HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2011.08.12 péntek, 16:07:52 » |
|
Nem ismerem annak a motornak a légfogyasztását.Akkor ezek szerint neked nyomásos vezérlésű van a turbod?
igen, egy nyomás labdával van vezérelve. a vezérlőnyomás meg a szívócsonkról van levéve
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2011.08.12 péntek, 16:16:36 » |
|
igen, egy nyomás labdával van vezérelve. a vezérlőnyomás meg a szívócsonkról van levéve
Akkor rém egyszerű.Kell egy geós Gt20 megvezérelni nyomásos labdával és kész.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2011.08.12 péntek, 16:30:49 » |
|
Akkor rém egyszerű.Kell egy geós Gt20 megvezérelni nyomásos labdával és kész.
és,hogy a kis hülye is megértse miröl beszéltek?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2011.08.12 péntek, 17:26:14 » |
|
Akkor rém egyszerű.Kell egy geós Gt20 megvezérelni nyomásos labdával és kész.
már csak annyi a hiba, hogy egybecsonkos a turbó... gondolom nem megy bele a csonkba
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2011.08.12 péntek, 19:36:18 » |
|
már csak annyi a hiba, hogy egybecsonkos a turbó... gondolom nem megy bele a csonkba Az nem gond.Mindent fel lehet rakni mindenre.Kell keresni másik csonkot és felfaragni vagy heggeszteni.Nem lesz olcsó, de ha olyat akarsz rá feltenni,akkor hajrá.Csak kérdés hogy meddig bírja majd a motorbelső, meg mekkora csúcsok vannak benne...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ndan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2011.08.12 péntek, 19:39:46 » |
|
és,hogy a kis hülye is megértse miröl beszéltek? A geometriát vezérlő labda a geós csigákon vákuumra működik.Jelen esetben gyárilag WG-s csiga van ami nyomásra dolgozik.Tehát ha felteszel egy vákuumra dolgozót akkor az ECU nem tud vele mit csinálni.Tehát kell egy nyomásos labda a vákuumos helyére hogy működjön a geós a WG-s helyett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2011.08.12 péntek, 20:50:37 » |
|
A geometriát vezérlő labda a geós csigákon vákuumra működik.Jelen esetben gyárilag WG-s csiga van ami nyomásra dolgozik.Tehát ha felteszel egy vákuumra dolgozót akkor az ECU nem tud vele mit csinálni.Tehát kell egy nyomásos labda a vákuumos helyére hogy működjön a geós a WG-s helyett.
köszi igy értem
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2011.08.20 szombat, 20:30:53 » |
|
Jó estét. Tudtok ajánlani olyan illetőt aki bevizsgálja a csúcsokat hogy cserések-e?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2011.08.20 szombat, 20:56:26 » |
|
Jó estét. Tudtok ajánlani olyan illetőt aki bevizsgálja a csúcsokat hogy cserések-e?
bármelyik jol felszerelt autószerelő párszáz ft-ért megcsinálja.
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2011.08.20 szombat, 21:17:16 » |
|
bármelyik jol felszerelt autószerelő párszáz ft-ért megcsinálja.
Oké. de olyat szerettem volna aki be is rakja ha cserés.Beállítja az adagolót.Szóval aki érti a mondi motorját.Egy szerelő elkezdte tekergetni a turbó állító csavarját az adagolón.Most azt sem tudom jó e így.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2011.08.20 szombat, 21:41:22 » |
|
Oké. de olyat szerettem volna aki be is rakja ha cserés.Beállítja az adagolót.Szóval aki érti a mondi motorját.Egy szerelő elkezdte tekergetni a turbó állító csavarját az adagolón.Most azt sem tudom jó e így.
És miért kételkedsz enne? Valami nem jól működik? Füstöl? Rossz a hangja? Hobbiból nem szoktuk cserélgetni. Mindenképp kell 4 tűzkarika, ha kiszeded. akkor is, ha a régi megy vissza.
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2011.08.20 szombat, 21:47:03 » |
|
És miért kételkedsz enne? Valami nem jól működik? Füstöl? Rossz a hangja? Hobbiból nem szoktuk cserélgetni. Mindenképp kell 4 tűzkarika, ha kiszeded. akkor is, ha a régi megy vissza.
Kicsit nehezen indul hidegen,melegen. Az autóban 190ezer van.Újonnan vettük.Nem nagyon fűstől,szépen jár csak jó lenne ha úgy indulna mint régen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2011.08.20 szombat, 21:53:57 » |
|
Kicsit nehezen indul hidegen,melegen. Az autóban 190ezer van.Újonnan vettük.Nem nagyon fűstől,szépen jár csak jó lenne ha úgy indulna mint régen.
az nem porlasztó lesz. én rá tudnék nézni neked, de nem tudom merre vagy. lehet akár elmászott előtöltés, ami az adagoló tömítései vagy a szivattyú kopása miatt is lehet, de ez látatlanban nehéz ügy. lehet, hogy csak állítani kell picit
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:04:06 » |
|
az nem porlasztó lesz. én rá tudnék nézni neked, de nem tudom merre vagy. lehet akár elmászott előtöltés, ami az adagoló tömítései vagy a szivattyú kopása miatt is lehet, de ez látatlanban nehéz ügy. lehet, hogy csak állítani kell picit [/quote Pesti vagyok. De ha nem vagy messze elmegyek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:11:51 » |
|
az nem porlasztó lesz. én rá tudnék nézni neked, de nem tudom merre vagy. lehet akár elmászott előtöltés, ami az adagoló tömítései vagy a szivattyú kopása miatt is lehet, de ez látatlanban nehéz ügy. lehet, hogy csak állítani kell picit
Pesti vagyok. De ha nem vagy messze elmegyek. Dunaföldvár. kb 80-90 km
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.20 szombat, 22:13:47 írta GinJoy »
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:21:53 » |
|
Pesti vagyok. De ha nem vagy messze elmegyek. Dunaföldvár. kb 80-90 km Az belefér.Megnézem mikor tudnék lemenni.Ez kb reggeltől délutánig tart?És ha cserés a csúcs?Akkor vissza kell mennem majd kicserélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:36:00 » |
|
Az belefér.Megnézem mikor tudnék lemenni.Ez kb reggeltől délutánig tart?És ha cserés a csúcs?Akkor vissza kell mennem majd kicserélni.
azt én nem tudom kimérni, de ha rossz lenne akkor csúnyán kormolna, sokat fogyasztana, és rossz hangja lenne. az adagolót meg tudom nézni, hogy jó-e, szivattyút tudok cserélni, az van "polcon"
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:41:26 » |
|
azt én nem tudom kimérni, de ha rossz lenne akkor csúnyán kormolna, sokat fogyasztana, és rossz hangja lenne. az adagolót meg tudom nézni, hogy jó-e, szivattyút tudok cserélni, az van "polcon"
Oké. jelentkezem ahogy kb tudom mikor van egy nap szabadidőm.Nem kormol,és 6 liter alatt eszik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:45:37 » |
|
Oké. jelentkezem ahogy kb tudom mikor van egy nap szabadidőm.Nem kormol,és 6 liter alatt eszik.
akkor annak semmi komoly baja. meg kéne nézni az előtöltést, meg, hogy nincs-e levegősödés az adagoló előtt, vagy nem olajos-e valahol, esetleg a dúsítókarnál szokott könnyezni. egy jó 2-3 óra max, ha jobban bele kell nyúlni
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2011.08.24 szerda, 09:59:10 » |
|
valaki tudja hogy mennyi,és milyen olaj kell a váltóba?Le szeretném cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2011.08.24 szerda, 11:07:12 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2011.08.24 szerda, 11:10:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2011.08.24 szerda, 11:19:24 » |
|
Cselélnek mindent.Akkor már cseréljék ki ezt is. Nincs más oka. Van benne 200.ezer.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2011.08.24 szerda, 11:40:50 » |
|
nofene.én 1800 ft/liter áron vettem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2011.08.24 szerda, 14:00:11 » |
|
Cselélnek mindent.Akkor már cseréljék ki ezt is. Nincs más oka. Van benne 200.ezer.
az még gyerek
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 19:16:10 » |
|
kérdésem lenne felétek:meleg motornál leállitás után 5-10 mp.elteltével ujra inditva pöc röf.de 10-20 perc után inditva 3-5 mp.is kell az indulásig.levegösödés vagy más gond van vele?. melegen nem mozditja a dusitokart gyujtásra téve.hidegen behuz és 2 mp.alatt indul.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 21:40:09 » |
|
kérdésem lenne felétek:meleg motornál leállitás után 5-10 mp.elteltével ujra inditva pöc röf.de 10-20 perc után inditva 3-5 mp.is kell az indulásig.levegösödés vagy más gond van vele?. melegen nem mozditja a dusitokart gyujtásra téve.hidegen behuz és 2 mp.alatt indul.
melegen nem kell, hogy húzza a dúsítókart. ha melegen lassan reagál a gázra, és nehezen indul meg, ha csak kuplungot engeded fel gáz nélkül, akkor kopott lesz a szivatyúd. ez általában mutatkozik, ha meghajtod, és nagy melegben alacsonyabbra esik az alapjáratod, mint normálisan. le lehet tesztelni, de kicsit el kell tekergetni az adagolót, de akkor kiderül biztosra
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2011.08.26 péntek, 17:17:31 » |
|
melegen nem kell, hogy húzza a dúsítókart. ha melegen lassan reagál a gázra, és nehezen indul meg, ha csak kuplungot engeded fel gáz nélkül, akkor kopott lesz a szivatyúd. ez általában mutatkozik, ha meghajtod, és nagy melegben alacsonyabbra esik az alapjáratod, mint normálisan. le lehet tesztelni, de kicsit el kell tekergetni az adagolót, de akkor kiderül biztosra
alapjárat stabil 850.gáz nélkül 2-be is simán elindulok fulladozás nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:11:55 » |
|
GTB1756VK milyen nyomást tud csinálni tartósan?? úgy hogy ne hulljon le 5ekm után. mennyi a kb reális ára??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
|
|
« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2011.08.30 kedd, 11:46:26 » |
|
Üdv kérdésem lenne hátha valaki tud segíteni nehezen indul az autó (1.8 td) 97 évj 7-10 mp indítózás után indul hidegen melegen előzmények : szét lett szedve az adagoló folyt , utána jobban ment olyan volt mint egy rakéta aztán egyszer csak kiszakadt a turbó membrán (jó párszor felpörgött ) pár ezer km után filepéknél kicserélték olyan gyenge lett hogy na azután pár ezer km és nem akart indulni , filepéknél kicseréltettem a szivattyút per pill jobb lett 4 mp után indult de 2000 km és újra nem akar indulni csak 8 mp után tettem be visszacsapó szelepet a levegősödés miatt (a kézi pumpán max 1 et tudok nyomni de már azt is nehezen mert kemény tehát gondolom nem levegősödik le ) de mégis mintha anyag nélkül pörgetne ja és próbáltam állítani a turbómembránon de semmire nem reagált semmit még 3 teljes körrel kijjebb tekertem akkor se röviden ennyi azért írtam le mindent hátha összefügg kezdem unni ezt az adagolót mert 100 000 körül jár 60 km óta előre is köszi a segítséget
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.30 kedd, 16:48:47 írta hcsabi »
|
Naplózva
|
Mondeo 2.0 tddi
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:48:40 » |
|
Üdv kérdésem lenne hátha valaki tud segíteni nehezen indul az autó (1.8 td) 97 évj 7-10 mp indítózás után indul hidegen melegen előzmények : szét lett szedve az adagoló folyt , utána jobban ment olyan volt mint egy rakéta aztán egyszer csak kiszakadt a turbó membrán (jó párszor felpörgött ) pár ezer km után filepéknél kicserélték olyan gyenge lett hogy na azután pár ezer km és nem akart indulni , filepéknél kicseréltettem a szivattyút per pill jobb lett 4 mp után indult de 2000 km és újra nem akar indulni csak 8 mp után tettem be visszacsapó szelepet a levegősödés miatt (a kézi pumpán max 1 et tudok nyomni de már azt is nehezen mert kemény tehát gondolom nem levegősödik le ) de mégis mintha anyag nélkül pörgetne ja és próbáltam állítani a turbómembránon de semmire nem reagált semmit még 3 teljes körrel kijjebb tekertem akkor se röviden ennyi azért írtam le mindent hátha összefügg kezdem unni ezt az adagolót mert 100 000 körül jár 60 km óta előre is köszi a segítséget
előtöltést rendesen állítottátok be? háznyomás szabályzót kéne megnézni, mert ha szorul, akkor hiába van jó szivattyú, nem indul jól. nem emlegették, hogy kopott lenne az elosztófej?
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
|
|
« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2011.08.31 szerda, 12:31:39 » |
|
előtöltést rendesen állítottátok be? háznyomás szabályzót kéne megnézni, mert ha szorul, akkor hiába van jó szivattyú, nem indul jól. nem emlegették, hogy kopott lenne az elosztófej?
üdv Nem mondtak nekem semmit előtöltés + elosztófejről nem tudok semmit ( háznyomás szabályzót kéne megnézni) ezt miről ismerem fel egyáltalán megtudom nézni én magam ? Még arra gondoltam hogyha a házban elmenne a nyomás akkor rátudnék pumpálni reggel a kézi tápszivattyúval nem? mert az kemény reggel is . A fejszelepeket nem lehet mérni valahogy? nem e a nyomócsövekből engedi vissza az anyagot?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.31 szerda, 17:23:36 írta hcsabi »
|
Naplózva
|
Mondeo 2.0 tddi
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2011.08.31 szerda, 19:58:02 » |
|
üdv Nem mondtak nekem semmit előtöltés + elosztófejről nem tudok semmit ( háznyomás szabályzót kéne megnézni) ezt miről ismerem fel egyáltalán megtudom nézni én magam ? Még arra gondoltam hogyha a házban elmenne a nyomás akkor rátudnék pumpálni reggel a kézi tápszivattyúval nem? mert az kemény reggel is . A fejszelepeket nem lehet mérni valahogy? nem e a nyomócsövekből engedi vissza az anyagot? a nyomásszabályzó a nyomócsövek mögött van, mk2-nél ha immós, akkor c.s.ö.c.s, mert nem lehet hozzáférni. nyomásmérő, és beállítási adat szükségeltetik. te nem állítasz elő a kézipumpával 2-3 bár nyomást soha. a fejszelepekben semmi nincs, az csak egy cső, egy pici furattal, semmi egyéb
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 18:14:26 » |
|
Elromlott az az alkatrész ami az aksi alatt van és az adagolót mozgatja bovdennel.Lehet ezt javítani vagy marad úgy. Tudom nagyon drága.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2011.09.02 péntek, 11:41:52 » |
|
Elromlott az az alkatrész ami az aksi alatt van és az adagolót mozgatja bovdennel.Lehet ezt javítani vagy marad úgy. Tudom nagyon drága. még korábban volt róla szó a fórumban. sajnos nem tudom, kitől van az idézet, de neki köszöd "Nekem ha jól emlékszem a motor háza műanyagból van belül,és körmökkel kapcsolódik egymáshoz.kívül fém peremes.(peremet kis csavarhúzóval ki lehet feszegetni.)szétszeded a körmök óvatos szétfeszitésével, utána szemrevételezed a műanyag fogaskerekeket ha összeilleszted és úgy a fogak nem ugranak át egymáson akkor javítható. A műanyag házon levő fogaskeréktengely fészek van kikopva, ezt szépen nagyobb fúróval fel kell bővíteni aztán aztán ARALDIT kétkomponensű ragasztóval feltölteni, ha megkötött akkor a tengely méretével megeggyező méretű fúróval új fogaskeréktengely fészket kell készíteni, ha ez kész van akkor egy kis zsír kiséretében össze kell szerelni. az egész művelet kb 2-3 óra a ragszasztási időtől eltekintve.mielött beraknád ki kell próbálni a négy kábelből kettő a motor meghajtás, 12V-tal működik.
Tehát nem patron, 12V DC villanymotor, mely egy áttételen keresztül hajt egy menetes szárat. Ezen a száron található az a "rudacska" ami tologatja az előtte lévő lemezt, ez huzogatja az adagolón a bowdent. Az elektronika a feszültség nagyságával és polaritásának változtatásával szabályozza ily módon a rudacska helyzetét. Belül van megoldva a két végállás, tehát nincs kivezetve. A 4 vezetékből 2 a motoré 2 pedig egy kontakt ami azt érzékeli, van-e nyomás a rudacska végén, magyarul feszes-e a bowden. Úgy gondolom gyújtás ráadáskor ezért mozgatja meg ezt a motort az elektronika. A motor csatijának kiosztása ha a szögletes oldala van a hasad felé: jobb oldali 2: motor, bal 2: kontakt a rudacska benyomásához"
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2011.09.02 péntek, 15:25:11 » |
|
Elromlott az az alkatrész ami az aksi alatt van és az adagolót mozgatja bovdennel.Lehet ezt javítani vagy marad úgy. Tudom nagyon drága. nézd meg, hogy a motor nem működik, vagy csak a lemez tengelye van berohadva. sztem fillérekért vehetsz bontottat
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.02 péntek, 17:56:20 írta GinJoy »
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2011.09.02 péntek, 16:48:36 » |
|
nézd meg, hogy a motor nem működik, vagy csak a lemez tengelye van berohadva. sztem fillérekért vehetsz bontottat
Az lett volna a következő kérdésem hogy Valaki meg tudja e javítani,vagy kinek van olcsó pénzért egy jó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2011.09.02 péntek, 16:54:40 » |
|
Az lett volna a következő kérdésem hogy Valaki meg tudja e javítani,vagy kinek van olcsó pénzért egy jó?
ha a moci jó, akkor egy doboz vudu spray csodákra képes
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:10:47 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
hadaway74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:38:06 » |
|
Köszönöm.Remélem jók is. hozzád mennék majd adagoló beállításra.Remélem kapok ilyen vackot és ez is jó lesz majd rajta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:24:57 » |
|
ma megnéztem a go szürön lévö kézi pumpa müködik-e.szoval rányomtam 5-öt rányomtam 10-et rányomtam 20-at aztán mondom a -ba nem keményedik fel.igaz rövid ideje nem is ugy indul ahogy kellene föleg melegen.ott elengedheti a go-t a rendszer?javaslatokat várnék hiba megoldásra kinek mi volt a jo döntés köszi
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:56:31 » |
|
ma megnéztem a go szürön lévö kézi pumpa müködik-e.szoval rányomtam 5-öt rányomtam 10-et rányomtam 20-at aztán mondom a -ba nem keményedik fel.igaz rövid ideje nem is ugy indul ahogy kellene föleg melegen.ott elengedheti a go-t a rendszer?javaslatokat várnék hiba megoldásra kinek mi volt a jo döntés köszi visszacsapo szelep kell a rendszerbe. olcsó, gyors, egyszerű
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:01:52 » |
|
visszacsapo szelep kell a rendszerbe. olcsó, gyors, egyszerű nem nagyon vagyok képbe szelep téren,autos bolt?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:04:23 » |
|
nem nagyon vagyok képbe szelep téren,autos bolt?
szerintem ott fognak tudni adni, csak kelleni fog a cső átmérője
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:07:41 » |
|
szerintem ott fognak tudni adni, csak kelleni fog a cső átmérője
kell hozzá bilincs is?csak berakom a tank és szürö közé? csak nehogy forditva szereljem be
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:08:37 » |
|
kell hozzá bilincs is?csak berakom a tank és szürö közé? csak nehogy forditva szereljem be kelleni fog
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:20:56 » |
|
kell hozzá bilincs is?csak berakom a tank és szürö közé? csak nehogy forditva szereljem be valószínűleg nálad is 8as cső van, akkorához való szelep kell. a szelepen jelzik a folyásirányt, nem tévesztheted el. bilincs 2 db, idő 10 perc
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2011.09.06 kedd, 19:55:50 » |
|
valószínűleg nálad is 8as cső van, akkorához való szelep kell. a szelepen jelzik a folyásirányt, nem tévesztheted el. bilincs 2 db, idő 10 perc helyzet a következö:nekem még a kb.gyári gyors csatlakozos csövek vannak.ma kiiktatva a go.melegitö kis dobozkát átlátszó csövel (alig birtam ráhuzni a csonkokra annyira passzos)összekötöttem a tankot közvetlen a szürövel,hogy ha levegösödik mert szakadt a kézi pumpa membrán akkor látnom kellene a bubikat.ÉS CSODA TÖRTÉNT az auto elöirtnak megfelelöen indul a pumpa 2-3 nyomásra kemény.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
|