Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:24:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558037 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2010.03.08 hétfő, 15:06:39 »
Idézetet írta: mikicsabi2 - 2010.03.08 hétfő, 12:17:52
Köszi
Bocs hogy így beleszólok
de az a fordulatszám jeladó.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2010.03.08 hétfő, 16:21:30 »
Idézetet írta: mikicsabi2 - 2010.03.08 hétfő, 12:01:28
Az a kis jeladó,amit főtengely jeladónak emlegetnek 2 vezetékkel?
Nem. az a főtengely fordulat érzékelő. de az fölött van egy picivel. 24-es kulcsal kell meglazítani egy műanyag "dobozt" 2 szálú kábel kön ki belőle, és kb 10 cm után egy csatlakozóval van összekötve a kábelköteghez
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikicsabi2
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2010.03.08 hétfő, 17:09:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.08 hétfő, 16:21:30
Nem. az a főtengely fordulat érzékelő. de az fölött van egy picivel. 24-es kulcsal kell meglazítani egy műanyag "dobozt" 2 szálú kábel kön ki belőle, és kb 10 cm után egy csatlakozóval van összekötve a kábelköteghez
Köszi
Naplózva
Tiburia
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2010.03.09 kedd, 21:59:14 »
Üdvözlet mindenkinek!
Akadt egy "kis" problémám az egy hete vásárolt gépsárkánnyal: indításra azon kívül semmi reakciót nem ad, hogy egy kattanást hallani (gondolom az indítómotor tekercse behúz), de ezen kívül meg se nyekken az indítómotor, pedig 3 éves darab, igaz, hogy azóta az előző tulajdonos beletekert 300k-t. Lehetnek a szénkefék a ludasak? Tegnap este még pöccre indult, ma este meg semmi. Köszi előre is, ha tudtok tippet adni.
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2010.03.10 szerda, 08:40:04 »
Idézetet írta: Tiburia - 2010.03.09 kedd, 21:59:14
Üdvözlet mindenkinek!
Akadt egy "kis" problémám az egy hete vásárolt gépsárkánnyal: indításra azon kívül semmi reakciót nem ad, hogy egy kattanást hallani (gondolom az indítómotor tekercse behúz), de ezen kívül meg se nyekken az indítómotor, pedig 3 éves darab, igaz, hogy azóta az előző tulajdonos beletekert 300k-t. Lehetnek a szénkefék a ludasak? Tegnap este még pöccre indult, ma este meg semmi. Köszi előre is, ha tudtok tippet adni.
Lemerült az akku
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Tiburia
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2010.03.10 szerda, 09:00:03 »
Nem ilyen egyszerű: külső-belső világítás van, elektromos szerkentyűk működnek.
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.10 szerda, 08:40:04
Lemerült az akku
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2010.03.10 szerda, 09:24:30 »
Idézetet írta: Tiburia - 2010.03.10 szerda, 09:00:03
Nem ilyen egyszerű: külső-belső világítás van, elektromos szerkentyűk működnek.
Meg kellene nézned,hogy az indítómotor megy-e,ha áthidalod a mágneskapcsolóját.
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2010.03.10 szerda, 15:10:59 »
Idézetet írta: zsombi - 2010.03.06 szombat, 11:24:27
1. akkumlátort, generátort ellenőrizd le. nekem akkor volt ilyen, amikor a feszültségszabályzó meghalt. (bár gondolom ha ez lenne, már az indítás sem menne...)
2. a motortérben a kábelköteg csatlakozóit csekkold le, hátha csak lazák. (ilyenem is volt
)
3. sebesség jeladó? (ez tényleg csak durva tipp)
Óracsoport cserével és a motortérben levő kötegcsati megtisztításával úgy néz ki jó lesz!
Köszi mégegyszer!
Naplózva
Tiburia
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 00:54:00 »
A probléma megoldódott,, de csak szakember bevonásával. Egyrészt az indítómotor belseje beázott, amikor nemrég az adagoló egyik tömítése megadta magát és vadul spriccelt a gázolaj lefelé, az indítómotorra. Ennek következtében nagyon csúf olajos sár képződött a belsejében, ami annyira masszív volt, hogy a szénkeféket még a rugó sem tudta átnyomni rajta. Ezen kívül "már" csak a kapcsolót kellett cserélni benne, amit valaki korábban megbuherált, valószínűleg azért, hogy ne kelljen még cserélni. Köszönöm a segítő ötleteket, és minden jót kívánok mindenkinek!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 01:33:00 »
Idézetet írta: Tiburia - 2010.03.09 kedd, 21:59:14
Üdvözlet mindenkinek!
Akadt egy "kis" problémám az egy hete vásárolt gépsárkánnyal: indításra azon kívül semmi reakciót nem ad, hogy egy kattanást hallani (gondolom az indítómotor tekercse behúz), de ezen kívül meg se nyekken az indítómotor, pedig 3 éves darab, igaz, hogy azóta az előző tulajdonos beletekert 300k-t. Lehetnek a szénkefék a ludasak? Tegnap este még pöccre indult, ma este meg semmi. Köszi előre is, ha tudtok tippet adni.
Látom a gondod már megoldódott, de azért köszöntlek a dízelesek között. ha jól látom Bodicsek régi kocsiját vetted meg. remélem különb gazdája leszel, mint az előző volt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 15:56:49 »
Sziasztok !
Tegnap vettem észre, hogy nem mindig egyenletes az alapjáratom.
Értem ezen, hogy hidegen 900 fordulat körüli (ez a normális), kicsi városi kocsikázás után 1000-1100 körüli az alapjárat. Pályázás után kb. 900-1000.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2010.03.23 kedd, 12:54:11 »
Idézetet írta: Tiburia - 2010.03.14 vasárnap, 00:54:00
A probléma megoldódott,, de csak szakember bevonásával. Egyrészt az indítómotor belseje beázott, amikor nemrég az adagoló egyik tömítése megadta magát és vadul spriccelt a gázolaj lefelé, az indítómotorra. Ennek következtében nagyon csúf olajos sár képződött a belsejében, ami annyira masszív volt, hogy a szénkeféket még a rugó sem tudta átnyomni rajta. Ezen kívül "már" csak a kapcsolót kellett cserélni benne, amit valaki korábban megbuherált, valószínűleg azért, hogy ne kelljen még cserélni. Köszönöm a segítő ötleteket, és minden jót kívánok mindenkinek!
Hali!
Üdv a Mondeósok között!
Miért 132Le a gépsárkány?
Mi van átalakítva?
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2010.03.24 szerda, 20:04:53 »
Az engem is érdekelne mert az enyém nagyon halovány az a baj nem tudom hogy az enyém ilyen gyenge vagy ezek csak ennyit tudnak
fogyasztásra nektek kb mennyi nekem városban kímélve 7.3 de hosszútávon se sokat javúl .A teljesítmény az pont annyi hogy a pesti forgalommal tudom tartani a lépést .levettem a csövet a turbómembránról és nagyon elenyésző külömbség volt de turbóval se ugrik sehól csak egy kicsit jobban húz már ha ezt húzásnak lehet nevezni .Végsebességre nincs gond mert m5-ön 160-170-el szoktam menni .Azt nem értem mikor vettem úgy éreztem hogy jobban megy mint az 1.6 zetec mostmeg ha azzal megyek az egy rakétának tűnik,ezért érdekel a tuning persze lehet hogy ha elérné a 85 le akkor is jobb lenne,úgy érzem valahol 60 körül van.
Holnap lemérem mennyi idő alatt gyorsul 100-ra lemérhetné még valaki ,vagy a gyári adat mennyi ,bár attól félek ezek öregek már nem hozzák a gyári értéket
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.24 szerda, 20:13:58 írta hcsabi
»
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 13:45:36 »
Lemértem 20 mp 0-100 ig
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 14:45:29 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.24 szerda, 20:04:53
Az engem is érdekelne mert az enyém nagyon halovány az a baj nem tudom hogy az enyém ilyen gyenge vagy ezek csak ennyit tudnak
fogyasztásra nektek kb mennyi nekem városban kímélve 7.3 de hosszútávon se sokat javúl .A teljesítmény az pont annyi hogy a pesti forgalommal tudom tartani a lépést .levettem a csövet a turbómembránról és nagyon elenyésző külömbség volt de turbóval se ugrik sehól csak egy kicsit jobban húz már ha ezt húzásnak lehet nevezni .Végsebességre nincs gond mert m5-ön 160-170-el szoktam menni .Azt nem értem mikor vettem úgy éreztem hogy jobban megy mint az 1.6 zetec mostmeg ha azzal megyek az egy rakétának tűnik,ezért érdekel a tuning persze lehet hogy ha elérné a 85 le akkor is jobb lenne,úgy érzem valahol 60 körül van.
Holnap lemérem mennyi idő alatt gyorsul 100-ra lemérhetné még valaki ,vagy a gyári adat mennyi ,bár attól félek ezek öregek már nem hozzák a gyári értéket
ezek nem szeretik ha naponta kinyomják a szemüket (160-170)
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 15:10:09 »
Idézetet írta: coboy - 2010.03.25 csütörtök, 14:45:29
ezek nem szeretik ha naponta kinyomják a szemüket (160-170)
Nem hosszú távon csak pest gyál között (7km) néha megyek ennyivel .leginkább városba megyek vele ott meg nem vesenyzek senkivel mert ez még ha jó lenne akkor is ott hagyna minden suzukis 1000cm3,ez nem városi autó.
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 20:16:30 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.25 csütörtök, 13:45:36
Lemértem 20 mp 0-100 ig
az nem annyira jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 20:42:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.25 csütörtök, 20:16:30
az nem annyira jó
Üdv még a multkór beszéltük ,hogy csöpög az adagoló meg hogy tömítést tunál cserélni benne ,de bemérni tudod ill tudod mi baja lehet hogy gyenge a verda ha egyátalán az adagolótól gyenge?
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 20:52:07 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.25 csütörtök, 20:42:24
Üdv még a multkór beszéltük ,hogy csöpög az adagoló meg hogy tömítést tunál cserélni benne ,de bemérni tudod ill tudod mi baja lehet hogy gyenge a verda ha egyátalán az adagolótól gyenge?
az adagolót mérni, csak ugy lehet, ha padra teszed. ha benne van a kocsiban, akkor állítani tudok rajta, hogy jobb legyen, ha egyéb hibája nincs. mondjuk a lucasnál bőven elég, ha szivárog belőle az anyag, ahhoz, hogy ne menjen rendesen. a háznyomás tudja befolyásolni a szállított mennyiséget is, és ha csökken, akkor elállítódhat minden. nem emlékszem pontosan, hol csöpögött?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 20:56:25 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.25 csütörtök, 20:52:07
az adagolót mérni, csak ugy lehet, ha padra teszed. ha benne van a kocsiban, akkor állítani tudok rajta, hogy jobb legyen, ha egyéb hibája nincs. mondjuk a lucasnál bőven elég, ha szivárog belőle az anyag, ahhoz, hogy ne menjen rendesen. a háznyomás tudja befolyásolni a szállított mennyiséget is, és ha csökken, akkor elállítódhat minden. nem emlékszem pontosan, hol csöpögött?
A fej alol
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 20:58:39 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.25 csütörtök, 20:56:25
A fej alol
pffff... pláne. az a magasnyomású rész.elállítódhat az előtöltés, és a mennyiség is. mindkettő együtt elég gáz.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:02:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.25 csütörtök, 20:58:39
pffff... pláne. az a magasnyomású rész.elállítódhat az előtöltés, és a mennyiség is. mindkettő együtt elég gáz.
lehet hogy ott volt egy törés a teljesítményben mióta csöpög.
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:04:24 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.25 csütörtök, 21:02:59
lehet hogy ott volt egy törés a teljesítményben mióta csöpög.
az nem lepne meg.
Te! Hány mondeod van neked? most nézem az aláírásod
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:05:31 »
Meg eszembe jutott ,hogy vagy te irtad vagy tádé hogy a lucas -ban van vmi lapát ami kopik az nem okoz ilyen problémát?
Már csak 3
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:10:13 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.25 csütörtök, 21:05:31
Meg eszembe jutott ,hogy vagy te irtad vagy tádé hogy a lucas -ban van vmi lapát ami kopik az nem okoz ilyen problémát?
Már csak 3
lapát miatt először indulás gondja van. ha kopott a lapát, akkor alacsony fordulaton nyom túl keveset, később nem érezni annyira. ha az indítás jó melegen, akkor nem lapát gond. ha csöpög, akkor mindenképp kéne egy tömítésgarnitúra, mert lehet belül is olyan ami el lehet öregedve, és ha nem is folyik ki a GO attól még nem ott van ahol kell
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:12:38 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.25 csütörtök, 21:10:13
lapát miatt először indulás gondja van. ha kopott a lapát, akkor alacsony fordulaton nyom túl keveset, később nem érezni annyira. ha az indítás jó melegen, akkor nem lapát gond. ha csöpög, akkor mindenképp kéne egy tömítésgarnitúra, mert lehet belül is olyan ami el lehet öregedve, és ha nem is folyik ki a GO attól még nem ott van ahol kell
Mennyiért tudnád megcsinálni és tömítésed van vagy valahól be kell szereznem ?indulási probléma nincs.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.25 csütörtök, 21:16:17 írta hcsabi
»
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:18:19 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.25 csütörtök, 21:12:38
Mennyiért tudnád megcsinálni és tömítésed van vagy valahól be kell szereznem ?
nekem itthon nics tömítésem, azt venni kéne. neked mk2-höz dpcn-est kell venned, ezt nem is tudom mennyibe kerül.a dpc adagolóhoz szokott 6-7-8 ezer lenni, mikor hogy.szerintem az sem lehet drágább, mert alig van különbség a 2 közt. egy leszedett adagolót ha idehoz valaki, akkor egy 5-ösért szoktam kicserélni, és kívánság szerint egy ismerős beállítja padon, de az plusz kb 8-ezer az mk2-höz. mivel szétszedéshez nem kell kioldani olyat, ami elállítódhat, így nem nagyon szoktuk elvinni. max felszerelés után pici állítás működés közben
viszont le-felszerelést nem nagyon szoktam vállalni, mert így leszerelés, megcsinálás, felszerelés, az 2 nap. csináltam már olyat, de ő itt tudta hagyni a kocsit 1 hétre, és délutánonként csináltam. egyébként egy egész hétvége.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.25 csütörtök, 21:20:31 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:22:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.25 csütörtök, 21:18:19
nekem itthon nics tömítésem, azt venni kéne. neked mk2-höz dpcn-est kell venned, ezt nem is tudom mennyibe kerül.a dpc adagolóhoz szokott 6-7-8 ezer lenni, mikor hogy.szerintem az sem lehet drágább, mert alig van különbség a 2 közt. egy leszedett adagolót ha idehoz valaki, akkor egy 5-ösért szoktam kicserélni, és kívánság szerint egy ismerős beállítja padon, de az plusz kb 8-ezer az mk2-höz. mivel szétszedéshez nem kell kioldani olyat, ami elállítódhat, így nem nagyon szoktuk elvinni. max felszerelés után pici állítás működés közben
Ha én odaállnék hétvégére hozzád az autóval esetleg beméréssel (ha szerinted érdemes ) ,úgy tudod vállalni? mennyiért ?
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:25:57 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.25 csütörtök, 21:22:58
Ha én odaállnék hétvégére hozzád az autóval esetleg beméréssel (ha szerinted érdemes ) ,úgy tudod vállalni? mennyiért ?
ha be kell állítani padon, azt nem tudom hétvégére elintézni. egyéb esetben egy síma tömítéscserét beállítással igen.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:30:12 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.25 csütörtök, 21:29:38
mennyi be fájna ez nekem ?
küldtem az előbb pü-t
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2010.03.26 péntek, 05:25:54 »
Üdv !
Ma számoltam fogyasztást.
90% pálya 10% város, tojás a pedál alatt+könnyű talpú cipő 4.9L/100 km. (még egyszer nem lenne türelmem.
) max 2100 rpm.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2010.03.26 péntek, 06:00:12 »
Idézetet írta: backerman - 2010.03.26 péntek, 05:25:54
Üdv !
Ma számoltam fogyasztást.
90% pálya 10% város, tojás a pedál alatt+könnyű talpú cipő 4.9L/100 km. (még egyszer nem lenne türelmem.
) max 2100 rpm.
hát igen! dízellel extremen le lehet vinni a fogyit, de ahhoz hatalmas türelem kell
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 14:13:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.25 csütörtök, 20:58:39
pffff... pláne. az a magasnyomású rész.elállítódhat az előtöltés, és a mennyiség is. mindkettő együtt elég gáz.
nekemm a gázkar melletti kar amit a hideginditó húz ott könnyezik,az neked milyen árkategóriás javitás ha szabad érdeklödmöm valami gumi o gyürü csere állitólag
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 21:09:38 »
Idézetet írta: coboy - 2010.04.04 vasárnap, 14:13:13
nekemm a gázkar melletti kar amit a hideginditó húz ott könnyezik,az neked milyen árkategóriás javitás ha szabad érdeklödmöm valami gumi o gyürü csere állitólag
ha csak a dúsítókar alatt jön, az annyi meló, hogy tetőről minden leszed, fedél le, az a tengely kiszed, és az o gyűrűt kicserélni(vagy 1 vagy 2 van rajt, évjárattól függően), majd minden vissza(ez egy kicsit szopós meló). Egy kis kézügyeséggel megtudod magad is csinálni.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tiburia
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 19:56:30 »
Idézetet írta: voto - 2010.03.23 kedd, 12:54:11
Hali!
Üdv a Mondeósok között!
Miért 132Le a gépsárkány?
Mi van átalakítva?
Szia!
gt17 turbó (1,5 bár), Bosch adagoló
Megy, mint a golyó, de azért persze a 8 litert bekapja.
Üdv
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2010.04.06 kedd, 19:42:21 »
A gyári turbó nyomását nem lehet emelni ?? 100-105le közt már használható lehetne az autó és még talán az élettartam se lenne kevesebb sokkal ,a 8l fogyival megbarátkoznék (most se fogyaszt sokkal kevesebbet)
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2010.04.06 kedd, 20:13:20 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.04.06 kedd, 19:42:21
A gyári turbó nyomását nem lehet emelni ?? 100-105le közt már használható lehetne az autó és még talán az élettartam se lenne kevesebb sokkal ,a 8l fogyival megbarátkoznék (most se fogyaszt sokkal kevesebbet)
a nyomást lehet emelni, de attól még fix geós marad. nem fog ugy betölteni, mint egy változó geometriás.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pepus24
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 17:26:04 »
Sziasztok!!
a turbót házilag nem lehet valahogy le ellenőrizni??
Azért kérdem mer szerintem az én 1.8TD turnierem nem úgy megy ahogy kéne :S
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 17:31:11 »
Idézetet írta: Pepus24 - 2010.04.11 vasárnap, 17:26:04
Sziasztok!!
a turbót házilag nem lehet valahogy le ellenőrizni??
Azért kérdem mer szerintem az én 1.8TD turnierem nem úgy megy ahogy kéne :S
nyomásmérő órával meg tudod nézni. t elágazó az adagolóhoz menő turbócsőre, és annak a végére nyomásmérő, ami 1-2 bárt mér. 1800-nál már töltenie kell bőven, és 1 bárnál nem mehetne feljebb
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tiburia
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2010.04.12 hétfő, 11:55:54 »
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni a tapasztalt fórumtársaktól, hogy a (változó geometriás) turbót milyen gyakran kell kiégetni, hogy ne kormolódjon el? És egy ilyen kiégetés mennyi ideig tartson, milyen fordulatszámon? Függ-e a hatékonysága a sebességfokozattól is? Azt hallottam a szomszédtól, hogy a haverja kitisztíttatta a turbót szakemberrel, miután már teljesen elkormolódott, és a lapátok alig nyitottak, de utána már nem lett ugyanolyan. Ezt mindenképpen el szeretném kerülni.
Én tegnap kicsit megpörgettem Kombika motorját (kettesben és hármasban is 5000-ig felpörgettem, de csak rövid időre), jött is a fekete füst a csövön az elején rendesen. A harmadik-negyedik próbálkozásra már nem kormolt annyira. Kettesben 70 fölé felment az óra!!!
Köszi a segítséget.
Tisztelettel
Tiburia
Naplózva
Flash76
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2010.04.29 csütörtök, 22:11:07 »
Sziasztok
Lenne egy kis problémám , remélem itt tudtok segítséget " tippet " adni.
Az autó 97-es MK2 1.8 Td mondi kombi
Először is leírom a tüneteket :
1
, Hidegben nagyon nehezen indul " izzítógyertya csere decemberbe volt .
2
, Ha nagyobb gázt adok alapjáraton akkor szép nagy fekete felhő jön ki a kipufogóból ,és 120 felett szintén nagyon füstöl ( enegem nem zavar , de aki mögöttem jön
) amúgy alapjáraton nincs füst.
3
, a fogyasztásom városban , ha tojást teszek a gázpedál alá akkor is 9 liter amúgy 10 liter, lejjebb csak városon kívül tudom vinni ( 7,5 )
Az autó gyorsulása és sebbegése szerintem normális azzal nincs gondom ,de ez a 10 liter fogyasztás már annál jobban zavar
. A adagolón a turbónyomás vákum szabályzónál csöpög a gázolaj. Próbáltam a neten utána olvasni , és a legtöbb esetben a Porlasztó csúcsokat említik hibaként ha ezek a jelenségek vannak ( kivéve csöpögés ).
Az lenne a kérdésem valakinek volt-e hasonló tünetsor az autóján ( 10 liter ) és mi volt a megoldás ?
A válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2010.04.29 csütörtök, 22:37:31 »
Idézetet írta: Flash76 - 2010.04.29 csütörtök, 22:11:07
Sziasztok
Lenne egy kis problémám , remélem itt tudtok segítséget " tippet " adni.
Az autó 97-es MK2 1.8 Td mondi kombi
Először is leírom a tüneteket :
1
, Hidegben nagyon nehezen indul " izzítógyertya csere decemberbe volt .
2
, Ha nagyobb gázt adok alapjáraton akkor szép nagy fekete felhő jön ki a kipufogóból ,és 120 felett szintén nagyon füstöl ( enegem nem zavar , de aki mögöttem jön
) amúgy alapjáraton nincs füst.
3
, a fogyasztásom városban , ha tojást teszek a gázpedál alá akkor is 9 liter amúgy 10 liter, lejjebb csak városon kívül tudom vinni ( 7,5 )
Az autó gyorsulása és sebbegése szerintem normális azzal nincs gondom ,de ez a 10 liter fogyasztás már annál jobban zavar
. A adagolón a turbónyomás vákum szabályzónál csöpög a gázolaj. Próbáltam a neten utána olvasni , és a legtöbb esetben a Porlasztó csúcsokat említik hibaként ha ezek a jelenségek vannak ( kivéve csöpögés ).
Az lenne a kérdésem valakinek volt-e hasonló tünetsor az autóján ( 10 liter ) és mi volt a megoldás ?
A válaszokat előre is köszönöm
a fogyastás sok mindentől függ:
- szakaszok hossza, sok rövid szakasz esetén nagy a fogyi
- város mérete, van e dugó, piros lámpázások, stb...
csak általában az ilyenek lemaradnak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Flash76
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2010.04.30 péntek, 07:45:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.29 csütörtök, 22:37:31
a fogyastás sok mindentől függ:
- szakaszok hossza, sok rövid szakasz esetén nagy a fogyi
- város mérete, van e dugó, piros lámpázások, stb...
csak általában az ilyenek lemaradnak
Igen legtöbbször városban használom , rövid szakaszokon . Csak az a furcsa hogy mindegy mit csinálok ha nagyon lassan megyek 9 liter ha nyomom neki 10 liter és ez alá nem tudom vinni .
És a fekete füstfelhőre és a nehéz indulásra mi a megoldás ? az autón volt egy motor felpörgés " vákuumnyomás szabályzó cserélve Tádé jóvoltából " és szinte azóta fogyaszt ennyit !
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2010.04.30 péntek, 18:42:33 »
Idézetet írta: Flash76 - 2010.04.30 péntek, 07:45:29
Igen legtöbbször városban használom , rövid szakaszokon . Csak az a furcsa hogy mindegy mit csinálok ha nagyon lassan megyek 9 liter ha nyomom neki 10 liter és ez alá nem tudom vinni .
És a fekete füstfelhőre és a nehéz indulásra mi a megoldás ? az autón volt egy motor felpörgés " vákuumnyomás szabályzó cserélve Tádé jóvoltából " és szinte azóta fogyaszt ennyit !
valószínűleg elszakadt a turbómembránod. egyrészt ott folyik is ki gázolaj, másrészt túl sok anyagot ad a motornak. ez az indítási nehézséget is megmagyarázza, meg a sok fogyit is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Flash76
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2010.04.30 péntek, 20:18:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.04.30 péntek, 18:42:33
valószínűleg elszakadt a turbómembránod. egyrészt ott folyik is ki gázolaj, másrészt túl sok anyagot ad a motornak. ez az indítási nehézséget is megmagyarázza, meg a sok fogyit is
Szia
Ha jók az információim akkor motor felpörgéseknek is kell lenni " néha " ami a régi vákuumszabályzóval elő is fordult a csöpögésem a legnagyobb tömítő gumi miatt van " HIBÁS BESZERELÉS " , de max le ellenőrzöm ha tudok venni javító készletet " ha létezik ilyen egyáltalán " és nem tul magas az ára.
Ezek szerint rossza tippem a porlasztó csúcsokkal kapcsolatban ?
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2010.04.30 péntek, 20:49:08 »
Idézetet írta: Flash76 - 2010.04.30 péntek, 20:18:19
Szia
Ha jók az információim akkor motor felpörgéseknek is kell lenni " néha " ami a régi vákuumszabályzóval elő is fordult a csöpögésem a legnagyobb tömítő gumi miatt van " HIBÁS BESZERELÉS " , de max le ellenőrzöm ha tudok venni javító készletet " ha létezik ilyen egyáltalán " és nem tul magas az ára.
Ezek szerint rossza tippem a porlasztó csúcsokkal kapcsolatban ?
Nyomásszabályzó(nem vákuumszabályzó) A vastagabb gumit nem értem, membránból van benne 2 fajta és olyan kell bele ami benne volt.A felpörgés valószínüleg a szakadt membrán miatt van.
Naplózva
Flash76
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2010.04.30 péntek, 21:06:33 »
Idézetet írta: ndan - 2010.04.30 péntek, 20:49:08
Nyomásszabályzó(nem vákuumszabályzó) A vastagabb gumit nem értem, membránból van benne 2 fajta és olyan kell bele ami benne volt.A felpörgés valószínüleg a szakadt membrán miatt van.
Igen igazad van nem nyomás hanem vákuumszabályzó nem a mebránra gondoltam , mert szerintem az jó , nincs felpörgésem mint az elözővel , a csöpögés itt van :
valamelyik nem tömit rendessen.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2010.04.30 péntek, 21:17:18 »
Idézetet írta: Flash76 - 2010.04.30 péntek, 21:06:33
Igen igazad van nem nyomás hanem vákuumszabályzó nem a mebránra gondoltam , mert szerintem az jó , nincs felpörgésem mint az elözővel , a csöpögés itt van :
valamelyik nem tömit rendessen.
ezért ne vegyél semilyen javítókészletet. kitekered, aztán kiszeded a tömítést, elmész egy csapágyboltba, és 10 fillérér kapsz egyet. vagy ha csak a kocsival tudsz közlekedni, akkor kiszeded, és tolómérővel megméred az O gyűrűt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Flash76
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2010.04.30 péntek, 21:22:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.04.30 péntek, 21:17:18
ezért ne vegyél semilyen javítókészletet. kitekered, aztán kiszeded a tömítést, elmész egy csapágyboltba, és 10 fillérér kapsz egyet. vagy ha csak a kocsival tudsz közlekedni, akkor kiszeded, és tolómérővel megméred az O gyűrűt
Ok köszi a tippet, ezt akkor olcsón megúszom.
De akkor azt kérdezném ettől hogy csöpögött lehet nekem szép nagy fekete füst gázadáskor meg 10 literes fogyasztásom ?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2010.04.30 péntek, 21:26:16 »
Idézetet írta: Flash76 - 2010.04.30 péntek, 21:22:42
Ok köszi a tippet, ezt akkor olcsón megúszom.
De akkor azt kérdezném ettől hogy csöpögött lehet nekem szép nagy fekete füst gázadáskor meg 10 literes fogyasztásom ?
mennyire megy? próbálj picit beljebb tekerni a turbomembrán állítócsavarján
a hidegben nem indulás, ha adagoló, izzító, akksi jó, akkor motor kopás lehet. ekkor is füstöl nagyon, de akkor nem is megy túl jól. meg kéne nézni, hogy mondjuk 3.-ban 35-től lepadlózod, és már akkor is füstöl, vagy csak, ha elkezd gyorsulni. ha csak amikor megindul akkor kormol, akkor állítható a membránnal általában.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.30 péntek, 21:29:44 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ