Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:56:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560288 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Papi45
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1050 Dátum:
2011.01.23 vasárnap, 19:51:48 »
Remélem, hogy hibátlanok, és a lányomék 1.8-as TD-je is az! (vagy nem?
)
Tegnap megnéztük az olajszintet a motorban, az jó volt, de az intercooler levegőszűrő felőli része mintegy 5 ujjnyi szélességben olajos! Nem nagyon, de azért elég föltűnő! Elég hideg van, keressük a hiba okát sürgősen, vagy megvárhatjuk míg kicsit melegszik az idő a szabadtéri szereléshez? A mondika nagyon jól működik, hidegben is jól indul. lucas adagolós, 250 e km van benne!
Üdv.: Papi
Naplózva
EffEnnK
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1051 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 00:49:30 »
Sziasztok!
Egy 97-es 1.8TD kombi boldog tulajdonosa vagyok immáron 1,5 éve. Néhány hete arra lettem figyelmes, hogy elkezdett elfogyni a hűtővizem. Kb november környékén lett feltöltve maxra fagyállóval, most pedig éppen a minimum szintnél van. Őszintén remélem, hogy nem a motor felé folyik el...
A kérdésem arra irányulna, hogy milyen jelei vannak, hogy esetleg a motor felé megy el az anyag? Nagyon nem örülnék ennek...
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1052 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 10:13:55 »
2 hónap alatt ez minimális ne törődj vele: ha a motor felé folyna el akkor pl: hófehér füst inditáskor, vagy fehéres szinű trutyis(vizes) motorolaj meg ilyenek. de mondom nincs semmi baj nekem is ilyen volt a TD escortom sőt faterom TD je is ugyanilyen:) pár havonta kell pár deci utántöltés!
jah és valljuk be a víz az azért tud párologni is...
papi:
teljesen normális hogy a cooler bele olajos! szállita arra valamennyi olajat... napersze nem ugy hogy önteni lehet ki belőle deci számra, de azért van benne...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1053 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 15:37:24 »
Idézetet írta: henki - 2011.01.24 hétfő, 10:13:55
2 hónap alatt ez minimális ne törődj vele: ha a motor felé folyna el akkor pl: hófehér füst inditáskor, vagy fehéres szinű trutyis(vizes) motorolaj meg ilyenek. de mondom nincs semmi baj nekem is ilyen volt a TD escortom sőt faterom TD je is ugyanilyen:) pár havonta kell pár deci utántöltés!
jah és valljuk be a víz az azért tud párologni is...
papi:
teljesen normális hogy a cooler bele olajos! szállita arra valamennyi olajat... napersze nem ugy hogy önteni lehet ki belőle deci számra, de azért van benne...
az én coolerem nem olajos semennxire sem,mondjuk út a turbóm talán azért.a vizfolyás természetes,mondjuk nekem a mondeon csak akkor fogyott mikor lyukas volt a hütő.nekem azota semmit nem kellett rátölteni.viszont a diesel escortombol folyamatossan tünt el a viz,nem látványossan de fogyott. ha hengerfejes lenne és az égéstérbe távozna el a viz akkor fehér füst lenne a kocsi mögött.vagy az olajod lenne trutyis.szoval semmi para.
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1054 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 15:40:23 »
Idézetet írta: Papi45 - 2011.01.23 vasárnap, 19:51:48
Remélem, hogy hibátlanok, és a lányomék 1.8-as TD-je is az! (vagy nem?
)
Tegnap megnéztük az olajszintet a motorban, az jó volt, de az intercooler levegőszűrő felőli része mintegy 5 ujjnyi szélességben olajos! Nem nagyon, de azért elég föltűnő! Elég hideg van, keressük a hiba okát sürgősen, vagy megvárhatjuk míg kicsit melegszik az idő a szabadtéri szereléshez? A mondika nagyon jól működik, hidegben is jól indul. lucas adagolós, 250 e km van benne!
Üdv.: Papi
a turbó környékén nézzetek szét,mert ha lóg a tengelye ott áttudja nyomni az olajat a cooler felé.de ha csak picit olajos nem érdekes.viszont azt nem értem hogy a cooler kivülről olajos??mert akkor tömittetlenség van valahol.
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1055 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 16:06:51 »
ma meg ugy jártam,mentem pont szerelőhöz,kipufogó gumikat kicserélni,lement az alapjáratom 500ra,semmi máson nem vettem észre csak a fordulatszám mérőn.gépház kinyit bekukk látom hogy gázadásra az adagolón lévó bowden amit a szervomotor mozgat,nem müködik.elmentem szerelőhöz,befujkált neki wd40el,most ujra üzemel rendessen.mi lehetett a baja????volt már ienje vkinek?
Naplózva
Papi45
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1056 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 18:55:51 »
Szia Májki!
Az intercooler levegőszűrő felöli része olajködös, ha jobb lesz az idő le fogom szerelni és átnézem. Arra gondolok, hogy valami kis hajszálrepedés van valamelyik lamella alatt és amikor a turbó működik, a nagyobb nyomás miatt itt is kijön egy kevés levegő. A cooler másik oldalán levő gumikönyök két bilincsét levettem, a könyök belülről olajos, de azt hiszem ennyi km után ez természetes!
Az adagolódon levő bowdent a dúsító motor mozgatja, szerencséd van, hogy a wd40-től megjavult, remélem a szorulása elmúlt neki örökre! Mert ha továbbra is szorul, abból komoly gondod lesz, mert a dúsító motor műanyagból készült fogaskerekeken keresztül mozgatja a bowdent, ha nagyobb a terhelés, valamelyik fog előbb- utóbb megadja magát, a kis elektromotor pedig 37 e Ft.
Üdv.: Papi
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1057 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 19:53:59 »
Idézetet írta: Papi45 - 2011.01.24 hétfő, 18:55:51
Szia Májki!
Az intercooler levegőszűrő felöli része olajködös, ha jobb lesz az idő le fogom szerelni és átnézem. Arra gondolok, hogy valami kis hajszálrepedés van valamelyik lamella alatt és amikor a turbó működik, a nagyobb nyomás miatt itt is kijön egy kevés levegő. A cooler másik oldalán levő gumikönyök két bilincsét levettem, a könyök belülről olajos, de azt hiszem ennyi km után ez természetes!
Az adagolódon levő bowdent a dúsító motor mozgatja, szerencséd van, hogy a wd40-től megjavult, remélem a szorulása elmúlt neki örökre! Mert ha továbbra is szorul, abból komoly gondod lesz, mert a dúsító motor műanyagból készült fogaskerekeken keresztül mozgatja a bowdent, ha nagyobb a terhelés, valamelyik fog előbb- utóbb megadja magát, a kis elektromotor pedig 37 e Ft.
Üdv.: Papi
hát ha cserélni kell papi akkor nincs mese csere.szerintem is a coolerod vhol picit lyukas lehet.sztem nyugodtan lehet használni addig amig nem lessz jobb idó a szerelégetéshez.üdv májki
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1058 Dátum:
2011.01.26 szerda, 18:57:43 »
ha esetleg valakinek Pápa környékén van egy kis "kerója" megveszem szinte akármekkora tételben...el is megyek érte. folyamatos forrás is jöhet...csak normális tiszta anyag legyen!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1059 Dátum:
2011.01.26 szerda, 19:01:34 »
Idézetet írta: henki - 2011.01.26 szerda, 18:57:43
ha esetleg valakinek Pápa környékén van egy kis "kerója" megveszem szinte akármekkora tételben...el is megyek érte. folyamatos forrás is jöhet...csak normális tiszta anyag legyen!
minek neked nagytételben bicikli??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1060 Dátum:
2011.01.26 szerda, 19:23:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.26 szerda, 19:01:34
minek neked nagytételben bicikli??
kerója?
??én pápán születtem de ien nyelvjárást nem ismerek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1061 Dátum:
2011.01.26 szerda, 19:27:34 »
Idézetet írta: májki1982 - 2011.01.26 szerda, 19:23:56
kerója?
??én pápán születtem de ien nyelvjárást nem ismerek.
hát felénk ez biciklit jelent
szerintem go-ra gondolt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
EffEnnK
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1062 Dátum:
2011.01.26 szerda, 19:58:29 »
Idézetet írta: henki - 2011.01.24 hétfő, 10:13:55
2 hónap alatt ez minimális ne törődj vele: ha a motor felé folyna el akkor pl: hófehér füst inditáskor, vagy fehéres szinű trutyis(vizes) motorolaj meg ilyenek. de mondom nincs semmi baj nekem is ilyen volt a TD escortom sőt faterom TD je is ugyanilyen:) pár havonta kell pár deci utántöltés!
jah és valljuk be a víz az azért tud párologni is...
papi:
teljesen normális hogy a cooler bele olajos! szállita arra valamennyi olajat... napersze nem ugy hogy önteni lehet ki belőle deci számra, de azért van benne...
Köszi szépen, megnyugodtam
Nem szeretnék megválni a Monditól...
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1063 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 16:34:01 »
nyilván nem biciklire gondoltam. de most irjam le hogy GÁZOLAJ vazze...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kamikaze
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1064 Dátum:
2011.01.28 péntek, 15:07:24 »
Üdv!
adott egy Mondeo 2, 1997 RFN, 66kW, Lucas adagoló.
Meg tudná valaki mondani nekem, hogy az adagolót hogyan lehet beállitani?
Az tudom, hogy próbapadon, de milyen módszerrel, mit cserélnek/állítanak rajta?
Illetve ugyanez a porlasztó csúcsokra is vonatkozik. Ezeken ugye mechanikusak a csúcsok, 143-150 baron nyit és kész.
A porlasztási képet lehet vizsgálni ill. hogy zár-e rendesen.
Ezeken lehet valami állitani vagy max tisztitani/vizsgálni a porlasztási képet?
Ha jól tudom az autón van nem lehet állitani, le kell venni az adagolóját.
Panasz a nagy fogyasztás.
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1065 Dátum:
2011.01.28 péntek, 21:12:13 »
Idézetet írta: kamikaze - 2011.01.28 péntek, 15:07:24
Üdv!
adott egy Mondeo 2, 1997 RFN, 66kW, Lucas adagoló.
Meg tudná valaki mondani nekem, hogy az adagolót hogyan lehet beállitani?
Az tudom, hogy próbapadon, de milyen módszerrel, mit cserélnek/állítanak rajta?
Illetve ugyanez a porlasztó csúcsokra is vonatkozik. Ezeken ugye mechanikusak a csúcsok, 143-150 baron nyit és kész.
A porlasztási képet lehet vizsgálni ill. hogy zár-e rendesen.
Ezeken lehet valami állitani vagy max tisztitani/vizsgálni a porlasztási képet?
Ha jól tudom az autón van nem lehet állitani, le kell venni az adagolóját.
Panasz a nagy fogyasztás.
mit takar az a nagy fogyasztás?
???mert városi rövid távokon ebben a hidegben,föleg ha *** a termosztátod is/mindig nyitva van/nem melegszik be a kocsi rendessen,ehet sokat enyém most csak városi használatban 9liter.nyáron országuton 5liter.pöcc röff télen a legnagyobb hidegben is,nem füstöl szoval adagoló porlasztócsucsok jók.hol áll a hőfokmutatod ha mész a kocsival mondjuk 30percet városba ebben a hidegben?tied füstöl vmikor?mien a szine??pár dolgot irj le hogy behatároljuk a hiba okát
Naplózva
kamikaze
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1066 Dátum:
2011.01.28 péntek, 22:45:48 »
Inditásnál kis kékes füst, aztán abbamarad, ha odalépek neki tükörből nem látható fekete füst, de kivülről azért látszik. Ez szerintem korból adódó + kopottságból is eredhet ill. adja az anyagot neki, csaképpen el nem ég.
Fogyasztás 9-10 városban simán.
A mutató a "normál" feliraton az N-ig megy fel MAX!, termosztát cserélve, akkor mindig felment és jó volt a fűtés is, aztán néha csinál olyat, hogy csak irgalmatlan terelés után fűt rendesen, néha meg jó hamar. [*** lehet már ez a termosz is]
Az autó nem az enyém, haveré, de engem érdekel a dolog.
Az hozzátartozik, hogy elég zúzósan szokta vezetni a technikát, egy két padlógázas indulást nem vet meg, ill 5000-nél kuplungról lehuppanás...
Én csak csodálom mit kibir a gép.
Én első körben termosztátot cserélnék, valami nagy hőfokúra és minőségit.
Aztán EGR ellenőrzés, légszűrőcsere (és folymatos tisztántartás/ellenőrzés).
Turbo nyomás mérés. (Ezt hol célszerű a Mondeonál mechanikus órával? Magyarul hol tudok rákötni könnyen?)
Azt viszont szeretném megtudni, hogy a porlasztókat ill adagolót hogyan állitják?
Ő is olvassa a fórumot, úgyhogy szerintem valótlant nem irok róla.
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1067 Dátum:
2011.01.29 szombat, 12:26:00 »
Idézetet írta: kamikaze - 2011.01.28 péntek, 22:45:48
Inditásnál kis kékes füst, aztán abbamarad, ha odalépek neki tükörből nem látható fekete füst, de kivülről azért látszik. Ez szerintem korból adódó + kopottságból is eredhet ill. adja az anyagot neki, csaképpen el nem ég.
Fogyasztás 9-10 városban simán.
A mutató a "normál" feliraton az N-ig megy fel MAX!, termosztát cserélve, akkor mindig felment és jó volt a fűtés is, aztán néha csinál olyat, hogy csak irgalmatlan terelés után fűt rendesen, néha meg jó hamar. [*** lehet már ez a termosz is]
Az autó nem az enyém, haveré, de engem érdekel a dolog.
Az hozzátartozik, hogy elég zúzósan szokta vezetni a technikát, egy két padlógázas indulást nem vet meg, ill 5000-nél kuplungról lehuppanás...
Én csak csodálom mit kibir a gép.
Én első körben termosztátot cserélnék, valami nagy hőfokúra és minőségit.
Aztán EGR ellenőrzés, légszűrőcsere (és folymatos tisztántartás/ellenőrzés).
Turbo nyomás mérés. (Ezt hol célszerű a Mondeonál mechanikus órával? Magyarul hol tudok rákötni könnyen?)
Azt viszont szeretném megtudni, hogy a porlasztókat ill adagolót hogyan állitják?
Ő is olvassa a fórumot, úgyhogy szerintem valótlant nem irok róla.
diesel kocsirol 5000ezres fordulatrol leugrani a kuplungpedálrol???neki inkább lovasszekeret ajánlanék.termosztátod tutti ***.motorcraft 92celsiusfokosat vegyetek bele,azt mindenképp cseréljétek mert fogyasztásnál számit ien hidegekben.de ha igy használja a kocsit akkor nem csodálkoznék hogy kopott lehet már az a motor.a többi kérdésre NDAN kollegát keresd meg itt a forumon,ő mindent vág adagoló téren.irj privit neki.EGR-t meg lekell dugozni,nem jó az semmire :nyes:ugy tudom lucas adagolon nem tudsz állitani semmit,belső füstcsavaros,ugyhogy azt sem tudod tekergetni.ezt csak profira szabad bizni.vagy boschra kell cseréltetni.ndan azt is csinál.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.29 szombat, 12:31:01 írta májki1982
»
Naplózva
kamikaze
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1068 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 21:46:12 »
köszi!
Naplózva
kamikaze
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1069 Dátum:
2011.02.01 kedd, 18:20:20 »
Cserélve lett mind a 4 porlasztócsúcs, mert az egyik rosszul porlasztott. Gondolta cseréli mindet!
Így gáz nélkül, kulcselforditásra indul.
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1070 Dátum:
2011.02.01 kedd, 18:39:40 »
Idézetet írta: kamikaze - 2011.02.01 kedd, 18:20:20
Cserélve lett mind a 4 porlasztócsúcs, mert az egyik rosszul porlasztott. Gondolta cseréli mindet!
Így gáz nélkül, kulcselforditásra indul.
mennyi volt a 4 porlasztócsucs?uj vagy bontott?ettől volt nagy a fogyasztás?
?ki csinálta?ndan?
Naplózva
kamikaze
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1071 Dátum:
2011.02.01 kedd, 19:03:46 »
A csúcs darabja 10-es volt újan, de csak 1 volt ***, a többi még jó.
Ha érdekel eladó a maradék három.
Egy független szervizben csinálták. 5ért.
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1072 Dátum:
2011.02.01 kedd, 19:29:19 »
Idézetet írta: májki1982 - 2011.02.01 kedd, 18:39:40
mennyi volt a 4 porlasztócsucs?uj vagy bontott?ettől volt nagy a fogyasztás?
?ki csinálta?ndan?
Ha csúcs kell olcsón szólj.Attól lehet nagy a fogyasztás, de ahhoz ki kell venni és bemérni.Úgyis beszélünk
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1073 Dátum:
2011.02.01 kedd, 19:34:24 »
Idézetet írta: ndan - 2011.02.01 kedd, 19:29:19
Ha csúcs kell olcsón szólj.Attól lehet nagy a fogyasztás, de ahhoz ki kell venni és bemérni.Úgyis beszélünk
oké
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1074 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 08:53:10 »
Összetörtem az elejét a mondinak. szinte komplett eleje csere, motorháztetővel. Azóta hidegen csöpög a gázolajom. Eddig rendben indul és más gond nincs vele. Ez a Lucas 100 e km-el ezelőtt lett felújítva, azt hittem tovább bírja.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1075 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 11:42:07 »
Idézetet írta: backerman - 2011.02.20 vasárnap, 08:53:10
Összetörtem az elejét a mondinak. szinte komplett eleje csere, motorháztetővel. Azóta hidegen csöpög a gázolajom. Eddig rendben indul és más gond nincs vele. Ez a Lucas 100 e km-el ezelőtt lett felújítva, azt hittem tovább bírja.
nem feltétlenül az adagoló hibája.lehet kapott egy pofont ütközéskor.
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1076 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 15:08:49 »
Gondoltam rá, de az adagoló alól csöpög a go, de csak amíg hideg.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1077 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 16:54:54 »
Idézetet írta: backerman - 2011.02.20 vasárnap, 15:08:49
Gondoltam rá, de az adagoló alól csöpög a go, de csak amíg hideg.
vmi tőmités elfosta magát,NDAN-t keresd meg ő tudja orvosolni a gondot .
Naplózva
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1078 Dátum:
2011.03.02 szerda, 18:54:56 »
Sziasztok! Új vagyok itt a forumon. Fél éve vettem td mk2-es mondit, jöttek a hidegek és az istennek sem akart indulni reggel, mivel hengerfejes(nem volt lehúzva az utolsó lépcső) volt így azt kicseréltem, ha már szét van szedve megyűrűztem, csapágycsere miegyéb, adagoló bevizsgálva, hengerfej jó! De indulni csak nem akar. Porlasztó ki mind a négy rossz(hurrá meg van a hiba-gondoltam én)(ez sem volt rendesen behúzva így kiégett a tűzkarika), 4 új porlasztócsúcs, 4 új izzító(1rossz volt), kompjuterben hiba nincs, előtöltés szabályzó kar működik. Most már mindig beindul reggel de nagyon nehezen, üzemanyag rendszerben egy bubi sincs már. Ha beindul utána egész nap pöccintésre indul. Áll a hidegben -3 fokban 4 órát, izzítás nélkül pöcc. Ha garázsban áll 2 napot 1-et fordul a motor és pöcc. Ha plussz 3 fok van pöcc, de ha -5 fok van 40mp indítás teker mint az állat és nagy nehezen indul. A hömérséklet jeladó új. Egyébként az autó szépen megy a fogyasztása 7 liter körül. Valami javaslat, mi lehet a hibája még? Kezdem unni. Ja egyébként Lucas adagoló van rajta.
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1079 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 15:44:23 »
Idézetet írta: Kisbagó - 2011.03.02 szerda, 18:54:56
Sziasztok! Új vagyok itt a forumon. Fél éve vettem td mk2-es mondit, jöttek a hidegek és az istennek sem akart indulni reggel, mivel hengerfejes(nem volt lehúzva az utolsó lépcső) volt így azt kicseréltem, ha már szét van szedve megyűrűztem, csapágycsere miegyéb, adagoló bevizsgálva, hengerfej jó! De indulni csak nem akar. Porlasztó ki mind a négy rossz(hurrá meg van a hiba-gondoltam én)(ez sem volt rendesen behúzva így kiégett a tűzkarika), 4 új porlasztócsúcs, 4 új izzító(1rossz volt), kompjuterben hiba nincs, előtöltés szabályzó kar működik. Most már mindig beindul reggel de nagyon nehezen, üzemanyag rendszerben egy bubi sincs már. Ha beindul utána egész nap pöccintésre indul. Áll a hidegben -3 fokban 4 órát, izzítás nélkül pöcc. Ha garázsban áll 2 napot 1-et fordul a motor és pöcc. Ha plussz 3 fok van pöcc, de ha -5 fok van 40mp indítás teker mint az állat és nagy nehezen indul. A hömérséklet jeladó új. Egyébként az autó szépen megy a fogyasztása 7 liter körül. Valami javaslat, mi lehet a hibája még? Kezdem unni. Ja egyébként Lucas adagoló van rajta.
sztem adagolos lessz,vmi a nagynyomásu részével lessz. ndant keresd itt a forumon,ő tud megoldást a gondodra
Naplózva
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1080 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 19:55:08 »
Köszi szépen! Ma kitakarítottam a coolert és visszább vettem az előtöltést egy picit, az autó sokkal jobban húz, kiváncsi vagyok a holnap reggeli indulására.
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1081 Dátum:
2011.03.04 péntek, 15:13:58 »
Idézetet írta: Kisbagó - 2011.03.03 csütörtök, 19:55:08
Köszi szépen! Ma kitakarítottam a coolert és visszább vettem az előtöltést egy picit, az autó sokkal jobban húz, kiváncsi vagyok a holnap reggeli indulására.
sztem előtőltés nincs összefügésben a hideggel:D de fene tudja.kiváncsi vagyok mi lehet a nyügje,ha esetleg megvan tedd már közzé:d
Naplózva
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1082 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 15:54:52 »
Hali! Mióta visszább állítottam (most van a gyári jelölésnél) az előtöltést már -5 fok is volt és szinte(2-3 másodperc) pöccre indul. Azt azért tudni kell, hogy rossz porlasztó csúccsal előtöltést kellet adni neki mivel fehéren füstölt és gyenge volt az autó. Ott rontottam el, hogy az új porlasztó csúcsokhoz nem állítottam vissza az előtöltést a gyári helyére.
Naplózva
Puritan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1083 Dátum:
2011.03.10 csütörtök, 01:17:23 »
Sziasztok
Eloszor is bocsanat az ekezetekert, meg ha hulyeket kerdezek, de ilyen gondjaim eddig nem voltak.
Tegnap vettem egy 97-es lx td mondeot.Ez a masodik fordom, az elso egy 1 literes fiesta volt, de az valami nagyon gaz volt.
Legutoljara 4 evig egy sima dizel citroen zx-et hajtottam, meg voltam vele elegedve, nagyon uzembiztos volt, de sajnos osszetort:(Pedig mar kiismertem, meg tetszett hogy a motorterben hozza lehet ferni mindenhez, de ez a mondeo kicsit megijeszt.
Gyorsan kellett egy kocsi, es egy mondeo sikerult.
Elsore tetszik a mondeo, szep, kenyelmes. Van par hibaja, amiben szeretnem a segitsegeteket kerni.
Ami legjobban aggaszt, az a kormany. Elindulaskor, ha kitekerem a kormanyt akkor kicsit razkodik a gep, meg nyikorgo hangot ad. Ezt mi okozhatja, es mennyire zsebbenyulos?Melyik a legjobb/legrosszabb eset?
Masodik dolog:vezetooldali elektromos ablakemelo nem mukodik, gombokon nincs feny, megkezdi emelni az ablakot, de utana leall, emelomotort sem hallom.Az utasoldalit lehet innen kontrollalni.Kezzel emelem a vezetooldali ablakot jelenleg, de egy ido utan kicsit leenged, es olyan erzesem van mintha urhajot vezetnek, ahogy besuvit a szel. Ennek erdemes nekiallni hazilag vagy nagy macera?
Harmadik dolog:szelvedomosomotor meg van halva, nem mukodik.Itt is ezt kerdezem, hogy erdemes-e hazilag nekiallni?
Negyedik dolog:a vezetoulesen van egy gomb, ami olyan mint az ablakemelo.Ez az ulesmagassag allitas lenne?Kell hogy adjon valami hangot?Nem eszlelek semmi valtozast, hiaba nyomkodom:)))
UI:meg egy dolog van amit szeretnek tisztazni:azt mondta egy munkatarsam, hogy fele-fele aranyban kell a hutot feltolteni fagyallo-desztviz keverekkel.Nektek mi a velemenyetek?
Elore is koszi a segitseget.
Naplózva
Puritan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1084 Dátum:
2011.03.10 csütörtök, 01:21:48 »
Ja, meg egy:
Jaro motorral kiszalltam a kocsibol, becsuktam az ajtot, dumaltam valakivel par percet, erre a kozponti zar bezarta az osszes ajtot(anyad)
Meg jo, hogy kezzel le tudtam nyomni a rossz ablakot:)))))
Szoval ezek lennenek, meg egyszer koszi elore is.
Naplózva
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1085 Dátum:
2011.03.10 csütörtök, 06:44:35 »
Idézetet írta: Puritan - 2011.03.10 csütörtök, 01:21:48
Ja, meg egy:
Jaro motorral kiszalltam a kocsibol, becsuktam az ajtot, dumaltam valakivel par percet, erre a kozponti zar bezarta az osszes ajtot(anyad)
Meg jo, hogy kezzel le tudtam nyomni a rossz ablakot:)))))
Szoval ezek lennenek, meg egyszer koszi elore is.
Helló! Az hogy nyikorog az ékszíj és rázkódik a kormány csak annyi hogy új szíjat kell feltenni a szervószivattyúra és megfelelően feszíteni, de nem szabad nagyon feszesre sem húzni mert képes eltörni az adagoló tengelyét. Az ablakot ha kézzel letudod nyomni akkor oda új szerkezet kell, az ülésmagasság állítóban van egy műanyag fogaskerék az szokott tönkre menni én házilag csináltam ilyen fogaskereket azóta hibátlan. Az meg hogy lezár az autó a riasztó hibája. A hűtőrendszert meg valóban minimum 50-50 százalékban kell feltölteni. Szép napot!
Naplózva
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1086 Dátum:
2011.03.10 csütörtök, 06:46:08 »
Idézetet írta: Kisbagó - 2011.03.06 vasárnap, 15:54:52
Hali! Mióta visszább állítottam (most van a gyári jelölésnél) az előtöltést már -5 fok is volt és szinte(2-3 másodperc) pöccre indul. Azt azért tudni kell, hogy rossz porlasztó csúccsal előtöltést kellet adni neki mivel fehéren füstölt és gyenge volt az autó. Ott rontottam el, hogy az új porlasztó csúcsokhoz nem állítottam vissza az előtöltést a gyári helyére.
Helló! Eltelt 4 nap és a verda megint csak nehezen indul. Felgyújtom!
Naplózva
Puritan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1087 Dátum:
2011.03.11 péntek, 03:19:11 »
Koszi szepen, ez azert megnyugtato, hogy nem valami foalkatresz adta fel.Utananeztem az altalad emlitett alkatreszeknek bontoban, szerencsere ezek nem annyira veszes arban vannak.
A motorja nagyon szepen szol, meg kell hagyni, meg olvastam itt hogy az intercooler tobbeknek olajos, ez teljesen szaraz.
Azt honnan lehet tudni, hogy milyen adagolom van?
Esetleg van valamilyen mondeo-specialitas, amire figyelnem erdemes igy az elejen?Vagy ha ilyesmirol volt szo valahol, eliranyitanatok oda?
A kocsiban 170000 km van, amennyire ismerem a tulajt, mert(nem kozeli) ismerostol vettem, nem hinnem hogy tulporgette a motort valaha is.Viszont azt kinezem belole, hogy a karbantartasi periodusokat lazan kezelte.
Olajcsere, legszuro, olajszuro csere mindjart megtortent tegnap, esetleg egyeb javaslat?
Koszi.
Naplózva
Puritan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1088 Dátum:
2011.03.11 péntek, 03:30:24 »
Ez a riaszto kulonben az agyamra megy.Az hagyjan, hogy onhatalmulag lezarja magat, ergo a potkulcsot egyelore a zsebemben kell tartanom,de ma pl kinyitottam a csomagtartot, hogy bepakoljam a dolgaimat, erre megszolalt, addig nem hagyta abba, mig kulccsal kinyitottam a bal oldali ajtot.
Ezt ki lehet iktatni valahogy anelkul hogy mashol problemat okozna?
Naplózva
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1089 Dátum:
2011.03.11 péntek, 20:42:19 »
Idézetet írta: Puritan - 2011.03.11 péntek, 03:30:24
Ez a riaszto kulonben az agyamra megy.Az hagyjan, hogy onhatalmulag lezarja magat, ergo a potkulcsot egyelore a zsebemben kell tartanom,de ma pl kinyitottam a csomagtartot, hogy bepakoljam a dolgaimat, erre megszolalt, addig nem hagyta abba, mig kulccsal kinyitottam a bal oldali ajtot.
Ezt ki lehet iktatni valahogy anelkul hogy mashol problemat okozna?
Vezérműszíjat, gázolajszűrőt mindenféleképpen cserélj. A riasztóról annyit, ha nem gyári általában a motortérnyitó kar mögötti burkolat alatt van. Az enyémet pl ki lehet kapcsolni.
Naplózva
Papi45
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1090 Dátum:
2011.03.18 péntek, 16:54:52 »
Sziasztok!
Már másodszor fordul elő, hogy leállításkor a gyújtáskulcs elfordítása után a motor tovább jár 5-6 másodpercig. Kicsit aggasztó, hogy a slusszkulcs a zsebben van, a motor meg még pörög. Hol keressem a hibát? (96-os, 240 e km, 9 éve használjuk, eddig semmi komolyabb gond nem volt, remélem nem is lesz!)
Üdv.: Papi
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1091 Dátum:
2011.03.19 szombat, 09:14:45 »
Idézetet írta: Papi45 - 2011.03.18 péntek, 16:54:52
Sziasztok!
Már másodszor fordul elő, hogy leállításkor a gyújtáskulcs elfordítása után a motor tovább jár 5-6 másodpercig. Kicsit aggasztó, hogy a slusszkulcs a zsebben van, a motor meg még pörög. Hol keressem a hibát? (96-os, 240 e km, 9 éve használjuk, eddig semmi komolyabb gond nem volt, remélem nem is lesz!)
Üdv.: Papi
nekem az escort csinálta ezt....kivettem a kulcsot motor még kettyegett ameddig a lámpát le nem kapcsoltam,ha lámpa le volt kapcsolva akkor kulccsal is leállt,de ha felvolt kapcsolva akkor nem.sztem a leállitó mágnesszelep baszakodik rajta...csak egy tipp,de biztos hogy elektromos probléma
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1092 Dátum:
2011.03.19 szombat, 14:55:34 »
Idézetet írta: Puritan - 2011.03.11 péntek, 03:19:11
Olajcsere, legszuro, olajszuro csere mindjart megtortent tegnap, esetleg egyeb javaslat?
Esetleg go szűrő, hogy teljes legyen a kép.
Naplózva
setup0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1093 Dátum:
2011.03.22 kedd, 21:28:19 »
Helló mindenki!
Elsősorban azokhoz szól a kérdés akiknek kombijuk van
Nem tudja vki h a csomagtartó ajtó mért zörög?? Párszor már lett rajt állítva azon a bizgentyűn amihez a zár csatlakozik azt kicsit csendesebb lett de nem szűnt meg teljesen azt 1 kis idő el teltével újra zörög mind állat.
Ha valaki tud valami okosságot azt szívesen fogadom
Előre is köszönöm mindenkinek...
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1094 Dátum:
2011.03.23 szerda, 14:31:26 »
Idézetet írta: setup0 - 2011.03.22 kedd, 21:28:19
Helló mindenki!
Elsősorban azokhoz szól a kérdés akiknek kombijuk van
Nem tudja vki h a csomagtartó ajtó mért zörög?? Párszor már lett rajt állítva azon a bizgentyűn amihez a zár csatlakozik azt kicsit csendesebb lett de nem szűnt meg teljesen azt 1 kis idő el teltével újra zörög mind állat.
Ha valaki tud valami okosságot azt szívesen fogadom
Előre is köszönöm mindenkinek...
uhhhhhhhh,az nekem is zörög mint állat,de jó lenne vmi megoldás rááááááááááááá:) várom én is a megoldást
Naplózva
Papi45
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1095 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 17:43:00 »
Idézetet írta: májki1982 - 2011.03.19 szombat, 09:14:45
nekem az escort csinálta ezt....kivettem a kulcsot motor még kettyegett ameddig a lámpát le nem kapcsoltam,ha lámpa le volt kapcsolva akkor kulccsal is leállt,de ha felvolt kapcsolva akkor nem.sztem a leállitó mágnesszelep ***akodik rajta...csak egy tipp,de biztos hogy elektromos probléma
Szia Májki!
Most már egyértelmű hogy a leállító mágnesszeleppel van gond, az előbb már úgy állítottam le hogy ötödikbe raktam, ráléptem a fékre és lassan fölengedtem a kuplungot! Az itteni szervíz kicsit lehúzós, a garanciális javítási lehetőséget már jó néhány éve elvették tőlük! Azt mondták, hogy a mágnesszelep csere min. 50-60 e Ft, mert a szelep az immobilieser része, azt nem lehet csak úgy ukk-mukk cserélni! A neten néztem mágnesszelepet, 4,5- 8 e között van!
Ha a régit kiveszem, berakom az újat, párhuzamosan bekötöm, mellérakva a régit-hülyeséget csinálok?
Vagy van más, jobb és elfogadható áru (max. 10 e) megoldás?
Üdv.: Papi
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1096 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 19:48:39 »
hát a legolcsobban ugy jössz ki ,ahogy irtad.picit kokány,de ha nem akarsz költeni rá akkor sztem ez lessz a legjobb.ez tipikus ford probléma.mondjuk escortnál találkoztam vele én csak.abba meg ugye nincs immo.mármint az mk5be:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1097 Dátum:
2011.03.29 kedd, 09:03:44 »
A Lucas FT05 adagoló helyett melyik Bosch kompatibilis ehhez a motorhoz? Egy ismerősömnek megadta magát a Lucas, és Bosch-t szeretne helyette.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
májki1982
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1098 Dátum:
2011.03.29 kedd, 16:04:42 »
Idézetet írta: Scratch - 2011.03.29 kedd, 09:03:44
A Lucas FT05 adagoló helyett melyik Bosch kompatibilis ehhez a motorhoz? Egy ismerősömnek megadta magát a Lucas, és Bosch-t szeretne helyette.
hát ez nem olyan egyszerű ám,hogy csak felraksz egy másikat aztán jóccakát:D 1.8 sima szivódiesel escort adagoloját kell összeházasitani mondjuk egy 1.9tdi vw adagolojával.elég macerás,de ha ndant megkeresed itt akkor ő megcsinálja nektek szivessen,és többet nem lessz vele gond.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1099 Dátum:
2011.03.30 szerda, 08:06:37 »
Idézetet írta: májki1982 - 2011.03.29 kedd, 16:04:42
hát ez nem olyan egyszerű ám,hogy csak felraksz egy másikat aztán jóccakát:D 1.8 sima szivódiesel escort adagoloját kell összeházasitani mondjuk egy 1.9tdi vw adagolojával.elég macerás,de ha ndant megkeresed itt akkor ő megcsinálja nektek szivessen,és többet nem lessz vele gond.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ