Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:22:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560430 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2000 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:15:53 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.30 csütörtök, 15:54:23
A Gates és SKF hol van a sorban a Dayco-hoz képest?
A "Made in Italy" nem túl bíztató számomra...
A gates az egyik legjobb szíj, de nem tudom milyen csapágyat adnak, gondolom, azért jót, ha adnak készletben egyáltalán. skf neve nagy a dayco-ho képest, de az is "made in italy" és nem a jobbik fajtából, de gates szíj van a készletben(akkor már a gyári is olcsóbb, mint az skf) a dayco az dayco szíj, a csapágyakat nem tudom részletesen de az automata feszítőt csak egy gyár csinálja: Litens és ez van mindegyik készletben, ugyanúgy, mint a gyáriban, ami egyébként conti szíjjal adja.
Dayco nyugodtan megvehető, de rendesen legyen beállítva az automata feszítő, mert különben el tudja tépni bármelyiket, és sajna nem mindig csinálják meg rendesen, rendszerint csak a szíj jelölését nézik, és addig tekergetik az állítót, aztán az lényegtelen, hogy lóg, vagy feszül. rendes helyen csináltasd, és nem lesz baj. ahol elkezdik festékkel jelölgetni a bordáskereket, azt ott kell hagyni azonnal
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2001 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:17:00 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.30 csütörtök, 16:15:08
Nekem az olajhűtőnél lévő szimeringeknél szivárog már évek óta, de két motorolajcsere periódus között alig fél liter olajat kell után töltenem...
mért nem csinálod meg? nem szimering, csak egy o gyűrű aztán jóvan. fél óra munka olajcserénél
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2002 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:22:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.30 csütörtök, 16:17:00
mért nem csinálod meg? nem szimering, csak egy o gyűrű aztán jóvan. fél óra munka olajcserénél
Mivel az olajcsere, ha ott veszem meg az olajat ingyen van, így nem erőltetem ,hogy akna, emelő nélkül az udvaron hanyatfekve mókoljak a kocsi alatt...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2003 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:26:18 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.30 csütörtök, 16:22:09
Mivel az olajcsere, ha ott veszem meg az olajat ingyen van, így nem erőltetem ,hogy akna, emelő nélkül az udvaron hanyatfekve mókoljak a kocsi alatt...
ingyen van, csak 2*annyiba kerül az alkatrész, meg az olaj(feltéve, ha kicserélik rendesen)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2004 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:31:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.30 csütörtök, 16:15:53
A gates az egyik legjobb szíj, de nem tudom milyen csapágyat adnak, gondolom, azért jót, ha adnak készletben egyáltalán. skf neve nagy a dayco-ho képest, de az is "made in italy" és nem a jobbik fajtából, de gates szíj van a készletben(akkor már a gyári is olcsóbb, mint az skf) a dayco az dayco szíj, a csapágyakat nem tudom részletesen de az automata feszítőt csak egy gyár csinálja: Litens és ez van mindegyik készletben, ugyanúgy, mint a gyáriban, ami egyébként conti szíjjal adja.
Dayco nyugodtan megvehető, de rendesen legyen beállítva az automata feszítő, mert különben el tudja tépni bármelyiket, és sajna nem mindig csinálják meg rendesen, rendszerint csak a szíj jelölését nézik, és addig tekergetik az állítót, aztán az lényegtelen, hogy lóg, vagy feszül. rendes helyen csináltasd, és nem lesz baj. ahol elkezdik festékkel jelölgetni a bordáskereket, azt ott kell hagyni azonnal
Legutóbb a Cromax csinálta, akkor gyári cuccokkal és 60.200km van most benne, nem volt gond, holnap reggel viszem és, ha hinni lehet a munkafelvételesnek 20k lesz a munkadíj...
A Dayco-s csomagban az automata feszítőgörgő porvédőn "6005DU JAPAN NSK", a bordás vezetőgörgőn "INA F1408451" porvédőjén "NBR+FE", a fém peremű vezetőgörgő porvédőn: "GMB E62 /28RTN" felirat olvasható (ha jól látok...).
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2005 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:33:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.30 csütörtök, 16:26:18
ingyen van, csak 2*annyiba kerül az alkatrész, meg az olaj(feltéve, ha kicserélik rendesen)
5 literes Motocraft originál kannásat veszek és nem mozdulok a verda mellől, amíg tarta a csere...
)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2006 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:36:30 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.30 csütörtök, 16:31:39
Legutóbb a Cromax csinálta, akkor gyári cuccokkal és 60.200km van most benne, nem volt gond, holnap reggel viszem és, ha hinni lehet a munkafelvételesnek 20k lesz a munkadíj...
A Dayco-s csomagban az automata feszítőgörgő porvédőn "6005DU JAPAN NSK", a bordás vezetőgörgőn "INA F1408451" porvédőjén "NBR+FE", a fém peremű vezetőgörgő porvédőn: "GMB E62 /28RTN" felirat olvasható (ha jól látok...).
reméljük aszereléshez jobban értenek, mint az alkatrészekhez
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2007 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:36:48 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.30 csütörtök, 16:33:23
5 literes Motocraft originál kannásat veszek és nem mozdulok a verda mellől, amíg tarta a csere...
)
és mennyiért?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2008 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:39:36 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.30 csütörtök, 16:36:48
és mennyiért?
Motocraft motorolaj 10W-40 5 literes, Cikkszám: 14E9F6, Származás: FINISKOD, Mennyiség: 1 db, Ár: 6 070,- Ft
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2009 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:45:36 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.30 csütörtök, 16:39:36
Motocraft motorolaj 10W-40 5 literes, Cikkszám: 14E9F6, Származás: FINISKOD, Mennyiség: 1 db, Ár: 6 070,- Ft
ha a 6000-be benne van a csere, akkor az jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2010 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:59:18 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.30 csütörtök, 16:45:36
ha a 6000-be benne van a csere, akkor az jó
olaj plusz gyári olajszűrő, olajleeresztő csavar és alátét, Armafilt levegőszűrő, 0Ft munkadíjjal együtt 11e.HUF
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2011 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 17:02:37 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.30 csütörtök, 16:59:18
olaj plusz gyári olajszűrő, olajleeresztő csavar és alátét, Armafilt levegőszűrő, 0Ft munkadíjjal együtt 11e.HUF
jónak tűnik, bár én inkább a légszűrőből vennék gyárit, mint olajszűrőből
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nando33
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2012 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 19:01:40 »
Tisztelt GinJoy ezt a 110 lovat kb. tényleg csak körülbelül mennyi forintból lehetne kihozni?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2013 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 19:06:24 »
Idézetet írta: nando33 - 2012.08.30 csütörtök, 19:01:40
Tisztelt GinJoy ezt a 110 lovat kb. tényleg csak körülbelül mennyi forintból lehetne kihozni?
110-hez egy jó turbó kéne, az adagoló, ha jó, akkor húzható hozzá egy picit. egy változó geós turbót használok: gt 1749va. ilyet keress a neten
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nando33
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2014 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 19:27:31 »
Találtam ezek a turbók kb 55e 70e között mennek,de mivel én nem értek hozzá ezért egyedül nem merném megvenni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2015 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 19:39:39 »
Idézetet írta: nando33 - 2012.08.30 csütörtök, 19:27:31
Találtam ezek a turbók kb 55e 70e között mennek,de mivel én nem értek hozzá ezért egyedül nem merném megvenni.
meg kell nézni, ne lógjon a tengelye, ne legyen román gyártmány, és különcsonkos legyen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2016 Dátum:
2012.08.31 péntek, 17:17:37 »
Idézetet írta: ltom - 2012.08.29 szerda, 21:28:37
Basztikuli!!!
Ha ezt előbb tudom nem Dayco-t rendelek...
Néhány kérdésre tudnál válaszolni?
Milyen terhelésnek tetted ki a verdát? Utánfutó, városi- vagy gyakori hegymenet rogyásig megpakolva??
Milyen évjáratú verdád volt?
Hol cserélték a vez.műszíjat?
vegyél Dayco-t csak ötvennél ne menj vele többet szerintem.az évjárat 97 év vége. a terhelés szószerint napi használat semmi futó,rogyásig pakolás föleg nem,hegymenetröl annyit,hogy az ország közepén lakom.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2017 Dátum:
2012.08.31 péntek, 17:22:15 »
Idézetet írta: coboy - 2012.08.31 péntek, 17:17:37
vegyél Dayco-t csak ötvennél ne menj vele többet szerintem.az évjárat 97 év vége. a terhelés szószerint napi használat semmi futó,rogyásig pakolás föleg nem,hegymenetröl annyit,hogy az ország közepén lakom.
ott volt valami szerelési hiba is. nekem mindig kibírta kényelmesen az idejét
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2018 Dátum:
2012.09.01 szombat, 08:38:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.31 péntek, 17:22:15
ott volt valami szerelési hiba is. nekem mindig kibírta kényelmesen az idejét
elö fordulat az is sajnos.ha szerelöre vagy kényszerülve nem biztos,hogy lelkiismeretesen van javitva ezért jóamit tud az ember csinálja meg maga.késöbb magamnak cserélve nem volt gond.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2019 Dátum:
2012.09.01 szombat, 12:12:50 »
Idézetet írta: coboy - 2012.08.28 kedd, 18:20:14
dayco volt mind a kettö.elöjel nincs csak menet közben leáll a motor és rápillantasz a müszerfalra ugyan azt látod mint mikor gyujtásra teszed akkor végig fut az agyadban,hogy kit hivj fel aki haza huzza az autót és van-e elég pénzed a javitásra.jó esetben csak szelep csere ami a szakadás pillanatában nyitva volt,rossz esetben hengerfej,szelep,dugattyu,főtengej bármelyike lehetséges külön ill.egyben is.
Te miért tettél bele mégis ismét Dayco-t? (ami második esetben is elszakadt)
Minden esetre, ha nekem egyszer elszakad, akkor az tuti-biztos, hogy olyan gyártmányú szíjat soha többé nem veszek.
Sajna már itt a fórumon Vilo-tól megrendeltem a Dayco-garnitúrát és ő fel is adta a postán utánvéttel, mikor írtad ezeket, ezért átvettem a csomagot, mert nem akartam kibaxni vele, hogy sztornóztatom az egész rendelést, pedig a Dayco szíjkészlet 19e.Ft lett volna, 26e.Ft-ért pedig Gates vez.műszíj garnitúrát tudtam volna venni a Mogauto boltjában Diósdon...
http://mogauto.hu/page2/index.php?o=111&active=75268&resz=75271
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.01 szombat, 12:38:28 írta ltom
»
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2020 Dátum:
2012.09.01 szombat, 12:14:35 »
Idézetet írta: coboy - 2012.09.01 szombat, 08:38:41
elö fordulat az is sajnos.ha szerelöre vagy kényszerülve nem biztos,hogy lelkiismeretesen van javitva ezért jóamit tud az ember csinálja meg maga.késöbb magamnak cserélve nem volt gond.
Hol és ki cserélte, a szakadás előtt a szíjakat? (és mibe került?)
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2021 Dátum:
2012.09.01 szombat, 12:20:27 »
Idézetet írta: coboy - 2012.08.31 péntek, 17:17:37
vegyél Dayco-t csak ötvennél ne menj vele többet szerintem.az évjárat 97 év vége. a terhelés szószerint napi használat semmi futó,rogyásig pakolás föleg nem,hegymenetröl annyit,hogy az ország közepén lakom.
Brigéciollal lemostam a szutykot arról a vez.mű.szíjról, ami 60e.km-el ezelőtt volt benne és az is Dayco volt (ezzel vettem a verdát és 5 évvel ezelőtt és cseréltettem gyári Ford szíjra, ami tegnap lett ismét Dayco-ra cserélve), remélem most is kibírja a 60e. km-t. A Kómax-ban cserélte egy öregebb szaki, 24e Ft volt a vezműszíj és vízpumpacsere munkadíja... ez korrekt ár?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.01 szombat, 15:05:14 írta ltom
»
Naplózva
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2022 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 20:08:01 »
Azt szeretném kérdezni, hogy mibe fáj a lucas adagoló bosch-ra cserélése, és hogy mindegyik motoron meg lehet-e csinálni? Az enyém rfn-es.
Köszi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2023 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:26:58 »
Idézetet írta: Natesz - 2012.09.03 hétfő, 20:08:01
Azt szeretném kérdezni, hogy mibe fáj a lucas adagoló bosch-ra cserélése, és hogy mindegyik motoron meg lehet-e csinálni? Az enyém rfn-es.
Köszi
60 szereléssel együtt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2024 Dátum:
2012.09.04 kedd, 08:10:37 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.30 csütörtök, 16:26:18
ingyen van, csak 2*annyiba kerül az alkatrész, meg az olaj(feltéve, ha kicserélik rendesen)
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2025 Dátum:
2012.09.04 kedd, 08:14:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.08.30 csütörtök, 16:17:00
mért nem csinálod meg? nem szimering, csak egy o gyűrű aztán jóvan. fél óra munka olajcserénél
Inkább trapéz alakja van mint "O".
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2026 Dátum:
2012.09.04 kedd, 17:33:29 »
Idézetet írta: Viló - 2012.09.04 kedd, 08:14:58
Inkább trapéz alakja van mint "O".
annál a víz szokott. az olaj inkább a csavarnál
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2027 Dátum:
2012.09.04 kedd, 19:55:55 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.01 szombat, 12:12:50
Te miért tettél bele mégis ismét Dayco-t? (ami második esetben is elszakadt)
Minden esetre, ha nekem egyszer elszakad, akkor az tuti-biztos, hogy olyan gyártmányú szíjat soha többé nem veszek.
Sajna már itt a fórumon Vilo-tól megrendeltem a Dayco-garnitúrát és ő fel is adta a postán utánvéttel, mikor írtad ezeket, ezért átvettem a csomagot, mert nem akartam kibaxni vele, hogy sztornóztatom az egész rendelést, pedig a Dayco szíjkészlet 19e.Ft lett volna, 26e.Ft-ért pedig Gates vez.műszíj garnitúrát tudtam volna venni a Mogauto boltjában Diósdon...
http://mogauto.hu/page2/index.php?o=111&active=75268&resz=75271
ha egy rossz az nem azt jelenti,hogy az összes az.de lehet tévedek
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2028 Dátum:
2012.09.04 kedd, 19:57:55 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.01 szombat, 12:14:35
Hol és ki cserélte, a szakadás előtt a szíjakat? (és mibe került?)
no name kis mühely. 10 ezer.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2029 Dátum:
2012.09.04 kedd, 21:48:20 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.04 kedd, 17:33:29
annál a víz szokott. az olaj inkább a csavarnál
Akkor úgy mondom, hogy nekem a csavarnál is trapéz van.
Anno vettem bele egy "O" gyűrűt és *** volt.
Utána egy bontottból vettem ki a trapézt és azóta is jó.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2030 Dátum:
2012.09.04 kedd, 22:13:05 »
Idézetet írta: coboy - 2012.09.04 kedd, 19:55:55
ha egy rossz az nem azt jelenti,hogy az összes az.de lehet tévedek
Azért azt hozzátenném,hogy az esetek 90%-ában szerelési hiba okozza az ilyen problémákat.Nekem az előző mondimon annyira gatya volt a feszítőgörgő,hogy amikor kicseréltem a vezérlést és megláttam milyen az állapota (ujjal meghajtva kerregett a csapágya),hálát adtam Istennek,hogy menet közben nem állt be.Ezzel a tropa görgővel sem szakadt el a szíj.Gondolom az előző tulaj valami faxa szervízben cseréltetett vezérlést,ahol a szíjakat kicserélték,de a vezető- és feszítőgörgőket nem. Ruville görgőket,valami noname olasz vízpumpát és Conti szíjakat raktam fel, 60.000 km felett mentem vele és cserénél semmi baja nem volt egyik görgőnek és a vízpumpának sem.Amúgy autodata szerint az automata feszítős vezérlést 60.000 mérföld (96.000 km) után kell cserélni,de 40.000 mérföld (64.000 km) után meg kell nézni és szükség esetén utánfeszíteni.
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2031 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 16:51:41 »
Nagyon zavaró, hogy a szellőző ventilátor csak a szélvédőre hajlandó fújni hiába állítgatom az irányát, ezért rászántam magamat a hiba kijavítására és ehhez elolvastam HZsolt92 cikkét a fórumon a "MKX / MK1-MK2 Szellőzőrendszer - csak a szélvédőre fúj" címmel
http://mondeo.hu/index.php?topic=5279.msg546824#msg546824
, de sajnos nekem nem sziszeg egyik lehúzott vákumcső sem járó motornál és ha befogom a csövet az ujjammal csak alig érezhető vákum van benne...
A cikkírója azt javasolja a motortérben keressem a hibát, de mi állítja elő a vákumot és pontosabban hol keressem a hibát? Volt már valakinek ilyen gondja, amit sikerült megoldania?
Köszi előre is az útmutatást!
Szerkesztve:
közben megtaláltam a motortérben a vákum forrását
Lehúztam a sárga nyíllal jelzett csövet és járó motornál befogtam a nagy tányérból (fékrásegítő) kijövő csatlakozót, de ott is ugyanolyan gyengén szív.
Ezt hogy lehet meggyógyítani??
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.09 vasárnap, 20:35:58 írta ltom
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2032 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 19:10:28 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.09 vasárnap, 16:51:41
Nagyon zavaró, hogy a szellőző ventilátor csak a szélvédőre hajlandó fújni hiába állítgatom az irányát, ezért rászántam magamat a hiba kijavítására és ehhez elolvastam HZsolt92 cikkét a fórumon a "MKX / MK1-MK2 Szellőzőrendszer - csak a szélvédőre fúj" címmel
http://mondeo.hu/index.php?topic=5279.msg546824#msg546824
, de sajnos nekem nem sziszeg egyik lehúzott vákumcső sem járó motornál és ha befogom a csövet az ujjammal csak alig érezhető vákum van benne...
A cikkírója azt javasolja a motortérben keressem a hibát, de mi állítja elő a vákumot és pontosabban hol keressem a hibát? Volt már valakinek ilyen gondja, amit sikerült megoldania?
Köszi előre is az útmutatást!
Szerkesztve:
közben megtaláltam a motortérben a vákum forrását
Lehúztam a sárga nyíllal jelzett csövet és járó motornál befogtam a nagy tányérból kijövő csatlakozót, de ott is ugyanolyan gyengén szív.
Ezt hogy lehet meggyógyítani??
meg kéne mérni, mennyi az a gyenge, mert elég gyengusz vákuum van a rendszerben egyébként is nekem 700mbar körül, az mindenre elég. egyébként az a kis fekete elosztó is szokott szarakodni, azért is előfordul, hogy nincsen(ha valóban nincs)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2033 Dátum:
2012.09.09 vasárnap, 20:30:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.09 vasárnap, 19:10:28
meg kéne mérni, mennyi az a gyenge, mert elég gyengusz vákuum van a rendszerben egyébként is nekem 700mbar körül, az mindenre elég. egyébként az a kis fekete elosztó is szokott szarakodni, azért is előfordul, hogy nincsen(ha valóban nincs)
Hzsolt azt írja a cikkben, hogy ha lehúzom a vákumcsövet, akkor sziszegnie kellene (ha van elég vákum), de ilyen hangot nem hallok (igaz kerepel a motor rendesen)
Gondolom, ha a vákumszivattyú ment volna gallyra és nem lenne elég vákum, akkor a fékkel is gondjaim lennének, de nincs (perpill.)...
A kis fekete elosztót könnyen ki lehet cserélni? Vagy csak eldugulhatott? ki lehet pucolni?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.09 vasárnap, 20:33:26 írta ltom
»
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2034 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 14:01:45 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.09 vasárnap, 19:10:28
meg kéne mérni, mennyi az a gyenge, mert elég gyengusz vákuum van a rendszerben egyébként is nekem 700mbar körül, az mindenre elég. egyébként az a kis fekete elosztó is szokott szarakodni, azért is előfordul, hogy nincsen(ha valóban nincs)
Hol tudnám megméretni?
Valaki, akinek működik a szellőző irányállítás (nem csak a szélvédőre fúj) megtenné, hogy lehúzza a sárgával jelölt csövet és meghallgatja, hogy járó motornál sziszeg-e, illetve ujjal befogva a kis fekete elosztót mennyire szív?
Örök hálám!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2035 Dátum:
2012.09.11 kedd, 17:03:55 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.10 hétfő, 14:01:45
Hol tudnám megméretni?
Valaki, akinek működik a szellőző irányállítás (nem csak a szélvédőre fúj) megtenné, hogy lehúzza a sárgával jelölt csövet és meghallgatja, hogy járó motornál sziszeg-e, illetve ujjal befogva a kis fekete elosztót mennyire szív?
Örök hálám!
sziszegni csak abban a pillanatban fog, amikor lehúzod. érezni a vákumot kézzel alig lehet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2036 Dátum:
2012.09.11 kedd, 17:33:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.11 kedd, 17:03:55
sziszegni csak abban a pillanatban fog, amikor lehúzod. érezni a vákumot kézzel alig lehet
Köszi!
Azt gondoltam, hogy ha jól műxik, akkor folyamatos sziszegést kell hallanom.
Ezek szerint folytatni kellett volna a HZsolt féle cikk szerinti operációt...
Hétvégén ismét nekiesek a vákum csöveknek és ledugózom a jobboldali kapcsolóra menő 3db. csövet és majd meglátom mi lesz az eredmény...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2037 Dátum:
2012.09.11 kedd, 18:07:11 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.11 kedd, 17:33:10
Köszi!
Azt gondoltam, hogy ha jól műxik, akkor folyamatos sziszegést kell hallanom.
Ezek szerint folytatni kellett volna a HZsolt féle cikk szerinti operációt...
Hétvégén ismét nekiesek a vákum csöveknek és ledugózom a jobboldali kapcsolóra menő 3db. csövet és majd meglátom mi lesz az eredmény...
Én kihúztam NEKED (!)
az egész elosztót, folyamatos pa-pa-pa-pa szerű hangot ad ki és azért odaszívta az ujjamat. (igaz kesztyűben voltam) Mármint az elosztó végét fogtam be kicsit. Azért a nyelvemet nem tenném rá.
A kis csövet külön lehúzva is szív a csonk. (addig természetesen nem dolgozott a szellőző pneumatika egyáltalán)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2038 Dátum:
2012.09.11 kedd, 20:20:51 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.11 kedd, 18:07:11
Én kihúztam NEKED (!)
az egész elosztót, folyamatos pa-pa-pa-pa szerű hangot ad ki és azért odaszívta az ujjamat. (igaz kesztyűben voltam) Mármint az elosztó végét fogtam be kicsit. Azért a nyelvemet nem tenném rá.
A kis csövet külön lehúzva is szív a csonk. (addig természetesen nem dolgozott a szellőző pneumatika egyáltalán)
Köszi az infót!
Az egész elosztót roncsolás nélkül le lehet húzni a fékrásegítő házról és könnyen vissza is lehet tenni?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2039 Dátum:
2012.09.11 kedd, 20:34:53 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.11 kedd, 20:20:51
Köszi az infót!
Az egész elosztót roncsolás nélkül le lehet húzni a fékrásegítő házról és könnyen vissza is lehet tenni?
igen, csak óvatosan fordítsd ki picit, hogy a vákum elengedje, mert el tud törni a pöcök a feszegetéstől
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2040 Dátum:
2012.09.11 kedd, 20:48:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.11 kedd, 20:34:53
igen, csak óvatosan fordítsd ki picit, hogy a vákum elengedje, mert el tud törni a pöcök a feszegetéstől
OK. Thanx!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2041 Dátum:
2012.09.12 szerda, 00:35:54 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.11 kedd, 20:48:15
OK. Thanx!
Ahogy GinJoy mondja, finoman. (de bátran azért)
Bár mozgatni kell picit le-föl, jobbra-balra, mert kb. 2cm hosszú a csonkja és "erősen" barázdált. Gumi perselyben van, tehát az annyira nem törhet (elvileg), de a pici az tényleg veszélyeztetett. Jah az elosztó elején lévő csövet ne akard leszedni, az hő(?)préselve van. (vagyis nekem úgy tünt) Forogni tud rajta az elosztó kicsit, de fogja nagyon.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2042 Dátum:
2012.09.12 szerda, 08:14:36 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.12 szerda, 00:35:54
Ahogy GinJoy mondja, finoman. (de bátran azért)
Bár mozgatni kell picit le-föl, jobbra-balra, mert kb. 2cm hosszú a csonkja és "erősen" barázdált. Gumi perselyben van, tehát az annyira nem törhet (elvileg), de a pici az tényleg veszélyeztetett. Jah az elosztó elején lévő csövet ne akard leszedni, az hő(?)préselve van. (vagyis nekem úgy tünt) Forogni tud rajta az elosztó kicsit, de fogja nagyon.
Örök hálám!
Meg fogadom a tanácsaidat!
Naplózva
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2043 Dátum:
2012.09.12 szerda, 18:59:11 »
Sziasztok ismét!
Vezérműszíjkészletet cserélek hamarosan, azt szeretném kérdezni, hogy a Bárdinál kapható 40 ezres INA készletet érdemes megvenni? (40%kedvezménnyel
) Valakinek esetleg szakadt-e el vagy valami gebasz volt vele? A készletben a két szíj meg a 3 feszítőgörgő van benne.
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2044 Dátum:
2012.09.12 szerda, 19:03:52 »
Idézetet írta: gyurikabmx - 2012.09.12 szerda, 18:59:11
Sziasztok ismét!
Vezérműszíjkészletet cserélek hamarosan, azt szeretném kérdezni, hogy a Bárdinál kapható 40 ezres INA készletet érdemes megvenni? (40%kedvezménnyel
) Valakinek esetleg szakadt-e el vagy valami gebasz volt vele? A készletben a két szíj meg a 3 feszítőgörgő van benne.
vegyél bredát, az olcsó, és jó is. de csak nagyon megbízható helyen szereltesd be, aki normálisan be tudja állítani a felső holtpontot, nem jelölget a kerekeken semmit
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2045 Dátum:
2012.09.12 szerda, 20:30:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.12 szerda, 19:03:52
vegyél bredát, az olcsó, és jó is. de csak nagyon megbízható helyen szereltesd be, aki normálisan be tudja állítani a felső holtpontot, nem jelölget a kerekeken semmit
Az baj ezzel a dologgal, hogy hiába viszed jó helyre, sajnos úgyis a "holnapra kész lesz" választ kapod, utána meg a fene se látja a "munkát"...
A szerelő mellett állni meg háát...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2046 Dátum:
2012.09.13 csütörtök, 08:07:46 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.12 szerda, 20:30:39
Az baj ezzel a dologgal, hogy hiába viszed jó helyre, sajnos úgyis a "holnapra kész lesz" választ kapod, utána meg a fene se látja a "munkát"...
A szerelő mellett állni meg háát...
Akkor neked kell megcsinálni otthon.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2047 Dátum:
2012.09.13 csütörtök, 08:21:56 »
Idézetet írta: Viló - 2012.09.13 csütörtök, 08:07:46
Akkor neked kell megcsinálni otthon.
Nah azt nem vállalnám be. Nem tudnék kit szidni az esetleges hibáért...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2048 Dátum:
2012.09.13 csütörtök, 11:26:46 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.12 szerda, 19:03:52
vegyél bredát, az olcsó, és jó is. de csak nagyon megbízható helyen szereltesd be, aki normálisan be tudja állítani a felső holtpontot, nem jelölget a kerekeken semmit
Nem csak bele köll tenni a stifteket csere előtt oszt joccakát?
Több szervizben is azt mondták: nem kell előtöltést állítani, mert a stiftek által meghatározott hely a tuti.
Mert ez a gyári állapot, helyzet.
Tényleg így van? Nem értek hozzá...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.13 csütörtök, 11:28:31 írta ltom
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2049 Dátum:
2012.09.13 csütörtök, 18:23:13 »
Idézetet írta: ltom - 2012.09.13 csütörtök, 11:26:46
Nem csak bele köll tenni a stifteket csere előtt oszt joccakát?
de, csak a legtöbb szervízben nincsen, ezért kóklerkednek
Idézetet írta: ltom - 2012.09.13 csütörtök, 11:26:46
Több szervizben is azt mondták: nem kell előtöltést állítani, mert a stiftek által meghatározott hely a tuti.
Mert ez a gyári állapot, helyzet.
Tényleg így van? Nem értek hozzá...
Ez már leginkább nem igaz, mert nagyon sokszor hátrébb van, mint kéne. Ha jó helyen lenne az adagolón az agy, akkor lehetne így igaz, csak általában mégsem így van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ