Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:31:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558354 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1900 Dátum:
2012.06.27 szerda, 17:46:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.26 kedd, 21:29:41
nem kell pofánvágni, mert nálam tökéletesen ment, de megbeszéltük telefonon, hogy természetesen visszaveszem
(legközelebb inkább kussolok)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
svega
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1901 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 14:03:34 »
Tanácsot várok más TD tulajoktól.
Az enyém szépen indul és jár, nem füstöl, de olyan gyenge, hogy ma délelőtt a felgyújtáson gondolkodtam. Elindulásnál dupla kuplung kell, gyorsítani 2300 ford. alatt nem akar. Volt már pár kocsim, de ezzel rémálom menni városban.
Lehet, hogy retkes a légszűrőm?
Nem akarom dramatizálni a kocsit, de lassan semmi vezetési élményt nem nyújt. (tudom, V6)
De egy dízel menjen nyomatékból, ne csak pörgetésből.
Nektek is lomha a TD?
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1902 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 14:48:04 »
Idézetet írta: svega - 2012.06.28 csütörtök, 14:03:34
Tanácsot várok más TD tulajoktól.
Az enyém szépen indul és jár, nem füstöl, de olyan gyenge, hogy ma délelőtt a felgyújtáson gondolkodtam. Elindulásnál dupla kuplung kell, gyorsítani 2300 ford. alatt nem akar. Volt már pár kocsim, de ezzel rémálom menni városban.
Lehet, hogy retkes a légszűrőm?
Nem akarom dramatizálni a kocsit, de lassan semmi vezetési élményt nem nyújt. (tudom, V6)
De egy dízel menjen nyomatékból, ne csak pörgetésből.
Nektek is lomha a TD?
Igen első körben légszűrő....
Aztán irány egy adagolós....
Nem hiszem ,hogy turbó gond mivel annak nincs befolyása az elindulásra....
De mondjuk egy töltőnyomásmérés nem ártana....
De majd GinJoy mond még ötleteket itt ő a DieselMaister.....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1903 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 20:00:17 »
Idézetet írta: svega - 2012.06.28 csütörtök, 14:03:34
Tanácsot várok más TD tulajoktól.
Az enyém szépen indul és jár, nem füstöl, de olyan gyenge, hogy ma délelőtt a felgyújtáson gondolkodtam. Elindulásnál dupla kuplung kell, gyorsítani 2300 ford. alatt nem akar. Volt már pár kocsim, de ezzel rémálom menni városban.
Lehet, hogy retkes a légszűrőm?
Nem akarom dramatizálni a kocsit, de lassan semmi vezetési élményt nem nyújt. (tudom, V6)
De egy dízel menjen nyomatékból, ne csak pörgetésből.
Nektek is lomha a TD?
Üzemanyagszűrőt sem ártana kicserélni.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1904 Dátum:
2012.06.29 péntek, 09:46:29 »
Sziasztok!
Nekem is van olyan problémám, mint svega kolegának. Ki lett cserélve minden szűrő, olaj, minden. Kicsit talán jobban veszi a fordulatot, de ugyan olyan tetű a kocsi. A szűrők nem tettek neki valami sokat.
Naplózva
yvanhoe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1905 Dátum:
2012.06.29 péntek, 16:35:02 »
Az enyém megy mint az állat de sokat eszik. Adok pár lovat annak aki leviszi a fogyimat
Naplózva
99' Ford Mondeo Turnier Mk II 1.8TD Ghia
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1906 Dátum:
2012.06.29 péntek, 21:57:31 »
Idézetet írta: svega - 2012.06.28 csütörtök, 14:03:34
Tanácsot várok más TD tulajoktól.
Az enyém szépen indul és jár, nem füstöl, de olyan gyenge, hogy ma délelőtt a felgyújtáson gondolkodtam. Elindulásnál dupla kuplung kell, gyorsítani 2300 ford. alatt nem akar. Volt már pár kocsim, de ezzel rémálom menni városban.
Lehet, hogy retkes a légszűrőm?
Nem akarom dramatizálni a kocsit, de lassan semmi vezetési élményt nem nyújt. (tudom, V6)
De egy dízel menjen nyomatékból, ne csak pörgetésből.
Nektek is lomha a TD?
Lomha a TD. Fel lehet piszkálni, de akkor sem lesz "élményautó". Nem feltétlen kell a V6, egy TDDi, vagy TDCi dízel motor már megy, mint a barom. (főleg chipelve...
) Persze, ha repeszteni akarsz, mint állat, akkor nem is a Mondeo a Te autód, hanem a BMW. (
pl. egy ilyen
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1907 Dátum:
2012.06.29 péntek, 22:29:12 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.06.29 péntek, 21:57:31
Lomha a TD.
amelyik lomha, az ***. a gyári konfiggal is tud jól menni, ha rendesen be van állítva
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1908 Dátum:
2012.06.30 szombat, 15:04:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.29 péntek, 22:29:12
amelyik lomha, az ***. a gyári konfiggal is tud jól menni, ha rendesen be van állítva
Ne érts félre, én dízel párti vagyok, a lomhaság pedig relatív. Nekem speciel nem lomha, pedig ráférne egy alapos böngészés.
Úgy lomha - de itt a benyások is -, ha nem nyomja egyáltalán neki az ember. A "lomha" TD-vel bizony sokszor büntetem a városi benyásokat (nem Mondeo-t, bár anno amikor én hoztam egy 1.8 benzinest, egy ismerősöm pedig az enyémet, hiába tapostam nem tudtam megfogni
), csak dinamikus vezetést kíván.
Szerintem svegának nyomatéka nincsen, azért bajlódik az autójával. (ami pedig nem az autó hibája, hiszen még a 2 lityós benyásnak is kevesebb (hangyaf*szányit) a nyomatéka, papír szerint) Adagoló...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1909 Dátum:
2012.06.30 szombat, 17:43:32 »
Lenne egy olyan jellegű kérdésem, hogy a hátsó kerekes Sierákba ugyan azt a TD motort pakolták mint a mk1,mk2 es mondikba?
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1910 Dátum:
2012.06.30 szombat, 19:57:48 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.30 szombat, 17:43:32
Lenne egy olyan jellegű kérdésem, hogy a hátsó kerekes Sierákba ugyan azt a TD motort pakolták mint a mk1,mk2 es mondikba?
Hát csak nagy vonalakban ugyanez maga a blokk igen de az egyéb lomok már mások....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1911 Dátum:
2012.06.30 szombat, 20:01:52 »
Idézetet írta: voto - 2012.06.30 szombat, 19:57:48
Hát csak nagy vonalakban ugyanez maga a blokk igen de az egyéb lomok már mások....
így van. szinte semmi nem egyforma
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1912 Dátum:
2012.06.30 szombat, 20:31:37 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.30 szombat, 20:01:52
így van. szinte semmi nem egyforma
Viszont a működési elv ugyanaz......
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1913 Dátum:
2012.06.30 szombat, 20:42:56 »
Idézetet írta: voto - 2012.06.30 szombat, 20:31:37
Viszont a működési elv ugyanaz......
aha, dízel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1914 Dátum:
2012.06.30 szombat, 20:45:29 »
Idézetet írta: voto - 2012.06.30 szombat, 20:31:37
Viszont a működési elv ugyanaz......
üzemanyag kell neki, meg levegő
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1915 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 20:07:55 »
Az normális, hogy az adagoló tetején (lövésem sincs, hogy mi, talán az immohoz tartozó elektronika
) lévő fekete kis dobozka (talán két torx-al, meg pár vezetékkel) izzításnál/gyújtásnál ciripel egy sort? Folyamatos, nagyon gyors és mindig azonos mennyiségű ciripelést hallat. (talán 6-8)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1916 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 20:34:42 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.01 vasárnap, 20:07:55
Az normális, hogy az adagoló tetején (lövésem sincs, hogy mi, talán az immohoz tartozó elektronika
) lévő fekete kis dobozka (talán két torx-al, meg pár vezetékkel) izzításnál/gyújtásnál ciripel egy sort? Folyamatos, nagyon gyors és mindig azonos mennyiségű ciripelést hallat. (talán 6-8)
az nem normális, mert nem tud ciripelni. minden mk2 már a mocidon? mert annak az adagolónak viszont az elején lévő mágnesszelep az így működik
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1917 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 20:46:58 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.01 vasárnap, 20:07:55
Az normális, hogy az adagoló tetején (lövésem sincs, hogy mi, talán az immohoz tartozó elektronika
) lévő fekete kis dobozka (talán két torx-al, meg pár vezetékkel) izzításnál/gyújtásnál ciripel egy sort? Folyamatos, nagyon gyors és mindig azonos mennyiségű ciripelést hallat. (talán 6-8)
/
A cirip az normális habár nem a kis fekete dobozból /gázpedál helyzet érzékelő potméter/ jön a hang,
hanem az adagoló elején a hűtő felé lévő oldalon van a hang forrása /előtöltés állító mágneszelep/....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1918 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 17:13:40 »
köszönöm mindekettőtöknek, akkor nyílván én hallottam félre, majd meghallgatom még közelebbről. jah igen, egy az egyben MK2-es a motor/váltó/klíma/stb, az öregben. (az volt a donor és ment ami "jó" volt
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
psycho
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1919 Dátum:
2012.07.13 péntek, 16:25:58 »
Sziasztok.
Napokban kicseréltem a Mondeom motorját egy másikra, de az adagolót (lucas) szerintem nem sikerült eltalálni.
Hibajelenség: 1700 feltti fordulatszámon motorféknél rángat a kocsika, füstölése normálisnak mondható, fogyasztása is, a járása olyan kicsit varrógépes, persze tudom látni és hallani kell.
Beépítéskor az adagoló szíjtárcsáját nagyjából középre állítottam, merre fele kell eltolnom , óra járásával megegyező vagy fordított irányba? no és kb mennyit, hogy jó legyen a töltés.
Tudom szakemberhez el kéne vinni, de most nincs rá keret.....
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1920 Dátum:
2012.07.13 péntek, 17:41:26 »
Idézetet írta: psycho - 2012.07.13 péntek, 16:25:58
Sziasztok.
Napokban kicseréltem a Mondeom motorját egy másikra, de az adagolót (lucas) szerintem nem sikerült eltalálni.
Hibajelenség: 1700 feltti fordulatszámon motorféknél rángat a kocsika, füstölése normálisnak mondható, fogyasztása is, a járása olyan kicsit varrógépes, persze tudom látni és hallani kell.
Beépítéskor az adagoló szíjtárcsáját nagyjából középre állítottam, merre fele kell eltolnom , óra járásával megegyező vagy fordított irányba? no és kb mennyit, hogy jó legyen a töltés.
Tudom szakemberhez el kéne vinni, de most nincs rá keret.....
GinJoe keresd.al enne a legjobb ha meglátogatnád
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1921 Dátum:
2012.07.14 szombat, 18:26:47 »
Idézetet írta: coboy - 2012.07.13 péntek, 17:41:26
GinJoe keresd.al enne a legjobb ha meglátogatnád
... GinJoy ...
(Joy, ideje lenne találni egy egyszerűbb nick-et, pl.: "pityu"
(az Istvánok most ne harapják el a torkom
))
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1922 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 19:29:00 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.14 szombat, 18:26:47
... GinJoy ...
(Joy, ideje lenne találni egy egyszerűbb nick-et, pl.: "pityu"
(az Istvánok most ne harapják el a torkom
))
hogy rá tud ugrani mindenki a másik elirására,tévedésére.birom mikor mindenki profi és a körülötte lévök irás tudatlan analfabéták.ezen a fórumon elég sokan tanulhattak Gétsy Lászlótól vagy sokat nézhette az "Álljunk meg egy szóra"cimű műsort anno.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1923 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 19:34:01 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.14 szombat, 18:26:47
... GinJoy ...
(Joy, ideje lenne találni egy egyszerűbb nick-et, pl.: "pityu"
(az Istvánok most ne harapják el a torkom
))
Persze, de lehet, hogy indiánnak állok és az lesz a nevem, hogy: U
vagy rövidebb kell? fél-X
mindenki használja a Joy-t nyugodtan, én is azt szoktam inkább, azt talán meg lehet jegyezni
pityu?
jóhogy nem már józsi leszek? nem tudom hogy lehet így élni egyáltalán
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1924 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 19:48:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.07.16 hétfő, 19:34:01
Persze, de lehet, hogy indiánnak állok és az lesz a nevem, hogy: U
vagy rövidebb kell? fél-X
mindenki használja a Joy-t nyugodtan, én is azt szoktam inkább, azt talán meg lehet jegyezni
pityu?
jóhogy nem már józsi leszek? nem tudom hogy lehet így élni egyáltalán
nekem a papagáj jut eszembe a pityuról nem pedig te.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1925 Dátum:
2012.07.17 kedd, 08:23:40 »
Idézetet írta: coboy - 2012.07.16 hétfő, 19:29:00
hogy rá tud ugrani mindenki a másik elirására,tévedésére.birom mikor mindenki profi és a körülötte lévök irás tudatlan analfabéták.ezen a fórumon elég sokan tanulhattak Gétsy Lászlótól vagy sokat nézhette az "Álljunk meg egy szóra"cimű műsort anno.
Remélem ezt viccnek szántad felém...
(nálam szállóige Joy nevének a javítása, előfordult párszor és megszoktam
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1926 Dátum:
2012.07.17 kedd, 08:25:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.07.16 hétfő, 19:34:01
Persze, de lehet, hogy indiánnak állok és az lesz a nevem, hogy: U
vagy rövidebb kell? fél-X
mindenki használja a Joy-t nyugodtan, én is azt szoktam inkább, azt talán meg lehet jegyezni
pityu?
jóhogy nem már józsi leszek? nem tudom hogy lehet így élni egyáltalán
Ha hiszed, ha nem sokat gondolkodtam, hogy Józsit vagy Pityut írjak példának, kedves " \ ".
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1927 Dátum:
2012.07.17 kedd, 17:17:10 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.17 kedd, 08:23:40
Remélem ezt viccnek szántad felém...
(nálam szállóige Joy nevének a javítása, előfordult párszor és megszoktam
)
remélem viccesen is értelmezted
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1928 Dátum:
2012.07.17 kedd, 19:56:30 »
Idézetet írta: coboy - 2012.07.17 kedd, 17:17:10
remélem viccesen is értelmezted
igyekeztem
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1929 Dátum:
2012.07.18 szerda, 11:41:53 »
Idézetet írta: psycho - 2012.07.13 péntek, 16:25:58
Sziasztok.
Napokban kicseréltem a Mondeom motorját egy másikra, de az adagolót (lucas) szerintem nem sikerült eltalálni.
Hibajelenség: 1700 feltti fordulatszámon motorféknél rángat a kocsika, füstölése normálisnak mondható, fogyasztása is, a járása olyan kicsit varrógépes, persze tudom látni és hallani kell.
Beépítéskor az adagoló szíjtárcsáját nagyjából középre állítottam, merre fele kell eltolnom , óra járásával megegyező vagy fordított irányba? no és kb mennyit, hogy jó legyen a töltés.
Tudom szakemberhez el kéne vinni, de most nincs rá keret.....
Ha hangosabb motor mint volt, akkor valószínű nagy az előtöltésed.
Az óra mutató járásával ellentétesen tekerj rajta.
Pontosan nem lehet megmondani mennyit kell.
Játszani kell vele amíg jó nem lesz a hangja.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1930 Dátum:
2012.07.25 szerda, 12:21:34 »
Lenne egy olyan jellegü kérdésem, hogy nagyon elgondolkoztam egy TD vásárlásán.
Mik a pozitiv vagy negativ tapasztalaitok a TD vel szemben, érdmes ilyen idös dizel autott venni?
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1931 Dátum:
2012.07.25 szerda, 12:44:06 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.07.25 szerda, 12:21:34
Lenne egy olyan jellegü kérdésem, hogy nagyon elgondolkoztam egy TD vásárlásán.
Mik a pozitiv vagy negativ tapasztalaitok a TD vel szemben, érdmes ilyen idös dizel autott venni?
Hát a V6 után nagy csodát ne várj tőle.
Negatív tapasztalat lehet pl. télen hidegben az indítás problem.
Amúgy még az adagolókopásos problémák szoktak előjönni.
Valakinél a turbó is meg szokta adni magát, de azért ezeknek vannak okai.
Amúgy végtelen egyszerű a motor és könnyen javítható szerintem.
Röviden ennyi, de majd jönnek még nálam okosabb emberek is.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1932 Dátum:
2012.07.25 szerda, 13:21:28 »
Idézetet írta: Viló - 2012.07.25 szerda, 12:44:06
Hát a V6 után nagy csodát ne várj tőle.
Negatív tapasztalat lehet pl. télen hidegben az indítás problem.
Amúgy még az adagolókopásos problémák szoktak előjönni.
Valakinél a turbó is meg szokta adni magát, de azért ezeknek vannak okai.
Amúgy végtelen egyszerű a motor és könnyen javítható szerintem.
Röviden ennyi, de majd jönnek még nálam okosabb emberek is.
Azt tudom hogy télen ö is ugy van mint én nem szeret anyira kimozdulni.
És mi az a km amivel még érdmes foglalkozni?
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1933 Dátum:
2012.07.25 szerda, 14:03:18 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.07.25 szerda, 13:21:28
Azt tudom hogy télen ö is ugy van mint én nem szeret anyira kimozdulni.
És mi az a km amivel még érdmes foglalkozni?
Szerintem ne a km-t nézd. Mert az úgy is tekert lesz.
Jó állapotban legyen a kocsi összességében.
A motor "erős" legyen, húzzon, ne füstöljön, ne legyen olyan hangja mint egy traktornak.
Hidegen is könnyen induljon. Jó legyen az adagolón a turbómembrán valamint az előtöltés szabályzó mágnesszelep.
Kb 1700-1800-tól induljon a turbó és húzzon a kocsi.
Ha nagyon bele akarsz menni akkor lehet kompressziót mérni, turbó tengely lötyögést nézni stb...
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1934 Dátum:
2012.07.25 szerda, 22:26:38 »
Idézetet írta: Viló - 2012.07.25 szerda, 14:03:18
Szerintem ne a km-t nézd. Mert az úgy is tekert lesz.
Jó állapotban legyen a kocsi összességében.
A motor "erős" legyen, húzzon, ne füstöljön, ne legyen olyan hangja mint egy traktornak.
Hidegen is könnyen induljon. Jó legyen az adagolón a turbómembrán valamint az előtöltés szabályzó mágnesszelep.
Kb 1700-1800-tól induljon a turbó és húzzon a kocsi.
Ha nagyon bele akarsz menni akkor lehet kompressziót mérni, turbó tengely lötyögést nézni stb...
Lenne egy oylan jellegü kérdésem hogy városban miket kajálnak ezek a gépek?
És esetlegesen egy autopályázáson pl 140 es tempoval egyfolytában kb 200 km
Menyibe kerül az éves szervizük és ott miket kell cserélni éves szinten rajtuk.
És birja ezeknek a motorja hogy télen beinditom megyek velle 5 km és le állitom majd hazafelé szintén?
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1935 Dátum:
2012.07.26 csütörtök, 08:33:58 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.07.25 szerda, 22:26:38
Lenne egy oylan jellegü kérdésem hogy városban miket kajálnak ezek a gépek?
És esetlegesen egy autopályázáson pl 140 es tempoval egyfolytában kb 200 km
Menyibe kerül az éves szervizük és ott miket kell cserélni éves szinten rajtuk.
És birja ezeknek a motorja hogy télen beinditom megyek velle 5 km és le állitom majd hazafelé szintén?
Hát az attól is függ, hogy milyen nehéz a lábad, milyen stílusban vezetsz, kihasználod-e a turbót stb...
Én megmondom őszintén, hogy nem finomkodok vele és így fogyaszt 7-8l között városban. Télen nyáron.
Kint pályán 150-el szoktam járni, akkor 6,5 körül van.
Persze majd írnak itt szerintem 5-öket is de az szerintem nagymama tempó meg taxis váltás. Vagy tudnak valamit amit én nem.
Nem tudom ki mit gondol éves szervíz alatt. Ki ennyit meg egy év alatt ki annyit. Ha én csak évente cserélnék pl olajat akkor az nagy szívás lenne a motornak.
Szerintem mindennek megvan az ideje (km-ben) amit akkor ki kell cserélni amikor lejár a "km-e".
Én 10.000-ként cserélek olajat + szűrőket, ami kb 7.000Ft.
60-70.000-ként vezérlést és vízpumpát, ami kb 25-30.000Ft.
Ezek az árak 40% kedvezménnyel értendők.
Persze vannak még a kopó alkatrészek amiknek a cseréje megint csak km és használat függő.
A motorja bírja azt amire használni akarod. Ezek szerintem elnyűhetetlen motorok. (öntvény blokk és hengerfej)
De azért azt lássuk be, hogy egyik autó sem túlságosan szereti az ilyen üzemet.
Én is télen beindítóm aztán rögtön bekapcsolom az első és a hátsó szélvédőfűtést.
Persze megy vele a tüköré meg a spricniké is. De akkor már az ülést se hagyom ki.
Azért ez eléggé megkínlasztja az akksit. Plusz a fogyid is valószínű több lesz.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1936 Dátum:
2012.07.26 csütörtök, 12:05:19 »
Idézetet írta: Viló - 2012.07.26 csütörtök, 08:33:58
Hát az attól is függ, hogy milyen nehéz a lábad, milyen stílusban vezetsz, kihasználod-e a turbót stb...
Én megmondom őszintén, hogy nem finomkodok vele és így fogyaszt 7-8l között városban. Télen nyáron.
Kint pályán 150-el szoktam járni, akkor 6,5 körül van.
Persze majd írnak itt szerintem 5-öket is de az szerintem nagymama tempó meg taxis váltás. Vagy tudnak valamit amit én nem.
Nem tudom ki mit gondol éves szervíz alatt. Ki ennyit meg egy év alatt ki annyit. Ha én csak évente cserélnék pl olajat akkor az nagy szívás lenne a motornak.
Szerintem mindennek megvan az ideje (km-ben) amit akkor ki kell cserélni amikor lejár a "km-e".
Én 10.000-ként cserélek olajat + szűrőket, ami kb 7.000Ft.
60-70.000-ként vezérlést és vízpumpát, ami kb 25-30.000Ft.
Ezek az árak 40% kedvezménnyel értendők.
Persze vannak még a kopó alkatrészek amiknek a cseréje megint csak km és használat függő.
A motorja bírja azt amire használni akarod. Ezek szerintem elnyűhetetlen motorok. (öntvény blokk és hengerfej)
De azért azt lássuk be, hogy egyik autó sem túlságosan szereti az ilyen üzemet.
Én is télen beindítóm aztán rögtön bekapcsolom az első és a hátsó szélvédőfűtést.
Persze megy vele a tüköré meg a spricniké is. De akkor már az ülést se hagyom ki.
Azért ez eléggé megkínlasztja az akksit. Plusz a fogyid is valószínű több lesz.
Egyre színpatikusabb nekem ez a TD.
Pl gondolok én éves szerviz allat olyanra hogy adagoló környékén vallami
vagy a porlasztó csucsok vagy izitó gyertyák szal minden olyanra ami eltér a benzinesétöl.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1937 Dátum:
2012.07.26 csütörtök, 12:49:12 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.07.26 csütörtök, 12:05:19
Egyre színpatikusabb nekem ez a TD.
Pl gondolok én éves szerviz allat olyanra hogy adagoló környékén vallami
vagy a porlasztó csucsok vagy izitó gyertyák szal minden olyanra ami eltér a benzinesétöl.
Az izzítógyertyákat akkor kell cserélni ha bexarnak és télen kellenek.
Akkor sem nagy költség a 4db. 6-10.000Ft
A porlasztókkal nem szokott gond lenni. De bontottam azt is tudsz venni 2000Ft/db áron. (mondjuk nálam
)
Az adagoló már neccesebb. Több gondja is tud lenni. (na ezt szépen megfogalmaztam).
Turbómembrán szakadás. Új szett kb 8000Ft.
Előtöltés szabályozó mágnesszelep. Bontottan kb 10.000Ft.
Szivattyúkopás vagy tengelytörés. Felújítás vagy bontott csere. Kb egy áron van. 25-30.000Ft
Hozzáteszem nem túl gyakori hibák, de azért előfordulnak.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1938 Dátum:
2012.08.01 szerda, 18:28:45 »
Szeretnék tanácsot kérni:Néha melegen,alapjáraton leesik a fordulat(kb550-600-ra)2-3másodpercre és vissza áll.2500 km-el ezelőtt volt szervízelve.Amúgy jó erőben van,nekem nagyon bejön(98'MkII Turnier 1.8td)
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1939 Dátum:
2012.08.03 péntek, 09:49:50 »
Tájékoztató jelleggel közlöm a kedves "kormosseggű" kollégákkal,hogy turbómembrán szakadás esetén Győrben az Interdiesel Kft-nél 3200 kemény magyar forintért lehet kapni turbómembránt.Én nemrég cseréltem az enyémet,azóta nincs rá panasz.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1940 Dátum:
2012.08.03 péntek, 21:02:12 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.08.03 péntek, 09:49:50
Tájékoztató jelleggel közlöm a kedves "kormosseggű" kollégákkal,hogy turbómembrán szakadás esetén Győrben az Interdiesel Kft-nél 3200 kemény magyar forintért lehet kapni turbómembránt.Én nemrég cseréltem az enyémet,azóta nincs rá panasz.
Az jó ár.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1941 Dátum:
2012.08.04 szombat, 02:02:21 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.07.26 csütörtök, 12:05:19
Egyre színpatikusabb nekem ez a TD.
Pl gondolok én éves szerviz allat olyanra hogy adagoló környékén vallami
vagy a porlasztó csucsok vagy izitó gyertyák szal minden olyanra ami eltér a benzinesétöl.
Ennek magam is örülök, de egy 2.0i és egy 2.5 V6 után, kevés lesz Neked. Vagy piszkosul nyomod neki, hogy úgy menjen, mint a benyás és akkor bizony hamar tönkre lehet vágni. Érzékenyebb szerkezet, mint a benzines, véleményem szerint. (de hálás és jó, én spec. a TD-ket szeretem)
Próbáltál már TD Mondeo-t? (MK1-MK2)
Krisz : köszönjük !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1942 Dátum:
2012.08.04 szombat, 02:03:35 »
Idézetet írta: F. Joci - 2012.08.01 szerda, 18:28:45
Szeretnék tanácsot kérni:Néha melegen,alapjáraton leesik a fordulat(kb550-600-ra)2-3másodpercre és vissza áll.2500 km-el ezelőtt volt szervízelve.Amúgy jó erőben van,nekem nagyon bejön(98'MkII Turnier 1.8td)
Itt is megkérdezem, nem a venti indul be olyankor?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1943 Dátum:
2012.08.04 szombat, 06:05:45 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.08.04 szombat, 02:02:21
Ennek magam is örülök, de egy 2.0i és egy 2.5 V6 után, kevés lesz Neked. Vagy piszkosul nyomod neki, hogy úgy menjen, mint a benyás és akkor bizony hamar tönkre lehet vágni. Érzékenyebb szerkezet, mint a benzines, véleményem szerint. (de hálás és jó, én spec. a TD-ket szeretem)
Próbáltál már TD Mondeo-t? (MK1-MK2)
Krisz : köszönjük !
Hello.
Sajnos még nem volt alkalmam ki probálni egyet sem.
Az az igazság hogy már ki nöttem a padlógáz játékból,
mostmár azt a szempontot figyelem hogy 1 tankolással mennyi km et tudok megtenni,
mert mostmár az a fontos.
A másik hogy havi szinten mennyi pénzt vesz ki a benzinkút a zsebemböl.
Szerintetek milyen ártól nézzek dizel Mondit, mi az amit érdemes meglesni?
Jó tudom a km tekergetös de nem szeretnék motort szerelni, menyi km ig érdemes?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1944 Dátum:
2012.08.04 szombat, 08:57:01 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.08.04 szombat, 02:02:21
Ennek magam is örülök, de egy 2.0i és egy 2.5 V6 után, kevés lesz Neked. Vagy piszkosul nyomod neki, hogy úgy menjen, mint a benyás és akkor bizony hamar tönkre lehet vágni. Érzékenyebb szerkezet, mint a benzines, véleményem szerint. (de hálás és jó, én spec. a TD-ket szeretem)
Próbáltál már TD Mondeo-t? (MK1-MK2)
Krisz : köszönjük !
elég volt szerelni....a mellett a motorhang mellett vákumszivárgást keresni....inkább
le...
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1945 Dátum:
2012.08.04 szombat, 17:14:28 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.08.04 szombat, 08:57:01
elég volt szerelni....a mellett a motorhang mellett vákumszivárgást keresni....inkább
le...
Dieselnél nem nagyon szokott lenni vákumszivárgás.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1946 Dátum:
2012.08.04 szombat, 17:14:56 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.08.04 szombat, 02:03:35
Itt is megkérdezem, nem a venti indul be olyankor?
Attól nem eshet le annyira a fordulat normál esetben.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1947 Dátum:
2012.08.04 szombat, 20:34:43 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.08.04 szombat, 08:57:01
elég volt szerelni....a mellett a motorhang mellett vákumszivárgást keresni....inkább
le...
És mi van akkor ha kicsit veszti a levegöt
, majd újra termeli, hiszen ezek nem oylan zárt rendszerek mint a teherszállító jármüveken.
Se nincsen lég rugó, se nincsen, légfék, az hogy van egy kis vákum rá segités a fékre annyit alapjáraton termel a motor.
De ez csak az én véleményem, aki nap mint nap levegö rendszereket szerelek.
A másik hogy ezekben sajnos nem lehet a légrendszert szivárgás mentessé tenni, a vadi új merci, volvo buszok is 3-4 óra allat elvesztenek 4-5 Bar nyomást a 12 báros rendszerükböl, de azért van rajtuk kompresszor hogy feltermeljen.
Én is leállítom a kocsit és hallom hogy kicsit piszeg, de pont le.zarom ez legyen a legkevesebb hiba.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1948 Dátum:
2012.08.04 szombat, 23:46:45 »
Idézetet írta: Viló - 2012.08.04 szombat, 17:14:56
Attól nem eshet le annyira a fordulat normál esetben.
Normál esetben nem.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1949 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 12:44:33 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.08.04 szombat, 02:03:35
Itt is megkérdezem, nem a venti indul be olyankor?
Nem rendszeresen csinálja, ill. lehet hogy akkor is leesik, mikor beindul a venti, viszont tegnap araszolgatás közben folyamatosan kapcsolgatott és nem esett le a fordulat.
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ