GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2350 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 13:28:42 » |
|
miután lemostam, az adagoló oldala kezdett nedvesedni, szóval remélem onnan jön. Simán csak ki kell tekerni, semmi trükk nincs?
vigyázz a vezetékre. azért húzd végig az ujjad a szelep alján is, mert onnan is az adagoló oldalára folyik
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2351 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 13:33:04 » |
|
vigyázz a vezetékre. azért húzd végig az ujjad a szelep alján is, mert onnan is az adagoló oldalára folyik
Köszönöm a segítséged
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2352 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 13:35:20 » |
|
vigyázz a vezetékre. azért húzd végig az ujjad a szelep alján is, mert onnan is az adagoló oldalára folyik
Lelevegősödik ha kiszedem? sajna kézi pumpa az nincs ezen az autón, mert az adagoló ugyan lucas, de a szűrő ha minden igaz a bosh rendszeré és az a "fűtő?" ami a szűrő és az adagoló közt van sincs meg, viszont a "kedves mester" aki ezt csinálta a kézi pumpát már nem gányolta bele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2353 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 13:39:22 » |
|
Lelevegősödik ha kiszedem? sajna kézi pumpa az nincs ezen az autón, mert az adagoló ugyan lucas, de a szűrő ha minden igaz a bosh rendszeré és az a "fűtő?" ami a szűrő és az adagoló közt van sincs meg, viszont a "kedves mester" aki ezt csinálta a kézi pumpát már nem gányolta bele.
hát szhopás lesz újraindítani
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2354 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 14:45:03 » |
|
hát szhopás lesz újraindítani
no akkor egyenlőre had csöpögjön, majd nekiállok ha lesz g.o.szűrőm eredeti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krisz32
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2355 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:11:56 » |
|
hát szhopás lesz újraindítani
Én úgy szoktam anno a Fiestán,hogy meglazítom az egyik porlasztón a hollandit és úgy tekertetem meg,ellenállás nélkül könnyebben feltermeli a naftát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
david01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2356 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 16:07:18 » |
|
Üdv újra itt megoldódott az indítási nehézségem műkszik az akksi alatti kis szabályzó is úgy hogy lassan össze áll a gép viszont lenne egy olyan kérdésem hogy ezek a motorok hidrotőkések vagy állítani kell szelephézagot neki??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #2357 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 16:27:02 » |
|
Üdv újra itt megoldódott az indítási nehézségem műkszik az akksi alatti kis szabályzó is úgy hogy lassan össze áll a gép viszont lenne egy olyan kérdésem hogy ezek a motorok hidrotőkések vagy állítani kell szelephézagot neki??
idönként állitós tudtommal,a benzines állit magának
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
krisz32
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2358 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 17:27:00 » |
|
Üdv újra itt megoldódott az indítási nehézségem műkszik az akksi alatti kis szabályzó is úgy hogy lassan össze áll a gép viszont lenne egy olyan kérdésem hogy ezek a motorok hidrotőkések vagy állítani kell szelephézagot neki??
Az Etzold-könyv 40.000 km-kénti ellenőrzést javasol,szükség szerint állítást,de gyakorlatilag az enyémen szerintem a gyártósoron állítottak utoljára,az pedig 310.000 km-rel ezelőtt volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2359 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 19:11:41 » |
|
Üdv újra itt megoldódott az indítási nehézségem műkszik az akksi alatti kis szabályzó is úgy hogy lassan össze áll a gép viszont lenne egy olyan kérdésem hogy ezek a motorok hidrotőkések vagy állítani kell szelephézagot neki??
nem hidrotőkés, hanem lapkás, néha érdemes ellenőriztetni, de ritkán kell állítani is
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
david01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2360 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:27:32 » |
|
nem hidrotőkés, hanem lapkás, néha érdemes ellenőriztetni, de ritkán kell állítani is
Az a lapkás az mit takar?? Egyébként mennyi ezeknek a gyári szelephézagja mert szerintem megnézzük majd a melóhelyen a kollégákkal ők vágják ezt az autószerelést:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2361 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:29:00 » |
|
Az a lapkás az mit takar?? Egyébként mennyi ezeknek a gyári szelephézagja mert szerintem megnézzük majd a melóhelyen a kollégákkal ők vágják ezt az autószerelést:)
az, hogy nem tudsz csak úgy állítani rajta, hanem hézagoló lapkák vannak, amit cserélgetnek méret szerint
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
|
|
« Új hozzászólás #2362 Dátum: 2013.01.01 kedd, 22:09:21 » |
|
B.U.É.K. Erről a mondim gondoskodott. Már megint nem indult el. -Az önindító teker. -Aku kb. fél éves, még jó. -g.o-t elvileg kap, bár a kézi pumpa hamar vissza puhul. Holnap megnézem a go szűrőt. - izzító gyertyák alig 1 évesek, s a vezeték sem égett el.
|
|
|
Naplózva
|
MK2 1.8td 10-es bosch
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #2363 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:04:24 » |
|
B.U.É.K. Erről a mondim gondoskodott. Már megint nem indult el. -Az önindító teker. -Aku kb. fél éves, még jó. -g.o-t elvileg kap, bár a kézi pumpa hamar vissza puhul. Holnap megnézem a go szűrőt. - izzító gyertyák alig 1 évesek, s a vezeték sem égett el. csináld meg a csöcsatlakozásoknál,hogy csak g.o-t kapjon levegöt ne
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #2364 Dátum: 2013.01.02 szerda, 17:42:45 » |
|
B.U.É.K. Erről a mondim gondoskodott. Már megint nem indult el. -Az önindító teker. -Aku kb. fél éves, még jó. -g.o-t elvileg kap, bár a kézi pumpa hamar vissza puhul. Holnap megnézem a go szűrőt. - izzító gyertyák alig 1 évesek, s a vezeték sem égett el. Levegősödik valahol. Nem kizárt a pumpa membránjának az elfáradása sem.
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2365 Dátum: 2013.01.02 szerda, 17:43:50 » |
|
Levegősödik valahol. Nem kizárt a pumpa membránjának az elfáradása sem.
csináld meg a csöcsatlakozásoknál,hogy csak g.o-t kapjon levegöt ne
neki tökmindegy, a levegő csak a lukácsnak okoz ekkora gondot
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #2366 Dátum: 2013.01.02 szerda, 17:45:42 » |
|
neki tökmindegy, a levegő csak a lukácsnak okoz ekkora gondot
Ezt sajnos egyikünk sem tudta... (a bosch adagolót.. )
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2367 Dátum: 2013.01.02 szerda, 17:47:52 » |
|
Ezt sajnos egyikünk sem tudta... (a bosch adagolót.. ) minden valamire való td-ben az van
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
|
|
« Új hozzászólás #2368 Dátum: 2013.01.02 szerda, 18:36:54 » |
|
Szét borítottam, levettem a go szűrőt. rézcsöveket, go szűrőtől az összes csövet. Izzító gyertya kiszed. Topran volt benne, nem voltam elragadtattva mikor megláttam. ( ezt a szervíznek amelyik "occón" cserélte(előtte 2.3d sierrába való bosch volt benne)) Ékszíjtól nézve a 3. épp volt és nedves. -Cromax: 4db izzítógyertya mivel topran volt készleten ezért megint az lett. Csak a 1.8d escortba való. Az hosszabb, nem üt bele a hengerfej . Ja ahhoz nem jók a 8-as anyák 7-es kell . mármint a 7-es kulcsos. -izzító csere, go szűrő és a rajta és benne levő összes tömítés csere, visszarak összerak. -aksi leszed töltőről és betesz. Persze, hogy nem indul. Behuzattuk hazajöttem vele. Ginjoy köszi a telefonos segítséget. Holnap megnézem azért az izzító kábelt folytatom a biztosítékokkal. Illetve megnézem az izzító relét.
|
|
|
Naplózva
|
MK2 1.8td 10-es bosch
|
|
|
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
|
|
« Új hozzászólás #2369 Dátum: 2013.01.02 szerda, 18:50:02 » |
|
minden valamire való td-ben az van
Igen 10-es. Ginjoy csinálta. Azzal és a motorral semmi gond. S ha most sikerül lelket lehelni a gépbe, akkor kicsit állítva is lesz rajta. Eddig kíméltem, 90-110. S így sem bír ki 30000 km-t hogy valami extra be ne sz**jon rajta. Akkor meg minek kíméljem. (azt azért hozzá tenném, hogy heti 1000-1400 km-t megy.)
|
|
|
Naplózva
|
MK2 1.8td 10-es bosch
|
|
|
cini
|
|
« Új hozzászólás #2370 Dátum: 2013.01.02 szerda, 20:44:32 » |
|
minden valamire való td-ben az van
|
|
|
Naplózva
|
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #2371 Dátum: 2013.01.02 szerda, 23:41:55 » |
|
minden valamire való td-ben az van
Az MK2-esedben is? Akkor miért akarsz lukacs tuningba (is) mélyedni?!
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2372 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 02:17:14 » |
|
Az MK2-esedben is? Akkor miért akarsz lukacs tuningba (is) mélyedni?! abba nem
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
zaccmhc
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2373 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 15:36:03 » |
|
hELLÓ ... nekem ez az első td kocsim.. 1.8 TD ghaia típusú, használtan vettem 254.000 km el....... aniy lenne a problémám, hogy már új aksit is vettem bele de a mostani hidegekben nem akar elindulni. gyújtás van de mikor inditanék akkor csak le kattok meg van amikor egy idő után elkezd villigni minden, meg csak kattog..tudnátok segíteni h mi lehet a gond?? mert azt nem hiszem el, hogy a zsir uj aksi 2 hét alatt lemerül :S valamint még az lenne a problémám, hogy a füstje sem olyan egészséges dizel színű hanem kicsit ilyen világos szóürka vagy nem is tudom milyen ..meg szerintem kicsit tulságosan is füstöl :S :S :S lehet h befürödtem vele ?? válaszokat előre is köszi egy ifjú monás
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.03 csütörtök, 15:42:27 írta zaccmhc »
|
Naplózva
|
|
|
|
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
|
|
« Új hozzászólás #2374 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 16:28:10 » |
|
Izzító relé volt a bünös, illetve a 3-as számú biztosíték. De igazából kicseréltem az izzítókat, a mágnes szelepet, Go.szűrőt, izzító relét, és a 3-as biztosítékot. Most pöccre indul.
|
|
|
Naplózva
|
MK2 1.8td 10-es bosch
|
|
|
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
|
|
« Új hozzászólás #2375 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 16:38:15 » |
|
de valahol levegősödik.
|
|
|
Naplózva
|
MK2 1.8td 10-es bosch
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #2376 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 17:22:57 » |
|
hELLÓ ... nekem ez az első td kocsim.. 1.8 TD ghaia típusú, használtan vettem 254.000 km el....... aniy lenne a problémám, hogy már új aksit is vettem bele de a mostani hidegekben nem akar elindulni. gyújtás van de mikor inditanék akkor csak le kattok meg van amikor egy idő után elkezd villigni minden, meg csak kattog..tudnátok segíteni h mi lehet a gond?? mert azt nem hiszem el, hogy a zsir uj aksi 2 hét alatt lemerül :S valamint még az lenne a problémám, hogy a füstje sem olyan egészséges dizel színű hanem kicsit ilyen világos szóürka vagy nem is tudom milyen ..meg szerintem kicsit tulságosan is füstöl :S :S :S lehet h befürödtem vele ?? válaszokat előre is köszi egy ifjú monás A szürke füst az olaj találkozása a gázolajjal. Fogy az olajad? Ha nem akkor csak be kéne állítani az adagolót. GinJoy-t ajánlom. Milyen az akku? Mert holmi kis vacak nem elég ám a TD-knek. (tisztességes indítófeszkó és bőséges amperóra szám kell)
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #2377 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 17:23:41 » |
|
de valahol levegősödik. Go szűrőház membránja?
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2378 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 17:42:19 » |
|
A szürke füst az olaj találkozása a gázolajjal. Fogy az olajad? Ha nem akkor csak be kéne állítani az adagolót. GinJoy-t ajánlom. Milyen az akku? Mert holmi kis vacak nem elég ám a TD-knek. (tisztességes indítófeszkó és bőséges amperóra szám kell) indításhoz nem kell amperóra, csak minimum 640 indítóáram, de jobb lenne a 680 vagy 720. ha idítózás alatt elfogy az "amperóra", azaz lemerül az akksi, az már régen rossz. olaj égése kék füst. szürke füst az hibás előtöltés
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2379 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 17:43:36 » |
|
hELLÓ ... nekem ez az első td kocsim.. 1.8 TD ghaia típusú, használtan vettem 254.000 km el....... aniy lenne a problémám, hogy már új aksit is vettem bele de a mostani hidegekben nem akar elindulni. gyújtás van de mikor inditanék akkor csak le kattok meg van amikor egy idő után elkezd villigni minden, meg csak kattog..tudnátok segíteni h mi lehet a gond?? mert azt nem hiszem el, hogy a zsir uj aksi 2 hét alatt lemerül :S valamint még az lenne a problémám, hogy a füstje sem olyan egészséges dizel színű hanem kicsit ilyen világos szóürka vagy nem is tudom milyen ..meg szerintem kicsit tulságosan is füstöl :S :S :S lehet h befürödtem vele ?? válaszokat előre is köszi egy ifjú monás nézd meg a testkábelt, és az összes csatlakozást, hogy el is megy-e az áram az önindítóig. ne csak a feszültség legyen jelen, hanem az áram is
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
david01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2380 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 21:15:12 » |
|
Újabb projekt van sajnos az autó indul (egy visszacsapó szelep a szívóágba a gázolajszűrő és az adagoló közé) megoldotta a problémát viszont nagyon lusta a jármű az adagoló jo a turbómembrán müködik és mégis nagyon lassan indul meg hiába forgatom egészen 3 ezerig nagyon gyenge és már nem tudom a porlasztók meg maga a motor kompressziójának állapotát még nem tudom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zaccmhc
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2381 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 22:25:30 » |
|
A szürke füst az olaj találkozása a gázolajjal. Fogy az olajad? Ha nem akkor csak be kéne állítani az adagolót. GinJoy-t ajánlom. Milyen az akku? Mert holmi kis vacak nem elég ám a TD-knek. (tisztességes indítófeszkó és bőséges amperóra szám kell) electric power márka 72 amperos 640 el.... az olajam nem vettem észre h fogy mert nagyjából annyi van mint volt benne....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zaccmhc
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2382 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 22:28:37 » |
|
nézd meg a testkábelt, és az összes csatlakozást, hogy el is megy-e az áram az önindítóig. ne csak a feszültség legyen jelen, hanem az áram is
lehet hülye kérdés de ezeket hogy tom ellenőrizni???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2383 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 22:36:20 » |
|
Újabb projekt van sajnos az autó indul (egy visszacsapó szelep a szívóágba a gázolajszűrő és az adagoló közé) megoldotta a problémát viszont nagyon lusta a jármű az adagoló jo a turbómembrán müködik és mégis nagyon lassan indul meg hiába forgatom egészen 3 ezerig nagyon gyenge és már nem tudom a porlasztók meg maga a motor kompressziójának állapotát még nem tudom! Ez beállítás kérdése az egész.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2384 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 22:40:09 » |
|
lehet hülye kérdés de ezeket hogy tom ellenőrizni??? műszerrel meg tudod nézni gondolom a kábeleket tudod merre menek ha nem kövesd végig őket
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lazar.l
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2385 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 16:07:33 » |
|
Sziasztok! Kérdésem volna. Porlasztó-csúcs problémám van. Soltvadkerten lakom,tud valaki a közelben porlasztóst? Előre is köszi!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2386 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 16:09:22 » |
|
Sziasztok! Kérdésem volna. Porlasztó-csúcs problémám van. Soltvadkerten lakom,tud valaki a közelben porlasztóst? Előre is köszi!!!
kecelen van adagolós, biztosan van porlasztó mérője is
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
lazar.l
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2387 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:19:16 » |
|
Szia. A BOSCH műhelyre gondolsz Kecelen? Azt mondják róluk,h megfizethetetlenek! Te esetleg nem vállalsz ilyet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2388 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:40:36 » |
|
Szia. A BOSCH műhelyre gondolsz Kecelen? Azt mondják róluk,h megfizethetetlenek! Te esetleg nem vállalsz ilyet?
nekem nincs hozzá műszerem. nem tudom ők-e azok, de leellenőrizni 1 perc kb. 4 db 4*1 perc. nem hiszem, hogy ezért tízezreket kérnének. Ami itt volt bosch szervíz az is drága volt, de 1000 ft-ot kértek egy prlasztóban a csúcs cseréért. esetleg rákérdezek neked, kalocsán, és kiskőrösön van ismerős
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
david01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2389 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:01:07 » |
|
Sziasztok! Kérdésem volna. Porlasztó-csúcs problémám van. Soltvadkerten lakom,tud valaki a közelben porlasztóst? Előre is köszi!!!
Üdv! Érdeklődnék hogy milyen elöjelei voltak ennek hogy nincsenek rendbe a porlasztók?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Viló
|
|
« Új hozzászólás #2390 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:17:36 » |
|
Helló Mindenki! Egy kis segítséget kérnék. Unokaöcsémnek kilyukadt a vízhűtő és az olajhűtőt összekötő fém csöve (MK2 1.8 TD) és elereszti a vizet. Ha valakinek lenne egy ilyen legyen olyan kedves küldjön egy privátot A lényeg hogy MK2-es legyen mert nem megegyező az mk1-nek a csövével máshogyan is tekeredik illetve valamivel rövidebb is a terítéke. Előre is köszönjük!
|
|
|
Naplózva
|
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #2391 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 13:56:51 » |
|
Sziasztok! Kérdésem volna. Porlasztó-csúcs problémám van. Soltvadkerten lakom,tud valaki a közelben porlasztóst? Előre is köszi!!!
Egy "húde" adagoló szaki van Kiskunhalason is, minden ismerős félistennek tartotta. Hát én viszont az öreget nem viszem hozzá, mert barmolta. Gondolom mert nem egy új autó... Szóval GinJoy. (beveszi a szájába a csúcsot, megfújja és jó lesz )
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
zaccmhc
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2392 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:24:50 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2393 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:26:47 » |
|
lehet, 1.9 tdi-t pl. pingtomi csinált 200-körül megáll
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2394 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:28:09 » |
|
(beveszi a szájába a csúcsot, megfújja és jó lesz ) 165 bárral?
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
krisz32
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2395 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:30:26 » |
|
165 bárral? Mivel nem mai darabok a pcs-k,így elég lesz 150
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zaccmhc
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2396 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:37:35 » |
|
lehet, 1.9 tdi-t pl. pingtomi csinált 200-körül megáll
akkor nagyjából 200. 000 rugó..teljesítménybe azért meglátni a növekedést?? ha netalántán összejön a lóvé van olyan ismerősöd aki esetleg tud egy ilyen mocit szerezni és bedobni a kasztniba?? mert én elég butus vagyok a szereléshez én a trabinál lefagytam..csak nyomni tom :$ : :D
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krisz32
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2397 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:39:25 » |
|
akkor nagyjából 200. 000 rugó..teljesítménybe azért meglátni a növekedést?? ha netalántán összejön a lóvé van olyan ismerősöd aki esetleg tud egy ilyen mocit szerezni és bedobni a kasztniba?? mert én elég butus vagyok a szereléshez én a trabinál lefagytam..csak nyomni tom :$ : :D 200 rugóból a saját motorjával is igen komoly teljesítménynövekedést tudsz kihozni,sőt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2398 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:41:33 » |
|
akkor nagyjából 200. 000 rugó..teljesítménybe azért meglátni a növekedést?? ha netalántán összejön a lóvé van olyan ismerősöd aki esetleg tud egy ilyen mocit szerezni és bedobni a kasztniba?? mert én elég butus vagyok a szereléshez én a trabinál lefagytam..csak nyomni tom :$ : :D pingtomi.hu
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #2399 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:41:55 » |
|
200 rugóból a saját motorjával is igen komoly teljesítménynövekedést tudsz kihozni,sőt...
de meddig...
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
|