Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:32:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 843627 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #900 Dátum: 2012.02.10 péntek, 16:50:56 »

Én szívesen megnézném neked, de nagyon messze vagy. Valamint van tökéletesen működő lucas adagolòm is, kb picit olcsóbb mint a felújítás bárhol. Uj csapàgy, uj szivattyu uj tomitések.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #901 Dátum: 2012.02.10 péntek, 17:10:38 »

Bosch adagolója nincs valakinek??
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #902 Dátum: 2012.02.10 péntek, 17:34:44 »

Bosch adagolója nincs valakinek??
a feletted szóló esetleg tud ezügyben segiteni
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #903 Dátum: 2012.02.10 péntek, 18:01:02 »

Mért kened másra? Neked is az van. Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #904 Dátum: 2012.02.10 péntek, 18:13:14 »

Mért kened másra? Neked is az van. Smiley

Ha van mi piiz ilyen apróságot megosztanál velem..(esetleg a lucas adagolót becseréled /számolod)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #905 Dátum: 2012.02.10 péntek, 18:59:19 »

50 körül tudok csinálni. Ami van az a kocsin van, az egyelőre nem eladó. Az nagyon drága lenne. Lucast beszámolni csak akkor tudok, ha az elosztófej nem kopott. Egyébként állapottól függ, 10-15 max. Sokba van megcsinálni.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #906 Dátum: 2012.02.10 péntek, 19:06:46 »

50 körül tudok csinálni. Ami van az a kocsin van, az egyelőre nem eladó. Az nagyon drága lenne. Lucast beszámolni csak akkor tudok, ha az elosztófej nem kopott. Egyébként állapottól függ, 10-15 max. Sokba van megcsinálni.


Garanciát adsz rá ??
ez nemrég lett felújítva

Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #907 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:55:10 »

Mért kened másra? Neked is az van. Smiley
hehe ilyen is  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #908 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:59:07 »

Sziasztok!
Nem tudtok valakit Zalaegerszegen vagy közvetlen környékén, aki meg tudná nézni a turbót és be tudná állítani az adagolót a Mondimon?
Jártam egy pár "lehúzós" szerelőnél, de érdemben nem tudtak segíteni.
A kocsin motorfelújítás volt. Előtte is gyengécske volt a gép, azt gondoltam, hogy felújítást követően javul a teljesítmény, de nem.
Felújítást követően a motor a legnagyobb hidegben is simán indul, szépen ketyeg alapjáraton, csak egy emelkedőn padlógázzal is nehezen megy fel. 120 km/h sebességhez le kell padlóznom, olyan érzés, mintha valami húzná vissza a kocsit.
Az egyik szerelő levette a coolert, szerinte működik a turbó, nem tudja, hogy mi lehet. Én házilag nem tudom megcsinálni vagy diagnosztizálni, mert nem értek hozzá. Esetleg valaki közeli hozzáértő a fórumról nincs, aki megnézné?
Köszönöm, minden segítséget örömmel fogadok!

Hali!!
Ha leugrassz Szombathelyre a turbonyomást én is megnézem neked....
Adagolós 2 van Sárváron...
Pándics öreg szaki és rendkívül kedvezményesek a tarifái...
Takáts Gyula /ha az öreg nem boldogul/ Qrva drága de megold szinte mindent....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #909 Dátum: 2012.02.10 péntek, 21:01:10 »

Garanciát adsz rá ??
ez nemrég lett felújítva


hol adnak garanciát  eplus2 egyébként nekem is ö csinálta és megvagyok eégedve vele ezekben a 15-20 fok hidegekben is. ha ez elég garancia neked
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #910 Dátum: 2012.02.11 szombat, 07:05:51 »

Igen adok, mint eddig mindenkinek. De kizárólag akkor, ha én építem be. Más után nem dolgozom. Eddig megfelelt mindenkinek. Reggel eljöttek, délután hazamentek a másikkal. A lucassal nem tudok mit kezdeni drágábban, mivel ha eladom arra is vállalok garit, de arra nem tudok, hogy más 'felújította'. Nekem mindenképp meg kell csinálnom, hogy tovább adjam nyugodt szívvel.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #911 Dátum: 2012.02.11 szombat, 10:09:00 »

Ha jo a lucas, mért akarod lecserélni?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #912 Dátum: 2012.02.11 szombat, 10:29:25 »

Ha jo a lucas, mért akarod lecserélni?

Mert a bosch adagolót dicséri mindenki..és több az állítási lehetőség ..

azért is kértem árat...mert ha olyan akkor elrakom...

Meg igazából most még érdeklődöm csak...sötétben tapogatózom ,mennyi lenne a csere..megéri stb..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #913 Dátum: 2012.02.11 szombat, 11:10:18 »

Ha nincs baja nem kell kicserélni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #914 Dátum: 2012.02.11 szombat, 12:52:56 »

úgy tudom erősebb a boschal nem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #915 Dátum: 2012.02.11 szombat, 14:18:46 »

Én a lucast is be tudom erősebbre állítani. Meg minden rendes Adagolòs. Aki csak bosch-t vállal, ahoz (egy két kivételtől eltekintve)  egyiket sem kell vinni.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #916 Dátum: 2012.02.11 szombat, 14:33:36 »

Én a lucast is be tudom erősebbre állítani. Meg minden rendes Adagolòs. Aki csak bosch-t vállal, ahoz (egy két kivételtől eltekintve)  egyiket sem kell vinni.

És ez fogyasztásban mit eredményez Huh? vagy a motor élettartalmában?
Turbón is állítanál???És kb LE/Nm ben mit ér..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #917 Dátum: 2012.02.11 szombat, 16:36:12 »

És ez fogyasztásban mit eredményez Huh? vagy a motor élettartalmában?
Turbón is állítanál???És kb LE/Nm ben mit ér..
én az 1.8td-t nem nagyon feszegetném...

miért nem dobsz bele egy focus 1.8 tddi motor-t?? az 90le és 200nm chip után 110le és 250nm körül
vagy egy 2.0 tddi motort, az meg 115le és 280nm chip nélkül. chip után 130-140le és 320-330nm
és ekkor még mind2 motor tartós
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #918 Dátum: 2012.02.11 szombat, 16:52:28 »

én az 1.8td-t nem nagyon feszegetném...

miért nem dobsz bele egy focus 1.8 tddi motor-t?? az 90le és 200nm chip után 110le és 250nm körül
vagy egy 2.0 tddi motort, az meg 115le és 280nm chip nélkül. chip után 130-140le és 320-330nm
és ekkor még mind2 motor tartós

Mert kicsivel költségesebb mint az adagoló állítása.. Grin hehe

Nem akarok én 200le-ket..csak kis dinamikát ennek..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #919 Dátum: 2012.02.11 szombat, 16:58:27 »

Mert kicsivel költségesebb mint az adagoló állítása.. Grin hehe

Nem akarok én 200le-ket..csak kis dinamikát ennek..
az tény, hogy nem 2ft, de a lóerőket meg kell fizetni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #920 Dátum: 2012.02.11 szombat, 17:02:29 »

én az 1.8td-t nem nagyon feszegetném...


és miért nem?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #921 Dátum: 2012.02.11 szombat, 17:06:35 »

és miért nem?
öö...mert nem bírja Grin

és itt most nem +10le-ra gondolok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #922 Dátum: 2012.02.11 szombat, 17:11:47 »

öö...mert nem bírja Grin

és itt most nem +10le-ra gondolok

De én igen!!! Cool
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #923 Dátum: 2012.02.11 szombat, 17:17:07 »

öö...mert nem bírja Grin

és itt most nem +10le-ra gondolok
hát nem tudom mi az olcsóbb venni egy gyári keményet vagy faragni eggyet de ahhoz is faragható kocsi kell,ugye fopiszkálóból nem lesz baltanyél
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #924 Dátum: 2012.02.11 szombat, 17:21:57 »

hát nem tudom mi az olcsóbb venni egy gyári keményet vagy faragni eggyet de ahhoz is faragható kocsi kell,ugye fopiszkálóból nem lesz baltanyél
én sem a gyári keménet hajtom eplus2

90le és 240nm volt fénykorában Tongue
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #925 Dátum: 2012.02.11 szombat, 18:23:16 »

én sem a gyári keménet hajtom eplus2

90le és 240nm volt fénykorában Tongue
a keménynél magasabb értékekre gondoltam  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #926 Dátum: 2012.02.11 szombat, 19:58:16 »

a keménynél magasabb értékekre gondoltam  eplus2
azért mostmár jobban megy, most  annyit tud mint a 130le-s tdci eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #927 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:31:10 »

azért mostmár jobban megy, most  annyit tud mint a 130le-s tdci eplus2

ha létezne normális, ügyes szerelő nálam is TDCi/TDDi motor lenne már 6 sebességes váltóval... Smiley
(elektronikus turbo blow-offal... ahh... Cheesy )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #928 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:36:08 »

ha létezne normális, ügyes szerelő nálam is TDCi/TDDi motor lenne már 6 sebességes váltóval... Smiley
(elektronikus turbo blow-offal... ahh... Cheesy )
és minek ehez szerelő?? belerakod és megy eplus2 jó a tdci nem mindig eplus2 az elektronikus szharságokat meg ne kívánd Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #929 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 03:38:26 »

és minek ehez szerelő?? belerakod és megy eplus2 jó a tdci nem mindig eplus2 az elektronikus szharságokat meg ne kívánd Wink

igen, gondoltam is, hogy hirtelen átdobom fater PDTDi motorját az öregbe, kipróbálni... 130 lovas, fölpötyögöm 170-180-ra és alázom a V6-osokat Grin
az elk. lefújót meg azért kívánom, mert máshogy nem sziszegne... pl. subaru meg nem kell...  eplus2
(gyárilag turbós-benyás Mondeo meg nincs MK1-esben... egy Escort RS Cosworth-öt meg nem lenne szívem szétbontani, csak a motorjáért Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #930 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 06:58:51 »

Szerintem - most nem a Mondikból indulok ki, hanem a többi turbódízelből - nem turbó hiba, mert eddig aminél a turbó ment tönkre, mind legyengült, de annyira, hogy, a 90-et is csoda volt elérni és iszonyatosan füstöltek. (ugye az adagoló tolta az üzemanyagot, de levegőt nem kapott annyit, ergó a keverés aránya felborult)
Adagolóra gyanakszom első körben, vagy porlasztó csúcsokra. Vizet nem eszi, ugye? Nem "túrós" az olaj?
Azt viszont észrevettem a gépen, hogy ha már a füstölésre rákérdeztetek, hogy több a füstje, mint szokott lenni. Ez a füst nem kék vagy fekete, normál állagú, de jóval többet nyom a kipufogó, mint szokott. Ez igaz hideg és üzemmeleg motorra is. Ez mit jelenthet?
Még annyi adalék a tényekhez, hogy a szerelő is észrevette, hogy nem megy rendesen a kocsi, ezért állított az előtöltésen. Elmondta, hogy nem lett jobb, de ehhez nem igazán ért, ezért nem erőltette.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.12 vasárnap, 08:26:52 írta doktorúr » Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #931 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 08:32:52 »

Azt viszont észrevettem a gépen, hogy ha már a füstölésre rákérdeztetek, hogy több a füstje, mint szokott lenni. Ez a füst nem kék vagy fekete, normál állagú, de jóval többet nyom a kipufogó, mint szokott. Ez igaz hideg és üzemmeleg motorra is. Ez mit jelenthet?

Szerintem a turbómembránon próbálj állítani, Wiki-ben van cikk, egy parkolóban két perc alatt állítható, és ha tényleg az a bűnös, felér egy chiptuninggal!
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #932 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 19:33:03 »

Sziasztok!

Köszönöm Voto klubtársunknak a segítséget, a szakszerű tájékoztatást és hibafeltárást!
Köszönöm, hogy családja helyett rám áldozta szabadidejét!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #933 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 19:36:49 »

Sziasztok!

Köszönöm Voto klubtársunknak a segítséget, a szakszerű tájékoztatást és hibafeltárást!
Köszönöm, hogy családja helyett rám áldozta szabadidejét!

Sikerült a javítás? Királyság! Mi volt a probléma a szabad kérdeznem?  taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #934 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 19:40:17 »

Sikerült a javítás? Királyság! Mi volt a probléma a szabad kérdeznem?  taps
Hibafeltárás volt, mert a javításra nem volt lehetőség.
Nagyon alacsony a turbónyomásom, 0,5-nél feljebb nem ment. Lehet, hogy holnap nekem kell majd elmagyaráznom a szerelőnek, hogy mit kell vele csinálni. Ahogy megtudtam, a Westgate szelep rudazatát kell kifelé hajtani, hogy a turbónyomás növekedjen. Ha én értettem félre valamit, akkor nyugodtan csesszetekle és várom a javaslatokat!
Köszi
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #935 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:12:41 »

Hibafeltárás volt, mert a javításra nem volt lehetőség.
Nagyon alacsony a turbónyomásom, 0,5-nél feljebb nem ment. Lehet, hogy holnap nekem kell majd elmagyaráznom a szerelőnek, hogy mit kell vele csinálni. Ahogy megtudtam, a Westgate szelep rudazatát kell kifelé hajtani, hogy a turbónyomás növekedjen. Ha én értettem félre valamit, akkor nyugodtan csesszetekle és várom a javaslatokat!
Köszi

Érdekes infó....
http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=126&akt=2

És ELBSZTAM....

Nem kifelé hanem befelé.....
tehát feszíteni kell a membránon....
Bocsi...
Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.12 vasárnap, 20:39:20 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #936 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:56:35 »

Hibafeltárás volt, mert a javításra nem volt lehetőség.
Nagyon alacsony a turbónyomásom, 0,5-nél feljebb nem ment. Lehet, hogy holnap nekem kell majd elmagyaráznom a szerelőnek, hogy mit kell vele csinálni. Ahogy megtudtam, a Westgate szelep rudazatát kell kifelé hajtani, hogy a turbónyomás növekedjen. Ha én értettem félre valamit, akkor nyugodtan csesszetekle és várom a javaslatokat!
Köszi

Értem. Nem okoskodok csak javítalak : waste-gate szelep Smiley (hulladék-gát szelep Grin, ilyen hülye nevet direkt fordításban...)

"A turbónyomás behatárolását (az esetek többségében a turbinaházba integrált) ún. waste-gate szelep végzi, ami a megengedett feltöltőnyomás elérésekor kinyit egy, a turbinakereket megkerülő (by-pass) csatornát, így a turbónyomás tovább nem emelkedhet. Korszerűbb konstrukcióknál a waste-gate szelep vezérlését (is) az ECU végzi, egy elektromágneses működtetésü ütemszelepen (köznapi szóhasználatban: 3 utas szelep) keresztül.
Egyes megoldásoknál a motorvezérlő egység nem csak akkor csökkenti a töltőnyomást, ha az eléri a megengedett maximális értéket, hanem akkor is, ha a töltőlevegő hőmérséklete egy határértéket túllép (pl: 65 Celsius fokot).
A motor "kényszerfutása" esetén a töltőnyomás szintén egy alacsony értékre korlátozódik. "
Bővebben : http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=126&akt=2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #937 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:57:55 »

Érdekes infó....
http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=126&akt=2

És ELBSZTAM....

Nem kifelé hanem befelé.....
tehát feszíteni kell a membránon....
Bocsi...
Üdv

Hopsz, bocsi, Te ugyanezt linkelted  idiota
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #938 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 23:19:48 »

Értem. Nem okoskodok csak javítalak : waste-gate szelep Smiley (hulladék-gát szelep Grin, ilyen hülye nevet direkt fordításban...)

"A turbónyomás behatárolását (az esetek többségében a turbinaházba integrált) ún. waste-gate szelep végzi, ami a megengedett feltöltőnyomás elérésekor kinyit egy, a turbinakereket megkerülő (by-pass) csatornát, így a turbónyomás tovább nem emelkedhet. Korszerűbb konstrukcióknál a waste-gate szelep vezérlését (is) az ECU végzi, egy elektromágneses működtetésü ütemszelepen (köznapi szóhasználatban: 3 utas szelep) keresztül.
Egyes megoldásoknál a motorvezérlő egység nem csak akkor csökkenti a töltőnyomást, ha az eléri a megengedett maximális értéket, hanem akkor is, ha a töltőlevegő hőmérséklete egy határértéket túllép (pl: 65 Celsius fokot).
A motor "kényszerfutása" esetén a töltőnyomás szintén egy alacsony értékre korlátozódik. "
Bővebben : http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=126&akt=2
Köszönöm!
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #939 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 23:20:43 »

Hopsz, bocsi, Te ugyanezt linkelted  idiota
OKS!
Naplózva
schumacher8
Vendég
« Új hozzászólás #940 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:30:29 »

mi lehet a baj? vettem új izittógyertyákat és reggel nem idúl..:/ csak ha hideg van...próbáltam az adagolón állítani hajszálnit előre meg hátra előtöltésmiatt hátha..de semmi...porlasztókkal lehet baj? nem tudok rájönni...
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #941 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:34:37 »

OKS!
Sziasztok!
Ha azt mondom a szerelőnek, hogy a Wastegate szelep rudazatát állítsa befelé, akkor meg fog nőni a turbónyomás? Mennyit kell befelé tekerni? Esetleg teker, próba, teker, próba...?
Tegnap Voto átnézte, a turbómembrán nincs átszakadva, a motor jó, a beállítások is okék, csak a turbónyomásom siralmas (0,5)!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #942 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:40:58 »

Sziasztok!
Ha azt mondom a szerelőnek, hogy a Wastegate szelep rudazatát állítsa befelé, akkor meg fog nőni a turbónyomás? Mennyit kell befelé tekerni? Esetleg teker, próba, teker, próba...?
Tegnap Voto átnézte, a turbómembrán nincs átszakadva, a motor jó, a beállítások is okék, csak a turbónyomásom siralmas (0,5)!
Hát szerintem 1 fordulat aztán próba....
Emlékeim szerint 1 fordulat kb elég lesz ha mégsem akkor tévedtem....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #943 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:41:43 »

Hát szerintem 1 fordulat aztán próba....
Emlékeim szerint 1 fordulat kb elég lesz ha mégsem akkor tévedtem....

Köszi!
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #944 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:46:36 »

Tegnap kicseréltem a gázolajszűrőt és feltámadt a kocsi..visszajött a nyomaték...ez lehetséges vagy csak most jött valami más pont be?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #945 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:49:40 »

Tegnap kicseréltem a gázolajszűrőt és feltámadt a kocsi..visszajött a nyomaték...ez lehetséges vagy csak most jött valami más pont be?
Ne gondolkozz....
Örülj neki és KÉSZ....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #946 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:52:31 »

Köszi!

Te Figyi...
Ha netán randizol a srácc-al akitől a + turbód van kérdezz már rá nekem hátsó féknyeregre kombihoz....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #947 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:54:33 »

Te Figyi...
Ha netán randizol a srácc-al akitől a + turbód van kérdezz már rá nekem hátsó féknyeregre kombihoz....
Oké, de csak jövő héten tudok beszélni vele, mert szerdán megyek ki németbe 4 napra. Nem felejtem el!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #948 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:57:45 »

 
Oké, de csak jövő héten tudok beszélni vele, mert szerdán megyek ki németbe 4 napra. Nem felejtem el!

 worship worship worship
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #949 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 10:18:09 »

Ne gondolkozz....
Örülj neki és KÉSZ....

Örülök az fix..csak kiváncsíság hajt...valamelyik nap kimosom a IC-t is kíváncsi leszek az használ e neki
Naplózva
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.