Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:13:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
38
39
40
41
42
43
44
[
45
]
46
47
48
49
50
51
52
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558930 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2200 Dátum:
2012.11.24 szombat, 17:41:53 »
Idézetet írta: david01 - 2012.11.24 szombat, 17:26:25
Ma vittem el az adagolóshoz az adagolót és azt mondta hogy teljesen jól működik maga az adagoló de van rajta valami membrános szelep vagy valami hasonló viszont állítólag ennek az új ára 80 darab ezres és ez állítaná a turbónyomáshoz az üzemanyag mennyiségét!Viszont ez a pénz nagyon sok és én nem akarok ennyit adni érte nincs ennek esetleg valami alternatív helyettesítője ami olcsóbb vagy valahogy nem lehet ezt kiiktatni??
lehet kapni bele membránt 10-es körül
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2201 Dátum:
2012.11.24 szombat, 17:58:21 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.24 szombat, 17:41:53
lehet kapni bele membránt 10-es körül
Tehát akkor ez egy szerelhető dolog??
És ha ezt kicserélem mennyire lessz tartós vagy jobb lenne inkább egy bosch adagolót feltenni??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2202 Dátum:
2012.11.24 szombat, 19:34:49 »
Idézetet írta: david01 - 2012.11.24 szombat, 17:58:21
Tehát akkor ez egy szerelhető dolog??
És ha ezt kicserélem mennyire lessz tartós vagy jobb lenne inkább egy bosch adagolót feltenni??
persze, hogy szerelhető. ki lehet venni az egészet egyben(amit 80-ért akartak adni) le a tetejét, és alatta van a membrán. ha jól van beállítva a nyomás, akkor nem halhat meg hamar
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2203 Dátum:
2012.11.24 szombat, 20:52:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.24 szombat, 19:34:49
persze, hogy szerelhető. ki lehet venni az egészet egyben(amit 80-ért akartak adni) le a tetejét, és alatta van a membrán. ha jól van beállítva a nyomás, akkor nem halhat meg hamar
Köszönöm GinJoy segítséget már csak egy kérdésem lenne mennyire egyszerű beszerezni ezt a felújító készletet csak neten lehet rendelni vagy a cromaxnál vagy egy vidéki autósboltból is megrendelhetem??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2204 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 06:12:02 »
Idézetet írta: david01 - 2012.11.24 szombat, 20:52:15
Köszönöm GinJoy segítséget már csak egy kérdésem lenne mennyire egyszerű beszerezni ezt a felújító készletet csak neten lehet rendelni vagy a cromaxnál vagy egy vidéki autósboltból is megrendelhetem??
én egy ismerőstől szoktam egy dízel szakboltból szerezni. régen a cromax is árult, aztán rájöttek hogy 10 rugó nem biznisz, és csak az egészet akarják adni 80-ért
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2205 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 14:36:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.25 vasárnap, 06:12:02
én egy ismerőstől szoktam egy dízel szakboltból szerezni. régen a cromax is árult, aztán rájöttek hogy 10 rugó nem biznisz, és csak az egészet akarják adni 80-ért
Akkor megpróbálom beszerezni abból a boltból ahonnan szoktam vásárolni remélem lesz
elszomorított ez a dolog hogy ilyen drága ez a cucc nagyon bonyolult amúgy ezt a membránt kicserélni vagy esetleg kis ráfordítással én is ki tudom?? Viszont nem tudom hogy ez befolyásolná a reggeli indítást is vajon?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2206 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 14:39:19 »
Idézetet írta: david01 - 2012.11.25 vasárnap, 14:36:40
Akkor megpróbálom beszerezni abból a boltból ahonnan szoktam vásárolni remélem lesz
elszomorított ez a dolog hogy ilyen drága ez a cucc nagyon bonyolult amúgy ezt a membránt kicserélni vagy esetleg kis ráfordítással én is ki tudom?? Viszont nem tudom hogy ez befolyásolná a reggeli indítást is vajon?
cserélni könnyű, reggeli indulást akkor befolyásolja, ha levegősödik az adagoló tőle
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2207 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 14:43:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.25 vasárnap, 14:39:19
cserélni könnyű, reggeli indulást akkor befolyásolja, ha levegősödik az adagoló tőle
Akkor lehet megpróbálkozok magam a cserével kíváncsi leszek rá hogy fog menni a gép utána mert most nagyon lusta szegény!
Elképzelhető hogy tényleg lelevegősödik tőle mert olyan mintha nem kapna gázolajat indul mind a 4 henger szépen csak relatív sokat kell tekertetni
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2208 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 14:44:49 »
Idézetet írta: david01 - 2012.11.25 vasárnap, 14:43:04
Akkor lehet megpróbálkozok magam a cserével kíváncsi leszek rá hogy fog menni a gép utána mert most nagyon lusta szegény!
Elképzelhető hogy tényleg lelevegősödik tőle mert olyan mintha nem kapna gázolajat indul mind a 4 henger szépen csak relatív sokat kell tekertetni
mért van kiiktatva? meg hogyan?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2209 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 14:48:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.25 vasárnap, 14:44:49
mért van kiiktatva? meg hogyan?
Mármint mi van kiiktatva?? ezt most nem értem
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2210 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 15:01:47 »
Idézetet írta: david01 - 2012.11.25 vasárnap, 14:48:35
Mármint mi van kiiktatva?? ezt most nem értem
nem arról volt szó, hogy valami baja volt, és kikötöttétek?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lazar.l
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2211 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 15:27:13 »
Sziasztok! Segítségre volna szükségem. A problémám az volna,hogy valahol levegőt szív a motor. A tápszivattyú és az adagolom közé be van kötve egy áttetsző szűrő. Légtelenítés után kb.15.-20.km.után újra levegős lesz. Ezáltal képes néha megfulladni.Előre is köszi! Lézer.
Naplózva
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2212 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 16:03:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.25 vasárnap, 15:01:47
nem arról volt szó, hogy valami baja volt, és kikötöttétek?
Nem kötöttünk ki semmit hanem olyan erötlen volt a kocsi meg nehezen indult és levettük az adagolót elvittem egy szakihoz és az mondta hogy rossz ez a membrános dolog de nem kötöttünk ki semmit azért leszek rá kíváncsi hogyha kicserélem ezt a membránt akkor hogy fog menni
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2213 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 16:13:09 »
Idézetet írta: david01 - 2012.11.25 vasárnap, 16:03:53
Nem kötöttünk ki semmit hanem olyan erötlen volt a kocsi meg nehezen indult és levettük az adagolót elvittem egy szakihoz és az mondta hogy rossz ez a membrános dolog de nem kötöttünk ki semmit azért leszek rá kíváncsi hogyha kicserélem ezt a membránt akkor hogy fog menni
és miből állapította meg, hogy rossz?
2 hibája lehet: a belső membrán szakadt, akkor ömlik a gázolaj a kis csövön belőle, ha a külső, akkor csak nem megy, de az induláshoz semmi köze, de akkor ha kitekered a kis állítócsavart, akkor járó motornál érzed, hogy fújja a levegőt.
ennyit mondani, hogy ez rossz, elég kevés sztem. adott neki levegőt is, úgy próbálta?
sőt, előfordul, hogy a dugattyúja megszorul a retektől, de egy adagolós csak szétszedte volna azt az egy csavart, és kipucolja sztem
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.25 vasárnap, 16:18:56 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2214 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 17:18:43 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.25 vasárnap, 16:13:09
és miből állapította meg, hogy rossz?
2 hibája lehet: a belső membrán szakadt, akkor ömlik a gázolaj a kis csövön belőle, ha a külső, akkor csak nem megy, de az induláshoz semmi köze, de akkor ha kitekered a kis állítócsavart, akkor járó motornál érzed, hogy fújja a levegőt.
ennyit mondani, hogy ez rossz, elég kevés sztem. adott neki levegőt is, úgy próbálta?
sőt, előfordul, hogy a dugattyúja megszorul a retektől, de egy adagolós csak szétszedte volna azt az egy csavart, és kipucolja sztem
Ohhóhóó, nem ismered te a "szerelőket". Kézrátétellel kicserélik a fél adagolót. Csak fizess.
(ha adagolózól david01, inkább vidd el az autót GinJoyhoz, ne homeopátiás, meg jövendőmondós gyökerekhez, akik még Fordot sem láttak... Ő meg is csinálja, ill. MEGcsinálja, nem csak nézegeti óránként 5e forintért...)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2215 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 17:33:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.25 vasárnap, 16:13:09
és miből állapította meg, hogy rossz?
2 hibája lehet: a belső membrán szakadt, akkor ömlik a gázolaj a kis csövön belőle, ha a külső, akkor csak nem megy, de az induláshoz semmi köze, de akkor ha kitekered a kis állítócsavart, akkor járó motornál érzed, hogy fújja a levegőt.
ennyit mondani, hogy ez rossz, elég kevés sztem. adott neki levegőt is, úgy próbálta?
sőt, előfordul, hogy a dugattyúja megszorul a retektől, de egy adagolós csak szétszedte volna azt az egy csavart, és kipucolja sztem
Bekötötte valami próbapadszerűségre és azt mondta hiába ad annak a membránnak nyomást nem ad az adagoló több gázolajat én nemtudom mert én nagyon nem értek hozzá sajnos
Naplózva
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2216 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 17:34:26 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.25 vasárnap, 17:18:43
Ohhóhóó, nem ismered te a "szerelőket". Kézrátétellel kicserélik a fél adagolót. Csak fizess.
(ha adagolózól david01, inkább vidd el az autót GinJoyhoz, ne homeopátiás, meg jövendőmondós gyökerekhez, akik még Fordot sem láttak... Ő meg is csinálja, ill. MEGcsinálja, nem csak nézegeti óránként 5e forintért...)
Szívesen elvinném én Error de sajnos messze lakok töle nagyon és most nincs a meló miatt idöm hogy messze mozogjak
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2217 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 17:35:42 »
Idézetet írta: david01 - 2012.11.25 vasárnap, 17:33:16
Bekötötte valami próbapadszerűségre és azt mondta hiába ad annak a membránnak nyomást nem ad az adagoló több gázolajat én nemtudom mert én nagyon nem értek hozzá sajnos
és esetleg megnézte, hogy nem csak megszorult-e a dugattyú?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2218 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 02:08:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.25 vasárnap, 16:13:09
és miből állapította meg, hogy rossz?
2 hibája lehet: a belső membrán szakadt, akkor ömlik a gázolaj a kis csövön belőle, ha a külső, akkor csak nem megy, de az induláshoz semmi köze, de akkor ha kitekered a kis állítócsavart, akkor járó motornál érzed, hogy fújja a levegőt.
ennyit mondani, hogy ez rossz, elég kevés sztem. adott neki levegőt is, úgy próbálta?
sőt, előfordul, hogy a dugattyúja megszorul a retektől, de egy adagolós csak szétszedte volna azt az egy csavart, és kipucolja sztem
Szia GinJoy!
Hol fújja a levegőt, és hogy kell megnézni?
Pár hete beszéltünk itt a fórumon meg telón is
Nekem se megy az autóm, akkor magyaráztad a füstcsavart de nem mertem hozzányulni,
csak a turbómenbránhoz. Tekertem is ki vagy 1 egészet, meg is jött a fekete füst is ahogy mondtad
és egy kicsit jobb is lett egy ideig. De mostanra szép lassan egyre szarabb lett, egy dombon
amin szép lassan 140ig kigyorsult (és akkor is lusta volt) most 100 csak.
Fekete füst megmaradt, indulási gond nincs, szinte izzítás nélkül indul.
Menbrán szerintem jó mert különben folyna a go, meg nem füstölne.
Mit csináljak, mert már elegem van abból, hogy letolnak az útról gyorsításkor,
ha meg lepadlózom olyan kormot hagyok, hogy már égés,de akkor se megy jól
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2219 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 13:54:25 »
Idézetet írta: david01 - 2012.11.25 vasárnap, 17:34:26
Szívesen elvinném én Error de sajnos messze lakok töle nagyon és most nincs a meló miatt idöm hogy messze mozogjak
Elhiszem, ill. megértem, csak sok-sok pénzt ne dobj ki az ablakon, vagy pedig csapj az asztalra, hogy "ba*dmeg ez nem jó, csináld meg normálisan vagy add vissza a pénzt", mert lassan a ""szerelőket"" már fenyegetni kell, hogy normális(...) munkát végezzenek. Pedig be fogják szopni, mert lassan egyre kevesebb az emberek pénze és aki nem csinálja meg a melót lelkiismeretesen, az éhendöglik... (ami nem is baj) Tapasztalatból mondom, mi is régen lehúzhattuk volna a rolót, ha nem végeznénk normális autókárpitozást...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2220 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 17:58:43 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.26 hétfő, 13:54:25
Elhiszem, ill. megértem, csak sok-sok pénzt ne dobj ki az ablakon, vagy pedig csapj az asztalra, hogy "ba*dmeg ez nem jó, csináld meg normálisan vagy add vissza a pénzt", mert lassan a ""szerelőket"" már fenyegetni kell, hogy normális(...) munkát végezzenek. Pedig be fogják szopni, mert lassan egyre kevesebb az emberek pénze és aki nem csinálja meg a melót lelkiismeretesen, az éhendöglik... (ami nem is baj) Tapasztalatból mondom, mi is régen lehúzhattuk volna a rolót, ha nem végeznénk normális autókárpitozást...
Nem tudom én már most erősen azon gondolkozok hogy összegyűjtöm a lovét csináltatok Ginjoy-al egy bosch-t és akkor nem lessz gond az adagolóval mert itt már olyan dolgok mennek hogy ez a membrános faszság nem szerelhető meg szedik szét mert félnek töle én magam meg megmondom őszintén kicsit megint tartok attol hogy szétszedem és nem fogom tudni összerakni
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2221 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:07:49 »
Idézetet írta: david01 - 2012.11.26 hétfő, 17:58:43
Nem tudom én már most erősen azon gondolkozok hogy összegyűjtöm a lovét csináltatok Ginjoy-al egy bosch-t és akkor nem lessz gond az adagolóval mert itt már olyan dolgok mennek hogy ez a membrános faszság nem szerelhető meg szedik szét mert félnek töle én magam meg megmondom őszintén kicsit megint tartok attol hogy szétszedem és nem fogom tudni összerakni
Az a biztos, ha GinJoy csinálja. Ő ért hozzá. Én sem mernék nekikezdeni az adagolónak, nem egy egyszerű szerkezet és főleg nem olcsó...
(de a "lessz"-t már megint odaírtad, de elnézem, biztos ideges vagy...
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2222 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 20:43:49 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.11.26 hétfő, 18:07:49
Az a biztos, ha GinJoy csinálja. Ő ért hozzá. Én sem mernék nekikezdeni az adagolónak, nem egy egyszerű szerkezet és főleg nem olcsó...
(de a "lessz"-t már megint odaírtad, de elnézem, biztos ideges vagy...
)
Hát jah kicsit ideges vagyok meg inkább bánt ez a dolog hogy itt hadjú-biharba annyira körülményes az alkatrész illetve a szerelés ha nem tudod magadnak megcsinálni hogy borzasztó
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2223 Dátum:
2012.11.27 kedd, 10:57:57 »
Idézetet írta: david01 - 2012.11.26 hétfő, 20:43:49
Hát jah kicsit ideges vagyok meg inkább bánt ez a dolog hogy itt hadjú-biharba annyira körülményes az alkatrész illetve a szerelés ha nem tudod magadnak megcsinálni hogy borzasztó
Hidd el, normális dízel szerelőt az országban alig lehet találni... Bács megyében is egy volt akit mindenki ajnározott, elég volt egyszer meglátogatnom...
/Kiskunhalason/
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
feri19860819
Vendég
TD motor
«
Új hozzászólás #2224 Dátum:
2012.11.30 péntek, 18:22:24 »
Sziasztok!
MK2-es 1.8 TD Mondom van. Pár napja észleltem hogy beindítás után 2 másodpercenként, periódikusan ciripelő- nyikorgó hangot hallok, ami menet közben is ugyanilyen intenzitással tart - tehát állandó - fordulatszámtól teljesen függetlenül. Motortérben hallom a hibát. Előre is köszönöm ha ezek alapján meg tudná valaki mondani mi a hiba. Olvasgattam más nyikorgó ciripelő hibát is, fűtőventillátor hibát találtam, de ezt már kizártam, a fokozatok erősségénél sem változik a hang és nem is belülről jön.
Előre is köszönöm Nektek.
Sziasztok, Dávid
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2225 Dátum:
2012.11.30 péntek, 19:41:03 »
Idézetet írta: feri19860819 - 2012.11.30 péntek, 18:22:24
Sziasztok!
MK2-es 1.8 TD Mondom van. Pár napja észleltem hogy beindítás után 2 másodpercenként, periódikusan ciripelő- nyikorgó hangot hallok, ami menet közben is ugyanilyen intenzitással tart - tehát állandó - fordulatszámtól teljesen függetlenül. Motortérben hallom a hibát. Előre is köszönöm ha ezek alapján meg tudná valaki mondani mi a hiba. Olvasgattam más nyikorgó ciripelő hibát is, fűtőventillátor hibát találtam, de ezt már kizártam, a fokozatok erősségénél sem változik a hang és nem is belülről jön.
Előre is köszönöm Nektek.
Sziasztok, Dávid
szernitem nincs ott semmi hiba, csak az előtöltés állító szelepet hallod. a 3. porlasztón van egy kis vezeték, majd kb 10 centi múlva egy csatlakozóban végződik. húzd szét azt, és ha változik a hang picit, akkor ezt hallod, nincs semmi baja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2226 Dátum:
2012.11.30 péntek, 20:45:46 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.30 péntek, 19:41:03
szernitem nincs ott semmi hiba, csak az előtöltés állító szelepet hallod. a 3. porlasztón van egy kis vezeték, majd kb 10 centi múlva egy csatlakozóban végződik. húzd szét azt, és ha változik a hang picit, akkor ezt hallod, nincs semmi baja
Én csak gyújtásnál, izzítás közben hallom kb. 2 mp-ig. Egy ilyen CCCCCCCCCCCCC. Aztán csöndben van. Legalábbis nem hallom tovább, elnyomja a motor hangja lazán. Sőt, a CCCCCCCCCCC-t csak nyitott ajtónál hallom igazán, csukott ajtónál alig-alig. Lehet, hogy süketülök?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
feri19860819
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2227 Dátum:
2012.12.01 szombat, 06:48:02 »
Sziasztok!
MK2-es 1.8 TD Mondom van. Pár napja észleltem hogy beindítás után 2 másodpercenként, periódikusan ciripelő- nyikorgó hangot hallok, ami menet közben is ugyanilyen intenzitással tart - tehát állandó - fordulatszámtól teljesen függetlenül. Motortérben hallom a hibát. Előre is köszönöm ha ezek alapján meg tudná valaki mondani mi a hiba. Olvasgattam más nyikorgó ciripelő hibát is, fűtőventillátor hibát találtam, de ezt már kizártam, a fokozatok erősségénél sem változik a hang és nem is belülről jön.
Előre is köszönöm Nektek.
Sziasztok, Dávid
VÁLASZ:
szernitem nincs ott semmi hiba, csak az előtöltés állító szelepet hallod. a 3. porlasztón van egy kis vezeték, majd kb 10 centi múlva egy csatlakozóban végződik. húzd szét azt, és ha változik a hang picit, akkor ezt hallod, nincs semmi baja
Sajnos nem ez a hiba, de nagyon köszönöm hogy válaszoltál rá. Ez nagyon hangos és éles hang, menet közben is állandóan hallom, pedig a motor sem halk és a hang is a motortérből jön. A periódusa állandó, sebességtől és fordulatszámtól függetlenül, hirtelen kezdte el csinálni egyik napról a másikra. Valamilyen más lehetőség? Most hétvégén tudnám csak komolyabban megnézni és kicserélni, segítsetek!
Előre is köszi.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2228 Dátum:
2012.12.01 szombat, 08:31:51 »
A hidegjárató bovdenjét hogy kell jól beállítani?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2229 Dátum:
2012.12.01 szombat, 11:39:36 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.01 szombat, 08:31:51
A hidegjárató bovdenjét hogy kell jól beállítani?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2230 Dátum:
2012.12.01 szombat, 18:56:45 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.01 szombat, 08:31:51
A hidegjárató bovdenjét hogy kell jól beállítani?
szinte majdnem mindegy, mert elég sokat tud húzni, és az elején nézi, hogy mettől meddig tud mozogni. egyébként kicsit finomítható utána. lényeg, legyen annyira feszes, hogy a végéig el tudja húzni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2231 Dátum:
2012.12.01 szombat, 19:05:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.01 szombat, 18:56:45
szinte majdnem mindegy, mert elég sokat tud húzni, és az elején nézi, hogy mettől meddig tud mozogni. egyébként kicsit finomítható utána. lényeg, legyen annyira feszes, hogy a végéig el tudja húzni
Köszi, közben sikerült beállítanom, úgy tűnik. Drámai a változás. Eddig a bovden vége át volt esve a furatán, most kapott egy ideiglenes alátétet (lehet hogy tartós lesz
) és azóta érdekes módon simábban indul, és húz is viszonylag jól, 4.et is lehet kapcsolni 45-50 körül, és még gyorsul is.
Naplózva
lazar.l
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2232 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 18:08:17 »
Sziasztok! Tudja valaki,hogy hol tudnék membránt szerezni az 18td. mondim tápszivattyújába? a cromaxnál néztem.7800.huf. ELŐRE IS KÖSZI. Lézer.
lazar.l@citromail.hu
v.70/382-3773 sms.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2233 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 19:09:01 »
Sziasztok!
Pár napja akad egy kis gond a kocsival.
Menet közben rángat, olyan mintha valami hátrafelé húzná, elkezd leesni a fordulat és leáll.
Vagy csak elkezd leesni (nyomom a padlót) és döcögve elindul majd megy és ezt periodikusan eljátssza 500m-ként.
Ingadozik az alapjárat fel-le. Ha pl 1500-on akarom tartani akkor leesik 1300-ra majd felpörög 1700-ra.
Légszűrő nincs eltömődve. Leállítószelepet kivettem, kipróbáltam minden okés.
Gázolajszűrőt kicseréltem. A rendszer nem levegősödik.
Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2234 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 20:25:25 »
Idézetet írta: Viló - 2012.12.02 vasárnap, 19:09:01
Sziasztok!
Pár napja akad egy kis gond a kocsival.
Menet közben rángat, olyan mintha valami hátrafelé húzná, elkezd leesni a fordulat és leáll.
Vagy csak elkezd leesni (nyomom a padlót) és döcögve elindul majd megy és ezt periodikusan eljátssza 500m-ként.
Ingadozik az alapjárat fel-le. Ha pl 1500-on akarom tartani akkor leesik 1300-ra majd felpörög 1700-ra.
Légszűrő nincs eltömődve. Leállítószelepet kivettem, kipróbáltam minden okés.
Gázolajszűrőt kicseréltem. A rendszer nem levegősödik.
Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Nálam volt hasonló és a gázolajszűrőház volt rossz. A membránja szétment. Én kimentettem a régi motorból ezt a cuccot, mert alig volt használva. Működött kb. 50 órát... Tehát újszerű. 10 ropiért adom. (jah, gyári Delphi/Motorcraft, bolti ára 25+ volt anno) Képek vannak róla vagy itt visszább, vagy az MK1, TD topicban... nem emlékszem.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2235 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 20:28:30 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.02 vasárnap, 20:25:25
Nálam volt hasonló és a gázolajszűrőház volt rossz. A membránja szétment. Én kimentettem a régi motorból ezt a cuccot, mert alig volt használva. Működött kb. 50 órát... Tehát újszerű. 10 ropiért adom. (jah, gyári Delphi/Motorcraft, bolti ára 25+ volt anno) Képek vannak róla vagy itt visszább, vagy az MK1, TD topicban... nem emlékszem.
Nekem az szerintem jó mert ha most kimegyek és rányomok a gombjára akkor kemény.
Amúgy van nekem is vagy 5db, de azért köszi a felajánlást.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2236 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 20:34:00 »
Idézetet írta: Viló - 2012.12.02 vasárnap, 19:09:01
Sziasztok!
Pár napja akad egy kis gond a kocsival.
Menet közben rángat, olyan mintha valami hátrafelé húzná, elkezd leesni a fordulat és leáll.
Vagy csak elkezd leesni (nyomom a padlót) és döcögve elindul majd megy és ezt periodikusan eljátssza 500m-ként.
Ingadozik az alapjárat fel-le. Ha pl 1500-on akarom tartani akkor leesik 1300-ra majd felpörög 1700-ra.
Légszűrő nincs eltömődve. Leállítószelepet kivettem, kipróbáltam minden okés.
Gázolajszűrőt kicseréltem. A rendszer nem levegősödik.
Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
maf?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2237 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 20:36:22 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.02 vasárnap, 20:34:00
maf?
Ez diesel.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2238 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 20:37:36 »
Idézetet írta: Viló - 2012.12.02 vasárnap, 20:36:22
Ez diesel.
és a kettesben nincs?
az egyesben még volt...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2239 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 20:51:46 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.02 vasárnap, 20:37:36
és a kettesben nincs?
az egyesben még volt...
Nem tudok róla.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2240 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 21:01:36 »
Idézetet írta: Viló - 2012.12.02 vasárnap, 20:51:46
Nem tudok róla.
a légszűrőház után nincs? pedig szerintem kellene legyen.
az utolsó képen is ott figyel, pedig ez mk2 és tádé...
http://retrorides.proboards.com/index.cgi?board=bugmot&action=display&thread=131439
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2241 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 21:11:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.02 vasárnap, 21:01:36
a légszűrőház után nincs? pedig szerintem kellene legyen.
az utolsó képen is ott figyel, pedig ez mk2 és tádé...
http://retrorides.proboards.com/index.cgi?board=bugmot&action=display&thread=131439
Az légtömegmérő.
Úgy mondd, hogy értsem.
Plusz ha lehúzom róla a csatit akkor is mennie kellene. Nem?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.02 vasárnap, 21:40:22 írta Viló
»
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2242 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 21:39:40 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.02 vasárnap, 20:25:25
Nálam volt hasonló és a gázolajszűrőház volt rossz. A membránja szétment. Én kimentettem a régi motorból ezt a cuccot, mert alig volt használva. Működött kb. 50 órát... Tehát újszerű. 10 ropiért adom. (jah, gyári Delphi/Motorcraft, bolti ára 25+ volt anno) Képek vannak róla vagy itt visszább, vagy az MK1, TD topicban... nem emlékszem.
Mit értesz azalatt, hogy szétment a membránja?
Mert most kimentem, felnyitottam a motorháztetőt és a tápszivattyú gombja benyomott pozícióban van.
Pedig amikor lelégtelenítettem és elindítottam akkor normálisan állt.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2243 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 21:40:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.02 vasárnap, 21:01:36
a légszűrőház után nincs? pedig szerintem kellene legyen.
az utolsó képen is ott figyel, pedig ez mk2 és tádé...
http://retrorides.proboards.com/index.cgi?board=bugmot&action=display&thread=131439
Mentem egy kört a lehúzott légtömegmérő csatival és semmi változás.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2244 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 21:42:23 »
Idézetet írta: Viló - 2012.12.02 vasárnap, 21:40:32
Mentem egy kört a lehúzott légtömegmérő csatival és semmi változás.
Dieselnél lóxart se számít a légtömegmérő,miután az adagoló forgó elosztó rendszerű és nem elektromosan vezérelt.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2245 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 21:43:11 »
Idézetet írta: Viló - 2012.12.02 vasárnap, 21:11:30
Az légtömegmérő.
Úgy mondd, hogy értsem.
Plusz ha lehúzom róla a csatit akkor is mennie kellene. Nem?
elvileg nem szabadna ugyan úgy működnie. ezért van elvégre. ha lehúzod és nem változik semmi, akkor valszeg nem is csinál semmit...bár én nem értek a dűzlikhez...sem.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2246 Dátum:
2012.12.02 vasárnap, 21:52:31 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.02 vasárnap, 21:43:11
elvileg nem szabadna ugyan úgy működnie. ezért van elvégre. ha lehúzod és nem változik semmi, akkor valszeg nem is csinál semmit...bár én nem értek a dűzlikhez...sem.
Én sem. Ezért kérdezek itt.
Tényleg, hogy lehet kideríteni, hogy jó-e a légtömegmérő?
Bár most sokkal jobban izgat, hogy miért nem üzemel rendesen a gép.
Illetve, hogy mitől szívódott be a tápszivattyú gombja?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2247 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 07:22:11 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.02 vasárnap, 21:43:11
elvileg nem szabadna ugyan úgy működnie. ezért van elvégre. ha lehúzod és nem változik semmi, akkor valszeg nem is csinál semmit...bár én nem értek a dűzlikhez...sem.
Hát, nem tudom. Én 2,0 Zetec-nél lehúzoma légtömegmérőt, akkor ugyanúgy megy, vagy néha még kicsit jobban is, csak megnyomja a fogyasztást rendesen.
Idézetet írta: Viló - 2012.12.02 vasárnap, 21:52:31
Én sem. Ezért kérdezek itt.
Tényleg, hogy lehet kideríteni, hogy jó-e a légtömegmérő?
...
Cseredarabbal, próbálkozás útján. Kimérni nem igen lehet, mert két (ellenállás)jel összehasonlításán alapul a mérési metódus.
http://oldfuelinjection.com/?p=26
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Dan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2248 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 14:11:00 »
Üdv!
A Td indítómotorjánál mi az a három kábel?
Egy vastag, és egy vékony fekete, ill. egy gégecsöves piros.
Az a problémám, hogy gyengélkedik az önindítóm. Legalább is azt hittem. Másfél év lett felújítva egy szép kis kerek öszegért. Random módon nem indul be. A bendix csattog, de az indítómotor nem pörög föl. Vettem egy bontott Mk1-es önindítót (olcsóbb volt mint megint felújítani), áldva a tervezők nevét beszereltem, az összes elektromos csatlakozást lepucoltam, lezsírtalanítottam, de ez az "új" önindító is ugyanezt csinálja. Csattog a bendix, de nem teker (Aksi zsír új, töltővel most töltöm pont fullra ).
Most a kábelezésre gyanakszom. Vagy nem tudom...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2249 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 15:36:42 »
Idézetet írta: Dan - 2012.12.03 hétfő, 14:11:00
Üdv!
A Td indítómotorjánál mi az a három kábel?
Egy vastag, és egy vékony fekete, ill. egy gégecsöves piros.
Az a problémám, hogy gyengélkedik az önindítóm. Legalább is azt hittem. Másfél év lett felújítva egy szép kis kerek öszegért. Random módon nem indul be. A bendix csattog, de az indítómotor nem pörög föl. Vettem egy bontott Mk1-es önindítót (olcsóbb volt mint megint felújítani), áldva a tervezők nevét beszereltem, az összes elektromos csatlakozást lepucoltam, lezsírtalanítottam, de ez az "új" önindító is ugyanezt csinálja. Csattog a bendix, de nem teker (Aksi zsír új, töltővel most töltöm pont fullra ).
Most a kábelezésre gyanakszom. Vagy nem tudom...
Kábelezés, szíjak, izzító, adagoló, hidegindító, üzemanyagellátás, jó akku. Elvileg ennyi. A testkábeleket nézd át alaposan az akkutól!
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Oldalak:
1
...
38
39
40
41
42
43
44
[
45
]
46
47
48
49
50
51
52
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ