Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:31:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1558091 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2250 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 15:41:32 »

Mit értesz azalatt, hogy szétment a membránja?
Mert most kimentem, felnyitottam a motorháztetőt és a tápszivattyú gombja benyomott pozícióban van.
Pedig amikor lelégtelenítettem és elindítottam akkor normálisan állt.


A gázolaj szűrőház tetején lévő fekete gomb, amivel pumpálni lehet, az alatt van membrán, ami el tud fáradni és fellevegősödik a nafta, esetenként nem is kap eleget, ezért lefullad. Ha megnyomkodod, pumpálod, felkeményedik rendesen? Álló motornál kemény is marad sokáig?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2251 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 20:56:58 »

Üdv!

A Td indítómotorjánál mi az a három kábel?

Egy vastag, és egy vékony fekete, ill. egy gégecsöves piros.

Az a problémám, hogy gyengélkedik az önindítóm. Legalább is azt hittem. Másfél év lett felújítva egy szép kis kerek öszegért.  Random módon nem indul be. A bendix csattog, de az indítómotor nem pörög föl.   Vettem egy bontott Mk1-es önindítót (olcsóbb volt mint megint felújítani), áldva a tervezők nevét beszereltem, az összes elektromos csatlakozást lepucoltam, lezsírtalanítottam,  de ez az "új" önindító is ugyanezt csinálja. Csattog a bendix, de nem teker (Aksi zsír új, töltővel most töltöm pont fullra ).

Most a kábelezésre gyanakszom. Vagy nem tudom... falbav
vastag gégecsöves fix 12V a másik vastag a generátor felé megy, a vékony meg a gyújtáskapcsoló. valószínű a vastag kábel(vagy az érintkezője nem jó) a vékonyon, ha jön áram, az már elég, hogy csattogjon(bár nem a bendix, hanem a behúzó tekercs)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2252 Dátum: 2012.12.04 kedd, 01:16:54 »

vastag gégecsöves fix 12V a másik vastag a generátor felé megy, a vékony meg a gyújtáskapcsoló. valószínű a vastag kábel(vagy az érintkezője nem jó) a vékonyon, ha jön áram, az már elég, hogy csattogjon(bár nem a bendix, hanem a behúzó tekercs)

A vékony kábel akkor a "kurbli" Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Dan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #2253 Dátum: 2012.12.04 kedd, 09:57:47 »

vastag gégecsöves fix 12V a másik vastag a generátor felé megy, a vékony meg a gyújtáskapcsoló. valószínű a vastag kábel(vagy az érintkezője nem jó) a vékonyon, ha jön áram, az már elég, hogy csattogjon(bár nem a bendix, hanem a behúzó tekercs)

Köszi. Néztem  itt http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=175 egy vázlatrajzot pont egy vastag kábellel volt több. Ráadásul piros gégecsöves meg a vastag fekete egy helyre is van kötve az indítómotron. Azt hittem én barmoltam el valamit, igaz máshogy nagyon kötni sem lehetne.

A piros gégecsövesen akkor folyamatosan rajta van a +12 V, amit az önindítóban lévő kapcsoló kapcsol rá az önindítóra, amikor a gyújtáskapcsolóról érkező vékony fekete kábelen áramot kap a behúzótekercs?

Tehát akkor ott mindig mérhető a 12 V?
Naplózva
Dan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #2254 Dátum: 2012.12.04 kedd, 16:04:21 »

Kösz mindenkinek. Megoldódott. Multiméterrel kiméregettem a vastag vezetékeket, és a motor testkábele volt a ludas. A rögzítőcsavarja lötyögött, kézzel simán kitekertem, tiszta kosz+olaj volt. Ha érintkezett indult, ha nem, akkor nem. Lemostam mindent  foltbenzinnel meg lesmirgliztem. Meghúzni oltári szopó, mert alig fér oda valami, végül összelegóztam egy racsniskulcsot, amivel meg lehetett húzni rendesen.

Már azt hittem, hogy felgyújtom, kb. az önindítót is feleslegesen cseréltem ki. rinya
Naplózva
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2255 Dátum: 2012.12.08 szombat, 08:31:36 »

Sziasztok! Tudnátok segíteni abban hogy hol lehet beszerezni a legolcsóbban az előtöltés állító"motort"?? worship  worship
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2256 Dátum: 2012.12.08 szombat, 10:33:58 »

Üdv!

A Td indítómotorjánál mi az a három kábel?

Egy vastag, és egy vékony fekete, ill. egy gégecsöves piros.

Az a problémám, hogy gyengélkedik az önindítóm. Legalább is azt hittem. Másfél év lett felújítva egy szép kis kerek öszegért.  Random módon nem indul be. A bendix csattog, de az indítómotor nem pörög föl.   Vettem egy bontott Mk1-es önindítót (olcsóbb volt mint megint felújítani), áldva a tervezők nevét beszereltem, az összes elektromos csatlakozást lepucoltam, lezsírtalanítottam,  de ez az "új" önindító is ugyanezt csinálja. Csattog a bendix, de nem teker (Aksi zsír új, töltővel most töltöm pont fullra ).

Most a kábelezésre gyanakszom. Vagy nem tudom... falbav
szerintem test probléma.testelj le közvetlen az akksiról pluszba pl. gószürö felfogatásáhozvagy egyéb jóhelyre
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.08 szombat, 10:35:53 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2257 Dátum: 2012.12.08 szombat, 11:04:18 »

Sziasztok! Tudnátok segíteni abban hogy hol lehet beszerezni a legolcsóbban az előtöltés állító"motort"?? worship  worship

Szerintem írj GinJoy-nak, Ő biztos tudja. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #2258 Dátum: 2012.12.08 szombat, 15:33:00 »

Sziasztok! Tudnátok segíteni abban hogy hol lehet beszerezni a legolcsóbban az előtöltés állító"motort"?? worship  worship

http://flag-diesel.rivousel.com/Advance%20Actuators.htm
...ha ezt érted az előtöltés állító motor alatt. valójában ez egy mágnesszelep.

ha arra a kütyüre gondoltál, ami hidegen a bowdent rángatja, arra majd mások mondanak valamit, hogy merre keresd..
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2259 Dátum: 2012.12.08 szombat, 16:37:18 »

http://flag-diesel.rivousel.com/Advance%20Actuators.htm
...ha ezt érted az előtöltés állító motor alatt. valójában ez egy mágnesszelep.

ha arra a kütyüre gondoltál, ami hidegen a bowdent rángatja, arra majd mások mondanak valamit, hogy merre keresd..

szerintem erre gondol
http://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/141250000-hidegindito-rendszer-reszei/141250355-hidegindito-rendszer-reszei/13904-elotoltes-allito-motor-ford-mondeo-1996-2000
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2260 Dátum: 2012.12.08 szombat, 19:35:41 »

http://flag-diesel.rivousel.com/Advance%20Actuators.htm
...ha ezt érted az előtöltés állító motor alatt. valójában ez egy mágnesszelep.

ha arra a kütyüre gondoltál, ami hidegen a bowdent rángatja, arra majd mások mondanak valamit, hogy merre keresd..
ja, a 82-1664 az kb 17000 ft
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2261 Dátum: 2012.12.08 szombat, 19:36:43 »

akár erre is gondolhatott, csak ennek az ég világon semmi köze az előtöltéshez(csak éppen ennyire szakemberek dolgoznak mostanság a cromax-nál)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2262 Dátum: 2012.12.08 szombat, 20:05:16 »

akár erre is gondolhatott, csak ennek az ég világon semmi köze az előtöltéshez(csak éppen ennyire szakemberek dolgoznak mostanság a cromax-nál)

Én hidegjáratónak gondoltam, de biztos előtöltést állít Cheesy

Az is igaz, hogy amióta beállítottam a bovdenét, jobban megy a kocsi melegen is (nekem)
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2263 Dátum: 2012.12.08 szombat, 20:05:54 »

tényleg, mennyi kell lennie a td alapjáratának? nekem 1000 alatt van kicsivel
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2264 Dátum: 2012.12.08 szombat, 20:54:49 »

Én hidegjáratónak gondoltam, de biztos előtöltést állít Cheesy

Az is igaz, hogy amióta beállítottam a bovdenét, jobban megy a kocsi melegen is (nekem)
csak az alapjáratot segíti, hogy ne essen le hidegen, meg ne essen hirtelen vissza a fordulat. előtöltést nem állít
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2265 Dátum: 2012.12.08 szombat, 20:55:53 »

tényleg, mennyi kell lennie a td alapjáratának? nekem 1000 alatt van kicsivel
850+-50
wiki-ben van egy hivatalos beállítási mód, csak úgy kell elvégezni, hogy a dúsítóról leakasztod a bowdent
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #2266 Dátum: 2012.12.08 szombat, 22:54:39 »

ja, a 82-1664 az kb 17000 ft

és hangyányit olcsóbb, mint itthon...
http://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/141250000-hidegindito-rendszer-reszei/141250355-hidegindito-rendszer-reszei/13902-elotoltes-szabalyozo-magnes-ford-escort/orion-1997-2001
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2267 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 13:56:01 »

a hidegindítót amúgy hogy lehet ellenőrizni? milyen vezérlést kap? lehet kézzel vezérelni?

a baj hogy én sehogy nem látom hogy működne .... a bovden sosem feszül meg.
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2268 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 14:30:23 »

a hidegindítót amúgy hogy lehet ellenőrizni? milyen vezérlést kap? lehet kézzel vezérelni?

a baj hogy én sehogy nem látom hogy működne .... a bovden sosem feszül meg.

Ezzel a hidegindítással nekem is problémám van sosem indul az autó emelt alapjárattal pedig már most kellene és igazság szerint néztem én az adagolót nem nagyon láttam rajta ezt a hideginditót Huh? fejvakaras
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2269 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 14:32:35 »

Ezzel a hidegindítással nekem is problémám van sosem indul az autó emelt alapjárattal pedig már most kellene és igazság szerint néztem én az adagolót nem nagyon láttam rajta ezt a hideginditót Huh? fejvakaras

egy bovdent kell követni, ami az akksi alá megy ott van elrejtve.
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2270 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 14:40:20 »

egy bovdent kell követni, ami az akksi alá megy ott van elrejtve.

KÖszi a segítséget  party0038
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2271 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 14:51:15 »

KÖszi a segítséget  party0038

de ettől függetlenül az enyém meg sem mozdul, a wikiben leírtak alapján az alapjárat és az emelt fordulat be van állítva, csak kéne valaki a ráncigálja a bovdent, de jó volna tudni, hogy a mágnestekercs a rossz vagy a nem kap valahonnan jelet.

GinJoy remélem olvasod, légyszi segíííts Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2272 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 15:01:56 »

de ettől függetlenül az enyém meg sem mozdul, a wikiben leírtak alapján az alapjárat és az emelt fordulat be van állítva, csak kéne valaki a ráncigálja a bovdent, de jó volna tudni, hogy a mágnestekercs a rossz vagy a nem kap valahonnan jelet.

GinJoy remélem olvasod, légyszi segíííts Smiley
előfordul, hogy a motor tengelye be van rohadva az akksi alatt, de lehet hogy a gázkaron nem működik a potméter
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2273 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 15:07:51 »

előfordul, hogy a motor tengelye be van rohadva az akksi alatt, de lehet hogy a gázkaron nem működik a potméter

a motor tengelyét kézzel meg kéne tudnom mozdítani?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2274 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 15:38:46 »

a motor tengelyét kézzel meg kéne tudnom mozdítani?
nem feltétlenül. egy orsó van a közepén, és ahogy forog a motor, úgy tolja ki, vagy húzza be
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2275 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 17:37:47 »

nem feltétlenül. egy orsó van a közepén, és ahogy forog a motor, úgy tolja ki, vagy húzza be

boooáá Smiley
Na leszedtem, totál kint volt a stift, de berohadva nem volt. kapott 12Voltot, és behúzta, megfordítva kitolta a stiftet.
Úgy raktam össze, hogy be volt húzva, a bovdent is ehhez állítottam, azóta jó. ha beindítom hallani hogy pozicionál. Ezt eddig nem lehetett.
Most lehetséges, hogy az emelt fordulati fordulatot kicsit magasra állítottam olyan 1200-1300 körül, de ha nem traktorként indul, és más gondot nem fog okozni, akkor egyenlőre az így marad Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2276 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 16:34:58 »

biznisz:

http://mondeo.hu/index.php?topic=11329.0
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2277 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 16:35:52 »

boooáá Smiley
Na leszedtem, totál kint volt a stift, de berohadva nem volt. kapott 12Voltot, és behúzta, megfordítva kitolta a stiftet.
Úgy raktam össze, hogy be volt húzva, a bovdent is ehhez állítottam, azóta jó. ha beindítom hallani hogy pozicionál. Ezt eddig nem lehetett.
Most lehetséges, hogy az emelt fordulati fordulatot kicsit magasra állítottam olyan 1200-1300 körül, de ha nem traktorként indul, és más gondot nem fog okozni, akkor egyenlőre az így marad Smiley
sok gondot nem okoz, csak sok lesz  a fogyasztás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2278 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 16:42:17 »


Nah ilyenkor nincs 5-6db 10esem fölösben... Sad
Bár a Lucas tuning dolognak örülök ! Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2279 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 17:06:28 »

Nah ilyenkor nincs 5-6db 10esem fölösben... Sad
Bár a Lucas tuning dolognak örülök ! Grin
az egyébként is kevés lenne  Wink

elkelt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2280 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 18:09:13 »

sok gondot nem okoz, csak sok lesz  a fogyasztás
reggel megint traktorozott, lehetséges, hogy a motor néha működik néha nem? vagy ez beállítási gond lesz?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2281 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 18:13:26 »

reggel megint traktorozott, lehetséges, hogy a motor néha működik néha nem? vagy ez beállítási gond lesz?
először is: mi az, hogy traktorozott?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2282 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 19:44:42 »

először is: mi az, hogy traktorozott?

hidegindításkor 3 izzítás után alacsony fordulat, baromi kemény járás. Hogy a nap többi részében mit csinált passz, a feleségem azt se venné észre, ha hiányozna az egyik kerék  falbav
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2283 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 19:50:38 »

hidegindításkor 3 izzítás után alacsony fordulat, baromi kemény járás. Hogy a nap többi részében mit csinált passz, a feleségem azt se venné észre, ha hiányozna az egyik kerék  falbav
a "traktorozás azt jelenti, hogy túl nagy az előtöltés. picit vegyétek visszább, könnyebben is indul majd. A bowdent huzogató motorhoz nincs köze, viszont, ha az működik rendesen, akkor nem szabadna leesni a fordulatnak.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2284 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 20:11:17 »

a "traktorozás azt jelenti, hogy túl nagy az előtöltés. picit vegyétek visszább, könnyebben is indul majd. A bowdent huzogató motorhoz nincs köze, viszont, ha az működik rendesen, akkor nem szabadna leesni a fordulatnak.

Az állítómotor működését még tesztelnem kell Smiley

Az előtöltés állítását lehetséges műszerek nélkül is megcsinálni? (tudom hogy nem  falbav) Sajna még egy nyamvadt stroboszkópom sincs idehaza piezzó érzékelős meg végképp nincs.

Az előtöltést hidegen állítja valami? Lehetséges, hogy az előtöltés állító patron rossz, és be van állítva egy fix értékre, ami melegen jó?
A patront amúgy is ki kéne venni, mert szivárog alóla az gázolaj  falbav simán ki lehet azt csavarni?

bacs a hülye kérdésekért, de 1994ben végeztem az ybl szakközépben, és azóta sem gyakorlom a szakmát, szóval max értem hogy mit kéne csinálni, de se rutinom, se típusismeretem nincs meg hozzá Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.11 kedd, 16:58:40 írta vzoli » Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #2285 Dátum: 2012.12.11 kedd, 21:15:16 »

Sziasztok !

Szeretnék egy vízmelegítőt beszerelni a fagydugó helyére, hogy egy kicsit kíméljem a motort és könnyebben induljon. Nem nagyon költenék rá sokat. Van valakinek evvel valami tapasztalata, ha igen megosztaná.
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2286 Dátum: 2012.12.11 kedd, 21:55:58 »

Sziasztok !

Szeretnék egy vízmelegítőt beszerelni a fagydugó helyére, hogy egy kicsit kíméljem a motort és könnyebben induljon. Nem nagyon költenék rá sokat. Van valakinek evvel valami tapasztalata, ha igen megosztaná.

Sok nincsen, viszont az akku-t szerintem szívná rendesen a gyertyás fűtő alkalmatosság. Ha ilyesmin gondolkozol és nem külső áramról, akkor első lépésben szerintem alakíts ki valahol egy plusz akkut, ami csak ezt hajtja. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #2287 Dátum: 2012.12.12 szerda, 12:42:46 »

Sok nincsen, viszont az akku-t szerintem szívná rendesen a gyertyás fűtő alkalmatosság. Ha ilyesmin gondolkozol és nem külső áramról, akkor első lépésben szerintem alakíts ki valahol egy plusz akkut, ami csak ezt hajtja. Smiley
Mindenképpen egy 220-as fűtőteknikát használnék mivel a garázsba is és a munkahelyemen is van lehetőség áram ellátásra !
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2288 Dátum: 2012.12.12 szerda, 16:05:36 »

Mindenképpen egy 220-as fűtőteknikát használnék mivel a garázsba is és a munkahelyemen is van lehetőség áram ellátásra !

Akkor merülőforraló a kiegyenlítőtartályba és kész is van ! idiota  vigyor3
(a cirkulálást elvégzi úgyis a fizika)
Egyébként sajnos értelmes tapasztalatom nincsen. Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2289 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:17:38 »

Akkor merülőforraló a kiegyenlítőtartályba és kész is van ! idiota  vigyor3
(a cirkulálást elvégzi úgyis a fizika)
Egyébként sajnos értelmes tapasztalatom nincsen. Sad
mitől végezné el a fizika a cirkulálást? hiszen a legfelső pontot melegíted.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2290 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:18:23 »

Mindenképpen egy 220-as fűtőteknikát használnék mivel a garázsba is és a munkahelyemen is van lehetőség áram ellátásra !
szerintem olcsóbb lenne, ha vennél egy olyan motort, ami elindul
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2291 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:19:17 »

mitől végezné el a fizika a cirkulálást? hiszen a legfelső pontot melegíted.

amennyit egy merülőforraló fogyaszt, annyival egy olajradiátor is elmegy amit a motor alá fektetsz Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2292 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:20:37 »

amennyit egy merülőforraló fogyaszt, annyival egy olajradiátor is elmegy amit a motor alá fektetsz Cheesy
2 kw-os merülőforraló?  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2293 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:26:02 »

2 kw-os merülőforraló?  Wink

az egyfolytában megy  integet2 az olajradiátor azért néha kikapcsol  pias
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2294 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:50:27 »

mitől végezné el a fizika a cirkulálást? hiszen a legfelső pontot melegíted.

Igazságod van, hülyeséget beszéltem. Bár ha fejre állítod az autót... idiota  nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2295 Dátum: 2012.12.12 szerda, 21:00:45 »

Üdv! Ma beszéltem a szerelővel és azt mondta hogy a hidegindítást valami dúsító patron végzi ti biztos tudjátok tényleg van ilyen és ha igen költséges alkatrész??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2296 Dátum: 2012.12.12 szerda, 21:05:08 »

Üdv! Ma beszéltem a szerelővel és azt mondta hogy a hidegindítást valami dúsító patron végzi ti biztos tudjátok tényleg van ilyen és ha igen költséges alkatrész??
nincs benne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2297 Dátum: 2012.12.12 szerda, 21:10:39 »

nincs benne

 a szerelőkön a hétvégi szerelés óta nem tudok meglepődni. Nekem az adagolón a gázbovdennel volt az alapjárat beállítva......
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #2298 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:40:35 »

Estét!

Tavasz nyár táján esedékes lesz a vezérműszíj csere. Költséghatékony megoldás érdekelne. Engem úgy tájékoztattak, hogy 30.000-40.000 között lesz vagy akár 50.000 :O. Szeretném tudni, hogy lehet-e lejebb is menni?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2299 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:46:22 »

a szerelőkön a hétvégi szerelés óta nem tudok meglepődni. Nekem az adagolón a gázbovdennel volt az alapjárat beállítva......

Az is szép...  falbav
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.