Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:03:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560480 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2300 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:53:21 »

Üdv! Ma beszéltem a szerelővel és azt mondta hogy a hidegindítást valami dúsító patron végzi ti biztos tudjátok tényleg van ilyen és ha igen költséges alkatrész??

Hidegindító patron lesz az alkatrész. Vagy az előtöltés állító? GinJoy olyan szűkszavú vagy ám...  Lips Sealed
A hidegindító az akku alatt található cuccos, amolyan fordulat szabályozó is egyben. Bowdennel emel kicsit a fordulaton, hideg motornál, ill. klíma, egyéb alkalmatosságnál. Drága. Bontott olcsó. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2301 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:53:59 »

Ott a gáz, hogy ugye vettem egy autót, annyira olcsón, hogy ennyi belefér. Elvileg működik, de hát izé.. Eger környékén volt valami kis faluban szervizelve, de amihez nyúlok, utána jobb lesz, de lassan kiderül mindenhez hozzá kell nyúlnom  falbav
A végére lesz egy jó autóm, de elveszik belőle a "kit érdekel" faktor ami miatt megvettem.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2302 Dátum: 2012.12.14 péntek, 22:31:55 »

Ott a gáz, hogy ugye vettem egy autót, annyira olcsón, hogy ennyi belefér. Elvileg működik, de hát izé.. Eger környékén volt valami kis faluban szervizelve, de amihez nyúlok, utána jobb lesz, de lassan kiderül mindenhez hozzá kell nyúlnom  falbav
A végére lesz egy jó autóm, de elveszik belőle a "kit érdekel" faktor ami miatt megvettem.

Huh?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2303 Dátum: 2012.12.15 szombat, 07:53:01 »

Huh?

 angel
Naplózva
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2304 Dátum: 2012.12.15 szombat, 12:13:33 »

Szervusztok! Hú mióta kicseréltük a hidegindító bovden ráncigáló bizbaszt,+volt egy testkábel csere, olyan mint egy doxa óra! Ritty-rotty beindul!(Köszönet Vilónak az alkatrészekért!) Már csak a visszacsapónak a membrán javítója kellene,meg egy kis előtöltés állítás és olyan lenne mint egy új.
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #2305 Dátum: 2012.12.15 szombat, 12:29:59 »

Szeretnék egy vízmelegítőt beszerelni a fagydugó helyére, hogy egy kicsit kíméljem a motort és könnyebben induljon. Nem nagyon költenék rá sokat. Van valakinek evvel valami tapasztalata, ha igen megosztaná.
Én ilyet használok már több mint 2 éve, nagy megelégedettségemre:
http://www.dieselelomelegito.hu/diesel-600W.html

Házilag szereltem be a sógorral, mivel nem volt tapasztalat kb. fél nap alatt. Nem lehet összehasonlítani a komfortérzést.
Reggel kb. 1 órával az indulás előtt bekapcsolom és akár -9C alatti hőmérsékletnél is 1 izzítás /lámpakialvásra/ uitán pöccre indul és már pár perc múlva meleg levegőt fúj a fűtőventillátor.  Smiley

Először én is fagydugósat akartam, de még időben meggondoltam magamat. Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2012.12.15 szombat, 12:41:51 írta ltom » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2306 Dátum: 2012.12.15 szombat, 16:03:20 »

Szervusztok! Hú mióta kicseréltük a hidegindító bovden ráncigáló bizbaszt,+volt egy testkábel csere, olyan mint egy doxa óra! Ritty-rotty beindul!(Köszönet Vilónak az alkatrészekért!) Már csak a visszacsapónak a membrán javítója kellene,meg egy kis előtöltés állítás és olyan lenne mint egy új.

Hidegindító patronnak szoktuk itt hívni, de a lényeg megvan. Cheesy
Öröm hallani, hogy sikeres a gyógyítás ! Smiley GinJoy-hoz kéne elvinned beállításra...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2307 Dátum: 2012.12.22 szombat, 17:37:57 »

Hidegindító patron lesz az alkatrész. Vagy az előtöltés állító? GinJoy olyan szűkszavú vagy ám...  Lips Sealed
A hidegindító az akku alatt található cuccos, amolyan fordulat szabályozó is egyben. Bowdennel emel kicsit a fordulaton, hideg motornál, ill. klíma, egyéb alkalmatosságnál. Drága. Bontott olcsó. Smiley

Igen ezt észre vettem most hogy hidegek vannak mikor indítom a gépet kimagaslóan alacsony az alapjárat gondolom a patron miatt és már csak egy kérdésem van Error te nem tudsz esetleg használtan ilyen patront ?? help vigyor3
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2308 Dátum: 2012.12.22 szombat, 18:52:02 »

Igen ezt észre vettem most hogy hidegek vannak mikor indítom a gépet kimagaslóan alacsony az alapjárat gondolom a patron miatt és már csak egy kérdésem van Error te nem tudsz esetleg használtan ilyen patront ?? help vigyor3
adtatok neki közvetlen áramot, hogy maga a motor rossz, vagy a vezérlése?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2309 Dátum: 2012.12.22 szombat, 18:59:23 »

adtatok neki közvetlen áramot, hogy maga a motor rossz, vagy a vezérlése?
ÖÖÖ  wow1 nem én tuti nem de a szerelösem legalábbis én öt se láttam
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2310 Dátum: 2012.12.22 szombat, 19:32:55 »

ÖÖÖ  wow1 nem én tuti nem de a szerelösem legalábbis én öt se láttam
akkor miből állapította meg, hogy az rossz?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2311 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:00:43 »

akkor miből állapította meg, hogy az rossz?

GONDOLOM A TELEFONRA TETTE A KEZÉT Smiley

Én is úgy gondoltam, hogy az enyém rossz, de miután beállítottam az alapjáratot és emelt fordulatot, leszedtem, kipucoltam az állítómotort, beállítottam a bovden hosszát rendesen, azóta keményen jár ugyan a motor -2 fokban, de ugyanolyan alapjárattal, mint melegen.
A beállítás mikéntje wikiben le van írva. Ha pont úgy van csinálva, csak úgy a jó.
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2312 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 14:27:07 »

akkor miből állapította meg, hogy az rossz?

Valamit mért a műszerével aztán mikor kijött a kocsi alól akkor mondta hogy ez a cucc rossz nem tudom talán valami ellenállást mérhetett? vagy fogalmam sincs  Huh?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2313 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:39:17 »

Valamit mért a műszerével aztán mikor kijött a kocsi alól akkor mondta hogy ez a cucc rossz nem tudom talán valami ellenállást mérhetett? vagy fogalmam sincs  Huh?
érdemes lenne azt azért megnézni úgy is, hogy adsz neki áramot fixen. meg esetleg a műszerrel megnézni, hogy kap-e.
Ne vedd kekeckedésnek, csak már olyan sok hülyeséget összerohdtak a szerelők ezekről az autókról, amiről lövésük sem volt, hogy egyáltalán hogy működik. A helyedben saját kézbe venném az irányítást, és a multimétert, és kideríteném, valójában mi is a baj. Lehet, hogy igaza van a manusznak, csak általában nem a motor szokott elromlani.(az orsó berohadásán kívül)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2314 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:40:46 »

érdemes lenne azt azért megnézni úgy is, hogy adsz neki áramot fixen. meg esetleg a műszerrel megnézni, hogy kap-e.
Ne vedd kekeckedésnek, csak már olyan sok hülyeséget összerohdtak a szerelők ezekről az autókról, amiről lövésük sem volt, hogy egyáltalán hogy működik. A helyedben saját kézbe venném az irányítást, és a multimétert, és kideríteném, valójában mi is a baj. Lehet, hogy igaza van a manusznak, csak általában nem a motor szokott elromlani.(az orsó berohadásán kívül)

Figyelj mindenképp kezembe veszem az irányítást  smile a héten a vikin utána olvastam a turbómembránnak is és azt is megpróbálom szétszedni hátha sikerülne megcsinálni most az ünnepek alatt hátha sikerül a dolgok végére járnom!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2315 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 22:55:13 »

Igen ezt észre vettem most hogy hidegek vannak mikor indítom a gépet kimagaslóan alacsony az alapjárat gondolom a patron miatt és már csak egy kérdésem van Error te nem tudsz esetleg használtan ilyen patront ?? help vigyor3
Sajnos nekem is csak egy van, benne az autóban. mk2-nél esetleg, vagy Viló-nál kérdezz rá. Hátha van nekik. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2316 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 16:06:19 »

Sajnos nekem is csak egy van, benne az autóban. mk2-nél esetleg, vagy Viló-nál kérdezz rá. Hátha van nekik. Smiley
Sikerült megcsinálni a dúsítót kis kontakt spray  smile meg egy kis takarítás megoldotta a problémát most már müködik majd elválik meddig lessz jó eljen
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2317 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:49:48 »

http://kepfeltoltes.hu/view/121224/20121224223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Csak így tudom mutatni hogy hiteles legyen ez szerintetek nem nagy alapjárat egy 1.8td motornak?? Huh?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2318 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:02:41 »

http://kepfeltoltes.hu/view/121224/20121224223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Csak így tudom mutatni hogy hiteles legyen ez szerintetek nem nagy alapjárat egy 1.8td motornak?? Huh?

830+/-20 de a fordulaszámmérő az csak olyan infószerű.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2319 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:39:52 »

830+/-20 de a fordulaszámmérő az csak olyan infószerű.
ezt hol írták? hivatalosan az alapjárat 850+-50, az emelt alapjárat 900+-100
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2320 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:47:17 »

ezt hol írták? hivatalosan az alapjárat 850+-50, az emelt alapjárat 900+-100
És szerinted magas ez az alapjárat amit a fordulatszámmérő mutat??
Mert most csináltuk meg az akksi alatt lévő kis egységet és most tutin müködik de szerintem kicsit magas az alapjárat
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2321 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:54:05 »

És szerinted magas ez az alapjárat amit a fordulatszámmérő mutat??
Mert most csináltuk meg az akksi alatt lévő kis egységet és most tutin müködik de szerintem kicsit magas az alapjárat
ami a képen van az kb 800. pont jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2322 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:55:49 »

ami a képen van az kb 800. pont jó
Köszönöm az infót akkor király taps
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2323 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:47:10 »

ezt hol írták? hivatalosan az alapjárat 850+-50, az emelt alapjárat 900+-100

wikibe Smiley
Naplózva
lazar.l
Vendég
« Új hozzászólás #2324 Dátum: 2012.12.25 kedd, 07:02:09 »

Sziasztok! Először is. Békés,boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!!! És írnám is a problémámat.: 1.8td szelep fedél jobb oldalán van az a krómozott kerek izé. Elkezdett olajos lenni a pereme. Azt tanácsolták,h szereljem le a szelepfedelet és mossam ki,mert az alatt a kartergáz szűrő van! Megtörtént! 2.liter benzin+1.liter brigiciol. De semmi! Nem hozott változást sajnos! Mit tegyek? Nagyon fusztrál!!! Légyszi írjatok. Előre is köszi! Lézer.

 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2325 Dátum: 2012.12.25 kedd, 08:46:18 »

Sziasztok! Először is. Békés,boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!!! És írnám is a problémámat.: 1.8td szelep fedél jobb oldalán van az a krómozott kerek izé. Elkezdett olajos lenni a pereme. Azt tanácsolták,h szereljem le a szelepfedelet és mossam ki,mert az alatt a kartergáz szűrő van! Megtörtént! 2.liter benzin+1.liter brigiciol. De semmi! Nem hozott változást sajnos! Mit tegyek? Nagyon fusztrál!!! Légyszi írjatok. Előre is köszi! Lézer.

 
Jónagy butaságot tanácsoltak, nincs ott semmi szűrő, csak egy szelep. A karika csak a technológia miatt van rajta, hogy ösze lehessen rakni az alatta lévő dolgokat, utána egy gumi membrán, aztán a karika belepréselve. Vegyél egy jó állapotú használt szelepfedelet, ozt jónapot. A 2 liter beny, és 1 l brigéciol árából az is kifutja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2326 Dátum: 2012.12.25 kedd, 08:52:19 »

wikibe Smiley
Igazad van, ott is hibás. Majd szólok Tádénak, mert ez az ő cikke.
Van mégegy hiba: a fordulatszám visszaesése nem kell, hogy 5 mp legyen, hanem max 5 mp. ha lassabb, akkor kell lazítani a gázkar ütközőjén, ha gyorsabb az nem baj, csak nem eshet a normál fordulat alá be a mutató hirtelen, és nem állhat le a motor.
Nem lehet, hogy ezért túl magas az emelt alapjáratod? vagy az már megoldódott?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2327 Dátum: 2012.12.25 kedd, 10:35:12 »

Igazad van, ott is hibás. Majd szólok Tádénak, mert ez az ő cikke.
Van mégegy hiba: a fordulatszám visszaesése nem kell, hogy 5 mp legyen, hanem max 5 mp. ha lassabb, akkor kell lazítani a gázkar ütközőjén, ha gyorsabb az nem baj, csak nem eshet a normál fordulat alá be a mutató hirtelen, és nem állhat le a motor.
Nem lehet, hogy ezért túl magas az emelt alapjáratod? vagy az már megoldódott?

Igen, megoldódott. Nem olvastam akkor a wikiben a fordulatszámot és 850 re lőttem be. Repülőmodellhez van optikai fordulatmérőm, azzal pont jó lett. Miután kipucoltam az hidegjarati motort és elkezdett működni, minden jó lett.
Annyira, hogy hidegen beindulva is szépen tartja a 850 et, és melegen is pont jó.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2328 Dátum: 2012.12.25 kedd, 11:24:29 »

Igen, megoldódott. Nem olvastam akkor a wikiben a fordulatszámot és 850 re lőttem be. Repülőmodellhez van optikai fordulatmérőm, azzal pont jó lett. Miután kipucoltam az hidegjarati motort és elkezdett működni, minden jó lett.
Annyira, hogy hidegen beindulva is szépen tartja a 850 et, és melegen is pont jó.
Király  eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2329 Dátum: 2012.12.26 szerda, 09:21:27 »

Sziasztok! Először is. Békés,boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!!! És írnám is a problémámat.: 1.8td szelep fedél jobb oldalán van az a krómozott kerek izé. Elkezdett olajos lenni a pereme. Azt tanácsolták,h szereljem le a szelepfedelet és mossam ki,mert az alatt a kartergáz szűrő van! Megtörtént! 2.liter benzin+1.liter brigiciol. De semmi! Nem hozott változást sajnos! Mit tegyek? Nagyon fusztrál!!! Légyszi írjatok. Előre is köszi! Lézer.

 

Csatlakozom GinJoy-hoz, javíthatatlan a szelepfedél karikája. Ha veri ki az olajat, akkor csere. A bontottak 2-4 ezer forintért már elérhetőek. Smiley
(nincs ott semmi sem alul, csak gumimembrán, ami elfárad... a kartergáz helye, módja más helyen keresendő, tehát nyugodtan mondhatod, hogy köze nincs a karternak hozzá ostobák... Cheesy)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2330 Dátum: 2012.12.26 szerda, 10:50:13 »

a kartergáz helye, módja más helyen keresendő, tehát nyugodtan mondhatod, hogy köze nincs a karternak hozzá ostobák... Cheesy)
dehogynincs. ott vezeti vissza, csak a szelep azért van, ha a turbó nagyot szív, akkor ne szívja ki az olajat, hanem akkor bezárja a gumimembrán az útját
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2331 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:08:44 »

Hali! Régi fordos lévén ill. harmadik mondeót fogyasztva visszatérő problémám megfelelő szerelőt találni. Rendszeresen olvasom a fórumotokat rengeteget tanultam és sok hibát segítettetek feltárni amit magam is ki tudtam javítani.Szeretném ha ajánlanátok egy megbízható embert aki szakszerűen cserélne nekem vezérlést az 1.8 TD-men. Ezt még ugyanis nem merem bevállalni.Előre is köszi
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2332 Dátum: 2012.12.26 szerda, 18:22:21 »

Hali! Régi fordos lévén ill. harmadik mondeót fogyasztva visszatérő problémám megfelelő szerelőt találni. Rendszeresen olvasom a fórumotokat rengeteget tanultam és sok hibát segítettetek feltárni amit magam is ki tudtam javítani.Szeretném ha ajánlanátok egy megbízható embert aki szakszerűen cserélne nekem vezérlést az 1.8 TD-men. Ezt még ugyanis nem merem bevállalni.Előre is köszi
Hová valósi vagy?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2333 Dátum: 2012.12.26 szerda, 19:00:47 »

dehogynincs. ott vezeti vissza, csak a szelep azért van, ha a turbó nagyot szív, akkor ne szívja ki az olajat, hanem akkor bezárja a gumimembrán az útját

Sejtettem, hogy nem kellett volna a végére írnom azt...  vigyor3

Hali! Régi fordos lévén ill. harmadik mondeót fogyasztva visszatérő problémám megfelelő szerelőt találni. Rendszeresen olvasom a fórumotokat rengeteget tanultam és sok hibát segítettetek feltárni amit magam is ki tudtam javítani.Szeretném ha ajánlanátok egy megbízható embert aki szakszerűen cserélne nekem vezérlést az 1.8 TD-men. Ezt még ugyanis nem merem bevállalni.Előre is köszi

GinJoy. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2334 Dátum: 2012.12.26 szerda, 19:17:32 »

Sejtettem, hogy nem kellett volna a végére írnom azt...  vigyor3
Van ilyen  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2335 Dátum: 2012.12.26 szerda, 21:20:28 »

Hová valósi vagy?

Észak- Dunántúl de bárhova elmegyek!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2336 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 09:25:20 »

Szervusztok! wave Kellemes karácsonyt! Tisztelt Ginjoy,
 tudnál segíteni a visszacsapó membrán jav.készlet beszerzésében? worship
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2337 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 16:45:46 »

Szervusztok! wave Kellemes karácsonyt! Tisztelt Ginjoy,
 tudnál segíteni a visszacsapó membrán jav.készlet beszerzésében? worship
meg rendeltem 50 db-ot, de a cégnél is rendelés alatt van, még nem szóltak, hogy jött
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2338 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 16:47:46 »

Észak- Dunántúl de bárhova elmegyek!
én dunaújváros alatt lakom egy 20-assal, ha érdekel csorgess meg, számom alul, alkatrészben is tudok segíteni egy kis kedvezménnyel, ha esetleg nincs neked valahol
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2339 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 18:53:56 »

én dunaújváros alatt lakom egy 20-assal, ha érdekel csorgess meg, számom alul, alkatrészben is tudok segíteni egy kis kedvezménnyel, ha esetleg nincs neked valahol
Köszi a segítséget már megvettem mindent foglak keresni!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #2340 Dátum: 2012.12.29 szombat, 09:38:54 »

Hali! Régi fordos lévén ill. harmadik mondeót fogyasztva visszatérő problémám megfelelő szerelőt találni. Rendszeresen olvasom a fórumotokat rengeteget tanultam és sok hibát segítettetek feltárni amit magam is ki tudtam javítani.Szeretném ha ajánlanátok egy megbízható embert aki szakszerűen cserélne nekem vezérlést az 1.8 TD-men. Ezt még ugyanis nem merem bevállalni.Előre is köszi
GinJoy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2341 Dátum: 2012.12.29 szombat, 10:23:01 »

GinJoy
Pár hsz-szel feljebb én is ezt mondtam.  nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #2342 Dátum: 2012.12.29 szombat, 12:11:09 »

 nyes nyes nyes nyes
Pár hsz-szel feljebb én is ezt mondtam.  nyes
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2343 Dátum: 2012.12.29 szombat, 12:45:29 »

nyes nyes nyes nyes
jó ez a szmajli

  nyes  nyes  nyes  nyes  nyes  nyes  nyes  nyes  nyes  nyes  nyes
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #2344 Dátum: 2012.12.29 szombat, 13:23:26 »

Sziasztok !

Olyan problémám van, hogy kb 2 hete elkezdett az autóm erős dízeles kopogó, csilingelő hangot adni. A jelenség nem csak hideg, hanem üzem meleg motornál is csinálja mi lehet a probléma? ( töltésre gyanakszom)
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #2345 Dátum: 2012.12.29 szombat, 16:16:04 »

Sziasztok !

Olyan problémám van, hogy kb 2 hete elkezdett az autóm erős dízeles kopogó, csilingelő hangot adni. A jelenség nem csak hideg, hanem üzem meleg motornál is csinálja mi lehet a probléma? ( töltésre gyanakszom)
GinJoy kolléga biztos tud neked tanácsot adni igaz lehet hogy az előtöltés nem jó ,de ez nem biztos.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2346 Dátum: 2012.12.29 szombat, 18:28:49 »

Sziasztok !

Olyan problémám van, hogy kb 2 hete elkezdett az autóm erős dízeles kopogó, csilingelő hangot adni. A jelenség nem csak hideg, hanem üzem meleg motornál is csinálja mi lehet a probléma? ( töltésre gyanakszom)

Az erős kopogás, csörgés inkább a porlasztócsúcsok elhalálozását (elő)jelzik. Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2347 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 11:51:13 »

GinJoy: Az előtöltés szabályzóm alól csöpög a gázolaj, lehet a tömítését cserélni?
Igazából ebből a kocsiból csak 2 helyen folyik ilyen olyan folyadék Cheesy (az orrán és a száján Cheesy )
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2348 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 12:51:47 »

GinJoy: Az előtöltés szabályzóm alól csöpög a gázolaj, lehet a tömítését cserélni?
Igazából ebből a kocsiból csak 2 helyen folyik ilyen olyan folyadék Cheesy (az orrán és a száján Cheesy )
ha valóban csak alóla, akkor igen, de általában belőle szokott, és az folyik le. nézd meg valójában honnan jön. ha csak alóla, azt lehet orvosolni, kitekered, és méret alapján veszel másikat, de este a méretét is meg tudom mondani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2349 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 13:26:03 »

ha valóban csak alóla, akkor igen, de általában belőle szokott, és az folyik le. nézd meg valójában honnan jön. ha csak alóla, azt lehet orvosolni, kitekered, és méret alapján veszel másikat, de este a méretét is meg tudom mondani

miután lemostam, az adagoló oldala kezdett nedvesedni, szóval remélem onnan jön. Simán csak ki kell tekerni, semmi trükk nincs?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.