Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 19:08:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 154400 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
high
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 11:54:49 »

sziasztok segitségre volna szükségem mit csináljak  alapjárati motornál törött volt a tömités kicseréltem a szuszogás megszünt  de még sincs alapjáratom olyan mint ha nem kapna üzemanyagot elkezd dadogni és leáll mit tegyek 1996 os 2000 16 szelepes benzines zetekes mondeo automata
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 16:40:40 »

Sziasztok
Ha nem jó helyen kérdezek,nézzétek el nekem...  worship Szóval,a kérdésem... az autó egy 98-as,2.0 autómata... Az váltó kuka,elkezdték átépíteni manuálra. De,elakadtak a "szakemberek" a főtengely jeladóra fogják a hibát. Miben más az autómata,és a manuális elektromos rendszere? Hogyan lehet a legegyszerűbben működésre bírni a gépezetet?
Esetleg ha valaki tud egy igazi szakembert Debrecenben,vagy környékén,örülnénk...  taps
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
nipli
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 16:48:48 »

Tisztelt Fórumozók, szakemberek és tapasztalt nem szakemberek segítségét kérném!
Lelkes olvasója vagyok a fórumnak ha problémám van és eddig mindig megtaláltam valahol a megoldást,de most nem tudom hogyan tovább.
2001-es évjáratú 2000cm3 benzines kombim van automata váltóval.Kb.5éve vettem,komoly problámám nem volt vele,de most a váltó haldokló stádiumba került.
Probléma: régi:hogy hirtelen gyorsításkor a motor felpörög  és 2-3 mp is eltelik mire vált. Ford szerelő kipróbálta azt mondta semmi     gond,megnyugodtam. Ez kb. 4 éve volt és napjainkig semmi nem volt.
A mult héten volt egy hosszú budai emelkedős menetem(az Unokámat vittem a János kórházba Békásmegyerről),majd a visszaútnál "D"-be téve a motor felpörgött és a kocsi állva maradt. "2"-vel tudtam elindulni,majd "D" ill. OVD OFF.
Most is csak "2"vel tudok elindulni,majd "D",de később már villog az OVD OFF.
OVD OFF-ban ha nem állok meg szépen vált és megy.
Ellenőriztem az olajszintet meleg váltónál,a nívó alján volt,utántöltöttem 0,5 litert és a nívó max-ig ment de a problémát nem oldotta meg.
A benne lévő olaj nem piros,hanem világosbarna.
És itt a dilemma:hibakódolvasás? olajcsere(természetesen részleges)? használt váltó? Mi a sorrend és minek van értelme?
Köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #153 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 18:36:53 »

Tisztelt Fórumozók, szakemberek és tapasztalt nem szakemberek segítségét kérném!
Lelkes olvasója vagyok a fórumnak ha problémám van és eddig mindig megtaláltam valahol a megoldást,de most nem tudom hogyan tovább.
2001-es évjáratú 2000cm3 benzines kombim van automata váltóval.Kb.5éve vettem,komoly problámám nem volt vele,de most a váltó haldokló stádiumba került.
Probléma: régi:hogy hirtelen gyorsításkor a motor felpörög  és 2-3 mp is eltelik mire vált. Ford szerelő kipróbálta azt mondta semmi     gond,megnyugodtam. Ez kb. 4 éve volt és napjainkig semmi nem volt.
A mult héten volt egy hosszú budai emelkedős menetem(az Unokámat vittem a János kórházba Békásmegyerről),majd a visszaútnál "D"-be téve a motor felpörgött és a kocsi állva maradt. "2"-vel tudtam elindulni,majd "D" ill. OVD OFF.
Most is csak "2"vel tudok elindulni,majd "D",de később már villog az OVD OFF.
OVD OFF-ban ha nem állok meg szépen vált és megy.
Ellenőriztem az olajszintet meleg váltónál,a nívó alján volt,utántöltöttem 0,5 litert és a nívó max-ig ment de a problémát nem oldotta meg.
A benne lévő olaj nem piros,hanem világosbarna.
És itt a dilemma:hibakódolvasás? olajcsere(természetesen részleges)? használt váltó? Mi a sorrend és minek van értelme?
Köszönöm a segítségeteket!

Szia!

A legelső, amit csinálnék -az olaj színéből itélve is- egy váltóolaj csere szűrővel együtt. a leírtak alapján elképzelhető, hogy csak "koszos" a váltó, és ha megkapja az új, tiszta olajat ás szűrőt, már érezhető a javulás.
Nem kell elsőre a legrosszabbra gondolni.

Mikor volt cserélve előzőleg váltóolaj?
Naplózva
nipli
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 20:08:31 »

Szia!

A legelső, amit csinálnék -az olaj színéből itélve is- egy váltóolaj csere szűrővel együtt. a leírtak alapján elképzelhető, hogy csak "koszos" a váltó, és ha megkapja az új, tiszta olajat ás szűrőt, már érezhető a javulás.
Nem kell elsőre a legrosszabbra gondolni.

Mikor volt cserélve előzőleg váltóolaj?
Szia!
Köszönöm a gyors tanácsot, gondoltam erre én is,de a félelmem az,hogy a szűrő a váltó szétszedése nélkül nem cserélhető és a kb.10liter olajból is csak kb 3,5liter jön ki. A friss olaj pedig esetleg kioldja a szűrőben összegyült szennyeződést és akkor a váltónak vége. Max.20000km-t kellett volna még kibírnia. Ha meg ki van szerelve és automatáshoz kerül annak gondolom egyenes következménye a teljes felújítás és így már mindennel együtt akár 350-400e is lehet. Míg egy megbízható forrásból szerzett 90-100e km-t futott használt váltó, szereléssel 200e alatt is lehet. Itt újabb dilemma lenne,hogy létezik-e még korrekt eladó. Sajnos az autó előéletét nem ismerem,így fogalmam sincs volt e valaha olajcsere.
Üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 20:29:28 »

Szia!
Köszönöm a gyors tanácsot, gondoltam erre én is,de a félelmem az,hogy a szűrő a váltó szétszedése nélkül nem cserélhető és a kb.10liter olajból is csak kb 3,5liter jön ki. A friss olaj pedig esetleg kioldja a szűrőben összegyült szennyeződést és akkor a váltónak vége. Max.20000km-t kellett volna még kibírnia. Ha meg ki van szerelve és automatáshoz kerül annak gondolom egyenes következménye a teljes felújítás és így már mindennel együtt akár 350-400e is lehet. Míg egy megbízható forrásból szerzett 90-100e km-t futott használt váltó, szereléssel 200e alatt is lehet. Itt újabb dilemma lenne,hogy létezik-e még korrekt eladó. Sajnos az autó előéletét nem ismerem,így fogalmam sincs volt e valaha olajcsere.
Üdv.
ez most milyen autó?

mert 2001-esként mk3nak kéne lennie, mégis mk2 topicvan vagyunk

hánysebességes a váltó? 4?

https://cromax.hu/szurok/szurok/sebessegvalto_olajszuro/valtoolaj_szuro_ford_mondeo_1992-19961996-20002000-2007_12420

ez a szűrője, szerintem ez szétszedés nélkül is lejön
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nipli
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2016.05.10 kedd, 06:10:36 »

ez most milyen autó?

mert 2001-esként mk3nak kéne lennie, mégis mk2 topicvan vagyunk

hánysebességes a váltó? 4?

https://cromax.hu/szurok/szurok/sebessegvalto_olajszuro/valtoolaj_szuro_ford_mondeo_1992-19961996-20002000-2007_12420

ez a szűrője, szerintem ez szétszedés nélkül is lejön
Bocsánat! Elnéztem!
Mk3-as,ilyen szűrőt emlékeim szerint nem láttam,de átnézem,4sebességes.
Végigolvasom az mk3-as topikot hátha ott van válasz. Ha nincs átteszem a kérdést oda.
Köszönöm az eddigi segítségeteket.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2016.05.10 kedd, 10:50:48 »

Bocsánat! Elnéztem!
Mk3-as,ilyen szűrőt emlékeim szerint nem láttam,de átnézem,4sebességes.
Végigolvasom az mk3-as topikot hátha ott van válasz. Ha nincs átteszem a kérdést oda.
Köszönöm az eddigi segítségeteket.
félig meddig jó helyen vagy, mert ez a váltó van mk1-mk2ben is, egy őskövület vigyor3

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_CD4E_transmission

itt van leírás teljes olacserére is:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=CD4E_Oil_change_(Mondeo_Mk1/2/3)
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.10 kedd, 10:53:35 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2016.05.10 kedd, 10:56:04 »

félig meddig jó helyen vagy, mert ez a váltó van mk1-mk2ben is, egy őskövület vigyor3

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_CD4E_transmission

itt van leírás teljes olacserére is:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=CD4E_Oil_change_(Mondeo_Mk1/2/3)
https://www.youtube.com/watch?v=TRW3utBVxV8
itt pedig az egész részletesen videóval
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nipli
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 06:30:54 »

https://www.youtube.com/watch?v=TRW3utBVxV8
itt pedig az egész részletesen videóval
Szia!
Köszönöm a videót. Ez nagyon jó és egyszerű.Ezt fogom tenni,csak kevés az időm és keveset is megyek a kocsival. Addig 1 vagy 2-vel indulás,majd "D" és később ha villog az OVD OFF akkor váltás 3sebességre. Így működik.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 10:05:37 »

Szia!
Köszönöm a videót. Ez nagyon jó és egyszerű.Ezt fogom tenni,csak kevés az időm és keveset is megyek a kocsival. Addig 1 vagy 2-vel indulás,majd "D" és később ha villog az OVD OFF akkor váltás 3sebességre. Így működik.

te érzed, én nem erültetném így, ha még most menthető lenne a váltó, lehet pont így fogod kinyírni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #161 Dátum: 2016.07.19 kedd, 13:25:43 »

Üdv az Uraknak!
Segítségeteket szeretném kérni, cd4e automata váltó pozíció érzékelő (MPLS) beszerzésével kapcs.
Sajnos, amiket találtam a neten, mind Amerikában van, Augusztus 10.-i kiszállítással.
Valaki tud itt Európában olyan helyet, ahol beszerezhető rövidebb határidővel?
1 hete szerelőnél van az autó és már csak az MPLS csere lenne vissza...
Válaszokat előre is köszönöm!

Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2016.07.19 kedd, 15:27:43 »

Üdv az Uraknak!
Segítségeteket szeretném kérni, cd4e automata váltó pozíció érzékelő (MPLS) beszerzésével kapcs.
Sajnos, amiket találtam a neten, mind Amerikában van, Augusztus 10.-i kiszállítással.
Valaki tud itt Európában olyan helyet, ahol beszerezhető rövidebb határidővel?
1 hete szerelőnél van az autó és már csak az MPLS csere lenne vissza...
Válaszokat előre is köszönöm!


cromax/márkaszervíz és alvázszám alapján rendelnek neked
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BéciV6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79

V6 24V


« Új hozzászólás #163 Dátum: 2016.07.22 péntek, 10:49:35 »

Szia!
Köszi, de sajnos a Cromax sem tudott segíteni...
Igazából, fogalmam sincs, hogy hol kellene még próbálkozni..
Naplózva

V6.24V '99 turnier ghia automata,bőr, tejforraló,mérleghinta
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #164 Dátum: 2016.07.22 péntek, 20:49:30 »

Üdv a fedélzeten!

Ha nem találsz a kereskedelemben akkor meg kellene próbálni az automata váltó javításával foglalkozó cégeknél, ők is vállalnak alkarész beszerzést, esetleg egy jó állapotu bontottat is lehetne találni. Solenoidot én is ilyen helyről szereztem be a váltóhoz. Sok sikert.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Kelemen Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #165 Dátum: 2019.04.19 péntek, 18:21:45 »

Halló,használ valaki most is 2.0autómatát?
Naplózva
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2019.05.02 csütörtök, 21:37:57 »

Halló,használ valaki most is 2.0autómatát?


Nemrég vettem,most barátkozok vele,az eddigi tapasztalataim nagyon pozitívak.Csak baj nem legyen vele...
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Kelemen Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #167 Dátum: 2019.08.02 péntek, 21:31:07 »

Botesz!
Nem futnánk össze,hogy összehasonlítsuk a tapasztalatainkat?
Én most elmentem vele 15000 km ert és érdekelne,hogy viselkedik a tiéd  sebesség és fordulatszám  arányában.
Naplózva
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 23:21:32 »

Botesz!
Nem futnánk össze,hogy összehasonlítsuk a tapasztalatainkat?
Én most elmentem vele 15000 km ert és érdekelne,hogy viselkedik a tiéd  sebesség és fordulatszám  arányában.
Szia!Semmi akadálya én is kíváncsi lennék rá.
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 22:55:58 »

Sziasztok!Elég sokat olvasgattam itt de sehol nem találtam hasonló problémát ezért leírom hátha valaki tud tanácsot adni. mk2 2.0 automata 98.
Menet közben semmi probléma szépen vált nem csúszik minden oké.Aztán ha egy kicsit hirtelen kell fékezni és mondjuk 0 ra fékezem az autót akkor a fék felengedés után nem történik semmi mintha üresben lenne(dombon pl visszagurul)aztán egy enyhe gázfröccs után megindul és megy minden szépen tovább. Ha ilyen van egy gyors üres majd vissza D be kapcsolásra is elindul.Nem mindig csinálja.O/D OFF  lámpa nem villog minden egyéb rendesen működik. Mikor vettem már megvolt ez a jelenség.Váltóolaj frissítés most volt.Esetleg valami ötlet?

Köszönöm!
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2019.09.03 kedd, 08:29:33 »

Sziasztok!Elég sokat olvasgattam itt de sehol nem találtam hasonló problémát ezért leírom hátha valaki tud tanácsot adni. mk2 2.0 automata 98.
Menet közben semmi probléma szépen vált nem csúszik minden oké.Aztán ha egy kicsit hirtelen kell fékezni és mondjuk 0 ra fékezem az autót akkor a fék felengedés után nem történik semmi mintha üresben lenne(dombon pl visszagurul)aztán egy enyhe gázfröccs után megindul és megy minden szépen tovább. Ha ilyen van egy gyors üres majd vissza D be kapcsolásra is elindul.Nem mindig csinálja.O/D OFF  lámpa nem villog minden egyéb rendesen működik. Mikor vettem már megvolt ez a jelenség.Váltóolaj frissítés most volt.Esetleg valami ötlet?

Köszönöm!
Szia. Most furcsán fogsz nézni! A gyertyákat és elsősorban a gyertyakábeleket nézd meg. Kaphat az Ecu fals jeleket a motortól és ez befolyásolhatja a váltó működését.
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2019.09.03 kedd, 11:57:36 »

Szia. Most furcsán fogsz nézni! A gyertyákat és elsősorban a gyertyakábeleket nézd meg. Kaphat az Ecu fals jeleket a motortól és ez befolyásolhatja a váltó működését.

Szia!Nos valóban furcsán nézek.Voltam OBDs diagnosztikán nem volt benne hiba a váltót meg nem tudták olvasni.Most próbálok intézni egy komolyabbat.Milyen jellegű fals jelre gondolsz?
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2019.09.03 kedd, 15:24:22 »

Szia!Nos valóban furcsán nézek.Voltam OBDs diagnosztikán nem volt benne hiba a váltót meg nem tudták olvasni.Most próbálok intézni egy komolyabbat.Milyen jellegű fals jelre gondolsz?
Szia. Laikusként mondom a fals jelet. Sógoromnak voltak ilyen jellegű tünetek a váltóval, amikor megelégelte vett egy donort, hogy kicseréli a váltót. A donorról kicseréltük a gyujtókábeleket és csodák csodája onnantól kezdve jó lett a váltó.
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2019.09.07 szombat, 09:57:48 »

Szia. Laikusként mondom a fals jelet. Sógoromnak voltak ilyen jellegű tünetek a váltóval, amikor megelégelte vett egy donort, hogy kicseréli a váltót. A donorról kicseréltük a gyujtókábeleket és csodák csodája onnantól kezdve jó lett a váltó.

Szia!Közben telefonon konzultáltam egy automata váltó szerelővel az elmondottak alapján a vezérlőtömb meghibásodásra gyanakszik.
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Kelemen Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #174 Dátum: 2019.12.28 szombat, 17:29:18 »

Szia.

Nekem is csinálja néha ezt a váltom ,de nem mindig.De ha gázt adok elindul nem kell kapcsolgatnom.Viszont mindig villog az o.d menet közben de jol múködik.
Most vettem motorkraft gyertyákat ki fogom cserélni és beszámolok.
még valami,neked mennyi a fordulatod 120 km folyamatos haladásnál?
Naplózva
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 20:40:37 »

Szia.

Nekem is csinálja néha ezt a váltom ,de nem mindig.De ha gázt adok elindul nem kell kapcsolgatnom.Viszont mindig villog az o.d menet közben de jol múködik.
Most vettem motorkraft gyertyákat ki fogom cserélni és beszámolok.
még valami,neked mennyi a fordulatod 120 km folyamatos haladásnál?

Szia!Ugyan nem írtam ide de időközben megoldódott nekem a gond.Kevés volt benne az olaj a szerelő meg annyit töltött bele amennyi lefolyt. Ha az o.d. Villog akkor lehet hogy nálad valami komolyabb gond van. A fordulatot majd meglesem.Az olajszintet nézd azért meg.
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2021.10.19 kedd, 20:26:32 »

Uraim! Kérdezném a hozzáértőktől: - Normális az amikor a nyíl hegyével jelzett helyen motorolaj szivárog? Ha nem - hogyan kerülhet oda? Mekkora gondot jelenthet (a szennyezésen kívül)? 1999. 2000 ccm automata váltós autó.

Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2021.10.22 péntek, 20:48:14 »

Uraim! Kérdezném a hozzáértőktől: - Normális az amikor a nyíl hegyével jelzett helyen motorolaj szivárog? Ha nem - hogyan kerülhet oda? Mekkora gondot jelenthet (a szennyezésen kívül)? 1999. 2000 ccm automata váltós autó.



Így első ránézésre az a váltóolaj lesz. Nem túl egészséges jelenség -pláne egy automatánál-, kell venni tömítést, szétkapni, akkor már kipucolni a váltót is, ha már lent van, stb. stb..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2021.10.23 szombat, 15:25:03 »

Így első ránézésre az a váltóolaj lesz. Nem túl egészséges jelenség -pláne egy automatánál-, kell venni tömítést, szétkapni, akkor már kipucolni a váltót is, ha már lent van, stb. stb..
Köszönöm. A szivárgó olaj bizonyítottan motorolaj. Nagy valószínűséggel motor főtengely szimering hiba okozza. De mivel én az mk2-t, azon belül is ezt az autót szeretném megtartani, szerelőt keresgélek. Azt is tudom, hogy nem nagy mutatvány szétszerelni, cserélni és összerakni. De mivel bizonyos műhelyfelszereltség és számomra is elfogadható (megbízható)  --és nem "OKJ-s végzettségű - de mindenhez tutira értő, nagymellényű mekkmester -- párosítást találni ma már szinte lehetetlen. Már megkaptam a megnyugtató választ - a motorolaj nem tud bejutni a váltóba. Így nyertem egy kis keresgélésre szánható időt.   
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2021.10.23 szombat, 18:59:36 »

Köszönöm. A szivárgó olaj bizonyítottan motorolaj. Nagy valószínűséggel motor főtengely szimering hiba okozza. De mivel én az mk2-t, azon belül is ezt az autót szeretném megtartani, szerelőt keresgélek. Azt is tudom, hogy nem nagy mutatvány szétszerelni, cserélni és összerakni. De mivel bizonyos műhelyfelszereltség és számomra is elfogadható (megbízható)  --és nem "OKJ-s végzettségű - de mindenhez tutira értő, nagymellényű mekkmester -- párosítást találni ma már szinte lehetetlen. Már megkaptam a megnyugtató választ - a motorolaj nem tud bejutni a váltóba. Így nyertem egy kis keresgélésre szánható időt.   
világ legkönnyebb dolga egy automata váltó le-fel szerelése nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2021.10.23 szombat, 22:17:07 »

világ legkönnyebb dolga egy automata váltó le-fel szerelése nyes
worship Az biztos, hogy nem egy kerékcsere kategória. Nem is próbálom ezt sugallni. De nem is fogadom el a misztifikálását. Közelmúlt - szervíz - "húúúú ez nagyon nagyon nagyon körülményes, nagyon nagyon nagyon sok munkaóra, nagyon nagyon nagyon sok munkadíj " Na ez amit nem fogadok el. Végignéztem már egyszer a rögzítőcsavarok küszködéses kiszedésétől kezdve végig az egész folyamatot (emlékeim szerint 5-6 óra hosszat tartott). De akkor volt még szerelő, aki vállalta, értette, tudta, akarta és képes is volt elvégezni. Tapasztalatom szerint ma már inkább csak  "szerelők" vannak. Na rájuk azért nem szívesen bíznám. Ezt biztosan megérted. Köszönöm.
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2021.11.07 vasárnap, 23:23:19 »

worship Az biztos, hogy nem egy kerékcsere kategória. Nem is próbálom ezt sugallni. De nem is fogadom el a misztifikálását. Közelmúlt - szervíz - "húúúú ez nagyon nagyon nagyon körülményes, nagyon nagyon nagyon sok munkaóra, nagyon nagyon nagyon sok munkadíj " Na ez amit nem fogadok el. Végignéztem már egyszer a rögzítőcsavarok küszködéses kiszedésétől kezdve végig az egész folyamatot (emlékeim szerint 5-6 óra hosszat tartott). De akkor volt még szerelő, aki vállalta, értette, tudta, akarta és képes is volt elvégezni. Tapasztalatom szerint ma már inkább csak  "szerelők" vannak. Na rájuk azért nem szívesen bíznám. Ezt biztosan megérted. Köszönöm.

Szia!
Én maximálisan megértelek.Én most szedetem szét másodjára(ezúttal nem csak a váltót hanem a motort is) mert az előző szerelő úgy rakta össze a váltót(állítólag ért hozzá) hogy rosszabb lett mint volt.Nehéz jó szakit találni,talán nekem most sikerült de még nem szólom el.
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Oldalak: 1 2 3 [4]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.