Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:59:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1672656 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3400 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:40:30 »

jobban jársz, ha belevaló olajat teszel bele, mielőtt tönkremennek a hidrotőkék. nem véletlen találták ki azt, hogy mi való bele
Ezt hangsujozátok mindig ,de nem és nem értem,nekem is a 5w30 olajal inditásnál hallotam a csatogást ,[olaj fogyasztas nem eszlelheto]de most megszünt.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3401 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:42:36 »

Szia! Csak megjegyzem, hogy egy friss olajjal is mindig csendesebb lesz a motor, de tényleg maradj az 5W30-as olajnál, mert a motor kenési rendszere, de leginkább a hidrotőkék megfelelő működése az 5W30-as olajjal lett megtervezve, kialakítva. wave
de lehet télire más kell.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3402 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:45:54 »

de lehet télire más kell.
Szerintem, egyenlőre még fedi az 5W30 a jelenlegi klimát, de hát sosem tudni, lehet, hogy lesz -40 fok és akkor valóban más kell bele.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3403 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:47:05 »

Szia! Csak megjegyzem, hogy egy friss olajjal is mindig csendesebb lesz a motor, de tényleg maradj az 5W30-as olajnál, mert a motor kenési rendszere, de leginkább a hidrotőkék megfelelő működése az 5W30-as olajjal lett megtervezve, kialakítva. wave
Nem kell felhuzni magatokat de a tapasztnyalat mást mond nekem.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3404 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:55:34 »

Szerintem, egyenlőre még fedi az 5W30 a jelenlegi klimát, de hát sosem tudni, lehet, hogy lesz -40 fok és akkor valóban más kell bele.
Hát nem sokáig,ahogy széjel szedtem a másik motort,észre vedtem  sok mindent,ahol javitotama motort most 3 éve megvedtem bele sok mindent és sajnos nem az volt benne amit vedtem mindenki azon van hogy átbaszák,ezek után mostmár én kezembe kerül a dolog,és biztos mükődni fog még 11 évet.respect.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3405 Dátum: 2013.07.30 kedd, 22:34:02 »

Nem kell felhuzni magatokat de a tapasztnyalat mást mond nekem.
Dehogy huzom fel magam, hiszen a te motorodról van szó. Wink Csak jót akarunk neked, pont azt, hogy még 11 év múlva is müködjön. Wink
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3406 Dátum: 2013.07.31 szerda, 11:53:28 »

hali. azt tudja valaki,hogy a folytószelep alatt,miért vaslemezből van a tömités? mert ugye az nem igazán tömit! nem valami bakelit,vagy müanyagból kéne hogy legyen?? szerintem ott simán szivhat falsot...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3407 Dátum: 2013.07.31 szerda, 21:09:39 »

Dehogy huzom fel magam, hiszen a te motorodról van szó. Wink Csak jót akarunk neked, pont azt, hogy még 11 év múlva is müködjön. Wink
Elhiszem neked hogy jot akarsz de ez a motor mukodni foggg az biztos ,ha szerelohoz viszem ott nem biztos,mert nem ertenek hozzzzzzzzzzzza igy ezutan en szerelem,most hogy vezerlest megcsinalta egy haver jo penzert [2oo laj=15 e,ft,,jol hasit ,a tobbi az en dolgom.nem szeretnek megbantani senkit a 5w30 0lajal kapcsolatban.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3408 Dátum: 2013.07.31 szerda, 21:13:45 »

hali. azt tudja valaki,hogy a folytószelep alatt,miért vaslemezből van a tömités? mert ugye az nem igazán tömit! nem valami bakelit,vagy müanyagból kéne hogy legyen?? szerintem ott simán szivhat falsot...
Nem latam ott vaslemezt csak 1 muanyag fekete  betetet,en jo hiszemuen kicserelt em mar 3 eve.Vagyis ami elvan bontva.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3409 Dátum: 2013.07.31 szerda, 21:36:41 »

Nem latam ott vaslemezt csak 1 muanyag fekete  betetet,en jo hiszemuen kicserelt em mar 3 eve.Vagyis ami elvan bontva.
nekem a folytoszelep,és a szivócsonk közt van egy vaslemez,ami ugye pont oda illik,profilban,méretben. de igazából nem értem,mert annyira nm lehet meghuzni azokat a csavarokat,hogy az a lemez tömitsen-főleg ugye milyen érzékeny a falslevegőre a motor. nem biztos hogy baj van vele,csak igyekszem felszámolni az olyan hibákat,emit én is megtudok oldani! és ha pont egy ilyen hiba szivat,az nem jó! a lemezke gyárinak tünik,de kb 1mm vastag,és vaslemeznek tünik-tuti nem alu...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3410 Dátum: 2013.07.31 szerda, 21:42:37 »

Most hogy benne vagyok nem tudom de valaki ki akkar rekeszteni,alig tudtam vissza jőnni,mert soldovan erdélyi vagyok,na mindegy de elis tünhetek,de utoljára maradt 1 kérdésem,,,,,,, éspedig,,,,,,,ha indulnék a fordulatszám fel megy 1200,es kb, 3 perc amig lemegy 1000 fordulatra itt is van valami ,de még nem jőiiem rá hogy hol?
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3411 Dátum: 2013.07.31 szerda, 21:44:21 »

Most hogy benne vagyok nem tudom de valaki ki akkar rekeszteni,alig tudtam vissza jőnni,mert soldovan erdélyi vagyok,na mindegy de elis tünhetek,de utoljára maradt 1 kérdésem,,,,,,, éspedig,,,,,,,ha indulnék a fordulatszám fel megy 1200,es kb, 3 perc amig lemegy 1000 fordulatra itt is van valami ,de még nem jőiiem rá hogy hol?
lehet nem jol értlek,de nálad is gond van? az alapjárattal?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3412 Dátum: 2013.07.31 szerda, 21:56:58 »

lehet nem jol értlek,de nálad is gond van? az alapjárattal?
[/quote nincs csak a masik kocsiban felment 1000 re de 20 mp mulva ejtete le 850-re ,de ennel nem csak sok idovel,tanaltam a T-elemnel  egy hossszu kibaszott muanyag kabelt ,lehet be kell raknom a regit,mar  mint a T-elemet.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3413 Dátum: 2013.07.31 szerda, 22:06:17 »

lehet nem jol értlek,de nálad is gond van? az alapjárattal?
[/quote nincs csak a masik kocsiban felment 1000 re de 20 mp mulva ejtete le 850-re ,de ennel nem csak sok idovel,tanaltam a T-elemnel  egy hossszu kibaszott muanyag kabelt ,lehet be kell raknom a regit,mar  mint a T-elemet.
aT elemet vedd ki,nézd át,és ha jo,nem repedt,kábelkötegelővel huzasd rá,hogy ne csusszon el! és ne legyen fars...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3414 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 12:13:41 »

azt esetleg tudja veleki,hogy a benzin nyomásszabályzó-ha rossz,azt honnan tudni? lehet e tesztelni? mert a szivattyum megy,sőt búg mint állat! és mégis kicsi a nyomás...
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3415 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 14:37:50 »

azt esetleg tudja veleki,hogy a benzin nyomásszabályzó-ha rossz,azt honnan tudni? lehet e tesztelni? mert a szivattyum megy,sőt búg mint állat! és mégis kicsi a nyomás...
Hát, ha erősebben búg az üzemanyag szivattyú, mint korábban az jelentheti azt is hogy a szivattyú haldoklik, sok esetben ez a jelenség előzi meg a szivattyú halálát. Az alacsony nyomás lehet a szivattyú és ugyanugy a nyomásszabályzó szelep hibája is.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3416 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 14:45:21 »

Hát, ha erősebben búg az üzemanyag szivattyú, mint korábban az jelentheti azt is hogy a szivattyú haldoklik, sok esetben ez a jelenség előzi meg a szivattyú halálát. Az alacsony nyomás lehet a szivattyú és ugyanugy a nyomásszabályzó szelep hibája is.
az AC m ,mindig is bugott,de sokáig azt hittem a kipufogon lévő kicsi lyuk miatt! ma megnéztem,nem a lyuk miatt bug,sqjnos az AC bug,de már az elejétől fogva bug,és a kocsiban is hallani! járómotornál eléggé kellemetlen. a nyomásszabályzó is sajnos egy 11000 res alkatrész,és tudni kéne tesztelni! de hogyan??
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3417 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 14:49:22 »

az AC m ,mindig is bugott,de sokáig azt hittem a kipufogon lévő kicsi lyuk miatt! ma megnéztem,nem a lyuk miatt bug,sqjnos az AC bug,de már az elejétől fogva bug,és a kocsiban is hallani! járómotornál eléggé kellemetlen. a nyomásszabályzó is sajnos egy 11000 res alkatrész,és tudni kéne tesztelni! de hogyan??

Szerintem a szivattyúnak nem kellene, hogy hangja legyen. Legalábbis akkorának nem, hogy járó motornál (de még állónál sem) hallani lehessen.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3418 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 15:28:34 »

Szerintem a szivattyúnak nem kellene, hogy hangja legyen. Legalábbis akkorának nem, hogy járó motornál (de még állónál sem) hallani lehessen.
Szerintem sem, azért is írtam, hogy amikor már ilyen erős hangja van, akkor már a végét járja a szivattyú, legalább is az eddigi tapasztalataim alapján.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3419 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 17:01:32 »

Szerintem sem, azért is írtam, hogy amikor már ilyen erős hangja van, akkor már a végét járja a szivattyú, legalább is az eddigi tapasztalataim alapján.
szerintem is kuka...ez jó lehet?

http://www.wrcauto.hu/?538,acpumpafordescortmondeo

Szerintetek?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3420 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:31:09 »

szerintem is kuka...ez jó lehet?

http://www.wrcauto.hu/?538,acpumpafordescortmondeo

Szerintetek?

FORD MONDEO I 2.0i 16V 97KW 132Le
FORD MONDEO I 2.0i 16V 100KW 136Le


Hát, ha a tied ezek közül az egyik, akkor jó lehet.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3421 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:36:48 »

FORD MONDEO I 2.0i 16V 97KW 132Le
FORD MONDEO I 2.0i 16V 100KW 136Le


Hát, ha a tied ezek közül az egyik, akkor jó lehet.
igen. 1993,benzin,2000ccm,16v,GHIA,5 ajtó,
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3422 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:37:45 »

igen. 1993,benzin,2000ccm,16v,GHIA,5 ajtó,
ja és 100kw...136 LE
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3423 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:41:01 »

ja és 100kw...136 LE

Akkor szerintem elvileg jónak kell lennie. Azért nem árt előtte utánaérdeklődni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3424 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:44:03 »

Akkor szerintem elvileg jónak kell lennie. Azért nem árt előtte utánaérdeklődni.
a bóótban,azt mondták jó.mondjuk tuti utángyártott,de mivel gyárit ugysem tudok venni,és a cromaxban is csak 8900 a legolcsóbb...erre gondoltam.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3425 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:51:19 »

a bóótban,azt mondták jó.mondjuk tuti utángyártott,de mivel gyárit ugysem tudok venni,és a cromaxban is csak 8900 a legolcsóbb...erre gondoltam.

Hát akkor nincs más hátra, mint előre.  taps
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3426 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 19:00:42 »

Hát akkor nincs más hátra, mint előre.  taps
  heureka
még a szintjelzőn agyalok...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3427 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 19:16:34 »

valaki tudja azt hogy a benzin nyomás hogyan áll fel? már ugy értem,hogy az egész vezeték nyomás alatt van-és marad a leállitás után? a szivattyútól-az injektorig?! azért kérdezem,mert egyszer mikor széjjel szedtem a szivattyút azt hittem minden csupa benzin lessz,hogy spriccelni fog,,de igazából talán egy csepp folyt ki! ugye ezt álló motornál. és mikor szürőt cseréltem,akkor is csak a régi szürőből folyt ki,nem éreztem hogy valami is nyomás alatt volna! igazából azt keresem,hogy mi a felelős,ha elmegy a nyomás! merre keressem a hibát? aa szivattyú rossz,azt cserélem,de ha az nem oldja meg a gondot??
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3428 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 21:48:38 »

FORD MONDEO I 2.0i 16V 97KW 132Le
FORD MONDEO I 2.0i 16V 100KW 136Le


Hát, ha a tied ezek közül az egyik, akkor jó lehet.

Ott az oldalon a szivattyú képe alatt felvan sorolva, hogy mely autókhoz jó.
Gondolom a kérdés a gyártmány minőségére vonatkozott inkább, nekem nincs vele tapasztalatom, ugy, hogy részemről passz.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3429 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 21:52:13 »

Ott az oldalon a szivattyú képe alatt felvan sorolva, hogy mely autókhoz jó.
Gondolom a kérdés a gyártmány minőségére vonatkozott inkább, nekem nincs vele tapasztalatom, ugy, hogy részemről passz.
a skála jo széles,és igen az volna a kérdés hogy pl a szivattyúban,van e tapasztalat utángyártottban?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3430 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 21:55:17 »

a skála jo széles,és igen az volna a kérdés hogy pl a szivattyúban,van e tapasztalat utángyártottban?
Nézd az az igazság, hogy a bontottak sem olcsóbbak, ha erre meg legalább egy év garit adnak, akkor nagy érvágás nem érhet, ha megveszed.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3431 Dátum: 2013.08.02 péntek, 09:39:04 »

a bóótban,azt mondták jó.mondjuk tuti utángyártott,de mivel gyárit ugysem tudok venni,és a cromaxban is csak 8900 a legolcsóbb...erre gondoltam.
Huh?
 fejvakaras
 nemtudom

Nekem csak az a véleményem: te tudod.

Hozzáfűzve az AC búgáshoz:
nálam úgy van, hogy ha ráadom a gyújtást, akkor kb. 2 mp-ig halkan lehet hallani a működést, majd leáll. Gondolom, ha beindul az autó, akkor újból működik.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3432 Dátum: 2013.08.02 péntek, 13:14:23 »

Huh?
 fejvakaras
 nemtudom

Nekem csak az a véleményem: te tudod.

Hozzáfűzve az AC búgáshoz:
nálam úgy van, hogy ha ráadom a gyújtást, akkor kb. 2 mp-ig halkan lehet hallani a működést, majd leáll. Gondolom, ha beindul az autó, akkor újból működik.
nekem is felzug ha ráadom a gyujtást,de ha inditom és kiszállok,akkor kint hallom hogy búúúúg!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3433 Dátum: 2013.08.03 szombat, 19:26:13 »

Hello,ifjak,tegnaptol megbodult a gép,3ezer fordulat főlőtt leáll,na itt mi lehet vajon? de ma utána néztem és megvan a bibi ,megis csináltam de nagyon melegem volt,igy 5 sőr megvolt,tipeljetek,majd a végén megmondom.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3434 Dátum: 2013.08.03 szombat, 19:30:44 »

Hello,ifjak,tegnaptol megbodult a gép,3ezer fordulat főlőtt leáll,na itt mi lehet vajon? de ma utána néztem és megvan a bibi ,megis csináltam de nagyon melegem volt,igy 5 sőr megvolt,tipeljetek,majd a végén megmondom.
Üzem anyag pumpa,zárlat,vagy valamelyik csatlakozo nem volt rádugva.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3435 Dátum: 2013.08.03 szombat, 19:35:48 »

Üzem anyag pumpa,zárlat,vagy valamelyik csatlakozo nem volt rádugva.
Hát ezeknél nem, más volt üzemanyag pompa az bekapcsol és usgyi,hát ennyi év után csatlakozott mindig rádugom ,más volt a bibi,gondolkozni.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3436 Dátum: 2013.08.03 szombat, 19:37:26 »

nekem is felzug ha ráadom a gyujtást,de ha inditom és kiszállok,akkor kint hallom hogy búúúúg!
Akkor szinte 100%, hogy nem jól működik az üzemanyag szivattyú.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3437 Dátum: 2013.08.03 szombat, 19:40:38 »

Hát ezeknél nem, más volt üzemanyag pompa az bekapcsol és usgyi,hát ennyi év után csatlakozott mindig rádugom ,más volt a bibi,gondolkozni.
vákumcső,falsot szivott? ja,állohelyben,vagy menet közben?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3438 Dátum: 2013.08.03 szombat, 19:52:57 »

Akkor szinte 100%, hogy nem jól működik az üzemanyag szivattyú.
Az joo pedig,ezt nem tudtam eddig de résen leszek,más volt a bibi.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3439 Dátum: 2013.08.03 szombat, 19:55:18 »

Az joo pedig,ezt nem tudtam eddig de résen leszek,más volt a bibi.
  állohelyben,vagy menet közben?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3440 Dátum: 2013.08.03 szombat, 19:56:04 »

vákumcső,falsot szivott? ja,állohelyben,vagy menet közben?
Az volt a baj hogy a tegnap reggel pont előzésben voltam ,és elment minden a bordom tüzijáték volt ,se szervo.de ujra inditás és eltüntem.Egyik sem .
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3441 Dátum: 2013.08.03 szombat, 20:00:28 »

Az volt a baj hogy a tegnap reggel pont előzésben voltam ,és elment minden a bordom tüzijáték volt ,se szervo.de ujra inditás és eltüntem.Egyik sem .
nekem zarlat miatt csinalt ilyet 70nel!
ha nem zarlat,akkor gyertyakabel huzott at!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3442 Dátum: 2013.08.03 szombat, 20:03:45 »

  állohelyben,vagy menet közben?
Nah megmondom az alapjárati masinuta,szelep felmondott,nem tudom de zárlatos lett,kicseréltem és ujra minden jo ,aksi le proba ut ,és őrülj.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3443 Dátum: 2013.08.03 szombat, 20:10:21 »

Nah megmondom az alapjárati masinuta,szelep felmondott,nem tudom de zárlatos lett,kicseréltem és ujra minden jo ,aksi le proba ut ,és őrülj.
ez benzines?es az alapjarati motort mondod a
folytoszelep alatt?az menet közben is tud ilyet produkalni?!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3444 Dátum: 2013.08.03 szombat, 20:15:40 »

ez benzines?es az alapjarati motort mondod a
folytoszelep alatt?az menet közben is tud ilyet produkalni?!
Ezek szerint igen,benzines,igen a fojtoszelep alatt van,nehézkes hozzá férni ,de aki már nem 1*szedte szétt már rutinbol megy.[de nem meggy]
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3445 Dátum: 2013.08.03 szombat, 20:20:49 »

Eddig énis ugy tudtam hogy ez a szelep csak kisimitja az alpjáratot ,na de ezek szerint más funkcioja is van.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3446 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:20:51 »

Az joo pedig,ezt nem tudtam eddig de résen leszek,más volt a bibi.
Bocsánat, de én a Rico-nak válaszoltam. Wink
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3447 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:22:43 »

Bocsánat, de én a Rico-nak válaszoltam. Wink
ha beindul,nekem jo az alapjáratom,,ha beindul. ez a hideg inditósdi nagyon nem akar megjavulni!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3448 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:25:23 »

ha beindul,nekem jo az alapjáratom,,ha beindul. ez a hideg inditósdi nagyon nem akar megjavulni!
ja, az alapjárati motort van értelme takaritani? ha jo az alapjáratom,vagy annak is lehet köze hogy rosszul indul hidegen?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3449 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:41:20 »

ja, az alapjárati motort van értelme takaritani? ha jo az alapjáratom,vagy annak is lehet köze hogy rosszul indul hidegen?
Sűrítési végnyomást (kompressziót) mértél már, önindító megforgatja a megfelelő fordulattal?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.