Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:54:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1557856 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2900 Dátum:
2013.11.27 szerda, 19:03:01 »
Idézetet írta: ltom - 2013.11.27 szerda, 16:43:31
Ez sem talált...
Segítek:
nem mechanikai hiba volt az oka a több napos szívásomnak...
Lassan indulok hazafelé és, ha még mindig jól viselkedik a verda és nincs további ötletük a kedves márkatársak
nak, akkor megírom a megoldást...
Akkor nem tudsz vezetni? hehehe üdv a klubban
igazából bármi lehet, akár az akku saru kontakthibaja is.
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2901 Dátum:
2013.11.27 szerda, 19:58:53 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.11.27 szerda, 19:03:01
Akkor nem tudsz vezetni? hehehe üdv a klubban
igazából bármi lehet, akár az akku saru kontakthibaja is.
Lehet, hogy nem tudok vezetni
, de nem ez volt a baj...
Az adagolóra menő kábelköteg csatlakozója szétrázódott és hol volt kontakt, hol meg nem volt /mint a mesében
/...
Amióta széthúztam a csatlakozót és belülre adtam neki pár spricc Carb Clean spray-t, majd jó erősen összedugtam, meg össze szig.szalagoztam, nehogy megint megszívasson (mert a biztosító pöcök az le van törve róla), azóta megy mint a mérgezett egér...
Hálás köszönet azért minden jótanácsért és felajánlott adagolóért!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 20:01:48 írta ltom
»
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2902 Dátum:
2013.11.27 szerda, 20:25:06 »
Idézetet írta: ltom - 2013.11.27 szerda, 19:58:53
Lehet, hogy nem tudok vezetni
, de nem ez volt a baj...
Az adagolóra menő kábelköteg csatlakozója szétrázódott és hol volt kontakt, hol meg nem volt /mint a mesében
/...
Amióta széthúztam a csatlakozót és belülre adtam neki pár spricc Carb Clean spray-t, majd jó erősen összedugtam, meg össze szig.szalagoztam, nehogy megint megszívasson (mert a biztosító pöcök az le van törve róla), azóta megy mint a mérgezett egér...
Hálás köszönet azért minden jótanácsért és felajánlott adagolóért!
Akkor néha el is kezdett kopogni? Mert nekem azt csinálta, mikor szétcsúszott, egy gőzborotvás mosás alkalmával.
Üdv!
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2903 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 13:52:50 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.11.27 szerda, 20:25:06
Akkor néha el is kezdett kopogni? Mert nekem azt csinálta, mikor szétcsúszott, egy gőzborotvás mosás alkalmával.
Üdv!
Kopogni nem kopogott a jó mágnesszeleppel, csak amikor még rossz volt a mágnesszelep és le akartam a kulccsal állítani a motort, de az nagyon durva hang volt...
Érezhetően gyengült a motor teljesítménye (nem húzott) és gázadásra még rosszabb lett a helyzet, ami néha odáig fajult, hogy leállt a motor...
De érdekes módon néha meg majdnem hibátlanul működött 5km-en át, aztán leállítás után megint kezdte azzal, hogy baromira nehezen indult, rángatott stb...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.28 csütörtök, 14:20:40 írta ltom
»
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2904 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 19:20:53 »
Idézetet írta: ltom - 2013.11.27 szerda, 19:58:53
Lehet, hogy nem tudok vezetni
, de nem ez volt a baj...
Az adagolóra menő kábelköteg csatlakozója szétrázódott és hol volt kontakt, hol meg nem volt /mint a mesében
/...
Amióta széthúztam a csatlakozót és belülre adtam neki pár spricc Carb Clean spray-t, majd jó erősen összedugtam, meg össze szig.szalagoztam, nehogy megint megszívasson (mert a biztosító pöcök az le van törve róla), azóta megy mint a mérgezett egér...
Hálás köszönet azért minden jótanácsért és felajánlott adagolóért!
Akkor,hála Istennek,ezt olcsón megúsztad!
Engem az Omegán a tank AC szhopatott meg múltkor,ha negyed alá csökkent az üzemanyag szintje,akkor nem tudta felpumpálni a naftát,ergo nem indult a verda.Negyed feletti szinttel pöcc-röff,alatta khhhh-khhhh....
Naplózva
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2905 Dátum:
2013.11.30 szombat, 14:19:26 »
Sziasztok ismét!
Van egy kis gondom az adagolónál. Ma mikor beálltam az udvarra, észrevettem, hogy egy gázolajcsíkot húzok magam után.(És a fűtés ha ment üzemanyagszag volt az utastérben.) Gyorsan megnéztem hogy mi zajlik a motorháztető alatt, és az önindítóra szabályosan ömlött a g.o. az adagolóból. Utána húzgáltam mindennek aminek csak lehetett, az adagolóba a bemenő csövet lehúztam, majd visszaraktam, hátha az a gond, hogy lecsúszott, és most be se akar indulni. A porlasztókat fellazítottam, de hiába teker a bosch akksi mint állat, nem hajlandó üzemanyagot pumpálni a porlasztókhoz, 3 csont száraz, egy pedig(amint a kábel van) mutat életjelet, de az vajmi kevés. A működésén eddig nem találtam semmi kivetnivalót, de most már találok, mivel nem indul
Valakinek valami ötlet? Legalább hogy merre induljak
Köszönöm előre is Uraim!
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
vegvariz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2906 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 22:19:20 »
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség!
'97 1.8TD dúsító mechanikát rendbe raktam (ki volt szőrösödve a bowden, nem csinált semmit) szépen mozgatja gázadásra a kart, de alapjáratot sehogy sem sikerül állítani! Végigmentem a mondeo wiki szerinti alapjárat állításon is, de akár hová tekerem, ha visszateszem a dúsító bowdent mindig ugyan oda emeli a fordulatszámot hidegen-melegen ami szerintem magas! Nincs valami hőgomba ami érzékelné hogy meleg a motor és visszavenné a fordulatszámot illetve az előtöltést? Lehet hogy azzal van a tré, ha egyáltalán van ilyen?
Köszönöm!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2907 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 22:24:32 »
Idézetet írta: vegvariz - 2013.12.01 vasárnap, 22:19:20
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség!
'97 1.8TD dúsító mechanikát rendbe raktam (ki volt szőrösödve a bowden, nem csinált semmit) szépen mozgatja gázadásra a kart, de alapjáratot sehogy sem sikerül állítani! Végigmentem a mondeo wiki szerinti alapjárat állításon is, de akár hová tekerem, ha visszateszem a dúsító bowdent mindig ugyan oda emeli a fordulatszámot hidegen-melegen ami szerintem magas! Nincs valami hőgomba ami érzékelné hogy meleg a motor és visszavenné a fordulatszámot illetve az előtöltést? Lehet hogy azzal van a tré, ha egyáltalán van ilyen?
Köszönöm!
mihez képest magas?
nekem a mutató szerint majdnem 1000, de műszerrel mérve 850
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2908 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 05:08:54 »
Idézetet írta: vegvariz - 2013.12.01 vasárnap, 22:19:20
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség!
'97 1.8TD dúsító mechanikát rendbe raktam (ki volt szőrösödve a bowden, nem csinált semmit) szépen mozgatja gázadásra a kart, de alapjáratot sehogy sem sikerül állítani! Végigmentem a mondeo wiki szerinti alapjárat állításon is, de akár hová tekerem, ha visszateszem a dúsító bowdent mindig ugyan oda emeli a fordulatszámot hidegen-melegen ami szerintem magas! Nincs valami hőgomba ami érzékelné hogy meleg a motor és visszavenné a fordulatszámot illetve az előtöltést? Lehet hogy azzal van a tré, ha egyáltalán van ilyen?
Köszönöm!
nézd meg a gázkar tetején a kis fekete potit. akkor szokott ilyet csinálni, ha az nem jó. az első gázadásnál felemeli, és többet nem mozdul. ha mocorog, csak fent tartja 1100-nél, akkor nézd még meg a termosztátházon a jobb oldali hőgombát, nincs-e lecsúszva a kábel, vagy működik-e
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
diogabi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2909 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 17:18:20 »
Sziasztok Fórumlakók!
Nemrég regisztráltam az oldalra, mert nem találtam megoldást a problémámra. A fórumot olvasgatva úgy látom, hogy itt több a szakember, hátha megoldható a dolog.
Szomszédom vett egy talán sierra TDI motort, mellyel egy korábbi kistraktor motort szeretett volna kiváltani. Eddig rendben is lenne a dolog, Mielőtt megvette kipróbálták, majd állt vagy két évet a motor a kertben, aztán beépítette a motort, és indítani szerette volna, de nem ment.
Rénéztünk a gépre, kiderült, hogy hiányzik a motorvezérlő elektronika, ami benne maradt a roncs kasztniba, így azt lezúzták.
Szóval adott egy Lucas CAV adagolós motor, azonban sem bekötési rajzot, sem érdemi leírást nem találtunk arról, hogyan lehetne beindítani a járgányt.
Sajnos az anyagi források elég szerények, így az a lehetőség, hogy szerezzünk egy elektronikát egyenlőre elhalasztódtak. A neten búvárkodva úgy látom, hogy ugyan ez a motor került a Mondóba is.
Esetleg abban tudnátok-e segíteni, hogy egyáltalán van-e remény a motor beindítására, illetve az adagolón lévő csatikra milyen jelnek kellene mennie?
Amit látok rajta az a leállító mágnesszelep, aminek egy csatijára nyilván 12V kellene. Van egy nagy bumszli amibe két vezeték megy oldalt, ami talán egy előtöltés állító valami?! A motor felőli oldalt van egy másik hengeres valami, amibe két kábel megy, egyik testre van téve, ezt nem tudom, hogy mire való. van egy gázállás szenzor, amiből kijön három kábel.
Szóval hogyan lehetne ezt életre kelteni? Indításkor próbáltuk a mágnesszelepre +12V-ot adni, de csak enyhe fehér füst jön a kipufogóból, még csak meg sem pöffen. Mit javasoltok, mit tegyünk, hogy indulásra bírjuk a vasat?
mit csinál az előtöltés szabályzó, hogyan szabályoz? Illetve lehet, hogy a gép immo-s volt, erre is van valamilyen elektromágneses szelep?
Köszi a segítséget előre is, minden tanácsot szívesen fogadok!!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2910 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 18:13:52 »
Idézetet írta: diogabi - 2013.12.02 hétfő, 17:18:20
Sziasztok Fórumlakók!
Nemrég regisztráltam az oldalra, mert nem találtam megoldást a problémámra. A fórumot olvasgatva úgy látom, hogy itt több a szakember, hátha megoldható a dolog.
ha immós volt, akkor az a leállítószelepnél tiltott. Előtöltés állító nélkül még elindulhat, de izzítást adtatok neki? anélkül tuti nem indul el.
Dobj fel az adagolóról és környékéről képet, hátha úgy azok is be tudnak kapcsolódni, akik nem csak beledumálnak, hanem értenek is hozzá
Naplózva
vegvariz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2911 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 18:59:18 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.12.01 vasárnap, 22:24:32
mihez képest magas?
nekem a mutató szerint majdnem 1000, de műszerrel mérve 850
Ha leveszem a dúsítóról a bowdent és beállítom az alapjáratot rendesen ahogy kell ahhoz képest magas
mármint ha visszakötöm a dúsítókart akkor emeli meg a fordulatszámot!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2912 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 19:02:51 »
Idézetet írta: vegvariz - 2013.12.02 hétfő, 18:59:18
Ha leveszem a dúsítóról a bowdent és beállítom az alapjáratot rendesen ahogy kell ahhoz képest magas
mármint ha visszakötöm a dúsítókart akkor emeli meg a fordulatszámot!
jójó, de akkor az már egy szabályzott alapjárat. Az hogy a mutatód 900at vagy 1100at mutat nem jelent szinte semmit, mert lehet hogy egy műszerrel megmérve az pont annyi amennyi kell. Nekem is magasabb kicsit, ha be van akasztva a bovden, nem tudom ez így jó e, de én műszerrel állítottam be, 820ra az alapjáratot, 900ra az emelt fordulatot, és fix 850 lett a beakasztott bovdennel. ha bekapcsolom a klímát akkor meg 870. de 850 nél a fordulatszámmérő 1000 alatt egy mutatónyival mutat.
Naplózva
vegvariz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2913 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 19:04:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.12.02 hétfő, 05:08:54
nézd meg a gázkar tetején a kis fekete potit. akkor szokott ilyet csinálni, ha az nem jó. az első gázadásnál felemeli, és többet nem mozdul. ha mocorog, csak fent tartja 1100-nél, akkor nézd még meg a termosztátházon a jobb oldali hőgombát, nincs-e lecsúszva a kábel, vagy működik-e
Köszönöm!
Gázadásra mozgatja a dúsítókart, vagy nem erre gondolsz?
A "potit" illetve a hőgombát hogy tudom lecsekkolni hogy rendben van-e?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2914 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 19:05:01 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.12.02 hétfő, 19:02:51
jójó, de akkor az már egy szabályzott alapjárat. Az hogy a mutatód 900at vagy 1100at mutat nem jelent szinte semmit, mert lehet hogy egy műszerrel megmérve az pont annyi amennyi kell. Nekem is magasabb kicsit, ha be van akasztva a bovden, nem tudom ez így jó e, de én műszerrel állítottam be, 820ra az alapjáratot, 900ra az emelt fordulatot, és fix 850 lett a beakasztott bovdennel. ha bekapcsolom a klímát akkor meg 870. de 850 nél a fordulatszámmérő 1000 alatt egy mutatónyival mutat.
ha alpjáraton melegen már húzza a bowden, akkor nincs jól beállítva
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2915 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 19:07:29 »
Idézetet írta: vegvariz - 2013.12.02 hétfő, 19:04:42
Köszönöm!
Gázadásra mozgatja a dúsítókart, vagy nem erre gondolsz?
A "potit" illetve a hőgombát hogy tudom lecsekkolni hogy rendben van-e?
folyamatosan mozgatja, vagy az elsőre, és úgy marad? a potit úgy tudod kimérni, hogy test + középső szál gyújtáson: alaphelyzetben 0.4-0.6-ig kb, és flyamatosan kell felfelé kúsznia, ahogy mozgatod a kart. teljes gáznál 4.2-ig szabad menni. ha nem tudsz mérni rajta feszt, akkor kuka
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2916 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 19:12:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.12.02 hétfő, 19:05:01
ha alpjáraton melegen már húzza a bowden, akkor nincs jól beállítva
tökéletesen biztos nincs
de pont kielégítő a működése. Egyszer majdcsak lesz kedvem pontosan beállítani, de máshol is bűzlik a gép szóval a majdnem az nekem már elég
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2917 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 19:14:46 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.12.02 hétfő, 19:12:01
tökéletesen biztos nincs
de pont kielégítő a működése. Egyszer majdcsak lesz kedvem pontosan beállítani, de máshol is bűzlik a gép szóval a majdnem az nekem már elég
az enyémből éppen folyik a gázolaj, az alapjárati bowden elszakadt, a hátsó rugók 3 mázsa alatt megrogynak. más baja nincs(illetve a többi nem érdekel)
csak lesz egy hétvége, hogy az enyémet is tudom csinálni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2918 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 19:18:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.12.02 hétfő, 19:14:46
az enyémből éppen folyik a gázolaj, az alapjárati bowden elszakadt, a hátsó rugók 3 mázsa alatt megrogynak. más baja nincs(illetve a többi nem érdekel)
csak lesz egy hétvége, hogy az enyémet is tudom csinálni
az enyém olajcserére vár, már 500zal túlmentem a 10000-ren meg már ott vannak az ékszíjak a csomitartóban, de garázsom nincs, ebben a hidegben meg hmmm öreg vagyok már hozzá
az olajcserére még valahogy ráveszem magam, mert az muszáj, de az ékszíj az csak sikít hidegen, le még nem esett
Naplózva
diogabi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2919 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 19:30:26 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.12.02 hétfő, 18:13:52
ha immós volt, akkor az a leállítószelepnél tiltott. Előtöltés állító nélkül még elindulhat, de izzítást adtatok neki? anélkül tuti nem indul el.
Dobj fel az adagolóról és környékéről képet, hátha úgy azok is be tudnak kapcsolódni, akik nem csak beledumálnak, hanem értenek is hozzá
Üdv! Adtunk neki izzítást, próbáltunk indítás előtt 2x is izzítani majd úgy indítottunk. A csonknál halvány fehér füst jön ki, de nem indul, gyanakszunk arra ,hogy esetleg nem jutott el a gázolaj a hengerig. Légteleníteni csak a cső fellazításával lehet? Olvastam, hogy eléggé háklis a lucas a levegősödésre...
A fényképet később igyekszem feltölteni!
Köszi a segítséget előre is!
Naplózva
vegvariz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2920 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 20:59:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.12.02 hétfő, 19:07:29
folyamatosan mozgatja, vagy az elsőre, és úgy marad? a potit úgy tudod kimérni, hogy test + középső szál gyújtáson: alaphelyzetben 0.4-0.6-ig kb, és flyamatosan kell felfelé kúsznia, ahogy mozgatod a kart. teljes gáznál 4.2-ig szabad menni. ha nem tudsz mérni rajta feszt, akkor kuka
Hát az van hogyha beindítom akkor már eleve egy magasabb alapjáraton forog, (még gázt sem kell adnom), ha a bowden be van akasztva mindegy hogy a motor meleg vagy hideg
alapjáraton nem mozog semmit a kar áll mint a szög, de érzésre magas az alapjárat!
Ha gázt adok akkor először elejti a kart majd ahogy felpörög meghúzza, ha jól tudom ez normális!
Igazából az a gyanús hogy józan észből kiindulva a hideg motorhoz tartozó magasabb dúsítást a motor melegedésével vissza kellene engednie de nem így történik totál üzemmeleg motornál is magas az alapjárat ugyan ott áll a kar ahol hidegen, ezért gyanakszom valami hőgomba szerű dologra! Gondolom azért ennyire intelligens a vezérlés hogy meleg motornál visszavesz egy kicsit! Vagy nem?
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2921 Dátum:
2013.12.03 kedd, 06:59:55 »
Sziasztok!
Kérdésem lenne a csettegő hidegindítója/előtöltés szabályzójával kapcsolatban. Tegnap néztem végig a dolgot, nekem ez nem működik tutira. Gondolom, hogy a mondónál is ugyan így van?! Az előtöltés szabályzó karra 2 bovden megy rá. Az egyik végén vmi visszacsatolásos vákumdob van, ami egyáltalán nem mozgatja a bovdent, mellesleg szerintem elég laza is. A másik bovden, ahogy a sötétben végig tudtam követni, az meg a termosztát aljához megy?! Ebből a kettőből egyik sem működik. Szerintetek ez egy tipikus hiba? Hogy kezdjek neki? Az kipróbáltuk, hogy az asszony izzít, én kézzel ráhúzom a motortérben, akkor úgy indul, mint nyáron a 40 fokba, pöcc-röff. Ha ez nincs ráhúzva, akkor olyan, mintha 4-5mp-ig csak 2 henger menne benne, utánna kisimul a járása. A motor fizikálisan nagyon jó állapotban van egyébként. Az előző gazda szerintem hidegindítózta, meg találtam ráutaló nyomokat a motortérbe. Mondjuk nem is csodálom, mert a kar ráhúzása nélkül elég siralmasan indul. Szegény öreg nem tudta, hogy az a kurfli nem teszi benne a dolgát.
Hogy induljak neki szerintetek, mit kellene látnom, ha jól működne, azon kívül, hogy beindul frankón?!
Előre is köszi. Ja, (még) Lucas adagolós a csettegő.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2922 Dátum:
2013.12.03 kedd, 10:31:27 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2013.12.03 kedd, 06:59:55
Sziasztok!
Kérdésem lenne a csettegő hidegindítója/előtöltés szabályzójával kapcsolatban. Tegnap néztem végig a dolgot, nekem ez nem működik tutira. Gondolom, hogy a mondónál is ugyan így van?! Az előtöltés szabályzó karra 2 bovden megy rá. Az egyik végén vmi visszacsatolásos vákumdob van, ami egyáltalán nem mozgatja a bovdent, mellesleg szerintem elég laza is. A másik bovden, ahogy a sötétben végig tudtam követni, az meg a termosztát aljához megy?! Ebből a kettőből egyik sem működik. Szerintetek ez egy tipikus hiba? Hogy kezdjek neki? Az kipróbáltuk, hogy az asszony izzít, én kézzel ráhúzom a motortérben, akkor úgy indul, mint nyáron a 40 fokba, pöcc-röff. Ha ez nincs ráhúzva, akkor olyan, mintha 4-5mp-ig csak 2 henger menne benne, utánna kisimul a járása. A motor fizikálisan nagyon jó állapotban van egyébként. Az előző gazda szerintem hidegindítózta, meg találtam ráutaló nyomokat a motortérbe. Mondjuk nem is csodálom, mert a kar ráhúzása nélkül elég siralmasan indul. Szegény öreg nem tudta, hogy az a kurfli nem teszi benne a dolgát.
Hogy induljak neki szerintetek, mit kellene látnom, ha jól működne, azon kívül, hogy beindul frankón?!
Előre is köszi. Ja, (még) Lucas adagolós a csettegő.
ha ez a csettegő az escort, akkor az szinte ugyanolyan mint az mk1 mondeo. Az ami a termosztáthoz megy bovden az a hidegindító patron, ami hidegen meg kellene húzza a kart, és melegedve meg lazítsa. Szerintem ha lehet állítani a feszességét, azt ellenőrizd, és nézd meg hogy működik e, ereszt e a bovdenen ahoigy melegszik a motor. Ha pedig nagyon kreatív vagy, vezesd be a hidegindító bovdent az utastérbe
úgy legalább nem koszolod össze a kezed hideginításkor
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2923 Dátum:
2013.12.03 kedd, 12:16:07 »
Akkor, ha jól értem, 2 dolog tudná ráhúzni a hidegindítást? Külön a víz is, meg külön vmi vákum is? Ha az egyik nem csinálja, akkor a másik megteszi? A termosztát aljához viszont nem férek hozzá, még véletlenül sem. Nőgyógyás végzettségem sincs... Vmit kitalálok rá.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2924 Dátum:
2013.12.03 kedd, 12:30:52 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2013.12.03 kedd, 12:16:07
Akkor, ha jól értem, 2 dolog tudná ráhúzni a hidegindítást? Külön a víz is, meg külön vmi vákum is? Ha az egyik nem csinálja, akkor a másik megteszi? A termosztát aljához viszont nem férek hozzá, még véletlenül sem. Nőgyógyás végzettségem sincs... Vmit kitalálok rá.
Csak ötletelek
mk2-m van, azon ezt egy szabályzómotor csinálja. Az mk1 nél elvileg egy hőpatron ráncigálja a dúsítót. A vákum, az passz az szerintem mást szabályoz.
Naplózva
diogabi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2925 Dátum:
2013.12.03 kedd, 15:20:06 »
találtam neten egy hasonló adagolót, mint ami nálunk problémás:
http://pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2011-12-23/440984_orig0.jpg
Így esetleg valakinek valami jótanács?
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2926 Dátum:
2013.12.07 szombat, 14:25:36 »
Tisztelt Urak!
Vettem pár hete leállító mágnesszelepet a Mondihoz, de sajnos a kábelcsatlakozó is kontakthibás. Már többször jártam úgy ez miatt, hogy szétrázódott és nem indult el az autó...
Az adagolóra menő 8 kábeles kábelkorbács mindkét oldalára, a dugóra (adagoló felől) és aljzatra (ECU felől) lenne szükségem.
Van esetleg valakinek eladó?
Üdv!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.09 hétfő, 15:27:26 írta ltom
»
Naplózva
aszfaltharcos
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2927 Dátum:
2013.12.10 kedd, 19:43:27 »
hali
mk2-m van nyáron vettem és eddig minden rendben volt vele. november elején reggelente kicsit nehezen indult ezért kicseréltem az izzítógyertyákat és megoldódott a probléma.
Azonban 2-hete megint nehezen indul, sokkal nehezebben mint a gyertya csere előtt. Az önindító forog kicsit erölködik ahogy kell aztán pár másod perc múlva olyan mintha üresen pörgetné a motort az önindító és nem kapna üzemanyagot. Ez csak akkor van ha kb 1 napot áll, máskor indul rendesen és az alapjárat is jó.
Mi lehet a baj ? Hol kezdjem keresni a problémát?
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2928 Dátum:
2013.12.10 kedd, 21:00:25 »
Idézetet írta: aszfaltharcos - 2013.12.10 kedd, 19:43:27
hali
mk2-m van nyáron vettem és eddig minden rendben volt vele. november elején reggelente kicsit nehezen indult ezért kicseréltem az izzítógyertyákat és megoldódott a probléma.
Azonban 2-hete megint nehezen indul, sokkal nehezebben mint a gyertya csere előtt. Az önindító forog kicsit erölködik ahogy kell aztán pár másod perc múlva olyan mintha üresen pörgetné a motort az önindító és nem kapna üzemanyagot. Ez csak akkor van ha kb 1 napot áll, máskor indul rendesen és az alapjárat is jó.
Mi lehet a baj ? Hol kezdjem keresni a problémát?
Valószínüleg visszaenged az üzemanyagrendszered.Indítózás előtt pumpáld fel az üzemanyagszűrő tetején a kézi pumpát,amíg jó keményen ellenáll.
Naplózva
aszfaltharcos
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2929 Dátum:
2013.12.11 szerda, 08:27:58 »
kösz a tippet és hogyan lehet megoldani h ne engedje vissza és ne keljen minden nap pumpálni???
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2930 Dátum:
2013.12.11 szerda, 23:09:08 »
Idézetet írta: aszfaltharcos - 2013.12.11 szerda, 08:27:58
kösz a tippet és hogyan lehet megoldani h ne engedje vissza és ne keljen minden nap pumpálni???
visszacsapó szelepet kell beiktatnod a go-csőbe.
pl ilyet:
http://www.eautosbolt.hu/index.php?page=Products&command=showProduct&id=1264
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2931 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 05:47:16 »
Idézetet írta: aszfaltharcos - 2013.12.11 szerda, 08:27:58
kösz a tippet és hogyan lehet megoldani h ne engedje vissza és ne keljen minden nap pumpálni???
nézd körbe a kötéseket, résolajcsöveket, és az adagoló out-csavarját szedd ki, nézd meg mozog-e benne a dugattyú.
visszacsapót hiába teszel bele, ha a mágnesszelep zárva az nem engedheti vissza a nyálat, ráadásul a rendszer elvileg zárt, tehát ha visszafolyna, akkor sem tudna levegőt szívni, mert a visszafolyó cső is a gázolajban van a tanknál, és levegő akkor sem kerülhet bele. visszacsapó arra jó, hogy a rossz pumpát is tudd használni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2932 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 17:16:40 »
Kb. 45e. km-t után bekrepált a 4 közül az egyik Meyle izzítógyertya (2010 januárban rakták bele mind a négyet). Ez átlagos futásteljesítmény a többi gyártmánynál is?
Lehet a helyére más típust tenni, vagy érdemes egyszerre cserélni a 4db.-ot?
Hanspries izzítógyertyáról mi a véleményetek?
https://cromax.hu/110000000-motor/110610000-gyujtasrendszer/110610288-izzitogyertya/9748-izzito-gyertya-ford-escort/orion-1996-2001-1_8d-61-mm
Érdemes óccóért megvenni?
Ha ez is kibír majdnem 4 évet, akkor nekem megéri, mert a Meyle-vel is pöccre indult, amíg mind a 4db. jó volt...
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2933 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 21:51:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.12.12 csütörtök, 05:47:16
nézd körbe a kötéseket, résolajcsöveket, és az adagoló out-csavarját szedd ki, nézd meg mozog-e benne a dugattyú.
visszacsapót hiába teszel bele, ha a mágnesszelep zárva az nem engedheti vissza a nyálat, ráadásul a rendszer elvileg zárt, tehát ha visszafolyna, akkor sem tudna levegőt szívni, mert a visszafolyó cső is a gázolajban van a tanknál, és levegő akkor sem kerülhet bele. visszacsapó arra jó, hogy a rossz pumpát is tudd használni
Nálam a dízelnél a manuál pumpába bemenő csövet kellett cserélni tavaly, tél tájékán hajlamos volt fellevegősödni a rendszer. Valahogy úgy volt gyárilag megoldva a csőnek a csatlakozása, hogy ott kiszakadozott. Lehet téves tipp, de én ott állnék neki nézelődni.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2934 Dátum:
2013.12.14 szombat, 19:31:13 »
Idézetet írta: aszfaltharcos - 2013.12.11 szerda, 08:27:58
kösz a tippet és hogyan lehet megoldani h ne engedje vissza és ne keljen minden nap pumpálni???
Nekem az oldotta meg anno a levegősödés problémát,hogy kicseréltem az összes gyári go csövet gumi üzemanyag csőre rendesen meghúzható bilincsekkel,plusz kidobtam a francba az üzemanyag melegítő ketyerét.
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2935 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 11:13:58 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.12.14 szombat, 19:31:13
Nekem az oldotta meg anno a levegősödés problémát,hogy kicseréltem az összes gyári go csövet gumi üzemanyag csőre rendesen meghúzható bilincsekkel,plusz kidobtam a francba az üzemanyag melegítő ketyerét.
Nálam is a fenti megoldás működik már 3 éve, visszacsapószeleppel és go. előszűrővel kiegészítve...
Naplózva
Yocooka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2936 Dátum:
2013.12.17 kedd, 23:00:49 »
Sziasztok! Először is nyaliznék egy kicsit. Két éve vagyok 1,8TD MK2 tulaj, és örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra.
Bevallom a hetedik oldalig olvastam csak ezt a topikot és látom, hogy másnak is voltak már levegősödős problémái. Tavaly jöttek a problémák. Nagy hidegben csak két aksi lemerítése után indult. Majd később menet közben az alapjárat ezerkettő körül maradt, ha leállítottam és újraindítottam beállt normálra. Aztán már az sem. Menetközben meglódult vagy megtorpant. Nagy nehezen találtam Debrecenben egy manust aki vállalta a LUCAS-t. Cserélt előtöltés szabályzó szelepet (állítólag az magában 27E Ft.) meg még nem tudom mit. Az egész móka munkadíjjal kb. 60E Ft volt. (viszont azóta télen is indul(-na) frankón) A szűrőházat is lecserélte mert eresztet (egy pumpa nélküli dízel opel) valamint beiktatott egy kézi nyomós "labda" pumpát is. Először szépen indult egy-két tekerés után, de aztán egy hét után amikor barátnőmet hoztam haza az állomásról, nehezen beindult, majd amikor a legtöbben látták (péntek du. mindenki jön haza a koliból
) leállt. Úgy 60E Ft után nem ezt várnám. Az üzemanyagcső buborákos volt. Ezen felbuzdulva kivettem az opel szűrőházat és vettem egy WV szűrőt ami egybe van a ki-be csonkokkal. Bekötöttem a pumpával együtt és jobb volt a helyzet. De mégsem az igazi. Nagyobb tempónál most is olykor meglódul, megtorpan. Van hogy az alapjárat is felemelkedik, de pár másodperc, vagy egy-két nagyobb gázfröccs után visszaesik a normálra. Reggelente megpumpálom a labdát úgy háromszor-négyszer és akkor pöccös. Nemrég meghalt az önindítóm (Hála az égnek) Vettem rá egy bontott 1,8TD-t és csak ámultam milyen szépen és gyorsan teker. A régi lassabb volt, meg méretileg kisebb is (ezt a szereléskor figyeltem meg) A régivel minden indulás előtt megpumpáltam, hogy kíméljem az akksit. Régebben azt is kipróbáltam, hogy egy flakonból közvetlen az adagolóba vezettem a naftát egy csövön. Leállítás után ilyenkor is sokat tekert, mire beindul. Ha felpumpálom elég egyetlen (max 2) tekerés. Nincs az adagolón valami szelep amin átengei a gázolajat? Visszafelé nem hiszem, hogy folyna, mert a pumpán is van visszacsapó szelep. Még annyi, hogy terveztem veszek egy jó gyári szűrőházat mert nem tetszik ez a labdás dolog, olyan sufni hatású viszont olvastam, hogy mások meg inkább lecserélik erre a csöcsre. Most akkor hol az igazság?
Nem akarok tovább pumpálgatni
Kicsit hosszú lett, bocsi mindenkitől de próbáltam röviden fogalmazni
Naplózva
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2937 Dátum:
2013.12.18 szerda, 22:45:11 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy ha hirtelen, vagy lassan gázt adok, nem mindig akar megindulni az autó, úgy viselkedik, mint egy régi szívó diesel. Van hogy ugyan azon a ponton tartom a gázt, és érezhetően be be rángatva gyorsul csak. 1.8 TD
Mi lehet a probléma?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.19 csütörtök, 09:39:57 írta zsoltsinka
»
Naplózva
tojszli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2938 Dátum:
2013.12.21 szombat, 18:19:40 »
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy nincs véletlenül bosch adagolója eladó mondeo 2 re? Vagy netalán krisz32 tel számát mert ha jól láttam neki van.
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2939 Dátum:
2013.12.21 szombat, 19:41:29 »
Idézetet írta: tojszli - 2013.12.21 szombat, 18:19:40
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy nincs véletlenül bosch adagolója eladó mondeo 2 re? Vagy netalán krisz32 tel számát mert ha jól láttam neki van.
Elküldtem pü-ben.
Naplózva
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2940 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 21:44:47 »
Sziasztok!
Igen nagy gondom van ... elszakadt a vezérműszíj és első kérdésem mennyi esély van arra hogy "túlélje" a motor?
Második a vezérműszíj felrakásánál hol találom a jeleket vagy mivel hogyan tudom összerakni a vezérlést már ha minden rendben van a motorral
??
Help!
Lassan megbánom hogy Mondit vettem .. -.- de legalábbis száradjon ki a nyelőcsöve annak aki ennyire elhanyagolta és így adta el az autót...
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2941 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 21:49:03 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2013.12.22 vasárnap, 21:44:47
Sziasztok!
Igen nagy gondom van ... elszakadt a vezérműszíj és első kérdésem mennyi esély van arra hogy "túlélje" a motor?
Második a vezérműszíj felrakásánál hol találom a jeleket vagy mivel hogyan tudom összerakni a vezérlést már ha minden rendben van a motorral
??
Help!
Lassan megbánom hogy Mondit vettem .. -.- de legalábbis száradjon ki a nyelőcsöve annak aki ennyire elhanyagolta és így adta el az autót...
főtengelyhez szerszám kell, a vezérműtengely jele a szelepfedél alatt a tengely jobb oldalán. egyébként kizárt, hogy ne legyen baja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2942 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 22:11:27 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.12.22 vasárnap, 21:49:03
főtengelyhez szerszám kell, a vezérműtengely jele a szelepfedél alatt a tengely jobb oldalán. egyébként kizárt, hogy ne legyen baja
Átugrott a szíj majd mivel így leállt akkor ráindítottam .. akkor szakadt el és ahogy néztem a szelepfedél alatt a szelepeket egyik sincs max éppen hogy nyitási fázisban... így sincs remény?
Mivel, hogyan tudom megnézni anélkül, hogy levegyem a hengerfejet?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2943 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 22:14:11 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2013.12.22 vasárnap, 22:11:27
Átugrott a szíj majd mivel így leállt akkor ráindítottam .. akkor szakadt el és ahogy néztem a szelepfedél alatt a szelepeket egyik sincs max éppen hogy nyitási fázisban... így sincs remény?
Mivel, hogyan tudom megnézni anélkül, hogy levegyem a hengerfejet?
a hengerfej leszedése nélkül sehogy. talán annyi szerencséd van, hogy 1-2 szeleppel megúszod, de az sem olcsó dolog
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2944 Dátum:
2013.12.23 hétfő, 22:09:47 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy ha hirtelen, vagy lassan gázt adok, nem mindig akar megindulni az autó, úgy viselkedik, mint egy régi szívó diesel. Van hogy ugyan azon a ponton tartom a gázt, és érezhetően be be rángatva gyorsul csak. 1.8 TD
Mi lehet a probléma?
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2945 Dátum:
2013.12.24 kedd, 21:21:05 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2013.12.23 hétfő, 22:09:47
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy ha hirtelen, vagy lassan gázt adok, nem mindig akar megindulni az autó, úgy viselkedik, mint egy régi szívó diesel. Van hogy ugyan azon a ponton tartom a gázt, és érezhetően be be rángatva gyorsul csak. 1.8 TD
Mi lehet a probléma?
Adagoló.
Naplózva
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2946 Dátum:
2013.12.25 szerda, 19:27:31 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.12.24 kedd, 21:21:05
Adagoló.
De nem mindig csinálja, ez a furcsa. Ha adagoló lenne, akkor nem menne. Nem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2947 Dátum:
2013.12.25 szerda, 19:48:28 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2013.12.25 szerda, 19:27:31
De nem mindig csinálja, ez a furcsa. Ha adagoló lenne, akkor nem menne. Nem?
az attól függ, mi a baja. lehet kopás, lehet egyszerű szivattyú, lehet turbószabályzó is. de lehet akár egy egyszerű rossz beállítás is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2948 Dátum:
2013.12.25 szerda, 19:58:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.12.25 szerda, 19:48:28
az attól függ, mi a baja. lehet kopás, lehet egyszerű szivattyú, lehet turbószabályzó is. de lehet akár egy egyszerű rossz beállítás is
Köszönöm szépen a választ!
Nagyon könnyen indul hidegen, melegen is. Ha megyek vele, néha olyan mintha nem húzna, de a fordulatszámérő, meg szépen megy felfelé. Füstölni se füstöl. Olyan érzés néha, mintha valami szelep lenne beakadva, és ha gázrugdosásra kiakad, akkor meg meglódul.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2949 Dátum:
2013.12.25 szerda, 20:05:31 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2013.12.25 szerda, 19:58:54
Köszönöm szépen a választ!
Nagyon könnyen indul hidegen, melegen is. Ha megyek vele, néha olyan mintha nem húzna, de a fordulatszámérő, meg szépen megy felfelé. Füstölni se füstöl. Olyan érzés néha, mintha valami szelep lenne beakadva, és ha gázrugdosásra kiakad, akkor meg meglódul.
merre laksz? én megnézem neked szívesen, lehet, hogy csak valami apróság. a lényeg, hogy hidegen-melegen könnyen induljon, a többi javítható olcsón
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ