Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:38:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 18   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 409033 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2013.05.29 szerda, 14:37:45 »

Hát persze, sőt, meg is vesszük az alkatrészt, ne fáradozz...  nyes
ha jó áron van, rendben.  eplus2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2013.05.29 szerda, 16:07:29 »

nekem hamarosan kuplung és vezérlés csere. valaki bevállalja? (meg első tárcsa és betét...)

Miért kell vezérlést cserélni? A tiedbe már nem láncost tettek?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #52 Dátum: 2013.05.29 szerda, 16:08:25 »

Miért kell vezérlést cserélni? A tiedbe már nem láncost tettek?

Az 1.8 sose volt láncos...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2013.05.29 szerda, 16:08:50 »

Miért kell vezérlést cserélni? A tiedbe már nem láncost tettek?
van külső szíj és belső olajban futó lánc Smiley)
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2013.05.29 szerda, 16:13:46 »

van külső szíj és belső olajban futó lánc Smiley)

Most rákerestem a cromax-nál és a láncot 2007.10-ig írja. Utána szíjat dob.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #55 Dátum: 2013.05.29 szerda, 16:15:01 »

Most rákerestem a cromax-nál és a láncot 2007.10-ig írja. Utána szíjat dob.

És 2002-2007 között volt 1.8?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2013.05.29 szerda, 23:05:17 »

Most rákerestem a cromax-nál és a láncot 2007.10-ig írja. Utána szíjat dob.
igaz, mea culpa, -Tomi be ne perelj- belső szíj van. most néztem meg én is.  worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 02:14:58 »

És 2002-2007 között volt 1.8?

Ezt a 2007 utánira dobta. Ha nem hiszed, nézd meg itt.
Naplózva
rony
Vendég
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2013.06.01 szombat, 21:46:19 »

Sziasztok. Itt a fórumon foglalkoztak többen a következő témával:
Mondeo 2.0 tdci 115 Le. Km:130000.
Alacsony fordulaton hirtelen gázadáskor és elvételkor hallható egy idegesítő csattanás főleg 4. Fokozatban.
Sokak szerint lendkerek. Valtobak rendben, feltengelyek rendben. Szerelő szerint nem lendkerék mivel annak leállításkor  van hangja. Valakinek van ötlete mi lehet?
Előző autóm Skoda Octavia 2.0Pdti. Lendkerek problémája volt 2x is, de ilyen hangot soha nem adott, kivéve leállításkor.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:22:10 »

Sziasztok. Itt a fórumon foglalkoztak többen a következő témával:
Mondeo 2.0 tdci 115 Le. Km:130000.
Alacsony fordulaton hirtelen gázadáskor és elvételkor hallható egy idegesítő csattanás főleg 4. Fokozatban.
Sokak szerint lendkerek. Valtobak rendben, feltengelyek rendben. Szerelő szerint nem lendkerék mivel annak leállításkor  van hangja. Valakinek van ötlete mi lehet?
Előző autóm Skoda Octavia 2.0Pdti. Lendkerek problémája volt 2x is, de ilyen hangot soha nem adott, kivéve leállításkor.

Szia!

Szerintem ez minden Mondeo-ban megvan, többé-kevésbé. Sőt erősen hőmérsékletfüggő is, mivel télen hidegben, avagy a reggeli indítás után..kevéséb hallható... Üzemi hőmérsékleten, hosszabb úton a váltóolaj is megmelegszik, felhígul, s a váltóban levő "foghézagok" hangját hallod. Ettől én is megijedtem az elején, s futottam is vele jónéhány kört, s a végére elhittem, hogy ez természetes.

Én cseréltettem váltóolajat is, valami prémium Castrol-ra, azonban nem változott, az autó azóta is tökéletes.

ÜDv.: Peti

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
rony
Vendég
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:35:32 »

Szia Peti,

Köszi a választ. Valóban reggel indulás után mintha halkabb lenne, de majd megfigyelem jobban.Nálad jelentkezik akkor is a hang ha a nyomod es felengeded a gázpedált egymás után többször? Nagyon zavaró ez hang és elég hangos is.
A barátomnak ugyan ilyen mondeója van az semmilyen hangot nem produkál . A kilómétr nagyjából hasonló .
Üdv Áron
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 09:31:19 »

Szia Peti,

Köszi a választ. Valóban reggel indulás után mintha halkabb lenne, de majd megfigyelem jobban.Nálad jelentkezik akkor is a hang ha a nyomod es felengeded a gázpedált egymás után többször? Nagyon zavaró ez hang és elég hangos is.
A barátomnak ugyan ilyen mondeója van az semmilyen hangot nem produkál . A kilómétr nagyjából hasonló .
Üdv Áron
Ezt én is szoktam hallani. Sőt van mikor leállításkor is csattan, de az sem mindig.
Amúgy meg tökéletes a váltó meg a kuplung is. Szal a hangon kívül mást nem észlelek, ami hibára utalna.
Valóban hőmérséklet függő, h mikor hallani, mikor nem. Már engem sem idegesít, elfogadtam, h ilyen.
És remélem még sok 10ezer km után is ilyen lesz anélkül, h bmit cserélni kellene!!!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 14:19:52 »

Szia Peti,

Köszi a választ. Valóban reggel indulás után mintha halkabb lenne, de majd megfigyelem jobban.Nálad jelentkezik akkor is a hang ha a nyomod es felengeded a gázpedált egymás után többször? Nagyon zavaró ez hang és elég hangos is.
A barátomnak ugyan ilyen mondeója van az semmilyen hangot nem produkál . A kilómétr nagyjából hasonló .
Üdv Áron

Szia!

Igen, legfőképp akkor hallom, ha hirtelen elveszem a gázt, majd újra... de ezt is inkább 4-ben... 5-6-ban már alig, vagy nem is... (erre mondták, hogy foghézag...természetes)... váltáskor én már megszoktam, úgy váltok alapba, hogy ne legyen bent "koppanás"... Smiley

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 19:05:18 »

Szia!

Igen, legfőképp akkor hallom, ha hirtelen elveszem a gázt, majd újra... de ezt is inkább 4-ben... 5-6-ban már alig, vagy nem is... (erre mondták, hogy foghézag...természetes)... váltáskor én már megszoktam, úgy váltok alapba, hogy ne legyen bent "koppanás"... Smiley

Üdv.: Peti
Én inkább (a magam nevében) úgy mondanám, h 4-ig hallani, de felette nem.
Én is igyekszem úgy váltani, de nem mindig sikerül!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #64 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:04:58 »



Jó olvasni, hogy kinek kicsit,kinek nagyon, de az összes kettőstömegű ki van már... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:12:50 »


Jó olvasni, hogy kinek kicsit,kinek nagyon, de az összes kettőstömegű ki van már... eplus2
Nektek meg a regelős szarhotok!  eplus2

Amúgy meg nem is a lendkerékkel van gond, Peti leírta fhaszán a tudományos választ rá!!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
rony
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:18:55 »

Szia Tomi,

Úgy gondolod hogy a lendkerék a hibás a csattogásért?
Üdv

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #67 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:23:42 »

Szia Tomi,

Úgy gondolod hogy a lendkerék a hibás a csattogásért?
Üdv



Szerintem igen, de no para. Nekem is csinálja. Mk4 80e-től csinálta, és 150e-nél raktam le és nem rosszabbodott a helyzet.

Smaxiban most 66e van, és az is csinálja. Ez ilyen. Xar. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #68 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:27:34 »

Nektek meg a regelős szarhotok!  eplus2

Amúgy meg nem is a lendkerékkel van gond, Peti leírta fhaszán a tudományos választ rá!!  vigyor3

Nekem már nem regel... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rony
Vendég
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:36:16 »

Hát ez faxa. Jól összetették a Fordokat ezek szerint.
Igen komoly fejtörést okoz ez a szerelőknek.
Nálam már feladták a kutakodást. Esküdtek hogy nem lendkerék hanem v.melyik motor, vagy váltótartóbak.
Még jó hogy nem cserélték le az összeset. wave 
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #70 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:38:22 »

Hát ez faxa. Jól összetették a Fordokat ezek szerint.
Igen komoly fejtörést okoz ez a szerelőknek.
Nálam már feladták a kutakodást. Esküdtek hogy nem lendkerék hanem v.melyik motor, vagy váltótartóbak.
Még jó hogy nem cserélték le az összeset. wave 


A motortartó bakon már én is gondolkodtam...

Olcsóbb cserélni azt jóval....
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #71 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:21:16 »

Nekem már nem regel... hehe

( ? )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #72 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:32:10 »

( ? )


 taps

Mert nincs dpf az smaxiban.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #73 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:32:55 »

Szia Tomi,

Úgy gondolod hogy a lendkerék a hibás a csattogásért?
Üdv



1. Kettőstömegű akkor is csattog, ha álló helyzetben vagy, s leállítod a motort.

2. Minden olyan jellegű hiba, ami nagyobb terhelésnél (vagy inkább terhelésváltásnál) jön elő, az lehet vmelyik tartóbak(ok) hibája is; illetve ezek a hibák azzal függenek össze, hogy az adott szituációban mennyire billen el a motor a kasztniban. Illetve terhelésváltásnál (váltáskor) mennyire billen oda-vissza.
(Nekem az előző fókámnál volt egyszer egy olyan hiba, hogy ha elértem a 70km/h-s sebességet, akkor a kocsi magától gyorsulni kezdett. Az ok egy kiugrott tempomat bowden volt -> 70km/h felett a motor már annyira konstans billent a motortérben, hogy húzódott folyamatosan a tempomat bowdenem, az meg húzta a pillangó szelepet...  wow1 eplus2 Olyan volt, mint egy elszabadult turbós autó...  vigyor3 Érdekes hiba volt, nem is Fordék jöttek rá, hanem én... Roll Eyes)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #74 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:33:38 »

taps

Mert nincs dpf az smaxiban.

Ja tényleg.  vigyor3
Ahhoz képest nem is füstöltél Lacházán...  fejvakaras
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #75 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:35:12 »

Ja tényleg.  vigyor3
Ahhoz képest nem is füstöltél Lacházán...  fejvakaras

Mert zsír a motor. vigyor3

Egyébként tud füstölni rendesen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #76 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:35:42 »

Ezt a 2007 utánira dobta. Ha nem hiszed, nézd meg itt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
rony
Vendég
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:39:42 »

Szerintetek akkor váltó vagy lendkerék?
Üdv
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #78 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:40:24 »

Szerintetek akkor váltó vagy lendkerék?
Üdv

Igen, ez a kettő. eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:40:41 »


?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:41:18 »


Annyit ki tudtam belőle venni, hogy az 1.8-ban Delphi rendszer van és nem Siemens. De, hogy szíjas-e vagy sem azt nem. Amúgy nem értem, hogy miért tértek vissza a szíjas hajtáshoz (az anyagi előnyökön kívül)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #81 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:41:47 »

?

Szerintem az, hogy 2007 előtt is volt 1.8 tdci.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #82 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:42:19 »

?

A motorkódokat ki lehet lesni.
Utána meg gugli megmondja, hogy mi szíjas, mi láncos.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #83 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:42:37 »

Annyit ki tudtam belőle venni, hogy az 1.8-ban Delphi rendszer van és nem Siemens. De, hogy szíjas-e vagy sem azt nem. Amúgy nem értem, hogy miért tértek vissza a szíjas hajtáshoz (az anyagi előnyökön kívül)

Mert sokkal halkabb, és többe kerül a tulajnak.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:47:11 »

Mert sokkal halkabb, és többe kerül a tulajnak.

Hát én a láncot sem hallom.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #85 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:47:16 »

Annyit ki tudtam belőle venni, hogy az 1.8-ban Delphi rendszer van és nem Siemens. De, hogy szíjas-e vagy sem azt nem. Amúgy nem értem, hogy miért tértek vissza a szíjas hajtáshoz (az anyagi előnyökön kívül)

Siemens.

" Engine - 1.8L Duratorq-TDCi (74kW/100PS) - Lynx/1.8L Duratorq-TDCi (92kW/125PS) - Lynx - Engine

   Engine
    Transversely-mounted 4-cylinder in-line turbo diesel engine with direct fuel injection, based on the 1.8L Duratorq DI
    1.8L cubic capacity with 74kw (100 PS) and 92kW (125 PS)
    Turbocharger with variable turbine geometry and intercooler
    Common rail fuel injection system
    Dual mass flywheel for the reduction of drive noise

    Common rail fuel injection system
    High-pressure pump for the generation of pressure in the fuel rail with integral transfer pump for fuel supply
    Fuel rail for constant fuel pressure
    Piezo fuel injectors for optimal metering of the fuel quantity
    Variable pilot and main injection for optimization of noise emissions

    Engine management
    A Siemens Powertrain Control Module (PCM) (one box design) with 128 pins for fuel-quantity regulation, control of the fuel injectors, exhaust gas recirculation and integrated immobilizer
    Camshaft Position (CMP) sensor for determining the injection sequence
    Knock Sensor (KS) for reduction of combustion noise
    Electrical actuator for turbocharger guide vane adjustment for optimisation of boost pressure control

    Engine emission control
    Fulfils European emissions standard level IV
    Oxidation catalytic converter
    Actuator motor-controlled Exhaust Gas Recirculation (EGR) valve with integral position sensor
    EGR cooler for the reduction of nitrogen oxides (NOx)
    Vacuum-controlled intake manifold flap with position sensor for optimization of exhaust gas recirculation rate
"
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #86 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 22:11:38 »

van külső szíj és belső olajban futó lánc Smiley)

Ezt javítsuk pls.
(lánc a 16 szelepeseknél van pluszban a 2 vezérműtengely között, az 1.8TDCi meg 8 szelepes)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 11:20:22 »

Siemens.

" Engine - 1.8L Duratorq-TDCi (74kW/100PS) - Lynx/1.8L Duratorq-TDCi (92kW/125PS) - Lynx - Engine

   Engine
    Transversely-mounted 4-cylinder in-line turbo diesel engine with direct fuel injection, based on the 1.8L Duratorq DI
    1.8L cubic capacity with 74kw (100 PS) and 92kW (125 PS)
    Turbocharger with variable turbine geometry and intercooler
    Common rail fuel injection system
    Dual mass flywheel for the reduction of drive noise

    Common rail fuel injection system
    High-pressure pump for the generation of pressure in the fuel rail with integral transfer pump for fuel supply
    Fuel rail for constant fuel pressure
    Piezo fuel injectors for optimal metering of the fuel quantity
    Variable pilot and main injection for optimization of noise emissions

    Engine management
    A Siemens Powertrain Control Module (PCM) (one box design) with 128 pins for fuel-quantity regulation, control of the fuel injectors, exhaust gas recirculation and integrated immobilizer
    Camshaft Position (CMP) sensor for determining the injection sequence
    Knock Sensor (KS) for reduction of combustion noise
    Electrical actuator for turbocharger guide vane adjustment for optimisation of boost pressure control

    Engine emission control
    Fulfils European emissions standard level IV
    Oxidation catalytic converter
    Actuator motor-controlled Exhaust Gas Recirculation (EGR) valve with integral position sensor
    EGR cooler for the reduction of nitrogen oxides (NOx)
    Vacuum-controlled intake manifold flap with position sensor for optimization of exhaust gas recirculation rate
"

Nem vitatkozok rajta, mert nem értek hozzá. Az angol tudásom meg nincs olyan szinten, hogy megértesem ezt a szöveget. Annyit tudok, hogy ha egyszer lecserélem ezt a gépet is (nem mostanában lesz, hacsak nem nyerek a lottón, de akkor nem csere lesz, hanem még egy és nem biztos, hogy ford) és az MKIV mellett döntök, akkor 2.0-ás benzinest fogok venni.
Naplózva
Hofi
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2013.08.07 szerda, 12:58:53 »

Sziasztok!

Egy 2007-es MK4-es 2.0 TDCI-m van, de a váltógombon a króm rész nagyon le van kopva, szeretném cserélni.
Amennyiben lehetséges, néznék rá nem gyári váltógombot is, ez megoldható? 6 sebességes felhúzós hátramenettel, mire kell figyeljek ilyenkor?
Otthon cserélhető?
Köszönöm előre is,
Hofi
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2013.08.27 kedd, 15:43:44 »

Ezt javítsuk pls.
(lánc a 16 szelepeseknél van pluszban a 2 vezérműtengely között, az 1.8TDCi meg 8 szelepes)
kár hogy nem fényképeztem le neked amit kicseréltek, mindegy. igen, hengerenként 8 szelepes...  eplus2
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #90 Dátum: 2013.08.28 szerda, 00:11:25 »

kár hogy nem fényképeztem le neked amit kicseréltek, mindegy. igen, hengerenként 8 szelepes...  eplus2

?
16?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2013.08.28 szerda, 11:23:25 »

?
16?

tudtommal 2 kipufogóoldali és 2 szívóoldali van benne hengerenként. alkatrészlista alapján...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2013.08.28 szerda, 23:09:41 »

tudtommal 2 kipufogóoldali és 2 szívóoldali van benne hengerenként. alkatrészlista alapján...

Ennek a motornak nem is volt 16 szelepes változata. Csak 8 szelepesben volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2013.08.30 péntek, 19:55:53 »

Üdv

Segítséget szeretnék kérni!
1.8 tdci mondeo 2008-as évjárat 6 sebességes, és a problémám az, hogy a rükvercet szinte egyáltalán nem veszi, csak akkor ha a kuplungot egy picit vissza engedem, az 1 est pedig nehezen veszi, a többi sebességgel nincs probléma. A szerelő átnézte a kuplungot, de azt mondta annak nincs baja, meg persze nem is kellene mert 1 éve volt cserélve. Valakinek volt már ehhez hasonló problémája?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2013.08.30 péntek, 20:15:45 »

Üdv

Segítséget szeretnék kérni!
1.8 tdci mondeo 2008-as évjárat 6 sebességes, és a problémám az, hogy a rükvercet szinte egyáltalán nem veszi, csak akkor ha a kuplungot egy picit vissza engedem, az 1 est pedig nehezen veszi, a többi sebességgel nincs probléma. A szerelő átnézte a kuplungot, de azt mondta annak nincs baja, meg persze nem is kellene mert 1 éve volt cserélve. Valakinek volt már ehhez hasonló problémája?
Kinyomó villa???
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2013.08.30 péntek, 20:18:02 »

Üdv

Segítséget szeretnék kérni!
1.8 tdci mondeo 2008-as évjárat 6 sebességes, és a problémám az, hogy a rükvercet szinte egyáltalán nem veszi, csak akkor ha a kuplungot egy picit vissza engedem, az 1 est pedig nehezen veszi, a többi sebességgel nincs probléma. A szerelő átnézte a kuplungot, de azt mondta annak nincs baja, meg persze nem is kellene mert 1 éve volt cserélve. Valakinek volt már ehhez hasonló problémája?
A teljes kuplung szerkezet cserélve volt?
Kettőstömegű lendkerék volt cserélve??

Mennyire megbízható szerelő cserélte?? Nem végezhetett kontár munkát???  szomoru1
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2013.08.30 péntek, 21:40:34 »

A teljes kuplung szerkezet cserélve volt?
Kettőstömegű lendkerék volt cserélve??

Mennyire megbízható szerelő cserélte?? Nem végezhetett kontár munkát???  szomoru1

Minden cserélve volt, és elég megbízható. Holnap lesz lecserélve az olaj a váltóban abban bízom még, hogy az segít.
Naplózva
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2013.08.30 péntek, 21:44:37 »

félek, hogy durva esetben váltót kell cserélni  rinya
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2013.08.31 szombat, 09:01:35 »

félek, hogy durva esetben váltót kell cserélni  rinya
Csak nem a váltó, azért az érdekes lenne ha már most azt kellene cserélned.
Talán az olaj csere elég lesz, lehet, hogy tényleg azzal van baj és nem ken eléggé a váltónál ezért nehézkes a váltás.

MAjd írj, hogy mi lett, mert érdekel!!
Egy kalappal!!!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2013.08.31 szombat, 09:44:07 »

megvolt az olajcsere, de sajnos ugyan az a helyzet.  Embarrassed Álló motornál simán beveszi, de ha beindítom egyből megakad, mintha egy falnak tolnám.
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 18   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.