Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:35:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 843169 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
tothárpi
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 14:43:29 »

Majd szólj vissza, ha jutsz valamire...  wave worship
+néztem a turbomembránnál a csövet & nem ereszt. viszont a fordulat ingadozás nem szünt +
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 14:51:00 »

+néztem a turbomembránnál a csövet & nem ereszt. viszont a fordulat ingadozás nem szünt +
Járó motornál nézted?

Ha igen, akkor levegő.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 14:56:04 »

Adagolós írta régebben:

De a turbósoknál valóban fennál ennek a hibának a lehetősége is. De ezt nagyon egyszerűen ellnőrizheted. A membrántól a hajlított kis gumicsövet lehúzod, ha ott gázolaj csöpög, akkor szakadt a membrán.
Az első gázfröccsig fehéren füstölés egy másik történet. Valószínűleg kopott a műanyag lapát a szívóoldalon. Emiatt kicsi a transzfernyomás, kevés az előtöltés és a startátmenet szelep se kapcsol át időben, még az alapjárati fordulat elérése előtt. Ráadásul még levegőt is kap valahonnan, ami tovább ront a helyzeten. Amikor adsz egy gázt, akkor eléri a nyomás azt az értéket aminél átkapcsol a startátmenet szelep, valamint a rendszerből kinyomja a levegőt is. Ezért stabilizálódik (valamennyire) a motor járása.
Ezt persze csak feltételezem az általad leírtak alapján.


A levegösödés helyét legegyszerűbben kannára kötéssel lehet kideríteni. Az adagoló szívó és visszafolyó ágát be kell kötni egy gázolajos kannába átlátszó csövekkel. Nem árt ha kötsz a szívó oldalra egy kézi pumpát, mert különben az életbe nem fog sikerülni kilégtelenítened az adagolót. Csak ráadott gyújtásnál pumpálj!!!
Ha sikerült a rákötés és légtelenítés, akkor beindítod a gépet. Néhány perc járatás után a visszafolyó ágban sem szabad buborékoknak lenni. Ha nagyon buborékosodik, akkor tömítetlen az adagolód.
Érdemes másnap reggel kannáról hidegindítani, hogy változik e valami az eredeti viselkedédhez képest.
Amíg kéken füstöl, próbálj meg a kézipumpával rásegíteni. Ha ilyenkor emelkedik az alapjáratod, az egyértelműen a lapátok kopottságára utal.
Ha kannáról hidegindítva tökéletesen működik minden (erre kevés az esélyed) akkor nyert ügyed van, mert az adagolód jó. Ekkor már csak a tanktól az adagolóig terjedő szakaszon kell keresned a hibát. Gyakran rossz a gyári kézipumpa (ha még megvan rajta) de a gyorscsatlakozókkal is ez a helyzet. 


A levegősödés helyét az adagolón megtalálni olyan, mint a tűt a szénakazalban megkeresni. Nézd meg azt a képet amit feltettem. Ami piros rajta, az többségében tömítő karika.
Ha még nem volt cserélve tömítés az adagolódban, akkor valszeg az összes  szétlapult, megkeményedett, elöregedett ami csak van benne. Tapasztalataim szerint én erre tippelek.
Naplózva
tothárpi
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 15:25:00 »

Járó motornál nézted?

Ha igen, akkor levegő.
igen néztem. ma du van egy talalkozom 1 adagolo dokival,majd kivancsi leszek mit mond. elolvastam azt is amit küldtél amit egy előző adagolós írt majd még át tanulmányozom. köszönöm wave
Naplózva
robbie
Vendég
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2009.09.29 kedd, 15:58:28 »

sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan tudom  beállítani, hogy az 1-es dugattyú gyújtáson legyen.

Vezérműszíj szakadása volt az autónak és most szerelném vissza a hengerfejet.

Válaszokat köszönöm.
 
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2009.09.29 kedd, 16:02:49 »

sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan tudom  beállítani, hogy az 1-es dugattyú gyújtáson legyen.

Vezérműszíj szakadása volt az autónak és most szerelném vissza a hengerfejet.

Válaszokat köszönöm.
 
Van az adagoló alatt egy csavar, azt kell kitekerni, és betekerni egy megfelelő formájú stiftet, arra ráforgatni a főtengelyt.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2009.09.29 kedd, 16:19:13 »

Van az adagoló alatt egy 10es fejű 10es csavar, azt kell kitekerni, és betekerni egy megfelelő formájú stiftet, arra ráforgatni a főtengelyt.

Naplózva
robbie
Vendég
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2009.09.29 kedd, 16:46:20 »

Van az adagoló alatt egy 10es fejű 10es csavar, azt kell kitekerni, és betekerni egy megfelelő formájú stiftet, arra ráforgatni a főtengelyt.



Köszi a gyors választ!

Most csak meg kell találni ezt a csavart.
Esetleg ezzel lenne felfogva az adagoló tartója is?
Vagy ennek segítségével van az üzemanyagcső is rögzítve?

Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2009.09.29 kedd, 17:31:27 »

Köszi a gyors választ!

Most csak meg kell találni ezt a csavart.
Esetleg ezzel lenne felfogva az adagoló tartója is?
Vagy ennek segítségével van az üzemanyagcső is rögzítve?


Nem. Ez egy különálló csavar valahol az adagoló tartója körül. A 10es fej nem biztos, lehet 13as is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #59 Dátum: 2009.09.29 kedd, 17:51:30 »

Köszi a gyors választ!

Most csak meg kell találni ezt a csavart.
Esetleg ezzel lenne felfogva az adagoló tartója is?
Vagy ennek segítségével van az üzemanyagcső is rögzítve?


Ez az adagoló alatt van, ha van klímád akkor a komresszor jobb oldali csavarjával egysíkban fölötte. látsz egy öntvény bakot, és abban van egy lyuk, azon dugod be a kulcsot krova 10-est. csak vigyázz a csavar ki ne essen, mert akkor még egy meló megkeresni.

(vagy gyere el szombaton a talira, aztán feltesszük neked a hengerfejet mire elkezdődik a móka. ) Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2009.09.29 kedd, 17:57:49 »

(vagy gyere el szombaton a talira, aztán feltesszük neked a hengerfejet mire elkezdődik a móka. ) Wink
(ha lenne fetrengve röhögős szmájli...) A Lurdyig meg tolja mondjuk Sopronból?

 worship
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.29 kedd, 18:01:52 írta Tádé » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #61 Dátum: 2009.09.29 kedd, 18:01:46 »

(ha lenne fetrengve röhögős szmájli...) A Lurdyig meg tolja mongyuk Sopronból?

 worship
nem, csak tatabányáig. onnan elhúzod. vagy Rpeter -hez megy szombathelyre
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
robbie
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2009.09.29 kedd, 19:54:05 »

Ez az adagoló alatt van, ha van klímád akkor a komresszor jobb oldali csavarjával egysíkban fölötte. látsz egy öntvény bakot, és abban van egy lyuk, azon dugod be a kulcsot krova 10-est. csak vigyázz a csavar ki ne essen, mert akkor még egy meló megkeresni.

(vagy gyere el szombaton a talira, aztán feltesszük neked a hengerfejet mire elkezdődik a móka. ) Wink

Na így már ok.
Remélem holnap már pörögni fog a motor és nem kell tolni a hétvégi talira
 beszámolok  a sikerélményről.


Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2009.09.30 szerda, 01:59:49 »

Sziasztok! TD mesterek, segítsetek... Az autómon már jó ideje nincs elfogadható alapjárat. Hidegindítást követően, amíg a dúsító működik, viszonylag egyenletesen jár, de rövidesen elkezd ingadozni 500-750 közt és van hogy le is áll. Ez meleg motornál végig így megy, teljesen szabályos időközökkel ingadozik. Egyébként jól indul és jól megy, csak az alapjárattal van a gond. Mi lehet a hibás alakatrész? Itt a környékemen senki nem tud értelmes tanácsot adni Lucas adagolóval kapcsolatban. Előre is köszönöm...
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2009.09.30 szerda, 18:42:49 »

Sziasztok! TD mesterek, segítsetek... Az autómon már jó ideje nincs elfogadható alapjárat. Hidegindítást követően, amíg a dúsító működik, viszonylag egyenletesen jár, de rövidesen elkezd ingadozni 500-750 közt és van hogy le is áll. Ez meleg motornál végig így megy, teljesen szabályos időközökkel ingadozik. Egyébként jól indul és jól megy, csak az alapjárattal van a gond. Mi lehet a hibás alakatrész? Itt a környékemen senki nem tud értelmes tanácsot adni Lucas adagolóval kapcsolatban. Előre is köszönöm...
Dugulás (üza.szűrő), levegősödés (csatik)?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #65 Dátum: 2009.09.30 szerda, 19:41:11 »

Sziasztok! TD mesterek, segítsetek... Az autómon már jó ideje nincs elfogadható alapjárat. Hidegindítást követően, amíg a dúsító működik, viszonylag egyenletesen jár, de rövidesen elkezd ingadozni 500-750 közt és van hogy le is áll. Ez meleg motornál végig így megy, teljesen szabályos időközökkel ingadozik. Egyébként jól indul és jól megy, csak az alapjárattal van a gond. Mi lehet a hibás alakatrész? Itt a környékemen senki nem tud értelmes tanácsot adni Lucas adagolóval kapcsolatban. Előre is köszönöm...
Hol vagy elérhető?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2009.09.30 szerda, 22:17:43 »

Köszi! Szűrőm tiszta és kivételesen nem levegős a rendszer, azzal már szívtam eleget korábban és lecseréltem bosch-ra a szűrőt. Dugulásra gyanakszom, de az csak az adagolóban lehet. Korábban történt, hogy a leállítószelep gumi zárórésze elporladt és annak darabjait nyilván beszívta az adagoló. Elképzelhető, hogy ez most okoz problémát. De magát az adagolót nem merném szétszedni és fogalmam nincs hol keressem a hibát...

GinJoy, Kaposvári vagyok! Te merre?! Esetleg ránéznél? Ha elindul és ésszerű távon belül vagy, elmennék... Ugyanis ma már el sem indult hidegen.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #67 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:05:23 »

Köszi! Szűrőm tiszta és kivételesen nem levegős a rendszer, azzal már szívtam eleget korábban és lecseréltem bosch-ra a szűrőt. Dugulásra gyanakszom, de az csak az adagolóban lehet. Korábban történt, hogy a leállítószelep gumi zárórésze elporladt és annak darabjait nyilván beszívta az adagoló. Elképzelhető, hogy ez most okoz problémát. De magát az adagolót nem merném szétszedni és fogalmam nincs hol keressem a hibát...

GinJoy, Kaposvári vagyok! Te merre?! Esetleg ránéznél? Ha elindul és ésszerű távon belül vagy, elmennék... Ugyanis ma már el sem indult hidegen.

Dunaújváros
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #68 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:06:55 »

Kérdezze már meg valaki, hogy mi van a víznyomásommal... rinya

Á , mégsem. Inkább hagyjuk. Ne is beszéljünk róla levele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:08:56 »

Kérdezze már meg valaki, hogy mi van a víznyomásommal... rinya

Á , mégsem. Inkább hagyjuk. Ne is beszéljünk róla levele
Én nem kérdezem. Tudom.  falbav falbav rinya
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2009.10.02 péntek, 21:24:51 »

Kérdezze már meg valaki, hogy mi van a víznyomásommal... rinya

Á , mégsem. Inkább hagyjuk. Ne is beszéljünk róla levele

Mee, mia zisten van vele?! wow1
Aldozok tyukot, hogy ne legyen hengerfejes... duma
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #71 Dátum: 2009.10.03 szombat, 06:18:59 »

Aldozok tyukot, hogy ne legyen hengerfejes... duma
Hát a tünetek olyanok, de nem hiszem el, hogy minden hengerfej rosz. pláne, hogy be lett vizsgálva, és most ugyanazt produkálja, mint a régi. új tömítés, új csavarok, minden előírás szerint, és megint nem jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2009.10.03 szombat, 07:37:36 »

Hát a tünetek olyanok, de nem hiszem el, hogy minden hengerfej rosz. pláne, hogy be lett vizsgálva, és most ugyanazt produkálja, mint a régi. új tömítés, új csavarok, minden előírás szerint, és megint nem jó

A tyuk mar szanaszejjel van: kitartas! duma
Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 21:43:49 »

Hát a tünetek olyanok, de nem hiszem el, hogy minden hengerfej rosz. pláne, hogy be lett vizsgálva, és most ugyanazt produkálja, mint a régi. új tömítés, új csavarok, minden előírás szerint, és megint nem jó


Én csak akkor járok így, ha kínosan ügyelek a részletekre. A mondimon nem lehet féket csinálni... Új tárcsa, új betét, agy alaposan letisztítva és üt Sad

adagoló... egyszer csak megjavult. vettem egy bontottat de nem kellett feltenni. Most úgy tűnik hibátlan.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #74 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 19:21:08 »

beszéltem a szerelővel, és azt mondta, hogy hengerfej a hiba a látottak alapján, mert ő még a kis vízcsövekre gyanakodott. mikor mondtam, hogy most cseréltem ki, mert el volt dugulva, akkor azt mondta, hogy lehet símán nem légtelenedett le, a dugult cső miatt, és megégette a tömítést.
másik: a bmw-k pl dízelbe bármilyen utángyártott tömítést kidobnak, azt mondta, vegyek bele gyárit rakjam vele össze. ezt az egy esélyt még adjam meg neki, mert szerinte nagyon jó a hangja, és jól is indul, ha megjavul, semmi esetre sem cseréljem ki a mocit


szerk:
mondjuk, ha ennyi a baja, akkor is köpök egy jó nagyot, hogy hengerfejet cseréltem másodszor is ilyen hülyeség miatt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 17:29:11 »

Kérés az Mk2 TD topicban
Így nem duplázás.  eplus2
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2009.10.28 szerda, 17:03:57 »

Ha leállás után kiszállok az autóból, és nyitott ajtónál lehajolok, abban a magasságban érzek valami gázolaj vagy füstszagot, vagy a kettő keverékét. Normális dolog ez? Ha nem, mit érdemes megnézni?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 21:19:29 »

Ha leállás után kiszállok az autóból, és nyitott ajtónál lehajolok, abban a magasságban érzek valami gázolaj vagy füstszagot, vagy a kettő keverékét. Normális dolog ez? Ha nem, mit érdemes megnézni?
Motortérben keress folyásokat. Ha nem találsz semmit, sztem hagyd a lecsóba.  wave
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 21:41:42 »

Sziasztok ! újra sikerült eljutni idáig hogy írjak a fórumba:D Szóval lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek hol érné meg legjobban és mennyit kóstálna egy Mk1 es 1.8as TD-mondeo motorját felújítani . Szóval cakk-pakk fúrás dúgattyú csere meg minden . Ami kell egy teljes motorblokk generálhoz:D (Remélem érthető voltam) laikus vagyok.
Válaszokat előre is köszi ! Sziasztok ! Smiley Jóéjt Smiley
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 21:52:15 »

Sziasztok ! újra sikerült eljutni idáig hogy írjak a fórumba:D Szóval lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek hol érné meg legjobban és mennyit kóstálna egy Mk1 es 1.8as TD-mondeo motorját felújítani . Szóval cakk-pakk fúrás dúgattyú csere meg minden . Ami kell egy teljes motorblokk generálhoz:D (Remélem érthető voltam) laikus vagyok.
Válaszokat előre is köszi ! Sziasztok ! Smiley Jóéjt Smiley

Nem lenne 1szerűbb egy jól karbantartott angol MKII td motort megvenni? Vagy egy egész donort, a maradékot meg kiárulod itt a clubba
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 21:54:08 »

Sziasztok ! újra sikerült eljutni idáig hogy írjak a fórumba:D Szóval lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek hol érné meg legjobban és mennyit kóstálna egy Mk1 es 1.8as TD-mondeo motorját felújítani . Szóval cakk-pakk fúrás dúgattyú csere meg minden . Ami kell egy teljes motorblokk generálhoz:D (Remélem érthető voltam) laikus vagyok.
Válaszokat előre is köszi ! Sziasztok ! Smiley Jóéjt Smiley
Semmiért ne akarj felújítani, lehet rosszabb lesz, mint volt.
Szakál metál volt az utolsó megbízható hely, de már onnan is hallani rosszakat.  rinya Én 200 körülre tippelnék egy fullos felújítást.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 22:09:28 »

Motortérben keress folyásokat. Ha nem találsz semmit, sztem hagyd a lecsóba.  wave
Azon gondolkodom, létezik-e olyan folyás, ami csak ideiglenesen folyik valaminek a hatására, majd abbahagyja, és azért nem veszem észre.
A gázolajszűrő alatt kicsit olajosak a vezetékek, de az lehet, hogy már ősidők óta olyan, mert hiába szaglászom, nem érzek ott semmit.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 01:20:20 »

Sziasztok ! újra sikerült eljutni idáig hogy írjak a fórumba:D Szóval lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek hol érné meg legjobban és mennyit kóstálna egy Mk1 es 1.8as TD-mondeo motorját felújítani . Szóval cakk-pakk fúrás dúgattyú csere meg minden . Ami kell egy teljes motorblokk generálhoz:D (Remélem érthető voltam) laikus vagyok.
Válaszokat előre is köszi ! Sziasztok ! Smiley Jóéjt Smiley
Én is azt tudom tanácsolni,hogy ne újíttasd fel.Az utóbbi időkben csak nagy szívások voltak vele.Ha már rászánod magad,inkább keress megbízható helyről komplett motort.A csere+papírozás majdhogynem a feléből megvan.Érdeklődj szundinál,de a vaterán is szoktak lenni eladó motorok.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 07:10:49 »

Én is azt tudom tanácsolni,hogy ne újíttasd fel.Az utóbbi időkben csak nagy szívások voltak vele.Ha már rászánod magad,inkább keress megbízható helyről komplett motort.A csere+papírozás majdhogynem a feléből megvan.Érdeklődj szundinál,de a vaterán is szoktak lenni eladó motorok.
Meg tudok is eladó Mk1 1.8TD motort.  wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #84 Dátum: 2009.11.04 szerda, 16:29:48 »

Sziasztok ! újra sikerült eljutni idáig hogy írjak a fórumba:D Szóval lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek hol érné meg legjobban és mennyit kóstálna egy Mk1 es 1.8as TD-mondeo motorját felújítani . Szóval cakk-pakk fúrás dúgattyú csere meg minden . Ami kell egy teljes motorblokk generálhoz:D (Remélem érthető voltam) laikus vagyok.
Válaszokat előre is köszi ! Sziasztok ! Smiley Jóéjt Smiley
Nagy gépműhely kecskemét, szakál metál, vagy fortuna bt. kb 150-200 ha igazán mindent meg akarsz csináltatni. fortuna bt-t profinak tartják, én már csináltattam ott hengerfejet. 2 nap alatt felújították cakk-pakk
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2009.11.04 szerda, 18:15:30 »

Nagy gépműhely kecskemét, szakál metál, vagy fortuna bt. kb 150-200 ha igazán mindent meg akarsz csináltatni. fortuna bt-t profinak tartják, én már csináltattam ott hengerfejet. 2 nap alatt felújították cakk-pakk
150-200?nem semmi...szerintem a csere kevesebb és kevésbé rizikós,persze megbízható helyről kell venni motort.pl. tádé....
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2009.11.04 szerda, 19:05:42 »

150-200?nem semmi...szerintem a csere kevesebb és kevésbé rizikós,persze megbízható helyről kell venni motort.pl. tádé....
eplus2 Jelenleg 3 db motor van raktáron, abból 2 darabos... De vigyétek csak...  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2009.11.04 szerda, 19:52:26 »

eplus2 Jelenleg 3 db motor van raktáron, abból 2 darabos... De vigyétek csak...  eplus2
Csinálj belőlük traktort...a dízel abba való,nem? eplus2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2009.11.04 szerda, 19:54:58 »

Csinálj belőlük traktort...a dízel abba való,nem? eplus2
Gokarton gondolkodok. 90LE (lehet kicsit több is megfelelő adagolóval) egy max 400kg-os verdában.  hehe Szigorú lenne...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2009.11.04 szerda, 19:57:43 »

Gokarton gondolkodok. 90LE (lehet kicsit több is megfelelő adagolóval) egy max 400kg-os verdában.  hehe Szigorú lenne...
inkább fűnyírós kistraktort Smiley
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2009.11.04 szerda, 19:59:21 »

inkább fűnyírós kistraktort Smiley
És azzal hogy menőzök? Megraktam fűvel két konténer 1/2 óra alatt?  eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2009.11.04 szerda, 20:01:31 »

És azzal hogy menőzök? Megraktam fűvel két konténer 1/2 óra alatt?  eplus2
driftelni azzal is lehetne, csak fel kell hívni a közönség figyelmét, hogy ne nyúlkáljanak a verda felé, mert levágja a kezüket Cheesy
na menjünk innen, mert ez nagyon OFF
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2009.11.04 szerda, 20:31:27 »

És azzal hogy menőzök? Megraktam fűvel két konténer 1/2 óra alatt?  eplus2
traktorverseny,amin a súlyokat huzigálják?esetleg eladhatnád az egyiket a börtönnek,a generátorunk úgyis úgy *** ahogy van...lezsírozom,hogy a pályázatod nyerjen...(a pályázatfigyelő tiszt a haverom....adok neki mondjuk egy karton sört és a tiéd a győzelem!  nyes)
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2009.11.04 szerda, 20:33:56 »

traktorverseny,amin a súlyokat huzigálják?esetleg eladhatnád az egyiket a börtönnek,a generátorunk úgyis úgy szfh ahogy van...lezsírozom,hogy a pályázatod nyerjen...(a pályázatfigyelő tiszt a haverom....adok neki mondjuk egy karton sört és a tiéd a győzelem!  nyes)
A közbeszerzés zsíros falat itt agyarországban, bennevagyok.  finom
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2009.11.04 szerda, 20:44:47 »

A közbeszerzés zsíros falat itt agyarországban, bennevagyok.  finom
hát na...akkor megbeszéltük..holnap megyek beadatni a hini elleni vakcinát,utána beszélek vele...
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2009.11.04 szerda, 20:45:31 »

Hmm ez érdekes! Azt hittem több lesz mint egy motor felújítás. Szóval a Mk2 es mondeo motor belemenne? Monjduk abból is egy jobb darab kéne Smiley mert
szeretnénk még használni Smiley Az egész autónak ez az egyetlen gyenge pontja. Van még benne erő meg minden de nem olyan jó a prolasztása meg kicsit rosszul
is indul stb stb . Édes apám jobban ért hozzá. Én mindig csak a netes dolgokat intézem Smiley . Mk2-es ből 1.8TD mennyivel jobb az mk1-esénél? Erőben ,szavatosságilag és megbízhatóságilag Cheesy . Ezek érdekelnének . ha olyan 100ezer körül kijönne vagy valamivel több-ből akkor az már jó lenne .Legalább is
én így gondolom édesapám szavából kivéve Smiley
Válaszotokat előre is köszi !
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2009.11.04 szerda, 20:49:39 »

Hmm ez érdekes! Azt hittem több lesz mint egy motor felújítás. Szóval a Mk2 es mondeo motor belemenne? Monjduk abból is egy jobb darab kéne Smiley mert
szeretnénk még használni Smiley Az egész autónak ez az egyetlen gyenge pontja. Van még benne erő meg minden de nem olyan jó a prolasztása meg kicsit rosszul
is indul stb stb . Édes apám jobban ért hozzá. Én mindig csak a netes dolgokat intézem Smiley . Mk2-es ből 1.8TD mennyivel jobb az mk1-esénél? Erőben ,szavatosságilag és megbízhatóságilag Cheesy . Ezek érdekelnének . ha olyan 100ezer körül kijönne vagy valamivel több-ből akkor az már jó lenne .Legalább is
én így gondolom édesapám szavából kivéve Smiley
Válaszotokat előre is köszi !
Mennyire sürgős a dolog?
Nekem a saját motoromat meg kellene hengerfejezni, ha jó, szívesen eladom azt, ami most van a verdámban...
A százasba beleférnél...
Az Mk2 ugyanaz, mint Mk1, csak kicsit kevesebb kilóméter van benne általában...  vigyor3
Magam ellen beszélek, de vállalok téli felkészítést dízeleseknek, adagolóhangolás, hidegindítási gondok feltárása, ilyesmi...  wave
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2009.11.04 szerda, 20:53:08 »

Mennyire sürgős a dolog?
Nekem a saját motoromat meg kellene hengerfejezni, ha jó, szívesen eladom azt, ami most van a verdámban...
A százasba beleférnél...
Az Mk2 ugyanaz, mint Mk1, csak kicsit kevesebb kilóméter van benne általában...  vigyor3
Magam ellen beszélek, de vállalok téli felkészítést dízeleseknek, adagolóhangolás, hidegindítási gondok feltárása, ilyesmi...  wave
őő ezt pontosan nem beszéltük meg édesapámmal . De szerintem nem olyan sűrgős KB a tél vége fele - tavasz kezdete. Am a mi mondeonkban 235000 Km van .
De hollandia importos Cheesy Szóval elég nagy az esély arra hogy vissza tekert és lehet már 1 olyan 100000 Km-errel több van már benne:) bár kitudja. Futóművek rendben vannak nem rozsdálnak. Nem eszi a rozsda a kocsit se alul se felül se belül Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.04 szerda, 20:57:11 írta Flyboy » Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2009.11.04 szerda, 21:03:00 »

Jah, most látom, 200km oda, 200 vissza... Bocs.
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2009.11.04 szerda, 21:11:01 »

Jah, most látom, 200km oda, 200 vissza... Bocs.

Sad mind 1 de azért rendes vagy Smiley Hogy ha be kellene állítani a dolgokat amiket írtál szívesen elnéznék a jogosítványom megszerzése után:D Ha neked lenne érkezésed meg nekem is Smiley Emberi áron:D  taps  (Szóval akkor az mk2 es motorok ugyan azok és akkor el is kellene férniük . De akkor turbó-t is kellene
cserélni mert külömböző az mk1 esé és az mk2 esé . Vagy leaglább is a csövezése ebből adódóan gondolom akkor az elhelyezése. Legalább is mintha úgy
olvastam volna. Nem vagyok meggyőződve erről az állításomról szóval nem biztos hogy igaz Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.