Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:01:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1674572 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3050 Dátum: 2013.04.24 szerda, 12:15:34 »

de jó!! falbav
worship worship worship eljen
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3051 Dátum: 2013.04.24 szerda, 12:25:21 »

de jó!! falbav
na,,voltam a kocsi alatt,az a csö belemegy valami kerek izébe,és eléggé fixen benne van.. hogy jön ki onnan? meg se mozdult!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3052 Dátum: 2013.04.24 szerda, 12:29:29 »

na,,voltam a kocsi alatt,az a csö belemegy valami kerek izébe,és eléggé fixen benne van.. hogy jön ki onnan? meg se mozdult!


a gumi tömlőt húzd hátra, aztán a szelepet simán kitudod húzni a blokkból. De csinálj már egy képet arról amit próbálsz kiszedni, nehogy mást csinálj  eplus2 ........
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3053 Dátum: 2013.04.24 szerda, 12:40:16 »

Ha így áll akkor jó, amit kétlek...


Ha így áll akkor rossz, és ettől szarakodik az autód.


Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3054 Dátum: 2013.04.24 szerda, 12:56:01 »

a gumi tömlőt húzd hátra, aztán a szelepet simán kitudod húzni a blokkból. De csinálj már egy képet arról amit próbálsz kiszedni, nehogy mást csinálj  eplus2 ........
itt vannak a képek


http://kepfeltoltes.hu/view/130424/PHOTO_20130424_124952_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130424/PHOTO_20130424_124959_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130424/PHOTO_20130424_125005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3055 Dátum: 2013.04.24 szerda, 12:57:17 »

valami fémcső van benne,és nagyon fix..nem lehet mozditani,kihuzni...valahol csavarozva van,vagy hegsztve...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3056 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:16:19 »

valami fémcső van benne,és nagyon fix..nem lehet mozditani,kihuzni...valahol csavarozva van,vagy hegsztve...
meg van,a fémcsövön van egy gumi,igen
és a gumi mögött egy hegesztés,,és az miatt nem lehet hátra huzni! ha hátra huzom valahogy,ki jön az a szelep? vagy bele van kasirozva?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3057 Dátum: 2013.04.24 szerda, 14:00:27 »

meg van,a fémcsövön van egy gumi,igen
és a gumi mögött egy hegesztés,,és az miatt nem lehet hátra huzni! ha hátra huzom valahogy,ki jön az a szelep? vagy bele van kasirozva?
kalapur,,tisztelettel.... meg van az a cucc,a gumi is meg van,,de mögötte valami váll,vagy hegesztés van.és nem birom hátra tolni! aláfekve nem,és egy nagy csavarhuzoval sem..nem tudom mi a modja,a fortélya,,de nekem nem megy! azért köszi..
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3058 Dátum: 2013.04.24 szerda, 14:38:44 »

kalapur,,tisztelettel.... meg van az a cucc,a gumi is meg van,,de mögötte valami váll,vagy hegesztés van.és nem birom hátra tolni! aláfekve nem,és egy nagy csavarhuzoval sem..nem tudom mi a modja,a fortélya,,de nekem nem megy! azért köszi..

Az lesz az, látom nem ma volt kiszedve  hehe pedig valahogy hátra kell tolnod a gumit hogy kitudd húzni.....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3059 Dátum: 2013.04.24 szerda, 14:50:03 »

Az lesz az, látom nem ma volt kiszedve  hehe pedig valahogy hátra kell tolnod a gumit hogy kitudd húzni.....
Kihúzás előtt amúgy is mindig tanácsos feltolni a gumit  hehe
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3060 Dátum: 2013.04.24 szerda, 17:13:06 »

Az lesz az, látom nem ma volt kiszedve  hehe pedig valahogy hátra kell tolnod a gumit hogy kitudd húzni.....
a gumi nem mozdul! és hidd el,nem vok béna. viszont kipróbáltam azt, h az injektor felé menő gumicsövet,ami onnan jön abból a fémcsöből,a T elemen keresztül... azt a gumicsövet befogtam járó motornál,,és semmi változás! elvileg igy jonak kellett vna h legyen nem? leszedtem volna a trafót,de az alsó csavarral nem birtam! igy csak a T elemnél tudtam bontani! szerinted?? az a darab gumi egy hegesztés miadt nem jön hátra,pedig csavarhuzóval is alá nyultam és ugy sem! sajnálom ha nehéz eset vagyok...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3061 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:16:54 »

a gumi nem mozdul! és hidd el,nem vok béna. viszont kipróbáltam azt, h az injektor felé menő gumicsövet,ami onnan jön abból a fémcsöből,a T elemen keresztül... azt a gumicsövet befogtam járó motornál,,és semmi változás! elvileg igy jonak kellett vna h legyen nem? leszedtem volna a trafót,de az alsó csavarral nem birtam! igy csak a T elemnél tudtam bontani! szerinted?? az a darab gumi egy hegesztés miadt nem jön hátra,pedig csavarhuzóval is alá nyultam és ugy sem! sajnálom ha nehéz eset vagyok...

Azzal hogy azt befogtad semmit nem ér, köze nincs hozzá.... próbálgasd tovább, nem tudok mit mondani..... nemtudom
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3062 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:26:32 »

Azzal hogy azt befogtad semmit nem ér, köze nincs hozzá.... próbálgasd tovább, nem tudok mit mondani..... nemtudom

Én úgy értem, hogy a szelep felől menő cső csatlakoztatási pontját zárta el kézzel, tehát mintha zárva lenne a szelep (,ami alapesetben úgy is van, ha jól gondolom, mivel ez egy túlnyomásszelep, rugó ellenében nyit, ha jól működik.) Más gondok (is) lehetnek ott...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3063 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:33:43 »

Azzal hogy azt befogtad semmit nem ér, köze nincs hozzá.... próbálgasd tovább, nem tudok mit mondani..... nemtudom
jo oké...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3064 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:43:17 »

Én úgy értem, hogy a szelep felől menő cső csatlakoztatási pontját zárta el kézzel, tehát mintha zárva lenne a szelep (,ami alapesetben úgy is van, ha jól gondolom, mivel ez egy túlnyomásszelep, rugó ellenében nyit, ha jól működik.) Más gondok (is) lehetnek ott...

nem azt fogtad be...., kár hogy nem vagy közelebb......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3065 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:44:29 »

nem azt fogtad be...., kár hogy nem vagy közelebb......

Nem én csináltam, Rico, csak azt írtam le, hogy szerintem mire gondolt.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3066 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:48:36 »

nem azt fogtad be...., kár hogy nem vagy közelebb......
a karter szelepről jön felfelé egy fémcső,és a trafó alatt van vége,onnan a T elem nél ágazik a blokk felé,és az injektor felé-de az már egy fekete gumicső!én ugy láttam h ami lentröl jön az a karterből jön ugy,ami oldalrol az a hengerfejből...és igy egy csőbe megy az injektor felé-EZT a fekete csövet huzam le a T elemről,és ami az injektorra megy azt fogtam be-a másik fele ugye az injektoron volt! azt nem bántottam...magyarul kihuztam a T elemből az injektor csövét,azt fogtam be h az injektor ne tudjon semmit s szivni! nem változott az alapjárat ingadozás...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3067 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:50:26 »

nem azt fogtad be...., kár hogy nem vagy közelebb......
igen.. pedig szivesen látnám valamelyikőtöket egy hétvégére,,egy autószerelősdire,de tudom h mindegyikőtők nagyon messze van
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3068 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:57:04 »

a karter szelepről jön felfelé egy fémcső,és a trafó alatt van vége,onnan a T elem nél ágazik a blokk felé,és az injektor felé-de az már egy fekete gumicső!én ugy láttam h ami lentröl jön az a karterből jön ugy,ami oldalrol az a hengerfejből...és igy egy csőbe megy az injektor felé-EZT a fekete csövet huzam le a T elemről,és ami az injektorra megy azt fogtam be-a másik fele ugye az injektoron volt! azt nem bántottam...magyarul kihuztam a T elemből az injektor csövét,azt fogtam be h az injektor ne tudjon semmit s szivni! nem változott az alapjárat ingadozás...

Megy az tovább, mégpedig a szívócsonk aljába csatlakozik.....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3069 Dátum: 2013.04.24 szerda, 21:11:39 »

Megy az tovább, mégpedig a szívócsonk aljába csatlakozik.....
persze,megy,de a T elemnél szét lehet huzni! a fém átvált a T elemnél gumicsőbe,ott huztam szét!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3070 Dátum: 2013.04.24 szerda, 21:14:35 »

persze,megy,de a T elemnél szét lehet huzni! a fém átvált a T elemnél gumicsőbe,ott huztam szét!

és hány lyukat fogtál be?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3071 Dátum: 2013.04.24 szerda, 21:23:49 »

és hány lyukat fogtál be?
a gumicső végét! a gumicső egyik vége a kezemben,a másik a szivócsonkon.. ami kezemben volt,-befogtam!
Naplózva
IFR914
Vendég
« Új hozzászólás #3072 Dátum: 2013.04.26 péntek, 11:54:16 »

Hali Mindenki! Nekem az a gondom,hogy hidegindításkor nincs alapjárat!!! 1.6 mondi...


Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3073 Dátum: 2013.04.26 péntek, 11:58:23 »

Hali Mindenki! Nekem az a gondom,hogy hidegindításkor nincs alapjárat!!! 1.6 mondi...

Első körben itt kereshetsz a problémádhoz illő megoldást Smiley :
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf

(Mennyi ideig nincs alapjárat?)
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3074 Dátum: 2013.04.26 péntek, 15:03:03 »

SRÁÁÁCOK.  mondiban MAF csere után vagyok,az akku egész éjszaka levéve,a MAF csere kb délben,,,akku vissza,indtás! az autó iszonyatosan hányosan indul,rendetlen alapjárattal..le is áll! ujra... jol indul,szépen egyenlete! hagyom melegedni,minden jo! betanitás,,,próba ut,,kb 9 km tesco,,volt minden benne,oda felé oké....vásárlás... haza,,,hazafelé,kb féluton,egyszercsak lssulni kezd,kb 80-90 nél,,,a motornak valahogy kezdett elmenni az ereje,,lassult... kupplung ki,,,nem áll le gáz és tovább de néha valamiféle erőtlenkedés-.--mintha a  benzin kezdene kifogyni,ami lehet is..a piros-fehér közt volt már egy ideje...haza mentem,és tankolás! most még jó! de ha mr igy voltunk,egy járomotors kivillogtatást megér.. a teszt: 998,,,és 157... folyamatosan most is és elötte is a softver hibát,és a MAF ot dobja ki..
Most vagy nem felejt az ecu,,,vagy azzal is van valami! esetleg valakinek ötlet?
most várok 2 órát,és ujra nézem,.hogy indul...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3075 Dátum: 2013.04.26 péntek, 17:30:53 »

SRÁÁÁCOK.  mondiban MAF csere után vagyok,az akku egész éjszaka levéve,a MAF csere kb délben,,,akku vissza,indtás! az autó iszonyatosan hányosan indul,rendetlen alapjárattal..le is áll! ujra... jol indul,szépen egyenlete! hagyom melegedni,minden jo! betanitás,,,próba ut,,kb 9 km tesco,,volt minden benne,oda felé oké....vásárlás... haza,,,hazafelé,kb féluton,egyszercsak lssulni kezd,kb 80-90 nél,,,a motornak valahogy kezdett elmenni az ereje,,lassult... kupplung ki,,,nem áll le gáz és tovább de néha valamiféle erőtlenkedés-.--mintha a  benzin kezdene kifogyni,ami lehet is..a piros-fehér közt volt már egy ideje...haza mentem,és tankolás! most még jó! de ha mr igy voltunk,egy járomotors kivillogtatást megér.. a teszt: 998,,,és 157... folyamatosan most is és elötte is a softver hibát,és a MAF ot dobja ki..
Most vagy nem felejt az ecu,,,vagy azzal is van valami! esetleg valakinek ötlet?
most várok 2 órát,és ujra nézem,.hogy indul...

998 az csak arra szólít fel, hogy figyeld az ezen következő hiba kódokat, amelyeket kivillogtat.... nem melegedett túl a motor(?) akkor megy el az ereje. Túl szegény a keverék.......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3076 Dátum: 2013.04.26 péntek, 18:19:03 »

998 az csak arra szólít fel, hogy figyeld az ezen következő hiba kódokat, amelyeket kivillogtat.... nem melegedett túl a motor(?) akkor megy el az ereje. Túl szegény a keverék.......
nem! odafelé teljesen jo volt,haza felé fél uton kezdte,de nem tartott sokáig,egy kisebb malör volt,ami lehet inkább üzemanyag hiány volt,,nem tudom! azóta is jol indul,már többször inditottam! reggel kiderül egy éjszaka után mi a helyzet!  de érdekes,h egész éjjel egészen délig le volt véve az akku,és igy is kidobja a maf hibát..
Naplózva
IFR914
Vendég
« Új hozzászólás #3077 Dátum: 2013.04.27 szombat, 08:49:38 »

Első körben itt kereshetsz a problémádhoz illő megoldást Smiley :
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf

(Mennyi ideig nincs alapjárat?)


ha már bemelegszik akkor tökéletes!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3078 Dátum: 2013.04.27 szombat, 11:29:49 »


ha már bemelegszik akkor tökéletes!

mareggel rosszul indult,kis gaz kellett h elve maradjon!de kb par perc eleg.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3079 Dátum: 2013.04.27 szombat, 15:21:02 »

Kedves Embörök!

Főztem termosztátlevest, mert gyanús volt a melegedés.
Lehet, hogy nem nagyon látszik a képen (és nem a kutyakaját kell nézni  vigyor3 ), bugyogó vízben szerintem nem volt egész 1 mm nyitása.
Ugye ez rendellenes?
Tudtam volna mérni a vízhőmérsékletet, de ezek után feleslegesnek tartottam.. .
Referenciaként megfőztem egy Escort termosztátot (mindkettő 92 fokos), ott min. 2 mm, de inkább 3 a hézag.
A mondi termo:
http://kepfeltoltes.hu/130427/P4270354_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Mivel jövő héten mennem kell a kocsival, és addig nem tudok szerezni másik termosztátot, kérdésem még, hogy kell-e feltétlen a termosztátházba a megfelelő tömítéshez, vagy kihagyható. Mert ha mindenképpen kell, akkor egy még csúnyább dolgot fogok kérdezni... hogy kell "szépen kiherélni" egy ilyet...
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.27 szombat, 15:26:50 írta speedtoto » Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3080 Dátum: 2013.04.27 szombat, 19:55:29 »

Kedves Embörök!

Főztem termosztátlevest, mert gyanús volt a melegedés.
Lehet, hogy nem nagyon látszik a képen (és nem a kutyakaját kell nézni  vigyor3 ), bugyogó vízben szerintem nem volt egész 1 mm nyitása.
Ugye ez rendellenes?
Tudtam volna mérni a vízhőmérsékletet, de ezek után feleslegesnek tartottam.. .
Referenciaként megfőztem egy Escort termosztátot (mindkettő 92 fokos), ott min. 2 mm, de inkább 3 a hézag.
A mondi termo:
http://kepfeltoltes.hu/130427/P4270354_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Mivel jövő héten mennem kell a kocsival, és addig nem tudok szerezni másik termosztátot, kérdésem még, hogy kell-e feltétlen a termosztátházba a megfelelő tömítéshez, vagy kihagyható. Mert ha mindenképpen kell, akkor egy még csúnyább dolgot fogok kérdezni... hogy kell "szépen kiherélni" egy ilyet...


A termo szélén lévő gumi tömít, így bennehagytam.. Ahova lehetett a peremére lyukakat fúrtam, biztos, ami biztos. Egy hetet kibír így... Lehet, nem így kell "szépen herélni", jobbat nem tudtam hirtelennyibe Cheesy
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
IFR914
Vendég
« Új hozzászólás #3081 Dátum: 2013.04.27 szombat, 22:44:17 »

Az nem lehet,Hóhogy az ECU-mondig üzemmeleg motort érzékel?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3082 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 01:10:02 »

Az nem lehet,Hóhogy az ECU-mondig üzemmeleg motort érzékel?


Ilyen esetben elsődlegesen a termosztátház tetején lévő jeladónak kell kakukknak lennie.
Ezt könnyedén ellenőrizheted nagyjából ellenállásméréssel:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%ADzh%C5%91fokjelad%C3%B3_ellen%C5%91rz%C3%A9se_ellen%C3%A1ll%C3%A1sm%C3%A9r%C3%A9ssel
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3083 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 08:53:51 »

Kedves Embörök!

Főztem termosztátlevest, mert gyanús volt a melegedés.
Lehet, hogy nem nagyon látszik a képen (és nem a kutyakaját kell nézni  vigyor3 ), bugyogó vízben szerintem nem volt egész 1 mm nyitása.
Ugye ez rendellenes?
Tudtam volna mérni a vízhőmérsékletet, de ezek után feleslegesnek tartottam.. .
Referenciaként megfőztem egy Escort termosztátot (mindkettő 92 fokos), ott min. 2 mm, de inkább 3 a hézag.
A mondi termo:
http://kepfeltoltes.hu/130427/P4270354_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Mivel jövő héten mennem kell a kocsival, és addig nem tudok szerezni másik termosztátot, kérdésem még, hogy kell-e feltétlen a termosztátházba a megfelelő tömítéshez, vagy kihagyható. Mert ha mindenképpen kell, akkor egy még csúnyább dolgot fogok kérdezni... hogy kell "szépen kiherélni" egy ilyet...

és a 92 fokos escort termo nem ment bele?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3084 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 13:21:59 »

Az nem lehet,Hóhogy az ECU-mondig üzemmeleg motort érzékel?

ezt nekem irtad? mert lehet,én is gondoltam erre. én azt vettem észre,hogy minden jeladó az ecu ra van kötve,minden adat oda megy be,ha már egy csatlakozot lehuzol menet közben,az már egy hibakód.ha bár melyik rossz,vagy rossz az érintkezés,pl egy vizhőfok jeladónál,-képes azt hinni az ecu,h forr a viz,,és leállitja a motort! én ha lehuzom az alsó csatlaozot,le áll! az olajgomba vezetékei zárlatosak voltak,akkor is leállt! többször is! mire rájöttem a vezetékeim rosszak! érdemes ezekre odafigyelni,néha kicsit ovatosan renoválgatni a vezetékeket,mert sok bajt okozhatnak! és itt csak vezetékekről,csatlakkozókról beszéltem,,és az ha egy jeladó rossz,,a másik fele!
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3085 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 15:17:00 »

és a 92 fokos escort termo nem ment bele?

Nem, sajna nem ugyanaz a méret. Van is köztük 13 év különbség Smiley.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
IFR914
Vendég
« Új hozzászólás #3086 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 16:31:26 »

Ilyen esetben elsődlegesen a termosztátház tetején lévő jeladónak kell kakukknak lennie.
Ezt könnyedén ellenőrizheted nagyjából ellenállásméréssel:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%ADzh%C5%91fokjelad%C3%B3_ellen%C5%91rz%C3%A9se_ellen%C3%A1ll%C3%A1sm%C3%A9r%C3%A9ssel


Már megtettem! Ki is cseréltem! Az mondjuk lehet,hogy a két vezetéket felcseréltem,mert a vezetéket ki kellett cserélni,mert töredezett volt! SZERINTED?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3087 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 17:50:49 »

Már megtettem! Ki is cseréltem! Az mondjuk lehet,hogy a két vezetéket felcseréltem,mert a vezetéket ki kellett cserélni,mert töredezett volt! SZERINTED?

Szerintem a vezetékek felcserélhetők.  nemtudom
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3088 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 18:54:10 »

kalapur,,tisztelettel.... meg van az a cucc,a gumi is meg van,,de mögötte valami váll,vagy hegesztés van.és nem birom hátra tolni! aláfekve nem,és egy nagy csavarhuzoval sem..nem tudom mi a modja,a fortélya,,de nekem nem megy! azért köszi..
egyébbként a szelep,és a fémcső között an annyi hézag h kijön a szelep? már a gumi alatti résről beszélek.. ha mondjuk a gumit levágom,akkor kitudom huzni? vagy azt a fém csövet minden képp ki kel operálni? azt a gumicsövet lehet h tudnám potolni,esetleg ababilincsel ráhuzok egy másikat..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3089 Dátum: 2013.04.30 kedd, 17:29:16 »

Valami jobbfajta, hegyes, vékony mérőcsúccsal a MAF csatlakozóját hátulról, a vezeték felől megbökve lehet rajta üzem közben méregetni.
A mi MAF-unk lábkiosztása itt látható: http://www.dainst.com/info/maf/ford_mustang_maf.html
Tudom, nem Mustang, de hidd el, hogy olyan! Smiley A lap alján az 5 érintkezős a nyerő.
Ha ráadod a gyújtást, a GND (C) és a VPWR (A) lábak között min 11V-nak kell lennie. Ha nincs, akkor ki kell deríteni, hogy miért nem kap a MAF tápot. Ha van, akkor be lehet röffenteni a mocit. Ekkor a GND vagy a MAF RTN (D) lábak egyike, és a MAF SIG (E) lábak között mérve a szenzor kimenő jelét láthatjuk. Ennek alapjáraton 0,7-0,8V körül kell lennie, ha adsz egy kis gázfröccsöt, fürgén fel kell ugrania 2-3V környékére, ha van szíved nyomni neki egy padlót, elvileg 4-4,5V körül kell kiakadnia. De sztem ez felesleges, egy lazább gázfröccsből már lehet látni, hogy mizu.
Az enyémnek lehet, hogy egy árnyalatnyit magas az alapjárati kimenőjele. Majd eccer pucolok rajta egyet.
hello. nekem  a mulkori maf al,amivel nem volt alapjárat valami 2-3 volt  volt a fesz alapjáraton,a mostanival,amivel már tudk közlekedni,de a hiodegen még mindig *** az alapjárat,,azzal a mért fesz 0,01v...itt hidegen rossz,egyenlettlen,,de melegen jó....a saját MAF ommal,hidegen,melegen rossz volt!
szerinted??
Naplózva
rajder73
Vendég
« Új hozzászólás #3090 Dátum: 2013.05.03 péntek, 14:25:27 »

Sziasztok!
Tud valaki segíteni? '93-as mondinál (1.8 benzin) eltört az a konzol, ami a váltó tetején van, amibe a kuplung bowden végét "beleakasztom". Most meghegesztettem.....de ha valakinek lenne egy egészséges, nagyon sokat segítene.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3091 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 18:59:49 »

Sziasztok!
Tud valaki segíteni? '93-as mondinál (1.8 benzin) eltört az a konzol, ami a váltó tetején van, amibe a kuplung bowden végét "beleakasztom". Most meghegesztettem.....de ha valakinek lenne egy egészséges, nagyon sokat segítene.
Van, most bontom,motor kivan szedve,válto ,kuplung széjel szedve.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.05 vasárnap, 19:05:27 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
rajder73
Vendég
« Új hozzászólás #3092 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 18:02:01 »

Van, most bontom,motor kivan szedve,válto ,kuplung széjel szedve.
OK! Írj egy mailt a miklerandras@gmail.com címre, hogy mennyiért adnád, és megbeszéljük a részleteket. üdv
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3093 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 18:22:54 »

srácok. ma kicseréltem a termosztátom végre,és az alsó jeladot egy ujra! de a menetnél csöpög! pedig kis szilot is tettem a menetre.. mi a fenét tegyek arra a vékony kis menetre h ne csepegjen. ráadásul jol be is tekertem,amit lehet nem kellett volna...?!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3094 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 18:31:36 »

srácok. ma kicseréltem a termosztátom végre,és az alsó jeladot egy ujra! de a menetnél csöpög! pedig kis szilot is tettem a menetre.. mi a fenét tegyek arra a vékony kis menetre h ne csepegjen. ráadásul jol be is tekertem,amit lehet nem kellett volna...?!
esetleg kenderkócom van! és szaniter sziló,ami elvileg birja 100-120 fok ig..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3095 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 20:42:58 »

esetleg kenderkócom van! és szaniter sziló,ami elvileg birja 100-120 fok ig..
srácok,valaki tudja hogyan kell tömiteni az alsó hőmérséglet jeladót?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560583-vizhofok-jelado/142504-vizhofok-jelado-ford

létezik h kell alá valami gyürű? vagy hogyan tömit,mert nekem a sziló ellenére csöpög!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3096 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:01:53 »

srácok,valaki tudja hogyan kell tömiteni az alsó hőmérséglet jeladót?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560583-vizhofok-jelado/142504-vizhofok-jelado-ford

létezik h kell alá valami gyürű? vagy hogyan tömit,mert nekem a sziló ellenére csöpög!
Nem tudok mit hozzá fűzni. Nekem szerelő kitekerte, kivette, gyorsan odatette az újat, betekerte, rátöltötte azt a másfél deci hűtővizet ami kifolyt a cserekor, és jó volt.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3097 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:06:11 »

Nem tudok mit hozzá fűzni. Nekem szerelő kitekerte, kivette, gyorsan odatette az újat, betekerte, rátöltötte azt a másfél deci hűtővizet ami kifolyt a cserekor, és jó volt.
én leszedtem a házat,kitöröltem,szilo,betekertem,szárdás
és mikor inditok-csöpögés
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3098 Dátum: 2013.05.07 kedd, 11:13:47 »

Nem tudok mit hozzá fűzni. Nekem szerelő kitekerte, kivette, gyorsan odatette az újat, betekerte, rátöltötte azt a másfél deci hűtővizet ami kifolyt a cserekor, és jó volt.
a dieselt nem ismerem,de nem egyszerü azt kitekerni! a csövek nagyon utban vannak! azokhoz meg le kell engedni a vizet! ha alapesetben maga a menet,amikb egy 8x1 es menet,tömitene-akkor az jo lenne,de az a piros festék amivel megkenték,lehet tömitő anyag,de egy valószinü kopott menetben az már nem tömit! én szilót is tettem rá,és még is folyt! most is szárad,kis kóccal,meg plusz egy gumigyürüt is kapott! kiváncsi vagyok....
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3099 Dátum: 2013.05.07 kedd, 13:18:13 »

a dieselt nem ismerem,de nem egyszerü azt kitekerni! a csövek nagyon utban vannak! azokhoz meg le kell engedni a vizet! ha alapesetben maga a menet,amikb egy 8x1 es menet,tömitene-akkor az jo lenne,de az a piros festék amivel megkenték,lehet tömitő anyag,de egy valószinü kopott menetben az már nem tömit! én szilót is tettem rá,és még is folyt! most is szárad,kis kóccal,meg plusz egy gumigyürüt is kapott! kiváncsi vagyok....
már szét szettem kétszer,és folyik! akármit rakok a menetre-folyik! most vagy a persely repedt,és onnan,vagy nem toom....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.