Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:50:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 843750 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #650 Dátum:
2011.11.11 péntek, 22:31:16 »
Na elmondom a tévhiteket, és a valóságot
A motornak a fordulatszáma 800+-50 tök mindegy, hogy hideg, vagy meleg. a hidegindító termosztát ami az alapjáratot emeli, az nem azért van, hogy 1000-re emelje, hanem, hogy ne essen le 500-ra hidegen a gyengeség miatt. Ehhez egyébként semmi köze, hogy hátramenetnél emel e fordulatot vagy nem, mert teljesen más eszköz működteti azt a részt. egyébként újonnan 13 pénz a cromaxnál a gyári:
http://cromax.hu/index.php?katid=46222687&termek_al_id=8452&katnev=Lucas
MK1 dízelnél a maf szenzor kb annyit ér, hogy 3 dekéval több a kocsi tőle, többet nem.
ha gyenge a kocsi, meg kell nézni az adagoló beállításokat, és a turbo nyomását mk1 turbo símán 1 bart tölt bármiféle probléma nélkül.
GT17: ha a megfelelőt veszed a töbszáz féle közül, akkor azon kívül, hogy egy kipucsövet kell heggeszteni, az ég világon semmi egyéb macera nincs vele. az mk1-es kipusorra rámegy, csak a 8-as furatokat 10-esre kell fúrni, és egyszerűen rácsavarozni a másik helyett
akinek egy rendes bosch adagoló van fent, az nem fog semmiféle mk2-re vágyni. motor semmiben nem különbözik, csak van egy kisebb turbó az mk2-n, ami ezáltal hamarabb tölt be, és nem bírja ugy a nyomást, meg az adagoló nagyobb rajta. ja és hosszabb a váltó.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 22:34:55 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #651 Dátum:
2011.11.11 péntek, 22:52:39 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.11 péntek, 09:57:52
Amit régen úgy oldottunk meg, hogy a Zsigulinál a kartercsövet lehúztuk a légszűrőről és mellé dugtuk, azt most az EGR ledugózásával érjük el. (durva hasonlattal mondva)
Tehát az eseteleges kartergázt nem engeded vissza a motorba.
Nem kartergázt, kipufogógázt. Egyébként csak annyi, hogy nem lesz állandóan tiszta szhar a szívósor belseje, ami ugye nem rossz dolog, pláne ha már a ráégett olajos korom a fele átmérőt elveszi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #652 Dátum:
2011.11.12 szombat, 02:28:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.11 péntek, 22:31:16
Na elmondom a tévhiteket, és a valóságot
A motornak a fordulatszáma 800+-50 tök mindegy, hogy hideg, vagy meleg. a hidegindító termosztát ami az alapjáratot emeli, az nem azért van, hogy 1000-re emelje, hanem, hogy ne essen le 500-ra hidegen a gyengeség miatt. Ehhez egyébként semmi köze, hogy hátramenetnél emel e fordulatot vagy nem, mert teljesen más eszköz működteti azt a részt. egyébként újonnan 13 pénz a cromaxnál a gyári:
http://cromax.hu/index.php?katid=46222687&termek_al_id=8452&katnev=Lucas
MK1 dízelnél a maf szenzor kb annyit ér, hogy 3 dekéval több a kocsi tőle, többet nem.
ha gyenge a kocsi, meg kell nézni az adagoló beállításokat, és a turbo nyomását mk1 turbo símán 1 bart tölt bármiféle probléma nélkül.
GT17: ha a megfelelőt veszed a töbszáz féle közül, akkor azon kívül, hogy egy kipucsövet kell heggeszteni, az ég világon semmi egyéb macera nincs vele. az mk1-es kipusorra rámegy, csak a 8-as furatokat 10-esre kell fúrni, és egyszerűen rácsavarozni a másik helyett
akinek egy rendes bosch adagoló van fent, az nem fog semmiféle mk2-re vágyni. motor semmiben nem különbözik, csak van egy kisebb turbó az mk2-n, ami ezáltal hamarabb tölt be, és nem bírja ugy a nyomást, meg az adagoló nagyobb rajta. ja és hosszabb a váltó.
Igazat adok, viszont azért a fordulatszám emelés nem csak a lefulladás miatt jó, hanem a motor állóhelyzetben való melegedésében is. Ez ugye logikus.
Kicsit úgy érzem nekem címezted az MK2-s dolgot... mivel nekem Lucas adagolóm volt egy min. 300 ezret futott MK1 TD-n, ezért a MK2-es moci egy álom hozzá képest... nem vágyakozást akartam én kelteni, hanem tapasztalatot írni... Én sem azért cseréltem, mert mindenképpen MK2-t akartam, hanem azért, mert a blokkom repedt volt, az adagolóm sz@r volt, a váltó is kötözködött, ergó jobban (olcsóbban) megérte egy MK2-es motorját belerakni. (főleg, hogy a donort annyiért sikerült megszerezni kint, mint egy adagolófelújítás ára...
)
Egyébként neked a GT17+Bosch kombó van az autódon? (én ezt csak a "régi öregek"-től hallottam/olvastam) Kiváncsi lennék rá, hogy milyen.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #653 Dátum:
2011.11.12 szombat, 07:12:08 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2011.11.12 szombat, 02:28:44
Kicsit úgy érzem nekem címezted az MK2-s dolgot...
igen neked címeztem, kizárólag arra utaltam, hogy nem annyival jobb egy mk2, mint ahogy írtad, de persze egy rossz mk1-nél biztos, hogy százszor jobb, csak ugy jött le, hogy annyival jobb egy mk2, hogy nem kell mást csinálni
Idézetet írta: [ Error ] - 2011.11.12 szombat, 02:28:44
Egyébként neked a GT17+Bosch kombó van az autódon? (én ezt csak a "régi öregek"-től hallottam/olvastam) Kiváncsi lennék rá, hogy milyen.
Nem gt17-em van, mert elhalálozott, és még nem kaptam elérhető árban másikat, amit be mertem volna rakni. a felújítása meg elég húzós. Most sajna egy mk1 gyárival nyomom, aminek az a baja, hogy nagyon nagy, és későn tölt.
Egy 10-es elemes Bosch-om van 3.1-es emelőtárcsával, ezzel nagyon jól megy, és kicsit jobban tudja hajtani a turbót is, 2k-tól már húz rendesen, de nem egyszerű escortos adagoló. 19 tdi elem van benne az újabb fajtából, 3.1 es szimmetrikus emelőtárcsa, meg speckó fejszelep, mert nélküle iszonyat hangos lenne a motor(elég tranzitos volt az elején)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #654 Dátum:
2011.11.12 szombat, 07:26:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.12 szombat, 07:12:08
Egy 10-es elemes Bosch-om van 3.1-es emelőtárcsával, ezzel nagyon jól megy, és kicsit jobban tudja hajtani a turbót is, 2k-tól már húz rendesen, de nem egyszerű escortos adagoló. 19 tdi elem van benne az újabb fajtából, 3.1 es szimmetrikus emelőtárcsa, meg speckó fejszelep, mert nélküle iszonyat hangos lenne a motor(elég tranzitos volt az elején)
és az enyén miböl állt össze mert igy eléggé
lett. csak forduljon át a fötengely
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #655 Dátum:
2011.11.12 szombat, 08:41:39 »
figyuzzatok
nekem mk1 td lucas adagolóval és semmi gondom vele kevés a fogyi mellette megy is
azért nem olyan egyszerű a GT17 felrakása bárki nem tudja megcsinálni.
én speciel tuti hogy nem tudnám jól megcsinálni
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #656 Dátum:
2011.11.12 szombat, 08:44:33 »
Idézetet írta: coboy - 2011.11.12 szombat, 07:26:40
és az enyén miböl állt össze mert igy eléggé
lett. csak forduljon át a fötengely
tied? nem nagy durranás. saját 2.5-ös emelőtárcsa, és egy hoszúlöketű 9-es elem. azt hiszem 85 lovas vw-nek az eleme, és egy nagyobb gázkar-rugócsoport. egy jó rugó sokmindenre képes. ezért tud elindulni gázadás nélkül, ha csak kuplungot engeded fel. ( én el tudok indulni dombnak fel is csak a kuplung felengedésével)
kicsit lehet emelni teljesítményt egy jó állapotú 1.9 td citroen elosztófejjel, meg a saját tárcsájával
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #657 Dátum:
2011.11.12 szombat, 08:48:39 »
Idézetet írta: Ragasits - 2011.11.12 szombat, 08:41:39
figyuzzatok
nekem mk1 td lucas adagolóval és semmi gondom vele kevés a fogyi mellette megy is
ez azért túlzás. amikor én mentem vele, akkor azért a "... meg megy is" szlogen nem állta annyira meg a helyét. persze az átlag mk1-et teljesíti szépen, tehát jó az a kocsi, csak ami igazán megy, az nem az.
Idézetet írta: Ragasits - 2011.11.12 szombat, 08:41:39
azért nem olyan egyszerű a GT17 felrakása bárki nem tudja megcsinálni.
én speciel tuti hogy nem tudnám jól megcsinálni
nekem majdnem 1,5 óra volt. Te viszont nem szoktál ilyet csinálni, nem is várja el senki, hogy meg tudd. Mondjuk én elég sokat túrkálok ilyen kocsikban, könnyebb dolgom van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #658 Dátum:
2011.11.12 szombat, 08:51:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.12 szombat, 08:48:39
ez azért túlzás. amikor én mentem vele, akkor azért a "... meg megy is" szlogen nem állta annyira meg a helyét. persze az átlag mk1-et teljesíti szépen, tehát jó az a kocsi, csak ami igazán megy, az nem az.nekem majdnem 1,5 óra volt. Te viszont nem szoktál ilyet csinálni, nem is várja el senki, hogy meg tudd. Mondjuk én elég sokat túrkálok ilyen kocsikban, könnyebb dolgom van
vissza rakod ah lesz jó áron a gt-t ?
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #659 Dátum:
2011.11.12 szombat, 08:52:51 »
Idézetet írta: Ragasits - 2011.11.12 szombat, 08:51:57
vissza rakod ah lesz jó áron a gt-t ?
igen, azonnal
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #660 Dátum:
2011.11.12 szombat, 08:58:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.12 szombat, 08:52:51
igen, azonnal
de fogyi picit több lesz?
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #661 Dátum:
2011.11.12 szombat, 09:09:00 »
Idézetet írta: Ragasits - 2011.11.12 szombat, 08:58:23
de fogyi picit több lesz?
nem. nem kell forgatni a motort eljárok 1500-2500-as fordulaton. sőt, ha összeáll végre, akkor rámegy az új váltó is, ami hosszabb
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #662 Dátum:
2011.11.12 szombat, 09:12:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.12 szombat, 09:09:00
nem. nem kell forgatni a motort eljárok 1500-2500-as fordulaton. sőt, ha összeáll végre, akkor rámegy az új váltó is, ami hosszabb
azt hiszem nekem a hosszabb váltó van fenn
de figyi a milyenkre 6-ost nem lehet felvarázsolni.
a fogyasztás topikba néztem a képet a tddi 6.-ba 140km/h-nál alig forog többet mint 2000
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #663 Dátum:
2011.11.12 szombat, 13:05:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.12 szombat, 08:44:33
tied? nem nagy durranás.
kicsit lehet emelni teljesítményt egy jó állapotú 1.9 td citroen elosztófejjel, meg a saját tárcsájával
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #664 Dátum:
2011.11.12 szombat, 13:08:28 »
Idézetet írta: coboy - 2011.11.12 szombat, 13:05:15
mit sírsz? jó vele nem? azért írtam, hogy az egy egyszerű konfig. attól sokkal erősebbeket is lehet csinálni. Backerman-nak 2.5*10 es van, és ha még a porlasztói is jók lennének sirály lenne a gép.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #665 Dátum:
2011.11.12 szombat, 13:27:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.12 szombat, 13:08:28
mit sírsz? jó vele nem? azért írtam, hogy az egy egyszerű konfig. attól sokkal erősebbeket is lehet csinálni. Backerman-nak 2.5*10 es van, és ha még a porlasztói is jók lennének sirály lenne a gép.
na jó
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #666 Dátum:
2011.11.12 szombat, 17:58:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.12 szombat, 07:12:08
igen neked címeztem, kizárólag arra utaltam, hogy nem annyival jobb egy mk2, mint ahogy írtad, de persze egy rossz mk1-nél biztos, hogy százszor jobb, csak ugy jött le, hogy annyival jobb egy mk2, hogy nem kell mást csinálni
Nem gt17-em van, mert elhalálozott, és még nem kaptam elérhető árban másikat, amit be mertem volna rakni. a felújítása meg elég húzós. Most sajna egy mk1 gyárival nyomom, aminek az a baja, hogy nagyon nagy, és későn tölt.
Egy 10-es elemes Bosch-om van 3.1-es emelőtárcsával, ezzel nagyon jól megy, és kicsit jobban tudja hajtani a turbót is, 2k-tól már húz rendesen, de nem egyszerű escortos adagoló. 19 tdi elem van benne az újabb fajtából, 3.1 es szimmetrikus emelőtárcsa, meg speckó fejszelep, mert nélküle iszonyat hangos lenne a motor(elég tranzitos volt az elején)
Értem. Lehet, hogy félreérthető volt a hozzászólásom. Amíg jó volt a 1es moci semmi pénzért nem cseréltem voltam le, mert klassz volt. De jött a baj, meg sok f*sz aki belenyúlt és még jobban elrontotta... füstölt, lomha volt, csörgött az adagoló (felújítás után kb. 3 hónappal, megint...), stb... Ehhez(!) képest álom számomra a mostani 2-es motor, meg váltó. (meg műszerfal, meg digitklíma... stb
) Rengeteg pénzt falt fel a motor, ill a sötét "szerelő"(knek nem nevezhető köcsögök)-k... 2es Mondit direkt nem akartam, mert imádom az öreget, családtag, semmi pénzért nem válnék meg tőle.
(inkább hoztam a donort...)
Mindegy, a lényeg, hogy Ford Mondeo (akár 1, akár 2 moci) és TD ! Ezt szerettem meg nagyon...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #667 Dátum:
2011.11.18 péntek, 09:33:11 »
Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, hogy a Tádén hogyan lehet "normális" fűtést csinálni?
A jelenség: Állandóan (majdnem) hideget fúj, a vízhőmérséklet felmegy normálba akkor egy kicsi langyos, majd rögtön leesik a hőfok (szerintem nyit a termosztát) minimálisra, közben meg semmi fűtés. Meg lehet fagyni a Mondiban. Tudom, hogy nem bajnok gyárilag sem a fűtése, de ez akkor is egy sz...ar. A termosztátot 2 hete cseréltem, szerintem azzal nincs gond.
Szerelőm tanácsára vettem rá egy új kiegyenlítő tartály sapkát is, mert a régi szelepe nem volt jó???...ezért túlnyomás volt a rendszerben. Változás azóta sincs, ha letekerem a sapkát, fújja ki a levegőt. Le lett légtelenítve, nincs buborék, nem hengerfejes, ezt megnézettem.
Azt is mondták, hogy a Tádékban ilyen rossz a fűtés akármit csinálok, javasolták, hogy vegyek bele egy szivargyújtóról működő "fűtésutánzatot", az valamit javít a helyzeten. Erről valami tapasztalat?
Az a gáz, hogy hosszú úton is végig fagyoskodtak a gyerekeim, mi lesz minusz 15 fokban? Bunda és forró tea???
Várom az ötleteket, mert nem szeretnék kiábrándulni a Mondiból!
Előre is köszönöm!
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #668 Dátum:
2011.11.18 péntek, 19:14:50 »
Idézetet írta: doktorúr - 2011.11.18 péntek, 09:33:11
Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, hogy a Tádén hogyan lehet "normális" fűtést csinálni?
A jelenség: Állandóan (majdnem) hideget fúj, a vízhőmérséklet felmegy normálba akkor egy kicsi langyos, majd rögtön leesik a hőfok (szerintem nyit a termosztát) minimálisra, közben meg semmi fűtés. Meg lehet fagyni a Mondiban. Tudom, hogy nem bajnok gyárilag sem a fűtése, de ez akkor is egy sz...ar. A termosztátot 2 hete cseréltem, szerintem azzal nincs gond.
Szerelőm tanácsára vettem rá egy új kiegyenlítő tartály sapkát is, mert a régi szelepe nem volt jó???...ezért túlnyomás volt a rendszerben. Változás azóta sincs, ha letekerem a sapkát, fújja ki a levegőt. Le lett légtelenítve, nincs buborék, nem hengerfejes, ezt megnézettem.
Azt is mondták, hogy a Tádékban ilyen rossz a fűtés akármit csinálok, javasolták, hogy vegyek bele egy szivargyújtóról működő "fűtésutánzatot", az valamit javít a helyzeten. Erről valami tapasztalat?
Az a gáz, hogy hosszú úton is végig fagyoskodtak a gyerekeim, mi lesz minusz 15 fokban? Bunda és forró tea???
Várom az ötleteket, mert nem szeretnék kiábrándulni a Mondiból!
Előre is köszönöm!
Egy kérdést csak egy témában tessék föltenni!!!
Naplózva
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #669 Dátum:
2011.11.18 péntek, 23:00:35 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.18 péntek, 19:14:50
Egy kérdést csak egy témában tessék föltenni!!!
Rendben.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #670 Dátum:
2011.11.19 szombat, 05:01:31 »
Idézetet írta: doktorúr - 2011.11.18 péntek, 09:33:11
Sziasztok!
Várom az ötleteket, mert nem szeretnék kiábrándulni a Mondiból!
Előre is köszönöm!
a víz hőfoknak majdnem középen kell lennie akkor jó ha kevés a víz akkor is gyenge a fűtés.
amúgy olyan a fűtése eredetileg mint az enyém a legnagyobb hidegben is polóba ülünk rendessen forró levegőt okád be
nem megfelelő hőfokú termosztát is lehet magasabb hőfokút rakjatokbe de legalább olyat ami bele való
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #671 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 04:17:48 »
Idézetet írta: doktorúr - 2011.11.18 péntek, 09:33:11
Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, hogy a Tádén hogyan lehet "normális" fűtést csinálni?
A jelenség: Állandóan (majdnem) hideget fúj, a vízhőmérséklet felmegy normálba akkor egy kicsi langyos, majd rögtön leesik a hőfok (szerintem nyit a termosztát) minimálisra, közben meg semmi fűtés. Meg lehet fagyni a Mondiban. Tudom, hogy nem bajnok gyárilag sem a fűtése, de ez akkor is egy sz...ar. A termosztátot 2 hete cseréltem, szerintem azzal nincs gond.
Szerelőm tanácsára vettem rá egy új kiegyenlítő tartály sapkát is, mert a régi szelepe nem volt jó???...ezért túlnyomás volt a rendszerben. Változás azóta sincs, ha letekerem a sapkát, fújja ki a levegőt. Le lett légtelenítve, nincs buborék, nem hengerfejes, ezt megnézettem.
Azt is mondták, hogy a Tádékban ilyen rossz a fűtés akármit csinálok, javasolták, hogy vegyek bele egy szivargyújtóról működő "fűtésutánzatot", az valamit javít a helyzeten. Erről valami tapasztalat?
Az a gáz, hogy hosszú úton is végig fagyoskodtak a gyerekeim, mi lesz minusz 15 fokban? Bunda és forró tea???
Várom az ötleteket, mert nem szeretnék kiábrándulni a Mondiból!
Előre is köszönöm!
Hali!!
Nálam ezt a hibát a radiátorcsere oldotta meg.....
Előtte még próbálkoztam sok mindennel...
Átmosattam a radiátort, Megfordítottam a folyásirányt, Kapott 92°-os termosztátot, Vettem bele 1 bontottat..... STB
Majd a végén kapott 1 zsír újat kb 10000 Ft-ért
Azóta fűt mint állat....
A radiátorcseréről találsz cikket a WIKI-ben...
Ha van kedved csinálj képeket és akkor végre valaki befejezi a cikkemet.....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #672 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 08:22:03 »
Idézetet írta: voto - 2011.11.20 vasárnap, 04:17:48
A radiátorcseréről találsz cikket a WIKI-ben...
Ha van kedved csinálj képeket és akkor végre valaki befejezi a cikkemet.....
Én akna nélkül cseréltem a radiátort. vizet nem kell leengedni, csak a hengerfejről lehúzott csőbe egy pici dugót tenni, plusz a 2 gumicsőbe is, amit kihúzok a fülke felé a radiátorral együtt. dugónak pont megteszi 1-1 db 5 wattos gömbizzó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #673 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 11:19:01 »
Idézetet írta: voto - 2011.11.20 vasárnap, 04:17:48
Hali!!
Nálam ezt a hibát a radiátorcsere oldotta meg.....
Előtte még próbálkoztam sok mindennel...
Átmosattam a radiátort, Megfordítottam a folyásirányt, Kapott 92°-os termosztátot, Vettem bele 1 bontottat..... STB
Majd a végén kapott 1 zsír újat kb 10000 Ft-ért
Azóta fűt mint állat....
A radiátorcseréről találsz cikket a WIKI-ben...
Ha van kedved csinálj képeket és akkor végre valaki befejezi a cikkemet.....
mizu jó rég láttalak
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #674 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 13:02:29 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.20 vasárnap, 08:22:03
Én akna nélkül cseréltem a radiátort. vizet nem kell leengedni, csak a hengerfejről lehúzott csőbe egy pici dugót tenni, plusz a 2 gumicsőbe is, amit kihúzok a fülke felé a radiátorral együtt. dugónak pont megteszi 1-1 db 5 wattos gömbizzó
hali....
Akna végülis csak a csövek le-fel mutatványhoz kell....
Mondjuk akna nélkül is megoldható....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #675 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 13:03:12 »
Idézetet írta: Ragasits - 2011.11.20 vasárnap, 11:19:01
mizu jó rég láttalak
Ritkán járok feléd........
Amúgy minden rendben....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #676 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 13:06:59 »
Idézetet írta: voto - 2011.11.20 vasárnap, 13:03:12
Ritkán járok feléd........
Amúgy minden rendben....
elkészült téli alufelnim homokfúvása-fényezése-lakkozása tök szuuuuuuupeer lett olyan mint az új
Gerencserék csinálták jövő héten cserélem le a felniket.
már csak tudod mit kéne a hátsó ablaktörlőt lecserélni olyanra amit az optikai tunugba linkeltek be csak azt nem tudom az enyémre milyet keressek
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #677 Dátum:
2011.11.22 kedd, 09:18:41 »
Sziasztok!
SOS
Segítségeteket kérném a Mondeom dolgában.
A szerelőm szerint hengerfejes a gép, állandóan levegősödik a hűtőrendszerem, meg a kipufogón is nyomja már a "ködöt", így valószínű, hogy igaza lesz.
Nincs esetleg valami költségkímélő megoldásotok a számomra? Mit érdemes ilyenkor csinálni? Sokan panaszkodtak, hogy síkba köszörülés után is *** volt az autó, ezért nem tudom mit érdemes csinálni vele?!
Esetleg egyszerűbb lenne egy motorcsere? Honnan a túróból szerezzek bele motort? Mennyi lenne optimális esetben egy ilyen mutatvány, mennyire számoljak legkevesebb költséggel?
Az enyém 95-ös, Mondeo I-es, 1.8 TD.
Várom válaszod!
Köszönöm
Üdv.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #678 Dátum:
2011.11.22 kedd, 19:11:53 »
Idézetet írta: doktorúr - 2011.11.22 kedd, 09:18:41
Sziasztok!
SOS
Segítségeteket kérném a Mondeom dolgában.
A szerelőm szerint hengerfejes a gép, állandóan levegősödik a hűtőrendszerem, meg a kipufogón is nyomja már a "ködöt", így valószínű, hogy igaza lesz.
Nincs esetleg valami költségkímélő megoldásotok a számomra? Mit érdemes ilyenkor csinálni? Sokan panaszkodtak, hogy síkba köszörülés után is *** volt az autó, ezért nem tudom mit érdemes csinálni vele?!
Esetleg egyszerűbb lenne egy motorcsere? Honnan a túróból szerezzek bele motort? Mennyi lenne optimális esetben egy ilyen mutatvány, mennyire számoljak legkevesebb költséggel?
Az enyém 95-ös, Mondeo I-es, 1.8 TD.
Várom válaszod!
Köszönöm
Üdv.
most csináltam a kollegám kocsiját, az 70 volt: szerelés, síkolás, új tömítések, csavarok, és új vezérlés
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #679 Dátum:
2011.11.22 kedd, 19:49:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.22 kedd, 19:11:53
most csináltam a kollegám kocsiját, az 70 volt: szerelés, síkolás, új tömítések, csavarok, és új vezérlés
Ez egész jó árnak hangzik.....
Amúgy nem reagáltál a specko KSB+Alapjáratemelő megoldásomra....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #680 Dátum:
2011.11.22 kedd, 19:52:54 »
Idézetet írta: voto - 2011.11.22 kedd, 19:49:56
Ez egész jó árnak hangzik.....
Amúgy nem reagáltál a specko KSB+Alapjáratemelő megoldásomra....
Hmm!
Mi volt a kérdés?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #681 Dátum:
2011.11.22 kedd, 19:58:08 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.22 kedd, 19:52:54
Hmm!
Mi volt a kérdés?
MKII-TD nél volt
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #682 Dátum:
2011.11.22 kedd, 20:05:05 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.22 kedd, 19:11:53
most csináltam a kollegám kocsiját, az 70 volt: szerelés, síkolás, új tömítések, csavarok, és új vezérlés
Ha csak hengerfejet cserélek, az megoldja a problémát? Tudok egyet teljesen felújítva, garanciával Ford bontóból 35 ezerért.
A tömítés mennyi lenne hozzá? Nekem azt mondták, hogy ehhez valami különleges tömítés kell, mert a blokk öntöttvas, nem alu. Valami rétegelt fémből készült állítólag.
Kösz
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #683 Dátum:
2011.11.22 kedd, 20:07:35 »
Idézetet írta: doktorúr - 2011.11.22 kedd, 20:05:05
Tudok egyet teljesen felújítva, garanciával Ford bontóból 35 ezerért.
erre nem reagálnék
Idézetet írta: doktorúr - 2011.11.22 kedd, 20:05:05
A tömítés mennyi lenne hozzá? Nekem azt mondták, hogy ehhez valami különleges tömítés kell, mert a blokk öntöttvas, nem alu. Valami rétegelt fémből készült állítólag.
Kösz
Egy elring tömítés, kb 6-7 ezer, 5-ös a csavarkészlet, 1 kb a szívósor tömítés, meg kb ugyanannyi a kipusortömítés. ha minden megvan, a gépmunkán kívül egy napos meló
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #684 Dátum:
2011.11.22 kedd, 20:11:57 »
Idézetet írta: doktorúr - 2011.11.22 kedd, 20:05:05
Ha csak hengerfejet cserélek, az megoldja a problémát? Tudok egyet teljesen felújítva, garanciával Ford bontóból 35 ezerért.
A tömítés mennyi lenne hozzá? Nekem azt mondták, hogy ehhez valami különleges tömítés kell, mert a blokk öntöttvas, nem alu. Valami rétegelt fémből készült állítólag.
Kösz
Ha a hengerfejel van gond és felraksz 1 másikat ami jó akkor igen megoldódik.
És mire adnak garit??
Beépítésre??
A tömítésben semmi különleges nincs csak hozzá való legyen én speciel az ELRING-re esküszök természetesen ELRING csavarkészlettel....
Ami még ajánlatos: Kipuff +szívó sor tömítés, Szelepdekni tömítés
Üdv
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #685 Dátum:
2011.11.22 kedd, 20:20:01 »
Idézetet írta: voto - 2011.11.22 kedd, 19:58:08
MKII-TD nél volt
ja, olvastam, jó ötlet, de szerintem jobb, ha elindul az autó elsőre. relével az a bajom, hogy nem túl jól értek hozzá, max alap dolgokat. különben nem ezt a hidegindítót használnám, hanem mondjuk a citroen elektromosan kapcsolhatóját
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #686 Dátum:
2011.11.22 kedd, 20:48:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.22 kedd, 20:20:01
ja, olvastam, jó ötlet, de szerintem jobb, ha elindul az autó elsőre. relével az a bajom, hogy nem túl jól értek hozzá, max alap dolgokat. különben nem ezt a hidegindítót használnám, hanem mondjuk a citroen elektromosan kapcsolhatóját
Szerezz egy olyat én meg megoldom a villanyrészét
tehát azt mondod ,hogy a Citrom-ban nem viaszpatron van hanem pl mágnesszelep bazstassa az előtöltést??
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #687 Dátum:
2011.11.22 kedd, 20:49:44 »
Idézetet írta: voto - 2011.11.22 kedd, 20:48:17
Szerezz egy olyat én meg megoldom a villanyrészét
tehát azt mondod ,hogy a Citrom-ban nem viaszpatron van hanem pl mágnesszelep bazstassa az előtöltést??
van 2 is. a háza jó is lenne alapnak a fordhoz, de nincs hely olyan ksb-nek, mint a mienken van, hanem egy normál mágnesszelep van betekerve egy egységbe, és ez van vezérelve
asszem annak is folyamatos áram kell, de csak akkor, ha már mondjuk nincs szükség rá. tehát a szelep akkor jó hidegindításra, ha zárva van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #688 Dátum:
2011.11.23 szerda, 22:00:59 »
Sziasztok!
MKI-es 1.8 TD-be belemegy az MKII 1.8 TD motor vagy barkácsolni kell?
Köszönöm
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #689 Dátum:
2011.11.23 szerda, 22:14:12 »
Idézetet írta: doktorúr - 2011.11.23 szerda, 22:00:59
Sziasztok!
MKI-es 1.8 TD-be belemegy az MKII 1.8 TD motor vagy barkácsolni kell?
Köszönöm
Barkács kell de nem sok mindent....
Legtöbb gond az elektronikával lehet feltéve ha még LUKÁCS az adagoló.....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Gado38
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #690 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 19:39:06 »
Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #691 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 19:42:58 »
Idézetet írta: Gado38 - 2011.11.28 hétfő, 19:39:06
Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
télen nem jó , átalakítás nem kell csak a szűrőt kell sűrűbben cserélni.
de én soha nem csináltam mert féltem nagyon a technikát
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
misi107
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #692 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 19:43:43 »
Idézetet írta: Gado38 - 2011.11.28 hétfő, 19:39:06
Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
Sok sikert.Ilyet eddig nemigen próbáltak,te lehetsz az első.Ha valami összeszarja magát,akkor kéretik nem qrva anyázni,hogy milyen xar.Vettél volna egy régi 200-as mercit,az mindenféle átalakítás nélkül bírja bár leszűrni ott sem árt.Ja,lehetőleg rendőr,finánc és nkh ellenőrzés közelébe ne menj,mert még a jövedéki adót is behajtják rajtad a bírság mellett.És a sültkrumpli szagot baromi nehéz letagadni.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.28 hétfő, 19:45:30 írta misi107
»
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #693 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 20:50:45 »
Idézetet írta: Gado38 - 2011.11.28 hétfő, 19:39:06
Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
szerintem tegyél le róla mert bazi nagy bukta van ha rájönnek márpedig könnyü rájönni
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #694 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 21:31:27 »
Idézetet írta: Gado38 - 2011.11.28 hétfő, 19:39:06
Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
ha úgy alakul tudok olcsón adagolóalkatrészeket
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #695 Dátum:
2011.11.29 kedd, 08:17:35 »
Idézetet írta: Gado38 - 2011.11.28 hétfő, 19:39:06
Sziasztok ! Friss mondeo tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy 1,8 td-t 1995-öst. Az lenne a kérdésem ezek a jármüvek el mennek használt sütő olajjal???
Ha igen milyen arányban lehet adagolni ?? Esetleg át kell-e valamit alakitani ill milyen meghibásodást okozhat ?? Remélem jó helyre írtam válaszokat előre is köszönöm.
Gado38
Hát bármilyen okádék is itthon az üzemanyaghelyzet, én nem ajánlom... Sem műszakilag, sem szociálisan.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Gado38
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #696 Dátum:
2011.11.29 kedd, 12:31:32 »
köszönöm a hozzá szólást, meggondolom a dolgot ha ennyire zűrös az ügy !
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #697 Dátum:
2011.11.29 kedd, 19:14:00 »
Van különbség az MKI-MKII vezérmű között?
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #698 Dátum:
2011.11.29 kedd, 19:23:51 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.29 kedd, 19:14:00
Van különbség az MKI-MKII vezérmű között?
van
meg mk1, és mk1 közt is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #699 Dátum:
2011.11.29 kedd, 19:31:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.29 kedd, 19:23:51
van
meg mk1, és mk1 közt is
eBAY-en van MKI vezérlés 20e szállítással.
MKII 37e+post.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ