Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:03:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560480 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2300 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:53:21 »
Idézetet írta: david01 - 2012.12.12 szerda, 21:00:45
Üdv! Ma beszéltem a szerelővel és azt mondta hogy a hidegindítást valami dúsító patron végzi ti biztos tudjátok tényleg van ilyen és ha igen költséges alkatrész??
Hidegindító patron lesz az alkatrész. Vagy az előtöltés állító? GinJoy olyan szűkszavú vagy ám...
A hidegindító az akku alatt található cuccos, amolyan fordulat szabályozó is egyben. Bowdennel emel kicsit a fordulaton, hideg motornál, ill. klíma, egyéb alkalmatosságnál. Drága. Bontott olcsó.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2301 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:53:59 »
Ott a gáz, hogy ugye vettem egy autót, annyira olcsón, hogy ennyi belefér. Elvileg működik, de hát izé.. Eger környékén volt valami kis faluban szervizelve, de amihez nyúlok, utána jobb lesz, de lassan kiderül mindenhez hozzá kell nyúlnom
A végére lesz egy jó autóm, de elveszik belőle a "kit érdekel" faktor ami miatt megvettem.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2302 Dátum:
2012.12.14 péntek, 22:31:55 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.12 szerda, 22:53:59
Ott a gáz, hogy ugye vettem egy autót, annyira olcsón, hogy ennyi belefér. Elvileg működik, de hát izé.. Eger környékén volt valami kis faluban szervizelve, de amihez nyúlok, utána jobb lesz, de lassan kiderül mindenhez hozzá kell nyúlnom
A végére lesz egy jó autóm, de elveszik belőle a "kit érdekel" faktor ami miatt megvettem.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2303 Dátum:
2012.12.15 szombat, 07:53:01 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.14 péntek, 22:31:55
Naplózva
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2304 Dátum:
2012.12.15 szombat, 12:13:33 »
Szervusztok! Hú mióta kicseréltük a hidegindító bovden ráncigáló bizbaszt,+volt egy testkábel csere, olyan mint egy doxa óra! Ritty-rotty beindul!(Köszönet Vilónak az alkatrészekért!) Már csak a visszacsapónak a membrán javítója kellene,meg egy kis előtöltés állítás és olyan lenne mint egy új.
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2305 Dátum:
2012.12.15 szombat, 12:29:59 »
Idézetet írta: partygabesz - 2012.12.11 kedd, 21:15:16
Szeretnék egy vízmelegítőt beszerelni a fagydugó helyére, hogy egy kicsit kíméljem a motort és könnyebben induljon. Nem nagyon költenék rá sokat. Van valakinek evvel valami tapasztalata, ha igen megosztaná.
Én ilyet használok már több mint 2 éve, nagy megelégedettségemre:
http://www.dieselelomelegito.hu/diesel-600W.html
Házilag szereltem be a sógorral, mivel nem volt tapasztalat kb. fél nap alatt. Nem lehet összehasonlítani a komfortérzést.
Reggel kb. 1 órával az indulás előtt bekapcsolom és akár -9C alatti hőmérsékletnél is 1 izzítás /lámpakialvásra/ uitán pöccre indul és már pár perc múlva meleg levegőt fúj a fűtőventillátor.
Először én is fagydugósat akartam, de még időben meggondoltam magamat.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.15 szombat, 12:41:51 írta ltom
»
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2306 Dátum:
2012.12.15 szombat, 16:03:20 »
Idézetet írta: F. Joci - 2012.12.15 szombat, 12:13:33
Szervusztok! Hú mióta kicseréltük a hidegindító bovden ráncigáló bizbaszt,+volt egy testkábel csere, olyan mint egy doxa óra! Ritty-rotty beindul!(Köszönet Vilónak az alkatrészekért!) Már csak a visszacsapónak a membrán javítója kellene,meg egy kis előtöltés állítás és olyan lenne mint egy új.
Hidegindító patronnak szoktuk itt hívni, de a lényeg megvan.
Öröm hallani, hogy sikeres a gyógyítás !
GinJoy-hoz kéne elvinned beállításra...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2307 Dátum:
2012.12.22 szombat, 17:37:57 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.12 szerda, 22:53:21
Hidegindító patron lesz az alkatrész. Vagy az előtöltés állító? GinJoy olyan szűkszavú vagy ám...
A hidegindító az akku alatt található cuccos, amolyan fordulat szabályozó is egyben. Bowdennel emel kicsit a fordulaton, hideg motornál, ill. klíma, egyéb alkalmatosságnál. Drága. Bontott olcsó.
Igen ezt észre vettem most hogy hidegek vannak mikor indítom a gépet kimagaslóan alacsony az alapjárat gondolom a patron miatt és már csak egy kérdésem van Error te nem tudsz esetleg használtan ilyen patront ??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2308 Dátum:
2012.12.22 szombat, 18:52:02 »
Idézetet írta: david01 - 2012.12.22 szombat, 17:37:57
Igen ezt észre vettem most hogy hidegek vannak mikor indítom a gépet kimagaslóan alacsony az alapjárat gondolom a patron miatt és már csak egy kérdésem van Error te nem tudsz esetleg használtan ilyen patront ??
adtatok neki közvetlen áramot, hogy maga a motor rossz, vagy a vezérlése?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2309 Dátum:
2012.12.22 szombat, 18:59:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.22 szombat, 18:52:02
adtatok neki közvetlen áramot, hogy maga a motor rossz, vagy a vezérlése?
ÖÖÖ
nem én tuti nem de a szerelösem legalábbis én öt se láttam
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2310 Dátum:
2012.12.22 szombat, 19:32:55 »
Idézetet írta: david01 - 2012.12.22 szombat, 18:59:23
ÖÖÖ
nem én tuti nem de a szerelösem legalábbis én öt se láttam
akkor miből állapította meg, hogy az rossz?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2311 Dátum:
2012.12.22 szombat, 20:00:43 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.22 szombat, 19:32:55
akkor miből állapította meg, hogy az rossz?
GONDOLOM A TELEFONRA TETTE A KEZÉT
Én is úgy gondoltam, hogy az enyém rossz, de miután beállítottam az alapjáratot és emelt fordulatot, leszedtem, kipucoltam az állítómotort, beállítottam a bovden hosszát rendesen, azóta keményen jár ugyan a motor -2 fokban, de ugyanolyan alapjárattal, mint melegen.
A beállítás mikéntje wikiben le van írva. Ha pont úgy van csinálva, csak úgy a jó.
Naplózva
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2312 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 14:27:07 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.22 szombat, 19:32:55
akkor miből állapította meg, hogy az rossz?
Valamit mért a műszerével aztán mikor kijött a kocsi alól akkor mondta hogy ez a cucc rossz nem tudom talán valami ellenállást mérhetett? vagy fogalmam sincs
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2313 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 18:39:17 »
Idézetet írta: david01 - 2012.12.23 vasárnap, 14:27:07
Valamit mért a műszerével aztán mikor kijött a kocsi alól akkor mondta hogy ez a cucc rossz nem tudom talán valami ellenállást mérhetett? vagy fogalmam sincs
érdemes lenne azt azért megnézni úgy is, hogy adsz neki áramot fixen. meg esetleg a műszerrel megnézni, hogy kap-e.
Ne vedd kekeckedésnek, csak már olyan sok hülyeséget összerohdtak a szerelők ezekről az autókról, amiről lövésük sem volt, hogy egyáltalán hogy működik. A helyedben saját kézbe venném az irányítást, és a multimétert, és kideríteném, valójában mi is a baj. Lehet, hogy igaza van a manusznak, csak általában nem a motor szokott elromlani.(az orsó berohadásán kívül)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2314 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 19:40:46 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.23 vasárnap, 18:39:17
érdemes lenne azt azért megnézni úgy is, hogy adsz neki áramot fixen. meg esetleg a műszerrel megnézni, hogy kap-e.
Ne vedd kekeckedésnek, csak már olyan sok hülyeséget összerohdtak a szerelők ezekről az autókról, amiről lövésük sem volt, hogy egyáltalán hogy működik. A helyedben saját kézbe venném az irányítást, és a multimétert, és kideríteném, valójában mi is a baj. Lehet, hogy igaza van a manusznak, csak általában nem a motor szokott elromlani.(az orsó berohadásán kívül)
Figyelj mindenképp kezembe veszem az irányítást
a héten a vikin utána olvastam a turbómembránnak is és azt is megpróbálom szétszedni hátha sikerülne megcsinálni most az ünnepek alatt hátha sikerül a dolgok végére járnom!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2315 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 22:55:13 »
Idézetet írta: david01 - 2012.12.22 szombat, 17:37:57
Igen ezt észre vettem most hogy hidegek vannak mikor indítom a gépet kimagaslóan alacsony az alapjárat gondolom a patron miatt és már csak egy kérdésem van Error te nem tudsz esetleg használtan ilyen patront ??
Sajnos nekem is csak egy van, benne az autóban. mk2-nél esetleg, vagy Viló-nál kérdezz rá. Hátha van nekik.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2316 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 16:06:19 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.23 vasárnap, 22:55:13
Sajnos nekem is csak egy van, benne az autóban. mk2-nél esetleg, vagy Viló-nál kérdezz rá. Hátha van nekik.
Sikerült megcsinálni a dúsítót kis kontakt spray
meg egy kis takarítás megoldotta a problémát most már müködik majd elválik meddig lessz jó
Naplózva
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2317 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 17:49:48 »
http://kepfeltoltes.hu/view/121224/20121224223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Csak így tudom mutatni hogy hiteles legyen ez szerintetek nem nagy alapjárat egy 1.8td motornak??
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2318 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 18:02:41 »
Idézetet írta: david01 - 2012.12.24 hétfő, 17:49:48
http://kepfeltoltes.hu/view/121224/20121224223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Csak így tudom mutatni hogy hiteles legyen ez szerintetek nem nagy alapjárat egy 1.8td motornak??
830+/-20 de a fordulaszámmérő az csak olyan infószerű.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2319 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 18:39:52 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.24 hétfő, 18:02:41
830+/-20 de a fordulaszámmérő az csak olyan infószerű.
ezt hol írták? hivatalosan az alapjárat 850+-50, az emelt alapjárat 900+-100
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2320 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 18:47:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.24 hétfő, 18:39:52
ezt hol írták? hivatalosan az alapjárat 850+-50, az emelt alapjárat 900+-100
És szerinted magas ez az alapjárat amit a fordulatszámmérő mutat??
Mert most csináltuk meg az akksi alatt lévő kis egységet és most tutin müködik de szerintem kicsit magas az alapjárat
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2321 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 18:54:05 »
Idézetet írta: david01 - 2012.12.24 hétfő, 18:47:17
És szerinted magas ez az alapjárat amit a fordulatszámmérő mutat??
Mert most csináltuk meg az akksi alatt lévő kis egységet és most tutin müködik de szerintem kicsit magas az alapjárat
ami a képen van az kb 800. pont jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2322 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 18:55:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.24 hétfő, 18:54:05
ami a képen van az kb 800. pont jó
Köszönöm az infót akkor király
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2323 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 21:47:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.24 hétfő, 18:39:52
ezt hol írták? hivatalosan az alapjárat 850+-50, az emelt alapjárat 900+-100
wikibe
Naplózva
lazar.l
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2324 Dátum:
2012.12.25 kedd, 07:02:09 »
Sziasztok! Először is. Békés,boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!!! És írnám is a problémámat.: 1.8td szelep fedél jobb oldalán van az a krómozott kerek izé. Elkezdett olajos lenni a pereme. Azt tanácsolták,h szereljem le a szelepfedelet és mossam ki,mert az alatt a kartergáz szűrő van! Megtörtént! 2.liter benzin+1.liter brigiciol. De semmi! Nem hozott változást sajnos! Mit tegyek? Nagyon fusztrál!!! Légyszi írjatok. Előre is köszi! Lézer.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2325 Dátum:
2012.12.25 kedd, 08:46:18 »
Idézetet írta: lazar.l - 2012.12.25 kedd, 07:02:09
Sziasztok! Először is. Békés,boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!!! És írnám is a problémámat.: 1.8td szelep fedél jobb oldalán van az a krómozott kerek izé. Elkezdett olajos lenni a pereme. Azt tanácsolták,h szereljem le a szelepfedelet és mossam ki,mert az alatt a kartergáz szűrő van! Megtörtént! 2.liter benzin+1.liter brigiciol. De semmi! Nem hozott változást sajnos! Mit tegyek? Nagyon fusztrál!!! Légyszi írjatok. Előre is köszi! Lézer.
Jónagy butaságot tanácsoltak, nincs ott semmi szűrő, csak egy szelep. A karika csak a technológia miatt van rajta, hogy ösze lehessen rakni az alatta lévő dolgokat, utána egy gumi membrán, aztán a karika belepréselve. Vegyél egy jó állapotú használt szelepfedelet, ozt jónapot. A 2 liter beny, és 1 l brigéciol árából az is kifutja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2326 Dátum:
2012.12.25 kedd, 08:52:19 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.24 hétfő, 21:47:10
wikibe
Igazad van, ott is hibás. Majd szólok Tádénak, mert ez az ő cikke.
Van mégegy hiba: a fordulatszám visszaesése nem kell, hogy 5 mp legyen, hanem max 5 mp. ha lassabb, akkor kell lazítani a gázkar ütközőjén, ha gyorsabb az nem baj, csak nem eshet a normál fordulat alá be a mutató hirtelen, és nem állhat le a motor.
Nem lehet, hogy ezért túl magas az emelt alapjáratod? vagy az már megoldódott?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2327 Dátum:
2012.12.25 kedd, 10:35:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.25 kedd, 08:52:19
Igazad van, ott is hibás. Majd szólok Tádénak, mert ez az ő cikke.
Van mégegy hiba: a fordulatszám visszaesése nem kell, hogy 5 mp legyen, hanem max 5 mp. ha lassabb, akkor kell lazítani a gázkar ütközőjén, ha gyorsabb az nem baj, csak nem eshet a normál fordulat alá be a mutató hirtelen, és nem állhat le a motor.
Nem lehet, hogy ezért túl magas az emelt alapjáratod? vagy az már megoldódott?
Igen, megoldódott. Nem olvastam akkor a wikiben a fordulatszámot és 850 re lőttem be. Repülőmodellhez van optikai fordulatmérőm, azzal pont jó lett. Miután kipucoltam az hidegjarati motort és elkezdett működni, minden jó lett.
Annyira, hogy hidegen beindulva is szépen tartja a 850 et, és melegen is pont jó.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2328 Dátum:
2012.12.25 kedd, 11:24:29 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.25 kedd, 10:35:12
Igen, megoldódott. Nem olvastam akkor a wikiben a fordulatszámot és 850 re lőttem be. Repülőmodellhez van optikai fordulatmérőm, azzal pont jó lett. Miután kipucoltam az hidegjarati motort és elkezdett működni, minden jó lett.
Annyira, hogy hidegen beindulva is szépen tartja a 850 et, és melegen is pont jó.
Király
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2329 Dátum:
2012.12.26 szerda, 09:21:27 »
Idézetet írta: lazar.l - 2012.12.25 kedd, 07:02:09
Sziasztok! Először is. Békés,boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!!! És írnám is a problémámat.: 1.8td szelep fedél jobb oldalán van az a krómozott kerek izé. Elkezdett olajos lenni a pereme. Azt tanácsolták,h szereljem le a szelepfedelet és mossam ki,mert az alatt a kartergáz szűrő van! Megtörtént! 2.liter benzin+1.liter brigiciol. De semmi! Nem hozott változást sajnos! Mit tegyek? Nagyon fusztrál!!! Légyszi írjatok. Előre is köszi! Lézer.
Csatlakozom GinJoy-hoz, javíthatatlan a szelepfedél karikája. Ha veri ki az olajat, akkor csere. A bontottak 2-4 ezer forintért már elérhetőek.
(nincs ott semmi sem alul, csak gumimembrán, ami elfárad... a kartergáz helye, módja más helyen keresendő, tehát nyugodtan mondhatod, hogy köze nincs a karternak hozzá ostobák...
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2330 Dátum:
2012.12.26 szerda, 10:50:13 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.26 szerda, 09:21:27
a kartergáz helye, módja más helyen keresendő, tehát nyugodtan mondhatod, hogy köze nincs a karternak hozzá ostobák...
)
dehogynincs. ott vezeti vissza, csak a szelep azért van, ha a turbó nagyot szív, akkor ne szívja ki az olajat, hanem akkor bezárja a gumimembrán az útját
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2331 Dátum:
2012.12.26 szerda, 15:08:44 »
Hali! Régi fordos lévén ill. harmadik mondeót fogyasztva visszatérő problémám megfelelő szerelőt találni. Rendszeresen olvasom a fórumotokat rengeteget tanultam és sok hibát segítettetek feltárni amit magam is ki tudtam javítani.Szeretném ha ajánlanátok egy megbízható embert aki szakszerűen cserélne nekem vezérlést az 1.8 TD-men. Ezt még ugyanis nem merem bevállalni.Előre is köszi
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2332 Dátum:
2012.12.26 szerda, 18:22:21 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2012.12.26 szerda, 15:08:44
Hali! Régi fordos lévén ill. harmadik mondeót fogyasztva visszatérő problémám megfelelő szerelőt találni. Rendszeresen olvasom a fórumotokat rengeteget tanultam és sok hibát segítettetek feltárni amit magam is ki tudtam javítani.Szeretném ha ajánlanátok egy megbízható embert aki szakszerűen cserélne nekem vezérlést az 1.8 TD-men. Ezt még ugyanis nem merem bevállalni.Előre is köszi
Hová valósi vagy?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2333 Dátum:
2012.12.26 szerda, 19:00:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.26 szerda, 10:50:13
dehogynincs. ott vezeti vissza, csak a szelep azért van, ha a turbó nagyot szív, akkor ne szívja ki az olajat, hanem akkor bezárja a gumimembrán az útját
Sejtettem, hogy nem kellett volna a végére írnom azt...
Idézetet írta: Kincso70 - 2012.12.26 szerda, 15:08:44
Hali! Régi fordos lévén ill. harmadik mondeót fogyasztva visszatérő problémám megfelelő szerelőt találni. Rendszeresen olvasom a fórumotokat rengeteget tanultam és sok hibát segítettetek feltárni amit magam is ki tudtam javítani.Szeretném ha ajánlanátok egy megbízható embert aki szakszerűen cserélne nekem vezérlést az 1.8 TD-men. Ezt még ugyanis nem merem bevállalni.Előre is köszi
GinJoy.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2334 Dátum:
2012.12.26 szerda, 19:17:32 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.26 szerda, 19:00:47
Sejtettem, hogy nem kellett volna a végére írnom azt...
Van ilyen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2335 Dátum:
2012.12.26 szerda, 21:20:28 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.26 szerda, 18:22:21
Hová valósi vagy?
Észak- Dunántúl de bárhova elmegyek!
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2336 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 09:25:20 »
Szervusztok!
Kellemes karácsonyt! Tisztelt Ginjoy,
tudnál segíteni a visszacsapó membrán jav.készlet beszerzésében?
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2337 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 16:45:46 »
Idézetet írta: F. Joci - 2012.12.27 csütörtök, 09:25:20
Szervusztok!
Kellemes karácsonyt! Tisztelt Ginjoy,
tudnál segíteni a visszacsapó membrán jav.készlet beszerzésében?
meg rendeltem 50 db-ot, de a cégnél is rendelés alatt van, még nem szóltak, hogy jött
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2338 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 16:47:46 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2012.12.26 szerda, 21:20:28
Észak- Dunántúl de bárhova elmegyek!
én dunaújváros alatt lakom egy 20-assal, ha érdekel csorgess meg, számom alul, alkatrészben is tudok segíteni egy kis kedvezménnyel, ha esetleg nincs neked valahol
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2339 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 18:53:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.27 csütörtök, 16:47:46
én dunaújváros alatt lakom egy 20-assal, ha érdekel csorgess meg, számom alul, alkatrészben is tudok segíteni egy kis kedvezménnyel, ha esetleg nincs neked valahol
Köszi a segítséget már megvettem mindent foglak keresni!
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2340 Dátum:
2012.12.29 szombat, 09:38:54 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2012.12.26 szerda, 15:08:44
Hali! Régi fordos lévén ill. harmadik mondeót fogyasztva visszatérő problémám megfelelő szerelőt találni. Rendszeresen olvasom a fórumotokat rengeteget tanultam és sok hibát segítettetek feltárni amit magam is ki tudtam javítani.Szeretném ha ajánlanátok egy megbízható embert aki szakszerűen cserélne nekem vezérlést az 1.8 TD-men. Ezt még ugyanis nem merem bevállalni.Előre is köszi
GinJoy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2341 Dátum:
2012.12.29 szombat, 10:23:01 »
Idézetet írta: Goa - 2012.12.29 szombat, 09:38:54
GinJoy
Pár hsz-szel feljebb én is ezt mondtam.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2342 Dátum:
2012.12.29 szombat, 12:11:09 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.29 szombat, 10:23:01
Pár hsz-szel feljebb én is ezt mondtam.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2343 Dátum:
2012.12.29 szombat, 12:45:29 »
Idézetet írta: Goa - 2012.12.29 szombat, 12:11:09
jó ez a szmajli
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
partygabesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2344 Dátum:
2012.12.29 szombat, 13:23:26 »
Sziasztok !
Olyan problémám van, hogy kb 2 hete elkezdett az autóm erős dízeles kopogó, csilingelő hangot adni. A jelenség nem csak hideg, hanem üzem meleg motornál is csinálja mi lehet a probléma? ( töltésre gyanakszom)
Naplózva
Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2345 Dátum:
2012.12.29 szombat, 16:16:04 »
Idézetet írta: partygabesz - 2012.12.29 szombat, 13:23:26
Sziasztok !
Olyan problémám van, hogy kb 2 hete elkezdett az autóm erős dízeles kopogó, csilingelő hangot adni. A jelenség nem csak hideg, hanem üzem meleg motornál is csinálja mi lehet a probléma? ( töltésre gyanakszom)
GinJoy kolléga biztos tud neked tanácsot adni igaz lehet hogy az előtöltés nem jó ,de ez nem biztos.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2346 Dátum:
2012.12.29 szombat, 18:28:49 »
Idézetet írta: partygabesz - 2012.12.29 szombat, 13:23:26
Sziasztok !
Olyan problémám van, hogy kb 2 hete elkezdett az autóm erős dízeles kopogó, csilingelő hangot adni. A jelenség nem csak hideg, hanem üzem meleg motornál is csinálja mi lehet a probléma? ( töltésre gyanakszom)
Az erős kopogás, csörgés inkább a porlasztócsúcsok elhalálozását (elő)jelzik.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2347 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 11:51:13 »
GinJoy: Az előtöltés szabályzóm alól csöpög a gázolaj, lehet a tömítését cserélni?
Igazából ebből a kocsiból csak 2 helyen folyik ilyen olyan folyadék
(az orrán és a száján
)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2348 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 12:51:47 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.30 vasárnap, 11:51:13
GinJoy: Az előtöltés szabályzóm alól csöpög a gázolaj, lehet a tömítését cserélni?
Igazából ebből a kocsiból csak 2 helyen folyik ilyen olyan folyadék
(az orrán és a száján
)
ha valóban csak alóla, akkor igen, de általában belőle szokott, és az folyik le. nézd meg valójában honnan jön. ha csak alóla, azt lehet orvosolni, kitekered, és méret alapján veszel másikat, de este a méretét is meg tudom mondani
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2349 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 13:26:03 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.30 vasárnap, 12:51:47
ha valóban csak alóla, akkor igen, de általában belőle szokott, és az folyik le. nézd meg valójában honnan jön. ha csak alóla, azt lehet orvosolni, kitekered, és méret alapján veszel másikat, de este a méretét is meg tudom mondani
miután lemostam, az adagoló oldala kezdett nedvesedni, szóval remélem onnan jön. Simán csak ki kell tekerni, semmi trükk nincs?
Naplózva
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ