Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:45:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 845243 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1150 Dátum:
2012.04.03 kedd, 20:07:50 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.04.03 kedd, 10:03:51
nem túl nagy az a nyomás? Te jobban értesz hozzá, azért kérdezem...
(tehát napi használat és havi 1-2 200+ km-es út alatt bírná? évekre gondolok itt...)
símán bírnia kell
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1151 Dátum:
2012.04.04 szerda, 09:44:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.03 kedd, 20:07:50
símán bírnia kell
És az adagolón is kell ráállítani? Több levegő=több gázolaj ..vagy nem?
Mert a benzineseknél tudom figyelni kell rá,mert sok levegő +kevés benzin= elolvadt dugattyú
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1152 Dátum:
2012.04.04 szerda, 15:25:41 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.04 szerda, 09:44:10
És az adagolón is kell ráállítani? Több levegő=több gázolaj ..vagy nem?
Mert a benzineseknél tudom figyelni kell rá,mert sok levegő +kevés benzin= elolvadt dugattyú
Igen lehet ,hogy kell de ha lukács-od van akkor csak a "füstcsavart" kell tekergetni a turbomembránon....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1153 Dátum:
2012.04.04 szerda, 15:31:50 »
Idézetet írta: voto - 2012.04.04 szerda, 15:25:41
Igen lehet ,hogy kell de ha lukács-od van akkor csak a "füstcsavart" kell tekergetni a turbomembránon....
Ki az aki csinált ilyet??
Vélemény
Nekem valaki nem állítaná át???ha igen mennyiért?
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1154 Dátum:
2012.04.04 szerda, 16:10:23 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.04 szerda, 15:31:50
Ki az aki csinált ilyet??
Vélemény
Nekem valaki nem állítaná át???ha igen mennyiért?
Háát...
Merre lax??
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1155 Dátum:
2012.04.04 szerda, 16:17:08 »
Idézetet írta: voto - 2012.04.04 szerda, 16:10:23
Háát...
Merre lax??
Pusztaszabolcs
székesfehérvár mellett
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1156 Dátum:
2012.04.04 szerda, 16:25:40 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.04 szerda, 16:17:08
Pusztaszabolcs
székesfehérvár mellett
Szhely felé jársz és otthonvagyok megoldom.....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1157 Dátum:
2012.04.04 szerda, 16:41:18 »
Idézetet írta: voto - 2012.04.04 szerda, 16:25:40
Szhely felé jársz és otthonvagyok megoldom.....
Nagy meló egyébként??
Mert nekem valami labdázást említettek..
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1158 Dátum:
2012.04.04 szerda, 16:43:13 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.04 szerda, 16:41:18
Nagy meló egyébként??
Mert nekem valami labdázást említettek..
Voto szerintem pár perc alatt megoldja.
Csak egy csavart és egy anyát kell tekergetni.
Az nem mindegy, hogy mennyit.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1159 Dátum:
2012.04.04 szerda, 17:55:04 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.04 szerda, 15:31:50
Ki az aki csinált ilyet??
Vélemény
Nekem valaki nem állítaná át???ha igen mennyiért?
én dunaföldvár mellett lakom, az m6-tól 1 km-re, tőled kb 40-re, ha elugrasz egyszer, akkor beállíthatjuk
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1160 Dátum:
2012.04.04 szerda, 19:00:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.04 szerda, 17:55:04
én dunaföldvár mellett lakom, az m6-tól 1 km-re, tőled kb 40-re, ha elugrasz egyszer, akkor beállíthatjuk
Oké..ez tetszik..kb letudod írni mennyit változik
Többletfogyasztás?? a turbót mennyire lehet belőni??
Most 0.8 körül van ,ha jól tudom..?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1161 Dátum:
2012.04.04 szerda, 19:16:22 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.04 szerda, 19:00:59
Oké..ez tetszik..kb letudod írni mennyit változik
Többletfogyasztás?? a turbót mennyire lehet belőni??
Most 0.8 körül van ,ha jól tudom..?
turbón is lehet állítani picit, természetesen , ha az adagolón állítok, az több anyaggal jár, de dízel autónál ez 1-2 deci max, mondjuk attól függ, mennyire tolod neki
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1162 Dátum:
2012.04.04 szerda, 19:27:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.04 szerda, 19:16:22
turbón is lehet állítani picit, természetesen , ha az adagolón állítok, az több anyaggal jár, de dízel autónál ez 1-2 deci max, mondjuk attól függ, mennyire tolod neki
akkor jó...
Most a 7-7.5 is beszürcsöli .. és teljesítményben észrevehető??
Néha szoktam adni a pofájára 4000-4500ig is kiforgatom a szemét...gázolaj szűrő csere után még 4500nál is húzott ,de manapság 3500fölé felesleges,mert nem megy jobban...és ez tartott kb 1500-2000 km ig... lehet dzsuvás a tankom???
Tényleg azt sok idő leszedni kimosni??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1163 Dátum:
2012.04.04 szerda, 19:31:46 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.04 szerda, 19:27:01
akkor jó...
Most a 7-7.5 is beszürcsöli .. és teljesítményben észrevehető??
Néha szoktam adni a pofájára 4000-4500ig is kiforgatom a szemét...gázolaj szűrő csere után még 4500nál is húzott ,de manapság 3500fölé felesleges,mert nem megy jobban...és ez tartott kb 1500-2000 km ig... lehet dzsuvás a tankom???
Tényleg azt sok idő leszedni kimosni??
7-7,5 nagyon sok még akkor is, ha jól megy. nem esik lejjebb picit a fordulatod, ha full meleg a motor? ha a tápszivattyú jó, és nem okádja a füstöt menet közben, akkor nem szabadna ennyit zabálnia. inkább 6,5- max 7, ha tolod neki
tankot kimossa a szivattyú. nagyon nem koszolódik be. kb 30 km alatt megforgatja benne a gázolajat, és mindig a szűrt megy vissza. inkább a szűrőt kell cserélgetni sűrűn.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1164 Dátum:
2012.04.04 szerda, 22:50:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.04 szerda, 19:31:46
7-7,5 nagyon sok még akkor is, ha jól megy. nem esik lejjebb picit a fordulatod, ha full meleg a motor? ha a tápszivattyú jó, és nem okádja a füstöt menet közben, akkor nem szabadna ennyit zabálnia. inkább 6,5- max 7, ha tolod neki
tankot kimossa a szivattyú. nagyon nem koszolódik be. kb 30 km alatt megforgatja benne a gázolajat, és mindig a szűrt megy vissza. inkább a szűrőt kell cserélgetni sűrűn.
Hali!
Olyant nekem is produkál, amit itt leírtak vagyis full meleg motornál leesik egy kicsit a fordulat. Ez mitől van és mit lehet vele csinálni?
Naplózva
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1165 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 20:35:28 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.04 szerda, 19:31:46
7-7,5 nagyon sok még akkor is, ha jól megy. nem esik lejjebb picit a fordulatod, ha full meleg a motor? ha a tápszivattyú jó, és nem okádja a füstöt menet közben, akkor nem szabadna ennyit zabálnia. inkább 6,5- max 7, ha tolod neki
tankot kimossa a szivattyú. nagyon nem koszolódik be. kb 30 km alatt megforgatja benne a gázolajat, és mindig a szűrt megy vissza. inkább a szűrőt kell cserélgetni sűrűn.
De csinál olyat...melegen le-le esik..
akkor nem érdemes kipucolni a tankot,éppen azt terveztem ,leveszem és kimosom
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1166 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 21:48:33 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.05 csütörtök, 20:35:28
De csinál olyat...melegen le-le esik..
akkor nem érdemes kipucolni a tankot,éppen azt terveztem ,leveszem és kimosom
hatalmas nagy meló, és nem nagyon fog történni semmi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1167 Dátum:
2012.04.07 szombat, 08:41:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.05 csütörtök, 21:48:33
hatalmas nagy meló, és nem nagyon fog történni semmi
szakim szerint kell(ene) lennie a tankba is szűrőnek....azt hol-merre találom?hogy pucolhatom ki?
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1168 Dátum:
2012.04.07 szombat, 11:56:13 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.07 szombat, 08:41:41
szakim szerint kell(ene) lennie a tankba is szűrőnek....azt hol-merre találom?hogy pucolhatom ki?
Ha minden igaz a szintjelzőn kellene lennie.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1169 Dátum:
2012.04.07 szombat, 12:39:36 »
Idézetet írta: Viló - 2012.04.07 szombat, 11:56:13
Ha minden igaz a szintjelzőn kellene lennie.
akkor azt külön kitudom venni,anélkül ,hogy levenném a tankot?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1170 Dátum:
2012.04.07 szombat, 13:08:48 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.07 szombat, 08:41:41
szakim szerint kell(ene) lennie a tankba is szűrőnek....azt hol-merre találom?hogy pucolhatom ki?
a búvárcső alján van egy durva szűrő. az kb olyan, mint a kapható tölcsérekben lévő.
tankot nem kell leszedni, de a csöveket le kéne róla, és az elég nagy opás. hátsó ülés alatt van egyébként.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1171 Dátum:
2012.04.07 szombat, 13:27:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.07 szombat, 13:08:48
a búvárcső alján van egy durva szűrő. az kb olyan, mint a kapható tölcsérekben lévő.
tankot nem kell leszedni, de a csöveket le kéne róla, és az elég nagy opás. hátsó ülés alatt van egyébként.
Na akkor még 1x..kikapom a hátsó üléssort (illetve a lapot)..és azt a csövet amin megy a motor felé a nafta? onnan akkor beférek??
Illetve az csak odavan rakva,ragasztva stb??
esetleg fényképe valakinek?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1172 Dátum:
2012.04.07 szombat, 13:29:38 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.07 szombat, 13:27:23
Na akkor még 1x..kikapom a hátsó üléssort (illetve a lapot)..és azt a csövet amin megy a motor felé a nafta? onnan akkor beférek??
Illetve az csak odavan rakva,ragasztva stb??
esetleg fényképe valakinek?
gyors-csatlakozó van ott is, de nagyon nehéz leszedni. ha le tudod, utána már gyerekjáték, csak pucold le a környékét, ne akkor menjen bele a gané, amikor kiveszed a búvárcsövet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dadman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1173 Dátum:
2012.04.07 szombat, 14:10:51 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.03.28 szerda, 07:48:50
Nem is az a baj, hogy ennél a sebesség tartománynál megindul, hanem az, hogy ezt nem folyamatosan csinálja, hanem csak másodpercekig, aztán visszaáll kisebb lendületre. Ennek az okát kellene kiderítenem!
Mint írtam én is ugyanezzel szenvedek.
Nokérem elvileg megvan mit csinál az autó mikor meglódul mint állat!
Már csak azt kéne kideríteni, mitől csinálja.
Az aksi alatt van egy kütyü ami MK1-nél vákumos és megy róla egy bovden az adagolóra, ez ráhúzza a dúsítót ha hátramenetbe kapcsolsz vagy bekapcsolod a légkondit meg..... na ez a lényeg valaki esetleg tudja pontosan mi vezérli ezt és mikor kell működésbe lépnie?? Én úgy sejtem, hogy indítózásnál is meg bizonyos szenzoradatoknál is működteti a vezérlője (pl: padlógázas gyorsítás vagy ehhez hasonló) A lényeg: most kiakasztottam azt a bovdent így jöttem Pesttől Edelényig és nem jött elő egyszer se a "jelenség"
Várom a kreatív hozzászólásokat
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.08 vasárnap, 22:41:45 írta Móki
»
Naplózva
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1174 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 10:11:22 »
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: A gázolajszűrőtől az adagolóig menő csövet kicseréltük átlátszóra és azt vettem észre, hogy a gázolajban nagyon apró, de sűrű levegőbuborékok vannak. Nagy levegőbuborékot nem láttam, csak ezt a sűrű, nagyon aprót.
Ez befolyásolhat valamit a működésben?
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1175 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 11:49:16 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.04.09 hétfő, 10:11:22
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: A gázolajszűrőtől az adagolóig menő csövet kicseréltük átlátszóra és azt vettem észre, hogy a gázolajban nagyon apró, de sűrű levegőbuborékok vannak. Nagy levegőbuborékot nem láttam, csak ezt a sűrű, nagyon aprót.
Ez befolyásolhat valamit a működésben?
Biztos ront a hatásfokon. Meg kéne keresni a buborékképződés forrását.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1176 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 13:14:17 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.04.09 hétfő, 10:11:22
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: A gázolajszűrőtől az adagolóig menő csövet kicseréltük átlátszóra és azt vettem észre, hogy a gázolajban nagyon apró, de sűrű levegőbuborékok vannak. Nagy levegőbuborékot nem láttam, csak ezt a sűrű, nagyon aprót.
Ez befolyásolhat valamit a működésben?
A szűrőház, maga a kézipumpa az cserés volt? Lehet, hogy gomb alatti membrán kezd elfáradni. Nálam anno, ezt úgy adta a tudomásomra, hogy állandóan lefulladt a motor. Ott már teljesen szutyok volt a membrán, házat kellett cserélni.
Esetleg még a szűrő alatti a csavar. Az is szeretett kilazulni.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1177 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 13:17:20 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.04.09 hétfő, 13:14:17
A szűrőház, maga a kézipumpa az cserés volt? Lehet, hogy gomb alatti membrán kezd elfáradni. Nálam anno, ezt úgy adta a tudomásomra, hogy állandóan lefulladt a motor. Ott már teljesen szutyok volt a membrán, házat kellett cserélni.
Esetleg még a szűrő alatti a csavar. Az is szeretett kilazulni.
Pontosan, ahogy a kolléga mondja.
Vagy a gyorscsatlakozóknál esetleg a csőbilincseknél tud levegősödni.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1178 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 23:04:55 »
Idézetet írta: Viló - 2012.04.09 hétfő, 13:17:20
Pontosan, ahogy a kolléga mondja.
Vagy a gyorscsatlakozóknál esetleg a csőbilincseknél tud levegősödni.
Gyorscsatik már nincsenek neki csak a tank-nál meg a visszatérő ágban.....
A szűrő az 2csöcsűűűű VW-FORD-BOSCH
Majd ha jön megvizslatom a bilincseket....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1179 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 23:14:25 »
Idézetet írta: voto - 2012.04.09 hétfő, 23:04:55
Gyorscsatik már nincsenek neki csak a tank-nál meg a visszatérő ágban.....
A szűrő az 2csöcsűűűű VW-FORD-BOSCH
Majd ha jön megvizslatom a bilincseket....
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1180 Dátum:
2012.04.10 kedd, 10:30:09 »
Na nekiálltam ,hogy kimosom a szűrőt ami a tankba van...ülés kint,de most megállt a tudomány...a gumifedelet még könnyen kivettem ,de a fém talpal gondba vagyok...na most kihajtogassam a füleket vagy csak tekerjem el? és ha ez sikerült kitudom annyira fabrikálni a fedelet,hogy hozzáférjek a szűrőhöz ,vagy a kocsi alatt is felkell valamit lazitani???
Sürgős lenne ,ha valaki tud írjon+ egy telefonszám is jól jönne ha elakadok...thx..
Naplózva
Dadman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1181 Dátum:
2012.04.10 kedd, 15:03:35 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.10 kedd, 10:30:09
Na nekiálltam ,hogy kimosom a szűrőt ami a tankba van...ülés kint,de most megállt a tudomány...a gumifedelet még könnyen kivettem ,de a fém talpal gondba vagyok...na most kihajtogassam a füleket vagy csak tekerjem el? és ha ez sikerült kitudom annyira fabrikálni a fedelet,hogy hozzáférjek a szűrőhöz ,vagy a kocsi alatt is felkell valamit lazitani???
Sürgős lenne ,ha valaki tud írjon+ egy telefonszám is jól jönne ha elakadok...thx..
Elvileg csak tekerni kell (óramutató járásával ellentétesen) és ki is kell jönnie csak asszem el kell kicsit fordítani a végénél mikor emeled kifelé
Naplózva
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1182 Dátum:
2012.04.10 kedd, 17:56:14 »
Idézetet írta: Móki - 2012.04.10 kedd, 15:03:35
Elvileg csak tekerni kell (óramutató járásával ellentétesen) és ki is kell jönnie csak asszem el kell kicsit fordítani a végénél mikor emeled kifelé
Sehogyan se bírtam kivenni a kis kémlelőn a szintjelzős akármit...holnap lebiggyesztem a tankot kimosom meg minden..kérdésem annyi...van rajta leeresztő és valami különös dolog amire figyelni kell?
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1183 Dátum:
2012.04.11 szerda, 19:19:07 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.10 kedd, 17:56:14
Sehogyan se bírtam kivenni a kis kémlelőn a szintjelzős akármit...holnap lebiggyesztem a tankot kimosom meg minden..kérdésem annyi...van rajta leeresztő és valami különös dolog amire figyelni kell?
leeresztő nincs.....
vigyázz a csavarokkal mert tuti ,hogy eléggé be vannak rohadva...
Ajánlom a csavarlazítót meg a fagyasztó spray-t..
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1184 Dátum:
2012.04.11 szerda, 21:52:55 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.10 kedd, 17:56:14
Sehogyan se bírtam kivenni a kis kémlelőn a szintjelzős akármit...holnap lebiggyesztem a tankot kimosom meg minden..kérdésem annyi...van rajta leeresztő és valami különös dolog amire figyelni kell?
Nekem egyszer sikerült kivenni de azóta csak kivágom flexxel a lemezt, hogy kényelmesen kiférjen.
Nem tudom ki találta ki arra a kis helyre.
A tankot tartó pántcsavarok viszonylag könnyen kijönnek, de ahogy a kolléga is írta azért áztasd be előtte.
Utána a beömlőcsőnél lesz majd még egy kis szívás mire azt leoperálod a tankról, de nem vészes.
Jó munkát!
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1185 Dátum:
2012.04.13 péntek, 08:05:10 »
Ne tegnap leszedtük a tankot..nem volt nagy gond semmivel..a pántok könnyen lejöttek a a beöntőt is könnyen széthúztuk ,egyedül a bilincsel volt szivás ...sehogy se fértünk hozzá,úgy kellett leflexelnem ..
De amit mondtatok szűrőt a tankba ,na olyat nem találtam...semmi se volt benne...hivatalosan kellene lenni vagy gyárilag nincs?
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1186 Dátum:
2012.04.13 péntek, 08:22:50 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.13 péntek, 08:05:10
Ne tegnap leszedtük a tankot..nem volt nagy gond semmivel..a pántok könnyen lejöttek a a beöntőt is könnyen széthúztuk ,egyedül a bilincsel volt szivás ...sehogy se fértünk hozzá,úgy kellett leflexelnem ..
De amit mondtatok szűrőt a tankba ,na olyat nem találtam...semmi se volt benne...hivatalosan kellene lenni vagy gyárilag nincs?
Tőlem a múlt héten akart venni valaki, ő azt mondta hogy kellene lenni benne.
Én még egyik szétszedett autómban sem láttam.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1187 Dátum:
2012.04.13 péntek, 12:26:02 »
Idézetet írta: Viló - 2012.04.13 péntek, 08:22:50
Tőlem a múlt héten akart venni valaki, ő azt mondta hogy kellene lenni benne.
Én még egyik szétszedett autómban sem láttam.
Szerintem az üzemanyagszűrőn kívül nincsen más ami szűrné a naftát... legalábbis a motortéren kívűl...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1188 Dátum:
2012.04.13 péntek, 12:43:20 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.04.13 péntek, 12:26:02
Szerintem az üzemanyagszűrőn kívül nincsen más ami szűrné a naftát... legalábbis a motortéren kívűl...
akkor jó,mert kerestem,de semmi csak egy külön kis "fakk" amiből szívja a naftát..
Mellesleg hozzá kell tennem ,elég hülye kialakítása van a tanknak...majdnem oldalt csatlakozik bele a beöntő nyílás ,ha ott valami gebasz van egyből búcsút lehet inteni a nemolcsó nyálnak..
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 12:45:12 írta Istvan000
»
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1189 Dátum:
2012.04.13 péntek, 12:56:50 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.13 péntek, 12:43:20
akkor jó,mert kerestem,de semmi csak egy külön kis "fakk" amiből szívja a naftát..
Mellesleg hozzá kell tennem ,elég hülye kialakítása van a tanknak...majdnem oldalt csatlakozik bele a beöntő nyílás ,ha ott valami gebasz van egyből búcsút lehet inteni a nemolcsó nyálnak..
Spirálos, csigaház rendszerű a tank, ami azért jó, mert ha kilyukad, akkor sem folyik ki minden. Igazából biztonsági fícsőr szerintem.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1190 Dátum:
2012.04.13 péntek, 12:58:34 »
Jah, szűrőnek, ha a kúton is 100%-ra akarsz menni csorjál a nejedtől harisnyát és húzd a pipára. Rengeteg retket meg tud fogni.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1191 Dátum:
2012.04.13 péntek, 13:11:24 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.04.13 péntek, 12:58:34
Jah, szűrőnek, ha a kúton is 100%-ra akarsz menni csorjál a nejedtől harisnyát és húzd a pipára. Rengeteg retket meg tud fogni.
95% otthon tankolok éppen ezért...főleg mostantól ,hogy láttam mi jött ki..
amúgy csináltatok direkt a mondeohhoz fém tölcsért ,hajtott szárral ,ami a vizet is megfogja..(csak nem tudom mikor készül el)
Elmegyek kannával a kútra és otthon beleöntöm ,ha úgy lesz...ez lesz a tuti...
Naplózva
Dadman
Vendég
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1192 Dátum:
2012.04.14 szombat, 14:45:45 »
Idézetet írta: Móki - 2012.04.07 szombat, 14:10:51
Az aksi alatt van egy kütyü ami MK1-nél vákumos és megy róla egy bovden az adagolóra, ez ráhúzza a dúsítót ha hátramenetbe kapcsolsz vagy bekapcsolod a légkondit meg..... na ez a lényeg valaki esetleg tudja pontosan mi vezérli ezt és mikor kell működésbe lépnie?? Én úgy sejtem, hogy indítózásnál is meg bizonyos szenzoradatoknál is működteti a vezérlője (pl: padlógázas gyorsítás vagy ehhez hasonló) A lényeg: most kiakasztottam azt a bovdent így jöttem Pesttől Edelényig és nem jött elő egyszer se a "jelenség"
Várom a kreatív hozzászólásokat
Erre tényleg nincs ötlete senkinek?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1193 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 17:05:45 »
Idézetet írta: Móki - 2012.04.14 szombat, 14:45:45
Erre tényleg nincs ötlete senkinek?
GinJoy
vagy
voto
biztos tud rá okosságot, csak gondolom elfoglaltak...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
LefiMisi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1194 Dátum:
2012.04.18 szerda, 11:15:33 »
Sziasztok!
Van egy 1994-es, 1.8 TD kombi mondeom. Az utolsó vezéműszíj csere óta mentem az autóval már 55ezer km-t. Lassan tehát időszerű cseréltetnem. A kérdésem, hogy milyen készletet érdemes venni, milyen márkájú a jó? Mit érdemes ilyenkor kicseréltetni?
Esetleg valaki tud egy jó és nem drága
szerelőt ajánlani Budapesten valahol az Örs vezér tértől nem túl messze?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1195 Dátum:
2012.04.18 szerda, 13:55:21 »
Idézetet írta: LefiMisi - 2012.04.18 szerda, 11:15:33
Sziasztok!
Van egy 1994-es, 1.8 TD kombi mondeom. Az utolsó vezéműszíj csere óta mentem az autóval már 55ezer km-t. Lassan tehát időszerű cseréltetnem. A kérdésem, hogy milyen készletet érdemes venni, milyen márkájú a jó? Mit érdemes ilyenkor kicseréltetni?
Esetleg valaki tud egy jó és nem drága
szerelőt ajánlani Budapesten valahol az Örs vezér tértől nem túl messze?
A válaszokat előre is köszönöm!
Én speciel a PowerGrip és Gates szíjakat ajánlom. Görgőket, feszítőt és vízpumpát is cserélj. Vízpumpából Motorcraft/Ford. Szerintem érdemes a termosztátot is cserélni, ha még a gyári van benne, esetleg. (Motorcraft - kb. 4 ropi)
Meg az olajcserét is érdemes ilyenkorra rakni, olajszűrővel. Esetleg üzemanyagszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő is.
(meg a fékfolyadék, ha már több, mint 3 éves !!)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
LefiMisi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1196 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 18:38:04 »
Sziasztok!
Sajna ismét csöpög a gázolaj az adagolóból. Nekem ezzel nincs szerencsém kicsit sem.
Most fentebb csöpög valami alkatrészből, le is fotóztam, hogy mi az, hátha olyan aki ért hozzá meg tudja mondani, hogy ez mitől lehet.
Esetleg mit lehet ezzel kezdeni és drága-e a megcsináltatása?
A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1197 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 18:47:42 »
Idézetet írta: LefiMisi - 2012.04.19 csütörtök, 18:38:04
Sziasztok!
Sajna ismét csöpög a gázolaj az adagolóból. Nekem ezzel nincs szerencsém kicsit sem.
Most fentebb csöpög valami alkatrészből, le is fotóztam, hogy mi az, hátha olyan aki ért hozzá meg tudja mondani, hogy ez mitől lehet.
Esetleg mit lehet ezzel kezdeni és drága-e a megcsináltatása?
A válaszokat előre is köszönöm.
ez a turbomembrán háza. ki kéne deríteni, hogy a membrán szakadása miatt folyik, vagy valamelyik tömítés miatt. a képen nem látni. vedd le a csövet róla. ha ott is gázolajoos, akkor a membrán. bár kifelé akkor sem folyhatna
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
LefiMisi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1198 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 19:17:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.19 csütörtök, 18:47:42
ez a turbomembrán háza. ki kéne deríteni, hogy a membrán szakadása miatt folyik, vagy valamelyik tömítés miatt. a képen nem látni. vedd le a csövet róla. ha ott is gázolajoos, akkor a membrán. bár kifelé akkor sem folyhatna
Lehúztam a csövet, de nem csöpögött ott semmi belöle. Viszont aláfeküdtem és tuti onnan csöpög. Lehetséges, hogy valahonnan odafolyik a gázolaj és ott csak lecsöppen? Bár én nem találtam erre utaló jelet, de már nem tudok mire gondolni.
Naplózva
Dadman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1199 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 19:40:36 »
Idézetet írta: LefiMisi - 2012.04.19 csütörtök, 19:17:56
Lehúztam a csövet, de nem csöpögött ott semmi belöle. Viszont aláfeküdtem és tuti onnan csöpög. Lehetséges, hogy valahonnan odafolyik a gázolaj és ott csak lecsöppen? Bár én nem találtam erre utaló jelet, de már nem tudok mire gondolni.
Az oldalsó csövet húzzad le és indítsd be a motort ha onnan csöpög a gázolaj akkor szakadt a membrán, ha az jó akkor tippelek a fölülről jövő cső repedésére, ha az is jó akkor szerintem is csak a membránház gumigyűrűi lehetnek...
Naplózva
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ