Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:31:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
39
40
41
42
43
44
45
[
46
]
47
48
49
50
51
52
53
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558091 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2250 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 15:41:32 »
Idézetet írta: Viló - 2012.12.02 vasárnap, 21:39:40
Mit értesz azalatt, hogy szétment a membránja?
Mert most kimentem, felnyitottam a motorháztetőt és a tápszivattyú gombja benyomott pozícióban van.
Pedig amikor lelégtelenítettem és elindítottam akkor normálisan állt.
A gázolaj szűrőház tetején lévő fekete gomb, amivel pumpálni lehet, az alatt van membrán, ami el tud fáradni és fellevegősödik a nafta, esetenként nem is kap eleget, ezért lefullad. Ha megnyomkodod, pumpálod, felkeményedik rendesen? Álló motornál kemény is marad sokáig?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2251 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 20:56:58 »
Idézetet írta: Dan - 2012.12.03 hétfő, 14:11:00
Üdv!
A Td indítómotorjánál mi az a három kábel?
Egy vastag, és egy vékony fekete, ill. egy gégecsöves piros.
Az a problémám, hogy gyengélkedik az önindítóm. Legalább is azt hittem. Másfél év lett felújítva egy szép kis kerek öszegért. Random módon nem indul be. A bendix csattog, de az indítómotor nem pörög föl. Vettem egy bontott Mk1-es önindítót (olcsóbb volt mint megint felújítani), áldva a tervezők nevét beszereltem, az összes elektromos csatlakozást lepucoltam, lezsírtalanítottam, de ez az "új" önindító is ugyanezt csinálja. Csattog a bendix, de nem teker (Aksi zsír új, töltővel most töltöm pont fullra ).
Most a kábelezésre gyanakszom. Vagy nem tudom...
vastag gégecsöves fix 12V a másik vastag a generátor felé megy, a vékony meg a gyújtáskapcsoló. valószínű a vastag kábel(vagy az érintkezője nem jó) a vékonyon, ha jön áram, az már elég, hogy csattogjon(bár nem a bendix, hanem a behúzó tekercs)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2252 Dátum:
2012.12.04 kedd, 01:16:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.03 hétfő, 20:56:58
vastag gégecsöves fix 12V a másik vastag a generátor felé megy, a vékony meg a gyújtáskapcsoló. valószínű a vastag kábel(vagy az érintkezője nem jó) a vékonyon, ha jön áram, az már elég, hogy csattogjon(bár nem a bendix, hanem a behúzó tekercs)
A vékony kábel akkor a "kurbli"
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Dan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2253 Dátum:
2012.12.04 kedd, 09:57:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.03 hétfő, 20:56:58
vastag gégecsöves fix 12V a másik vastag a generátor felé megy, a vékony meg a gyújtáskapcsoló. valószínű a vastag kábel(vagy az érintkezője nem jó) a vékonyon, ha jön áram, az már elég, hogy csattogjon(bár nem a bendix, hanem a behúzó tekercs)
Köszi. Néztem itt
http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=175
egy vázlatrajzot pont egy vastag kábellel volt több. Ráadásul piros gégecsöves meg a vastag fekete egy helyre is van kötve az indítómotron. Azt hittem én barmoltam el valamit, igaz máshogy nagyon kötni sem lehetne.
A piros gégecsövesen akkor folyamatosan rajta van a +12 V, amit az önindítóban lévő kapcsoló kapcsol rá az önindítóra, amikor a gyújtáskapcsolóról érkező vékony fekete kábelen áramot kap a behúzótekercs?
Tehát akkor ott mindig mérhető a 12 V?
Naplózva
Dan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2254 Dátum:
2012.12.04 kedd, 16:04:21 »
Kösz mindenkinek. Megoldódott. Multiméterrel kiméregettem a vastag vezetékeket, és a motor testkábele volt a ludas. A rögzítőcsavarja lötyögött, kézzel simán kitekertem, tiszta kosz+olaj volt. Ha érintkezett indult, ha nem, akkor nem. Lemostam mindent foltbenzinnel meg lesmirgliztem. Meghúzni oltári szopó, mert alig fér oda valami, végül összelegóztam egy racsniskulcsot, amivel meg lehetett húzni rendesen.
Már azt hittem, hogy felgyújtom, kb. az önindítót is feleslegesen cseréltem ki.
Naplózva
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2255 Dátum:
2012.12.08 szombat, 08:31:36 »
Sziasztok! Tudnátok segíteni abban hogy hol lehet beszerezni a legolcsóbban az előtöltés állító"motort"??
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2256 Dátum:
2012.12.08 szombat, 10:33:58 »
Idézetet írta: Dan - 2012.12.03 hétfő, 14:11:00
Üdv!
A Td indítómotorjánál mi az a három kábel?
Egy vastag, és egy vékony fekete, ill. egy gégecsöves piros.
Az a problémám, hogy gyengélkedik az önindítóm. Legalább is azt hittem. Másfél év lett felújítva egy szép kis kerek öszegért. Random módon nem indul be. A bendix csattog, de az indítómotor nem pörög föl. Vettem egy bontott Mk1-es önindítót (olcsóbb volt mint megint felújítani), áldva a tervezők nevét beszereltem, az összes elektromos csatlakozást lepucoltam, lezsírtalanítottam, de ez az "új" önindító is ugyanezt csinálja. Csattog a bendix, de nem teker (Aksi zsír új, töltővel most töltöm pont fullra ).
Most a kábelezésre gyanakszom. Vagy nem tudom...
szerintem test probléma.testelj le közvetlen az akksiról pluszba pl. gószürö felfogatásáhozvagy egyéb jóhelyre
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.08 szombat, 10:35:53 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2257 Dátum:
2012.12.08 szombat, 11:04:18 »
Idézetet írta: F. Joci - 2012.12.08 szombat, 08:31:36
Sziasztok! Tudnátok segíteni abban hogy hol lehet beszerezni a legolcsóbban az előtöltés állító"motort"??
Szerintem írj GinJoy-nak, Ő biztos tudja.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2258 Dátum:
2012.12.08 szombat, 15:33:00 »
Idézetet írta: F. Joci - 2012.12.08 szombat, 08:31:36
Sziasztok! Tudnátok segíteni abban hogy hol lehet beszerezni a legolcsóbban az előtöltés állító"motort"??
http://flag-diesel.rivousel.com/Advance%20Actuators.htm
...ha ezt érted az előtöltés állító motor alatt. valójában ez egy mágnesszelep.
ha arra a kütyüre gondoltál, ami hidegen a bowdent rángatja, arra majd mások mondanak valamit, hogy merre keresd..
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2259 Dátum:
2012.12.08 szombat, 16:37:18 »
Idézetet írta: zsombi - 2012.12.08 szombat, 15:33:00
http://flag-diesel.rivousel.com/Advance%20Actuators.htm
...ha ezt érted az előtöltés állító motor alatt. valójában ez egy mágnesszelep.
ha arra a kütyüre gondoltál, ami hidegen a bowdent rángatja, arra majd mások mondanak valamit, hogy merre keresd..
szerintem erre gondol
http://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/141250000-hidegindito-rendszer-reszei/141250355-hidegindito-rendszer-reszei/13904-elotoltes-allito-motor-ford-mondeo-1996-2000
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2260 Dátum:
2012.12.08 szombat, 19:35:41 »
Idézetet írta: zsombi - 2012.12.08 szombat, 15:33:00
http://flag-diesel.rivousel.com/Advance%20Actuators.htm
...ha ezt érted az előtöltés állító motor alatt. valójában ez egy mágnesszelep.
ha arra a kütyüre gondoltál, ami hidegen a bowdent rángatja, arra majd mások mondanak valamit, hogy merre keresd..
ja, a 82-1664 az kb 17000 ft
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2261 Dátum:
2012.12.08 szombat, 19:36:43 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.08 szombat, 16:37:18
szerintem erre gondol
http://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/141250000-hidegindito-rendszer-reszei/141250355-hidegindito-rendszer-reszei/13904-elotoltes-allito-motor-ford-mondeo-1996-2000
akár erre is gondolhatott, csak ennek az ég világon semmi köze az előtöltéshez(csak éppen ennyire szakemberek dolgoznak mostanság a cromax-nál)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2262 Dátum:
2012.12.08 szombat, 20:05:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.08 szombat, 19:36:43
akár erre is gondolhatott, csak ennek az ég világon semmi köze az előtöltéshez(csak éppen ennyire szakemberek dolgoznak mostanság a cromax-nál)
Én hidegjáratónak gondoltam, de biztos előtöltést állít
Az is igaz, hogy amióta beállítottam a bovdenét, jobban megy a kocsi melegen is (nekem)
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2263 Dátum:
2012.12.08 szombat, 20:05:54 »
tényleg, mennyi kell lennie a td alapjáratának? nekem 1000 alatt van kicsivel
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2264 Dátum:
2012.12.08 szombat, 20:54:49 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.08 szombat, 20:05:16
Én hidegjáratónak gondoltam, de biztos előtöltést állít
Az is igaz, hogy amióta beállítottam a bovdenét, jobban megy a kocsi melegen is (nekem)
csak az alapjáratot segíti, hogy ne essen le hidegen, meg ne essen hirtelen vissza a fordulat. előtöltést nem állít
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2265 Dátum:
2012.12.08 szombat, 20:55:53 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.08 szombat, 20:05:54
tényleg, mennyi kell lennie a td alapjáratának? nekem 1000 alatt van kicsivel
850+-50
wiki-ben van egy hivatalos beállítási mód, csak úgy kell elvégezni, hogy a dúsítóról leakasztod a bowdent
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2266 Dátum:
2012.12.08 szombat, 22:54:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.08 szombat, 19:35:41
ja, a 82-1664 az kb 17000 ft
és hangyányit olcsóbb, mint itthon...
http://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/141250000-hidegindito-rendszer-reszei/141250355-hidegindito-rendszer-reszei/13902-elotoltes-szabalyozo-magnes-ford-escort/orion-1997-2001
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2267 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 13:56:01 »
a hidegindítót amúgy hogy lehet ellenőrizni? milyen vezérlést kap? lehet kézzel vezérelni?
a baj hogy én sehogy nem látom hogy működne .... a bovden sosem feszül meg.
Naplózva
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2268 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 14:30:23 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 13:56:01
a hidegindítót amúgy hogy lehet ellenőrizni? milyen vezérlést kap? lehet kézzel vezérelni?
a baj hogy én sehogy nem látom hogy működne .... a bovden sosem feszül meg.
Ezzel a hidegindítással nekem is problémám van sosem indul az autó emelt alapjárattal pedig már most kellene és igazság szerint néztem én az adagolót nem nagyon láttam rajta ezt a hideginditót
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2269 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 14:32:35 »
Idézetet írta: david01 - 2012.12.09 vasárnap, 14:30:23
Ezzel a hidegindítással nekem is problémám van sosem indul az autó emelt alapjárattal pedig már most kellene és igazság szerint néztem én az adagolót nem nagyon láttam rajta ezt a hideginditót
egy bovdent kell követni, ami az akksi alá megy ott van elrejtve.
Naplózva
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2270 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 14:40:20 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 14:32:35
egy bovdent kell követni, ami az akksi alá megy ott van elrejtve.
KÖszi a segítséget
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2271 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 14:51:15 »
Idézetet írta: david01 - 2012.12.09 vasárnap, 14:40:20
KÖszi a segítséget
de ettől függetlenül az enyém meg sem mozdul, a wikiben leírtak alapján az alapjárat és az emelt fordulat be van állítva, csak kéne valaki a ráncigálja a bovdent, de jó volna tudni, hogy a mágnestekercs a rossz vagy a nem kap valahonnan jelet.
GinJoy remélem olvasod, légyszi segíííts
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2272 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 15:01:56 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 14:51:15
de ettől függetlenül az enyém meg sem mozdul, a wikiben leírtak alapján az alapjárat és az emelt fordulat be van állítva, csak kéne valaki a ráncigálja a bovdent, de jó volna tudni, hogy a mágnestekercs a rossz vagy a nem kap valahonnan jelet.
GinJoy remélem olvasod, légyszi segíííts
előfordul, hogy a motor tengelye be van rohadva az akksi alatt, de lehet hogy a gázkaron nem működik a potméter
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2273 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 15:07:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.09 vasárnap, 15:01:56
előfordul, hogy a motor tengelye be van rohadva az akksi alatt, de lehet hogy a gázkaron nem működik a potméter
a motor tengelyét kézzel meg kéne tudnom mozdítani?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2274 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 15:38:46 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 15:07:51
a motor tengelyét kézzel meg kéne tudnom mozdítani?
nem feltétlenül. egy orsó van a közepén, és ahogy forog a motor, úgy tolja ki, vagy húzza be
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2275 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 17:37:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.09 vasárnap, 15:38:46
nem feltétlenül. egy orsó van a közepén, és ahogy forog a motor, úgy tolja ki, vagy húzza be
boooáá
Na leszedtem, totál kint volt a stift, de berohadva nem volt. kapott 12Voltot, és behúzta, megfordítva kitolta a stiftet.
Úgy raktam össze, hogy be volt húzva, a bovdent is ehhez állítottam, azóta jó. ha beindítom hallani hogy pozicionál. Ezt eddig nem lehetett.
Most lehetséges, hogy az emelt fordulati fordulatot kicsit magasra állítottam olyan 1200-1300 körül, de ha nem traktorként indul, és más gondot nem fog okozni, akkor egyenlőre az így marad
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2276 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 16:34:58 »
biznisz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=11329.0
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2277 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 16:35:52 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 17:37:47
boooáá
Na leszedtem, totál kint volt a stift, de berohadva nem volt. kapott 12Voltot, és behúzta, megfordítva kitolta a stiftet.
Úgy raktam össze, hogy be volt húzva, a bovdent is ehhez állítottam, azóta jó. ha beindítom hallani hogy pozicionál. Ezt eddig nem lehetett.
Most lehetséges, hogy az emelt fordulati fordulatot kicsit magasra állítottam olyan 1200-1300 körül, de ha nem traktorként indul, és más gondot nem fog okozni, akkor egyenlőre az így marad
sok gondot nem okoz, csak sok lesz a fogyasztás
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2278 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 16:42:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.10 hétfő, 16:34:58
biznisz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=11329.0
Nah ilyenkor nincs 5-6db 10esem fölösben...
Bár a Lucas tuning dolognak örülök !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2279 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 17:06:28 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.10 hétfő, 16:42:17
Nah ilyenkor nincs 5-6db 10esem fölösben...
Bár a Lucas tuning dolognak örülök !
az egyébként is kevés lenne
elkelt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2280 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 18:09:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.10 hétfő, 16:35:52
sok gondot nem okoz, csak sok lesz a fogyasztás
reggel megint traktorozott, lehetséges, hogy a motor néha működik néha nem? vagy ez beállítási gond lesz?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2281 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 18:13:26 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.10 hétfő, 18:09:13
reggel megint traktorozott, lehetséges, hogy a motor néha működik néha nem? vagy ez beállítási gond lesz?
először is: mi az, hogy traktorozott?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2282 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 19:44:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.10 hétfő, 18:13:26
először is: mi az, hogy traktorozott?
hidegindításkor 3 izzítás után alacsony fordulat, baromi kemény járás. Hogy a nap többi részében mit csinált passz, a feleségem azt se venné észre, ha hiányozna az egyik kerék
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2283 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 19:50:38 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.10 hétfő, 19:44:42
hidegindításkor 3 izzítás után alacsony fordulat, baromi kemény járás. Hogy a nap többi részében mit csinált passz, a feleségem azt se venné észre, ha hiányozna az egyik kerék
a "traktorozás azt jelenti, hogy túl nagy az előtöltés. picit vegyétek visszább, könnyebben is indul majd. A bowdent huzogató motorhoz nincs köze, viszont, ha az működik rendesen, akkor nem szabadna leesni a fordulatnak.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2284 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 20:11:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.10 hétfő, 19:50:38
a "traktorozás azt jelenti, hogy túl nagy az előtöltés. picit vegyétek visszább, könnyebben is indul majd. A bowdent huzogató motorhoz nincs köze, viszont, ha az működik rendesen, akkor nem szabadna leesni a fordulatnak.
Az állítómotor működését még tesztelnem kell
Az előtöltés állítását lehetséges műszerek nélkül is megcsinálni? (tudom hogy nem
) Sajna még egy nyamvadt stroboszkópom sincs idehaza piezzó érzékelős meg végképp nincs.
Az előtöltést hidegen állítja valami? Lehetséges, hogy az előtöltés állító patron rossz, és be van állítva egy fix értékre, ami melegen jó?
A patront amúgy is ki kéne venni, mert szivárog alóla az gázolaj
simán ki lehet azt csavarni?
bacs a hülye kérdésekért, de 1994ben végeztem az ybl szakközépben, és azóta sem gyakorlom a szakmát, szóval max értem hogy mit kéne csinálni, de se rutinom, se típusismeretem nincs meg hozzá
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.11 kedd, 16:58:40 írta vzoli
»
Naplózva
partygabesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2285 Dátum:
2012.12.11 kedd, 21:15:16 »
Sziasztok !
Szeretnék egy vízmelegítőt beszerelni a fagydugó helyére, hogy egy kicsit kíméljem a motort és könnyebben induljon. Nem nagyon költenék rá sokat. Van valakinek evvel valami tapasztalata, ha igen megosztaná.
Naplózva
Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2286 Dátum:
2012.12.11 kedd, 21:55:58 »
Idézetet írta: partygabesz - 2012.12.11 kedd, 21:15:16
Sziasztok !
Szeretnék egy vízmelegítőt beszerelni a fagydugó helyére, hogy egy kicsit kíméljem a motort és könnyebben induljon. Nem nagyon költenék rá sokat. Van valakinek evvel valami tapasztalata, ha igen megosztaná.
Sok nincsen, viszont az akku-t szerintem szívná rendesen a gyertyás fűtő alkalmatosság. Ha ilyesmin gondolkozol és nem külső áramról, akkor első lépésben szerintem alakíts ki valahol egy plusz akkut, ami csak ezt hajtja.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
partygabesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2287 Dátum:
2012.12.12 szerda, 12:42:46 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.11 kedd, 21:55:58
Sok nincsen, viszont az akku-t szerintem szívná rendesen a gyertyás fűtő alkalmatosság. Ha ilyesmin gondolkozol és nem külső áramról, akkor első lépésben szerintem alakíts ki valahol egy plusz akkut, ami csak ezt hajtja.
Mindenképpen egy 220-as fűtőteknikát használnék mivel a garázsba is és a munkahelyemen is van lehetőség áram ellátásra !
Naplózva
Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2288 Dátum:
2012.12.12 szerda, 16:05:36 »
Idézetet írta: partygabesz - 2012.12.12 szerda, 12:42:46
Mindenképpen egy 220-as fűtőteknikát használnék mivel a garázsba is és a munkahelyemen is van lehetőség áram ellátásra !
Akkor merülőforraló a kiegyenlítőtartályba és kész is van !
(a cirkulálást elvégzi úgyis a fizika)
Egyébként sajnos értelmes tapasztalatom nincsen.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2289 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:17:38 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.12 szerda, 16:05:36
Akkor merülőforraló a kiegyenlítőtartályba és kész is van !
(a cirkulálást elvégzi úgyis a fizika)
Egyébként sajnos értelmes tapasztalatom nincsen.
mitől végezné el a fizika a cirkulálást? hiszen a legfelső pontot melegíted.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2290 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:18:23 »
Idézetet írta: partygabesz - 2012.12.12 szerda, 12:42:46
Mindenképpen egy 220-as fűtőteknikát használnék mivel a garázsba is és a munkahelyemen is van lehetőség áram ellátásra !
szerintem olcsóbb lenne, ha vennél egy olyan motort, ami elindul
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2291 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:19:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.12 szerda, 20:17:38
mitől végezné el a fizika a cirkulálást? hiszen a legfelső pontot melegíted.
amennyit egy merülőforraló fogyaszt, annyival egy olajradiátor is elmegy amit a motor alá fektetsz
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2292 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:20:37 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.12 szerda, 20:19:17
amennyit egy merülőforraló fogyaszt, annyival egy olajradiátor is elmegy amit a motor alá fektetsz
2 kw-os merülőforraló?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2293 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:26:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.12 szerda, 20:20:37
2 kw-os merülőforraló?
az egyfolytában megy
az olajradiátor azért néha kikapcsol
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2294 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:50:27 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.12 szerda, 20:17:38
mitől végezné el a fizika a cirkulálást? hiszen a legfelső pontot melegíted.
Igazságod van, hülyeséget beszéltem. Bár ha fejre állítod az autót...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2295 Dátum:
2012.12.12 szerda, 21:00:45 »
Üdv! Ma beszéltem a szerelővel és azt mondta hogy a hidegindítást valami dúsító patron végzi ti biztos tudjátok tényleg van ilyen és ha igen költséges alkatrész??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2296 Dátum:
2012.12.12 szerda, 21:05:08 »
Idézetet írta: david01 - 2012.12.12 szerda, 21:00:45
Üdv! Ma beszéltem a szerelővel és azt mondta hogy a hidegindítást valami dúsító patron végzi ti biztos tudjátok tényleg van ilyen és ha igen költséges alkatrész??
nincs benne
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2297 Dátum:
2012.12.12 szerda, 21:10:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.12 szerda, 21:05:08
nincs benne
a szerelőkön a hétvégi szerelés óta nem tudok meglepődni. Nekem az adagolón a gázbovdennel volt az alapjárat beállítva......
Naplózva
chungee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2298 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:40:35 »
Estét!
Tavasz nyár táján esedékes lesz a vezérműszíj csere. Költséghatékony megoldás érdekelne. Engem úgy tájékoztattak, hogy 30.000-40.000 között lesz vagy akár 50.000 :O. Szeretném tudni, hogy lehet-e lejebb is menni?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2299 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:46:22 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.12 szerda, 21:10:39
a szerelőkön a hétvégi szerelés óta nem tudok meglepődni. Nekem az adagolón a gázbovdennel volt az alapjárat beállítva......
Az is szép...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Oldalak:
1
...
39
40
41
42
43
44
45
[
46
]
47
48
49
50
51
52
53
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ