Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:45:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1558178 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 12:51:18 »

Tájékoztató jelleggel közlöm a kedves "kormosseggű" kollégákkal,hogy turbómembrán szakadás esetén Győrben az Interdiesel Kft-nél 3200 kemény magyar forintért lehet kapni turbómembránt.Én nemrég cseréltem az enyémet,azóta nincs rá panasz.

Neten lehet-e postai utánvétellel rendlni, vagy csak személyes átvétellel?
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 14:22:12 »

Neten lehet-e postai utánvétellel rendlni, vagy csak személyes átvétellel?
Nem tudom,hogy neten lehet-e rendelni,de ha esetleg szükséged van rá,akkor megveszem neked és feladom postán.
Naplózva
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 17:19:23 »

Sziasztok!

Nem régen vettem egy TD '98-as lucasos MK2-est, így nem nagyon értek hozzá egyenlőre. Az a gondom, hogy ha mászkálok a városban, és megállok 1-1 helyen akkor egyre többet teker az indító, mire beindul a motor. Ez ma odáig fajult, hogy már alig tudtam hazajönni vele, vagy 6-odjára indult be. Valakinek valami ötlet? Előre is köszönöm! worship
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 17:43:26 »

Sziasztok!

Nem régen vettem egy TD '98-as lucasos MK2-est, így nem nagyon értek hozzá egyenlőre. Az a gondom, hogy ha mászkálok a városban, és megállok 1-1 helyen akkor egyre többet teker az indító, mire beindul a motor. Ez ma odáig fajult, hogy már alig tudtam hazajönni vele, vagy 6-odjára indult be. Valakinek valami ötlet? Előre is köszönöm! worship
az az ötlet,hogy felujjitod az adagolót vagy lecseréled bosch adagolóra mert lehet az olcsobb kiadás
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 19:55:42 »

az az ötlet,hogy felujjitod az adagolót vagy lecseréled bosch adagolóra mert lehet az olcsobb kiadás

tuti hogy az adagoló bajos? Nem lehet hogy az motor melegedésével van összefüggésben a nehézkes indítás?
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 20:52:57 »

tuti hogy az adagoló bajos? Nem lehet hogy az motor melegedésével van összefüggésben a nehézkes indítás?
de, a motor melegedésével kapcsolatos, és ezért adagoló baj. megnőnek a melegtől az illesztési hézagok, és nem elég az indítási mennyiség alacsony fordulaton, mert elmegy résolajba. ha csak picit csinálja akkor még orvosolható szivattyúcserével, ha nagyon gáz, akkor elosztófej is ***, akkor az az adagoló kuka. nagyritkán van hozzá jó állapotú elosztófejem, de az össz javítás már drágább, mint egy jó bosch adagolót csinálni rá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:05:21 »

de, a motor melegedésével kapcsolatos, és ezért adagoló baj. megnőnek a melegtől az illesztési hézagok, és nem elég az indítási mennyiség alacsony fordulaton, mert elmegy résolajba. ha csak picit csinálja akkor még orvosolható szivattyúcserével, ha nagyon gáz, akkor elosztófej is ***, akkor az az adagoló kuka. nagyritkán van hozzá jó állapotú elosztófejem, de az össz javítás már drágább, mint egy jó bosch adagolót csinálni rá

Értem, és kb mennyibe kerül egy bosch adagoló? Még jó hogy ezt eltitkolta az előző tulaj Sad . Hideg motorral várt amikor mentem megnézni. Köszönöm a segítségeteket!!! worship
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:09:01 »

Értem, és kb mennyibe kerül egy bosch adagoló? Még jó hogy ezt eltitkolta az előző tulaj Sad . Hideg motorral várt amikor mentem megnézni. Köszönöm a segítségeteket!!! worship
50-től
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:22:05 »

50-től

És esetleg nem tudod, hogy Debrecen környékén van olyan szakember akihez ezzel kapcsolatban nyugodtan vihetem a járgányt?
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:37:30 »

És esetleg nem tudod, hogy Debrecen környékén van olyan szakember akihez ezzel kapcsolatban nyugodtan vihetem a járgányt?
nem tudom.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:53:27 »

nem tudom.

Oké, azért köszönöm a diagnózist Smiley
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2012.08.07 kedd, 13:14:09 »

És esetleg nem tudod, hogy Debrecen környékén van olyan szakember akihez ezzel kapcsolatban nyugodtan vihetem a járgányt?

Kihez?! GinJoyhoz !!! Ő a király adagolók terén, még ha Tőled messzebb is van. Én is nála fogok csináltatni, ha arra kerül a sor és persze, ha elvállalja... Smiley
(továbbá ami még pluszban mellette szól, hogy konkrétan Mondeokkal foglalkozik, legalábbis azt hiszem Grin )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2012.08.07 kedd, 21:05:57 »

És esetleg nem tudod, hogy Debrecen környékén van olyan szakember akihez ezzel kapcsolatban nyugodtan vihetem a járgányt?
én GinJoy-t ajánlom saját tapasztalatból.csere után a bosch adagolóval tünetmentes lett a motor télen nyáron.  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2012.08.08 szerda, 15:04:29 »

én GinJoy-t ajánlom saját tapasztalatból.csere után a bosch adagolóval tünetmentes lett a motor télen nyáron.  integet2

Az oké, csak az a baj hogy nincs pénzem 600km-nyi üzemanyagra így hirtelen Undecided Plusz el se merek indulni vele, nem üzembiztos Sad
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2012.08.08 szerda, 17:40:25 »

Az oké, csak az a baj hogy nincs pénzem 600km-nyi üzemanyagra így hirtelen Undecided Plusz el se merek indulni vele, nem üzembiztos Sad
megy az.ha nem indul várni kell mig lehül  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 10:03:28 »

Sziasztok!

Az escort 1.8TD motorja ugyanaz mint a mondeonak a hasonló motorja?
Szerkezetileg gondoltam!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 10:51:26 »

Sziasztok!

Az escort 1.8TD motorja ugyanaz mint a mondeonak a hasonló motorja?
Szerkezetileg gondoltam!

Maga a blokk és egyéb részei tudomásom szerint ugyanazok. Hogy pl. az adagoló, leömlő, turbó, szívócsonk, üzemanyagrendszer, stb. olyanok-e, az nem tudom... Cheesy (ezek évjáratfüggőek is, gondolom, álá MK1-MK2...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 15:17:11 »

Maga a blokk és egyéb részei tudomásom szerint ugyanazok. Hogy pl. az adagoló, leömlő, turbó, szívócsonk, üzemanyagrendszer, stb. olyanok-e, az nem tudom... Cheesy (ezek évjáratfüggőek is, gondolom, álá MK1-MK2...)
Koszi worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2012.08.15 szerda, 01:32:16 »

Maga a blokk és egyéb részei tudomásom szerint ugyanazok. Hogy pl. az adagoló, leömlő, turbó, szívócsonk, üzemanyagrendszer, stb. olyanok-e, az nem tudom... Cheesy (ezek évjáratfüggőek is, gondolom, álá MK1-MK2...)
a "blokk, és egyéb részei" a blokkon belül lévő részeket takarja. kívül szinte nincs olyan csavar ami egyezne.
generátor elől van, szervó alatta, főtengely végi bordáskerék és ékszíjtárcsa más, vízpumpa más, vezérlés burkolata más, nem kis munka megcsinálni, hogy kompatibilisek legyenek egymással
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2012.08.15 szerda, 01:34:14 »

látta valaki ezt a hirdetést?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx_klima-6069849
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2012.08.15 szerda, 01:35:11 »

nah, ez is elkelt a meghirdetés napján eplus2 (130-ért)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:35:05 »

a "blokk, és egyéb részei" a blokkon belül lévő részeket takarja. kívül szinte nincs olyan csavar ami egyezne.
generátor elől van, szervó alatta, főtengely végi bordáskerék és ékszíjtárcsa más, vízpumpa más, vezérlés burkolata más, nem kis munka megcsinálni, hogy kompatibilisek legyenek egymással

én is hasonlóan értettem, azért köszi a kiegészítést !  worship
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2012.08.15 szerda, 21:13:29 »


Én láttam. Gondolom a piros szín miatt kellett volna.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2012.08.15 szerda, 23:51:27 »

Én láttam. Gondolom a piros szín miatt kellett volna.
Az ezüst színűt néztem ki, amit itt is hirdetett a csávó 170-ért, de mikor indultunk volna érte, pont elvitték.
Tegnap látta ezt a párom. Nem kimondottan a piros szín miatt, de így is jól jött. Haver verdájával mentünk, aztán szatyorba a rendszámom.....  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 21:11:57 »

Sziasztok.
97'-es 1,8 td kombival rendelkezem.
A problémám a következő: meleg motornál gázelvételnél néha leáll a motor. Az alapjárat nem ingadozik, azonnal beindul utánna.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 21:33:06 »

Sziasztok.
97'-es 1,8 td kombival rendelkezem.
A problémám a következő: meleg motornál gázelvételnél néha leáll a motor. Az alapjárat nem ingadozik, azonnal beindul utánna.

Valószínű az adagolód szivattyúja van elkopva, de ebben majd Ginjoy megerősít.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 21:50:50 »

Valószínű az adagolód szivattyúja van elkopva, de ebben majd Ginjoy megerősít.
Köszi a gyors választ. Túl a 200000 km-en nem csodálkoznék rajta. Nemsokára felujításra (futómű, vezérműszij) megy a szentem, akkor ezt is bekalkulálom.
 
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 09:47:50 »

60.100km (5 és fél év alatt) van a Mondim vezérműszíjában, mennyit gurulhatok vele még anélkül, hogy orosz rulettet játszanék?
A Nagyautó elég horror árat mondott a gyári vez.mű.szíj garnitúrára és a vízpumára... Sad
Van itt olyan fórumtárs, aki akciósan tudná ezeket boltolni velem? Továbbá megbízható szerelőt is keresek a cserére, aki garanciát is vállal a munkájára...
Huh?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 11:38:07 »

60.100km (5 és fél év alatt) van a Mondim vezérműszíjában, mennyit gurulhatok vele még anélkül, hogy orosz rulettet játszanék?
A Nagyautó elég horror árat mondott a gyári vez.mű.szíj garnitúrára és a vízpumára... Sad
Van itt olyan fórumtárs, aki akciósan tudná ezeket boltolni velem? Továbbá megbízható szerelőt is keresek a cserére, aki garanciát is vállal a munkájára...
Huh?

Hát a nagy okosok szerint 5 évente illik szíjat cserélni.
Illetve 60-80.000km-ként attól függ milyen márkát veszel.
Kedvezményes vásárlásban tudok segíteni.
PÜ-ben meg tudjuk beszélni.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 12:03:56 »

60.100km (5 és fél év alatt) van a Mondim vezérműszíjában, mennyit gurulhatok vele még anélkül, hogy orosz rulettet játszanék?
A Nagyautó elég horror árat mondott a gyári vez.mű.szíj garnitúrára és a vízpumára... Sad
Van itt olyan fórumtárs, aki akciósan tudná ezeket boltolni velem? Továbbá megbízható szerelőt is keresek a cserére, aki garanciát is vállal a munkájára...
Huh?

Mekkora az a horror ár, ha kérdezhetem? Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 19:04:54 »

Sziasztok.
97'-es 1,8 td kombival rendelkezem.
A problémám a következő: meleg motornál gázelvételnél néha leáll a motor. Az alapjárat nem ingadozik, azonnal beindul utánna.
ha rendesen beindul, akkor lehet akár egyszerűen rosszul beállított adagoló is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 19:50:26 »

60.100km (5 és fél év alatt) van a Mondim vezérműszíjában, mennyit gurulhatok vele még anélkül, hogy orosz rulettet játszanék?
A Nagyautó elég horror árat mondott a gyári vez.mű.szíj garnitúrára és a vízpumára... Sad
Van itt olyan fórumtárs, aki akciósan tudná ezeket boltolni velem? Továbbá megbízható szerelőt is keresek a cserére, aki garanciát is vállal a munkájára...
Huh?
én tapasztalatbol mondom,kétszer szakadt a vezérmüszij 1; 52 ezer 2; 57 ezer.az elsönél hengerfej csere mert a szelepfészek is széttört a másodiknál csak a szelepek bánták én 50 ezernél szigoruan cserélten attól kezdve.a te esetedben én cserélném azon okbol is mezt ahogy irod szerintem öreg az a szíj.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 21:02:06 »

ha rendesen beindul, akkor lehet akár egyszerűen rosszul beállított adagoló is
Erre én is gondoltam, de eddig nem csinálta. A másik gondja, hogy kb 2500-ös fordulaton forog a motor és igy haladok akkor néha rángat egy picit. Nagyon kis tartományban csinálja.
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 23:33:57 »

Sziasztok !

Olyan problémához keresek segítséget ami a következő. Egyik pillanatról a másikra nagyon nehezen indult be a motor pedig 36'C van és majdnem üzemmeleg a motor. Amikor sokadik tekerésre beindul füstöl a fordulatszám pedig 500 és 1000 között ingadozik és kicsit kopog a motor, és mikor indulni akarok a kuplung felengedése után elerőtlenedik és leáll.  A gázolajszűrőt cseréltem. Kélek segítsetek mi lehet a baj a szerelő letudta annyival, hogy adagoló de hátha mégse...
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2012.08.28 kedd, 02:55:17 »

Sziasztok !

Olyan problémához keresek segítséget ami a következő. Egyik pillanatról a másikra nagyon nehezen indult be a motor pedig 36'C van és majdnem üzemmeleg a motor. Amikor sokadik tekerésre beindul füstöl a fordulatszám pedig 500 és 1000 között ingadozik és kicsit kopog a motor, és mikor indulni akarok a kuplung felengedése után elerőtlenedik és leáll.  A gázolajszűrőt cseréltem. Kélek segítsetek mi lehet a baj a szerelő letudta annyival, hogy adagoló de hátha mégse...
pedig igaza van, az adagoló hiba
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2012.08.28 kedd, 07:08:21 »

Mekkora az a horror ár, ha kérdezhetem? Smiley
Gyári vezérműszíj garnitúra vezető- és feszítőgörgőkkel 42e. HUF
Sad
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2012.08.28 kedd, 07:10:46 »

én tapasztalatbol mondom,kétszer szakadt a vezérmüszij 1; 52 ezer 2; 57 ezer.az elsönél hengerfej csere mert a szelepfészek is széttört a másodiknál csak a szelepek bánták én 50 ezernél szigoruan cserélten attól kezdve.a te esetedben én cserélném azon okbol is mezt ahogy irod szerintem öreg az a szíj.
Hú vazz... Sad
Milyen gyártmányú szíjak szakadtak el?
volt előjele, hogy valami nem OK?
pl. valami hang?
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2012.08.28 kedd, 07:15:29 »

Vezérműszíjnak, feszítő- és vezetőgörgőknek melyik a legmegbízhatóbb az alábbiak közül? Huh?
Ina
Breda
Dayco
SKF

Vízpumpának melyik a legtutibb? Huh?
Dolz
Febi
Japanparts
QH

Köszi előre is a jótanácsokat!
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2012.08.28 kedd, 08:33:03 »

Vezérműszíjnak, feszítő- és vezetőgörgőknek melyik a legmegbízhatóbb az alábbiak közül? Huh?
Ina
Breda
Dayco
SKF

Vízpumpának melyik a legtutibb? Huh?
Dolz
Febi
Japanparts
QH

Köszi előre is a jótanácsokat!
Én Dayco készletet rendeltem most az enyémhez ár-érték arányban szerintem nem rossz.35 ropi az összes görgő meg 2 szíj.A vízpumpájuk 15 körül van,szerintem az sem rossz.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2012.08.28 kedd, 18:20:14 »

Hú vazz... Sad
Milyen gyártmányú szíjak szakadtak el?
volt előjele, hogy valami nem OK?
pl. valami hang?
dayco volt mind a kettö.elöjel nincs csak menet közben leáll a motor és rápillantasz a müszerfalra ugyan azt látod mint mikor gyujtásra teszed akkor végig fut az agyadban,hogy kit hivj fel aki haza huzza az autót és van-e elég pénzed a javitásra.jó esetben csak szelep csere ami a szakadás pillanatában nyitva volt,rossz esetben hengerfej,szelep,dugattyu,főtengej bármelyike lehetséges külön ill.egyben is.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2012.08.28 kedd, 21:09:43 »

Vezérműszíjnak, feszítő- és vezetőgörgőknek melyik a legmegbízhatóbb az alábbiak közül? Huh?
Ina
Breda
Dayco
SKF

Vízpumpának melyik a legtutibb? Huh?
Dolz
Febi
Japanparts
QH

Köszi előre is a jótanácsokat!

Én a PowerGrip, Gates, Motorcraft dolgokat említeném meg. Smiley
(vízpumpából csak gyárit !!! inkább +10e forint, mint egy 100e-s motorcsere...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2012.08.29 szerda, 21:28:37 »

dayco volt mind a kettö.elöjel nincs csak menet közben leáll a motor és rápillantasz a müszerfalra ugyan azt látod mint mikor gyujtásra teszed akkor végig fut az agyadban,hogy kit hivj fel aki haza huzza az autót és van-e elég pénzed a javitásra.jó esetben csak szelep csere ami a szakadás pillanatában nyitva volt,rossz esetben hengerfej,szelep,dugattyu,főtengej bármelyike lehetséges külön ill.egyben is.
Basztikuli!!! Sad
Ha ezt előbb tudom nem Dayco-t rendelek...  rinya
Néhány kérdésre tudnál válaszolni?
Milyen terhelésnek tetted ki a verdát? Utánfutó, városi- vagy gyakori hegymenet rogyásig megpakolva??
Milyen évjáratú verdád volt?
Hol cserélték a vez.műszíjat?
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2012.08.29 szerda, 21:32:03 »

Én a PowerGrip, Gates, Motorcraft dolgokat említeném meg. Smiley
(vízpumpából csak gyárit !!! inkább +10e forint, mint egy 100e-s motorcsere...)
Dolz vízpumpáról vélemény?
Kívülről látszik, ha cserélni kell, vagy minden második vez.műszíj csere alkalmából kötelező cserélni??
Huh?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 02:12:45 »

Basztikuli!!! Sad
Ha ezt előbb tudom nem Dayco-t rendelek...  rinya
Néhány kérdésre tudnál válaszolni?
Milyen terhelésnek tetted ki a verdát? Utánfutó, városi- vagy gyakori hegymenet rogyásig megpakolva??
Milyen évjáratú verdád volt?
Hol cserélték a vez.műszíjat?

Nekem is dayco volt mindig, az meg kibírta a 60-at kényelmesen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 02:14:13 »

Dolz vízpumpáról vélemény?
Kívülről látszik, ha cserélni kell, vagy minden második vez.műszíj csere alkalmából kötelező cserélni??
Huh?
jó az, és nem drága. ne használd vízzel egy percet  sem, és minden 2. szíjcserénél azt is cseréld.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 15:54:23 »

Nekem is dayco volt mindig, az meg kibírta a 60-at kényelmesen
A Gates és SKF hol van a sorban a Dayco-hoz képest? Huh?
A "Made in Italy" nem túl bíztató számomra... Sad

Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 15:55:45 »

jó az, és nem drága. ne használd vízzel egy percet  sem, és minden 2. szíjcserénél azt is cseréld.
Ennél pedig a "Made in Spain" miatt félek... Sad
Naplózva
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 15:58:43 »

Hello!

Motortartóbakokat cseréltem, és láttam hogy a fenéklemez tiszta olajos->folyik valahol az olaj, viszont a nívópálcán nem látszik semmilyen változás. Gondolom ha főtengely szimering lenne, akkor csökkenne az olajszint. Menet közben semmilyen elváltozást nem tapasztaltam. Az olajnak ami kifolyik, nincs gázolaj szaga. Nem tudom hogy mi lehet a gond. Valakinek valami ötlet? Köszönöm előre is! worship
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 16:09:44 »

Ennél pedig a "Made in Spain" miatt félek... Sad

a dolz jó márkának számít
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 16:15:08 »

Hello!

Motortartóbakokat cseréltem, és láttam hogy a fenéklemez tiszta olajos->folyik valahol az olaj, viszont a nívópálcán nem látszik semmilyen változás. Gondolom ha főtengely szimering lenne, akkor csökkenne az olajszint. Menet közben semmilyen elváltozást nem tapasztaltam. Az olajnak ami kifolyik, nincs gázolaj szaga. Nem tudom hogy mi lehet a gond. Valakinek valami ötlet? Köszönöm előre is! worship
Nekem az olajhűtőnél lévő szimeringeknél szivárog már évek óta, de két motorolajcsere periódus között alig fél liter olajat kell után töltenem... Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.