Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:14:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560253 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3150 Dátum:
2014.06.18 szerda, 15:18:04 »
Idézetet írta: ebihal - 2014.06.18 szerda, 15:15:49
Az anyagvastagsághoz képest nekem kis mélyedés , de lehet hogy autószerelői szemmel maga a grand canyon.
hát igen. Meg nem is az anyagvastagsag számít hanem a szimering birja e
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Yocooka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3151 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 12:33:16 »
Sziasztok! Az autóm egy 99-es kombi TD. Olyan problémám van, hogy terhelésnél (pl. futóval) vagy nagy sebességnél (100 fölött) szarakodik az autó, mintha kevés anyagot kapna. Van, hogy elmegy az erő pl. futózásnál olyannyira, hogy a múltkor is már harmadikig kellett visszakapcsolnom, mert még negyedikben is padlógázon nyolcvanas tempóról csak lassult. Aztán van, hogy normálisan gyorsul, viszont ilyen esetben, ha kinyomom a kuplungot és leszálok a gázról, a fordulat felmegy ezerkettő-ezeröt környékére. Viszont egy-egy ilyen út után olyannyira lent van az alapjárat, hogy majdnem leáll, sőt volt is rá példa, hogy leállt. Régen is csinált ilyet, aztán egy szerelő azt mondta, hogy meg van repedve a szűrőház, ezért lecserélte (egy opel bontottat tett rá). Aztán ugyanúgy elkezdett szarakodni. Ekkor levettem róla és tettem rá egy kézi (fém) pumpát meg egy ki-be csonkos gázolajszűrőt. Viszont próbálkoztam azzal is, hogy egy kannából egyenesen az adagolóba vezettem a gázolajat, semmi közbeiktatás nélkül. Ekkor nagyon nehezen szívta fel, majd miután beindult és leállítottam, ismét nehezen szívta fel. Szóval az adagoló visszaengedte. jah és olyan is van, hogy ha majdnem alapjáraton, pici gázzal gurulok, egyszer csak meglódul, a fordulat ekkor is fent marad. Már nagyon elegem van belőle, nagyjából másfél éve kísért ez a gond. Az elején egy szerelő (aki az opel üzemanyagszűrőt rakta rá) hatvannal húzott le, azóta senkihez nem vittem. Igaz akkor kicserélte a mágnesszelepet, tömítéseket meg még valami szart. Ezek után a téli indítás viszont pöccös lett, mert előtte nehezen indult télen (nem izzítógyertya baj volt, mert azt néztem itthon). Afelé hajlok, hogy venni kéne rá egy BOSCH adagolót, mert a mostani Lucas az agyamra megy.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3152 Dátum:
2014.06.28 szombat, 15:42:26 »
Felgyújtanám, de most tankoltam tele.
A turbómembrán ugyan 4 hónapja lett cserélve, de megint kiszakadt. Kipótoltam ideiglenesen egy(2) Capri szivatómembránnal, a membrán mozog is, de igazából tök mindegy hová csavargatom.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3153 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 12:08:08 »
Ginjoy: Akkora király vagy, hogy elmondani nem tudom. Tökéletes lett a kocsi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3154 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 15:42:42 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.29 vasárnap, 12:08:08
Ginjoy: Akkora király vagy, hogy elmondani nem tudom. Tökéletes lett a kocsi.
Na! mi a baj?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3155 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 17:15:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.29 vasárnap, 15:42:42
Na! mi a baj?
Bámulatos, hogy ez az autó egy apró jelentéktelennek tűnő alkatrész miatt mennyire használhatatlannak tud tűnni.
Naplózva
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3156 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 19:51:56 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.29 vasárnap, 12:08:08
Ginjoy: Akkora király vagy, hogy elmondani nem tudom. Tökéletes lett a kocsi.
Már én is szeretném ezt érezni
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3157 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 19:58:35 »
Idézetet írta: Natesz - 2014.06.30 hétfő, 19:51:56
Már én is szeretném ezt érezni
mi a gond?
Naplózva
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3158 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 19:59:40 »
turbomembrán... már megint
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3159 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 20:01:00 »
Idézetet írta: Natesz - 2014.06.30 hétfő, 19:59:40
turbomembrán... már megint
Az kellemetlen, nekemis az volt.
Naplózva
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3160 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 20:03:37 »
Az... És már nagyon unom
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3161 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 20:15:24 »
Idézetet írta: Natesz - 2014.06.30 hétfő, 20:03:37
Az... És már nagyon unom
Mikor cserélted?
Naplózva
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3162 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 20:21:59 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.30 hétfő, 20:15:24
Mikor cserélted?
november, és most 2 napja (de azt év b...tam el
)
most várom az utánpótlást.
és mindig csak a kicsi szakad szét
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3163 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 20:59:03 »
Idézetet írta: Natesz - 2014.06.30 hétfő, 20:21:59
november, és most 2 napja (de azt év b...tam el
)
most várom az utánpótlást.
és mindig csak a kicsi szakad szét
Mit csináltál vele?
Nekem kb4 hónapot bírt ki, de ezt olyan 15+ ezer km volt.
Naplózva
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3164 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 21:06:23 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.30 hétfő, 20:59:03
Mit csináltál vele?
Nekem kb4 hónapot bírt ki, de ezt olyan 15+ ezer km volt.
Kétszer kellett szétszedni, és szerintem az már sok volt neki.
De mókás hogy ilyen "sokat" bírnak.
De nem gond, mostmár csukott szemmel is kicserélem, csak Ginjoy küldje hamar
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.30 hétfő, 21:08:13 írta Natesz
»
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3165 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 21:15:30 »
Idézetet írta: Natesz - 2014.06.30 hétfő, 21:06:23
Kétszer kellett szétszedni, és szerintem az már sok volt neki.
De mókás hogy ilyen "sokat" bírnak.
De nem gond, mostmár csukott szemmel is kicserélem, csak Ginjoy küldje hamar
Nekem is beletellt kb fél évbe amire kiderült hogy az előtöltés állító folyik, ennek áldozatul esett, egy résolajcső, turbómembrán, tömítések, kb fél m2 gyep, csomó féktisztító, idegszál meg ilyesmi.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3166 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 21:17:36 »
Amúgy a membránra visszatérve, nem lehet hogy túl lett húzva? Én arra gyanakszom, mert nekem pont ott volt szétmálva.
Naplózva
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3167 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 21:32:50 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.30 hétfő, 21:17:36
Amúgy a membránra visszatérve, nem lehet hogy túl lett húzva? Én arra gyanakszom, mert nekem pont ott volt szétmálva.
Mire gondolsz?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3168 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 21:38:28 »
Idézetet írta: Natesz - 2014.06.30 hétfő, 21:32:50
Mire gondolsz?
Arra, hogy mivan akkor, ha nem kellett volna annyira megtépnem. Lehet hogy butaság, de az az érzésem , hogy ha nem tépem meg annyira, nem nyomódik szét a membrán anyaga.
Most úgy raktam össze hogy meghúztam, és egy negyedet visszalazitottam. Folyni nem folyik, fél év múlva pedig kiderül majd.
Naplózva
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3169 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 21:43:01 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.30 hétfő, 21:38:28
Arra, hogy mivan akkor, ha nem kellett volna annyira megtépnem. Lehet hogy butaság, de az az érzésem , hogy ha nem tépem meg annyira, nem nyomódik szét a membrán anyaga.
Most úgy raktam össze hogy meghúztam, és egy negyedet visszalazitottam. Folyni nem folyik, fél év múlva pedig kiderül majd.
Lehet... Majd Ginjoy megmondja a tutit
Naplózva
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3170 Dátum:
2014.07.01 kedd, 23:44:55 »
Sziasztok!
Útközben a motor kereplő hangot kezdett kiadni,füstölt mint a fene,erő se sok volt benne,aztán a másik pillanatban jó volt minden egy darabig,de ez váltakozott.Váltásnál a motor felpörög,alig bírtam leállítani,az olaj is kevés volt,pedig egy hete néztem,akkor jó volt az olajszint.Kérdésem,mi lehet a gond,hogyan lehetne annyira megbarkácsolni hogy haza jussak vele. Pont ma mentünk el vele nyaralni a családdal,ez gond meg minden előzmény nélkül egyik pillanatról a másikra jött.Ha ezt tudom,el sem indulok vele...
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3171 Dátum:
2014.07.02 szerda, 00:06:09 »
Idézetet írta: szimo - 2014.07.01 kedd, 23:44:55
Sziasztok!
Útközben a motor kereplő hangot kezdett kiadni,füstölt mint a fene,erő se sok volt benne,aztán a másik pillanatban jó volt minden egy darabig,de ez váltakozott.Váltásnál a motor felpörög,alig bírtam leállítani,az olaj is kevés volt,pedig egy hete néztem,akkor jó volt az olajszint.Kérdésem,mi lehet a gond,hogyan lehetne annyira megbarkácsolni hogy haza jussak vele. Pont ma mentünk el vele nyaralni a családdal,ez gond meg minden előzmény nélkül egyik pillanatról a másikra jött.Ha ezt tudom,el sem indulok vele...
Nem akarlak elkeseriteni de ez úgy hangzik, mintha a turbo megenné az olajadat.
Naplózva
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3172 Dátum:
2014.07.02 szerda, 08:07:40 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.07.02 szerda, 00:06:09
Nem akarlak elkeseriteni de ez úgy hangzik, mintha a turbo megenné az olajadat.
Mit lehet vele csinálni?Sima szívó adagoló van rajta,már így vettem,tehát a turbónak eddig sem vettem hasznát...
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3173 Dátum:
2014.07.02 szerda, 08:41:58 »
Idézetet írta: szimo - 2014.07.02 szerda, 08:07:40
Mit lehet vele csinálni?Sima szívó adagoló van rajta,már így vettem,tehát a turbónak eddig sem vettem hasznát...
Erre nem tudom a választ. De ha tényleg olajat eszik a turbónál, akkor annak ilyen vége is lehet:
https://www.youtube.com/watch?v=Qp5PJ3CNV1w
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3174 Dátum:
2014.07.02 szerda, 16:36:53 »
Idézetet írta: szimo - 2014.07.02 szerda, 08:07:40
Mit lehet vele csinálni?Sima szívó adagoló van rajta,már így vettem,tehát a turbónak eddig sem vettem hasznát...
szívó adagolò? Az érdekes. Csinálj már egy képet rolau
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3175 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:55:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.02 szerda, 16:36:53
szívó adagolò? Az érdekes. Csinálj már egy képet rolau
Teszek majd fel képet,de most elvitte egy szaki,ha minden igaz ma vagy holnap megcsinálja,hogy haza tudjunk vele menni...De egyszer már régebben nézted és akkor derült ki,hogy escort szívó adagoló van rajta.A fém cső ami a turbómembránhoz menne meg csak szabadon kettéhajtva lóg a semmibe...
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3176 Dátum:
2014.07.02 szerda, 21:48:32 »
Idézetet írta: szimo - 2014.07.02 szerda, 19:55:12
Teszek majd fel képet,de most elvitte egy szaki,ha minden igaz ma vagy holnap megcsinálja,hogy haza tudjunk vele menni...De egyszer már régebben nézted és akkor derült ki,hogy escort szívó adagoló van rajta.A fém cső ami a turbómembránhoz menne meg csak szabadon kettéhajtva lóg a semmibe...
Akkor nem túl fürge a járgány
Naplózva
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3177 Dátum:
2014.07.02 szerda, 22:21:35 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.07.02 szerda, 21:48:32
Akkor nem túl fürge a járgány
Nem nagyon kell vele előzgetni az biztos...
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3178 Dátum:
2014.07.02 szerda, 23:00:09 »
Idézetet írta: szimo - 2014.07.02 szerda, 22:21:35
Nem nagyon kell vele előzgetni az biztos...
akkor előbb utóbb jó lesz beszerezned rá egy rendes adagolót, mert ha minden ok, a 130-as utazóról azért elég jól kell gyorsuljon még klímával is, mindent összevetve, elég használható viszonylag fürge kis autó ám ez.
Naplózva
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3179 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 22:56:39 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.07.02 szerda, 23:00:09
akkor előbb utóbb jó lesz beszerezned rá egy rendes adagolót, mert ha minden ok, a 130-as utazóról azért elég jól kell gyorsuljon még klímával is, mindent összevetve, elég használható viszonylag fürge kis autó ám ez.
Ez most olyan mint egy 1000-es suzuki 5 személlyel megpakolva...
Ideiglenesen megbarkácsolták a kocsit,kiiktatták a turbót az olajzási rendszerből,talán így hazajutok vele,aztán lecserélem az adagolóval együtt...
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3180 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 22:59:41 »
Idézetet írta: szimo - 2014.07.03 csütörtök, 22:56:39
Ez most olyan mint egy 1000-es suzuki 5 személlyel megpakolva...
Ideiglenesen megbarkácsolták a kocsit,kiiktatták a turbót az olajzási rendszerből,talán így hazajutok vele,aztán lecserélem az adagolóval együtt...
kiiktatták?
?? jéézus úúristen
Naplózva
Tomo7
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 151
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3181 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 20:40:13 »
Hello. Milyen és mennyi motorolaj kell az 1.8 TD-be?
Naplózva
ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD
2008 S-max 1,8TDCI
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3182 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 20:44:13 »
Idézetet írta: Tomo7 - 2014.07.06 vasárnap, 20:40:13
Hello. Milyen és mennyi motorolaj kell az 1.8 TD-be?
6 liter körül kell bele, én 10w40es td eneos-t öntök bele.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3183 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 20:55:03 »
Idézetet írta: Tomo7 - 2014.07.06 vasárnap, 20:40:13
Hello. Milyen és mennyi motorolaj kell az 1.8 TD-be?
én 10w40 mobil-t használtam, de nekem 5 liter bőven elég volt.
4,6 bele, maradék a következő olajcseréig
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tomo7
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 151
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3184 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 21:00:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.06 vasárnap, 20:55:03
én 10w40 mobil-t használtam, de nekem 5 liter bőven elég volt.
4,6 bele, maradék a következő olajcseréig
Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD
2008 S-max 1,8TDCI
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3185 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 21:03:48 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.06 vasárnap, 20:55:03
én 10w40 mobil-t használtam, de nekem 5 liter bőven elég volt.
4,6 bele, maradék a következő olajcseréig
rosszul emlékszem egy nagy és egy kis flakont szoktam venni
megnéztem a kannát, tényleg 4 literes. 5re emlékeztem
Naplózva
Bazzsa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3186 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 21:11:52 »
Sziasztok!
Új vagyok még a csoportban...olvastam ezt azt! Arra lennék kíváncsi hogy hol tudom az alapjáratot kicsit feljebb állítani ...hidegindításnál 650-700 közt nagyon szépen ketyeg a motor ( pöcre indul) ha eléri az üzemi hőmérsékletet akkor boldog vagyok ha 600 on van a mutató, és kövér gázadással indul ! cserélve lett az üzemanyagszűrő, ki lett pucolva az ac pumpa is! válaszotokat előre is köszönöm , üdv!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3187 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 21:38:47 »
Idézetet írta: Bazzsa - 2014.07.21 hétfő, 21:11:52
Sziasztok!
Új vagyok még a csoportban...olvastam ezt azt! Arra lennék kíváncsi hogy hol tudom az alapjáratot kicsit feljebb állítani ...hidegindításnál 650-700 közt nagyon szépen ketyeg a motor ( pöcre indul) ha eléri az üzemi hőmérsékletet akkor boldog vagyok ha 600 on van a mutató, és kövér gázadással indul ! cserélve lett az üzemanyagszűrő, ki lett pucolva az ac pumpa is! válaszotokat előre is köszönöm , üdv!
Nézz körül a wikiben. Pl itt:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Alapj%C3%A1rati_fordulatsz%C3%A1mok_be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1sa_TD_motorokon
Naplózva
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3188 Dátum:
2014.07.23 szerda, 16:28:05 »
Sziasztok!
Leirnám a mondeommal kapcsolatos problémámat és a segítségeteket kérném!
Márciusban vettem egy 2-es 1.8td mondeot ami kb 2 hónapja megfőtt a motorja! Motorcsere megtörtént, ismertem az autót amiből ki lett bontva, szépen jár a motor, nem forralta a vizet a saját kasznijában! Át lett építve az enyémbe porblémám még mindig a következő: Forralja a vizet!! Hűtőt kicseréltem nem jártam sikerrel még mindig forralja a vizet!
Kiegyenlítő tartájt is kicseréltem, így sem lett jobb!
Akár alapjáraton ketyeg az autó akár terhelés alatt, elég jól melegszik csak nem tudom és a szerelőm sem,hogy mitől melegszik ennyire!
Járt már valaki így???
Köszönöm bárki hozzászólását!
Üdv: Péter
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3189 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 19:46:27 »
Sziasztok.A véleményeteket kérném.Az a jelenség,hogy fémes kicsit csattogos hang,olyan mind mikor egy csapágyban hallatszik a golyók hangja.A vezérlés felöl és ott is inkább alulról talán.Ha leveszem a generátor szíját akkor elhallgat,ha vissza rakom ugyanaz!Csak hát minden csapágy új szinte,a generátor é most újulta feszitőé nemrég a vezérlés 12000km ezelőtt.Klímás egyébbként a gép,tehát kettős szijtárcsa és a bátyám szerint a szijtárcsában verődhetett ki a gumi része,mondjuk kivülröl nem látszik semmi,mondjuk neki mk3 a van,ami ugye nem ilyen csak tipp.Elképzelhető hogy ilyen baja van?Ha valakinek van ötlete segítsen!Köszi
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3190 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 20:47:28 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2014.07.24 csütörtök, 19:46:27
Sziasztok.A véleményeteket kérném.Az a jelenség,hogy fémes kicsit csattogos hang,olyan mind mikor egy csapágyban hallatszik a golyók hangja.A vezérlés felöl és ott is inkább alulról talán.Ha leveszem a generátor szíját akkor elhallgat,ha vissza rakom ugyanaz!Csak hát minden csapágy új szinte,a generátor é most újulta feszitőé nemrég a vezérlés 12000km ezelőtt.Klímás egyébbként a gép,tehát kettős szijtárcsa és a bátyám szerint a szijtárcsában verődhetett ki a gumi része,mondjuk kivülröl nem látszik semmi,mondjuk neki mk3 a van,ami ugye nem ilyen csak tipp.Elképzelhető hogy ilyen baja van?Ha valakinek van ötlete segítsen!Köszi
sosem szokott tönkremenni az mk2-ben a szíjtárcsa
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3191 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 20:55:49 »
Szia.Szerinted akkor mi a francnak lehet ilyen hangja?Azért nincs ötletem,mert újjak csapágyak azoknak nincs hangja és ha nincs rajta a generátor szíj,akkor nincs hangja.Elvileg amúgy lehet ez a probléma?Üdv
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3192 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 21:30:47 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2014.07.24 csütörtök, 20:55:49
Szia.Szerinted akkor mi a francnak lehet ilyen hangja?Azért nincs ötletem,mert újjak csapágyak azoknak nincs hangja és ha nincs rajta a generátor szíj,akkor nincs hangja.Elvileg amúgy lehet ez a probléma?Üdv
fujkodd meg valami folyadékkal a generátorszíjadat.
Naplózva
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3193 Dátum:
2014.07.25 péntek, 07:36:50 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2014.07.24 csütörtök, 20:55:49
Szia.Szerinted akkor mi a francnak lehet ilyen hangja?Azért nincs ötletem,mert újjak csapágyak azoknak nincs hangja és ha nincs rajta a generátor szíj,akkor nincs hangja.Elvileg amúgy lehet ez a probléma?Üdv
Szerintem a szíj lesz , az okosok azt mondják hogy continental contitech szíj kell rá akkor csöndben lesz , az enyémben sem az van nekem is csinálja pedig új a szíj dayco márka , nyomd föl a hangot a rádión és xard le.
Naplózva
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3194 Dátum:
2014.07.25 péntek, 11:19:12 »
Szia.Akkor lehet ez a hiba,mert nekem is dayco a szíj ami ment 12000-et idáig.Mivel kéne befújni?Amúgy köszi az infot.
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3195 Dátum:
2014.07.25 péntek, 11:30:32 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2014.07.25 péntek, 11:19:12
Szia.Akkor lehet ez a hiba,mert nekem is dayco a szíj ami ment 12000-et idáig.Mivel kéne befújni?Amúgy köszi az infot.
Én a külső felére szoktam kis wd40et, aztán akkor egy időre elhallgat.
Naplózva
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3196 Dátum:
2014.07.25 péntek, 15:23:22 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.07.25 péntek, 11:30:32
Én a külső felére szoktam kis wd40et, aztán akkor egy időre elhallgat.
Én is wd40et szoktam fújni,kívül belül alul felül, és utána tényleg csendben lesz 1 darabig.
Naplózva
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3197 Dátum:
2014.07.25 péntek, 22:17:41 »
Köszi az infot,akkor majd én is befújom!
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3198 Dátum:
2014.07.26 szombat, 05:43:29 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2014.07.25 péntek, 22:17:41
Köszi az infot,akkor majd én is befújom!
Szívesen.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3199 Dátum:
2014.08.09 szombat, 08:25:49 »
Urak ! Milyen tűzkarikát vegyek? (fém tömítés a porlasztócsúcsok és hengerfej között) Az 500Ft-os a cromaxban kicsit túl olcsó, a gyári meg 2500Ft-ért kicsit sok.
(4db kell ugye...)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ