Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 05:30:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1547983 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #4250 Dátum: 2016.03.18 péntek, 21:18:08 »

Ha erre gondolsz, akkor az EGPD szelepről (tűzfalon szürke cucc) megy oda a cső.



A felső az hova megy neked? és az alsó? Köszi
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #4251 Dátum: 2016.03.18 péntek, 22:26:06 »

A felső az hova megy neked? és az alsó? Köszi
Az a baj, hogy már nincs meg az mk1. Régebben vettem észre, hogy az alsó cső szabadon végződik, és megtaláltam az EGPD szelep csövét is üresen, így rádugtam.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
TWS
Vendég
« Új hozzászólás #4252 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:10:22 »

Sziasztok!
 Először is Kellemes Húsvétot mindenkinek / már ami maradt belőle/.
Írtam már a motorhűtési problémámról: nem indul a venti. Ma direkbe adtunk rá áramot, így működik. A biztosíték is jó, a relé is annak tűnik. A kérdés, ha a jeladókra küldünk külső tápot, be kell-e indulnia a ventinek. Mert azt is csináltuk, de a venti néma maradt. Így valószíműsíthető a kábel szakadás? többre nem volt idő. remélem érthetően írtam le a gondot. 
Naplózva
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #4253 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:24:59 »

Sziasztok!
 Először is Kellemes Húsvétot mindenkinek / már ami maradt belőle/.
Írtam már a motorhűtési problémámról: nem indul a venti. Ma direkbe adtunk rá áramot, így működik. A biztosíték is jó, a relé is annak tűnik. A kérdés, ha a jeladókra küldünk külső tápot, be kell-e indulnia a ventinek. Mert azt is csináltuk, de a venti néma maradt. Így valószíműsíthető a kábel szakadás? többre nem volt idő. remélem érthetően írtam le a gondot. 


Szerintem a jeladó kuka. vagy viszel egy áram szálat dírekre kötöd.Kiméred az elenállást jeladónál.

Naplózva
TWS
Vendég
« Új hozzászólás #4254 Dátum: 2016.03.29 kedd, 05:09:13 »


Szerintem a jeladó kuka. vagy viszel egy áram szálat dírekre kötöd.Kiméred az elenállást jeladónál.




Köszi a választ!
 Most olvasom, hogy kissé elírtam: szóval nem a jeladóra, hanem a csatijára tettünk áramot, de így sem történt semmi.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4255 Dátum: 2016.03.30 szerda, 13:25:11 »


Köszi a választ!
 Most olvasom, hogy kissé elírtam: szóval nem a jeladóra, hanem a csatijára tettünk áramot, de így sem történt semmi.

És mekkora áramot?
Egyébként tudtommal a jeladók ellenállások, tehát a rajtuk átfolyó áramot módosítják, amit a feldolgozó érzékel.

És melyik jeladóról van szó? (Bocsi, ha már volt említve.)
Naplózva
TWS
Vendég
« Új hozzászólás #4256 Dátum: 2016.04.01 péntek, 03:11:37 »

És mekkora áramot?
Egyébként tudtommal a jeladók ellenállások, tehát a rajtuk átfolyó áramot módosítják, amit a feldolgozó érzékel.

És melyik jeladóról van szó? (Bocsi, ha már volt említve.)


 12 Volt, mindkét jeladónál. Külön-külön.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4257 Dátum: 2016.04.01 péntek, 08:56:27 »

Sziasztok!
 Először is Kellemes Húsvétot mindenkinek / már ami maradt belőle/.
Írtam már a motorhűtési problémámról: nem indul a venti. Ma direkbe adtunk rá áramot, így működik. A biztosíték is jó, a relé is annak tűnik. A kérdés, ha a jeladókra küldünk külső tápot, be kell-e indulnia a ventinek. Mert azt is csináltuk, de a venti néma maradt. Így valószíműsíthető a kábel szakadás? többre nem volt idő. remélem érthetően írtam le a gondot. 


És mekkora áramot?
Egyébként tudtommal a jeladók ellenállások, tehát a rajtuk átfolyó áramot módosítják, amit a feldolgozó érzékel.

És melyik jeladóról van szó? (Bocsi, ha már volt említve.)


12 Volt, mindkét jeladónál. Külön-külön.
Szóval. Írásodból a következőket hoztam össze.

Tudtommal, ha járó motornál a termosztátházon levő felső vízhőfok érzékelő gombáról lehúzod a csatit, akkor be kell indulnia a ventilátornak.
Ha ez nem történik meg, akkor szerintem a csatlakozótól a motorvezérlő kompóterig menő két vezeték valamelyike testel, vagy a két vezeték összeér és rövidzárat képez.

Gyenge elektronikai ismereteimnek köszönhetően ezt a két lehetőséget tudtam kiokumlálni, de csak elméletben. A gyakorlati rész rád marad.
Naplózva
TWS
Vendég
« Új hozzászólás #4258 Dátum: 2016.04.02 szombat, 22:03:57 »


Tudtommal, ha járó motornál a termosztátházon levő felső vízhőfok érzékelő gombáról lehúzod a csatit, akkor be kell indulnia a ventilátornak.
Ha ez nem történik meg, akkor szerintem a csatlakozótól a motorvezérlő kompóterig menő két vezeték valamelyike testel, vagy a két vezeték összeér és rövidzárat képez.

Gyenge elektronikai ismereteimnek köszönhetően ezt a két lehetőséget tudtam kiokumlálni, de csak elméletben. A gyakorlati rész rád marad.
[/quote]

Szia Gabi!

Nagyon köszönöm a segítséged!  worship Ma este, meló után lementem , megcsináltam amit javasoltál, és a venti beindult.  taps / A közvetlen áram ráadását a nővérem férje csinélta, ráadott gyújtásnál, a motor nem ment. Azt hittem ő tudja mit csinál, elméletileg autó szerelő, de úgy látszik ehez nem ért. /
Így, hogy a venti beindult, akkor csere: a felső jeladó, és a termosztát!
Más: vezérmű szettet, vízpumpát akarok cseréltetni a gépen / mivel elég sok gyártótól találtam / melyiket érdemes megvenni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4259 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 15:06:31 »

Nagyon köszönöm a segítséged!  worship Ma este, meló után lementem , megcsináltam amit javasoltál, és a venti beindult.  taps / A közvetlen áram ráadását a nővérem férje csinélta, ráadott gyújtásnál, a motor nem ment. Azt hittem ő tudja mit csinál, elméletileg autó szerelő, de úgy látszik ehez nem ért. /
Így, hogy a venti beindult, akkor csere: a felső jeladó, és a termosztát!

Más: vezérmű szettet, vízpumpát akarok cseréltetni a gépen / mivel elég sok gyártótól találtam / melyiket érdemes megvenni?
Szívesen. Ennyit tudtam csak segíteni.

Passzolok.
Amúgy én a hétvégén fogok cserélni unokatesómmal, Gates-t fog hozni a Bárdiból.
Naplózva
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4260 Dátum: 2016.04.05 kedd, 13:48:47 »

Sziasztok! Nekem volt egy olyan problémám egy Ford Mondeo 1994-es 2.0-es dohc motoros kocsival, hogy nagyon rángatott ha bemelegedett a motor, ezért találomra kicseréltem a gyújtókábelt, gyújtótrafót, alsó hőfokmérő gombát, gyertyákat. A ti segítségetekkel sikerült rájönnöm, hogy a lambdaszonda volt a hibás, mivel a 13-as biztosíték lehúzása megoldotta a problémát, egy darabig így használtam, szonda nélkül, hibátlanul. Miután a szondát kicseréltem egy darabig hibátlanul működött, de egyszer csak leállt és azóta nincs gyújtás. Mi lehet a probléma? Köszi a segítséget!
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #4261 Dátum: 2016.04.05 kedd, 15:34:15 »

Szia,
"azóta nincs gyújtás" kifejtenéd bővebben! Kulcsot elfordítod a visszajelző lámpák világítanak vagy sem? Rámértél akku-ra, esetleg próbáltad "belökni/berántani" az autót, hátha úgy elindul? Elég sok minden lehet így.
PZs

Sziasztok! Nekem volt egy olyan problémám egy Ford Mondeo 1994-es 2.0-es dohc motoros kocsival, hogy nagyon rángatott ha bemelegedett a motor, ezért találomra kicseréltem a gyújtókábelt, gyújtótrafót, alsó hőfokmérő gombát, gyertyákat. A ti segítségetekkel sikerült rájönnöm, hogy a lambdaszonda volt a hibás, mivel a 13-as biztosíték lehúzása megoldotta a problémát, egy darabig így használtam, szonda nélkül, hibátlanul. Miután a szondát kicseréltem egy darabig hibátlanul működött, de egyszer csak leállt és azóta nincs gyújtás. Mi lehet a probléma? Köszi a segítséget!
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4262 Dátum: 2016.04.05 kedd, 15:53:12 »

Szia,
"azóta nincs gyújtás" kifejtenéd bővebben! Kulcsot elfordítod a visszajelző lámpák világítanak vagy sem? Rámértél akku-ra, esetleg próbáltad "belökni/berántani" az autót, hátha úgy elindul? Elég sok minden lehet így.
PZs

Visszajelző lámpák világítanak, behúztuk, löktük, toltuk, nincs szikra...akku rendben
Naplózva
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4263 Dátum: 2016.04.05 kedd, 17:31:06 »

Annyi változás történt, hogy, amikor ráadom a gyújtást és indítózok magától, kikapcsolt állapotban elindul az ablaktörlő. Plusz kaptam egy olyan tippet, hogy az akksi negatívját kössem a hengerfejre, a szelepfedélre, hogy esetleg úgy kap majd gyújtást. Működött is, mentem vele 2 kört aztán utána kezdődött elölről az egész. azóta megint semmi.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.06 szerda, 11:23:27 írta Kiss Zoltán » Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #4264 Dátum: 2016.04.06 szerda, 17:28:31 »

 Én is jártam igy egy leállás után ráadtam a gyujtást és magától beindult az ablaktörlő, bekapcsolt a rádió. De az öninditó nem tekert nem indult be a motor. Rámértem az aksira simán megvolt a 12V. Végül aksicsere segitett kiderült, hogy az aksi hirtelen minden előzmény nélkül meghalt. Próbáld meg egy kölcsön aksival, hogy mit produkál én is szórakoztam vele majdnem egy napig mig a szomszéd aksijával helyreállt minden.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #4265 Dátum: 2016.04.06 szerda, 19:23:53 »

Én is jártam igy egy leállás után ráadtam a gyujtást és magától beindult az ablaktörlő, bekapcsolt a rádió. De az öninditó nem tekert nem indult be a motor. Rámértem az aksira simán megvolt a 12V. Végül aksicsere segitett kiderült, hogy az aksi hirtelen minden előzmény nélkül meghalt. Próbáld meg egy kölcsön aksival, hogy mit produkál én is szórakoztam vele majdnem egy napig mig a szomszéd aksijával helyreállt minden.

Üdv: László


A 12V egy már szinte halott akksi. 14 vagy kicsit alatta kell lennie az egészséges akksinak. Töltés 14V+
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4266 Dátum: 2016.04.06 szerda, 20:12:46 »

A 12V egy már szinte halott akksi. 14 vagy kicsit alatta kell lennie az egészséges akksinak. Töltés 14V+
Hidegen beindul, van gyújtás, de egy-két kör után leáll, amikor bemelegedett a motor, esetleg nem lehet valamilyen jeladó az oka? Olvasgattam és valahol a főtengely-jeladó cseréje oldotta meg a problémát, de az hol van? Nem találtam leírást, se képet, hogy hol lehet. Ha rossz az akksi, akkor be se tudnám inditani nem? Holnap megmérem hány V-ot mutat?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #4267 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 10:25:55 »

Hidegen beindul, van gyújtás, de egy-két kör után leáll, amikor bemelegedett a motor, esetleg nem lehet valamilyen jeladó az oka? Olvasgattam és valahol a főtengely-jeladó cseréje oldotta meg a problémát, de az hol van? Nem találtam leírást, se képet, hogy hol lehet. Ha rossz az akksi, akkor be se tudnám inditani nem? Holnap megmérem hány V-ot mutat?

Nézd meg az akksit/töltést először. Ha jó és csak melegen csinálja, akkor lehet még lambda, de nem tudom hány van az mk1-ben..
Főtengely jeladó hidegen is rossz lenne sztem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #4268 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 13:56:07 »

Lambda MK1-ben csak 1db van. Vhol elől alul. Ezt most mondta nekem a szerelő, amikor kivágattam a katalizátort és mondta, hogy 1 lambdás.
PZs
Nézd meg az akksit/töltést először. Ha jó és csak melegen csinálja, akkor lehet még lambda, de nem tudom hány van az mk1-ben..
Főtengely jeladó hidegen is rossz lenne sztem.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4269 Dátum: 2016.04.08 péntek, 09:18:49 »

Lambda MK1-ben csak 1db van. Vhol elől alul. Ezt most mondta nekem a szerelő, amikor kivágattam a katalizátort és mondta, hogy 1 lambdás.
PZs
Lambda-szondát kicseréltük már, a rángatás meg is szűnt, amit a lambda-szonda meghibásodása okozott, de most az a problémám, hogy nem kap gyújtást a motor, vagy, ha mégis akkor is csak egy ideig megy a kocsi, mert, ha bemelegedett a motor, akkor fogja magát és leáll, utána meg se nyikkan. A főtengely-jeladó hol van? Meg szeretném nézni, hátha az a hiba oka. Vagy a vezérműtengely-jeladó, de azt sem tudom hol van...Az akkumulátor rendben.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.08 péntek, 09:27:39 írta Kiss Zoltán » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4270 Dátum: 2016.04.08 péntek, 09:42:24 »

Lambda-szondát kicseréltük már, a rángatás meg is szűnt, amit a lambda-szonda meghibásodása okozott, de most az a problémám, hogy nem kap gyújtást a motor, vagy, ha mégis akkor is csak egy ideig megy a kocsi, mert, ha bemelegedett a motor, akkor fogja magát és leáll, utána meg se nyikkan. A főtengely-jeladó hol van? Meg szeretném nézni, hátha az a hiba oka. Vagy a vezérműtengely-jeladó, de azt sem tudom hol van...Az akkumulátor rendben.
Bocsi, de nem tudom pontosan, nem emlékszem rá, pedig azt hiszem, itt az oldalon olvastam róla. Talán a rossz alapjárat könyvében is benne lehet.

Vannak lyan alkatrészek/jeladók a kocsiban, amiknek a jelét a kompóter nem veszi figyelembe e bemelegedési szakaszban. De ha elérte a motor az üzemi hőfokot, akkor a vezérlésbe már ezen alkatrészek szolgáltatta adat is beleszól. Tehát arra akarok kilyukadni, hogy feltételezésem szerint egy olyan kütyü lehet a hibás, aminek a jelét a vezérlőkompóter csak üzem meleg motornál veszi figyelembe.
Ezeket kellene átnézni - illetve megtudni, melyek ezek az alkatrészek.

Szerintem.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #4271 Dátum: 2016.04.08 péntek, 13:00:33 »

Lambda-szondát kicseréltük már, a rángatás meg is szűnt, amit a lambda-szonda meghibásodása okozott, de most az a problémám, hogy nem kap gyújtást a motor, vagy, ha mégis akkor is csak egy ideig megy a kocsi, mert, ha bemelegedett a motor, akkor fogja magát és leáll, utána meg se nyikkan. A főtengely-jeladó hol van? Meg szeretném nézni, hátha az a hiba oka. Vagy a vezérműtengely-jeladó, de azt sem tudom hol van...Az akkumulátor rendben.

+1 amit Gabi írt.
+ nézd meg tüzetesen az összes gyertyát mégegyszer. Tudom, cserélted már, de nézd meg mégegyszer mindegyiket. Nincs olaj körülöttük? Nincs? Akkor vedd ki őket és keress repedést, áthúzást, bármit.
Ha ez mind jó, és akarsz motoszkálni a jeladók körül, akkor a főtengely jeladó a főtengely tárcsa környékén van, hasonlóan mint itt:
(lehet beágyazva, mint alább, vagy kívül a tárcsa mögött közvetlenül a fogas tárcsa körül)


A vezérműtengely jeladó pedig a szelepfedél egyik végén, hasonlóan mint itt:
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.08 péntek, 13:09:18 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #4272 Dátum: 2016.04.08 péntek, 13:38:54 »

Lambda-szondát kicseréltük már, a rángatás meg is szűnt, amit a lambda-szonda meghibásodása okozott, de most az a problémám, hogy nem kap gyújtást a motor, vagy, ha mégis akkor is csak egy ideig megy a kocsi, mert, ha bemelegedett a motor, akkor fogja magát és leáll, utána meg se nyikkan. A főtengely-jeladó hol van? Meg szeretném nézni, hátha az a hiba oka. Vagy a vezérműtengely-jeladó, de azt sem tudom hol van...Az akkumulátor rendben.
Féklámpa jeladó, ha be van ragadva, na akkor sincs gyújtás melegen.
Naplózva
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4273 Dátum: 2016.04.08 péntek, 13:56:14 »

Féklámpa jeladó, ha be van ragadva, na akkor sincs gyújtás melegen.
Ebben féklámpa-kapcsoló van, nem jeladó. De azért köszi
Naplózva
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4274 Dátum: 2016.04.08 péntek, 13:57:29 »

+1 amit Gabi írt.
+ nézd meg tüzetesen az összes gyertyát mégegyszer. Tudom, cserélted már, de nézd meg mégegyszer mindegyiket. Nincs olaj körülöttük? Nincs? Akkor vedd ki őket és keress repedést, áthúzást, bármit.
Ha ez mind jó, és akarsz motoszkálni a jeladók körül, akkor a főtengely jeladó a főtengely tárcsa környékén van, hasonlóan mint itt:
(lehet beágyazva, mint alább, vagy kívül a tárcsa mögött közvetlenül a fogas tárcsa körül)


A vezérműtengely jeladó pedig a szelepfedél egyik végén, hasonlóan mint itt:

Köszi a segítséget, megvizsgálom ezeket az alkatrészeket, aztán majd írok
K
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #4275 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:07:56 »

Ebben féklámpa-kapcsoló van, nem jeladó. De azért köszi
Ugyanaz, arra gondoltam.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #4276 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:38:53 »

Köszi a segítséget, megvizsgálom ezeket az alkatrészeket, aztán majd írok
K

Még egy dolog, amit megnézhetsz: a trafón kell lennie valahol földelésnek. Nézd meg rendesen jó e, nem szakadt, kontaktos stb.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
TWS
Vendég
« Új hozzászólás #4277 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 10:27:02 »


Passzolok.
Amúgy én a hétvégén fogok cserélni unokatesómmal, Gates-t fog hozni a Bárdiból.
[/quote]


 Jövőhétre tudta vállalni a szerelő a gépem, ő is a Gates-t javasolta, mint nagyon jó szett. Olyan 100 körül lesz a szereléssel, mindennel együtt. Persze ehhez még vízpumpa, hosszbordás, fagyálló csere / végre alu védős lesz benne /, a hüttőrendszer javítás, és a folytószelep lerobbantása. Ugyanis nem tudtuk leszedni, mert valamikor folyékony tömítővel tették vissza. 
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4278 Dátum: 2016.04.20 szerda, 09:56:23 »

A 12V egy már szinte halott akksi. 14 vagy kicsit alatta kell lennie az egészséges akksinak. Töltés 14V+

Butaságot ne mondjunk... 12,5V illetve körülötte alaphelyzetben... Töltéskor, vmivel 14V alatt van, akkor nem tökéletes a generátor, 14,4 körül kell lennie...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4279 Dátum: 2016.04.20 szerda, 09:58:16 »

+1 amit Gabi írt.
+ nézd meg tüzetesen az összes gyertyát mégegyszer. Tudom, cserélted már, de nézd meg mégegyszer mindegyiket. Nincs olaj körülöttük?

Ha van, akkor az szelepfedél tömítés. Annak nem sok köze van a gyújtáshoz...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #4280 Dátum: 2016.04.20 szerda, 11:08:53 »

Ha van, akkor az szelepfedél tömítés. Annak nem sok köze van a gyújtáshoz...

Nem fognak jól működni a gyertyák ha olajban lubickolnak, tehát mégis van köze.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
TWS
Vendég
« Új hozzászólás #4281 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 09:28:52 »

 Sziasztok!
 Mivel volt MAF szenzor cserém, és egyéb csatik fel-le szedegetése, gondoltam itt az ideje tanítani a gépet. Alapjáraton szépen be is malagedett, de mikor az 1250-es FORDulaton kellet volna megtartani, jött a meglepi: nincs 1250-es FORDulat. Na pontasítsunk: 1000 és 1400, 1500 között nincs fokozatos adagolás. Nem tudtam ott taratni. Amikor elkeztem finoman nyomni a gázpedált, nem történt semmi egy darabig, majd felugrott 1500-ra. Innen már lehetett fokozatosan adagolni. Olyan mintha akadna a bowden / nincs kipörgés gátló /.Ha alapjáraton melegszik be a motor van 1000-1400 közötti tartomány. Ezért gondolom a bowdent nem túl egészségesnek. Folytószelep elméletileg jó.
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #4282 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 13:14:47 »

Sziasztok!
 Mivel volt MAF szenzor cserém, és egyéb csatik fel-le szedegetése, gondoltam itt az ideje tanítani a gépet. Alapjáraton szépen be is malagedett, de mikor az 1250-es FORDulaton kellet volna megtartani, jött a meglepi: nincs 1250-es FORDulat. Na pontasítsunk: 1000 és 1400, 1500 között nincs fokozatos adagolás. Nem tudtam ott taratni. Amikor elkeztem finoman nyomni a gázpedált, nem történt semmi egy darabig, majd felugrott 1500-ra. Innen már lehetett fokozatosan adagolni. Olyan mintha akadna a bowden / nincs kipörgés gátló /.Ha alapjáraton melegszik be a motor van 1000-1400 közötti tartomány. Ezért gondolom a bowdent nem túl egészségesnek. Folytószelep elméletileg jó.

Lehet beragadt a folytószelep jeladó (TPS szenzor). Induláskor felpörög 1400-1500-ra?
Naplózva
TWS
Vendég
« Új hozzászólás #4283 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 14:03:48 »

"
Lehet beragadt a folytószelep jeladó (TPS szenzor). Induláskor felpörög 1400-1500-ra?
"

Ha hideg van, akkor igen, de csak egy pillanatra. Melegen, meleg motornál nem. Illetve, most jutott eszembe, néha azt csinálja / nem mindig /, hogy ha megállok, pl: piros lámpánál, egy pillanatra "megtartja", vagy felvisz 1500 körülire, de szinte azonnal vissza is megy.
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #4284 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 21:08:23 »

""

Ha hideg van, akkor igen, de csak egy pillanatra. Melegen, meleg motornál nem. Illetve, most jutott eszembe, néha azt csinálja / nem mindig /, hogy ha megállok, pl: piros lámpánál, egy pillanatra "megtartja", vagy felvisz 1500 körülire, de szinte azonnal vissza is megy.

Takarítsd ki az alapjárati motort, ill. a csatikat húzd le és tedd vissza, lehet hogy kontaktos valamelyik. Elméletileg van egy beszívott levegő hőmérséklet jeladó a szívócsövön, na azt kellene még megtakarítani.
Naplózva
TWS
Vendég
« Új hozzászólás #4285 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 23:00:24 »

"
Takarítsd ki az alapjárati motort, ill. a csatikat húzd le és tedd vissza, lehet hogy kontaktos valamelyik. Elméletileg van egy beszívott levegő hőmérséklet jeladó a szívócsövön, na azt kellene még megtakarítani.
"

Köszi! Meg fogom próbálni.
Naplózva
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #4286 Dátum: 2016.05.07 szombat, 09:48:53 »

Sziasztok!

Ha vezérléscsere után az autó nem húz, nem úgy gyorsul mint elötte, akkor valamit nem jól csinálhattam, nincs pont 0án a vezérlés? Köszi
Naplózva
Dodika78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #4287 Dátum: 2016.06.07 kedd, 17:02:53 »

Sziasztok!

'93as kombi 2.0 16v benzines mondeohoz keresnék használt, de jó állapotú kipufogót.
Középső dob,két hátsó dobot.
Aki tud írjon meg persze árat is.
Köszönöm
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4288 Dátum: 2016.06.10 péntek, 08:33:50 »

Sziasztok!

'93as kombi 2.0 16v benzines mondeohoz keresnék használt, de jó állapotú kipufogót.
Középső dob,két hátsó dobot.
Aki tud írjon meg persze árat is.
Köszönöm
A helyedben inkább az adok-veszek részben érdeklődnék, keresgélnék.
Naplózva
kupak81
Vendég
« Új hozzászólás #4289 Dátum: 2016.06.10 péntek, 09:26:16 »

Sziasztok!
Tudna-e valaki rajzot küldeni mk1 2.0i vezérlés beállításárol,mert nem tudom,hogy a szíjtárcsán a 3db lyukat vagy a 2 pici bemarrást kell nézni. szomoru1
Elörre is köszönöm!
Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4290 Dátum: 2016.06.11 szombat, 15:49:48 »

Sziasztok
Sikerült megcsinálnom vagyis kicserélnem az Ac-pumpát  worship hála Fordos Gábornak,köszönöm.Egy gondom van,szerintem az a két gumicső(piros,fehér)  nem ment vissza rendesen a helyére,elég sokat kinlodtam vele,de nem sikerült.Tudna valaki valami okosat mondani?
Naplózva

HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4291 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 09:21:48 »

...
Tudna valaki valami okosat mondani?
Rakd vissza rendesen.

Elég okos volt? Grin
Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4292 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 10:34:18 »

Rakd vissza rendesen.

Elég okos volt? Grin
Ja :-)
Csak nem tudom mert egy kis műanyag utamba van.
Naplózva

HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4293 Dátum: 2016.06.14 kedd, 09:32:17 »

Ja :-)
Csak nem tudom mert egy kis műanyag utamba van.
Kép a jelenlegi helyzetről?
Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4294 Dátum: 2016.06.14 kedd, 21:29:32 »

Kép a jelenlegi helyzetről?
Sajnos nincs kép.De gond is van vele valami mert most meg kiakadt középállásba.Éreztem mikor tettem be hogy nem mind1 hogy hogy forgatom ,lehet feltart valami de már csak hétvégén lesz időm megnézni és akkor csinálok képet is rola.
Kösz az érdeklődést
Naplózva

csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4295 Dátum: 2016.06.17 péntek, 21:51:40 »

Esetleg tudja valaki hogy mk1-ben a benzinmutato, kulcs kivétele után alaphelyzetbe áll vagy mutassa tovább mennyi benya van benne?
Az enyém utobbi.Azt gondoltam ki van akadva de most ahogy fogy a benzin megy vissza a mutato
Naplózva

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #4296 Dátum: 2016.06.17 péntek, 21:54:13 »

Esetleg tudja valaki hogy mk1-ben a benzinmutato, kulcs kivétele után alaphelyzetbe áll vagy mutassa tovább mennyi benya van benne?
Az enyém utobbi.Azt gondoltam ki van akadva de most ahogy fogy a benzin megy vissza a mutato
Nem áll vissza.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4297 Dátum: 2016.06.17 péntek, 22:02:45 »

Nem áll vissza.  Wink
NEM!De majd ha kifogyok a szuflábol akkor minden a régi lesz :-)
Naplózva

T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #4298 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 18:36:59 »

Sziasztok! Sürgősen kellene egy kis segítség! A kocsim egy 2002-es Mondeo MK3-as kombi (BWY). A kocsi motorja lassításkor és kanyarodáskor leáll. Hidegen rendesen indul, de melegen csak gázadásra indul újra. Motor diag lámpa ég. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget!
( MIskolcon tud valaki egy hozzá értő Mondeo szerelőt? )
Üdv!
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #4299 Dátum: 2016.06.21 kedd, 10:52:00 »

Szia,
bocs, de én nem értek az MK3 motorjához. Próbálkozz az MK3/benzinmotorok fórumban is!
PZs
Sziasztok! Sürgősen kellene egy kis segítség! A kocsim egy 2002-es Mondeo MK3-as kombi (BWY). A kocsi motorja lassításkor és kanyarodáskor leáll. Hidegen rendesen indul, de melegen csak gázadásra indul újra. Motor diag lámpa ég. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget!
( MIskolcon tud valaki egy hozzá értő Mondeo szerelőt? )
Üdv!
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.