Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:43:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1672611 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3950 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 10:22:51 »
Idézetet írta: Préti - 2015.01.21 szerda, 15:58:09
Szia,
nekem a szelepfedél tömítés után csere után, látványosan visszaesik az olajfogyasztásom.
És igen, ha elhasználódik a szelepfedeled, okozhat olajfogyást.
PZs
Préti
köszi szépen!
Minden roszban van valami jó...legalább sűrűn van olajcserém.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 10:31:29 írta Mikee
»
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3951 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 15:30:01 »
Idézetet írta: Mikee - 2015.01.21 szerda, 14:11:38
... Amúgy Gabi Te vagy a legokosabb köztünk.
Nekem is lenne egy kérdésem - lehetséges a
szelepfedél elhasználódása
miatt megnövekedett motorolaj fogyasztásom? Vagy marad a gyűrűzés?
Köszönöm, de azért ez így nem teljesen biztos, hogy igaz.
Ezt kifejtenéd egy picit alaposabban? Mit jelent az, hogy elhasználódás?
Egyébként valószínűbbnek tartom a szelepszárszimering problémát, hogy az miatt eszi az olajat és füstöl. Az olajfolyást azért látnád a szelepfedél tömítés mellett.
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3952 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 20:08:07 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2015.01.22 csütörtök, 15:30:01
Köszönöm, de azért ez így nem teljesen biztos, hogy igaz.
Ezt kifejtenéd egy picit alaposabban? Mit jelent az, hogy elhasználódás?
Egyébként valószínűbbnek tartom a szelepszárszimering problémát, hogy az miatt eszi az olajat és füstöl. Az olajfolyást azért látnád a szelepfedél tömítés mellett.
Nem füstölök, nem vettem észre. Átfolyik az olaj ott ahol nem kellene, illetve nem zár normálisan.Ha kiveszem lefényképezem.Egyszer már javítottam házilagosan szilóval hehe
Úgylátszik eddig bírta. Kicserélem,és írok mi a helyzet normális lett-e vagy nem. MK1 Mondiknál gyakori a szelepszár szimering problem? Milyen jelei vannak? Hangja normális 10w40-es hang hidegen.
Melegen alig hallani.
Naplózva
Richardson35
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3953 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 21:56:57 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2015.01.19 hétfő, 10:10:16
Hali!
Melyik jeladót cserélted: az alsót vagy a felsőt?
Az egyik a mutatóé, a másik a motorvezérlő kompóteré, de most hirtelen nem tudom, hogy melyik a melyik. Talán valaki okosabb megmondja, meg talán azt is, hogy mi is lehet pontosabban a gond.
MAF-ról lehúzod a csatlakozóját akkor megmarad a probléma?
A felsőt cseréltem ki, a mafot holnap kipróbálom, de akkor sztm azonnal fulladni fog, vagyis eddig azt csinálta, mert hidegen fulladozni is szokot
Köszi, és akkor írok!
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3954 Dátum:
2015.01.23 péntek, 06:57:06 »
Lehet balgaságot mondok, de szelepfedél csiszolásban, síkolásban nem gondolkodtál?
Idézetet írta: Mikee - 2015.01.22 csütörtök, 20:08:07
Nem füstölök, nem vettem észre. Átfolyik az olaj ott ahol nem kellene, illetve nem zár normálisan.Ha kiveszem lefényképezem.Egyszer már javítottam házilagosan szilóval hehe
Úgylátszik eddig bírta. Kicserélem,és írok mi a helyzet normális lett-e vagy nem. MK1 Mondiknál gyakori a szelepszár szimering problem? Milyen jelei vannak? Hangja normális 10w40-es hang hidegen.
Melegen alig hallani.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3955 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 09:38:01 »
Idézetet írta: Préti - 2015.01.23 péntek, 06:57:06
Lehet balgaságot mondok, de szelepfedél csiszolásban, síkolásban nem gondolkodtál?
Ilyenre nem gondoltam. Minden 1.6-os Mondiban ugyanott megy szét a szelepfedél tömítés ebből gondoltam/gondolom típushiba. 3 Mondit néztem mind ugyanolyan mocival, mindenki szilóval töltötte ki ideiglenesen azt a részt.
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3956 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 08:24:18 »
Ezt kifejtenéd bővebben! Hol és milyen szilóval töltötték ki?
Nekem a tömítés "ázik" át, megy tönkre. Most -lekopogom- még nem mutatkoznak a tünetek és el is marad a hidegindításnál a lefulladás és nem eszi az olajat autópályázásnál.
Köszi,
PZs
Idézetet írta: Mikee - 2015.01.25 vasárnap, 09:38:01
Ilyenre nem gondoltam. Minden 1.6-os Mondiban ugyanott megy szét a szelepfedél tömítés ebből gondoltam/gondolom típushiba. 3 Mondit néztem mind ugyanolyan mocival, mindenki szilóval töltötte ki ideiglenesen azt a részt.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3957 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 21:40:41 »
Idézetet írta: Préti - 2015.01.26 hétfő, 08:24:18
Ezt kifejtenéd bővebben! Hol és milyen szilóval töltötték ki?
Nekem a tömítés "ázik" át, megy tönkre. Most -lekopogom- még nem mutatkoznak a tünetek és el is marad a hidegindításnál a lefulladás és nem eszi az olajat autópályázásnál.
Köszi,
PZs
Bocsi, hogy csak most írok.
Nem lehet, hogy túl húzod a csavarokat? Vagy alatta maradt az éget olaj - le kell kaparni óvatosan szikével a hengerfejről a kakát. Ügyelve ne essen be a blokkba.
Sziló márkáját, típusát nem néztem. Minden MK1 1.6-os Mondinak az 1 henger melletti (ez a legjobban) megy szét örökké.Nekem is oda lett nyomva belőle, bírta kb 8 hónapot. Érthetőbben leírva nyomtunk a szelepfedél tömítésre - ahol szemmel láthatóan már nem szigetelt tökéletesen. Előzménye az olajfogyás volt.
Legfrusztálób dolog, mikor megnéztem az első henger gyertyáját csupa olaj volt...ugye mint minden ember Én is a legrosszabbra gondoltam - kivan nyomva a gyertya menet,repedt a hengerfej stb. Aztán Tibi barátommal leszedtük a szelepfedelet, akkor láttuk mi a szitu.
Jah majd el felejtem, neked a termosztát alatti víz csöved nem enged? Nekem igen
Azt is szilózni szokták az 1.6-os mocikon. Meg a műanyag takarót ami alatt ott a vezérszíj. Zörgött nekem is megoldotta a sziló azt is, de nem teljesen hidegen zörög - ez lehet a kopott feszítőgErgők miatt? Csak szíjat cseréltem gergőket nem.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.26 hétfő, 22:04:46 írta Mikee
»
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3958 Dátum:
2015.01.27 kedd, 09:05:34 »
Köszi a választ!
Nekem is ott engedte az olajat és olajköpött volt a gyertya is! Én mindig tömítést cseréltettem, de most utoljára már a szerelő lemosta a hengerfejet és minden koszt, úgy rakta fel az új tömítést, szilót, megvárta a sziló száradást. Nálam is volt rémület, hogy vmi repedt és azért ereszti az olajat, de már karácsony előtt voltunk és nem volt idő tovább kutakodni, így maradt a tisztítás és új gyertya+kábel, tömítés. Azóta OK-s. Nyomaték kulccsal húzzuk meg a csavarokat. Ez csak bennem kérdés, hogy egy 19 éves autónál is érvényes a meghúzási erő? 19 év alatt nagyon sokat fárad az anyag és annyi terhelésnek van kitéve.
Csak egyszer eresztett a cső, de akkor 2 bilincs volt rajta és mindkettő rosszul.
Egyet raktunk vissza, de azt jól!
Én görgőt és feszítőt egyszerre cseréltettem és nem zörög.
PZS
Idézetet írta: Mikee - 2015.01.26 hétfő, 21:40:41
Bocsi, hogy csak most írok.
Nem lehet, hogy túl húzod a csavarokat? Vagy alatta maradt az éget olaj - le kell kaparni óvatosan szikével a hengerfejről a kakát. Ügyelve ne essen be a blokkba.
Sziló márkáját, típusát nem néztem. Minden MK1 1.6-os Mondinak az 1 henger melletti (ez a legjobban) megy szét örökké.Nekem is oda lett nyomva belőle, bírta kb 8 hónapot. Érthetőbben leírva nyomtunk a szelepfedél tömítésre - ahol szemmel láthatóan már nem szigetelt tökéletesen. Előzménye az olajfogyás volt.
Legfrusztálób dolog, mikor megnéztem az első henger gyertyáját csupa olaj volt...ugye mint minden ember Én is a legrosszabbra gondoltam - kivan nyomva a gyertya menet,repedt a hengerfej stb. Aztán Tibi barátommal leszedtük a szelepfedelet, akkor láttuk mi a szitu.
Jah majd el felejtem, neked a termosztát alatti víz csöved nem enged? Nekem igen
Azt is szilózni szokták az 1.6-os mocikon. Meg a műanyag takarót ami alatt ott a vezérszíj. Zörgött nekem is megoldotta a sziló azt is, de nem teljesen hidegen zörög - ez lehet a kopott feszítőgErgők miatt? Csak szíjat cseréltem gergőket nem.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3959 Dátum:
2015.01.28 szerda, 11:01:26 »
Idézetet írta: Préti - 2015.01.27 kedd, 09:05:34
Köszi a választ!
Nekem is ott engedte az olajat és olajköpött volt a gyertya is! Én mindig tömítést cseréltettem, de most utoljára már a szerelő lemosta a hengerfejet és minden koszt, úgy rakta fel az új tömítést, szilót, megvárta a sziló száradást. Nálam is volt rémület, hogy vmi repedt és azért ereszti az olajat, de már karácsony előtt voltunk és nem volt idő tovább kutakodni, így maradt a tisztítás és új gyertya+kábel, tömítés. Azóta OK-s. Nyomaték kulccsal húzzuk meg a csavarokat. Ez csak bennem kérdés, hogy egy 19 éves autónál is érvényes a meghúzási erő? 19 év alatt nagyon sokat fárad az anyag és annyi terhelésnek van kitéve.
Csak egyszer eresztett a cső, de akkor 2 bilincs volt rajta és mindkettő rosszul.
Egyet raktunk vissza, de azt jól!
Én görgőt és feszítőt egyszerre cseréltettem és nem zörög.
PZS
Értem szóval görgőt mindenképp cserélnem kell. Lehet nekem is elmozdult a bilincs azért engedi a vizet, megnézem.
A kor szelepfedél csavaroknál nem mérvadó, szerintem legalábbis. Abban az esetben lenne valószínű, ha minden nap csavargatva lennének - ugye akkor kopna a menet stb.
Mivel neked is ott engedte az olajat - szumma - típushiba jelenséget találtunk. Érdekes miért csak 1.6-os mociknál van ez? !
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3960 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 07:29:21 »
Én még azt is hallottam, hogy a 3-ik hengernél szokták legtöbbször mérni kompressziócsökkenést, hiányt. Szerintem az is egy típushiba.
Idézetet írta: Mikee - 2015.01.28 szerda, 11:01:26
Értem szóval görgőt mindenképp cserélnem kell. Lehet nekem is elmozdult a bilincs azért engedi a vizet, megnézem.
A kor szelepfedél csavaroknál nem mérvadó, szerintem legalábbis. Abban az esetben lenne valószínű, ha minden nap csavargatva lennének - ugye akkor kopna a menet stb.
Mivel neked is ott engedte az olajat - szumma - típushiba jelenséget találtunk. Érdekes miért csak 1.6-os mociknál van ez? !
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Richardson35
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3961 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 15:46:49 »
Üdv!
Olyan problémám lenne, hogy amikor ráadom a gyújtást a kocsira felmorog a hütőventillátor egy pillanatra (holott nem szabadna), illetve beindítom a kocsit és az alapjárat fel megy pontosan 1500 fordulatra és bekapcsol a hütő is (mindezt hidegen), ha bemelegszik akkor csak néha gázadásra csinálja.
Azt vettem észre hogy ha a MAF-ot (légtömegmérőt) lehúzom és újraindítom a kocsit, akkor ugrál egy kicsit az alap de nem emeli az alapot és a hütő nem kapcsol be, ha rádugom és újraindítom akkor megint probléma előjön.
Tehát mi lehet a gond? Termosztát alsó/felső jeladó cserélve, beszívott levegőhőmérséklet (MAF) utáni jeladó cserélve.
Kérlek segítsetek!!!
Ford Mondeo MK1 1.6 16V ZETEC
Naplózva
Andris 1. fordmondeója
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3962 Dátum:
2015.02.07 szombat, 09:57:52 »
Szia!
Motorolajos kannába benzint teszek az úgy lehet az autóba?
Naplózva
Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3963 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 11:12:14 »
Ha előtte kimostad a kannából az olajat, akkor lehet.
Szerintem, ha sok olaj marad benne, akkor nem fog szépen járni a motor. Hasonlóan, mintha repedt lenne a szelepfedél, vagy átengedne a szelepfedél tömítés. Szerintem.
PZs
Idézetet írta: Andris 1. fordmondeója - 2015.02.07 szombat, 09:57:52
Szia!
Motorolajos kannába benzint teszek az úgy lehet az autóba?
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3964 Dátum:
2015.02.09 hétfő, 11:44:26 »
Idézetet írta: Andris 1. fordmondeója - 2015.02.07 szombat, 09:57:52
Motorolajos kannába benzint teszek az úgy lehet az autóba?
Szerintem simán.
Csak ha nagyon üres a csomagtartó, akkor rögzítsd valamivel, hogy ne rendetlenkedjen menet közben.
Pluszsúlynak kell?
Naplózva
Andris 1. fordmondeója
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3965 Dátum:
2015.02.09 hétfő, 15:56:46 »
Nem plusz súlynak!
Akkor minek vegyek benzines kannát, hogyha jó a motorolajos is.
Naplózva
Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
Andris 1. fordmondeója
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3966 Dátum:
2015.02.13 péntek, 11:07:26 »
Szerintem városban több mint 30 litert eszik az autóm 100 km-en.
15 liter benzin volt benn legalább. Mentem kb. 20 km-t, és majdnem piroson van a mutató, ami ugye azt jelenti, hogy 8 liter van még a tankba. Már 10 km után világított a benzinkút lámpa.
Naplózva
Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3967 Dátum:
2015.02.14 szombat, 14:14:59 »
Sziasztok!
A motort, motorteret mivel érdemes lemosni, tiszta olaj minden.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3968 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 13:29:03 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.02.14 szombat, 14:14:59
Sziasztok!
A motort, motorteret mivel érdemes lemosni, tiszta olaj minden.
Szerintem Brigi, és magasnyomású.
De az elektromos dolgokra/csatikra figyelj, ha lehet, ne kapják direktbe a vízsugarat.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3969 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 13:30:56 »
Idézetet írta: Andris 1. fordmondeója - 2015.02.13 péntek, 11:07:26
Szerintem városban több mint 30 litert eszik az autóm 100 km-en.
15 liter benzin volt benn legalább. Mentem kb. 20 km-t, és majdnem piroson van a mutató, ami ugye azt jelenti, hogy 8 liter van még a tankba. Már 10 km után világított a benzinkút lámpa.
1, Ne bízz a mutatóban, igen csalóka az állása, pláne alacsony üzemanyagszintnél.
2, Adjál neki egy kis injektor tisztítót a köve nagyobb mennyiségű tankolásnál.
3, Mikori és milyen állapotúak a gyertyáid/kábeleid?
Naplózva
Andris 1. fordmondeója
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3970 Dátum:
2015.02.16 hétfő, 18:02:09 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2015.02.16 hétfő, 13:30:56
1, Ne bízz a mutatóban, igen csalóka az állása, pláne alacsony üzemanyagszintnél.
2, Adjál neki egy kis injektor tisztítót a köve nagyobb mennyiségű tankolásnál.
3, Mikori és milyen állapotúak a gyertyáid/kábeleid?
Nem tudom mikoriak és milyen állapotúak a gyertyák és a kábelek sajna.
De új saccom szerint 20 liter körül fogyaszt városban.
Most már megcsináljuk az olajcserét, szűrő cserét aztán további javításokat.
Naplózva
Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3971 Dátum:
2015.02.18 szerda, 11:06:37 »
Idézetet írta: Andris 1. fordmondeója - 2015.02.16 hétfő, 18:02:09
Nem tudom mikoriak és milyen állapotúak a gyertyák és a kábelek sajna.
De új saccom szerint 20 liter körül fogyaszt városban.
Most már megcsináljuk az olajcserét, szűrő cserét aztán további javításokat.
20 l ?
Oké 2000 cm3 - de ez akkor is nagyon sok. Gumijaid nem laposak? Nem fog be a féked menet közben? Jók a kerék csapágyak? 13-15 literes fogyi városban elfogadható ekkora motortól. Persze lábfüggő ezis.
Vagypedig 2.5 V6 24 valve van benne véletlen, ?! Csak nem vetted eddig észre.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.18 szerda, 11:08:11 írta Mikee
»
Naplózva
Andris 1. fordmondeója
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3972 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 18:18:06 »
Idézetet írta: Mikee - 2015.02.18 szerda, 11:06:37
20 l ?
Oké 2000 cm3 - de ez akkor is nagyon sok. Gumijaid nem laposak? Nem fog be a féked menet közben? Jók a kerék csapágyak? 13-15 literes fogyi városban elfogadható ekkora motortól. Persze lábfüggő ezis.
Vagypedig 2.5 V6 24 valve van benne véletlen, ?! Csak nem vetted eddig észre.
Helló Mikee!
Gumi nyomást még nem mértem. Nehogy leeresszem a gumikat , hogy is kell mérni?
Most van új első fékbetét, a hátsó is el van kopva. Csaknem fog a fék be menet közben. Kerékcsapágyakat nem tudom.
Azt észrevettem volna, hogy 2.5 v6 24.
Enyém 2.0 16 szelep.
Naplózva
Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3973 Dátum:
2015.02.20 péntek, 19:56:49 »
Idézetet írta: Andris 1. fordmondeója - 2015.02.19 csütörtök, 18:18:06
Helló Mikee!
Gumi nyomást még nem mértem. Nehogy leeresszem a gumikat , hogy is kell mérni?
Most van új első fékbetét, a hátsó is el van kopva. Csaknem fog a fék be menet közben. Kerékcsapágyakat nem tudom.
Azt észrevettem volna, hogy 2.5 v6 24.
Enyém 2.0 16 szelep.
Benzinkútra elmész, rádugod a tömlőt - megnézed mit mutat. 2.2-2.5 BAR-on még van tapadás (méret függő % gumi függő) attól többet ne nagyon nyomass bele. Kollegám 3.2 BAR-on jár az Opeljével, azt mondja 2 L benzint spórol így. Amennyiben az első kettő fékbetéted zsír új annak be kell kopni - hogy ne érjen hozzá menet közben a tárcsához. Kicsi a valószínűsége ezért lenne többlet fogyi. Hogyan gyorsul a vasad? 3500/min körül mellbe vágó gyorsulás? Azért kérdezem, mert ha nem is megy - akkor más gond van. Motor olajfogyi normális? Nekem is volt olyan mk1-es mondim 2.0 16 v DOHC ami zabált, és nem is ment nem szerettem volna kínlódani vele, plussz papírjai sem volt teljesen rendben - vissza vittem az eladónak, és vissza adta a pénzt.
Naplózva
Andris 1. fordmondeója
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3974 Dátum:
2015.02.21 szombat, 21:39:33 »
Idézetet írta: Mikee - 2015.02.20 péntek, 19:56:49
Benzinkútra elmész, rádugod a tömlőt - megnézed mit mutat. 2.2-2.5 BAR-on még van tapadás (méret függő % gumi függő) attól többet ne nagyon nyomass bele. Kollegám 3.2 BAR-on jár az Opeljével, azt mondja 2 L benzint spórol így. Amennyiben az első kettő fékbetéted zsír új annak be kell kopni - hogy ne érjen hozzá menet közben a tárcsához. Kicsi a valószínűsége ezért lenne többlet fogyi. Hogyan gyorsul a vasad? 3500/min körül mellbe vágó gyorsulás? Azért kérdezem, mert ha nem is megy - akkor más gond van. Motor olajfogyi normális? Nekem is volt olyan mk1-es mondim 2.0 16 v DOHC ami zabált, és nem is ment nem szerettem volna kínlódani vele, plussz papírjai sem volt teljesen rendben - vissza vittem az eladónak, és vissza adta a pénzt.
Megnézem a nyomást is.
Nekem zetec motoros.
Tud gyorsulni általában. Dombnak már jól bőg a motor.
Naplózva
Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3975 Dátum:
2015.02.21 szombat, 22:49:42 »
Idézetet írta: Andris 1. fordmondeója - 2015.02.21 szombat, 21:39:33
Megnézem a nyomást is.
Nekem zetec motoros.
Tud gyorsulni általában. Dombnak már jól bőg a motor.
Ha van erő, akkor nem kopott a motor - tehát nem lehet többlet fogyasztás. Gyertyákat vedd ki, nézd meg milyen állapotban vannak.Enyit tudtam segíteni, majd valaki okosabb ír valamit.
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3976 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 21:29:52 »
Sziasztok!
Vezérműszíjat nehéz cserélni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3977 Dátum:
2015.02.25 szerda, 14:15:15 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.02.22 vasárnap, 21:29:52
Sziasztok!
Vezérműszíjat nehéz cserélni?
Ahogy én láttam/figyeltem, nem egyszerű
.
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3978 Dátum:
2015.02.25 szerda, 17:51:06 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.02.22 vasárnap, 21:29:52
Sziasztok!
Vezérműszíjat nehéz cserélni?
Youtube-on van egy (vagytöbb) video róla. De én sem magam cseréltem, inkább elvittem egy szerelőhöz.
Naplózva
rocky
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3979 Dátum:
2015.02.27 péntek, 18:14:08 »
Idézetet írta: solo - 2009.10.24 szombat, 15:07:50
Sziasztok
Új tag lennék itt közöttetek, sajnos csak a napokban ötlött be, hogy itt kéne segitséget kérnem, mert ahogy elnézem van itt pár rutinos mondeos honfitársam.
A promlémám sajnos nem egyszerü, kb 5 honapja van egy 93" 1,6 benzines mondeom, eleinte tökéletesem ment minden szépen dolgozott a motor, a kasztni kicsit zörgött de az tulélném, a gond a motor körül van, kb 1 honapja elkezdett dadogni, és visszapuffogni a motor ,(régi ladák karburátorja csinálta) majd elvittem egy computer olvasásra, ami sajnos nem segitett, a szaki szerint nem elektromos a probléma ezért nem tudta kiolvasni, majd kimérettem a kábelsort, elvileg az rendben, tettünk bele uj gyertyát, kifujtam contactal a légtömegméröt is, de semmi változás... Mostanra egyre csunyábban dadog és puffog, hirtelen padlogáznál nem pörög fel rendesen, lassu gáznyomásnál szépen ketyeg, valamint fékezésnél leesik az alapjárat, és ingadozik, néha le is áll, ujabban már kanyarban is leállt, kezd veszélyes lenni... és mintha az egyik henger nem is dolgozna néha... most már ott tartok hogy elözni sem merek vele, és emelkedön szinte kinlodás menni vele, ugy puffog és dadog...
Megkérdeztem már pár embert hogy kb merre kéne indulnom, egyik lambdaszondát mondott, másik katalizátort, harmadik computert, negyedik légtömegméröt, stb...
Hozzá tenném nem vagyok vmi nagy zseni autoszerelésben, sajnos nem nagyon értek hozzá
Ha valakinek van valami ötlete esetleg hasonlo tapasztalata, és tudna ajánlani valami olcso megoldást vagy probálkozást, azt nagyon megköszönném, jolenne ha nem kéne kicserélnem 5 - 6 alkatrészt, hogy megjavuljon a vasam!
További jo forumozást mkinek! Tisztelettel : Solo
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3980 Dátum:
2015.02.27 péntek, 18:37:09 »
Idézetet írta: rocky - 2015.02.27 péntek, 18:14:08
Szia!
Először egy fojtószelep tisztítást javasolnék, ha nagyon el van koszolódva.
Reggel hidegen szépen indul, 1500< alapjárat 1-2 másodpercig, utána 1000-1200 ?
Egyébként alapjárat melegen jó?
Gyertyák milyenek?
Üdv:
zsolio
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3981 Dátum:
2015.02.27 péntek, 18:42:00 »
Idézetet írta: rocky - 2015.02.27 péntek, 18:14:08
Sziasztok Smiley
Új tag lennék itt közöttetek, sajnos csak a napokban ötlött be, hogy itt kéne segitséget kérnem, mert ahogy elnézem van itt pár rutinos mondeos honfitársam.
A promlémám sajnos nem egyszerü, kb 5 honapja van egy 93" 1,6 benzines mondeom, eleinte tökéletesem ment minden szépen dolgozott a motor, a kasztni kicsit zörgött de az tulélném, a gond a motor körül van, kb 1 honapja elkezdett dadogni, és visszapuffogni a motor ,(régi ladák karburátorja csinálta) majd elvittem egy computer olvasásra, ami sajnos nem segitett, a szaki szerint nem elektromos a probléma ezért nem tudta kiolvasni, majd kimérettem a kábelsort, elvileg az rendben, tettünk bele uj gyertyát, kifujtam contactal a légtömegméröt is, de semmi változás... Mostanra egyre csunyábban dadog és puffog, hirtelen padlogáznál nem pörög fel rendesen, lassu gáznyomásnál szépen ketyeg, valamint fékezésnél leesik az alapjárat, és ingadozik, néha le is áll, ujabban már kanyarban is leállt, kezd veszélyes lenni... és mintha az egyik henger nem is dolgozna néha... most már ott tartok hogy elözni sem merek vele, és emelkedön szinte kinlodás menni vele, ugy puffog és dadog...
Megkérdeztem már pár embert hogy kb merre kéne indulnom, egyik lambdaszondát mondott, másik katalizátort, harmadik computert, negyedik légtömegméröt, stb...
Hozzá tenném nem vagyok vmi nagy zseni autoszerelésben, sajnos nem nagyon értek hozzá Embarrassed
Ha valakinek van valami ötlete esetleg hasonlo tapasztalata, és tudna ajánlani valami olcso megoldást vagy probálkozást, azt nagyon megköszönném, jolenne ha nem kéne kicserélnem 5 - 6 alkatrészt, hogy megjavuljon a vasam!
További jo forumozást mkinek! Tisztelettel : Solo
Nekem is ugyanez volt már leírtam egy párszor.
Megoldás
1.Gyertyakábel csere - újra nem olyan drága.
2.EGR off - lehúzod a vékony vákumcsövet EGR szelep háta megett
->LOL^ meglátod, ha eljutsz odáig. Van aki "levakolja" anyit jelent elzárod a visszaáramló gáz útját mindenhol.
3.MAF-nak nem kell kontakt spré, óvatosan megtisztítod a melegedő fém szálakat egy puha szőrű ecsettel.(milyen anyagból van? nem tom valszeg valami jó hővezető képességű fém)
4.Lamdba szonda csere - nekem nem kellett - neked lehet kell. Az sem egetverő összeg.
Enyit tudtam segíteni.
A régi problémám/problámáim megoldóttak. Már írtam korábban az elcsöppenő hűtővíz hibámról. Alaposan szemügyre vettem a termosztátot kiderült hajszálrepedés van rajta - mely a gumicső takarásában volt. Cső lehúzása közben el is tört. Tartalékba volt egy ugyanilyen termosztát - beleraktam, és a hidegindítási probléma is megszünt. (majdnem 3 henger-de nem az fura járás) Szóval akinek a hidegindítással vannak bajai cserélje mind kettő hőmérséklet jeladót. Valaki már írta, nekem is megoldotta.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.28 szombat, 12:16:20 írta Mikee
»
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3982 Dátum:
2015.02.28 szombat, 17:19:22 »
Sziasztok!
MA katalizátort cseréltem de a leömlőnél valami nem okés, kifúj, jó hangos lett, kell oda valami tömítés, mert nem volt benne semmi, 2 rugós csavart mennyire kell meghúzni? Valamit elrontottam az biztos, de hogy mit.... köszönöm!
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3983 Dátum:
2015.02.28 szombat, 18:00:12 »
Idézetet írta: Mikee - 2015.02.20 péntek, 19:56:49
Kollegám 3.2 BAR-on jár az Opeljével, azt mondja 2 L benzint spórol így.
Ha ez az opel egy átlagos személyautó súlyú és méretű, akkor életveszélyes a móka a minimális tapadás miatt, főleg ilyenkor télen, plusz kirázza a szuszt belőle, harmadszor meg jó esetben fél liter benzint ha spórol így. Mellesleg egyszer ültem télen havas úton egy olyan kocsiban aminek mint kiderűlt, véletlenül kb. 3,5 barra fújták fel a gumijait a rossz nyomásmérő miatt. A Nagyvárad téri felüljáróról lefele a sor elején befékeztek, mndenki megállt, ő meg blokkoló kerekekkel gyakorlatilag mint a szánkó, felgyorsulva megtolta a sort (igaz, nem volt a járgányban ABS, de volt más is akinek szintén nem, viszont rendben volt a guminyomása).
Feri
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3984 Dátum:
2015.02.28 szombat, 18:06:05 »
Idézetet írta: belphegor - 2015.02.28 szombat, 18:00:12
Ha ez az opel egy átlagos személyautó súlyú és méretű, akkor életveszélyes a móka a minimális tapadás miatt, főleg ilyenkor télen, plusz kirázza a szuszt belőle, harmadszor meg jó esetben fél liter benzint ha spórol így. Mellesleg egyszer ültem télen havas úton egy olyan kocsiban aminek mint kiderűlt, véletlenül kb. 3,5 barra fújták fel a gumijait a rossz nyomásmérő miatt. A Nagyvárad téri felüljáróról lefele a sor elején befékeztek, mndenki megállt, ő meg blokkoló kerekekkel gyakorlatilag mint a szánkó, felgyorsulva megtolta a sort (igaz, nem volt a járgányban ABS, de volt más is akinek szintén nem, viszont rendben volt a guminyomása).
Feri
Én is elmondtam neki mi a szitu ha túlvan fújva a gumi. Ő azt mondta így spórol benzint. Neki így a jó...Én nem mennék 3.0 bar fölé az tuti. Marad a 2.2 - 2.5 bar. Tapadás is egy biztonsági szempont-főleg ahogy írtad télen.
Naplózva
beFORDulok
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3985 Dátum:
2015.03.03 kedd, 11:57:16 »
Sziasztok !
Szintén motor rángatással kapcsolatban kérnék segítséget.
1.6-os benzines mondim hidegen tökéletesen működik és ez alatt a hideg időt értem.
Tehát télen képes vagyok akár 20-30 km-t is autózni tünetmentesen, de ha melegszik az idő vagy netán beköszönt a nyár akkor képes már az indulás pillanatától kezdve rángatni.
Az alapjáratom ingadozik sőt ha bemelegszik a gáz levételekor le is áll a motor.
Kigyorsításkor vagy hirtelen gázadáskor olyan érzés mintha nem kapna elegendő üzemanyagot, vagy szakaszosan nem kapna mert úgy rángat mint egy vadló, majdnem lefejelem néha a szélvédőt.
Konkrétan félelmetes, a párom már nemhogy vezetni nem hajlandó, de már belesem ül.
S E G í T S E T E K !!!!!!!!!!!
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3986 Dátum:
2015.03.03 kedd, 12:40:41 »
Idézetet írta: beFORDulok - 2015.03.03 kedd, 11:57:16
Sziasztok !
Szintén motor rángatással kapcsolatban kérnék segítséget.
1.6-os benzines mondim hidegen tökéletesen működik és ez alatt a hideg időt értem.
Tehát télen képes vagyok akár 20-30 km-t is autózni tünetmentesen, de ha melegszik az idő vagy netán beköszönt a nyár akkor képes már az indulás pillanatától kezdve rángatni.
Az alapjáratom ingadozik sőt ha bemelegszik a gáz levételekor le is áll a motor.
Kigyorsításkor vagy hirtelen gázadáskor olyan érzés mintha nem kapna elegendő üzemanyagot, vagy szakaszosan nem kapna mert úgy rángat mint egy vadló, majdnem lefejelem néha a szélvédőt.
Konkrétan félelmetes, a párom már nemhogy vezetni nem hajlandó, de már belesem ül.
S E G í T S E T E K !!!!!!!!!!!
Nyugi segítünk.
1.Gyertyacsere
2.Gyertyakábel csere
3.EGR szelep kiiktatás
4.MAF szenzor tisztítás
5.Ha ezek után sem lesz jó, LAMBDA szonda csere.
Sok sikert.
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3987 Dátum:
2015.03.03 kedd, 19:05:07 »
EGR szelepnél elég ha csak lehúzom a vákumcsővét?
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3988 Dátum:
2015.03.03 kedd, 22:00:13 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.03 kedd, 19:05:07
EGR szelepnél elég ha csak lehúzom a vákumcsővét?
Nekem is úgy van, már rég óta. Azt mondják idővel ez sem elég. Én megvárom az "idővel" dolgot.
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3989 Dátum:
2015.03.03 kedd, 22:07:17 »
Oks, köszi
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3990 Dátum:
2015.03.03 kedd, 23:17:37 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.03 kedd, 22:07:17
Oks, köszi
Szívesen.
A rugókat Én érzéssel húztam meg, nem kell teljesen össze zárni a rugó réseket hőtágulás miatt.
A leömlőnél kell lennie, egy kör alakú kúpos gyűrűnek. Ami bele illik az öntvény leömlő - és a katalizátor mélyedéseibe. Ez tömítené a réseket, szerintem ezt nem raktad vissza, az furcsa lenne ha nem lett volna benne szétszereléskor.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.03 kedd, 23:30:15 írta Mikee
»
Naplózva
beFORDulok
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3991 Dátum:
2015.03.04 szerda, 18:07:27 »
Idézetet írta: Mikee - 2015.03.03 kedd, 12:40:41
Nyugi segítünk.
1.Gyertyacsere
2.Gyertyakábel csere
3.EGR szelep kiiktatás
4.MAF szenzor tisztítás
5.Ha ezek után sem lesz jó, LAMBDA szonda csere.
Sok sikert.
Naplózva
beFORDulok
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3992 Dátum:
2015.03.04 szerda, 18:13:24 »
Voltam szerelőnél
Egr levakolva
Kábelek jók
gyertya jó
T gumi *** azt cseréltük
Trafó bemérve jó
Alapjáratom tökéletes, sőt üresben ha kell felpörgethetem 5000-res fordulatra.
Ellenben mihelyt elindultam elkezdet dadogni, rángatni mint eddig.
A szerelőm vezérlő egységre gyanakszik, de állítólag nem olcsó sőt drága mert kell hozzá az IMO kód, új kulcs stb.....
Ez létezhet
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3993 Dátum:
2015.03.04 szerda, 18:17:32 »
Idézetet írta: Mikee - 2015.03.03 kedd, 23:17:37
Szívesen.
A rugókat Én érzéssel húztam meg, nem kell teljesen össze zárni a rugó réseket hőtágulás miatt.
A leömlőnél kell lennie, egy kör alakú kúpos gyűrűnek. Ami bele illik az öntvény leömlő - és a katalizátor mélyedéseibe. Ez tömítené a réseket, szerintem ezt nem raktad vissza, az furcsa lenne ha nem lett volna benne szétszereléskor.
Nem volt, most amit kaptam boltban az sem jó nem lehetett összerakni, összeraktam annélkül, de kifuj, tömitőpaszta esetleg jó lenne?
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3994 Dátum:
2015.03.04 szerda, 18:45:15 »
Idézetet írta: beFORDulok - 2015.03.04 szerda, 18:13:24
Voltam szerelőnél
Egr levakolva
Kábelek jók
gyertya jó
T gumi *** azt cseréltük
Trafó bemérve jó
Alapjáratom tökéletes, sőt üresben ha kell felpörgethetem 5000-res fordulatra.
Ellenben mihelyt elindultam elkezdet dadogni, rángatni mint eddig.
A szerelőm vezérlő egységre gyanakszik, de állítólag nem olcsó sőt drága mert kell hozzá az IMO kód, új kulcs stb.....
Ez létezhet
Vezérlőegység lenne...hmm...nem kizárt keress ilyet bontottan,és a járulékos dolgokat. Szakadás valahol ? Vagy test hiba? Üzemanyag ellátás jó ? Nyomás próbát nézz rajta üzemmeleg motoron.
Vigyázz tűzveszélyes ! Járj el körültekintően!
Nézz át minden kábelt (már amelyikhez hozzáférsz)Jobbat nem tudok. Álltalában az álltalam feljebb leírt megoldás javaslatok segíteni szoktak. Úgylátszik neked nem vált be. Mindenképp írj ide érdekelnek a fejlemények. Sok sikert, remélem sikerül megjavítanod, vagy megjavítattni.
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.04 szerda, 18:17:32
Nem volt, most amit kaptam boltban az sem jó nem lehetett összerakni, összeraktam annélkül, de kifuj, tömitőpaszta esetleg jó lenne?
Bardiauton - a minap kerestem ezt a dolgot. Ott sincs készleten, max rendelni lehet. Szerintem jobban jársz egy bontottal. Kipuf tömítő ideiglenes megoldás lenne de csak lenne - ha nem kéne belőle egy vagonnal. Tehát ez nem lenne ideiglenesen sem jó. Én így gondolom.Nézz szét fórumon, hátha van valakinek bonottan. Vagy olx.hu. Mindenképp írj ide mizu a gépeddel.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.04 szerda, 18:49:20 írta Mikee
»
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3995 Dátum:
2015.03.04 szerda, 19:04:02 »
Idézetet írta: Mikee - 2015.03.04 szerda, 18:45:15
Vezérlőegység lenne...hmm...nem kizárt keress ilyet bontottan,és a járulékos dolgokat. Szakadás valahol ? Vagy test hiba? Üzemanyag ellátás jó ? Nyomás próbát nézz rajta üzemmeleg motoron.
Vigyázz tűzveszélyes ! Járj el körültekintően!
Nézz át minden kábelt (már amelyikhez hozzáférsz)Jobbat nem tudok. Álltalában az álltalam feljebb leírt megoldás javaslatok segíteni szoktak. Úgylátszik neked nem vált be. Mindenképp írj ide érdekelnek a fejlemények. Sok sikert, remélem sikerül megjavítanod, vagy megjavítattni.
Bardiauton - a minap kerestem ezt a dolgot. Ott sincs készleten, max rendelni lehet. Szerintem jobban jársz egy bontottal. Kipuf tömítő ideiglenes megoldás lenne de csak lenne - ha nem kéne belőle egy vagonnal. Tehát ez nem lenne ideiglenesen sem jó. Én így gondolom.Nézz szét fórumon, hátha van valakinek bonottan. Vagy olx.hu. Mindenképp írj ide mizu a gépeddel.
Bárdisat rendeltem, de az nem jó, autószerelőm azt ponta hogy jó lesz a paszta, holnap melo után kipróbálom, ha addig is lenne valakinek ötlete szóljon, köszi idegesit mert annyira kifuj, hogy le is áll a motor, erő az nuku
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3996 Dátum:
2015.03.04 szerda, 19:49:15 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.04 szerda, 19:04:02
Bárdisat rendeltem, de az nem jó, autószerelőm azt ponta hogy jó lesz a paszta, holnap melo után kipróbálom, ha addig is lenne valakinek ötlete szóljon, köszi idegesit mert annyira kifuj, hogy le is áll a motor, erő az nuku
szia!
4. MAF szenzor takarítás
Megcsináltátok?
Ha az alapjárati motor csatiját meleg motornál alapjáraton széthúzod, leáll?
zsolio
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3997 Dátum:
2015.03.04 szerda, 20:39:00 »
Idézetet írta: beFORDulok - 2015.03.04 szerda, 18:13:24
Voltam szerelőnél
Egr levakolva
Kábelek jók
gyertya jó
T gumi *** azt cseréltük
Trafó bemérve jó
Alapjáratom tökéletes, sőt üresben ha kell felpörgethetem 5000-res fordulatra.
Ellenben mihelyt elindultam elkezdet dadogni, rángatni mint eddig.
A szerelőm vezérlő egységre gyanakszik, de állítólag nem olcsó sőt drága mert kell hozzá az IMO kód, új kulcs stb.....
Ez létezhet
Biztos, hogy jók a gyertyák és kábeleik? Mennyi km és idő van bennük?
Ahogy írod, hogy terhelésre rakoncátlankodik, nekem nagyon úgy tűnik, hogy átüt a kábel v. gyertya - de hangsúlyozom, nem vagyok szerelő.
Újratanítás volt?
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3998 Dátum:
2015.03.04 szerda, 21:16:01 »
Idézetet írta: majki85 - 2015.03.04 szerda, 19:04:02
Bárdisat rendeltem, de az nem jó, autószerelőm azt ponta hogy jó lesz a paszta, holnap melo után kipróbálom, ha addig is lenne valakinek ötlete szóljon, köszi idegesit mert annyira kifuj, hogy le is áll a motor, erő az nuku
Szia!
Melyik motorral szerelt az autód?
Neked az a kipufogó tömítés kell, amelyiken nincs a csavarnak lyuk. pl. ilyen
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P1303&cMegnNr=2609
Van a Bárdinál is.
Naplózva
majki85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3999 Dátum:
2015.03.04 szerda, 21:19:32 »
Idézetet írta: zsolio - 2015.03.04 szerda, 21:16:01
Szia!
Melyik motorral szerelt az autód?
Neked az a kipufogó tömítés kell, amelyiken nincs a csavarnak lyuk. pl. ilyen
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P1303&cMegnNr=2609
Van a Bárdinál is.
Szia!
1.8benzin dohc motor 1993
Bárdinál 1900ftosat kaptam, kúpus fémszálas kerek, de azzal sehogy sem sikerült összerakni
Naplózva
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ