Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:00:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1558749 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2011.09.28 szerda, 19:35:31 »

Sziasztok,a fiam 1,8 TD-ről akarom tudni hogy 1,8 benzinesből levő tank , egyezik-e a 1,8 TD-be.
sürgős hogy tudjuk.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.28 szerda, 19:39:43 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2011.09.28 szerda, 20:30:00 »

és a fentieken kívül egy visszacsapó szelepet sem árt beiktatni a gázolaj vezetékbe.
hello ,nem aludni ,aki tudja  *nyeremény,
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.28 szerda, 21:00:44 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2011.09.30 péntek, 15:36:19 »

hello ,nem aludni ,aki tudja  *nyeremény,
Sajnos nagy alvások voltak ,de ma eldől ,nektek csak ennyi.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2011.10.01 szombat, 20:28:22 »

Sziasztok,a fiam 1,8 TD-ről akarom tudni hogy 1,8 benzinesből levő tank , egyezik-e a 1,8 TD-be.
sürgős hogy tudjuk.

Azt nem tudom, de pici pénzért van 1.8TD tankom (2 is  Cool)
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2011.10.15 szombat, 17:23:47 »

október közepe és indul mindenkinek minden?  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
blixx
Vendég
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 11:13:05 »

Sziasztok.
A következő problémára keresek megoldást: A szelepfedél tetején van egy lapos kör alakú alkatrész, az olajbeöntősapkával átellenben- ha jól tudom a kartergáz szűrője van alatta- ez alól elkezdett erősen szivárogni az olaj. megpróbáltam fordítani rajta jobbra is, balra is de a szivárgás továbbra is megmaradt. Esetleg ha valaki tud segíteni előre is köszönöm. (1998, 1,8TD).
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 13:48:55 »

Sziasztok.
A következő problémára keresek megoldást: A szelepfedél tetején van egy lapos kör alakú alkatrész, az olajbeöntősapkával átellenben- ha jól tudom a kartergáz szűrője van alatta- ez alól elkezdett erősen szivárogni az olaj. megpróbáltam fordítani rajta jobbra is, balra is de a szivárgás továbbra is megmaradt. Esetleg ha valaki tud segíteni előre is köszönöm. (1998, 1,8TD).
csere másik szelepfedélre. meg lehet mókolni othon, de nem sokáig tart utána sem. nem szűrő van alatta, csak egy rugó meg egy zárósapka, hogy a turbó ne szívja ki belőle a sok olajat. tul sok szívóerőnél elzár
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
blixx
Vendég
« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 10:13:30 »

csere másik szelepfedélre. meg lehet mókolni othon, de nem sokáig tart utána sem. nem szűrő van alatta, csak egy rugó meg egy zárósapka, hogy a turbó ne szívja ki belőle a sok olajat. tul sok szívóerőnél elzár
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 18:26:30 »

Keresnék 97'-eshez működő porlasztókat kölcsönbe.
szeretném ellenőrizni jók e a porlasztóim.  worship
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2011.10.25 kedd, 08:11:48 »

Hali. Ez nagyon komoly,senkinek semmi baja a TD vel. Érdeklődnék hogy ha rádugatom számítógépre hibák kiolvasására akkor az mennyire tuti? Értem ezt úgy hogy volt olyan autóm ami olyanokat is kiirkált hibának ami nem is volt benne.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2011.10.25 kedd, 19:44:11 »

Hali. Ez nagyon komoly,senkinek semmi baja a TD vel. Érdeklődnék hogy ha rádugatom számítógépre hibák kiolvasására akkor az mennyire tuti? Értem ezt úgy hogy volt olyan autóm ami olyanokat is kiirkált hibának ami nem is volt benne.
Azért, mert nem volt benne.  nyes
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2011.10.26 szerda, 04:48:01 »

Sziasztok. Van egy 1.8td motoros mondim. Lenne egy olyan kérdésem hogy reggel inditás elött felkell pumpálnom kézzel az üzemanyagot, de nem látok sehol szivárgást. mit kéne megnéznem még? köszi a válaszokat és a segitséget.

Menet közben állt már le a motor ha nem tartottad fordulaton? Pl. én így szívtam sokáig, mire kiderült, hogy a gázolaj-szűrőház membránja volt foszlott...
Ill ellenőrizd a csavart a szűrőház alján. Sokszor az is gond lehet. (ha a proléma a házzal van, szólj, van egy majdnem új szűrőházam)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2011.10.26 szerda, 04:51:17 »

A szűrőház membránját kéne megvizsgálni nem-e ott jut levegő a rendszerbe.
Ja és a gyári műanyagcsöves gyorscsatis helyett gumicsöves-bilincses megoldást javaslom

Még hozzátenném a gázolaj-előmelegítő csatlakozásainak vizsgálatát, gyorsmegoldásként a gyorscsatik körbeszigetelését... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2011.10.26 szerda, 04:58:51 »

csere másik szelepfedélre. meg lehet mókolni othon, de nem sokáig tart utána sem. nem szűrő van alatta, csak egy rugó meg egy zárósapka, hogy a turbó ne szívja ki belőle a sok olajat. tul sok szívóerőnél elzár

nekem is volt a 95-ös mocimmal is hasonló probléma, meg most a 97-es is kezd a kör körül olajosodni, hogy értetted, hogy nem tart sokáig? új szelepfedéllel sem szűnik meg a gond? mindig olajos lesz a teteje? (a 95-ös motornál kb. a 6. évnél kezdett csak ilyet csinálni, addig enni lehetett róla, olyan tiszta volt Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2011.10.26 szerda, 05:01:30 »

október közepe és indul mindenkinek minden?  eljen

Röffen pöccre, pedig szabadban van szegény és akadtak már 3 fokos hajnalok... Mondeo nah.  eljen wave eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:21:08 »

nekem is volt a 95-ös mocimmal is hasonló probléma, meg most a 97-es is kezd a kör körül olajosodni, hogy értetted, hogy nem tart sokáig? új szelepfedéllel sem szűnik meg a gond? mindig olajos lesz a teteje? (a 95-ös motornál kb. a 6. évnél kezdett csak ilyet csinálni, addig enni lehetett róla, olyan tiszta volt Smiley )
az otthoni megcsinálás nem tart sokáig
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tdmondeo
Vendég
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2011.10.28 péntek, 15:16:39 »

Sziasztok! Új tag vagyok a fórumon, azért regisztráltam, hogy minnél többet megtudjak erről a típusról, mert ilyet szeretnék venni. Kérdésem ehhez is kapcsolódik.

Kérdés: Jelenleg egy Alfa Romeo 146 1,6 boxer szgk.-m van és szeretném lecserélni egy 1999-es évjáraratú GLX felszereltségű 1,8TD Mondeo vásárlását tervezem, mégpedig ezt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-5219411

Mire kell odafigyelni a vásárlásnál, mik a típushibái, mennyi a fogyasztása normál felhasználás mellett, stb.
Illetve még azt kérdezném, hohy érdemes-e megchipelni, vagy nem.

A válaszokat előre is köszönöm.

Norbi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2011.10.28 péntek, 15:38:57 »

Sziasztok! Új tag vagyok a fórumon, azért regisztráltam, hogy minnél többet megtudjak erről a típusról, mert ilyet szeretnék venni. Kérdésem ehhez is kapcsolódik.

Kérdés: Jelenleg egy Alfa Romeo 146 1,6 boxer szgk.-m van és szeretném lecserélni egy 1999-es évjáraratú GLX felszereltségű 1,8TD Mondeo vásárlását tervezem, mégpedig ezt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-5219411

Mire kell odafigyelni a vásárlásnál, mik a típushibái, mennyi a fogyasztása normál felhasználás mellett, stb.
Illetve még azt kérdezném, hohy érdemes-e megchipelni, vagy nem.

A válaszokat előre is köszönöm.

Norbi
6-6,5 a fogyi átlagban
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2011.10.28 péntek, 15:40:49 »

Sziasztok! Új tag vagyok a fórumon, azért regisztráltam, hogy minnél többet megtudjak erről a típusról, mert ilyet szeretnék venni. Kérdésem ehhez is kapcsolódik.

Kérdés: Jelenleg egy Alfa Romeo 146 1,6 boxer szgk.-m van és szeretném lecserélni egy 1999-es évjáraratú GLX felszereltségű 1,8TD Mondeo vásárlását tervezem, mégpedig ezt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-5219411

Mire kell odafigyelni a vásárlásnál, mik a típushibái, mennyi a fogyasztása normál felhasználás mellett, stb.
Illetve még azt kérdezném, hohy érdemes-e megchipelni, vagy nem.

A válaszokat előre is köszönöm.

Norbi

Ennyi pénzért inkább VW motoros 1,9 TDI-t vegyél.Sokkal jobban jársz vele.A Mondeot felesleges chippelni mivel nem teljesen elektromos adagoló van rajta.
Naplózva
tdmondeo
Vendég
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2011.10.28 péntek, 15:45:24 »



Az a baj, hogy 650-700e-ért csak régi III-as Golfot kapok, vagy régi Passatot... A Mondeo pedig '99-es.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2011.10.28 péntek, 18:35:15 »

......én is vettem 1.8 TD, a motortérben van kuszaság és gány! Valaki tudna egy korrekt módon berendezett motortér fotójával segíteni nekem Huh?
Előre is köszöNet !! 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:04:47 »

Az a baj, hogy 650-700e-ért csak régi III-as Golfot kapok, vagy régi Passatot... A Mondeo pedig '99-es.
Persze így igaz. aki mondeoban gondolkodik, az nem fog drágábban full fapad fhosvágent venni, hiába jó a motorja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tdmondeo
Vendég
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2011.10.28 péntek, 20:45:51 »

Persze így igaz. aki mondeoban gondolkodik, az nem fog drágábban full fapad fhosvágent venni, hiába jó a motorja
Mindenképp Mondeon gondolkodok, nagyon megtetszett ez a típus, eléggé nagy, kényelmes és jókat hallottam róla.
Csak azért írtam ide, hogy mégis valami típushibát megtudjak esetleg a tulajdonosoktól, és hogy mire érdemes figyelni vásárlásnál. A népítéleten már elolvastam a véleményeket, ott jókat írtak.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2011.10.29 szombat, 09:50:13 »

Persze így igaz. aki mondeoban gondolkodik, az nem fog drágábban full fapad fhosvágent venni, hiába jó a motorja

Igaz csak azon kell elgondolkodni hogy egy 94es full alap Golf3 is 600e fölött megy.Egy 94es Mondeo árát inkább hagyjuk
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2011.10.29 szombat, 09:51:49 »

Mindenképp Mondeon gondolkodok, nagyon megtetszett ez a típus, eléggé nagy, kényelmes és jókat hallottam róla.
Csak azért írtam ide, hogy mégis valami típushibát megtudjak esetleg a tulajdonosoktól, és hogy mire érdemes figyelni vásárlásnál. A népítéleten már elolvastam a véleményeket, ott jókat írtak.

Te tudod, majd ha már ráköltöttél egy valag lóvét és *** lesz akkor majd meggondolod hogy miért nem tdi-t vettél.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:13:38 »

Igaz csak azon kell elgondolkodni hogy egy 94es full alap Golf3 is 600e fölött megy.Egy 94es Mondeo árát inkább hagyjuk
éppen ez az, mért fizessen 6k-t egy szharos golfért, ha feléért rendes kocsit kap
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:15:32 »

Te tudod, majd ha már ráköltöttél egy valag lóvét és *** lesz akkor majd meggondolod hogy miért nem tdi-t vettél.
ez meg baromság. jót kell venni, és akkor nem kell rá semmit költeni. az enyém 350000-en túl van óra szerint is, és a -20-ban is első főtengelyfordulatra indul.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:38:23 »

Sziasztok!

Egy ismerősöm autója (98 MKII 1.8TD GHIA) a következőt produkálja.
Reggel indításkor csak 7-9 főtengely fordulatra képes elindítani a kocsit.
Utána szépen jár, jól megy, nem füstöl stb..
Bemelegedés után ha leállítja, közvetlenül utána még be tudja indítani.
Viszont ha vár 2 percet akkor már újra a reggeli szindróma jön elő.
Levegősödésre gondolt és ezen felbuzdulva ki lett cserélve az üzemanyag tanktól a csövezés egész az adagolóig.
A tápszivattyú is és onnantól az adagolóig átlátszó csövek mennek. Buboréknak semmi nyoma.
Porlasztók kivéve és megnyomatva (140 bar). Kompresszió megmérve: 28 bar.
Gázolajat nem látni sehol se szivárogni. Közbe az önindító is nyekkre vágódott, ezért az is ki lett cserélve.
Bármi ötlet?
 help
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:47:10 »

Sziasztok!

Egy ismerősöm autója (98 MKII 1.8TD GHIA) a következőt produkálja.
Reggel indításkor csak 7-9 főtengely fordulatra képes elindítani a kocsit.
Utána szépen jár, jól megy, nem füstöl stb..
Bemelegedés után ha leállítja, közvetlenül utána még be tudja indítani.
Viszont ha vár 2 percet akkor már újra a reggeli szindróma jön elő.
Levegősödésre gondolt és ezen felbuzdulva ki lett cserélve az üzemanyag tanktól a csövezés egész az adagolóig.
A tápszivattyú is és onnantól az adagolóig átlátszó csövek mennek. Buboréknak semmi nyoma.
Porlasztók kivéve és megnyomatva (140 bar). Kompresszió megmérve: 28 bar.
Gázolajat nem látni sehol se szivárogni. Közbe az önindító is nyekkre vágódott, ezért az is ki lett cserélve.
Bármi ötlet?
 help
az én ötletem: nekem ugya ezeket a hbajeleket produkálta,átcsöveztem stb. levegösödés sehol.a megoldás BOSCH lett.  taps
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2011.10.29 szombat, 12:59:12 »

éppen ez az, mért fizessen 6k-t egy szharos golfért, ha feléért rendes kocsit kap

Ezen lehetne vitatkozni, de az tény hogy a TDI a világ végére elmegy és szart se kell rákölteni csak tankolni!
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2011.10.29 szombat, 12:59:58 »

ez meg baromság. jót kell venni, és akkor nem kell rá semmit költeni. az enyém 350000-en túl van óra szerint is, és a -20-ban is első főtengelyfordulatra indul.

Igen csak magyarországon vagyunk ahol ez szinte lehetetlen ,főleg kereskedésből
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2011.10.29 szombat, 15:31:28 »

Ezen lehetne vitatkozni, de az tény hogy a TDI a világ végére elmegy és ***t se kell rákölteni csak tankolni!
ezzel is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2011.10.29 szombat, 15:32:38 »

Igen csak magyarországon vagyunk ahol ez szinte lehetetlen ,főleg kereskedésből
mi a lehetetlen? olvasd már végig a lényeget. óra szerint van benne 350k. lehet ez valójában akár 5 is, de tőlem lehet 9 is, ha pöccre indul bármikor
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2011.10.29 szombat, 16:07:10 »

az én ötletem: nekem ugya ezeket a hbajeleket produkálta,átcsöveztem stb. levegösödés sehol.a megoldás BOSCH lett.  taps

Szóval akkor adagolóra tippelsz.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 12:19:59 »

Szóval akkor adagolóra tippelsz.
én esetemben nem tipp volt,és ugyan azt a hiba jeleket és javitásokat irtad  ami nállam is meg volt én a bosch-ra cserére voksoltam.persze a lucast is meg lehet javitani,nem eltétlen szükség a csere.  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
pussy100
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 14:33:25 »

Üdvözlöm a tisztelt fórumozókat˘! Egy apró de bosszantó hiba jelentkezett az én nagyrabecsült mondeomon (mk2 1.8 td 98)!Hideginditással nincs semmi gond nem buborékos az üzemanyag sem,szűrő uj,idönként folyamatos tenpónál hirtelen picit gyorsit majd visszaáll az eredeti tennénnékpóra, persze nem adok neki plussz gázt !!Valahogy olyan érzés mintha eldugulna majd kidugulna!!Gondoltam már arra is hogy néha lelassul a turbó, a fogyastáson nem látszik semmi 5,9/100 Pár jó tippet vagy jótanácsot szivesen vennék!köszönöm  falbav duhos2
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2011.11.02 szerda, 19:23:05 »

Keresnék 97'-eshez működő porlasztókat kölcsönbe.
szeretném ellenőrizni jók e a porlasztóim.  worship
Köszönet Viló-nak a porlasztókért, és a NAGY MÁGUSnak (GinJoy aki a füstből, lovakat csinál.) az életre keltésért.  worship worship worship worship
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2011.11.02 szerda, 19:24:31 »

Keresnék működő előtőltés állító motort. MKII elektromos.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2011.11.02 szerda, 19:27:53 »

NAGY MÁGUSnak (GinJoy aki a füstből, lovakat csinál.) az életre keltésért.  worship worship worship worship
ö már csak ilyen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2011.11.02 szerda, 20:27:58 »

Keresnék működő előtőltés állító motort. MKII elektromos.


Ha kell azt is tudok adni.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2011.11.02 szerda, 20:29:21 »

Ha kell azt is tudok adni.   Wink
Azt kéne tudni kiemel-e és visszaenged?
Az enyém teljes kinyomva megrekedt. A motor zúg, de nem működik.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2011.11.02 szerda, 20:29:34 »

Köszönet Viló-nak a porlasztókért, és a NAGY MÁGUSnak (GinJoy aki a füstből, lovakat csinál.) az életre keltésért.  worship worship worship worship

 wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2011.11.02 szerda, 20:31:48 »

Azt kéne tudni kiemel-e és visszaenged?
Az enyém teljes kinyomva megrekedt. A motor zúg, de nem működik.

Ki tudom próbálni kiszedett állapotban?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2011.11.02 szerda, 20:35:53 »

Ki tudom próbálni kiszedett állapotban?

fejvakaras Ha a tüske nincs kitolva, és ráadod a gyújtást, elindul kifele.
elméletileg, később, visszaenged.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 11:18:38 »

fejvakaras Ha a tüske nincs kitolva, és ráadod a gyújtást, elindul kifele.
elméletileg, később, visszaenged.

Megnéztem. Szerintem jó.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 19:18:27 »

Megnéztem. Szerintem jó.
Mi az ára?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 19:59:30 »

Mi az ára?

5 péz.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 20:09:14 »


Az az érdekes, megszűnt a melegedés.  wilting
Nem forralja a vizet.  taps
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2011.11.05 szombat, 18:43:48 »

Sziasztok!
Az a gondom,hogy megnőtt a fogyasztásom 7 liter (autópályán 120-nál is) Lucas adagoló.
Ja,nem indul pöcre. 2-3 forgatni kell reggelente 1 izzítás után.
Érdemes Bosch-ra cserélni. Kb mi az ára? 
Előre is köszönöm! 
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2011.11.05 szombat, 18:45:57 »

Sziasztok!
Az a gondom,hogy megnőtt a fogyasztásom 7 liter (autópályán 120-nál is) Lucas adagoló.
Ja,nem indul pöcre. 2-3 forgatni kell reggelente 1 izzítás után.
Érdemes Bosch-ra cserélni. Kb mi az ára? 
Előre is köszönöm! 
csak ezért nem feltétlenül. először meg kéne nézni mi baja, lehet, hogy apró beállítás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.