, ennek van valami motorikus oka? érdekes hogy mostanában mintha kicsit jobban porolna... lehet hogy csak gyorsabban megyek?
Akkor indulj kettesből.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #133 Dátum:
2013.10.07 hétfő, 10:59:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.07 hétfő, 10:48:29
Akkor indulj kettesből.
te szerelők gyöngye... teeeee...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #134 Dátum:
2013.10.07 hétfő, 11:01:53 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.10.07 hétfő, 10:59:49
te szerelők gyöngye... teeeee...
Ne izgulj, nyom az máskor is pamacsot, 2-3-4-5-ben.. (van 6. fokozatod?
), csak olyankor úgy be vagy xarva, hogy nem mersz a tükörbe nézni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #135 Dátum:
2013.10.07 hétfő, 11:06:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.07 hétfő, 11:01:53
Ne izgulj, nyom az máskor is pamacsot, 2-3-4-5-ben.. (van 6. fokozatod?
), csak olyankor úgy be vagy xarva, hogy nem mersz a tükörbe nézni...
van 6. meg 7. is...
az már nem pamacs, csak kis porolás... a gyehenna tüzére igyekvő állami alkalmazottakat szoktam előzgetni...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #136 Dátum:
2013.10.07 hétfő, 20:49:24 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.10.07 hétfő, 11:06:44
van 6. meg 7. is...
az már nem pamacs, csak kis porolás... a gyehenna tüzére igyekvő állami alkalmazottakat szoktam előzgetni...
Ezt most én szeretném lecsapni!
És rakéta fokozat?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #137 Dátum:
2013.10.07 hétfő, 20:58:49 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.10.06 vasárnap, 21:02:34
Majd írd meg mi lett, mert érdekel!!
Rendben.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Arabic
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #138 Dátum:
2013.10.08 kedd, 09:55:42 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.10.07 hétfő, 20:49:24
Ezt most én szeretném lecsapni!
És rakéta fokozat?
az a skrillex és a zene max hangerőn... természetesen van hiperűrsebesség és irdatlan fokozat is...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #139 Dátum:
2013.10.08 kedd, 11:47:49 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.10.08 kedd, 09:55:42
az a skrillex és a zene max hangerőn... természetesen van hiperűrsebesség és irdatlan fokozat is...
Nézz bele a humor topikba, ott a megoldás a rakéta fokozatra! (persze a fiataloknak minden vicc új.)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #140 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 18:40:31 »
Sziasztok!
Kuplungszett vásárlása előtt állok.
Kérdésem lenne, hogy lehet-e érdemleges különbség a LUK , Valeo közt?
A Valeo listaára 82 ezer szemben a LUK 104 ezer Ft-tal.
Köszi.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #141 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 19:05:00 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.10.21 hétfő, 18:40:31
Sziasztok!
Kuplungszett vásárlása előtt állok.
Kérdésem lenne, hogy lehet-e érdemleges különbség a LUK , Valeo közt?
A Valeo listaára 82 ezer szemben a LUK 104 ezer Ft-tal.
Köszi.
Szia!
A kérdésedre nem tudok válaszolni, de az érdekelne, hogy mennyi km-nél jött el az idő a cserének?
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #142 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 19:59:55 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.10.07 hétfő, 10:59:49
te szerelők gyöngye... teeeee...
Vagya rüki... tolatáskor a pamacs szétoszlik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Pötyi TDCI
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #143 Dátum:
2013.10.22 kedd, 20:27:18 »
Sziasztok!
Mostanában figyeltem fel arra, hogy a kuplungpedál felengedésekor nyikorgás hallatszik
WD40? vagy tekerjem fel a volumét?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #144 Dátum:
2013.10.23 szerda, 10:32:12 »
Idézetet írta: Pötyi TDCI - 2013.10.22 kedd, 20:27:18
Sziasztok!
Mostanában figyeltem fel arra, hogy a kuplungpedál felengedésekor nyikorgás hallatszik
WD40? vagy tekerjem fel a volumét?
WD40 vagy zsír. Én azt hiszem az utóbbit fújtam be. Műanyag csúszik fémen. Valahogy tehermentesíteni kell a rugós biszbaszt, hogy a csúszó felületekre bejusson az anyag.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeo2002
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #145 Dátum:
2013.11.23 szombat, 20:26:22 »
Lenne egy kérdésem.
Éppen alkudozom egy 2.2 tdci mondeora 2009es.
Kicsit brutálisan sok a km benne, pár alkatrésznek utána néztem ha kelleni fog bele, ellenben pl kuplung és kettős tömegű lendkerék mintha nem is létezne hozzá. a 2 litereshez van "fillérekért" de a 2.2eshez nincs sehol se..
Persze nem tudom hogy az eladóval meg tudunk e egyezni, ellenben ha igen, úgy venném meg hogy tudatában vagyok annak hogy milyen költések jöhetnek.
Tud valaki valami infoval szolgáltatni ?
A google nem segit.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #146 Dátum:
2013.11.23 szombat, 21:01:40 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2013.11.23 szombat, 20:26:22
Lenne egy kérdésem.
Éppen alkudozom egy 2.2 tdci mondeora 2009es.
Kicsit brutálisan sok a km benne, pár alkatrésznek utána néztem ha kelleni fog bele, ellenben pl kuplung és kettős tömegű lendkerék mintha nem is létezne hozzá. a 2 litereshez van "fillérekért" de a 2.2eshez nincs sehol se..
Persze nem tudom hogy az eladóval meg tudunk e egyezni, ellenben ha igen, úgy venném meg hogy tudatában vagyok annak hogy milyen költések jöhetnek.
Tud valaki valami infoval szolgáltatni ?
A google nem segit.
mennyi az a brutál sok? ne vegyél feneketlen kutat! olyan nincs h nincs hozzá. unix websop? ismerős aki unixból rendel?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
mondeo2002
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #147 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 08:59:23 »
az a sok 240e km.
Sokat gondolkodtam az ügyön de végülis elmondtam az ár ajánlatomat 50% hogy belemegy az eladó mert hamar kell neki a pénz.. van 1 elem amit javitani kell, és 1 elem fujva, check engine nincs, sőt le vna diagnosztikázva semmi baja nincs.
Javitással átiratással tehát mikorra a nevemen van se biztos hogy 2-essel kezdődne az összeg amit gondoltam érte, tehát igaz lenne egy feneketlen kút de a kora, megnéztem az injektorok árait meg mindent és hát ha még költök rá pl injektorokat cserélek pénzem is marad, és nem a hasznaltauton fennlevo 2m plusz regados legolcsobb 2.2est amit tegnap megnéztem és bár az az auto belül szebb kivül ripityára volt, de a legrosszabb hogy az utascella az a oszlopnal is meg van rogyva, tehát összességében amire alkudozom kategóriákkal jobb.
a regit meg el akarom adni.. a km ugyanannyi benne, de szerintem nemsokára költeni kell rá. Gyári turboval 2 gyári másik kettő javitott injektor (240ezret futott dephi van benne és megy) nyelestengely csapágy, 60e km óta csattogo kettős tömegű lendkerék, féktárcsák, gumik, és nem utolsó sorban 1 honapon belül 3x rongyoltak bele a kocsiba ugy néz ki mint egy hullámvasut igy gondoltam jobban teszem ha eladom, és a javitására félretett összeget is belelocsolom ebbe az autóba.. Ezért is nézegettem meg az árakat mert garantált hogy abba is kell majd pénzt ölni, csak nem mindegy hogy mennyit.. a régit szerettem, de munkára használtam tehát rövid táv padlófék padlógáz, napi 30-40 inditás, 4. éve szolgál rendesen, azt hiszem teljesítette a kötelességét.
Kicsit a km-t sokallom az ujban, ellenben egy 180e km-esnél is kijöhetnek ezek a problémák, akkor legalább a jav ára legyen a zsebemben.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #148 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 10:01:17 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2013.11.24 vasárnap, 08:59:23
az a sok 240e km.
Sokat gondolkodtam az ügyön de végülis elmondtam az ár ajánlatomat 50% hogy belemegy az eladó mert hamar kell neki a pénz.. van 1 elem amit javitani kell, és 1 elem fujva, check engine nincs, sőt le vna diagnosztikázva semmi baja nincs.
Javitással átiratással tehát mikorra a nevemen van se biztos hogy 2-essel kezdődne az összeg amit gondoltam érte, tehát igaz lenne egy feneketlen kút de a kora, megnéztem az injektorok árait meg mindent és hát ha még költök rá pl injektorokat cserélek pénzem is marad, és nem a hasznaltauton fennlevo 2m plusz regados legolcsobb 2.2est amit tegnap megnéztem és bár az az auto belül szebb kivül ripityára volt, de a legrosszabb hogy az utascella az a oszlopnal is meg van rogyva, tehát összességében amire alkudozom kategóriákkal jobb.
a regit meg el akarom adni.. a km ugyanannyi benne, de szerintem nemsokára költeni kell rá. Gyári turboval 2 gyári másik kettő javitott injektor (240ezret futott dephi van benne és megy) nyelestengely csapágy, 60e km óta csattogo kettős tömegű lendkerék, féktárcsák, gumik, és nem utolsó sorban 1 honapon belül 3x rongyoltak bele a kocsiba ugy néz ki mint egy hullámvasut igy gondoltam jobban teszem ha eladom, és a javitására félretett összeget is belelocsolom ebbe az autóba.. Ezért is nézegettem meg az árakat mert garantált hogy abba is kell majd pénzt ölni, csak nem mindegy hogy mennyit.. a régit szerettem, de munkára használtam tehát rövid táv padlófék padlógáz, napi 30-40 inditás, 4. éve szolgál rendesen, azt hiszem teljesítette a kötelességét.
Kicsit a km-t sokallom az ujban, ellenben egy 180e km-esnél is kijöhetnek ezek a problémák, akkor legalább a jav ára legyen a zsebemben.
a 240 az nem a brutál sok kategória. Számold át rendesen a költségeket!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #149 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 10:11:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.11.24 vasárnap, 10:01:17
a 240 az nem a brutál sok kategória. Számold át rendesen a költségeket!
Y. szvsz a külföldről behozott 105-115ekm-es autókban is van min. 200ekm (kevés kivétellel).
Lényeg, hogy nagyon ne legyen törve (nálam a kombiajtó lett cserélve).
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
18
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ