Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:01:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560306 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1450 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 19:59:30 »

Ez alól az enyém /természetes/ a kivétel....

Ugyanis nekem gyújtásra csak a leállító szelep kap áramot És ha már önállóan ketyeg a motor akkor megy az áram az alapjáratemlőre meg a KSB-re /aszem ez a neve/
és honnan vittetek oda áramot külön?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1451 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 20:13:55 »

és honnan vittetek oda áramot külön?

Sehonnan....
Beiktattam egy relét és kerestem egy olyan madzagot a biztitáblában amiben csak akkor van áram ha ketyeg a motor és ezzel kapcsolom a relét....

Amúgy most kiváncsi leszek ,hogy ha kicserélem a gyertyákat ,hogy fog indulni....
Gyors hirtelen mérés alapján maximum 1 gyertyám működik rendesen...
A 4 gyertya áramfelvétele most 22A és tudomásom szerint a gyertyák darabja kb 10-12A vesz fel.....
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.21 hétfő, 20:18:04 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1452 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 20:53:16 »

Sehonnan....
Beiktattam egy relét és kerestem egy olyan madzagot a biztitáblában amiben csak akkor van áram ha ketyeg a motor és ezzel kapcsolom a relét....

Amúgy most kiváncsi leszek ,hogy ha kicserélem a gyertyákat ,hogy fog indulni....
Gyors hirtelen mérés alapján maximum 1 gyertyám működik rendesen...
A 4 gyertya áramfelvétele most 22A és tudomásom szerint a gyertyák darabja kb 10-12A vesz fel.....

......öcsééém! Nagy mágusok vagytok! Bár azt sem tudom miről megy a vita Smiley Én alap user vagyok. És innét kaptam kedvet a szereléshez. Mert elég sok minden le van írva, képekkel, és sok a segítőkész ember. Volt egy Renault 5 ez 23 évig ment és reggelente remegő kézzel raktam be a kulcsot, Egy Nissan Sunny 20 évesen ment el de még mindig látom a forgalomban, itt csak a kopó dolgokat és aksit kell cserélnem, aztán most a Mondeo, holnap hajnali indításra hidegindító spray kikészítve, és remélem még nem folyt el a szimeringnél annyi olaj, hogy az állomásra ne tudjon kivinni Sad
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1453 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 08:38:27 »

Újabban szivat a verda.Reggelente fel kell pumpálnom a gázolajszűrőn a kézipumpát,mert valahol visszaenged.Menet közben nem levegősödik,de ha áll sokat,akkor visszaenged.
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1454 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 10:59:44 »

Újabban szivat a verda.Reggelente fel kell pumpálnom a gázolajszűrőn a kézipumpát,mert valahol visszaenged.Menet közben nem levegősödik,de ha áll sokat,akkor visszaenged.
Gyári Ford gyorscsatlakozó van a go. cső-rendszeren?
Ha igen, akkor cseréld le gumicsöves bilincsesre!
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1455 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 18:13:07 »

Gyári Ford gyorscsatlakozó van a go. cső-rendszeren?
Ha igen, akkor cseréld le gumicsöves bilincsesre!
Az lesz,de majd csak hétvégén.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1456 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 18:19:44 »

Az lesz,de majd csak hétvégén.
múltkor megnézted bowden nélkül a fordulatot?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1457 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 18:55:00 »

múltkor megnézted bowden nélkül a fordulatot?
Elég szaladgálós volt az elmúlt időszak,nem volt időm szórakozni,de hétvégén azt is megnézem.
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1458 Dátum: 2011.11.25 péntek, 08:39:24 »

Továbbra is második bowden az adagolón:

Nem lehet, hogy az a dúsítót működteti, s mint ilyen, csak a motor indításakor és a beindulás után csak pár másodpercig működik, mint a többi mechanikus dúsító?
Vagyis hiába nézegetem járó motornál, lehet hogy hibátlan, csak nem önindítózáskor nézem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1459 Dátum: 2011.11.25 péntek, 15:39:52 »

Továbbra is második bowden az adagolón:

Nem lehet, hogy az a dúsítót működteti, s mint ilyen, csak a motor indításakor és a beindulás után csak pár másodpercig működik, mint a többi mechanikus dúsító?
Vagyis hiába nézegetem járó motornál, lehet hogy hibátlan, csak nem önindítózáskor nézem?

de a dúsítót működteti, de mozognia kéne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1460 Dátum: 2011.11.25 péntek, 16:03:44 »

Sziasztok !
Ma reggeltől a vezérlési oldalon lett valami súroló hang ........mintha nagyon feszes lenne valamelyik szíj vagy beleérne valamibe egy tárcsa. Nagyokosok azt mondták meghallgatva, hogy a szervó szivattyú! Olaj van benne, igaz kitudja mikori. Le kellene cserélnem az olajat, vagy annyi a szivattyúnak Huh?   
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1461 Dátum: 2011.11.25 péntek, 16:38:33 »

Sziasztok !
Ma reggeltől a vezérlési oldalon lett valami súroló hang ........mintha nagyon feszes lenne valamelyik szíj vagy beleérne valamibe egy tárcsa. Nagyokosok azt mondták meghallgatva, hogy a szervó szivattyú! Olaj van benne, igaz kitudja mikori. Le kellene cserélnem az olajat, vagy annyi a szivattyúnak Huh?   
Nekem a legutóbbi vezérműszíj csere előtt jelentkezett egy súrlódó hang,na az a vízpumpa döglődő csapágya volt.. wow1
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1462 Dátum: 2011.11.25 péntek, 16:46:20 »

Sziasztok !
Ma reggeltől a vezérlési oldalon lett valami súroló hang ........mintha nagyon feszes lenne valamelyik szíj vagy beleérne valamibe egy tárcsa. Nagyokosok azt mondták meghallgatva, hogy a szervó szivattyú! Olaj van benne, igaz kitudja mikori. Le kellene cserélnem az olajat, vagy annyi a szivattyúnak Huh?   
a szervót kb 5 perc leellenőrizni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1463 Dátum: 2011.11.25 péntek, 16:48:16 »

Sziasztok !
Ma reggeltől a vezérlési oldalon lett valami súroló hang ........mintha nagyon feszes lenne valamelyik szíj vagy beleérne valamibe egy tárcsa. Nagyokosok azt mondták meghallgatva, hogy a szervó szivattyú! Olaj van benne, igaz kitudja mikori. Le kellene cserélnem az olajat, vagy annyi a szivattyúnak Huh?   
ez sok minden lehet. van a körben egy rahedli feszítő, ott az adagoló csapágy, a szervó-csapágy, akár valamelyik szíj beleér a burkolatba, stb...
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1464 Dátum: 2011.11.25 péntek, 17:24:29 »

a szervót kb 5 perc leellenőrizni
megosztod velem ennek az ellenőrzésnek a technológiáját Huh??
Lécci?
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1465 Dátum: 2011.11.25 péntek, 17:27:49 »

ez sok minden lehet. van a körben egy rahedli feszítő, ott az adagoló csapágy, a szervó-csapágy, akár valamelyik szíj beleér a burkolatba, stb...
ettől félek én is .....mert a "szuperjó" /ahogyan az eladó mondotta ! Napi szinten hoz meglepetéseket!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1466 Dátum: 2011.11.25 péntek, 18:23:15 »

megosztod velem ennek az ellenőrzésnek a technológiáját Huh??
Lécci?
nagyon bonyolult. leveszed róla a szíjat és kész. ha anélkül is zörög, akkor nem az
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1467 Dátum: 2011.11.25 péntek, 22:05:16 »

de a dúsítót működteti, de mozognia kéne

Igen értem, de mikor?  Gázadáskor, gázelvételkor, önindításkor, csak úgy véletlenül, bolygó-együttálláskor?
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1468 Dátum: 2011.11.26 szombat, 02:22:10 »

Igen értem, de mikor?  Gázadáskor, gázelvételkor, önindításkor, csak úgy véletlenül, bolygó-együttálláskor?
.......csak alapjáraton hallani. Mint egy megkeményedett ekszij csak fémesebb
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1469 Dátum: 2011.11.26 szombat, 14:34:39 »

Igen értem, de mikor?  Gázadáskor, gázelvételkor, önindításkor, csak úgy véletlenül, bolygó-együttálláskor?
Jár a motor alapjáraton,az adagoló gázkarjával gázt adsz,majd elengeded.Ahogy elkezd esni a fordulat a dúsitó bovdenje ekkor húzza be a kart,majd fokozatosan vissza engedi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1470 Dátum: 2011.11.26 szombat, 14:35:34 »

Jár a motor alapjáraton,az adagoló gázkarjával gázt adsz,majd elengeded.Ahogy elkezd esni a fordulat a dúsitó bovdenje ekkor húzza be a kart,majd fokozatosan vissza engedi.
ne erőlködj, kb 5* elhangzott
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1471 Dátum: 2011.11.26 szombat, 15:08:10 »

nagyon bonyolult. leveszed róla a szíjat és kész. ha anélkül is zörög, akkor nem az
ez tetszik  taps
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1472 Dátum: 2011.11.26 szombat, 15:11:58 »

Jár a motor alapjáraton,az adagoló gázkarjával gázt adsz,majd elengeded.Ahogy elkezd esni a fordulat a dúsitó bovdenje ekkor húzza be a kart,majd fokozatosan vissza engedi.
az a baj ha nem érti meg amit mondasz neki hiába  help neki
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1473 Dátum: 2011.11.26 szombat, 18:59:40 »

ne erőlködj, kb 5* elhangzott

Igen, igazatok van, 5* elhangzott. De az is, hogy a hidegindításkor működik, meg gázadáskor, az is volt kb. ennyiszer. Elolvastam a teljes 'TD motor' témát és ezért voltam bizonytalan.
Sajnálom, ha valakit megbántottam a kérdezősködéssel, szerintem végig udvarias voltam, nem tolakodó, csak érdeklődő újonc, akinek most először van ilyen kocsija.
Ha "erőlködés" az, hogy valaki írt a kérdésemre egy egymondatos választ, akkor még egyszer elnézést.
Szerintem egy szak-fórum arra való, hogy akinek van tudása, az megosztja azzal, akinek nincs. Mert mindenki volt kezdő (egy területen) és jól esett neki, amikor nem elküldték a p****ba, hanem válaszoltak neki. Kivétel, aki rögtön okosnak született.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1474 Dátum: 2011.11.26 szombat, 19:06:50 »

Igen, igazatok van, 5* elhangzott. De az is, hogy a hidegindításkor működik, meg gázadáskor, az is volt kb. ennyiszer. Elolvastam a teljes 'TD motor' témát és ezért voltam bizonytalan.
Sajnálom, ha valakit megbántottam a kérdezősködéssel, szerintem végig udvarias voltam, nem tolakodó, csak érdeklődő újonc, akinek most először van ilyen kocsija.
Ha "erőlködés" az, hogy valaki írt a kérdésemre egy egymondatos választ, akkor még egyszer elnézést.
Szerintem egy szak-fórum arra való, hogy akinek van tudása, az megosztja azzal, akinek nincs. Mert mindenki volt kezdő (egy területen) és jól esett neki, amikor nem elküldték a p****ba, hanem válaszoltak neki. Kivétel, aki rögtön okosnak született.
nem bántottál meg senkit, és nem is kell végigolvasni, csak az utolsó 2 oldalt, hogy megtudd.
Nem megerőltető a válasz, de legalább egy oldalon ne kelljen ugyanazt leírni 2-3-szor
ha rángatod a gázkart, akkor látnod kéne hogy a dúsító is mozog. lehet akár gázkar-poti probléma is, hogy nem mozog, de akár maga a motorja is lehet rossz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1475 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:19:48 »

múltkor megnézted bowden nélkül a fordulatot?
Ma egész nap úgy használtam az Öreglányt,hogy nem volt beakasztva a dúsító bovdenje,és láss csodát nem volt fennakadás a fordulatszám visszaejtésében.Tök simán visszaállt 800 körüli alapjáratra.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1476 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:24:38 »

Ma egész nap úgy használtam az Öreglányt,hogy nem volt beakasztva a dúsító bovdenje,és láss csodát nem volt fennakadás a fordulatszám visszaejtésében.Tök simán visszaállt 800 körüli alapjáratra.
eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1477 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:26:21 »

eljen
Érdemes vackolni a dúsítóval,vagy szimplán járjak kiakasztott bovdennel?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1478 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:08:01 »

Érdemes vackolni a dúsítóval,vagy szimplán járjak kiakasztott bovdennel?
ha igy is jól indul akkor csak szükséges rossz
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1479 Dátum: 2011.11.30 szerda, 08:05:06 »

ha igy is jól indul akkor csak szükséges rossz
Ma reggel -2°C-ban jól indult dúsító nélkül,beröffentés után,kb. 20-30 másodpercig minimális gázadással járattam,aztán szépen ketyegett alapjáraton.
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #1480 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 08:46:24 »

Sziasztok!
 Csináltam egy képet arról a csavarról, ami alól szivárog (néha folyik) az olaj. Amit ez a csavar fölfog a váz nyúlványára, az az olajhűtő? Ezt a csavart simán kicsavarhatom és vághatok alá olajálló gumiból tömítést? Ez a 27-es kulcsnyílású csavar az olajszűrővel szemben van. 
( Föl akartam tenni a képet, de a "további opciók"-ra hiába kattintok, nem nyitja meg a csatolást!)
            Üdv.: Papi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1481 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 09:16:57 »

Sziasztok!
 Csináltam egy képet arról a csavarról, ami alól szivárog (néha folyik) az olaj. Amit ez a csavar fölfog a váz nyúlványára, az az olajhűtő? Ezt a csavart simán kicsavarhatom és vághatok alá olajálló gumiból tömítést? Ez a 27-es kulcsnyílású csavar az olajszűrővel szemben van. 
( Föl akartam tenni a képet, de a "további opciók"-ra hiába kattintok, nem nyitja meg a csatolást!)
            Üdv.: Papi
akkor már inkább réz tömítést. gumival nem fogod rendesen meghúzni a csavart
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #1482 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:16:30 »

akkor már inkább réz tömítést. gumival nem fogod rendesen meghúzni a csavart
Szétszedtem! "O" gyűrű van benne, kettő is, egyik kisebb, másik nagyobb! És ez az olajhűtő, mert idejön a vízcső is. Az olajhűtő alatt is van egy jó nagy O gyűrű!
            Üdv.: Papi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1483 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:22:57 »

Szétszedtem! "O" gyűrű van benne, kettő is, egyik kisebb, másik nagyobb! És ez az olajhűtő, mert idejön a vízcső is. Az olajhűtő alatt is van egy jó nagy O gyűrű!
            Üdv.: Papi
Ja, akkor az nem felületi tömítés, akkor csak megfelelő o gyűrű kell, de olyat sem tudsz vágni semmiből.
Ott van egy jópár spéci tömítés is, nekem már van egy garnitúra, mert nekem is valahol szivárog, csak még nem annyira, hogy ilyen hidegben nekiálljak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #1484 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 18:37:30 »

Sziasztok!

Az alábbi problémám van és kérnék egy kis szaktanácsadást!
Szóval az a helyzet,hogy a verdám 1.8TD reggelente elég nehezen indul be,amikor beindul lök egy nagy füstöt is és
alapjáraton mintha picit kihagyna az egyik henger.Valamint gyanús mintha többet enne.
Az előéletéről tudni kell,hogy tavaly Ndan csinált rá nekem Bosch adagolót és idén tavasszal Firad porlasztócsúcsokat is tett bele,majd rá 1 hónapra a hengerfejben ki lettek cserélve az előkamrák, szelepszár szimeringek és persze síkba lett köszörülve.
A többletfogyasztást igazából már egy ideje érzem,de játszom a füstcsavarral hátha elérek valami jobb eredményt.
Észrevettem még,hogy az egyik p.csúcsnál szivárog a g.o.
Valami ötlet valakinek???
Előre is köszi minden hozzászólást!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1485 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 19:56:37 »

Sziasztok!

Az alábbi problémám van és kérnék egy kis szaktanácsadást!
Szóval az a helyzet,hogy a verdám 1.8TD reggelente elég nehezen indul be,amikor beindul lök egy nagy füstöt is és
alapjáraton mintha picit kihagyna az egyik henger.Valamint gyanús mintha többet enne.
Az előéletéről tudni kell,hogy tavaly Ndan csinált rá nekem Bosch adagolót és idén tavasszal Firad porlasztócsúcsokat is tett bele,majd rá 1 hónapra a hengerfejben ki lettek cserélve az előkamrák, szelepszár szimeringek és persze síkba lett köszörülve.
A többletfogyasztást igazából már egy ideje érzem,de játszom a füstcsavarral hátha elérek valami jobb eredményt.
Észrevettem még,hogy az egyik p.csúcsnál szivárog a g.o.
Valami ötlet valakinek???
Előre is köszi minden hozzászólást!

keresd meg az adagolósodat, biztos kitalál majd valamit. gondolom ő tanácsolta, hogy szedjétek szét a hengerfejet. vagy inkább csinálja meg rendesen az adagolót


vazee Gabi, most nézem az adatlapodat, hogy ki vagy. tegyétek fel a gépet egy szelemenre, aztán, ha a helyén van, le kell lökni Smiley
csörgess meg az oldalt kiírt számon, mert elkevertem a tiedet, aztán segítek
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.02 péntek, 07:27:34 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1486 Dátum: 2011.12.02 péntek, 07:16:30 »

keresd meg az adagolósodat, biztos kitalál majd valamit. gondolom ő tanácsolta, hogy szedjétek szét a hengerfejet. vagy inkább csinálja meg rendesen az adagolót
nem biztos,hogy megfelelö adagolóst választott  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1487 Dátum: 2011.12.02 péntek, 09:03:46 »




 tegyétek fel a gépet egy szelemenre, aztán, ha a helyén van, le kell lökni Smiley

ez hozzá nem értöknek kissé mókásan hangzik  hehe kb.menj fel a hegyre és ha fennt vagy gyerele (lökd le)  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #1488 Dátum: 2011.12.02 péntek, 18:41:45 »

nem biztos,hogy megfelelö adagolóst választott  vigyor3
Lehet,de a fórumon ajánlották páran.
Már most eső után köpönyeg.Bár korrekt volt velem eddig.
Jövő héten visszaviszem legfeljebb,hogy kezdjen vele valamit.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1489 Dátum: 2011.12.02 péntek, 18:42:33 »

ez hozzá nem értöknek kissé mókásan hangzik  hehe kb.menj fel a hegyre és ha fennt vagy gyerele (lökd le)  Wink
Ő érti mit jelent
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #1490 Dátum: 2011.12.02 péntek, 18:50:25 »

Ő érti mit jelent
Értem én,de hiába csörgetlek most telefonon!!!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #1491 Dátum: 2011.12.02 péntek, 18:51:58 »

Ő érti mit jelent
Amúgy jobbulást kívánok!
Tudod kefekúra segít! nyes
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1492 Dátum: 2011.12.02 péntek, 18:54:05 »

Értem én,de hiába csörgetlek most telefonon!!!

tényleg volt egy nem fogadott
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1493 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:32:34 »

Szétszerelés nélkül, honnan tudom, hogy a vízpumpa lapátkereke 79 vagy 71,5mm átmérőjű.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1494 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:33:13 »

Szétszerelés nélkül, honnan tudom, hogy a vízpumpa lapátkereke 79 vagy 71,5mm átmérőjű.
sehogy. mert?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1495 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:35:17 »

sehogy. mert?
Bármelyik betehető?
Ha igen, melyiket érdemes?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1496 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:36:35 »

Bármelyik betehető?
Ha igen, melyiket érdemes?
nem egyforma maga a csatlakozás sem . ha pl a bárdinál nézed akkor a dolz af 166 kell, nem a 165
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1497 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:37:55 »

másik az escorté
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1498 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:47:21 »

másik az escorté
Ment PÜ.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1499 Dátum: 2011.12.02 péntek, 20:09:58 »

.....olajhűtős tömítés engem is érdekelne, mert nekem is folyik. Méret? Ár?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.034 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.