Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:56:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560289 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1400 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:08:05 »

mindegy, engedd picit lejjebb a gázkart! nincs rárakva teleszkóp esetleg? arra gondolok még, hogy akad esetleg
Azért nem gondolom,hogy a teleszkópja akad,mert ha simán üresben van a motor és úgy felpörgetem,akkor gyönyörűen visszaáll egyenletes tempóval alapjáratig.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1401 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:10:46 »

Azért nem gondolom,hogy a teleszkópja akad,mert ha simán üresben van a motor és úgy felpörgetem,akkor gyönyörűen visszaáll egyenletes tempóval alapjáratig.
ugye úgy állítottál alapjáratot , hogy az emelőmotor bowdenje ki volt akasztva belőle?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1402 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:17:31 »

ugye úgy állítottál alapjáratot , hogy az emelőmotor bowdenje ki volt akasztva belőle?
Természetesen.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1403 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:20:06 »

Természetesen.
és az a motor jól működik? az is szokott ilyet csinálni, hogy nem enged rendesen vissza ha túl feszes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1404 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:28:25 »

és az a motor jól működik? az is szokott ilyet csinálni, hogy nem enged rendesen vissza ha túl feszes
Mondom,üresben,ha felpörgetem,akár 4000-ig,akkor is szépen egyenletesen visszaáll alapjáratra,csak akkor szarakodik,ha terhelés alatt van a motor.Annyira nem zavaró,csak nem értem az okát.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1405 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:33:10 »

Mondom,üresben,ha felpörgetem,akár 4000-ig,akkor is szépen egyenletesen visszaáll alapjáratra,csak akkor ***akodik,ha terhelés alatt van a motor.Annyira nem zavaró,csak nem értem az okát.
Pont a terhelés miatt gondolom. próbáld ki, ha kiakasztod belőle a bowdent
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1406 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:37:09 »

Pont a terhelés miatt gondolom. próbáld ki, ha kiakasztod belőle a bowdent
OK. Wink
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #1407 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 08:12:56 »

  Sziasztok!
 Inkontinencia problémája lett a mondeónknak. 16 éves elmúlt, rendszertelenül maga alá enged néha csak néhány csöpp, néha viszont egy hatalmas tenyérnyi olajfoltot. Az alsó takarólemezt lebontottam, úgy látom a rendszertelen olajszivárgás (folyás) helye a motor alsó részén van. Az olajszűrő csatlakozása másik oldalán van egy menetes furat, amit egy 27-es kulcsnyílású csavar zár le, a csavar lemezbiztosítással van rögzítve. Félek a csavart megbontani, nem tudom mi van mögötte, a lemezes biztosítás arra utal, hogy baj, ha ez a csavar kilazul. Attól is tartok, ha kicsavarom jön vele a menet is és akkor  falbav
 Lehet, hogy a motor leállítása után az olajszivattyú nyomása valami miatt néha megmarad ebben a térben és ez a nyomás a csavar nem megfelelő tömítettsége miatt itt szivárog el? Vagy ez hülyeség? help
                                      Üdv.: Papi
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1408 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:21:24 »

Üdv!

Nem kaptam választ, ezért végtelenül udvariasan újra kérdezem:

Ha nem működik az a kütyü, amelyik az adagolóra menő második bowdent mozgatja (mert nem mozdul sosem nálam), az hogyan jelentkezik?

A kocsi indul, megy, nem füstöl, de szerintem erőtlen, a legkisebb emelkedőn vissza kell váltani, s 2000 fordulat alatt kitaposhatom a gázpedált a lámpák közé, akkor sem akar gyorsulni.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1409 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:52:30 »

csak nem lesz 100 egy szimering csere mert akkor neki megyek a Tiszának vagy a kocsit tolom be oda !!
New!
Ha száz nem is lesz de 30 az már biztosan. A váltó felőli szimering ereszt!
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1410 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 19:31:29 »

Üdv!
Ha nem működik az a kütyü, amelyik az adagolóra menő második bowdent mozgatja (mert nem mozdul sosem nálam), az hogyan jelentkezik?
Az előtöltést szabályozza.
Indításnál, gyorsításnál besegít.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1411 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:30:47 »

Az előtöltést szabályozza.
Indításnál, gyorsításnál besegít.
gyorsításnál nem, csak indulásnál, alapjáratnál, és a fordulat viszaejtésénél
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1412 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:33:19 »

New!
Ha száz nem is lesz de 30 az már biztosan. A váltó felőli szimering ereszt!
Nézzétek meg, hogy a szimering ereszt, vagy a ház tömítése. szimeringet pár ezresért lehet venni, de komletten 20 körül van, plusz meló. a ház tömítését lehet javítani, de nem könnyű eset. csak akkor csináltasd, ha nagyon gáz, vagy ha nem annyira, akkor kösd össze kuplungozással
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1413 Dátum: 2011.11.18 péntek, 07:36:22 »

Köszönöm a válaszokat a második bowdenről az adagolóban, de kétféle választ kaptam. Vagy segít a gyorsításban vagy nem. Az alapjárat hibátlan, visszaesik rendesen, a gép indul majdnem elsőre, csak gyenge.
Ha nyitott motorháznál kézzel gázt adok, akkor mozdulnia kellene a második karnak is? Nálam nem. Akkor azért van az a kis potméter 3 vezetékkel a gázkaron az adagolón, hogy ezt szabályozza? Mert szerintem ez az adagoló full mechanikus, nem kell neki semmi delej.
Azért forszírozom a dolgot, mert sok dízel kocsim volt eddig, mindig szerettem kis fordulaton nyomatékból vezetni, de most 2000 alatt egyszerűen semmi. Elindulásnál sík úton képes félig lefulladni, visszább kell nyomnom a kuplungot, vagyis kétszeri nekilendülésre indul meg. Vagy egyszerűen kicsi az 1750 cm3 ekkora kasznihoz? Ebbe is belenyugszok, de ha egy WD40 spriccel visszakapnék 50 LE-őt, annak nagyon örülnék.
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #1414 Dátum: 2011.11.18 péntek, 10:10:47 »

Köszönöm a válaszokat a második bowdenről az adagolóban, de kétféle választ kaptam. Vagy segít a gyorsításban vagy nem. Az alapjárat hibátlan, visszaesik rendesen, a gép indul majdnem elsőre, csak gyenge.
Ha nyitott motorháznál kézzel gázt adok, akkor mozdulnia kellene a második karnak is? Nálam nem. Akkor azért van az a kis potméter 3 vezetékkel a gázkaron az adagolón, hogy ezt szabályozza? Mert szerintem ez az adagoló full mechanikus, nem kell neki semmi delej.
Azért forszírozom a dolgot, mert sok dízel kocsim volt eddig, mindig szerettem kis fordulaton nyomatékból vezetni, de most 2000 alatt egyszerűen semmi. Elindulásnál sík úton képes félig lefulladni, visszább kell nyomnom a kuplungot, vagyis kétszeri nekilendülésre indul meg. Vagy egyszerűen kicsi az 1750 cm3 ekkora kasznihoz? Ebbe is belenyugszok, de ha egy WD40 spriccel visszakapnék 50 LE-őt, annak nagyon örülnék.

Szia!
 Gázadásnál bizony mozdulni kell a második karnak is, mégpedig előre hátra! A probléma abból szokott adódni, hogy a menetes szár tengelye kikopik és a műanyag fogaskeret nem tudja forgatni a fogasléc, vagy a fogaskeréknek letört egy foga. De ha szerencséd van, akkor csak ki kell tisztítani. Az akksi alatt van, könnyen kiszerelhető! Ha a fórum keresőjébe beírod, hogy "dúsító motor", sok hasznos infót kaphatsz! Én bontottat vettem két éve, 7 e Ft-ért, vaterán, azóta is jó, remélem az is marad!
      Üdv.: Papi
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #1415 Dátum: 2011.11.18 péntek, 10:26:50 »

Sziasztok!
 Inkontinencia problémája lett a mondeónknak. 16 éves elmúlt, rendszertelenül maga alá enged néha csak néhány csöpp, néha viszont egy hatalmas tenyérnyi olajfoltot. Az alsó takarólemezt lebontottam, úgy látom a rendszertelen olajszivárgás (folyás) helye a motor alsó részén van. Az olajszűrő csatlakozása másik oldalán van egy menetes furat, amit egy 27-es kulcsnyílású csavar zár le, a csavar lemezbiztosítással van rögzítve. Félek a csavart megbontani, nem tudom mi van mögötte, a lemezes biztosítás arra utal, hogy baj, ha ez a csavar kilazul. Attól is tartok, ha kicsavarom jön vele a menet is és akkor   falbav
 Lehet, hogy a motor leállítása után az olajszivattyú nyomása valami miatt néha megmarad ebben a térben és ez a nyomás a csavar nem megfelelő tömítettsége miatt itt szivárog el? Vagy ez hülyeség? help
  A problémámat még azzal egészíteném ki, hogy az olajfogyás azt hiszem az olajszint függvénye is! Az este megnéztem az olajszintet, a minimum alatt volt egy ici-picivel, reggelre a szivárgás minimális volt! Reggel föltöltöttem közép állásig, bejöttem a munkahelyemre (25 km), az előbb alánéztem és ott a fél tenyérnyi olajfolt!!! help help help
          Üdv.: Papi                                
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #1416 Dátum: 2011.11.18 péntek, 15:04:00 »

  Sziasztok!
 Inkontinencia problémája lett a mondeónknak. 16 éves elmúlt, rendszertelenül maga alá enged néha csak néhány csöpp, néha viszont egy hatalmas tenyérnyi olajfoltot. Az alsó takarólemezt lebontottam, úgy látom a rendszertelen olajszivárgás (folyás) helye a motor alsó részén van. Az olajszűrő csatlakozása másik oldalán van egy menetes furat, amit egy 27-es kulcsnyílású csavar zár le, a csavar lemezbiztosítással van rögzítve. Félek a csavart megbontani, nem tudom mi van mögötte, a lemezes biztosítás arra utal, hogy baj, ha ez a csavar kilazul. Attól is tartok, ha kicsavarom jön vele a menet is és akkor  falbav
 Lehet, hogy a motor leállítása után az olajszivattyú nyomása valami miatt néha megmarad ebben a térben és ez a nyomás a csavar nem megfelelő tömítettsége miatt itt szivárog el? Vagy ez hülyeség? help
                                      Üdv.: Papi
Szia!
Nekem is volt hasonló gondom pár éve!
Nekem az olajhűtő tömítéskészletét kellett kicserélni,ha jól emlékszem ott is ilyen kulcsnyílású csavar volt,ha jól emlékszem.
Haverom kicserélte,kicsit megútált érte,de azóta jó.
Üdv: G.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1417 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:12:55 »

Szia!
Gázadásnál bizony mozdulni kell a második karnak is, mégpedig előre hátra!

Bizony, hogy nem kell, csak amikor elengeded a gázt, a fordulat visszaesését kompenzálja. ha gázt nyomsz, hiába is mozogna, mert nem is csinálna semmit.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #1418 Dátum: 2011.11.19 szombat, 07:54:43 »

Bizony, hogy nem kell, csak amikor elengeded a gázt, a fordulat visszaesését kompenzálja. ha gázt nyomsz, hiába is mozogna, mert nem is csinálna semmit.

Bocsi a pontatlanságért! Így igaz, csak gázadás után egyszer csak el kell engedni a gázkart (szerintem minél előbb), akkor pedig mozognia kellene!
                 Üdv.: Papi
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1419 Dátum: 2011.11.19 szombat, 09:43:09 »

Sziasztok !
A következő lenne a probléma! A motor fagypontig kb. két tekerésre indult. Két izzítással. Fagypont alatt addig tekeri az aksi még lassan a műszerfal fényei is kezdenek eltűnni.  200km folyamatos menet után is produkálta ezt. Rá öt percre indítva ugyanezt a jelenséget produkálja. Aztán egy órát leállítva lett és pöccre indult!  Mintha a motor hőmérsékletétől független lenne. De minden esetre ezt a jelenséget  a hideg idő hozta.
-mi lehet a gond Huh??
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1420 Dátum: 2011.11.19 szombat, 15:00:24 »

Sziasztok !
A következő lenne a probléma! A motor fagypontig kb. két tekerésre indult. Két izzítással. Fagypont alatt addig tekeri az aksi még lassan a műszerfal fényei is kezdenek eltűnni.  200km folyamatos menet után is produkálta ezt. Rá öt percre indítva ugyanezt a jelenséget produkálja. Aztán egy órát leállítva lett és pöccre indult!  Mintha a motor hőmérsékletétől független lenne. De minden esetre ezt a jelenséget  a hideg idő hozta.
-mi lehet a gond Huh??
Szoruló, kopott önindító? fejvakaras
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1421 Dátum: 2011.11.19 szombat, 15:04:44 »

5. én feltöltöttem a kocsit fagyállóval, 9 L.
8 napot használtam(kb 200Km), ma leengedtem a fagyállót mert ereszt a vízpumpa.
3 L-t tudtam leengedni.  falbav
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1422 Dátum: 2011.11.19 szombat, 17:03:50 »

Szoruló, kopott önindító? fejvakaras
......nem hinném. Az önindító megy rendesen. Az egyik kolléga magyarázott itt valami léghőmérséklet mérőt....de fogalmam  nincs hol keressem.       
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1423 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:03:29 »

Sziasztok !
A következő lenne a probléma! A motor fagypontig kb. két tekerésre indult. Két izzítással. Fagypont alatt addig tekeri az aksi még lassan a műszerfal fényei is kezdenek eltűnni.  200km folyamatos menet után is produkálta ezt. Rá öt percre indítva ugyanezt a jelenséget produkálja. Aztán egy órát leállítva lett és pöccre indult!  Mintha a motor hőmérsékletétől független lenne. De minden esetre ezt a jelenséget  a hideg idő hozta.
-mi lehet a gond Huh??
hát ha nem indul el egy izzításra, akkor ott a motorral is van baj, amúgy lehet akár adagoló beállítás is, vagy akár kopás is. légtömegmérőnek nincs köze hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1424 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:29:06 »

Még mindig az adagolóval agyalok.

Sokféle választ kaptam, ezek között volt olyan, hogy a második bowden hidegindításkor működik, gázadáskor működik, gázelvételkor működik. Ehhez képest nálam nem működik egyáltalán. Holnap kiszedem és megpróbálom kitakarítani és megérteni a működését.
Remélem, megtáltosodik a gép.
Kicsit off, de kerékcsapágy és egyebek cserén volt a gép és addig a lányom dévú matizát használtam 3 napig. Valami szörnyűség. Aztán visszaültem a bőrös, halk, lány rugózású, gyors, meleg gépbe és ismét rájöttem, hogy a Mondeo egy remek gép. Ha meg a bowdenem is mozogni fog, akkor non plus ultra.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1425 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:08:54 »

hát ha nem indul el egy izzításra, akkor ott a motorral is van baj, amúgy lehet akár adagoló beállítás is, vagy akár kopás is. légtömegmérőnek nincs köze hozzá
A következő megállapítás kezd bennem körvonalazódni. Jól át :::::::tak ezzel a verdával! Volt Ford szervizestől vettem állítólag motorikusan tökéletes állapotban, friss vezérművel, olaj, és szűrő cserésen, szuper BOSCH adagolóval. Ehhez képest a leveztet 1200 km után. Ez bő négy héttel a vásárlás után
-0C alatt alaig akar beindulni
-váltó oldalon szimering folyás
-vezérlési oldalon szimering csepegés
-akkumulátor 1 óra rádió hallgatás után annyira lemerül, hogy indításnál a műszerfal lámpái sem világítanak
-az első két kutyacsontot tuti cserélni kell
és egy csomó elektromos gond, de ennek nagy részét már a ti segítségetekkel megoldottam Smiley)
vagy egy motor kell....vagy egy motor generál 
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1426 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:12:05 »

A következő megállapítás kezd bennem körvonalazódni. Jól át :::::::tak ezzel a verdával! Volt Ford szervizestől vettem állítólag motorikusan tökéletes állapotban, friss vezérművel, olaj, és szűrő cserésen, szuper BOSCH adagolóval. Ehhez képest a leveztet 1200 km után. Ez bő négy héttel a vásárlás után
-0C alatt alaig akar beindulni
-váltó oldalon szimering folyás
-vezérlési oldalon szimering csepegés
-akkumulátor 1 óra rádió hallgatás után annyira lemerül, hogy indításnál a műszerfal lámpái sem világítanak
-az első két kutyacsontot tuti cserélni kell
és egy csomó elektromos gond, de ennek nagy részét már a ti segítségetekkel megoldottam Smiley)
vagy egy motor kell....vagy egy motor generál 
E-bay.co.uk...kb. 300-400 font egy totál felújított TD motor.Ennél olcsóbban nem úszod meg a generált.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1427 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:29:37 »

E-bay.co.uk...kb. 300-400 font egy totál felújított TD motor.Ennél olcsóbban nem úszod meg a generált.
100 E Huf nem elég akkor .....itthon nem is érdemes csináltatni Huh??? Szerzett már így be valaki motort Huh???
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1428 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:36:54 »

A következő megállapítás kezd bennem körvonalazódni. Jól át :::::::tak ezzel a verdával! Volt Ford szervizestől vettem állítólag motorikusan tökéletes állapotban, friss vezérművel, olaj, és szűrő cserésen, szuper BOSCH adagolóval. Ehhez képest a leveztet 1200 km után. Ez bő négy héttel a vásárlás után
-0C alatt alaig akar beindulni
-váltó oldalon szimering folyás
-vezérlési oldalon szimering csepegés
-akkumulátor 1 óra rádió hallgatás után annyira lemerül, hogy indításnál a műszerfal lámpái sem világítanak
-az első két kutyacsontot tuti cserélni kell
és egy csomó elektromos gond, de ennek nagy részét már a ti segítségetekkel megoldottam Smiley)
vagy egy motor kell....vagy egy motor generál 
khmm...azért nézz már mélyen magadba.A szimmering nem egyedi eset.Nekem például most lesz cserélve,a főtengely megvolt,a féltengelyeké most lesz.A kutyacsont gyakorlatilag vásárlás után cserélendő alkatrészek közé tartozik.Vásárlás előtt fél perc megnézni,hogy szakadt-e a gumi és megrángatni,hogy kopott-e.Az akku meg amúgy se szereti a minuszokat,de azért  ha egy akku haldoklik azért észrevehető...dízel indításról nulla fok alatt meg vagy jót vagy semmit,különben megint én leszek dízel körökben az első számú közellenség...
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1429 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:42:50 »

khmm...azért nézz már mélyen magadba.A szimmering nem egyedi eset.Nekem például most lesz cserélve,a főtengely megvolt,a féltengelyeké most lesz.A kutyacsont gyakorlatilag vásárlás után cserélendő alkatrészek közé tartozik.Vásárlás előtt fél perc megnézni,hogy szakadt-e a gumi és megrángatni,hogy kopott-e.Az akku meg amúgy se szereti a minuszokat,de azért  ha egy akku haldoklik azért észrevehető...dízel indításról nulla fok alatt meg vagy jót vagy semmit,különben megint én leszek dízel körökben az első számú közellenség...
....nem vagyok egy nagy autó szakértő, sőt semmilyen. Egy autóm volt ezelőtt. Az meg csak ment. S talán túlságosan megbízom emberekben. Így jártam.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1430 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:45:49 »

....nem vagyok egy nagy autó szakértő, sőt semmilyen. Egy autóm volt ezelőtt. Az meg csak ment. S talán túlságosan megbízom emberekben. Így jártam.
háát...ha rászánsz egy félórát és hamarabb feljössz a fórumra,akkor ingyen és bérmentve kaptál volna tanácsot mit nézz meg.Autóvásárlásnál soha nem szabad abban bízni,amit mondanak.Mindent végigtapizni,végignézni és ha valamit nem akarnak mutatni vagy mellébeszélnek akkor már sejtheted,hogy valami nem kóser.A szerelők meg már csak olyanok,hogy a szerelő autója sosincs megjavítva...(idézet a sógornőmtől...)
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1431 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 07:49:39 »

100 E Huf nem elég akkor .....itthon nem is érdemes csináltatni Huh??? Szerzett már így be valaki motort Huh???
Nézd,nem tudom mennyire van oda a tiéd motorja,mielőtt motort cserélnél érdemes volna megnézetned egy igazi szerelővel,hogy mit is kell javítani az autón.Nyílván kisebb javításokat érdemes megcsináltatni,de ha generáloztatni akarod,értsd ezalatt a komplett felújítást,akkor az alkatrész árak,illetve a szerviz költsége többe kerül,mint egy motorcsere.Azért írtam az e-bayt,mert ott minden alkatrészt be lehet szerezni olcsóbban,mint itthon.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1432 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 08:10:44 »

A következő megállapítás kezd bennem körvonalazódni. Jól át :::::::tak ezzel a verdával! Volt Ford szervizestől vettem állítólag motorikusan tökéletes állapotban, friss vezérművel, olaj, és szűrő cserésen, szuper BOSCH adagolóval. Ehhez képest a leveztet 1200 km után. Ez bő négy héttel a vásárlás után
-0C alatt alaig akar beindulni
-váltó oldalon szimering folyás
-vezérlési oldalon szimering csepegés
-akkumulátor 1 óra rádió hallgatás után annyira lemerül, hogy indításnál a műszerfal lámpái sem világítanak
-az első két kutyacsontot tuti cserélni kell
és egy csomó elektromos gond, de ennek nagy részét már a ti segítségetekkel megoldottam Smiley)
vagy egy motor kell....vagy egy motor generál 
ha bosch adagolód van, a 2. izzítás után már nincs hidegindító segédlet, és még nehezebben fog elindulni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1433 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 10:49:21 »

ha bosch adagolód van, a 2. izzítás után már nincs hidegindító segédlet, és még nehezebben fog elindulni

A Bosch adagoló az, amelyiken az a fránya második bowden is van? Vagy az mindkettőn van?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1434 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 11:46:20 »

A Bosch adagoló az, amelyiken az a fránya második bowden is van? Vagy az mindkettőn van?

Nem. azon nincs másik, és nem gyári beépítés. Nem is hasonlít a lucasra, úgy szoktuk csinálni a kocsira külön a bosch-t
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1435 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 12:29:25 »

ha bosch adagolód van, a 2. izzítás után már nincs hidegindító segédlet, és még nehezebben fog elindulni
.....tuti az van. De akkor milyen az az állítólag Ford szervizes aki ezt sem tudja......na mindegy! A lényeg,hogy kényelmes! És nagy! az, hogy két helyen folyik az olaj /orrán és a száján/ az majd orvosolódik. Végül is....beszépótó! de komolyan, mk3 akartam, de Puskin is megmondta .....minden az Anyegin múlik.......
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1436 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 12:48:18 »

Nem. azon nincs másik, és nem gyári beépítés. Nem is hasonlít a lucasra, úgy szoktuk csinálni a kocsira külön a bosch-t
Nem lehet,hogy a hidegindító patron bovdenjére gondol?A Bosch adagolón is van a viaszpatronból megy az alapjárat-emelő karra és az tényleg nem reagál a gázadásra,hiszen amíg hideg behúz,aztán ahogy melegszik,úgy enged ki.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1437 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 14:05:24 »

"EGR dugózás Mk2 TD" ......ez most mire is jó tulajdonképpen???
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1438 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 14:32:21 »

Lucas adagoló van a gépben, megnéztem. Most álltam fel a járdaszegélyre, kajálok, aztán egy haverral kivesszük a kütyüt, ami a bowdent mozgatja. 4 madzag megy rá, megpróbálom szétszedni ha kint lesz. Egész délelőtt a bontókat jártuk, de csak benzines gépek vannak itt, dízel mutatóba sem. Egy óra múlva okosabb leszek.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1439 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 16:42:24 »

ha bosch adagolód van, a 2. izzítás után már nincs hidegindító segédlet, és még nehezebben fog elindulni
ezt alátámasztom kétnapja kettöt izzitottam egyéb ok miatt (a gyerek várj valamit ott agytam.....)ki is oldottam a hideg inditó szerkezetet.-6 fokban copás is lett  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1440 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 18:52:51 »

ezt alátámasztom kétnapja kettöt izzitottam egyéb ok miatt (a gyerek várj valamit ott agytam.....)ki is oldottam a hideg inditó szerkezetet.-6 fokban copás is lett  eplus2
Hali.....
Láma kérdés! Ha két izzításra kiold a hidegindító. Akkor az hogyan áll vissza Huh??
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1441 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 19:04:18 »

Hali.....
Láma kérdés! Ha két izzításra kiold a hidegindító. Akkor az hogyan áll vissza Huh??
meg várod,hogy lehüljön,akkor vissza huzza a dusitokart.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1442 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 20:46:41 »

meg várod,hogy lehüljön,akkor vissza huzza a dusitokart.
.....oks így értem. Akkor nálam nem tudom mi a gond, de majd kiderül. Mert akitől vettem azt mondta : kicsit nehezen indul, de így fogyaszt jól, ha hidegben nehezen indulna! Vigyem vissza, majd állít rajta!
Hát......kíváncsi leszek.
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1443 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 07:26:30 »

Hát nem vettem ki a bowdenhúzgáló kütyüt, mert felmentem egy pillanatra a szobámba, s 4 óra múlva ébredtem fel, aztán meg munka reggelig. Ma délután újra nekifogok. De dolgozni úgy mentem vele, hogy kiakasztottam az alsó végét, és semmi változás, vagyis biztosan nem működik. Izgulok, lesz-e plusz 20-30 ló, ha megjavítom.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1444 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 12:32:50 »

Sziasztok !
Elkélne némi segítség. gatyába szeretném rázni ezt a verdát, és nagy lelkesedéssel kezdtem azokba a munkákba ami szerény tudásommal megvalósítható. Pl. ERG dugőzás!
A leírás szerint levettem a töltő levegő hűtőt, ami megbontás előtt így nézet ki !
http://www.box.com/s/t22h5t0u64i06ie3leks
aztán kerestem én a mellékelt képen található szelepet de olyan formában nem találtam. csak egy másik kettő darab csavarral rögzített csőcsatlakozást. De nem vagyok biztos a  dolgomban. Ez lenne az Huh??
http://www.box.com/s/xhg7ftozcvx84q0h76p8
Próbáltam megjelölni!
Amúgy látszik, hogy a rendszerben nem csak tisztán levegő áramlik. Mert Jó szutyok fekete olajos lé is van benne a hűtő csatlakozóinál!.
A segítséget előre is köszönöm !
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1445 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 16:08:52 »

. Izgulok, lesz-e plusz 20-30 ló, ha megjavítom.
még 2 sem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1446 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 16:11:42 »

Sziasztok !
Elkélne némi segítség. gatyába szeretném rázni ezt a verdát, és nagy lelkesedéssel kezdtem azokba a munkákba ami szerény tudásommal megvalósítható. Pl. ERG dugőzás!
A leírás szerint levettem a töltő levegő hűtőt, ami megbontás előtt így nézet ki !
http://www.box.com/s/t22h5t0u64i06ie3leks
aztán kerestem én a mellékelt képen található szelepet de olyan formában nem találtam. csak egy másik kettő darab csavarral rögzített csőcsatlakozást. De nem vagyok biztos a  dolgomban. Ez lenne az Huh??
http://www.box.com/s/xhg7ftozcvx84q0h76p8
Próbáltam megjelölni!
Amúgy látszik, hogy a rendszerben nem csak tisztán levegő áramlik. Mert Jó szutyok fekete olajos lé is van benne a hűtő csatlakozóinál!.
A segítséget előre is köszönöm !
az lenne amit megjelöltél, az alsó része a kipusorra csatlakozik, a felső a szelep alá megy be, és függőlegesen van felrögzítve
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1447 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 16:37:22 »

az lenne amit megjelöltél, az alsó része a kipusorra csatlakozik, a felső a szelep alá megy be, és függőlegesen van felrögzítve
......és akkor ott jó, ha levakolom Huh?? Mármint azon a csonkon ami be van karikázva Huh? Már ha a csavarokat is megbírom majd lazítani. Mert most csak befújtam őket. Kísérletet sem tettem rá még. 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1448 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 16:39:25 »

......és akkor ott jó, ha levakolom Huh?? Mármint azon a csonkon ami be van karikázva Huh? Már ha a csavarokat is megbírom majd lazítani. Mert most csak befújtam őket. Kísérletet sem tettem rá még. 
igen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1449 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 19:32:07 »

ha bosch adagolód van, a 2. izzítás után már nincs hidegindító segédlet, és még nehezebben fog elindulni

Ez alól az enyém /természetes/ a kivétel....

Ugyanis nekem gyújtásra csak a leállító szelep kap áramot És ha már önállóan ketyeg a motor akkor megy az áram az alapjáratemlőre meg a KSB-re /aszem ez a neve/
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.