Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:11:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560371 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
sferi76
Vendég
« Új hozzászólás #1550 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 17:04:43 »

a ház nem szokott tönkremenni, csak a tömítést mégegyszer felrakni nem lehet álltalában

Megrendeltem az új szimeringházat és az olajteknő tömítést. Ha már szét van szedve, akkor inkább újjal rakom össze. Nem akarok reckírozni!
Naplózva
sferi76
Vendég
« Új hozzászólás #1551 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 17:09:43 »

5000Ft-ért tudok adni.

Kiszedtem a motort, hogy ne kerregjen ott nekem, ha már úgy sem működik (ledarálta a műanyag fogaskereket), és így is frankón működik a kocsi.
Most elég sokat kellet költenem a kocsira, viszont jövő hónapban érdekelne a cucc, majd kereslek ez ügyben. Köszi!
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1552 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 19:49:13 »

A stift az jó helyen van, csak a kopásokból, új szíjjak, új görgőkből adódóan neki nem volt már elég a stifttelés által biztosított előtöltés.
A rögzítő stifttel kapcsolatban, 47mm legyen 7mm átmérőjű, a többi maradjon 10-es menettel? Én egy 10-es menetes szárnak a végét szúrtam le, de csak 40mm hosszan. Ez akkor kevés volt!

A főtengelyen van egy furat, amibe bele kellene menni a tüskének, vagy csak a sonka ütközik neki? Ha már a vezérlés jelen vann, akkor csak be kell tekerni a stiftet a blokkba ütközésik és kész?

Én anno,egyetlen alkalommal kitekertem az egyes hengerből a porlasztót,belőttem a felső holtpontot,összejelöltem a vezérlést és úgy raktam össze.Jó lett.Az Etzold-könyvből ki tudom neked rajzolni a stiftet pontos méretekkel. Wink
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1553 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 20:20:20 »

A stift az jó helyen van, csak a kopásokból, új szíjjak, új görgőkből adódóan neki nem volt már elég a stifttelés által biztosított előtöltés.
A rögzítő stifttel kapcsolatban, 47mm legyen 7mm átmérőjű, a többi maradjon 10-es menettel? Én egy 10-es menetes szárnak a végét szúrtam le, de csak 40mm hosszan. Ez akkor kevés volt!

A főtengelyen van egy furat, amibe bele kellene menni a tüskének, vagy csak a sonka ütközik neki? Ha már a vezérlés jelen vann, akkor csak be kell tekerni a stiftet a blokkba ütközésik és kész?

átmérője mindegy, az a lényeg, hogy az ütközéstől a végéig 47 mm legyen. a hegy, csak azért van, hogy könnyebben betalálj a helyére. furat nincs, a sonka van ott lesíkolva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
sferi76
Vendég
« Új hozzászólás #1554 Dátum: 2012.01.03 kedd, 06:30:20 »

Én anno,egyetlen alkalommal kitekertem az egyes hengerből a porlasztót,belőttem a felső holtpontot,összejelöltem a vezérlést és úgy raktam össze.Jó lett.Az Etzold-könyvből ki tudom neked rajzolni a stiftet pontos méretekkel. Wink

Köszi, az jó volna! Sajnos nem tudtam kivenni a porlasztót mert nem volt hozzá kulcsom. Ezért akartam levenni az olajteknőt, de rájöttem, hogy ezzel nagy hibát követtem el falbav
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1555 Dátum: 2012.01.03 kedd, 19:24:36 »

Köszi, az jó volna! Sajnos nem tudtam kivenni a porlasztót mert nem volt hozzá kulcsom. Ezért akartam levenni az olajteknőt, de rájöttem, hogy ezzel nagy hibát követtem el falbav
Ment privi. wave
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1556 Dátum: 2012.01.04 szerda, 11:57:54 »

5000Ft-ért tudok adni.
Hali!
Ebből a két első rugó gólyalábbal /postával 11 E Huf / Lesz valami?
Nem sürgős, mert csak 15. én lesz pénzem.............
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1557 Dátum: 2012.01.04 szerda, 16:58:24 »

Hali!
Ebből a két első rugó gólyalábbal /postával 11 E Huf / Lesz valami?
Nem sürgős, mert csak 15. én lesz pénzem.............

Ment PÜ.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1558 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 15:44:27 »

Hallott / csinált már valaki olyat, hogy MKII TD-be (with BOSCH) tempomatot szerelt be utólagosan?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1559 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 18:00:39 »

Hallott / csinált már valaki olyat, hogy MKII TD-be (with BOSCH) tempomatot szerelt be utólagosan?

Én ilyent láttam Escort /With _Lukács/ utólag berakva....
http://www.carr.hu/1734/waeco-magicspeed-ms-50-univerzalis-tempomat
Próbáltam nem volt rossz.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1560 Dátum: 2012.01.11 szerda, 21:29:36 »

Én ilyent láttam Escort /With _Lukács/ utólag berakva....
http://www.carr.hu/1734/waeco-magicspeed-ms-50-univerzalis-tempomat
Próbáltam nem volt rossz.....

Köszi. Nem rossz, de én a gyári kinézetre pályáznék.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1561 Dátum: 2012.01.13 péntek, 22:17:42 »

Köszi. Nem rossz, de én a gyári kinézetre pályáznék.

tudomásom szerint, mivel mechanikus adagolója van még MK2-eseknek is nem megoldható, esetleg az univerzálist kombinálni egy benzines kapcsolóival (kormányával)...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1562 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 16:55:01 »

Valaki esetleg tudja ,hogy mi az olajleeresztő csavar menetének a pontos mérete?Huh?

Üdv
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1563 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 12:27:24 »

Valaki esetleg tudja ,hogy mi az olajleeresztő csavar menetének a pontos mérete?Huh?

Üdv

M14x1,5    wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1564 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:03:12 »

 worship
M14x1,5    wave
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1565 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:19:59 »

Egy buta kérdés: tudom, hogy mechanikus a dízel adagoló, de nincs valamilyen tuning lehetőség?
Az a helyzet, hogy dombságos helyen lakunk, s sokszor nem elég a xx lóerő, emelkedőn, sok személlyel nem bírja.
Nem akarok én egy vadállatot, de bosszantó, hogy már a fényszórót nyomom a gázpedállal, s nem ugrik. Vagy ekkora kaszni ekkora motorral ne ugráljon?
Esetleg emelni lehet a befecskendezés mennyiségét és a töltőnyomást? A gép most vegyesben, inkább városi a a sok, 6.9-et eszik. Vagyis rááldoznék még 1-2 L fogyasztást, ha fürgébb lenne a gép.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.16 hétfő, 15:23:30 írta svega » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1566 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:23:27 »

Egy buta kérdés: tudom, hogy mechanikus a dízel adagoló, de nincs valamilyen tuning lehetőség?
Az a helyzet, hogy dombságos helyen lakunk, s sokszor nem elég a xx lóerő, emelkedőn, sok személlyel nem bírja.
Nem akarok én egy vadállatot, de bosszantó, hogy már a fényszórót nyomom a gázpedállal, s nem ugrik. Vagy ekkora kaszni ekkora motorral ne ugráljon?
nagyjából majdnem igaz az utolsó mondat, de:

pl a gyári lucas adagoló is egy jó turbóval képes jól működni. bár az mk2 turbója azért be tud tölteni alacsony fordulaton is, ha jól van beállítva, és az adagoló is jól van belőve
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1567 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:28:03 »

Úgy tapasztalom, hogy 2000 alatt gyakorlatilag 0 lőerős. Efelett megindul, ki is lő sík úton, üresen, bemelegedve.
Elinduláskor néha vissza kell nyomni a kuplungot, mert egy lendületből nem indulna, csak fuldoklik. (vezetni tudok)
A motorban 150.000 mérföld van, az kb. 240.000 km. Vagyis egyszerűen öreg? (nem füstöl, indul, nem eszi az olajat). A ménes egy harmada már nem húz?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.16 hétfő, 15:30:27 írta svega » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1568 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:39:38 »

Úgy tapasztalom, hogy 2000 alatt gyakorlatilag 0 lőerős. Efelett megindul, ki is lő sík úton, üresen, bemelegedve.
Elinduláskor néha vissza kell nyomni a kuplungot, mert egy lendületből nem indulna, csak fuldoklik. (vezetni tudok)
A motorban 150.000 mérföld van, az kb. 240.000 km. Vagyis egyszerűen öreg? (nem füstöl, indul, nem eszi az olajat). A ménes egy harmada már nem húz?
az nem jó. annak 1500-tól már azért éledni kéne, és kuplung felengedésre nem fulladhat meg, hacsak nem csúszik le a talpad mellé. az enyémben 350k van óra szerint, és mégis jó. 25 báros a kompresszió, és megy is vele, indul is vele, bár egy picit feketés a háttér
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kisbagó
Vendég
« Új hozzászólás #1569 Dátum: 2012.01.17 kedd, 11:31:46 »

Egy buta kérdés: tudom, hogy mechanikus a dízel adagoló, de nincs valamilyen tuning lehetőség?
Az a helyzet, hogy dombságos helyen lakunk, s sokszor nem elég a xx lóerő, emelkedőn, sok személlyel nem bírja.
Nem akarok én egy vadállatot, de bosszantó, hogy már a fényszórót nyomom a gázpedállal, s nem ugrik. Vagy ekkora kaszni ekkora motorral ne ugráljon?
Esetleg emelni lehet a befecskendezés mennyiségét és a töltőnyomást? A gép most vegyesben, inkább városi a a sok, 6.9-et eszik. Vagyis rááldoznék még 1-2 L fogyasztást, ha fürgébb lenne a gép.
Valami biztosan nem jó, nem számít se part se súly ha eléri a 2200 fordulat mindegy melyik sebességben van megy. Viszont lett gyűrűzve, új porlasztók, felújított adagoló. Nézd meg az adagolón ha gázt adsz rá húzz-e gázt a bowden amit az elektronika állít. Volt nekem is olyan hogy ép hogy csak megmozdította és nem volt elég erős a motor azon a bowdenen lehet állítani úgy hogy amikor ráhúz teljesen ráhúzzon.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1570 Dátum: 2012.01.17 kedd, 21:30:57 »

Valami biztosan nem jó, nem számít se part se súly ha eléri a 2200 fordulat mindegy melyik sebességben van megy. Viszont lett gyűrűzve, új porlasztók, felújított adagoló. Nézd meg az adagolón ha gázt adsz rá húzz-e gázt a bowden amit az elektronika állít. Volt nekem is olyan hogy ép hogy csak megmozdította és nem volt elég erős a motor azon a bowdenen lehet állítani úgy hogy amikor ráhúz teljesen ráhúzzon.
gázadáskor az a kar semmit nem jelent
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1571 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 17:36:08 »

Egy kósza gondolat motoszkál a fejemben.
2.0 TDCI motor,természetesen fedcomppal együtt,belefaragható-e MK2 kaszniba?  fejvakaras
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1572 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 17:56:44 »

Egy kósza gondolat motoszkál a fejemben.
2.0 TDCI motor,természetesen fedcomppal együtt,belefaragható-e MK2 kaszniba?  fejvakaras
chop-shopban is mindent megoldanak...egy kis vágás itt,egy kicsi ott és ollé!A flex csodákra képes...
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1573 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 18:11:04 »

chop-shopban is mindent megoldanak...egy kis vágás itt,egy kicsi ott és ollé!A flex csodákra képes...
Jaaa,így akár egy Kraz motor is belemegy....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1574 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 22:18:28 »

Egy kósza gondolat motoszkál a fejemben.
2.0 TDCI motor,természetesen fedcomppal együtt,belefaragható-e MK2 kaszniba?  fejvakaras
mk2-őt kédezd meg, ő bontott már mind2 félét. de nem hinném, hogy ugyan ott lennének a felfogatási pontok...

amúgy arra készülj, hogy egy bontott dízel motor minden sallanggal együtt simán van 500eft vagy még több is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1575 Dátum: 2012.01.20 péntek, 22:12:12 »

mk2-őt kédezd meg, ő bontott már mind2 félét. de nem hinném, hogy ugyan ott lennének a felfogatási pontok...

amúgy arra készülj, hogy egy bontott dízel motor minden sallanggal együtt simán van 500eft vagy még több is
Angliában 400 Fontért lehet kapni komplett MK3-at,mindennel együtt.
Arra én is gondoltam,hogy motortartó bakokat kellene hozzá gyártani,hiszen nem ua. a két motor,de egyébként most már leginkább arra hajlok,hogy lecserélem a vasat V6-ra.Etanollal és benzinnel vegyesen még a 12 lityi/100 km is finanszírozható,a teljesítmény pedig adott... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1576 Dátum: 2012.01.21 szombat, 02:17:31 »

Angliában 400 Fontért lehet kapni komplett MK3-at,mindennel együtt.
Arra én is gondoltam,hogy motortartó bakokat kellene hozzá gyártani,hiszen nem ua. a két motor,de egyébként most már leginkább arra hajlok,hogy lecserélem a vasat V6-ra.Etanollal és benzinnel vegyesen még a 12 lityi/100 km is finanszírozható,a teljesítmény pedig adott... eplus2
jah, csak azért 400 font az is, mert olyan állapotban van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1577 Dátum: 2012.01.21 szombat, 11:52:55 »

jah, csak azért 400 font az is, mert olyan állapotban van
Egyáltalán nem,hanem olyan,amit nem akar a gazdája újra műszakiztatni,mert vett egy újabbat és többe kerülne kivonatni a forgalomból,mint amennyit azon bukik,hogy eladja 400 Fontért.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1578 Dátum: 2012.01.21 szombat, 12:02:17 »

Egyáltalán nem,hanem olyan,amit nem akar a gazdája újra műszakiztatni,mert vett egy újabbat és többe kerülne kivonatni a forgalomból,mint amennyit azon bukik,hogy eladja 400 Fontért.
400 fontért még mk2-ből sem találsz olyat, amit érdemes lenne bontani.

gondolom olyan neked sem hiányzik, amiben rövidesen lehet csúcsot meg szivattyút cserélni... mert az másik 2-500eft

1500 körül kezdődnek a normálisak...

ha ennyit nem akarsz rászánni, akkor tényleg inkább vegyél mk2-től egy teljes v6 motort
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1579 Dátum: 2012.01.21 szombat, 12:09:29 »

400 fontért még mk2-ből sem találsz olyat, amit érdemes lenne bontani.

gondolom olyan neked sem hiányzik, amiben rövidesen lehet csúcsot meg szivattyút cserélni... mert az másik 2-500eft

1500 körül kezdődnek a normálisak...

ha ennyit nem akarsz rászánni, akkor tényleg inkább vegyél mk2-től egy teljes v6 motort
Ez a 400 fontos eset egy konkrét,megtörtént üzlet,a barátom bátyja kint él,az ő kollégája adta el ennyiért az övét a fent említett okok miatt.Üzleti céllal nyílván drágábban lehet hozzájutni,de ki lehet fogni ilyet is.És azóta is vígan használja az új tulaj,némi ráfordítással átalakította bal kormányosra és használja.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1580 Dátum: 2012.01.21 szombat, 12:21:09 »

Ez a 400 fontos eset egy konkrét,megtörtént üzlet,a barátom bátyja kint él,az ő kollégája adta el ennyiért az övét a fent említett okok miatt.Üzleti céllal nyílván drágábban lehet hozzájutni,de ki lehet fogni ilyet is.És azóta is vígan használja az új tulaj,némi ráfordítással átalakította bal kormányosra és használja.
ahogy gondolod, csak azt a 400fontosat is haza kell hozni, az trélerezve kb250eft, lábon is min 100-120eft...

meg ahogy az ebay-re ránéztem, komplett motor 5-800font...

de a te döntésed...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1581 Dátum: 2012.01.21 szombat, 12:54:44 »

Az angol ár igaz lehet. Én az enyémet 275 fontért vettem. (2000 TD GHIA X bőr belső, digit klima, elektromos minden, tükör, ablakok, ülés, tető.)
Az előző kocsim egy Rover 420 TD volt itt, azt 125 fontért vettem. Azt mondta a tulaj telefonon, hogy nehezen indul. Elmentem, megnéztem, és észrevettem, hogy laza az akkusaru. Lealkudtam 150-ről, majd meghúztam a sarut, és egy évig használtam probléma mentesen. Az angolok hülyék.
Ja és itt nincs átíratási illeték, illetve ha postán intézed, akkor 65 penny a bélyeg.
Egyébként egy itteni bontóban a sírás kerülget, olyan kocsik vannak ott, amire otthon még hitelt vesznek fel. Ültem be olyan KIA-ba, melyik a bontó közepén pöccre beindult. Rejtély, miért dobták ki. A francia kocsikat meg különösen nem becsülik, ha valamilyen elektromos baja támad, már nem kínlódnak vele.
De német kocsit nem nagyon látok bontani. Azokat a végsőkig életben tartják.
A kedvencem a Jaguár Sovereign. 600 fontért kapsz olyat, melyikben fehér bőrbelső, rózsafa, meg minden extra. Egyetlen baja a 4200 cm3 motor, meg az ezzel járó 20 L fogyi.
Az meg tévedés, hogy drága a javíttatás. Az Ebay-on minden alkatrész van hihetetlen olcsón, és találtam egy olyan szervizt itt, amelyikben szerbek dolgoznak, bagóért és remekül.

esetleg mk2-re...

de én itt kiszálltam, nincs időm és energián ilyen győzködésekre. mindenki azt csinál, amit akar wave csak ha befürdik vele, akkor utána ne az legyen, hogy milyen szhar az mk3 meg a tdci motor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1582 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 20:50:36 »

hali!
Kb 1 hónapja cseréltek váltó oldali szimeringet...most megint csöpög a szerelő szerint alá kopott a főtengely! Ilyen létezhet? 234.000 km van benne.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1583 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 21:44:57 »

hali!
Kb 1 hónapja cseréltek váltó oldali szimeringet...most megint csöpög a szerelő szerint alá kopott a főtengely! Ilyen létezhet? 234.000 km van benne.


Elvileg igen...
Akkor venni kell dupla ajkas PTFE szimeringet...
És úgy kell berakni ,hogy ne a régi "futófelületen" illeszkedjen/tömítsen....
Meg azt a szerelőnek látni kelet volna ha alá kopott....

Vagy csak egyszerűen odabszott a szimeringnek és attó csöpög...

ajánlom figyelmedbe: http://www.inter-tradekft.hu/szimeringek.htm /középtájon a PTFE szimeringek és azok szerelési utasítása/
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.29 vasárnap, 21:48:54 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1584 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 05:10:53 »

Vagy nem a szimering folyik, hanem a háza
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1585 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 06:09:44 »

Vagy nem a szimering folyik, hanem a háza

ÖÖÖ igen esetleg...
/de az is szerelési hiba lehet.../
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
sebifater
Vendég
« Új hozzászólás #1586 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 17:58:35 »

sziasztok!

egy ideje az előtöltés szabályzó mágnesszelep a vezetékénél csöpög a gázolaj. Viszont a nagyobb hideg beálltával szabályosan folyik. Ez a jelenség megszűnik ha bemelegszik a motor. Néztem a cromax-nál 40 ropi az új. falbav
arra gondoltam valami üzemanyag álló tömítőragasztóval körberagasztom. csinált már valaki ilyet?
vagy érdemesebb lenne bontózni egyet? Huh?
azt honnan tudom megállapítani hogy jó-e?
azért lenne fontos megcsinálni mert nincs kedvem a drága üzemanyagot elszórni és ráadásul egy vízcsőre csöpög ami meg biztosan nem tesz jót neki... rinya
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1587 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 18:43:22 »

sziasztok!

egy ideje az előtöltés szabályzó mágnesszelep a vezetékénél csöpög a gázolaj. Viszont a nagyobb hideg beálltával szabályosan folyik. Ez a jelenség megszűnik ha bemelegszik a motor. Néztem a cromax-nál 40 ropi az új. falbav
arra gondoltam valami üzemanyag álló tömítőragasztóval körberagasztom. csinált már valaki ilyet?
vagy érdemesebb lenne bontózni egyet? Huh?
azt honnan tudom megállapítani hogy jó-e?
azért lenne fontos megcsinálni mert nincs kedvem a drága üzemanyagot elszórni és ráadásul egy vízcsőre csöpög ami meg biztosan nem tesz jót neki... rinya

Én tavaly nyáron jártam így. Először nekem is csak csöpögött aztán már szabályosan folyott.
Próbáltam taknyolni minden félével, de végül a csere lett a vége. Azóta sincs semmi baja.
10-ért tudok adni bontottat. Te is ki tudod cserélni otthon. Nem kell hozzá szaki.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1588 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 18:55:14 »

Én tavaly nyáron jártam így. Először nekem is csak csöpögött aztán már szabályosan folyott.
Próbáltam taknyolni minden félével, de végül a csere lett a vége. Azóta sincs semmi baja.
10-ért tudok adni bontottat. Te is ki tudod cserélni otthon. Nem kell hozzá szaki.   Wink
sött nekem az a bizonyos vizcsö meg is adta magát egy idö után,szétrepedt ahogy elö van irva
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
sakal
Vendég
« Új hozzászólás #1589 Dátum: 2012.01.31 kedd, 07:10:31 »

Sziasztok!
 
Nemrég vettem a mk2 TD-t alapvetően minden rendben, 0 celsusfokig még indul is könnyen, de most a hidegben már nehezebben. Valószínűleg Az a motor lehet a ludas ami az előtöltést szabályozza (az akku alatt van). Gyújtás ráadásra nem húzza be a kart, ha beindul, akkor gázadásra mozgat egy kicsit.
Szedtem már szét a motort, az egyik tengely vége el volt kopva annak csináltam perselyt, elvileg most jó.
Mitől lehet, hogy indításkor nem húz oda neki?
Van valakinek ötlete, esetleg bontott?

Zoli
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1590 Dátum: 2012.01.31 kedd, 10:12:54 »

Ha menet közben működik akkor nincs semmi baja. Rosszul van beállítva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1591 Dátum: 2012.01.31 kedd, 15:53:20 »

Elvileg igen...
Akkor venni kell dupla ajkas PTFE szimeringet...
És úgy kell berakni ,hogy ne a régi "futófelületen" illeszkedjen/tömítsen....
Meg azt a szerelőnek látni kelet volna ha alá kopott....

Vagy csak egyszerűen odabszott a szimeringnek és attó csöpög...

ajánlom figyelmedbe: http://www.inter-tradekft.hu/szimeringek.htm /középtájon a PTFE szimeringek és azok szerelési utasítása/

Köszönöm.....pár kérdés.
-Szerinted az ajánlott forgalmazótól típus vagy méret szerint tudok rendelni /mert én a méretet nem ismerem, csak az évjáratot/
-Tételezzük fel, hogy a tengely alákopott amit a szerelőnek látnia kellett volna. S gondolom a mikrométer mint olyan még létezik. Tehát ez megelőzhető lett volna méréssel.  A "ne a régi futófelületen érintkezzen", hogyan érhető le? Alá kell hézagolni? Vagy! Hogyan?
Naplózva
sebifater
Vendég
« Új hozzászólás #1592 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:23:31 »

Én tavaly nyáron jártam így. Először nekem is csak csöpögött aztán már szabályosan folyott.
Próbáltam taknyolni minden félével, de végül a csere lett a vége. Azóta sincs semmi baja.
10-ért tudok adni bontottat. Te is ki tudod cserélni otthon. Nem kell hozzá szaki.   Wink

Köszönöm a segítséget! worship
Most volt műszakin a gép így most le vagyok offolva pénzügyileg.
Később kereslek majd ez ügyben! wave
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1593 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:33:56 »

Porlasztókat kéne cserélnem....
Melyik márka a nyerő?? help
Lehetőségek:

BOSCH           /Made in INDIA!!!/ wow1
DELPHI          /Made in ??/
LUCAS           /Made in ??/
MONARK        /Made in Német/
SUPERDIESEL /Made in Magyar/

Esetleg valaki valamelyiket jó áron??
/Jelenleg nincs kedvezményem a Bárdi-nál rinya rinya/

Előre is köszi....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1594 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:34:38 »

Porlasztókat kéne cserélnem....
Melyik márka a nyerő?? help
Lehetőségek:

BOSCH           /Made in INDIA!!!/ wow1
DELPHI          /Made in ??/
LUCAS           /Made in ??/
MONARK        /Made in Német/
SUPERDIESEL /Made in Magyar/

Esetleg valaki valamelyiket jó áron??
/Jelenleg nincs kedvezményem a Bárdi-nál rinya rinya/

Előre is köszi....

bontotton nem gondolkoztál??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1595 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:36:21 »

Köszönöm a segítséget! worship
Most volt műszakin a gép így most le vagyok offolva pénzügyileg.
Később kereslek majd ez ügyben! wave

 Wink integet2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1596 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:44:53 »

-"Szerinted az ajánlott forgalmazótól típus vagy méret szerint tudok rendelni /mert én a méretet nem ismerem, csak az évjáratot/"

Majdnem biztos ,hogy csak méret szerint és én nem ajánlottam a forgalmazót csak a típusok miatt tettem be a linket.../

-"Tételezzük fel, hogy a tengely alákopott amit a szerelőnek látnia kellett volna. S gondolom a mikrométer mint olyan még létezik"
-"Tehát ez megelőzhető lett volna méréssel. "

Hát mikróval nem igazán lehet odaférni amúgy ha annyira kopott ,hogy nem tömít a szimering azt körömmel lehet érezni aszem GinJoy kolega említette ,hogy nem biztos a tengely hiba lehet a ház is oda vagy csak egyszerűen xar volt a szimering....

 A "ne a régi futófelületen érintkezzen", hogyan érhető le? Alá kell hézagolni? Vagy! Hogyan?

 Hát igen ha minden kötél szakad marad az alábejlagolás.... eléggé gányolás de ha más nincs.....
[/quote]
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1597 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:45:26 »

bontotton nem gondolkoztál??

Hát MKII-nél szerintem nincs sok értelme...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #1598 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:49:07 »

Segítsen valaki!
Lucas adagoló. A Turbó membrán házból csöpög a gázolaj.Szétszedtem,kicseréltem a membránt,de félek rosszul raktam össze.
Most már a "turbó gumicső" is gázolajos (belülről).
Tudna valaki 1 képet küldeni,hogy van helyesen össze szerelve a turbó membrán.
Előre is köszönöm.
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1599 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:53:24 »

Segítsen valaki!
Lucas adagoló. A Turbó membrán házból csöpög a gázolaj.Szétszedtem,kicseréltem a membránt,de félek rosszul raktam össze.
Most már a "turbó gumicső" is gázolajos (belülről).
Tudna valaki 1 képet küldeni,hogy van helyesen össze szerelve a turbó membrán.
Előre is köszönöm.

Ez esetben sokat nem járasd alapjáraton mert befolyik a gázolaj a "turbónyomáscsőbe" ami utána egyszer csak bekerül az égéstérbe.
Aztán felpörög a motor és ha szerencséd van semmi nem történik, ha nincs akkor meghajolhat a hajtókar.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turbomembr%C3%A1n_csere/be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s_Mk1-Mk2_TD_motoron
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 kedd, 21:55:00 írta Viló » Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.