Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:03:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558796 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1300 Dátum:
2011.09.28 szerda, 19:35:31 »
Sziasztok,a fiam 1,8 TD-ről akarom tudni hogy 1,8 benzinesből levő tank , egyezik-e a 1,8 TD-be.
sürgős hogy tudjuk.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.28 szerda, 19:39:43 írta gyulaba55
»
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1301 Dátum:
2011.09.28 szerda, 20:30:00 »
Idézetet írta: zsombi - 2011.09.27 kedd, 21:14:00
és a fentieken kívül egy visszacsapó szelepet sem árt beiktatni a gázolaj vezetékbe.
hello ,nem aludni ,aki tudja *nyeremény,
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.28 szerda, 21:00:44 írta gyulaba55
»
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1302 Dátum:
2011.09.30 péntek, 15:36:19 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2011.09.28 szerda, 20:30:00
hello ,nem aludni ,aki tudja *nyeremény,
Sajnos nagy alvások voltak ,de ma eldől ,nektek csak ennyi.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1303 Dátum:
2011.10.01 szombat, 20:28:22 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2011.09.28 szerda, 19:35:31
Sziasztok,a fiam 1,8 TD-ről akarom tudni hogy 1,8 benzinesből levő tank , egyezik-e a 1,8 TD-be.
sürgős hogy tudjuk.
Azt nem tudom, de pici pénzért van 1.8TD tankom (2 is
)
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1304 Dátum:
2011.10.15 szombat, 17:23:47 »
október közepe és indul mindenkinek minden?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
blixx
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1305 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 11:13:05 »
Sziasztok.
A következő problémára keresek megoldást: A szelepfedél tetején van egy lapos kör alakú alkatrész, az olajbeöntősapkával átellenben- ha jól tudom a kartergáz szűrője van alatta- ez alól elkezdett erősen szivárogni az olaj. megpróbáltam fordítani rajta jobbra is, balra is de a szivárgás továbbra is megmaradt. Esetleg ha valaki tud segíteni előre is köszönöm. (1998, 1,8TD).
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1306 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 13:48:55 »
Idézetet írta: blixx - 2011.10.16 vasárnap, 11:13:05
Sziasztok.
A következő problémára keresek megoldást: A szelepfedél tetején van egy lapos kör alakú alkatrész, az olajbeöntősapkával átellenben- ha jól tudom a kartergáz szűrője van alatta- ez alól elkezdett erősen szivárogni az olaj. megpróbáltam fordítani rajta jobbra is, balra is de a szivárgás továbbra is megmaradt. Esetleg ha valaki tud segíteni előre is köszönöm. (1998, 1,8TD).
csere másik szelepfedélre. meg lehet mókolni othon, de nem sokáig tart utána sem. nem szűrő van alatta, csak egy rugó meg egy zárósapka, hogy a turbó ne szívja ki belőle a sok olajat. tul sok szívóerőnél elzár
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
blixx
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1307 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 10:13:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.10.16 vasárnap, 13:48:55
csere másik szelepfedélre. meg lehet mókolni othon, de nem sokáig tart utána sem. nem szűrő van alatta, csak egy rugó meg egy zárósapka, hogy a turbó ne szívja ki belőle a sok olajat. tul sok szívóerőnél elzár
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1308 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 18:26:30 »
Keresnék 97'-eshez működő porlasztókat kölcsönbe.
szeretném ellenőrizni jók e a porlasztóim.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
hadaway74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1309 Dátum:
2011.10.25 kedd, 08:11:48 »
Hali. Ez nagyon komoly,senkinek semmi baja a TD vel. Érdeklődnék hogy ha rádugatom számítógépre hibák kiolvasására akkor az mennyire tuti? Értem ezt úgy hogy volt olyan autóm ami olyanokat is kiirkált hibának ami nem is volt benne.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1310 Dátum:
2011.10.25 kedd, 19:44:11 »
Idézetet írta: hadaway74 - 2011.10.25 kedd, 08:11:48
Hali. Ez nagyon komoly,senkinek semmi baja a TD vel. Érdeklődnék hogy ha rádugatom számítógépre hibák kiolvasására akkor az mennyire tuti? Értem ezt úgy hogy volt olyan autóm ami olyanokat is kiirkált hibának ami nem is volt benne.
Azért, mert nem volt benne.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1311 Dátum:
2011.10.26 szerda, 04:48:01 »
Idézetet írta: picur21 - 2011.09.26 hétfő, 19:00:18
Sziasztok. Van egy 1.8td motoros mondim. Lenne egy olyan kérdésem hogy reggel inditás elött felkell pumpálnom kézzel az üzemanyagot, de nem látok sehol szivárgást. mit kéne megnéznem még? köszi a válaszokat és a segitséget.
Menet közben állt már le a motor ha nem tartottad fordulaton? Pl. én így szívtam sokáig, mire kiderült, hogy a gázolaj-szűrőház membránja volt foszlott...
Ill ellenőrizd a csavart a szűrőház alján. Sokszor az is gond lehet. (ha a proléma a házzal van, szólj, van egy majdnem új szűrőházam)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1312 Dátum:
2011.10.26 szerda, 04:51:17 »
Idézetet írta: swatch - 2011.09.27 kedd, 20:05:09
A szűrőház membránját kéne megvizsgálni nem-e ott jut levegő a rendszerbe.
Ja és a gyári műanyagcsöves gyorscsatis helyett gumicsöves-bilincses megoldást javaslom
Még hozzátenném a gázolaj-előmelegítő csatlakozásainak vizsgálatát, gyorsmegoldásként a gyorscsatik körbeszigetelését...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1313 Dátum:
2011.10.26 szerda, 04:58:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.10.16 vasárnap, 13:48:55
csere másik szelepfedélre. meg lehet mókolni othon, de nem sokáig tart utána sem. nem szűrő van alatta, csak egy rugó meg egy zárósapka, hogy a turbó ne szívja ki belőle a sok olajat. tul sok szívóerőnél elzár
nekem is volt a 95-ös mocimmal is hasonló probléma, meg most a 97-es is kezd a kör körül olajosodni, hogy értetted, hogy nem tart sokáig? új szelepfedéllel sem szűnik meg a gond? mindig olajos lesz a teteje? (a 95-ös motornál kb. a 6. évnél kezdett csak ilyet csinálni, addig enni lehetett róla, olyan tiszta volt
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1314 Dátum:
2011.10.26 szerda, 05:01:30 »
Idézetet írta: coboy - 2011.10.15 szombat, 17:23:47
október közepe és indul mindenkinek minden?
Röffen pöccre, pedig szabadban van szegény és akadtak már 3 fokos hajnalok... Mondeo nah.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1315 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:21:08 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2011.10.26 szerda, 04:58:51
nekem is volt a 95-ös mocimmal is hasonló probléma, meg most a 97-es is kezd a kör körül olajosodni, hogy értetted, hogy nem tart sokáig? új szelepfedéllel sem szűnik meg a gond? mindig olajos lesz a teteje? (a 95-ös motornál kb. a 6. évnél kezdett csak ilyet csinálni, addig enni lehetett róla, olyan tiszta volt
)
az otthoni megcsinálás nem tart sokáig
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tdmondeo
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1316 Dátum:
2011.10.28 péntek, 15:16:39 »
Sziasztok! Új tag vagyok a fórumon, azért regisztráltam, hogy minnél többet megtudjak erről a típusról, mert ilyet szeretnék venni. Kérdésem ehhez is kapcsolódik.
Kérdés: Jelenleg egy Alfa Romeo 146 1,6 boxer szgk.-m van és szeretném lecserélni egy 1999-es évjáraratú GLX felszereltségű 1,8TD Mondeo vásárlását tervezem, mégpedig ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-5219411
Mire kell odafigyelni a vásárlásnál, mik a típushibái, mennyi a fogyasztása normál felhasználás mellett, stb.
Illetve még azt kérdezném, hohy érdemes-e megchipelni, vagy nem.
A válaszokat előre is köszönöm.
Norbi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1317 Dátum:
2011.10.28 péntek, 15:38:57 »
Idézetet írta: tdmondeo - 2011.10.28 péntek, 15:16:39
Sziasztok! Új tag vagyok a fórumon, azért regisztráltam, hogy minnél többet megtudjak erről a típusról, mert ilyet szeretnék venni. Kérdésem ehhez is kapcsolódik.
Kérdés: Jelenleg egy Alfa Romeo 146 1,6 boxer szgk.-m van és szeretném lecserélni egy 1999-es évjáraratú GLX felszereltségű 1,8TD Mondeo vásárlását tervezem, mégpedig ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-5219411
Mire kell odafigyelni a vásárlásnál, mik a típushibái, mennyi a fogyasztása normál felhasználás mellett, stb.
Illetve még azt kérdezném, hohy érdemes-e megchipelni, vagy nem.
A válaszokat előre is köszönöm.
Norbi
6-6,5 a fogyi átlagban
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1318 Dátum:
2011.10.28 péntek, 15:40:49 »
Idézetet írta: tdmondeo - 2011.10.28 péntek, 15:16:39
Sziasztok! Új tag vagyok a fórumon, azért regisztráltam, hogy minnél többet megtudjak erről a típusról, mert ilyet szeretnék venni. Kérdésem ehhez is kapcsolódik.
Kérdés: Jelenleg egy Alfa Romeo 146 1,6 boxer szgk.-m van és szeretném lecserélni egy 1999-es évjáraratú GLX felszereltségű 1,8TD Mondeo vásárlását tervezem, mégpedig ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-5219411
Mire kell odafigyelni a vásárlásnál, mik a típushibái, mennyi a fogyasztása normál felhasználás mellett, stb.
Illetve még azt kérdezném, hohy érdemes-e megchipelni, vagy nem.
A válaszokat előre is köszönöm.
Norbi
Ennyi pénzért inkább VW motoros 1,9 TDI-t vegyél.Sokkal jobban jársz vele.A Mondeot felesleges chippelni mivel nem teljesen elektromos adagoló van rajta.
Naplózva
tdmondeo
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1319 Dátum:
2011.10.28 péntek, 15:45:24 »
Idézetet írta: ndan - 2011.10.28 péntek, 15:40:49
Az a baj, hogy 650-700e-ért csak régi III-as Golfot kapok, vagy régi Passatot... A Mondeo pedig '99-es.
Naplózva
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1320 Dátum:
2011.10.28 péntek, 18:35:15 »
......én is vettem 1.8 TD, a motortérben van kuszaság és gány! Valaki tudna egy korrekt módon berendezett motortér fotójával segíteni nekem
Előre is köszöNet !!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1321 Dátum:
2011.10.28 péntek, 19:04:47 »
Idézetet írta: tdmondeo - 2011.10.28 péntek, 15:45:24
Az a baj, hogy 650-700e-ért csak régi III-as Golfot kapok, vagy régi Passatot... A Mondeo pedig '99-es.
Persze így igaz. aki mondeoban gondolkodik, az nem fog drágábban full fapad fhosvágent venni, hiába jó a motorja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tdmondeo
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1322 Dátum:
2011.10.28 péntek, 20:45:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.10.28 péntek, 19:04:47
Persze így igaz. aki mondeoban gondolkodik, az nem fog drágábban full fapad fhosvágent venni, hiába jó a motorja
Mindenképp Mondeon gondolkodok, nagyon megtetszett ez a típus, eléggé nagy, kényelmes és jókat hallottam róla.
Csak azért írtam ide, hogy mégis valami típushibát megtudjak esetleg a tulajdonosoktól, és hogy mire érdemes figyelni vásárlásnál. A népítéleten már elolvastam a véleményeket, ott jókat írtak.
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1323 Dátum:
2011.10.29 szombat, 09:50:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.10.28 péntek, 19:04:47
Persze így igaz. aki mondeoban gondolkodik, az nem fog drágábban full fapad fhosvágent venni, hiába jó a motorja
Igaz csak azon kell elgondolkodni hogy egy 94es full alap Golf3 is 600e fölött megy.Egy 94es Mondeo árát inkább hagyjuk
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1324 Dátum:
2011.10.29 szombat, 09:51:49 »
Idézetet írta: tdmondeo - 2011.10.28 péntek, 20:45:51
Mindenképp Mondeon gondolkodok, nagyon megtetszett ez a típus, eléggé nagy, kényelmes és jókat hallottam róla.
Csak azért írtam ide, hogy mégis valami típushibát megtudjak esetleg a tulajdonosoktól, és hogy mire érdemes figyelni vásárlásnál. A népítéleten már elolvastam a véleményeket, ott jókat írtak.
Te tudod, majd ha már ráköltöttél egy valag lóvét és *** lesz akkor majd meggondolod hogy miért nem tdi-t vettél.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1325 Dátum:
2011.10.29 szombat, 10:13:38 »
Idézetet írta: ndan - 2011.10.29 szombat, 09:50:13
Igaz csak azon kell elgondolkodni hogy egy 94es full alap Golf3 is 600e fölött megy.Egy 94es Mondeo árát inkább hagyjuk
éppen ez az, mért fizessen 6k-t egy szharos golfért, ha feléért rendes kocsit kap
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1326 Dátum:
2011.10.29 szombat, 10:15:32 »
Idézetet írta: ndan - 2011.10.29 szombat, 09:51:49
Te tudod, majd ha már ráköltöttél egy valag lóvét és *** lesz akkor majd meggondolod hogy miért nem tdi-t vettél.
ez meg baromság. jót kell venni, és akkor nem kell rá semmit költeni. az enyém 350000-en túl van óra szerint is, és a -20-ban is első főtengelyfordulatra indul.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1327 Dátum:
2011.10.29 szombat, 11:38:23 »
Sziasztok!
Egy ismerősöm autója (98 MKII 1.8TD GHIA) a következőt produkálja.
Reggel indításkor csak 7-9 főtengely fordulatra képes elindítani a kocsit.
Utána szépen jár, jól megy, nem füstöl stb..
Bemelegedés után ha leállítja, közvetlenül utána még be tudja indítani.
Viszont ha vár 2 percet akkor már újra a reggeli szindróma jön elő.
Levegősödésre gondolt és ezen felbuzdulva ki lett cserélve az üzemanyag tanktól a csövezés egész az adagolóig.
A tápszivattyú is és onnantól az adagolóig átlátszó csövek mennek. Buboréknak semmi nyoma.
Porlasztók kivéve és megnyomatva (140 bar). Kompresszió megmérve: 28 bar.
Gázolajat nem látni sehol se szivárogni. Közbe az önindító is nyekkre vágódott, ezért az is ki lett cserélve.
Bármi ötlet?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1328 Dátum:
2011.10.29 szombat, 11:47:10 »
Idézetet írta: Viló - 2011.10.29 szombat, 11:38:23
Sziasztok!
Egy ismerősöm autója (98 MKII 1.8TD GHIA) a következőt produkálja.
Reggel indításkor csak 7-9 főtengely fordulatra képes elindítani a kocsit.
Utána szépen jár, jól megy, nem füstöl stb..
Bemelegedés után ha leállítja, közvetlenül utána még be tudja indítani.
Viszont ha vár 2 percet akkor már újra a reggeli szindróma jön elő.
Levegősödésre gondolt és ezen felbuzdulva ki lett cserélve az üzemanyag tanktól a csövezés egész az adagolóig.
A tápszivattyú is és onnantól az adagolóig átlátszó csövek mennek. Buboréknak semmi nyoma.
Porlasztók kivéve és megnyomatva (140 bar). Kompresszió megmérve: 28 bar.
Gázolajat nem látni sehol se szivárogni. Közbe az önindító is nyekkre vágódott, ezért az is ki lett cserélve.
Bármi ötlet?
az én ötletem: nekem ugya ezeket a hbajeleket produkálta,átcsöveztem stb. levegösödés sehol.a megoldás BOSCH lett.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1329 Dátum:
2011.10.29 szombat, 12:59:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.10.29 szombat, 10:13:38
éppen ez az, mért fizessen 6k-t egy szharos golfért, ha feléért rendes kocsit kap
Ezen lehetne vitatkozni, de az tény hogy a TDI a világ végére elmegy és szart se kell rákölteni csak tankolni!
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1330 Dátum:
2011.10.29 szombat, 12:59:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.10.29 szombat, 10:15:32
ez meg baromság. jót kell venni, és akkor nem kell rá semmit költeni. az enyém 350000-en túl van óra szerint is, és a -20-ban is első főtengelyfordulatra indul.
Igen csak magyarországon vagyunk ahol ez szinte lehetetlen ,főleg kereskedésből
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1331 Dátum:
2011.10.29 szombat, 15:31:28 »
Idézetet írta: ndan - 2011.10.29 szombat, 12:59:12
Ezen lehetne vitatkozni, de az tény hogy a TDI a világ végére elmegy és ***t se kell rákölteni csak tankolni!
ezzel is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1332 Dátum:
2011.10.29 szombat, 15:32:38 »
Idézetet írta: ndan - 2011.10.29 szombat, 12:59:58
Igen csak magyarországon vagyunk ahol ez szinte lehetetlen ,főleg kereskedésből
mi a lehetetlen? olvasd már végig a lényeget. óra szerint van benne 350k. lehet ez valójában akár 5 is, de tőlem lehet 9 is, ha pöccre indul bármikor
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1333 Dátum:
2011.10.29 szombat, 16:07:10 »
Idézetet írta: coboy - 2011.10.29 szombat, 11:47:10
az én ötletem: nekem ugya ezeket a hbajeleket produkálta,átcsöveztem stb. levegösödés sehol.a megoldás BOSCH lett.
Szóval akkor adagolóra tippelsz.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1334 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 12:19:59 »
Idézetet írta: Viló - 2011.10.29 szombat, 16:07:10
Szóval akkor adagolóra tippelsz.
én esetemben nem tipp volt,és ugyan azt a hiba jeleket és javitásokat irtad ami nállam is meg volt én a bosch-ra cserére voksoltam.persze a lucast is meg lehet javitani,nem eltétlen szükség a csere.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
pussy100
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1335 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 14:33:25 »
Üdvözlöm a tisztelt fórumozókat˘! Egy apró de bosszantó hiba jelentkezett az én nagyrabecsült mondeomon (mk2 1.8 td 98)!Hideginditással nincs semmi gond nem buborékos az üzemanyag sem,szűrő uj,idönként folyamatos tenpónál hirtelen picit gyorsit majd visszaáll az eredeti tennénnékpóra, persze nem adok neki plussz gázt !!Valahogy olyan érzés mintha eldugulna majd kidugulna!!Gondoltam már arra is hogy néha lelassul a turbó, a fogyastáson nem látszik semmi 5,9/100 Pár jó tippet vagy jótanácsot szivesen vennék!köszönöm
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1336 Dátum:
2011.11.02 szerda, 19:23:05 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.10.17 hétfő, 18:26:30
Keresnék 97'-eshez működő porlasztókat kölcsönbe.
szeretném ellenőrizni jók e a porlasztóim.
Köszönet Viló-nak a porlasztókért, és a NAGY MÁGUSnak (GinJoy aki a füstből, lovakat csinál.) az életre keltésért.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1337 Dátum:
2011.11.02 szerda, 19:24:31 »
Keresnék működő előtőltés állító motort. MKII elektromos.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1338 Dátum:
2011.11.02 szerda, 19:27:53 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.02 szerda, 19:23:05
NAGY MÁGUSnak (GinJoy aki a füstből, lovakat csinál.) az életre keltésért.
ö már csak ilyen
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1339 Dátum:
2011.11.02 szerda, 20:27:58 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.02 szerda, 19:24:31
Keresnék működő előtőltés állító motort. MKII elektromos.
Ha kell azt is tudok adni.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1340 Dátum:
2011.11.02 szerda, 20:29:21 »
Idézetet írta: Viló - 2011.11.02 szerda, 20:27:58
Ha kell azt is tudok adni.
Azt kéne tudni kiemel-e és visszaenged?
Az enyém teljes kinyomva megrekedt. A motor zúg, de nem működik.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1341 Dátum:
2011.11.02 szerda, 20:29:34 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.02 szerda, 19:23:05
Köszönet Viló-nak a porlasztókért, és a NAGY MÁGUSnak (GinJoy aki a füstből, lovakat csinál.) az életre keltésért.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1342 Dátum:
2011.11.02 szerda, 20:31:48 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.02 szerda, 20:29:21
Azt kéne tudni kiemel-e és visszaenged?
Az enyém teljes kinyomva megrekedt. A motor zúg, de nem működik.
Ki tudom próbálni kiszedett állapotban?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1343 Dátum:
2011.11.02 szerda, 20:35:53 »
Idézetet írta: Viló - 2011.11.02 szerda, 20:31:48
Ki tudom próbálni kiszedett állapotban?
Ha a tüske nincs kitolva, és ráadod a gyújtást, elindul kifele.
elméletileg, később, visszaenged.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1344 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 11:18:38 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.02 szerda, 20:35:53
Ha a tüske nincs kitolva, és ráadod a gyújtást, elindul kifele.
elméletileg, később, visszaenged.
Megnéztem. Szerintem jó.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1345 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 19:18:27 »
Idézetet írta: Viló - 2011.11.03 csütörtök, 11:18:38
Megnéztem. Szerintem jó.
Mi az ára?
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1346 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 19:59:30 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.03 csütörtök, 19:18:27
Mi az ára?
5 péz.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1347 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 20:09:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.10.29 szombat, 15:32:38
Az az érdekes, megszűnt a melegedés.
Nem forralja a vizet.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Mamy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1348 Dátum:
2011.11.05 szombat, 18:43:48 »
Sziasztok!
Az a gondom,hogy megnőtt a fogyasztásom 7 liter (autópályán 120-nál is) Lucas adagoló.
Ja,nem indul pöcre. 2-3 forgatni kell reggelente 1 izzítás után.
Érdemes Bosch-ra cserélni. Kb mi az ára?
Előre is köszönöm!
Naplózva
Mondeo MKII 1.8 td
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1349 Dátum:
2011.11.05 szombat, 18:45:57 »
Idézetet írta: Mamy - 2011.11.05 szombat, 18:43:48
Sziasztok!
Az a gondom,hogy megnőtt a fogyasztásom 7 liter (autópályán 120-nál is) Lucas adagoló.
Ja,nem indul pöcre. 2-3 forgatni kell reggelente 1 izzítás után.
Érdemes Bosch-ra cserélni. Kb mi az ára?
Előre is köszönöm!
csak ezért nem feltétlenül. először meg kéne nézni mi baja, lehet, hogy apró beállítás
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ