Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:31:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558343 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1950 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 12:51:18 »
Idézetet írta: krisz32 - 2012.08.03 péntek, 09:49:50
Tájékoztató jelleggel közlöm a kedves "kormosseggű" kollégákkal,hogy turbómembrán szakadás esetén Győrben az Interdiesel Kft-nél 3200 kemény magyar forintért lehet kapni turbómembránt.Én nemrég cseréltem az enyémet,azóta nincs rá panasz.
Neten lehet-e postai utánvétellel rendlni, vagy csak személyes átvétellel?
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1951 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 14:22:12 »
Idézetet írta: F. Joci - 2012.08.05 vasárnap, 12:51:18
Neten lehet-e postai utánvétellel rendlni, vagy csak személyes átvétellel?
Nem tudom,hogy neten lehet-e rendelni,de ha esetleg szükséged van rá,akkor megveszem neked és feladom postán.
Naplózva
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1952 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 17:19:23 »
Sziasztok!
Nem régen vettem egy TD '98-as lucasos MK2-est, így nem nagyon értek hozzá egyenlőre. Az a gondom, hogy ha mászkálok a városban, és megállok 1-1 helyen akkor egyre többet teker az indító, mire beindul a motor. Ez ma odáig fajult, hogy már alig tudtam hazajönni vele, vagy 6-odjára indult be. Valakinek valami ötlet? Előre is köszönöm!
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1953 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 17:43:26 »
Idézetet írta: gyurikabmx - 2012.08.06 hétfő, 17:19:23
Sziasztok!
Nem régen vettem egy TD '98-as lucasos MK2-est, így nem nagyon értek hozzá egyenlőre. Az a gondom, hogy ha mászkálok a városban, és megállok 1-1 helyen akkor egyre többet teker az indító, mire beindul a motor. Ez ma odáig fajult, hogy már alig tudtam hazajönni vele, vagy 6-odjára indult be. Valakinek valami ötlet? Előre is köszönöm!
az az ötlet,hogy felujjitod az adagolót vagy lecseréled bosch adagolóra mert lehet az olcsobb kiadás
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1954 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 19:55:42 »
Idézetet írta: coboy - 2012.08.06 hétfő, 17:43:26
az az ötlet,hogy felujjitod az adagolót vagy lecseréled bosch adagolóra mert lehet az olcsobb kiadás
tuti hogy az adagoló bajos? Nem lehet hogy az motor melegedésével van összefüggésben a nehézkes indítás?
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1955 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 20:52:57 »
Idézetet írta: gyurikabmx - 2012.08.06 hétfő, 19:55:42
tuti hogy az adagoló bajos? Nem lehet hogy az motor melegedésével van összefüggésben a nehézkes indítás?
de, a motor melegedésével kapcsolatos, és ezért adagoló baj. megnőnek a melegtől az illesztési hézagok, és nem elég az indítási mennyiség alacsony fordulaton, mert elmegy résolajba. ha csak picit csinálja akkor még orvosolható szivattyúcserével, ha nagyon gáz, akkor elosztófej is ***, akkor az az adagoló kuka. nagyritkán van hozzá jó állapotú elosztófejem, de az össz javítás már drágább, mint egy jó bosch adagolót csinálni rá
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1956 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 21:05:21 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.06 hétfő, 20:52:57
de, a motor melegedésével kapcsolatos, és ezért adagoló baj. megnőnek a melegtől az illesztési hézagok, és nem elég az indítási mennyiség alacsony fordulaton, mert elmegy résolajba. ha csak picit csinálja akkor még orvosolható szivattyúcserével, ha nagyon gáz, akkor elosztófej is ***, akkor az az adagoló kuka. nagyritkán van hozzá jó állapotú elosztófejem, de az össz javítás már drágább, mint egy jó bosch adagolót csinálni rá
Értem, és kb mennyibe kerül egy bosch adagoló? Még jó hogy ezt eltitkolta az előző tulaj
. Hideg motorral várt amikor mentem megnézni. Köszönöm a segítségeteket!!!
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1957 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 21:09:01 »
Idézetet írta: gyurikabmx - 2012.08.06 hétfő, 21:05:21
Értem, és kb mennyibe kerül egy bosch adagoló? Még jó hogy ezt eltitkolta az előző tulaj
. Hideg motorral várt amikor mentem megnézni. Köszönöm a segítségeteket!!!
50-től
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1958 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 21:22:05 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.06 hétfő, 21:09:01
50-től
És esetleg nem tudod, hogy Debrecen környékén van olyan szakember akihez ezzel kapcsolatban nyugodtan vihetem a járgányt?
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1959 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 21:37:30 »
Idézetet írta: gyurikabmx - 2012.08.06 hétfő, 21:22:05
És esetleg nem tudod, hogy Debrecen környékén van olyan szakember akihez ezzel kapcsolatban nyugodtan vihetem a járgányt?
nem tudom.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1960 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 21:53:27 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.06 hétfő, 21:37:30
nem tudom.
Oké, azért köszönöm a diagnózist
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1961 Dátum:
2012.08.07 kedd, 13:14:09 »
Idézetet írta: gyurikabmx - 2012.08.06 hétfő, 21:22:05
És esetleg nem tudod, hogy Debrecen környékén van olyan szakember akihez ezzel kapcsolatban nyugodtan vihetem a járgányt?
Kihez?! GinJoyhoz !!! Ő a király adagolók terén, még ha Tőled messzebb is van. Én is nála fogok csináltatni, ha arra kerül a sor és persze, ha elvállalja...
(továbbá ami még pluszban mellette szól, hogy konkrétan Mondeokkal foglalkozik, legalábbis azt hiszem
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1962 Dátum:
2012.08.07 kedd, 21:05:57 »
Idézetet írta: gyurikabmx - 2012.08.06 hétfő, 21:22:05
És esetleg nem tudod, hogy Debrecen környékén van olyan szakember akihez ezzel kapcsolatban nyugodtan vihetem a járgányt?
én GinJoy-t ajánlom saját tapasztalatból.csere után a bosch adagolóval tünetmentes lett a motor télen nyáron.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1963 Dátum:
2012.08.08 szerda, 15:04:29 »
Idézetet írta: coboy - 2012.08.07 kedd, 21:05:57
én GinJoy-t ajánlom saját tapasztalatból.csere után a bosch adagolóval tünetmentes lett a motor télen nyáron.
Az oké, csak az a baj hogy nincs pénzem 600km-nyi üzemanyagra így hirtelen
Plusz el se merek indulni vele, nem üzembiztos
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1964 Dátum:
2012.08.08 szerda, 17:40:25 »
Idézetet írta: gyurikabmx - 2012.08.08 szerda, 15:04:29
Az oké, csak az a baj hogy nincs pénzem 600km-nyi üzemanyagra így hirtelen
Plusz el se merek indulni vele, nem üzembiztos
megy az.ha nem indul várni kell mig lehül
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1965 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 10:03:28 »
Sziasztok!
Az escort 1.8TD motorja ugyanaz mint a mondeonak a hasonló motorja?
Szerkezetileg gondoltam!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1966 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 10:51:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.13 hétfő, 10:03:28
Sziasztok!
Az escort 1.8TD motorja ugyanaz mint a mondeonak a hasonló motorja?
Szerkezetileg gondoltam!
Maga a blokk és egyéb részei tudomásom szerint ugyanazok. Hogy pl. az adagoló, leömlő, turbó, szívócsonk, üzemanyagrendszer, stb. olyanok-e, az nem tudom...
(ezek évjáratfüggőek is, gondolom, álá MK1-MK2...)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1967 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 15:17:11 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.08.13 hétfő, 10:51:26
Maga a blokk és egyéb részei tudomásom szerint ugyanazok. Hogy pl. az adagoló, leömlő, turbó, szívócsonk, üzemanyagrendszer, stb. olyanok-e, az nem tudom...
(ezek évjáratfüggőek is, gondolom, álá MK1-MK2...)
Koszi
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1968 Dátum:
2012.08.15 szerda, 01:32:16 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.08.13 hétfő, 10:51:26
Maga a blokk és egyéb részei tudomásom szerint ugyanazok. Hogy pl. az adagoló, leömlő, turbó, szívócsonk, üzemanyagrendszer, stb. olyanok-e, az nem tudom...
(ezek évjáratfüggőek is, gondolom, álá MK1-MK2...)
a "blokk, és egyéb részei" a blokkon belül lévő részeket takarja. kívül szinte nincs olyan csavar ami egyezne.
generátor elől van, szervó alatta, főtengely végi bordáskerék és ékszíjtárcsa más, vízpumpa más, vezérlés burkolata más, nem kis munka megcsinálni, hogy kompatibilisek legyenek egymással
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1969 Dátum:
2012.08.15 szerda, 01:34:14 »
látta valaki ezt a hirdetést?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx_klima-6069849
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1970 Dátum:
2012.08.15 szerda, 01:35:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.15 szerda, 01:34:14
látta valaki ezt a hirdetést?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx_klima-6069849
nah, ez is elkelt a meghirdetés napján
(130-ért)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1971 Dátum:
2012.08.15 szerda, 17:35:05 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.15 szerda, 01:32:16
a "blokk, és egyéb részei" a blokkon belül lévő részeket takarja. kívül szinte nincs olyan csavar ami egyezne.
generátor elől van, szervó alatta, főtengely végi bordáskerék és ékszíjtárcsa más, vízpumpa más, vezérlés burkolata más, nem kis munka megcsinálni, hogy kompatibilisek legyenek egymással
én is hasonlóan értettem, azért köszi a kiegészítést !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1972 Dátum:
2012.08.15 szerda, 21:13:29 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.15 szerda, 01:34:14
látta valaki ezt a hirdetést?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx_klima-6069849
Én láttam. Gondolom a piros szín miatt kellett volna.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1973 Dátum:
2012.08.15 szerda, 23:51:27 »
Idézetet írta: Viló - 2012.08.15 szerda, 21:13:29
Én láttam. Gondolom a piros szín miatt kellett volna.
Az ezüst színűt néztem ki, amit itt is hirdetett a csávó 170-ért, de mikor indultunk volna érte, pont elvitték.
Tegnap látta ezt a párom. Nem kimondottan a piros szín miatt, de így is jól jött. Haver verdájával mentünk, aztán szatyorba a rendszámom.....
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1974 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 21:11:57 »
Sziasztok.
97'-es 1,8 td kombival rendelkezem.
A problémám a következő: meleg motornál gázelvételnél néha leáll a motor. Az alapjárat nem ingadozik, azonnal beindul utánna.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1975 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 21:33:06 »
Idézetet írta: Natesz - 2012.08.26 vasárnap, 21:11:57
Sziasztok.
97'-es 1,8 td kombival rendelkezem.
A problémám a következő: meleg motornál gázelvételnél néha leáll a motor. Az alapjárat nem ingadozik, azonnal beindul utánna.
Valószínű az adagolód szivattyúja van elkopva, de ebben majd Ginjoy megerősít.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1976 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 21:50:50 »
Idézetet írta: Viló - 2012.08.26 vasárnap, 21:33:06
Valószínű az adagolód szivattyúja van elkopva, de ebben majd Ginjoy megerősít.
Köszi a gyors választ. Túl a 200000 km-en nem csodálkoznék rajta. Nemsokára felujításra (futómű, vezérműszij) megy a szentem, akkor ezt is bekalkulálom.
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1977 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 09:47:50 »
60.100km (5 és fél év alatt) van a Mondim vezérműszíjában, mennyit gurulhatok vele még anélkül, hogy orosz rulettet játszanék?
A Nagyautó elég horror árat mondott a gyári vez.mű.szíj garnitúrára és a vízpumára...
Van itt olyan fórumtárs, aki akciósan tudná ezeket boltolni velem? Továbbá megbízható szerelőt is keresek a cserére, aki garanciát is vállal a munkájára...
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1978 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 11:38:07 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.27 hétfő, 09:47:50
60.100km (5 és fél év alatt) van a Mondim vezérműszíjában, mennyit gurulhatok vele még anélkül, hogy orosz rulettet játszanék?
A Nagyautó elég horror árat mondott a gyári vez.mű.szíj garnitúrára és a vízpumára...
Van itt olyan fórumtárs, aki akciósan tudná ezeket boltolni velem? Továbbá megbízható szerelőt is keresek a cserére, aki garanciát is vállal a munkájára...
Hát a nagy okosok szerint 5 évente illik szíjat cserélni.
Illetve 60-80.000km-ként attól függ milyen márkát veszel.
Kedvezményes vásárlásban tudok segíteni.
PÜ-ben meg tudjuk beszélni.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1979 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 12:03:56 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.27 hétfő, 09:47:50
60.100km (5 és fél év alatt) van a Mondim vezérműszíjában, mennyit gurulhatok vele még anélkül, hogy orosz rulettet játszanék?
A Nagyautó elég horror árat mondott a gyári vez.mű.szíj garnitúrára és a vízpumára...
Van itt olyan fórumtárs, aki akciósan tudná ezeket boltolni velem? Továbbá megbízható szerelőt is keresek a cserére, aki garanciát is vállal a munkájára...
Mekkora az a horror ár, ha kérdezhetem?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1980 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 19:04:54 »
Idézetet írta: Natesz - 2012.08.26 vasárnap, 21:11:57
Sziasztok.
97'-es 1,8 td kombival rendelkezem.
A problémám a következő: meleg motornál gázelvételnél néha leáll a motor. Az alapjárat nem ingadozik, azonnal beindul utánna.
ha rendesen beindul, akkor lehet akár egyszerűen rosszul beállított adagoló is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1981 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 19:50:26 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.27 hétfő, 09:47:50
60.100km (5 és fél év alatt) van a Mondim vezérműszíjában, mennyit gurulhatok vele még anélkül, hogy orosz rulettet játszanék?
A Nagyautó elég horror árat mondott a gyári vez.mű.szíj garnitúrára és a vízpumára...
Van itt olyan fórumtárs, aki akciósan tudná ezeket boltolni velem? Továbbá megbízható szerelőt is keresek a cserére, aki garanciát is vállal a munkájára...
én tapasztalatbol mondom,kétszer szakadt a vezérmüszij 1; 52 ezer 2; 57 ezer.az elsönél hengerfej csere mert a szelepfészek is széttört a másodiknál csak a szelepek bánták én 50 ezernél szigoruan cserélten attól kezdve.a te esetedben én cserélném azon okbol is mezt ahogy irod szerintem öreg az a szíj.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1982 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 21:02:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.27 hétfő, 19:04:54
ha rendesen beindul, akkor lehet akár egyszerűen rosszul beállított adagoló is
Erre én is gondoltam, de eddig nem csinálta. A másik gondja, hogy kb 2500-ös fordulaton forog a motor és igy haladok akkor néha rángat egy picit. Nagyon kis tartományban csinálja.
Naplózva
partygabesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1983 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 23:33:57 »
Sziasztok !
Olyan problémához keresek segítséget ami a következő. Egyik pillanatról a másikra nagyon nehezen indult be a motor pedig 36'C van és majdnem üzemmeleg a motor. Amikor sokadik tekerésre beindul füstöl a fordulatszám pedig 500 és 1000 között ingadozik és kicsit kopog a motor, és mikor indulni akarok a kuplung felengedése után elerőtlenedik és leáll. A gázolajszűrőt cseréltem. Kélek segítsetek mi lehet a baj a szerelő letudta annyival, hogy adagoló de hátha mégse...
Naplózva
Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1984 Dátum:
2012.08.28 kedd, 02:55:17 »
Idézetet írta: partygabesz - 2012.08.27 hétfő, 23:33:57
Sziasztok !
Olyan problémához keresek segítséget ami a következő. Egyik pillanatról a másikra nagyon nehezen indult be a motor pedig 36'C van és majdnem üzemmeleg a motor. Amikor sokadik tekerésre beindul füstöl a fordulatszám pedig 500 és 1000 között ingadozik és kicsit kopog a motor, és mikor indulni akarok a kuplung felengedése után elerőtlenedik és leáll. A gázolajszűrőt cseréltem. Kélek segítsetek mi lehet a baj a szerelő letudta annyival, hogy adagoló de hátha mégse...
pedig igaza van, az adagoló hiba
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1985 Dátum:
2012.08.28 kedd, 07:08:21 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.08.27 hétfő, 12:03:56
Mekkora az a horror ár, ha kérdezhetem?
Gyári vezérműszíj garnitúra vezető- és feszítőgörgőkkel 42e. HUF
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1986 Dátum:
2012.08.28 kedd, 07:10:46 »
Idézetet írta: coboy - 2012.08.27 hétfő, 19:50:26
én tapasztalatbol mondom,kétszer szakadt a vezérmüszij 1; 52 ezer 2; 57 ezer.az elsönél hengerfej csere mert a szelepfészek is széttört a másodiknál csak a szelepek bánták én 50 ezernél szigoruan cserélten attól kezdve.a te esetedben én cserélném azon okbol is mezt ahogy irod szerintem öreg az a szíj.
Hú vazz...
Milyen gyártmányú szíjak szakadtak el?
volt előjele, hogy valami nem OK?
pl. valami hang?
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1987 Dátum:
2012.08.28 kedd, 07:15:29 »
Vezérműszíjnak, feszítő- és vezetőgörgőknek melyik a legmegbízhatóbb az alábbiak közül?
Ina
Breda
Dayco
SKF
Vízpumpának melyik a legtutibb?
Dolz
Febi
Japanparts
QH
Köszi előre is a jótanácsokat!
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1988 Dátum:
2012.08.28 kedd, 08:33:03 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.28 kedd, 07:15:29
Vezérműszíjnak, feszítő- és vezetőgörgőknek melyik a legmegbízhatóbb az alábbiak közül?
Ina
Breda
Dayco
SKF
Vízpumpának melyik a legtutibb?
Dolz
Febi
Japanparts
QH
Köszi előre is a jótanácsokat!
Én Dayco készletet rendeltem most az enyémhez ár-érték arányban szerintem nem rossz.35 ropi az összes görgő meg 2 szíj.A vízpumpájuk 15 körül van,szerintem az sem rossz.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1989 Dátum:
2012.08.28 kedd, 18:20:14 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.28 kedd, 07:10:46
Hú vazz...
Milyen gyártmányú szíjak szakadtak el?
volt előjele, hogy valami nem OK?
pl. valami hang?
dayco volt mind a kettö.elöjel nincs csak menet közben leáll a motor és rápillantasz a müszerfalra ugyan azt látod mint mikor gyujtásra teszed akkor végig fut az agyadban,hogy kit hivj fel aki haza huzza az autót és van-e elég pénzed a javitásra.jó esetben csak szelep csere ami a szakadás pillanatában nyitva volt,rossz esetben hengerfej,szelep,dugattyu,főtengej bármelyike lehetséges külön ill.egyben is.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1990 Dátum:
2012.08.28 kedd, 21:09:43 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.28 kedd, 07:15:29
Vezérműszíjnak, feszítő- és vezetőgörgőknek melyik a legmegbízhatóbb az alábbiak közül?
Ina
Breda
Dayco
SKF
Vízpumpának melyik a legtutibb?
Dolz
Febi
Japanparts
QH
Köszi előre is a jótanácsokat!
Én a PowerGrip, Gates, Motorcraft dolgokat említeném meg.
(vízpumpából csak gyárit !!! inkább +10e forint, mint egy 100e-s motorcsere...)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1991 Dátum:
2012.08.29 szerda, 21:28:37 »
Idézetet írta: coboy - 2012.08.28 kedd, 18:20:14
dayco volt mind a kettö.elöjel nincs csak menet közben leáll a motor és rápillantasz a müszerfalra ugyan azt látod mint mikor gyujtásra teszed akkor végig fut az agyadban,hogy kit hivj fel aki haza huzza az autót és van-e elég pénzed a javitásra.jó esetben csak szelep csere ami a szakadás pillanatában nyitva volt,rossz esetben hengerfej,szelep,dugattyu,főtengej bármelyike lehetséges külön ill.egyben is.
Basztikuli!!!
Ha ezt előbb tudom nem Dayco-t rendelek...
Néhány kérdésre tudnál válaszolni?
Milyen terhelésnek tetted ki a verdát? Utánfutó, városi- vagy gyakori hegymenet rogyásig megpakolva??
Milyen évjáratú verdád volt?
Hol cserélték a vez.műszíjat?
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1992 Dátum:
2012.08.29 szerda, 21:32:03 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.08.28 kedd, 21:09:43
Én a PowerGrip, Gates, Motorcraft dolgokat említeném meg.
(vízpumpából csak gyárit !!! inkább +10e forint, mint egy 100e-s motorcsere...)
Dolz vízpumpáról vélemény?
Kívülről látszik, ha cserélni kell, vagy minden második vez.műszíj csere alkalmából kötelező cserélni??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1993 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 02:12:45 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.29 szerda, 21:28:37
Basztikuli!!!
Ha ezt előbb tudom nem Dayco-t rendelek...
Néhány kérdésre tudnál válaszolni?
Milyen terhelésnek tetted ki a verdát? Utánfutó, városi- vagy gyakori hegymenet rogyásig megpakolva??
Milyen évjáratú verdád volt?
Hol cserélték a vez.műszíjat?
Nekem is dayco volt mindig, az meg kibírta a 60-at kényelmesen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1994 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 02:14:13 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.29 szerda, 21:32:03
Dolz vízpumpáról vélemény?
Kívülről látszik, ha cserélni kell, vagy minden második vez.műszíj csere alkalmából kötelező cserélni??
jó az, és nem drága. ne használd vízzel egy percet sem, és minden 2. szíjcserénél azt is cseréld.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1995 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 15:54:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.30 csütörtök, 02:12:45
Nekem is dayco volt mindig, az meg kibírta a 60-at kényelmesen
A Gates és SKF hol van a sorban a Dayco-hoz képest?
A "Made in Italy" nem túl bíztató számomra...
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1996 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 15:55:45 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.30 csütörtök, 02:14:13
jó az, és nem drága. ne használd vízzel egy percet sem, és minden 2. szíjcserénél azt is cseréld.
Ennél pedig a "Made in Spain" miatt félek...
Naplózva
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1997 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 15:58:43 »
Hello!
Motortartóbakokat cseréltem, és láttam hogy a fenéklemez tiszta olajos->folyik valahol az olaj, viszont a nívópálcán nem látszik semmilyen változás. Gondolom ha főtengely szimering lenne, akkor csökkenne az olajszint. Menet közben semmilyen elváltozást nem tapasztaltam. Az olajnak ami kifolyik, nincs gázolaj szaga. Nem tudom hogy mi lehet a gond. Valakinek valami ötlet? Köszönöm előre is!
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1998 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:09:44 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.30 csütörtök, 15:55:45
Ennél pedig a "Made in Spain" miatt félek...
a dolz jó márkának számít
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1999 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:15:08 »
Idézetet írta: gyurikabmx - 2012.08.30 csütörtök, 15:58:43
Hello!
Motortartóbakokat cseréltem, és láttam hogy a fenéklemez tiszta olajos->folyik valahol az olaj, viszont a nívópálcán nem látszik semmilyen változás. Gondolom ha főtengely szimering lenne, akkor csökkenne az olajszint. Menet közben semmilyen elváltozást nem tapasztaltam. Az olajnak ami kifolyik, nincs gázolaj szaga. Nem tudom hogy mi lehet a gond. Valakinek valami ötlet? Köszönöm előre is!
Nekem az olajhűtőnél lévő szimeringeknél szivárog már évek óta, de két motorolajcsere periódus között alig fél liter olajat kell után töltenem...
Naplózva
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ