Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:14:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560386 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2011.08.12 péntek, 16:07:52 »

Nem ismerem annak a motornak a légfogyasztását.Akkor ezek szerint neked nyomásos vezérlésű van a turbod?
igen, egy nyomás labdával van vezérelve. a vezérlőnyomás meg a szívócsonkról van levéve
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2011.08.12 péntek, 16:16:36 »

igen, egy nyomás labdával van vezérelve. a vezérlőnyomás meg a szívócsonkról van levéve

Akkor rém egyszerű.Kell egy geós Gt20 megvezérelni nyomásos labdával és kész.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2011.08.12 péntek, 16:30:49 »

Akkor rém egyszerű.Kell egy geós Gt20 megvezérelni nyomásos labdával és kész.
és,hogy a kis hülye is megértse miröl beszéltek?  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2011.08.12 péntek, 17:26:14 »

Akkor rém egyszerű.Kell egy geós Gt20 megvezérelni nyomásos labdával és kész.
már csak annyi a hiba, hogy egybecsonkos a turbó... gondolom nem megy bele a csonkba Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2011.08.12 péntek, 19:36:18 »

már csak annyi a hiba, hogy egybecsonkos a turbó... gondolom nem megy bele a csonkba Undecided

Az nem gond.Mindent fel lehet rakni mindenre.Kell keresni másik csonkot és felfaragni vagy heggeszteni.Nem lesz olcsó, de ha olyat akarsz rá feltenni,akkor hajrá.Csak kérdés hogy meddig bírja majd a motorbelső, meg mekkora csúcsok vannak benne...
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2011.08.12 péntek, 19:39:46 »

és,hogy a kis hülye is megértse miröl beszéltek?  vigyor3

A geometriát vezérlő labda a geós csigákon vákuumra működik.Jelen esetben gyárilag WG-s csiga van ami nyomásra dolgozik.Tehát ha felteszel egy vákuumra dolgozót akkor az ECU nem tud vele mit csinálni.Tehát kell egy nyomásos labda a vákuumos helyére hogy működjön a geós a WG-s helyett.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2011.08.12 péntek, 20:50:37 »

A geometriát vezérlő labda a geós csigákon vákuumra működik.Jelen esetben gyárilag WG-s csiga van ami nyomásra dolgozik.Tehát ha felteszel egy vákuumra dolgozót akkor az ECU nem tud vele mit csinálni.Tehát kell egy nyomásos labda a vákuumos helyére hogy működjön a geós a WG-s helyett.
köszi igy értem   nyes
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2011.08.20 szombat, 20:30:53 »

Jó estét.
Tudtok ajánlani olyan illetőt aki bevizsgálja a csúcsokat hogy cserések-e?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2011.08.20 szombat, 20:56:26 »

Jó estét.
Tudtok ajánlani olyan illetőt aki bevizsgálja a csúcsokat hogy cserések-e?
bármelyik jol felszerelt autószerelő párszáz ft-ért megcsinálja.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2011.08.20 szombat, 21:17:16 »

bármelyik jol felszerelt autószerelő párszáz ft-ért megcsinálja.
Oké. de olyat szerettem volna aki be is rakja ha cserés.Beállítja az adagolót.Szóval aki érti a mondi motorját.Egy szerelő elkezdte tekergetni a turbó állító csavarját az adagolón.Most azt sem tudom jó e így.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2011.08.20 szombat, 21:41:22 »

Oké. de olyat szerettem volna aki be is rakja ha cserés.Beállítja az adagolót.Szóval aki érti a mondi motorját.Egy szerelő elkezdte tekergetni a turbó állító csavarját az adagolón.Most azt sem tudom jó e így.
És miért kételkedsz enne? Valami nem jól működik? Füstöl? Rossz a hangja? Hobbiból nem szoktuk cserélgetni.
Mindenképp kell 4 tűzkarika, ha kiszeded. akkor is, ha a régi megy vissza.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2011.08.20 szombat, 21:47:03 »

És miért kételkedsz enne? Valami nem jól működik? Füstöl? Rossz a hangja? Hobbiból nem szoktuk cserélgetni.
Mindenképp kell 4 tűzkarika, ha kiszeded. akkor is, ha a régi megy vissza.
Kicsit nehezen indul hidegen,melegen. Az autóban 190ezer van.Újonnan vettük.Nem nagyon fűstől,szépen jár csak jó lenne ha úgy indulna mint régen.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2011.08.20 szombat, 21:53:57 »

Kicsit nehezen indul hidegen,melegen. Az autóban 190ezer van.Újonnan vettük.Nem nagyon fűstől,szépen jár csak jó lenne ha úgy indulna mint régen.
az nem porlasztó lesz. én rá tudnék nézni neked, de nem tudom merre vagy. lehet akár elmászott előtöltés, ami az adagoló tömítései vagy a szivattyú kopása miatt is lehet, de ez látatlanban nehéz ügy. lehet, hogy csak állítani kell picit
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:04:06 »

az nem porlasztó lesz. én rá tudnék nézni neked, de nem tudom merre vagy. lehet akár elmászott előtöltés, ami az adagoló tömítései vagy a szivattyú kopása miatt is lehet, de ez látatlanban nehéz ügy. lehet, hogy csak állítani kell picit
[/quote
Pesti vagyok. De ha nem vagy messze elmegyek.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:11:51 »

az nem porlasztó lesz. én rá tudnék nézni neked, de nem tudom merre vagy. lehet akár elmászott előtöltés, ami az adagoló tömítései vagy a szivattyú kopása miatt is lehet, de ez látatlanban nehéz ügy. lehet, hogy csak állítani kell picit
Pesti vagyok. De ha nem vagy messze elmegyek.
Dunaföldvár. kb 80-90 km Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.20 szombat, 22:13:47 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:21:53 »

Pesti vagyok. De ha nem vagy messze elmegyek.

Dunaföldvár. kb 80-90 km Sad


Az belefér.Megnézem mikor tudnék lemenni.Ez kb reggeltől délutánig tart?És ha cserés a csúcs?Akkor vissza kell mennem majd kicserélni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:36:00 »

Az belefér.Megnézem mikor tudnék lemenni.Ez kb reggeltől délutánig tart?És ha cserés a csúcs?Akkor vissza kell mennem majd kicserélni.
azt én nem tudom kimérni, de ha rossz lenne akkor csúnyán kormolna, sokat fogyasztana, és rossz hangja lenne. az adagolót meg tudom nézni, hogy jó-e, szivattyút tudok cserélni, az van "polcon"

Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:41:26 »

azt én nem tudom kimérni, de ha rossz lenne akkor csúnyán kormolna, sokat fogyasztana, és rossz hangja lenne. az adagolót meg tudom nézni, hogy jó-e, szivattyút tudok cserélni, az van "polcon"


Oké. jelentkezem ahogy kb tudom mikor van egy nap szabadidőm.Nem kormol,és 6 liter alatt eszik.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:45:37 »

Oké. jelentkezem ahogy kb tudom mikor van egy nap szabadidőm.Nem kormol,és 6 liter alatt eszik.
akkor annak semmi komoly baja. meg kéne nézni az előtöltést, meg, hogy nincs-e levegősödés az adagoló előtt, vagy nem olajos-e valahol, esetleg a dúsítókarnál szokott könnyezni. egy  jó 2-3 óra max, ha jobban bele kell nyúlni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2011.08.24 szerda, 09:59:10 »

valaki tudja hogy mennyi,és milyen olaj kell a váltóba?Le szeretném cserélni.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2011.08.24 szerda, 10:58:50 »

valaki tudja hogy mennyi,és milyen olaj kell a váltóba?Le szeretném cserélni.

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fluid_Capacities_%26_Specifications
"Manual transmission Fluid: WSD-M2C200-C
MTX-75 Manual Gearbox Fluid Capacity: 2.6L (Pre-99) / 1.9L (Post-99)"
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2011.08.24 szerda, 11:07:12 »

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fluid_Capacities_%26_Specifications
"Manual transmission Fluid: WSD-M2C200-C
MTX-75 Manual Gearbox Fluid Capacity: 2.6L (Pre-99) / 1.9L (Post-99)"

köszönöm.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2011.08.24 szerda, 11:10:00 »

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fluid_Capacities_%26_Specifications
"Manual transmission Fluid: WSD-M2C200-C
MTX-75 Manual Gearbox Fluid Capacity: 2.6L (Pre-99) / 1.9L (Post-99)"
Ez alapján például ez:
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-syntrans-fe-75w-1-literes/5521/

Nálam most q8 75w90-es olaj van egyelőre.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2011.08.24 szerda, 11:13:31 »

köszönöm.

sajnos a q8 sem olcsóbb sokkal http://www.gunk.hu/hajtomuolajok/q8-gear-oil-gl5-75w-90.html
3 liternél már szép pénz.
van oka, hogy cseréled, vagy csak "karbantartod"?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2011.08.24 szerda, 11:19:24 »

Cselélnek mindent.Akkor már cseréljék ki ezt is. Nincs más oka. Van benne 200.ezer.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2011.08.24 szerda, 11:40:50 »

sajnos a q8 sem olcsóbb sokkal http://www.gunk.hu/hajtomuolajok/q8-gear-oil-gl5-75w-90.html
3 liternél már szép pénz.
van oka, hogy cseréled, vagy csak "karbantartod"?
nofene.én 1800 ft/liter áron vettem.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2011.08.24 szerda, 14:00:11 »

Cselélnek mindent.Akkor már cseréljék ki ezt is. Nincs más oka. Van benne 200.ezer.

az még gyerek   vigyor3
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 19:16:10 »

kérdésem lenne felétek:meleg motornál leállitás után 5-10 mp.elteltével ujra inditva pöc röf.de 10-20 perc után inditva 3-5 mp.is kell az indulásig.levegösödés vagy más gond van vele?. melegen nem mozditja a dusitokart gyujtásra téve.hidegen behuz és  2 mp.alatt indul.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 21:40:09 »

kérdésem lenne felétek:meleg motornál leállitás után 5-10 mp.elteltével ujra inditva pöc röf.de 10-20 perc után inditva 3-5 mp.is kell az indulásig.levegösödés vagy más gond van vele?. melegen nem mozditja a dusitokart gyujtásra téve.hidegen behuz és  2 mp.alatt indul.
melegen nem kell, hogy húzza a dúsítókart. ha melegen lassan reagál a gázra, és nehezen indul meg, ha csak kuplungot engeded fel gáz nélkül, akkor kopott lesz a szivatyúd. ez általában mutatkozik, ha meghajtod, és nagy melegben alacsonyabbra esik az alapjáratod, mint normálisan. le lehet tesztelni, de kicsit el kell tekergetni az adagolót, de akkor kiderül biztosra
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2011.08.26 péntek, 17:17:31 »

melegen nem kell, hogy húzza a dúsítókart. ha melegen lassan reagál a gázra, és nehezen indul meg, ha csak kuplungot engeded fel gáz nélkül, akkor kopott lesz a szivatyúd. ez általában mutatkozik, ha meghajtod, és nagy melegben alacsonyabbra esik az alapjáratod, mint normálisan. le lehet tesztelni, de kicsit el kell tekergetni az adagolót, de akkor kiderül biztosra
alapjárat stabil 850.gáz nélkül 2-be is simán elindulok fulladozás nélkül.   Grin
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:11:55 »

GTB1756VK milyen nyomást tud csinálni tartósan?? úgy hogy ne hulljon le 5ekm után. mennyi a kb reális ára??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2011.08.30 kedd, 11:46:26 »

Üdv kérdésem lenne hátha valaki tud segíteni nehezen indul az autó (1.8 td) 97 évj  7-10 mp indítózás után indul hidegen melegen  
előzmények : szét lett szedve az adagoló folyt , utána jobban ment olyan volt mint egy rakéta aztán egyszer csak kiszakadt a turbó membrán (jó párszor felpörgött  )  pár ezer km után filepéknél kicserélték olyan gyenge lett hogy na
azután pár ezer km és nem akart indulni , filepéknél kicseréltettem a szivattyút per pill jobb lett 4 mp után indult de 2000 km és újra nem akar indulni csak 8 mp után  
tettem be visszacsapó szelepet a levegősödés miatt (a kézi pumpán max 1 et tudok nyomni de már azt is nehezen mert kemény tehát gondolom nem levegősödik le   ) de mégis mintha anyag nélkül pörgetne
ja és próbáltam állítani a turbómembránon de semmire nem reagált semmit még 3 teljes körrel  kijjebb tekertem akkor se    
röviden ennyi azért írtam le mindent hátha összefügg  
kezdem unni ezt az adagolót mert 100 000 körül jár 60 km óta
előre is köszi a segítséget
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.30 kedd, 16:48:47 írta hcsabi » Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:48:40 »

Üdv kérdésem lenne hátha valaki tud segíteni nehezen indul az autó (1.8 td) 97 évj  7-10 mp indítózás után indul hidegen melegen  
előzmények : szét lett szedve az adagoló folyt , utána jobban ment olyan volt mint egy rakéta aztán egyszer csak kiszakadt a turbó membrán (jó párszor felpörgött  )  pár ezer km után filepéknél kicserélték olyan gyenge lett hogy na
azután pár ezer km és nem akart indulni , filepéknél kicseréltettem a szivattyút per pill jobb lett 4 mp után indult de 2000 km és újra nem akar indulni csak 8 mp után  
tettem be visszacsapó szelepet a levegősödés miatt (a kézi pumpán max 1 et tudok nyomni de már azt is nehezen mert kemény tehát gondolom nem levegősödik le   ) de mégis mintha anyag nélkül pörgetne
ja és próbáltam állítani a turbómembránon de semmire nem reagált semmit még 3 teljes körrel  kijjebb tekertem akkor se    
röviden ennyi azért írtam le mindent hátha összefügg  
kezdem unni ezt az adagolót mert 100 000 körül jár 60 km óta
előre is köszi a segítséget
előtöltést rendesen állítottátok be? háznyomás szabályzót kéne megnézni, mert ha szorul, akkor hiába van jó szivattyú, nem indul jól. nem emlegették, hogy kopott lenne az elosztófej?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2011.08.31 szerda, 12:31:39 »

előtöltést rendesen állítottátok be? háznyomás szabályzót kéne megnézni, mert ha szorul, akkor hiába van jó szivattyú, nem indul jól. nem emlegették, hogy kopott lenne az elosztófej?

üdv
Nem mondtak nekem semmit előtöltés + elosztófejről nem tudok semmit Sad  ( háznyomás szabályzót kéne megnézni) ezt miről ismerem fel egyáltalán megtudom nézni én magam ?

Még arra gondoltam hogyha a házban elmenne a nyomás akkor rátudnék pumpálni reggel a kézi tápszivattyúval nem? mert az kemény reggel is .

A fejszelepeket nem lehet mérni valahogy? nem e a nyomócsövekből engedi vissza az anyagot?
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.31 szerda, 17:23:36 írta hcsabi » Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2011.08.31 szerda, 19:58:02 »

üdv
Nem mondtak nekem semmit előtöltés + elosztófejről nem tudok semmit Sad  ( háznyomás szabályzót kéne megnézni) ezt miről ismerem fel egyáltalán megtudom nézni én magam ?

Még arra gondoltam hogyha a házban elmenne a nyomás akkor rátudnék pumpálni reggel a kézi tápszivattyúval nem? mert az kemény reggel is .

A fejszelepeket nem lehet mérni valahogy? nem e a nyomócsövekből engedi vissza az anyagot?
a nyomásszabályzó a nyomócsövek mögött van, mk2-nél ha immós, akkor c.s.ö.c.s, mert nem lehet hozzáférni. nyomásmérő, és beállítási adat szükségeltetik. te nem állítasz elő a kézipumpával 2-3 bár nyomást soha. a fejszelepekben semmi nincs, az csak egy cső, egy pici furattal, semmi egyéb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 18:14:26 »

Elromlott az az alkatrész ami az aksi alatt van és az adagolót mozgatja bovdennel.Lehet ezt javítani vagy marad úgy. Tudom nagyon drága. falbav
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2011.09.02 péntek, 11:41:52 »

Elromlott az az alkatrész ami az aksi alatt van és az adagolót mozgatja bovdennel.Lehet ezt javítani vagy marad úgy. Tudom nagyon drága. falbav

még korábban volt róla szó a fórumban. sajnos nem tudom, kitől van az idézet, de neki köszöd Smiley

"Nekem ha jól emlékszem a motor háza műanyagból van belül,és körmökkel kapcsolódik egymáshoz.kívül fém peremes.(peremet kis csavarhúzóval ki lehet feszegetni.)szétszeded a körmök óvatos szétfeszitésével, utána szemrevételezed a műanyag fogaskerekeket ha összeilleszted és úgy a fogak nem ugranak át egymáson akkor javítható.
A műanyag házon levő fogaskeréktengely fészek van kikopva, ezt szépen nagyobb fúróval fel kell bővíteni aztán aztán ARALDIT kétkomponensű ragasztóval feltölteni, ha megkötött akkor a tengely méretével megeggyező méretű fúróval új fogaskeréktengely fészket kell készíteni, ha ez kész van akkor egy kis zsír kiséretében  össze kell szerelni. az egész művelet kb 2-3 óra a ragszasztási időtől eltekintve.mielött beraknád ki kell próbálni a négy kábelből kettő a motor meghajtás, 12V-tal működik.

Tehát nem patron, 12V DC villanymotor, mely egy áttételen keresztül hajt egy menetes szárat. Ezen a száron található az a "rudacska" ami tologatja az előtte lévő lemezt, ez huzogatja az adagolón a bowdent. Az elektronika a feszültség nagyságával és polaritásának változtatásával szabályozza ily módon a rudacska helyzetét. Belül van megoldva a két végállás, tehát nincs kivezetve. A 4 vezetékből 2 a motoré 2 pedig egy kontakt ami azt érzékeli, van-e nyomás a rudacska végén, magyarul feszes-e a bowden. Úgy gondolom gyújtás ráadáskor ezért mozgatja meg ezt a motort az elektronika. A motor csatijának kiosztása ha a szögletes oldala van a hasad felé: jobb oldali 2: motor, bal 2: kontakt a rudacska benyomásához"
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2011.09.02 péntek, 15:25:11 »

Elromlott az az alkatrész ami az aksi alatt van és az adagolót mozgatja bovdennel.Lehet ezt javítani vagy marad úgy. Tudom nagyon drága. falbav
nézd meg, hogy a motor nem működik, vagy csak a lemez tengelye van berohadva. sztem fillérekért vehetsz bontottat
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.02 péntek, 17:56:20 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2011.09.02 péntek, 16:48:36 »

nézd meg, hogy a motor nem működik, vagy csak a lemez tengelye van berohadva. sztem fillérekért vehetsz bontottat

Az lett volna a következő kérdésem hogy Valaki meg tudja e javítani,vagy kinek van olcsó pénzért egy jó?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2011.09.02 péntek, 16:54:40 »

Az lett volna a következő kérdésem hogy Valaki meg tudja e javítani,vagy kinek van olcsó pénzért egy jó?
ha a moci jó, akkor egy doboz vudu spray csodákra képes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:10:47 »

Az lett volna a következő kérdésem hogy Valaki meg tudja e javítani,vagy kinek van olcsó pénzért egy jó?
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/egyeb/ford_mondeo_1_8_td_elotoltes_allito_motor_1473075142.html
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:38:06 »

Köszönöm.Remélem jók is. hozzád mennék majd adagoló beállításra.Remélem kapok ilyen vackot és ez is jó lesz majd rajta.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:24:57 »

ma megnéztem a go szürön lévö kézi pumpa müködik-e.szoval rányomtam 5-öt   shakehead  rányomtam 10-et   sir  rányomtam 20-at   fejvakaras aztán mondom a   gunyos1  -ba nem keményedik fel.igaz rövid ideje nem is ugy indul ahogy kellene föleg melegen.ott elengedheti a go-t a rendszer?javaslatokat várnék hiba megoldásra kinek mi volt a jo döntés köszi   integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:56:31 »

ma megnéztem a go szürön lévö kézi pumpa müködik-e.szoval rányomtam 5-öt   shakehead  rányomtam 10-et   sir  rányomtam 20-at   fejvakaras aztán mondom a   gunyos1  -ba nem keményedik fel.igaz rövid ideje nem is ugy indul ahogy kellene föleg melegen.ott elengedheti a go-t a rendszer?javaslatokat várnék hiba megoldásra kinek mi volt a jo döntés köszi   integet2
visszacsapo szelep kell a rendszerbe. olcsó, gyors, egyszerű wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:01:52 »

visszacsapo szelep kell a rendszerbe. olcsó, gyors, egyszerű wave
nem nagyon vagyok képbe szelep téren,autos bolt?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:04:23 »

nem nagyon vagyok képbe szelep téren,autos bolt?
szerintem ott fognak tudni adni, csak kelleni fog a cső átmérője
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:07:41 »

szerintem ott fognak tudni adni, csak kelleni fog a cső átmérője
kell hozzá bilincs is?csak berakom a tank és  szürö közé?  csak nehogy forditva szereljem be   eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:08:37 »

kell hozzá bilincs is?csak berakom a tank és  szürö közé?  csak nehogy forditva szereljem be   eplus2
kelleni fog nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:20:56 »

kell hozzá bilincs is?csak berakom a tank és  szürö közé?  csak nehogy forditva szereljem be   eplus2

valószínűleg nálad is 8as cső van, akkorához való szelep kell. a szelepen jelzik a folyásirányt, nem tévesztheted el.
bilincs 2 db, idő 10 perc  eljen
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2011.09.06 kedd, 19:55:50 »

valószínűleg nálad is 8as cső van, akkorához való szelep kell. a szelepen jelzik a folyásirányt, nem tévesztheted el.
bilincs 2 db, idő 10 perc  eljen
helyzet a következö:nekem még a kb.gyári gyors csatlakozos csövek vannak.ma kiiktatva a go.melegitö kis dobozkát átlátszó csövel (alig birtam ráhuzni a csonkokra annyira passzos)összekötöttem a tankot közvetlen a szürövel,hogy ha levegösödik mert szakadt a kézi pumpa membrán akkor látnom kellene a bubikat.ÉS CSODA TÖRTÉNT az auto elöirtnak megfelelöen indul a pumpa 2-3 nyomásra kemény.   thumbup
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.