Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:19:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
43
44
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560409 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1800 Dátum:
2012.05.08 kedd, 19:54:53 »
Idézetet írta: tibi65 - 2012.05.08 kedd, 10:37:39
Az a helyzet,hogy az alapjárathoz még nem nyultam de ezzel a beállítással eddig jó volt.
enyém hiába kapott új sz.motort, meg se mozdítja se ki se be. semmi. úgy hagyja amilyen pozícióban összeraktam éppen. függetlenül hidegindítástól meleg motortól gázadásoktól bármitől. talán ha rossz benne az előtöltés mágnesszelepe, és azért nem csinál semmit a szab. motorral sem? ez utóbbi ki fog derülni.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1801 Dátum:
2012.05.08 kedd, 20:06:55 »
a dugót milyen anyagból érdemes elkészíteni? mármint a lapkát a leömlő és cső közé? legyen képzelőerőm?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1802 Dátum:
2012.05.08 kedd, 20:10:45 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.05.08 kedd, 20:06:55
a dugót milyen anyagból érdemes elkészíteni? mármint a lapkát a leömlő és cső közé? legyen képzelőerőm?
egr dugót? síma laposvas, kivágva olyan formára mint a csatlakozó, aztán alá síma klingerit tömi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1803 Dátum:
2012.05.09 szerda, 10:16:38 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.05.08 kedd, 19:54:53
enyém hiába kapott új sz.motort, meg se mozdítja se ki se be. semmi. úgy hagyja amilyen pozícióban összeraktam éppen. függetlenül hidegindítástól meleg motortól gázadásoktól bármitől. talán ha rossz benne az előtöltés mágnesszelepe, és azért nem csinál semmit a szab. motorral sem? ez utóbbi ki fog derülni.
Én cseréltem előtöltés állító mágnest és azzal sem változott
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1804 Dátum:
2012.05.09 szerda, 17:50:31 »
Idézetet írta: tibi65 - 2012.05.09 szerda, 10:16:38
Én cseréltem előtöltés állító mágnest és azzal sem változott
mitől változott volna?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1805 Dátum:
2012.05.09 szerda, 17:56:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.08 kedd, 20:10:45
egr dugót? síma laposvas, kivágva olyan formára mint a csatlakozó, aztán alá síma klingerit tömi
köszönöm, a tömítésen agyaltam volna, ha nem mondod
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1806 Dátum:
2012.05.09 szerda, 18:02:39 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.05.09 szerda, 17:56:58
köszönöm, a tömítésen agyaltam volna, ha nem mondod
én is féltem tőle picit, de bírta, és tömített is rendesen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1807 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:08:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.09 szerda, 17:50:31
mitől változott volna?
Miért nincs köze az előtöltés állító motor működéséhez???
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1808 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:09:19 »
Idézetet írta: tibi65 - 2012.05.09 szerda, 20:08:02
Miért nincs köze az előtöltés állító motor működéséhez???
nincs, mint ahogy annak az "előtöltés állító
" motornak sincs semmi köze az előtöltéshez
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1809 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:17:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.09 szerda, 20:09:19
nincs, mint ahogy annak az "előtöltés állító
" motornak sincs semmi köze az előtöltéshez
Akkor most már nem értek semmit most akkor hogy van ez aki ludas nem ludas /idézet: Ludas Matyi /
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1810 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:26:15 »
Idézetet írta: tibi65 - 2012.05.09 szerda, 20:17:12
Akkor most már nem értek semmit most akkor hogy van ez aki ludas nem ludas /idézet: Ludas Matyi /
az előtöltés állító szelep, ami kerreg halkan az adagoló elején. az aksi alatt lévő motor az alapjáratot állítja be pl hidegen,vagy terheléskor nem engedi leesni, meg a fordulatszám ejtését lassítja picit. mindenféle híreszteléssel ellentétben semmi másra nem jó. nem fog tőle jobban gyorsulni a kocsi, meg kevesebbet fogyasztani. egyszerűen stabilizálja az alapjáratot, a dúsítókar húzásával. az előtöltéshez semmi köze
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1811 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:37:55 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.09 szerda, 20:26:15
az előtöltés állító szelep, ami kerreg halkan az adagoló elején. az aksi alatt lévő motor az alapjáratot állítja be pl hidegen,vagy terheléskor nem engedi leesni, meg a fordulatszám ejtését lassítja picit. mindenféle híreszteléssel ellentétben semmi másra nem jó. nem fog tőle jobban gyorsulni a kocsi, meg kevesebbet fogyasztani. egyszerűen stabilizálja az alapjáratot, a dúsítókar húzásával. az előtöltéshez semmi köze
Köszi az infó így már tiszta ez a része de szeretnék még pár dolgot kérdezni.Holnapvalamikor felhivhatlak? Ma már nem zavarnálak mert mindjárt 9 óra.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 20:39:59 írta tibi65
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1812 Dátum:
2012.05.09 szerda, 20:39:04 »
Idézetet írta: tibi65 - 2012.05.09 szerda, 20:37:55
Köszi az infó így már tiszta ez a része de szeretnék még pár dolgot kérdezni.Holnapvalamikor felhivhatlak? Ma már nem zavarnálak mert mindjárt 9 óra.
ok hívj nyugodtan. számom alul
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1813 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 11:50:26 »
megtörtént a mágnesszelep csere, ciripel, nem folyik, tehát jó. alapjáratos motor úgyszintén nem csinál semmit. ha egyszer sikerül működésre bírni közzéteszem a megfejtést
másik(?) gond: melegen azaz egészen melegen mikor már a motortér is jó forró, nagyon lecsökken az alapjárat, ha meg kívül van vagy 30 fok akkor le is áll ha kell ha nem. visszahülve középmelegen lényegében jó. fogyasztásom 6l körüli egyébiránt. elvileg ez is normális.
leleazult melegen elpuhuló vákumcsövekre vagy levegőcsőre tippeltem, de eddig semmi rendellenes. illetve az egr vákum tányérjánál olajos, meg a turbó környéke maszatos.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1814 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 15:21:45 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.05.13 vasárnap, 11:50:26
megtörtént a mágnesszelep csere, ciripel, nem folyik, tehát jó. alapjáratos motor úgyszintén nem csinál semmit. ha egyszer sikerül működésre bírni közzéteszem a megfejtést
másik(?) gond: melegen azaz egészen melegen mikor már a motortér is jó forró, nagyon lecsökken az alapjárat, ha meg kívül van vagy 30 fok akkor le is áll ha kell ha nem. visszahülve középmelegen lényegében jó. fogyasztásom 6l körüli egyébiránt. elvileg ez is normális.
leleazult melegen elpuhuló vákumcsövekre vagy levegőcsőre tippeltem, de eddig semmi rendellenes. illetve az egr vákum tányérjánál olajos, meg a turbó környéke maszatos.
Ha melegen leállítod és vársz 1-2 percet /de csak annyit/ nem indul nehezebben mint leállítás után 1-2 órával indítod....
Nekem gyanús ha melegen gond van akkor főelem kopott....
Hát az halál!!!!
Marha drága nem éri meg javítani...
Vagy kell egy bontott/rizikós/
Vagy beszélsz JOY-al és összekalapáltok 1 BOSCH-t..../Istenkirály lessz....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1815 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 15:29:49 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.05.13 vasárnap, 11:50:26
megtörtént a mágnesszelep csere, ciripel, nem folyik, tehát jó. alapjáratos motor úgyszintén nem csinál semmit. ha egyszer sikerül működésre bírni közzéteszem a megfejtést
másik(?) gond: melegen azaz egészen melegen mikor már a motortér is jó forró, nagyon lecsökken az alapjárat, ha meg kívül van vagy 30 fok akkor le is áll ha kell ha nem. visszahülve középmelegen lényegében jó. fogyasztásom 6l körüli egyébiránt. elvileg ez is normális.
leleazult melegen elpuhuló vákumcsövekre vagy levegőcsőre tippeltem, de eddig semmi rendellenes. illetve az egr vákum tányérjánál olajos, meg a turbó környéke maszatos.
kopott az adagoló
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1816 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 20:25:38 »
Idézetet írta: voto - 2012.05.13 vasárnap, 15:21:45
Ha melegen leállítod és vársz 1-2 percet /de csak annyit/ nem indul nehezebben mint leállítás után 1-2 órával indítod....
Nekem gyanús ha melegen gond van akkor főelem kopott....
Hát az halál!!!!
Marha drága nem éri meg javítani...
Vagy kell egy bontott/rizikós/
Vagy beszélsz JOY-al és összekalapáltok 1 BOSCH-t..../Istenkirály lessz....
indítással nincs gond, újraindul egyből is később is. bár gázt adni kell minden indításkor. alapjárata hidegen ,melegen egyenletes, nem rázkódik, nem darabos. a jó mágnesszeleppel viszont motorfék után kisgázra rángat, nagygázra nem. eddig ez nem volt feltünő.
összességében nem lennék meglepve komolyabb problémán, így is épp elég dolog derült ki utólag.... egyenlőre jussak túl a kuplungozáson, aztán törődök az alapjárat gonddal. ha adagoló-csere-felújítás a megoldás inkább együttélek a problémával
milyen egyéb tünetei kell legyenek az adagoló kopottságának?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1817 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 20:31:37 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.05.13 vasárnap, 20:25:38
indítással nincs gond, újraindul egyből is később is. bár gázt adni kell minden indításkor. alapjárata hidegen ,melegen egyenletes, nem rázkódik, nem darabos. a jó mágnesszeleppel viszont motorfék után kisgázra rángat, nagygázra nem. eddig ez nem volt feltünő.
összességében nem lennék meglepve komolyabb problémán, így is épp elég dolog derült ki utólag.... egyenlőre jussak túl a kuplungozáson, aztán törődök az alapjárat gonddal. ha adagoló-csere-felújítás a megoldás inkább együttélek a problémával
milyen egyéb tünetei kell legyenek az adagoló kopottságának?
nagyon együttélni ne akarj vele, mert az egész tönkremegy, és akkor tényleg vége mindennek, aztán el sem indul. egyelőre szerintem elég lenne a szivattyú cseréje, az könnyen kopik, de ki is cserélhető viszonylag egyszerűen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1818 Dátum:
2012.05.16 szerda, 10:24:04 »
milyen nagysagrendu osszeg a szivattyu csere? Erdemes kulon az adagolot vinni vagy jobb autostol? Ha minden jol megy beutemezem kov honapra. Meg aztan jo lenne ha valaki ranezne van e meg mas rendellenes...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1819 Dátum:
2012.05.16 szerda, 20:12:45 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.05.16 szerda, 10:24:04
milyen nagysagrendu osszeg a szivattyu csere? Erdemes kulon az adagolot vinni vagy jobb autostol? Ha minden jol megy beutemezem kov honapra. Meg aztan jo lenne ha valaki ranezne van e meg mas rendellenes...
autóstól érdemes megnézni, hogy mi van még esetleg, viszont a cseréhez ha még nem volt leszedve az adagoló, akkor 90%-ban nem megy a helyén. maga a szivattyú csere, az 11-12 ezer ft(nem csak lapát, hanem komplett)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1820 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 12:20:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.16 szerda, 20:12:45
autóstól érdemes megnézni, hogy mi van még esetleg, viszont a cseréhez ha még nem volt leszedve az adagoló, akkor 90%-ban nem megy a helyén. maga a szivattyú csere, az 11-12 ezer ft(nem csak lapát, hanem komplett)
eggyel kevesebb a nulla mint amitol feltem
te el tudod vegezni a muveletet? Helyileg merre?
Azt nem tudom volt e leszedve korabban.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1821 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 12:30:55 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.05.17 csütörtök, 12:20:31
eggyel kevesebb a nulla mint amitol feltem
te el tudod vegezni a muveletet? Helyileg merre?
Azt nem tudom volt e leszedve korabban.
Lehet, hogy lefelejtette a nullát.
Amúgy meg tudja csinálni. Dunaföldvár mellett lakik.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1822 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 16:25:40 »
Idézetet írta: Viló - 2012.05.17 csütörtök, 12:30:55
Lehet, hogy lefelejtette a nullát.
Amúgy meg tudja csinálni. Dunaföldvár mellett lakik.
remek
most hetvegen kuplungozunk. pakson. Utana idopontegyeztetes. Hetvege elonyben...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1823 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 22:46:46 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.05.17 csütörtök, 16:25:40
remek
most hetvegen kuplungozunk. pakson. Utana idopontegyeztetes. Hetvege elonyben...
ha paksi vagy(kicsiny falum, ott születtem én...), akkor egy köpésre vagyok tőled. általában én is hétvégén tudok vele foglalkozni, ha esetleg elhúzódik a kuplungcsere vasárnapig, akkor rá tudunk nézni a kocsira, és előzetesen felmérhetjük, mi a pálya.
vagy jössz a nagytalira?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1824 Dátum:
2012.05.19 szombat, 06:48:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.17 csütörtök, 22:46:46
ha paksi vagy(kicsiny falum, ott születtem én...), akkor egy köpésre vagyok tőled. általában én is hétvégén tudok vele foglalkozni, ha esetleg elhúzódik a kuplungcsere vasárnapig, akkor rá tudunk nézni a kocsira, és előzetesen felmérhetjük, mi a pálya.
vagy jössz a nagytalira?
valkoi vagyok godollo mellett. Pakson baratok laknak. Mindenkepp vasarnap jovunk vissza delben hivlak hogy akkor pontosan merre meddig. Talalkozo kimarad sajna. Kuplungozas elvileg ma meglesz. Mar csak fel kell ebreszteni a mester urat
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1825 Dátum:
2012.05.19 szombat, 16:11:13 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.05.19 szombat, 06:48:49
valkoi vagyok godollo mellett. Pakson baratok laknak. Mindenkepp vasarnap jovunk vissza delben hivlak hogy akkor pontosan merre meddig. Talalkozo kimarad sajna. Kuplungozas elvileg ma meglesz. Mar csak fel kell ebreszteni a mester urat
hétvégén bevállalta a szerelő? vagy maszekban önbizalom szakkörösök csinálják?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1826 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 11:18:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.19 szombat, 16:11:13
vagy maszekban önbizalom szakkörösök csinálják?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
szabze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1827 Dátum:
2012.05.29 kedd, 18:08:55 »
Üdv mindenkinek!
Már régóta olvasom a fórumotokat, de most elakadtam és lenne pár kérdésem.
Az autóm Lucas adagolóval van szerelve. Van vele néhány apróbb problémám és ötletként kiszereltük a porlasztókat, mert a munkahelyemen profin le lehet ellenőrizni esetleg beállítani is ha kell. Első ötletnek ezzel kezdtem mert ezt ingyen megoldom. A baj csak annyi, hogy a cégemnél nagy Deutz motorokkal foglalkoznak, és a m2 porlasztók nyitó nyomását csak tippelni tudjuk.Pár oldallal ez előtt olvastam egy 165 bar értéket. Kérdezném GinJoy-tól vagy mástól is aki tudja, hogy erre az értékre kell állítani?
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1828 Dátum:
2012.05.29 kedd, 18:31:57 »
Idézetet írta: szabze - 2012.05.29 kedd, 18:08:55
Üdv mindenkinek!
Már régóta olvasom a fórumotokat, de most elakadtam és lenne pár kérdésem.
Az autóm Lucas adagolóval van szerelve. Van vele néhány apróbb problémám és ötletként kiszereltük a porlasztókat, mert a munkahelyemen profin le lehet ellenőrizni esetleg beállítani is ha kell. Első ötletnek ezzel kezdtem mert ezt ingyen megoldom. A baj csak annyi, hogy a cégemnél nagy Deutz motorokkal foglalkoznak, és a m2 porlasztók nyitó nyomását csak tippelni tudjuk.Pár oldallal ez előtt olvastam egy 165 bar értéket. Kérdezném GinJoy-tól vagy mástól is aki tudja, hogy erre az értékre kell állítani?
Előre is köszi a segítséget!
tudtommal valahol ott van a gyári érték 160-170 körül.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1829 Dátum:
2012.05.29 kedd, 18:37:23 »
Idézetet írta: szabze - 2012.05.29 kedd, 18:08:55
Üdv mindenkinek!
Már régóta olvasom a fórumotokat, de most elakadtam és lenne pár kérdésem.
Az autóm Lucas adagolóval van szerelve. Van vele néhány apróbb problémám és ötletként kiszereltük a porlasztókat, mert a munkahelyemen profin le lehet ellenőrizni esetleg beállítani is ha kell. Első ötletnek ezzel kezdtem mert ezt ingyen megoldom. A baj csak annyi, hogy a cégemnél nagy Deutz motorokkal foglalkoznak, és a m2 porlasztók nyitó nyomását csak tippelni tudjuk.Pár oldallal ez előtt olvastam egy 165 bar értéket. Kérdezném GinJoy-tól vagy mástól is aki tudja, hogy erre az értékre kell állítani?
Előre is köszi a segítséget!
igen, hivatalosan 165 bar
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szabze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1830 Dátum:
2012.05.29 kedd, 19:31:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.29 kedd, 18:37:23
igen, hivatalosan 165 bar
Köszönöm! Még később kérdeznék, ha ezzel nem oldódik meg a gondom. Még egyszer kösz!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.29 kedd, 19:34:55 írta szabze
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1831 Dátum:
2012.05.29 kedd, 19:44:08 »
Idézetet írta: szabze - 2012.05.29 kedd, 19:31:24
Köszönöm! Még később kérdeznék, ha ezzel nem oldódik meg a gondom. Még egyszer kösz!
később alszok...
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1832 Dátum:
2012.05.29 kedd, 21:35:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.29 kedd, 19:44:08
később alszok...
ma nem itt vagy éjszakai ügyeletben
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szabze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1833 Dátum:
2012.05.30 szerda, 18:16:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.29 kedd, 19:44:08
később alszok...
Helló!
Megnéztük a porlasztókat, és mindegyik jól működik.Most hogy visszaszereltem elkezdtem keresni az alacsony alapjárati fordulat okát. Itt a honlapon találtam egy leírást az alapjárat beállításáról, de még nem akartam elállítgatni.
A problémám végül is annyi, hogy hidegen az alapjárat nagyon alacsonyra lemegy. Pedig régebben hidegen inkább magasabb volt. Most, hogy volt időm turkálni benne megfigyeltem, hogy elindítás után ha nem adok gázt indításkor akkor szépen elindul és 750-es fordulaton megy. Ez is alacsonyabb mint amit régebben produkált de ez nem okoz problémát. Hanem az első gázadás után mikor lefelé csökken a fordulatszám a dúsító kart rendesen meghúzza az elektromos motor, és megemeli a fordulatot pár másodpercre, utána kienged és kb.550-as fordulaton jár tovább a motor, és se gázadásra se másra többet nem mozdítja meg a motor a dúsító kart. Ha leállítom és újraindítom mindig az első gázadáskor működik egyszer aztán többet nem. A dúsítót állító motort már két hete ez miatt kiszereltem és kipróbáltam jól működik. Polaritás váltással előre hátra szépen működik. Négy vezetékes a csatlakozója. Kettőn működik a motor, viszont a másik kettő vezeték szerepére nem jöttem rá.
Esetleg tudja valaki mik befolyásolják ennek a dúsítót mozgató motornak a működését? Mit és hogyan kellene leellenőrizni, amivel mozgásra lehetne kényszeríteni ezt a motort?
Hozzá tartozik még a történethez, hogy amikor hozzám került az autó furcsa volt, hogy nagyon ritkán menet közben ha kinyomott kuplungnál vagy üresben kereszteződésben megállva a fordulat lement erre az 550-re. Ezt egy kisebb gázadással lehetett orvosolni. Egy gázfröccsel és az utána motortérből halható halk zümmögéssel felment a fordulat a normál 800-850-re. Ehhez hozzá szoktam az évek alatt, de most már ezt sem csinálja.
Találkozott már valaki hasonló problémával? Van valakinek ötlete mit lehet az autóm hibája?
Előre is köszi a segítséget, és bocsi ha hosszasan és körülményesen írtam.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1834 Dátum:
2012.05.30 szerda, 18:34:02 »
Idézetet írta: szabze - 2012.05.30 szerda, 18:16:13
Helló!
Megnéztük a porlasztókat, és mindegyik jól működik.Most hogy visszaszereltem elkezdtem keresni az alacsony alapjárati fordulat okát. Itt a honlapon találtam egy leírást az alapjárat beállításáról, de még nem akartam elállítgatni.
A problémám végül is annyi, hogy hidegen az alapjárat nagyon alacsonyra lemegy. Pedig régebben hidegen inkább magasabb volt. Most, hogy volt időm turkálni benne megfigyeltem, hogy elindítás után ha nem adok gázt indításkor akkor szépen elindul és 750-es fordulaton megy. Ez is alacsonyabb mint amit régebben produkált de ez nem okoz problémát. Hanem az első gázadás után mikor lefelé csökken a fordulatszám a dúsító kart rendesen meghúzza az elektromos motor, és megemeli a fordulatot pár másodpercre, utána kienged és kb.550-as fordulaton jár tovább a motor, és se gázadásra se másra többet nem mozdítja meg a motor a dúsító kart. Ha leállítom és újraindítom mindig az első gázadáskor működik egyszer aztán többet nem. A dúsítót állító motort már két hete ez miatt kiszereltem és kipróbáltam jól működik. Polaritás váltással előre hátra szépen működik. Négy vezetékes a csatlakozója. Kettőn működik a motor, viszont a másik kettő vezeték szerepére nem jöttem rá.
Esetleg tudja valaki mik befolyásolják ennek a dúsítót mozgató motornak a működését? Mit és hogyan kellene leellenőrizni, amivel mozgásra lehetne kényszeríteni ezt a motort?
Hozzá tartozik még a történethez, hogy amikor hozzám került az autó furcsa volt, hogy nagyon ritkán menet közben ha kinyomott kuplungnál vagy üresben kereszteződésben megállva a fordulat lement erre az 550-re. Ezt egy kisebb gázadással lehetett orvosolni. Egy gázfröccsel és az utána motortérből halható halk zümmögéssel felment a fordulat a normál 800-850-re. Ehhez hozzá szoktam az évek alatt, de most már ezt sem csinálja.
Találkozott már valaki hasonló problémával? Van valakinek ötlete mit lehet az autóm hibája?
Előre is köszi a segítséget, és bocsi ha hosszasan és körülményesen írtam.
rá kéne nézni arra az adagolóra, de előtte mindenképpen próbáld meg beállítani az alapjáratot, ahogy le van írva, és addig a bowdent kösd ki, hogy ne szóljon bele
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1835 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 06:48:00 »
HI!!
Naszóval mióta megvan a BOSCH azóta küzdök a "gázadásnál füstöl min állat" dologgal...
Illetve nem csak gyorsításnál hanem haladás közben is és a füst nem igazán változik szemmel láthatóan ha tartom a 100-at vagy a 140-et.......
Amúgy alapjáraton semmi füst és álló hejben se lehet kórosan megfüstöltetni.
A fogyasztásba már belenyugodtam... /Nálam 7-7,5 az asszonynál 6 vagy inkább alatta.../
Egy kósza ötlet nyomán lehúztam a csövet amin a turbónyomást kapja az adagoló és láss csodát no füst /mondjuk a pacik is rendesen megfogyatkoztak/.....
Ebből arra következtetek ,hogy talán csak annyi a gond ,hogy az adagoló túlreagálja a helyzetet és túl sok go-t ad ha megjön a nyomás......
Ugye a Lukács-on ilyenkor tekergetjük a turbómembrán csavarját befelé.....
Na de itt mit merre???
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1836 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 08:28:42 »
Idézetet írta: voto - 2012.06.03 vasárnap, 06:48:00
HI!!
Naszóval mióta megvan a BOSCH azóta küzdök a "gázadásnál füstöl min állat" dologgal...
Illetve nem csak gyorsításnál hanem haladás közben is és a füst nem igazán változik szemmel láthatóan ha tartom a 100-at vagy a 140-et.......
Amúgy alapjáraton semmi füst és álló hejben se lehet kórosan megfüstöltetni.
A fogyasztásba már belenyugodtam... /Nálam 7-7,5 az asszonynál 6 vagy inkább alatta.../
Egy kósza ötlet nyomán lehúztam a csövet amin a turbónyomást kapja az adagoló és láss csodát no füst /mondjuk a pacik is rendesen megfogyatkoztak/.....
Ebből arra következtetek ,hogy talán csak annyi a gond ,hogy az adagoló túlreagálja a helyzetet és túl sok go-t ad ha megjön a nyomás......
Ugye a Lukács-on ilyenkor tekergetjük a turbómembrán csavarját befelé.....
Na de itt mit merre???
Az adagoló tetején van a turbó membrán háza,annak az oldalán van egy csavar,aminek a közepe úgy néz ki,mintha egy szita lenne benne,na azt kell kitekerni és ha ez megvan,akkor hozzáférsz a csillagkerékhez,amivel jobban elő tudod feszíteni a membránt,így magasabb töltőnyomásnál ad csak plusz anyagot.Illetve a tüskét is tudod még állítani az adagoló tetején lévő kis kontraanyás torxos csavarral.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.03 vasárnap, 08:30:38 írta krisz32
»
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1837 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 11:59:58 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.06.03 vasárnap, 08:28:42
mintha egy szita lenne benne,
A membrán "szuszogó"-jára gondolsz???
Idézetet írta: krisz32 - 2012.06.03 vasárnap, 08:28:42
na azt kell kitekerni és ha ez megvan,akkor hozzáférsz a csillagkerékhez,amivel jobban elő tudod feszíteni a membránt
Idézetet írta: krisz32 - 2012.06.03 vasárnap, 08:28:42
.Illetve a tüskét is tudod még állítani az adagoló tetején lévő kis kontraanyás torxos csavarral.
Mivel hogyan merre?
? illetve mi a külömbség a két dolog között....??
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1838 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 18:24:51 »
Idézetet írta: voto - 2012.06.03 vasárnap, 06:48:00
HI!!
Naszóval mióta megvan a BOSCH azóta küzdök a "gázadásnál füstöl min állat" dologgal...
Illetve nem csak gyorsításnál hanem haladás közben is és a füst nem igazán változik szemmel láthatóan ha tartom a 100-at vagy a 140-et.......
Amúgy alapjáraton semmi füst és álló hejben se lehet kórosan megfüstöltetni.
A fogyasztásba már belenyugodtam... /Nálam 7-7,5 az asszonynál 6 vagy inkább alatta.../
Egy kósza ötlet nyomán lehúztam a csövet amin a turbónyomást kapja az adagoló és láss csodát no füst /mondjuk a pacik is rendesen megfogyatkoztak/.....
Ebből arra következtetek ,hogy talán csak annyi a gond ,hogy az adagoló túlreagálja a helyzetet és túl sok go-t ad ha megjön a nyomás......
Ugye a Lukács-on ilyenkor tekergetjük a turbómembrán csavarját befelé.....
Na de itt mit merre???
Hasonló problémával küzdök!Kíváncsian várom az eredményt!
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1839 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 20:24:02 »
Idézetet írta: voto - 2012.06.03 vasárnap, 11:59:58
A membrán "szuszogó"-jára gondolsz???
Mivel hogyan merre?
? illetve mi a külömbség a két dolog között....??
Az első kérdésre igen a válasz,a membrán szuszogóját,ha kitekered,akkor a csillagkereket óra járásával ellentétes irányban hajtva azt éred el,hogy csak később ad plusz anyagot,mert magasabb töltőnyomás kell a membrán ellenállásának leküzdéséhez.
Ha a fedélen lévő torxos csavar kontraanyáját meglazítod és a csavart balra tekered,akkor valamennyivel kevesebb anyagot enged át alapból.
Kisérletezgetéssel is el lehet találni a helyes beállítást,de jobb,ha padon van beállítva.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1840 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 20:33:21 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.06.03 vasárnap, 20:24:02
Az első kérdésre igen a válasz,a membrán szuszogóját,ha kitekered,akkor a csillagkereket óra járásával ellentétes irányban hajtva azt éred el,hogy csak később ad plusz anyagot,mert magasabb töltőnyomás kell a membrán ellenállásának leküzdéséhez.
Ha a fedélen lévő torxos csavar kontraanyáját meglazítod és a csavart balra tekered,akkor valamennyivel kevesebb anyagot enged át alapból.
Kisérletezgetéssel is el lehet találni a helyes beállítást,de jobb,ha padon van beállítva.
Ok...
Plussz JOY ezeket az infókat is adta:
"szedd le a tetejét, és vedd ki a tüskét. nézd meg, hogy merre állt. aztán fordítsd el olyan irányba, ahol nem olyan nagy a "V" alakú bevágás. ekkor kevesebb plusz anyagot ad, amikor megvan a töltőnyomás".....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1841 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 20:38:51 »
Idézetet írta: voto - 2012.06.03 vasárnap, 20:33:21
Ok...
Plussz JOY ezeket az infókat is adta:
"szedd le a tetejét, és vedd ki a tüskét. nézd meg, hogy merre állt. aztán fordítsd el olyan irányba, ahol nem olyan nagy a "V" alakú bevágás. ekkor kevesebb plusz anyagot ad, amikor megvan a töltőnyomás".....
Naplózva
Zotyka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1842 Dátum:
2012.06.09 szombat, 23:33:24 »
Sziasztok!Valaki tudna segíteni nekem?Szeretnék Bosch adagolót feltenni Lucas helyett a Mondeomra(MK2 1.8 TD).Elegem lett a Lucasból.Olvasgattam itt hogy Joy foglalkozik ilyenek összerakásával.Mennyiből lehetne kihozni egy ilyen tranzakciót?Előre is köszi a reagálásokat.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1843 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 00:11:19 »
Idézetet írta: Zotyka - 2012.06.09 szombat, 23:33:24
Sziasztok!Valaki tudna segíteni nekem?Szeretnék Bosch adagolót feltenni Lucas helyett a Mondeomra(MK2 1.8 TD).Elegem lett a Lucasból.Olvasgattam itt hogy Joy foglalkozik ilyenek összerakásával.Mennyiből lehetne kihozni egy ilyen tranzakciót?Előre is köszi a reagálásokat.
Legjobb tudomásom szerint 50-től fölfelé. De majd GinJoy mond pontosabbat.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1844 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 15:32:41 »
Sziasztok!
Egy turbó-ügyi kérdésem lenne: kb 3mm-t lóg a tengelye, szívóoldal körül csatakos volt az olajtól(szét volt jőve az adagoló felé menő cső) , lapát is olajos. Olajfogyás 1500 km-en talán ha 2dl. Egyébként jön-megy megáll. Turbó csendes tölt is(valamennyit). Mérni nem mértem.
Kérdés hogy ez mekkora probléma, mennyire sürgős rendbe szedni?
Csaba
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1845 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 10:27:41 »
Idézetet írta: Zotyka - 2012.06.09 szombat, 23:33:24
Sziasztok!Valaki tudna segíteni nekem?Szeretnék Bosch adagolót feltenni Lucas helyett a Mondeomra(MK2 1.8 TD).Elegem lett a Lucasból.Olvasgattam itt hogy Joy foglalkozik ilyenek összerakásával.Mennyiből lehetne kihozni egy ilyen tranzakciót?Előre is köszi a reagálásokat.
Ment PÜ.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1846 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:13:53 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.06.10 vasárnap, 15:32:41
Sziasztok!
Egy turbó-ügyi kérdésem lenne: kb 3mm-t lóg a tengelye, szívóoldal körül csatakos volt az olajtól(szét volt jőve az adagoló felé menő cső) , lapát is olajos. Olajfogyás 1500 km-en talán ha 2dl. Egyébként jön-megy megáll. Turbó csendes tölt is(valamennyit). Mérni nem mértem.
Kérdés hogy ez mekkora probléma, mennyire sürgős rendbe szedni?
Csaba
Én mint laikus a 3mm lötyögéstől már félnék.
Kellemetlen ha beáll.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1847 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:16:18 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.06.10 vasárnap, 15:32:41
Sziasztok!
Egy turbó-ügyi kérdésem lenne: kb 3mm-t lóg a tengelye, szívóoldal körül csatakos volt az olajtól(szét volt jőve az adagoló felé menő cső) , lapát is olajos. Olajfogyás 1500 km-en talán ha 2dl. Egyébként jön-megy megáll. Turbó csendes tölt is(valamennyit). Mérni nem mértem.
Kérdés hogy ez mekkora probléma, mennyire sürgős rendbe szedni?
Csaba
én nem eröltetném...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1848 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 23:34:53 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.06.10 vasárnap, 15:32:41
Sziasztok!
Egy turbó-ügyi kérdésem lenne: kb 3mm-t lóg a tengelye, szívóoldal körül csatakos volt az olajtól(szét volt jőve az adagoló felé menő cső) , lapát is olajos. Olajfogyás 1500 km-en talán ha 2dl. Egyébként jön-megy megáll. Turbó csendes tölt is(valamennyit). Mérni nem mértem.
Kérdés hogy ez mekkora probléma, mennyire sürgős rendbe szedni?
Csaba
A turbó százezreket pörög percenként. Szerintem ez a 3mm itt már "métereket" jelent... Amíg megy addig szerezz be egy újat, nehogy aztán nagy füstfelhővel és 60km/h végsebességgel érjen utol a bibi...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1849 Dátum:
2012.06.12 kedd, 05:39:15 »
3mm az túlzás egy kicsit. akkor már fele lapát nem lenne rajta
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
43
44
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ