GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2011.06.25 szombat, 22:16:03 » |
|
TáDé-val beszéltem, ő azt mondta, lehet nálam is ez a gond. Mármint a füstölésre.
akkor már nehezen is indulna melegen, viszont egy háznyomást érdemes lenne mérni
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
hansaplast
|
|
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 18:08:28 » |
|
Sziasztok '97-es td mondeo indítás után erősen füstöl, kicsit ingadozik az alapjárat. Utána helyreáll és nem is füstöl. Mi lehet az oka? A segítséget előre is közsönöm. Szép napot.
|
|
|
Naplózva
|
06-70-2929403
|
|
|
májki1982
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 18:24:57 » |
|
Sziasztok '97-es td mondeo indítás után erősen füstöl, kicsit ingadozik az alapjárat. Utána helyreáll és nem is füstöl. Mi lehet az oka? A segítséget előre is közsönöm. Szép napot.
ment privi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2011.07.13 szerda, 20:11:46 » |
|
Sziasztok '97-es td mondeo indítás után erősen füstöl, kicsit ingadozik az alapjárat. Utána helyreáll és nem is füstöl. Mi lehet az oka? A segítséget előre is közsönöm. Szép napot.
lehet símán csak nem jó az előtöltésed. tekerni kell rá, aztán megnézni mit csinál. milyen a hangja?
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Zotyka
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 23:08:24 » |
|
Sziasztok!
Volna egy kis gondom a Mondeonkkal. Hidegen pöccre indul,szépen jár a motor nem ingadozik az alapjárat sem,szóval minden happy. Aztán bemelegszik a dög,néha elfelejti hogy járnia kellene,leáll,aztán nem akar beindulni csak hosszas indítózás után,de akkor meg ki akar ugrani a helyéről a motor.Nagy gázadásra meg gyorsításkor szerintem nagyon csúnya fekete füstöt ereget.A fogyasztásom 6.5 alatt van,pedig nem megyek vele hosszabb távon(van hogy napokig csak reggel meg este is 5 km). Olvastam itt az előzúő hsz-eket,és azt irtátok hogy a nagynyomású szivattyú lapátok kopása csinál ilyeneket.Ezeket kicserélem nem gond de ha más hibája lesz felgyújtom az egészet az biztos! Csak azért írtam le mindezt,hátha valaki mond még más hibalehetőséget is.Ja az adagoló LUCAS tip.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 16:16:28 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Trigolasjaja
|
|
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:29:54 » |
|
hm. dejólenne ennyi km el
|
|
|
Naplózva
|
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 13:03:43 » |
|
További kérdésem lenne,hogy a sebességmérő és a fordulatszámmérő órám is hol mutatja az aktuális értékeket,hol meg visszaesik nullára,de inkább nem mutat semmit!Ritkábban jó,mint rosssz.Valakinek tippje?Meglehet valahogy csinálni? Előre is köszi!
Óracsoport cserével és a motortérben levő kötegcsati megtisztításával úgy néz ki jó lesz! Köszi mégegyszer! Tudom inkább elektronyos topic, nameg egy éves hozzászólás, de így nem kell bevezetőt írni A kérdésem, hogy a motortérben melyik csatlakozóról lehet szó? Nekem sem mér az órám. Köszi
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:22:00 » |
|
kérdésem lenne:cimbi mk2 mondija hidegenn pöcc röff melegen viszont jól fel kell húzni,hideg inditó része behúz gyujtásra .melegen csak picit.enyhe gázadással indul rendesenn melegen
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:34:43 » |
|
kérdésem lenne:cimbi mk2 mondija hidegenn pöcc röff melegen viszont jól fel kell húzni,hideg inditó része behúz gyujtásra .melegen csak picit.enyhe gázadással indul rendesenn melegen kopott. első körben szivattyú csere, ha nem oldja meg akkor kuka. ha elemet kell cserélni, az még bontott alkatrésszel is méregdrága. elem+tömítések+munka+szivattyú+beállítás kb40 rugó. ha szivattyúcsere megoldja, akkor olcsóbb, persze, ha immo-s, és még nem volt lebontva róla a páncél, akkor az is adagoló levétellel jár. 50 körül meg már tudok adni komplett bosch-t új csapágyazással, új tömítésekkel, beállítva. szinte sosem romlik el, ha mégis, akkor olcsón javítható, és ahhoz már minden ... ért. legalábbis azt mondják. lucassal legtöbben elhajtanak. nagyon jó adagoló, csak tudni kell, hogy működik. viszont alkatrész drága hozzá. komplett szivattyú gyári kb 10 rugó
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:42:01 » |
|
kopott. első körben szivattyú csere, ha nem oldja meg akkor kuka. ha elemet kell cserélni, az még bontott alkatrésszel is méregdrága. elem+tömítések+munka+szivattyú+beállítás kb40 rugó. ha szivattyúcsere megoldja, akkor olcsóbb, persze, ha immo-s, és még nem volt lebontva róla a páncél, akkor az is adagoló levétellel jár. 50 körül meg már tudok adni komplett bosch-t új csapágyazással, új tömítésekkel, beállítva. szinte sosem romlik el, ha mégis, akkor olcsón javítható, és ahhoz már minden ... ért. legalábbis azt mondják. lucassal legtöbben elhajtanak. nagyon jó adagoló, csak tudni kell, hogy működik. viszont alkatrész drága hozzá. komplett szivattyú gyári kb 10 rugó
hol keresse a szivattyút az autón vagy sufniba nem is jó cserélni?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:44:59 » |
|
hol keresse a szivattyút az autón vagy sufniba nem is jó cserélni?
az adagoló belsejében. általában takarja az immo páncélja, és csak ha leszeded akkor férsz hozzá. most csinálok egy mk2 adagolót, még kint az autóból is szívás leszedni a páncélt, ha épségbe kell visszarakni.
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:54:47 » |
|
az adagoló belsejében. általában takarja az immo páncélja, és csak ha leszeded akkor férsz hozzá. most csinálok egy mk2 adagolót, még kint az autóból is szívás leszedni a páncélt, ha épségbe kell vis***akni.
akkor ez nem ovis meló. ez elég gáz neki
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 15:12:09 » |
|
haver off-ban ha be inditja hallani,hogy halkann elkezd "fütyülni "a turbó az mitöl van? mondiba még nem hallottam vagy abba nem is kellene soha?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Viló
|
|
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:22:31 » |
|
haver off-ban ha be inditja hallani,hogy halkann elkezd "fütyülni "a turbó az mitöl van? mondiba még nem hallottam vagy abba nem is kellene soha?
Lehet, hogy lóg már a tengelye és a lapátsort eszi a ház.
|
|
|
Naplózva
|
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:36:30 » |
|
Lehet, hogy lóg már a tengelye és a lapátsort eszi a ház.
nem fémes hang,
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:38:45 » |
|
Lehet, hogy lóg már a tengelye és a lapátsort eszi a ház.
olyan mintha a töblet levegöt engedné a wastegat szelepen
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:18:21 » |
|
Hello mindenkinek! Egy kis érdekesség: Mondeo mk2 1.8 TD általam átépített Bosch adagolóval elég forgósra csinálva: http://www.youtube.com/watch?v=09rBRxCvrno
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2011.08.10 szerda, 12:32:04 » |
|
ha kibir annyi km-t mint normál üzem alatt akkor mindenkinek kell szerintem.szépen veszi a fordulatot az biztos.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2011.08.10 szerda, 19:17:35 » |
|
ha kibir annyi km-t mint normál üzem alatt akkor mindenkinek kell szerintem.szépen veszi a fordulatot az biztos.
Direkt ilyenre lett építve.Azt hogy mennyit bír az sok mástól is függ.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2011.08.10 szerda, 22:40:11 » |
|
Gratulálok! Biztos jót tesz a motornak. Megint bebizonyítottad, hogy tudod mit csinálsz.
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2011.08.10 szerda, 22:44:26 » |
|
Gratulálok! Biztos jót tesz a motornak. Megint bebizonyítottad, hogy tudod mit csinálsz. majd összeolvad
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 08:30:41 » |
|
Gratulálok! Biztos jót tesz a motornak. Megint bebizonyítottad, hogy tudod mit csinálsz. Direkt ilyenre lett építve hogy feszegessük azt a határt amit a motor kibír.Már egy ideje az autón ez az adagoló és 6000ig állandóan forog és bírja a kiképzést.Először csinálj 1 olyan adagolót ami terhelésen is kiforog eddig.Nem mindenki olyan vattafaszú hogy csak 5000ig forgatja mert az biztos kibírja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 08:31:16 » |
|
majd összeolvad Semmi nem fog összeolvadni semmivel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 18:53:40 » |
|
Nem mindenki olyan vatta***ú hogy csak 5000ig forgatja mert az biztos kibírja.
persze, mert aki tudja mit csinál, az meg tudja oldani, hogy alacsony fordulaton is menjen.
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 19:05:51 » |
|
persze, mert aki tudja mit csinál, az meg tudja oldani, hogy alacsony fordulaton is menjen.
ez nekem ugy tünik olyan mint annak ideén az F1-es motorok magas fordulat=1 verseny hétvége,motor kuka
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 19:17:28 » |
|
ez nekem ugy tünik olyan mint annak ideén az F1-es motorok magas fordulat=1 verseny hétvége,motor kuka
ugy a vagány. sztem forogjon 10ezret. az jó a dízelnek
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 19:19:42 » |
|
ugy a vagány. sztem forogjon 10ezret. az jó a dízelnek
arra van kitalálva a csapágyazása is
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 19:35:45 » |
|
arra van kitalálva a csapágyazása is így lesz dupla csapágyazás. a főtengely forog a csapágyban, a csapágy meg a blokkban. tiszta haszon.
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 19:39:20 » |
|
így lesz dupla csapágyazás. a főtengely forog a csapágyban, a csapágy meg a blokkban. tiszta haszon.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 20:03:12 » |
|
Látom nem értitek.Ez egy kísérleti céllal készült adagoló amit az egyik nagyon jó barátomnak csináltam hogy meddig forog el terhelésen egy 1.8as motor.Az a meglepő a dologban hogy egy hibrid Gt2056 van fennt neki nyomásos labdával 1,4es nyomással és 3.ban is leakasztja az órát, és füstmentes a szekér!1800tól belevág az ülésbe és 5500ig megy, beállításfüggő.Nagyon jól meglehet csinálni egy mondeot is.Ezzel a videóval arra akartam célozni.Mindenki tudja hogy a dízel nem szeret forogni, de lehet hogy mégis csak még senki nem volt ilyen merész, hogy a mondeot így gyilkolja .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 20:05:09 » |
|
Látom nem értitek.Ez egy kísérleti céllal készült adagoló amit az egyik nagyon jó barátomnak csináltam hogy meddig forog el terhelésen egy 1.8as motor.Az a meglepő a dologban hogy egy hibrid Gt2056 van fennt neki nyomásos labdával 1,4es nyomással és 3.ban is leakasztja az órát, és füstmentes a szekér!1800tól belevág az ülésbe és 5500ig megy, beállításfüggő.Nagyon jól meglehet csinálni egy mondeot is.Ezzel a videóval arra akartam célozni.Mindenki tudja hogy a dízel nem szeret forogni, de lehet hogy mégis csak még senki nem volt ilyen merész, hogy a mondeot így gyilkolja . menet teljesítményről jöhetne majd egy videó gt17-es házba milyen belső részt lehet belerakni??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 20:12:05 » |
|
Látom nem értitek.Ez egy kísérleti céllal készült adagoló amit az egyik nagyon jó barátomnak csináltam hogy meddig forog el terhelésen egy 1.8as motor.Az a meglepő a dologban hogy egy hibrid Gt2056 van fennt neki nyomásos labdával 1,4es nyomással és 3.ban is leakasztja az órát, és füstmentes a szekér!1800tól belevág az ülésbe és 5500ig megy, beállításfüggő.Nagyon jól meglehet csinálni egy mondeot is.Ezzel a videóval arra akartam célozni.Mindenki tudja hogy a dízel nem szeret forogni, de lehet hogy mégis csak még senki nem volt ilyen merész, hogy a mondeot így gyilkolja . ott van a szerenn a cucc az tény.deritsd ki mennyire tartós az egész bokk,és ha jó, lesz rá kereslet persze kimek mi éri meg áronn
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 20:29:57 » |
|
Az a meglepő a dologban hogy egy hibrid Gt2056 van fennt neki nyomásos labdával 1,4es nyomással és 3.ban is leakasztja az órát, és füstmentes a szekér! és 2 litert eszik
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 20:32:02 » |
|
menet teljesítményről jöhetne majd egy videó gt17-es házba milyen belső részt lehet belerakni?? esztergályostól függ. a vnt 15-be belefér a gt20 is 1.4 barra felesleges ilyen nagy turbó, mert nehezen hajtja meg a motor. a gt17 is elmegy feljebb is bőven, és még meg is indul időben
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:16:03 » |
|
és 2 litert eszik
7 litert fogyaszt németország-tököl útvonalon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:19:07 » |
|
menet teljesítményről jöhetne majd egy videó gt17-es házba milyen belső részt lehet belerakni?? Sokfélét.Lehet a 1852 tengelyét, 20as lapáttal, de sokféle lehetőség van.Egy ilyen hibrid turbo nem olcsó dolog.Ha utcai harcost akarsz akkor Gtb 1756VK-t veszel.Lentről megindul és fönnt sem fogy el.110e-ért hozzá lehet jutni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:21:31 » |
|
esztergályostól függ. a vnt 15-be belefér a gt20 is 1.4 barra felesleges ilyen nagy turbó, mert nehezen hajtja meg a motor. a gt17 is elmegy feljebb is bőven, és még meg is indul időben
Az EMAP miatt van fönnt ilyen csiga.Csak kérdéses hogy a VNT15 1,4 barral elmegy párszáz km-ert és lehullik, a 20as-nak meg ez a nyomás lepkefing.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:28:54 » |
|
Az EMAP miatt van fönnt ilyen csiga.Csak kérdéses hogy a VNT15 1,4 barral elmegy párszáz km-ert és lehullik, a 20as-nak meg ez a nyomás lepkefing.
nem értetted a lényeget. a vnt15 házában van benne egy komplett gt20, mert az már nem férne el. ki van esztergálva, hogy beleférjen. egyébként a va-s gt17 bőven elég ebbe a motorba. meg is indul, el sem fogy, és bírja a nyomást is, csak ne román legyen, mert azok szeretnek törni
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:46:54 » |
|
esztergályostól függ. a vnt 15-be belefér a gt20 is 1.4 barra felesleges ilyen nagy turbó, mert nehezen hajtja meg a motor. a gt17 is elmegy feljebb is bőven, és még meg is indul időben
most 1,6-1,7-en van nyomáslabdával, de mindenki azt mondja, hogy ezt a nyomást nem bírja a gt17-es. már 10ekm-e ekkora nyomáson megy és előtte ment 180ekm-t normál nyomáson. jah GT1749V van rajta
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.11 csütörtök, 22:48:54 írta HZsolt92 »
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:50:57 » |
|
Sokfélét.Lehet a 1852 tengelyét, 20as lapáttal, de sokféle lehetőség van.Egy ilyen hibrid turbo nem olcsó dolog.Ha utcai harcost akarsz akkor Gtb 1756VK-t veszel.Lentről megindul és fönnt sem fogy el.110e-ért hozzá lehet jutni.
ha már veszek, akkor nagyobbat, mint a gt17-es, vagy geos gt20/gt22 vagy bv50. bv50 mennyit bír tartósan??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:52:43 » |
|
Az EMAP miatt van fönnt ilyen csiga.Csak kérdéses hogy a VNT15 1,4 barral elmegy párszáz km-ert és lehullik, a 20as-nak meg ez a nyomás lepkefing.
hát, 2 napja láttam egy fixgeos GT2049S tengelytöröttet és csak 1,3-as nyomást csinált
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2011.08.12 péntek, 07:12:44 » |
|
most 1,6-1,7-en van nyomáslabdával, de mindenki azt mondja, hogy ezt a nyomást nem bírja a gt17-es. már 10ekm-e ekkora nyomáson megy és előtte ment 180ekm-t normál nyomáson.
jah GT1749V van rajta
azt ki kell bírnia. a 1749va meg még erősebb is.
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:39:16 » |
|
ha már veszek, akkor nagyobbat, mint a gt17-es, vagy geos gt20/gt22 vagy bv50. bv50 mennyit bír tartósan??
Bv50 nem nagy szám, kisebb mint a Gt2260V, 1,7-1,8 bart bír kb., de van amikor már kisebb nyomásnál is lerobban.Ha jót akarsz akkor csak új turbot vegyél!Ilyen használt szarokat felejtsd el.Amúgy mire kell??Mi a célod vele?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:40:40 » |
|
hát, 2 napja láttam egy fixgeos GT2049S tengelytöröttet és csak 1,3-as nyomást csinált
Amikor 20ast írok akkor a 2052-re vagy 2056-ra gondolok.A 2049 az egy ***, ami csak fordon volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:45:31 » |
|
azt ki kell bírnia. a 1749va meg még erősebb is.
Igen.A VA jelzésűnek nagyobb a belépő köre, tehát többet bír.A 1749V az a VNT15-el egyméretű, ami nem bír sokkal többet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:58:24 » |
|
Bv50 nem nagy szám, kisebb mint a Gt2260V, 1,7-1,8 bart bír kb., de van amikor már kisebb nyomásnál is lerobban.Ha jót akarsz akkor csak új turbot vegyél!Ilyen használt ***okat felejtsd el.Amúgy mire kell??Mi a célod vele?
mondeora olyan 150-160le-höz
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2011.08.12 péntek, 09:01:02 » |
|
mondeora olyan 150-160le-höz
Ahhoz még a 1749 is elég.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2011.08.12 péntek, 09:10:30 » |
|
Ahhoz még a 1749 is elég.
csak füstöt sem akarok és hát nem tom, hogy hova kellene rakni a nyomást...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2011.08.12 péntek, 14:53:38 » |
|
csak füstöt sem akarok és hát nem tom, hogy hova kellene rakni a nyomást... Nem ismerem annak a motornak a légfogyasztását.Akkor ezek szerint neked nyomásos vezérlésű van a turbod?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|