Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:59:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1558737 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2011.03.30 szerda, 20:13:37 »

worship
Én is csatlakoznék az előttem szóló fórumtárshoz!
Nekem is meghalt a Lucas adagolóm,megkerestem ndan-t és nagyon korrekt áron és minöségben épített egy Bosch adagolót,
ami óramű pontossággal ketyeg.Szerintem jobb megoldás,mint megcsináltatni a Lucast.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 08:08:29 »

Én is csatlakoznék az előttem szóló fórumtárshoz!
Nekem is meghalt a Lucas adagolóm,megkerestem ndan-t és nagyon korrekt áron és minöségben épített egy Bosch adagolót,
ami óramű pontossággal ketyeg.Szerintem jobb megoldás,mint megcsináltatni a Lucast.

Köszönöm, ez a megoldás lesz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
bocika1987
Vendég
« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 07:32:57 »

Sziasztok!Lenne egy kérdésem van egy 97es mondeom és szeretnék rá tenni egy nagyobb turbót milyet tudtok ajánlani ami miatt sokat nem kell faricskálni??18td a kicsike. válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 08:34:49 »

Sziasztok!Lenne egy kérdésem van egy 97es mondeom és szeretnék rá tenni egy nagyobb turbót milyet tudtok ajánlani ami miatt sokat nem kell faricskálni??18td a kicsike. válaszokat előre is köszönöm
Legkevesebbet ugy tudsz tákolni, ha mk1 kipusort raksz fel, ez full cserélhető, és arra a gt1749va felcsavarozható. Csak a VA-s , a síma v-s nem. a leömlő részt sajna muszáj heggesztgetni egy saját leömlőből, és patent ívből
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2011.04.06 szerda, 12:38:14 »

Legkevesebbet ugy tudsz tákolni, ha mk1 kipusort raksz fel, ez full cserélhető, és arra a gt1749va felcsavarozható. Csak a VA-s , a síma v-s nem. a leömlő részt sajna muszáj heggesztgetni egy saját leömlőből, és patent ívből
Szia!
Honnan lehet szerezni ilyen turbót és mi pénzbe fáj?
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2011.04.06 szerda, 17:40:52 »

Szia!
Honnan lehet szerezni ilyen turbót és mi pénzbe fáj?
itt van pl:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/feltolto/vw_audi_2.0tdi_turbo_gt1749va
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 08:22:12 »


Ez nem jó mert egybecsonkos.Olyan kell ami különcsonkos.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 16:41:13 »

Ez nem jó mert egybecsonkos.Olyan kell ami különcsonkos.
jó az, csak heggesztetni kell.

különcsonkost nem kapsz ennyiért...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 16:45:13 »

jó az, csak heggesztetni kell.

különcsonkost nem kapsz ennyiért...
ENNYI:)
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 21:36:38 »

jó az, csak heggesztetni kell.

különcsonkost nem kapsz ennyiért...

Ötvényt heggeszteni nem túl jó dolog.Ennyiért szerzek neked különcsonkost is csak mondd meg hány darab kell...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2011.04.07 csütörtök, 22:38:04 »

Ötvényt heggeszteni nem túl jó dolog.Ennyiért szerzek neked különcsonkost is csak mondd meg hány darab kell...
gtb 20-ast vagy gtb22-est mennyiért tudsz??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2011.04.08 péntek, 21:45:59 »

gtb 20-ast vagy gtb22-est mennyiért tudsz??

2 legritkább csiga, mint a fehér holló. A 22-es olyan 130-140e körül van újba.20-ast meg már hónapok óta nem láttam.Mire kellene?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2011.04.08 péntek, 21:52:01 »

2 legritkább csiga, mint a fehér holló. A 22-es olyan 130-140e körül van újba.20-ast meg már hónapok óta nem láttam.Mire kellene?
majd a mondira, ha netán a mostani gt17-es beszharna...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2011.04.08 péntek, 22:00:50 »

majd a mondira, ha netán a mostani gt17-es beszharna...

Ekkora felesleges rá, csak pénzkidobás.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2011.04.09 szombat, 12:37:26 »

Ekkora felesleges rá, csak pénzkidobás.
csak szétfújja a motort:D
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2011.04.09 szombat, 15:47:53 »

csak szétfújja a motort:D


HA még szétfújna...de szerintem nem nagyon lehet elindítani alulról, mert ezeknek a turboknak nagy a kipufogó oldaluk...
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2011.04.09 szombat, 19:51:51 »

HA még szétfújna...de szerintem nem nagyon lehet elindítani alulról, mert ezeknek a turboknak nagy a kipufogó oldaluk...
ebben te vagy a mágus:)
én fogyimmal nem vagyok kibékülve.város 10liter.ez alá nem tudom vinni.viszont csak országut,5,3ra jött ki most.svájc elmaradt ma sajnos.mitől lehet?
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2011.04.09 szombat, 22:10:58 »

ebben te vagy a mágus:)
én fogyimmal nem vagyok kibékülve.város 10liter.ez alá nem tudom vinni.viszont csak országut,5,3ra jött ki most.svájc elmaradt ma sajnos.mitől lehet?

Folytassuk privátba,,,,,valami ott nagyon nem kóser...
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2011.04.19 kedd, 20:42:34 »

ebben te vagy a mágus:)
én fogyimmal nem vagyok kibékülve.város 10liter.ez alá nem tudom vinni.viszont csak országut,5,3ra jött ki most.svájc elmaradt ma sajnos.mitől lehet?

májki1982 írtam privátot, de nem válaszoltál, fontos lenne, légyszíves válaszolj.

Várom a választ.Köszi
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2011.04.27 szerda, 22:07:19 »

Sziasztok !

Segítség kellene mostanába elkezdett olyat csinálni a motor, hogy egy nagyobb gázadás(2500 fordutat) után mintha bentragadna a gáz és csak bőg a motor ha benyomom a gázpedált akkor is tovább csinálja. Akkor szűnik csak meg ha sebességbe rakom és megyek vele.(elég hülyén néznek néha a pirosnál, hogy mit bőgetem a motort ezzel a koporsószállítóval)
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2011.04.27 szerda, 22:38:18 »

Sziasztok !

Segítség kellene mostanába elkezdett olyat csinálni a motor, hogy egy nagyobb gázadás(2500 fordutat) után mintha bentragadna a gáz és csak bőg a motor ha benyomom a gázpedált akkor is tovább csinálja. Akkor szűnik csak meg ha sebességbe rakom és megyek vele.(elég hülyén néznek néha a pirosnál, hogy mit bőgetem a motort ezzel a koporsószállítóval)
nincs kizárva, hogy szorul a bowdened valahol.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
cszs
Vendég
« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2011.04.29 péntek, 16:09:05 »

Sziasztok!

Most fizettem ki egy rakás lóvét az autómért a semmiért és nagyon el vagyok keseredve.
A hiba a következő volt, gondolom sok mindenkinek ismerős lesz.
110-120-as tempónál hirtelen gázadásra a izzítás-lámpa kigyullad, és a motor erejét vesztve megy.
Újraindítás után a hibajelzés eltűnik.
Kocsi a szerelőhöz (nem márka szervízbe). Hibakód P0251. Porlasztók ki, nyomáspróbára, darabját 7.000,-Ft-ért, egy porlasztó nem volt jó, az csere.
Porlasztók vissza, hiba ugyanaz.
Nagy nyomású szivattyú ki, felújítás 80 e-ért, elméletileg tökéletes, szivattyú vissza, hiba ugyanaz.
Tanácstalan vagyok.
Minden ötletet szívesen veszek.

A feleségem tanácsán már túl vagyok, miszerint robbantsam fel

Köszi előre is.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2011.04.29 péntek, 20:31:51 »

Sziasztok!

Most fizettem ki egy rakás lóvét az autómért a semmiért és nagyon el vagyok keseredve.
A hiba a következő volt, gondolom sok mindenkinek ismerős lesz.
110-120-as tempónál hirtelen gázadásra a izzítás-lámpa kigyullad, és a motor erejét vesztve megy.
Újraindítás után a hibajelzés eltűnik.
Kocsi a szerelőhöz (nem márka szervízbe). Hibakód P0251. Porlasztók ki, nyomáspróbára, darabját 7.000,-Ft-ért, egy porlasztó nem volt jó, az csere.
Porlasztók vissza, hiba ugyanaz.
Nagy nyomású szivattyú ki, felújítás 80 e-ért, elméletileg tökéletes, szivattyú vissza, hiba ugyanaz.
Tanácstalan vagyok.
Minden ötletet szívesen veszek.
nagynyomásu szivattyú biztos jó???nekem fiat ducaton volt igy,erőtlen lett a kocsi,és 2000fölé nem pörgött.nekem nyagynyomásu szivattyu csere megoldotta a dolgot
A feleségem tanácsán már túl vagyok, miszerint robbantsam fel

Köszi előre is.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2011.04.29 péntek, 20:34:56 »


nagynyomású szivattyu biztos jo lett?Huh?Huh?Huh???nekem fiat ducaton volt ien jeleségek,erőtlen volt és 2000es fordulat folé nem lehetett pörgetni,ha áltál a gázon akkor sem.motor leállit ujraindit,jo volt akár hetekig is,aztán egyre sürüben csinálgata a dolgot,szivattyu csere megoldotta a dolgot
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2011.04.30 szombat, 07:02:23 »

nincs kizárva, hogy szorul a bowdened valahol.
Köszönöm a választ, megvizsgálom!
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2011.04.30 szombat, 07:08:32 »

Megtudná nekem valaki mondani, hogy a 1,8 Td motor légszűrőházából kijővő vékony gumi cső  ami egy gomba féleségbe végződik mi célt szolgál ?
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2011.04.30 szombat, 20:59:59 »

Megtudná nekem valaki mondani, hogy a 1,8 Td motor légszűrőházából kijővő vékony gumi cső  ami egy gomba féleségbe végződik mi célt szolgál ?
vákumcső,nekem eredetvizsgakor leverték ,utánna nem indult a gép:)
Naplózva
Simon1975
Vendég
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2011.05.14 szombat, 23:10:57 »

Sziasztok!  Érdekelne h mi a különbség az MKI és az MKII-es hengerfej között, ill. felcserélhetőek-e egymással? Melyik a jobb konstrukció? Előre is köszi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 07:45:15 »

Sziasztok!  Érdekelne h mi a különbség az MKI és az MKII-es hengerfej között, ill. felcserélhetőek-e egymással? Melyik a jobb konstrukció? Előre is köszi.
felcserélhető, mert ugyanaz, de apró változtatásokat csináltak rá hobbiból. gyakorlatilag a vezérműtengely végén az mk2-ből hiányzik az ék, és át vw-sítették a vezérműkereket. ha avval együtt veszed, akkor mindegy, amúgy az ujabb vezérműkerék rámegy az mk1 tengelyre is gond nélkül, és úgy használható, mint előtte. ha mk2 hengerfej van, és mk1 vezéműkerék, akkor azt egyszer rendesen beállítva rá kell rakni, és akkor megint működik mk1-esként. egyszerűbb, mint aminek hangzik. bármelyiket veszel jó egyébként. egyik sem jobb konstrukció, mert ugyanaz az öntvény, ugyanazok a szelepek, ugyanazok a vezérműtengely bütykök.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 08:04:12 »

vákumcső,nekem eredetvizsgakor leverték ,utánna nem indult a gép:)
ott valami más is volt, amit esetleg elsumákoltak. az a cső szinte semmit nem számít. magasabb fordulaton rásegít a vákumra a turbó szívó hatása. ennyi. ezerszer elmaradt már a visszakötése, sose lett még csak érezhető sem, hogy nincs a helyén. Tádé légszűrőházán pl csak a csonkra rá volt dugva, nem a csonk nem volt lyukas Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
magyargeri
Vendég
« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2011.05.18 szerda, 13:27:13 »

Sziasztok!

Érdekes dolgokat produkál a Tádém. Leáll. Mármint amikor ő úgy gondolja. A hibajelenség a következő (sajna nem tudom reprodukálni, rapszodikusan csinálja):
 - alapjárat ingadozik, fulladozik a gép, néha hirtelen felpörög (1200-1500 közé) és iszonyúan remeg az egész, mintha nem lennének motortartó bakjaim, majd paff és leáll
 - menet közben, tempótól függetlenül leáll, visszaváltogatásokkal és masszív gázzal (ha szerencsém van) még életben tudom tartani az első keresztutcáig
 - a szűrő és az adagoló között levegős, ekkor csinálja a fentieket, de az egész rendszert átnézve sehol nem szív falsot (valami rejtett hülyeség lehet?)

Van, hogy percenként leáll, de van, hogy 100 kilométert is lenyomok gond nélkül. Leállás után nagyon nehezen tudok bele életet lehelni (tudom, levegős még akkor, de néha kiköpi, és megy szépen, sokszor órákig hiba nélkül).

Nem vettem észre összefüggést sem hőmérséklettel, sem üzemanyaggal, semmivel. A legnagyobb baj az, hogy szerelőnél nem csinálja, szégyenlős. Hol kezdjem (folytassam) az átnézést? Amikor egyszer pont a ház előtt kezdett el szórakozni, akkor úgy, ahogy van, otthagytam, levegős csővel, hogy a szerelőm másnap meg tudja nézni, de persze addigra eltűnt a levegő, hogy vakulna meg, gyönyörűen indult, és ez baj (de hülyén hangzik...).

Korábban már volt ilyen levegősödős gondom, akkor a pumpás szűrő simára cserélése megoldotta a dolgot. Annyi különbség van, hogy akkor csak alapjáraton állt le, fordulaton nem. Plusz még annyi, hogy akkor annyira levegős volt a cső (szűrő és adagoló közötti szakasz átlátszó), mintha szénsavas lenne a gázolaj, de most széééééép laaaaasssaaaaan másznak benne a bubik (és néha minthavisszafelé mennének - ez lehet?). Van tippetek? Előre is köszönöm!

Geri
Naplózva
laklcs
Vendég
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2011.06.14 kedd, 12:28:31 »

SEGÍTSÉG!!!

Sziasztok, elakadtam a tádém javításával.

Jelentkező tünet: erősebb gázadáskor, vagy hosszabb alapjárat közeli üzemelés után felpörgő, fekete füstöt ontó motor. Volt aki adagoló problémának, volt aki turbóhibának tulajdonította.
Több konzultáció után arra jutottam, hogy a felhígult, elvékonyodott olajat a turbó felvágta a cooleren keresztül a motorba és azt elégetve produkálja  a fenti jelenséget. 

Szészedtem a motor körül a dolgokat, mindent átnéztem, eltakarítottam és szép lassan az derült ki, hogy semminek nincs problémája.
Kompresszió 27-30 között. Porlasztócsúcsok megméretve, jók. Adagoló megméretve, jó. Turbó leszerelés után felújító műhelyben megnézetve és mivel abszolút nem lóg sehol egy szét-összeszerelés, takarítás után jónak titulálva vissza a helyére.

Olaj, szűrők cserélve. Összeépítés után autó indul, szépen jár, 20-30km után kipufogoórendszerből kiégett a benne lévő olajmaradék.

Majd kb. 50 km után egy hosszabb alapjáratos szakasz után az első gázfröccsnél újra a régi tünet. Motor felpörög, autó szürkés füstöt okád /gondolom az új olaj miatt nem fekete, hanem szürke/.

Haza, cooler és a szívócső közötti gumi könyök le és lám, olaj, olaj, olaj ...
Turbó le és olaj, olaj,...

Kérem, ha valaki tapasztalt már ilyet és van valami ötlete a következő lépésre, ossza meg velem.

Köszönöm

Naplózva
EffEnnK
Vendég
« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2011.06.14 kedd, 17:02:33 »

Sziasztok!

Tudtok jó, megbízható adagolóst BP-n vagy környékén (esetleg Székesfehérvár és környéke is szóba jöhet)? Rakoncátlankodig a TD... Melegen nem akar indulni csak gázfröccsel és ingadozik az alapjárat, mostanában már meg is áll. Potit cseréltem adagolón, mert elsőre arra gyanakodtam, de nem segített. Fogyasztás érdekes módon rendben, picivel 6 liter felett, hosszabb autópályázás után erőtlennek tűnik, nem akar menni, és mostanság időnként kopog a motor.
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2011.06.14 kedd, 19:44:03 »

Sziasztok!

Tudtok jó, megbízható adagolóst BP-n vagy környékén (esetleg Székesfehérvár és környéke is szóba jöhet)? Rakoncátlankodig a TD... Melegen nem akar indulni csak gázfröccsel és ingadozik az alapjárat, mostanában már meg is áll. Potit cseréltem adagolón, mert elsőre arra gyanakodtam, de nem segített. Fogyasztás érdekes módon rendben, picivel 6 liter felett, hosszabb autópályázás után erőtlennek tűnik, nem akar menni, és mostanság időnként kopog a motor.
Keresd Ndan-t!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2011.06.18 szombat, 12:39:22 »

Sziasztok!
Szükségem lenne nekem egy olajcsőre,ami a motortól a turbóhoz vezet!
Tud-e benne nekem segíteni valaki?
Előre is köszi!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2011.06.18 szombat, 21:37:16 »

Sziasztok!

Tudtok jó, megbízható adagolóst BP-n vagy környékén (esetleg Székesfehérvár és környéke is szóba jöhet)? Rakoncátlankodig a TD... Melegen nem akar indulni csak gázfröccsel és ingadozik az alapjárat, mostanában már meg is áll. Potit cseréltem adagolón, mert elsőre arra gyanakodtam, de nem segített. Fogyasztás érdekes módon rendben, picivel 6 liter felett, hosszabb autópályázás után erőtlennek tűnik, nem akar menni, és mostanság időnként kopog a motor.
csak egy szivattyúcsere, és jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2011.06.18 szombat, 22:13:14 »

csak egy szivattyúcsere, és jó
Nekem csak a csőre lenne szükségem,mert szívóként üzemelt egy ideig,de most tudtam rá másik turbót venni és az összeszereléskor derült ki,hogy valahol elkallódott. Sad
Naplózva
EffEnnK
Vendég
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 11:08:12 »

Szia!

Ezt kifejtenéd egy kicsit bővebben, mert nem vagyok a téma szakértője még Smiley

csak egy szivattyúcsere, és jó
Naplózva
Kisbagó
Vendég
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 10:10:23 »

Hello! Nekem azért ennyire nem volt brutális a jelenség ,de szerintem neked is a vákuum szivattyúddal van a probléma. Már én is szétszedtem megnézettem mindent. Minden jó, de az olaj a coolerbe mindig feljött. Nekem a vákuumszivattyú felpumpálta a motort levegővel ettől bazi nagy karter gázam let, így a kertergáz a turbó elé nyomta az olajat az meg be coolerbe és a motorba. Mivel a vákuumszivattyút megcsináltam szerelhetővé és felújítottam a szelepeket azt hittem a probléma megszűnik. Hát nem. Ekkor másik vákuumszivattyú és láss csodát ugyanaz a jelenség. Ekkor megnéztem a vákuum csöveket honnan szívhat fals levegőt. Ami az egr szelepet kapcsolja vákuumszelepre menő vákuumcsőn folyamatosan jön a levegő. Ezért a vákuumszelepre menő csövet ledugóztam. Most jó.  Az igaz így nincs ami kapcsolja az egr szelepet. És?.  Remélem tudtam segíteni.
SEGÍTSÉG!!!

Sziasztok, elakadtam a tádém javításával.

Jelentkező tünet: erősebb gázadáskor, vagy hosszabb alapjárat közeli üzemelés után felpörgő, fekete füstöt ontó motor. Volt aki adagoló problémának, volt aki turbóhibának tulajdonította.
Több konzultáció után arra jutottam, hogy a felhígult, elvékonyodott olajat a turbó felvágta a cooleren keresztül a motorba és azt elégetve produkálja  a fenti jelenséget. 

Szészedtem a motor körül a dolgokat, mindent átnéztem, eltakarítottam és szép lassan az derült ki, hogy semminek nincs problémája.
Kompresszió 27-30 között. Porlasztócsúcsok megméretve, jók. Adagoló megméretve, jó. Turbó leszerelés után felújító műhelyben megnézetve és mivel abszolút nem lóg sehol egy szét-összeszerelés, takarítás után jónak titulálva vissza a helyére.

Olaj, szűrők cserélve. Összeépítés után autó indul, szépen jár, 20-30km után kipufogoórendszerből kiégett a benne lévő olajmaradék.

Majd kb. 50 km után egy hosszabb alapjáratos szakasz után az első gázfröccsnél újra a régi tünet. Motor felpörög, autó szürkés füstöt okád /gondolom az új olaj miatt nem fekete, hanem szürke/.

Haza, cooler és a szívócső közötti gumi könyök le és lám, olaj, olaj, olaj ...
Turbó le és olaj, olaj,...

Kérem, ha valaki tapasztalt már ilyet és van valami ötlete a következő lépésre, ossza meg velem.

Köszönöm


Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 18:51:20 »

Szia!

Ezt kifejtenéd egy kicsit bővebben, mert nem vagyok a téma szakértője még Smiley

leszeded a nyomócsöveket, meg a fejszelepeket, meg a szivattyúház fedelét, és csere. lapát, meg gyűrű egyszerre. kopott szivattyű miatt csinál ilyet, de nem ártana megnézni, hogy az elem nem kopott-e, nehogy aztán felesleges kidobott pénz legyen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
miklosit
Vendég
« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 01:08:42 »

Sziasztok!

Olvastam az előbbi hozzászólásokat és valószínűleg nekem is ez lehet a probléma. Gondolom a meleggel is összefügg a dolog. A következőt csinálja: A Múltkor hosszabb autópályázás után (rohadt melegben) az autópályáról lejövet mikor elvettem a lábam a gázról, az autó leállt. Után alig bírtam beindítani. Pár óra hűlés után pöccröff. Ma (szintén rohadt melegben) kb 1 óra menet után (dugóban araszolás is volt közte) a forgalom közepén mikor elvettem a lábam a gázról váltáshoz az autó leállt. Alig bírtam beindítani. Miután megérkeztem ahova mentem, pár óra állás és hűlés után pöccröff. Viszont az autópályás eset óta figyelem az autót és azt vettem észre, hogy az alapjárat alacsonyabb mint kéne, pontosabban beindítás után kis ideig jó, utána leesik, és pl lámpánál erőlködik hogy ne fulladjon le. Úgy vettem észre, melegben jobban csinálja, hűvösebb időben kevésbé. Ötlet? Nekem is vákuumszivattyú? Kicsit paranoiás vagyok az autóval 7 e km -rel és 1,5 évvel ezelőtt vettem, azóta 9 hónapot állt és 4 szer szedték szét a motort...
Előre is köszi a tippeket!
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 06:52:01 »

Sziasztok!

Olvastam az előbbi hozzászólásokat és valószínűleg nekem is ez lehet a probléma. Gondolom a meleggel is összefügg a dolog. A következőt csinálja: A Múltkor hosszabb autópályázás után (rohadt melegben) az autópályáról lejövet mikor elvettem a lábam a gázról, az autó leállt. Után alig bírtam beindítani. Pár óra hűlés után pöccröff. Ma (szintén rohadt melegben) kb 1 óra menet után (dugóban araszolás is volt közte) a forgalom közepén mikor elvettem a lábam a gázról váltáshoz az autó leállt. Alig bírtam beindítani. Miután megérkeztem ahova mentem, pár óra állás és hűlés után pöccröff. Viszont az autópályás eset óta figyelem az autót és azt vettem észre, hogy az alapjárat alacsonyabb mint kéne, pontosabban beindítás után kis ideig jó, utána leesik, és pl lámpánál erőlködik hogy ne fulladjon le. Úgy vettem észre, melegben jobban csinálja, hűvösebb időben kevésbé. Ötlet? Nekem is vákuumszivattyú? Kicsit paranoiás vagyok az autóval 7 e km -rel és 1,5 évvel ezelőtt vettem, azóta 9 hónapot állt és 4 szer szedték szét a motort...
Előre is köszi a tippeket!

GinJoy az adagolo tapszivattyujarol beszel, a vakuuuumnak ehhez semmi koze. eljen
Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 09:17:31 »

Üdv látom hasonló a téma nekem annyi a különbség hogy nehezen indul hidegen melegen az anyagot nem engedi vissza egyszerűen 7mp indítózás után abbahagyom és második indítózásnál már úgy ahogy beindul akku hajt rendesen nem tudom meddig bírja ezt a megerőltetést .Lehet nekem is a szivattyú lapát van elkopva ? ezt csak adagolós tudja cserélni vagy nincs különösebb probléma vele ?ha ez a baja persze
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
laklcs
Vendég
« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 09:32:14 »

Üdv!
Semmi extra, házilag, minimális szakértelemmel - na meg némi szerszámmal - megoldható. Én nem a benne lévő müa-gal, hanem egy régi tranzit rugófeszítéses fém lapátjaival raktam össze, ez szerintem örök élet!
Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 09:43:06 »

Üdv!
Semmi extra, házilag, minimális szakértelemmel - na meg némi szerszámmal - megoldható. Én nem a benne lévő müa-gal, hanem egy régi tranzit rugófeszítéses fém lapátjaival raktam össze, ez szerintem örök élet!
laklcs köszi
azt nem tudja valaki véletlenül hogy ez mibe fáj egy ilyen lapát ha ez a neve ? na meg hogy hogy kérjem meg hol Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.23 csütörtök, 09:49:14 írta hcsabi » Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:56:55 »

Üdv látom hasonló a téma nekem annyi a különbség hogy nehezen indul hidegen melegen az anyagot nem engedi vissza egyszerűen 7mp indítózás után abbahagyom és második indítózásnál már úgy ahogy beindul akku hajt rendesen nem tudom meddig bírja ezt a megerőltetést .Lehet nekem is a szivattyú lapát van elkopva ? ezt csak adagolós tudja cserélni vagy nincs különösebb probléma vele ?ha ez a baja persze
hidegen nem szokta ez produkálni, inkább háznyomás lehet, ha utána már elindul rendesen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:58:26 »

Üdv!
Semmi extra, házilag, minimális szakértelemmel - na meg némi szerszámmal - megoldható. Én nem a benne lévő müa-gal, hanem egy régi tranzit rugófeszítéses fém lapátjaival raktam össze, ez szerintem örök élet!
hát igen, csak szerinted örök élet. aztán majd minden mást is megesz a környéken, nem csak a lapátot. nem véletlen van benne az  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 21:59:19 »

laklcs köszi
azt nem tudja valaki véletlenül hogy ez mibe fáj egy ilyen lapát ha ez a neve ? na meg hogy hogy kérjem meg hol Cheesy
egy belevaló lapát készlet gyűrűvel együtt egy 10-es
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
EffEnnK
Vendég
« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2011.06.24 péntek, 09:27:55 »

Szia!

Ha nem szedtél még szét Lucast, én nem ajánlanám hogy otthon nekiállj... Feltéve hogy utána össze is akarod rakni Smiley

laklcs köszi
azt nem tudja valaki véletlenül hogy ez mibe fáj egy ilyen lapát ha ez a neve ? na meg hogy hogy kérjem meg hol Cheesy
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:03:44 »

egy belevaló lapát készlet gyűrűvel együtt egy 10-es
TáDé-val beszéltem, ő azt mondta, lehet nálam is ez a gond. Mármint a füstölésre.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.