Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:11:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1677650 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2010.03.24 szerda, 21:48:06 »

Szeva!

Nekem is volt hasonló problémám. Én a gyújtás kábeleivel kezdtem a cserélgetést miután bemérték, hogy az egyik henger néha kihagy. Vettem 15-ért kábeleket de a probléma nem szűnt meg. Véletlenül vettem észre, hogy az egyik gyertyán hajszálrepedés volt. Ha a kölcsöncuccokkal is csinálja, koszos kézzel dörzsöld meg a gyertyák kerámiatestét....hátha. Nem tudom milyen régi a gyertyakábeled, de a gumicsövét ha meghajlítod és repedés van rajta akkor szerintem csere mert néha-néha áthúzhat a hengerfejhez és ugyan ilyen tüneteket produkál. Csinálhat még ilyet a légtömegmérő 2 érzékelője is ha koszosak vagy olajosak. Finom szőrű kis ecsettel meg tudod pucolni őket. Jókat integet2

Köszönöm, ez hasznos volt, megjegyzem.
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 19:18:17 »

Na! Kicseréltük a trafót. Még mindig rángat. Asszony használja az autót, most mondja, hogy benzinnel is ránt. 3 éve cseréltem a lambdaszondát. Lehet, hogy ennyit bírt? Egyébként azon agyalok, holnap délután elviszem hibakód kiolvasásra, a közeli Ford szervizbe.
Naplózva
Fecamester
Vendég
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:34:46 »

Na! Kicseréltük a trafót. Még mindig rángat. Asszony használja az autót, most mondja, hogy benzinnel is ránt. 3 éve cseréltem a lambdaszondát. Lehet, hogy ennyit bírt? Egyébként azon agyalok, holnap délután elviszem hibakód kiolvasásra, a közeli Ford szervizbe.

Hi.
Szerintem érdemes lenne utánna nézni néhány általam elmített dolognak. Nem hinném hogy a szondával lenne baj. Üdv.
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 22:05:11 »

Hi.
Szerintem érdemes lenne utánna nézni néhány általam elmített dolognak. Nem hinném hogy a szondával lenne baj. Üdv.

Hát igen. Nem adom fel. Nekem is van most egy tippem, holnap ki is próbálom. Majd úgyis írok róla. Trafó kipipálva. Már csak 4200000 dolog miatt rángathat. Szűkül a kör.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2010.03.26 péntek, 13:32:55 »

Hát igen. Nem adom fel. Nekem is van most egy tippem, holnap ki is próbálom. Majd úgyis írok róla. Trafó kipipálva. Már csak 4200000 dolog miatt rángathat. Szűkül a kör.

a szonda miatt nem rángathat, a lusta szonda csak a túldúsítást és emiatt túlfogyasztást és teljesítménycsökkenést okoz, melyet csak akkor lehet érzékelni, ha az új szonda bekerült
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2010.03.26 péntek, 13:39:15 »

fojtószelep potit is ki kellene mérni
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2010.03.26 péntek, 20:12:43 »

a szonda miatt nem rángathat, a lusta szonda csak a túldúsítást és emiatt túlfogyasztást és teljesítménycsökkenést okoz, melyet csak akkor lehet érzékelni, ha az új szonda bekerült
nana....nálam utoljára minden volt....tudtommal ha még müxik a szonda de hol jó,hol nem jó,akkor is lehet  motorrángatás.Nekem hidegen jó volt,de ahogy bemelegedett,akkor jött elő,hogy lassításnál rángatott,gyorsításnál rángatott,padlón meg hol jó volt,hol nem.Ha beázik a csati akkor is (bár mostanában nem játszik...)  produkálhat ilyet.De yooccoo-nak is igaza van,a potméter hibái közt is le van írva a rángatás.
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2010.03.26 péntek, 23:54:58 »

nana....nálam utoljára minden volt....tudtommal ha még müxik a szonda de hol jó,hol nem jó,akkor is lehet  motorrángatás.Nekem hidegen jó volt,de ahogy bemelegedett,akkor jött elő,hogy lassításnál rángatott,gyorsításnál rángatott,padlón meg hol jó volt,hol nem.Ha beázik a csati akkor is (bár mostanában nem játszik...)  produkálhat ilyet.De yooccoo-nak is igaza van,a potméter hibái közt is le van írva a rángatás.
Voltam diagnosztikán. Majd leeírom bővebben is, de *** is lesz benne. Szóval, nem talált hibát, csak megkérdezte, tényleg az előre kalibráltnál, magasabb oktánszámú üzemanyagot kap a motor? Igen, a gáz miatt. De feltettük CO gépre is, hogy lambda, vagy katalizátor? A katalizátor jó, de a lambdaszonda olyan magas értéket mutatott, hogy kiakadt a gép. Most azt kap. Végül is kibírt 3 évet, és 60000 km-et. Van akinek ennyit se bírt.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2010.03.27 szombat, 08:13:28 »

Voltam diagnosztikán. Majd leeírom bővebben is, de *** is lesz benne. Szóval, nem talált hibát, csak megkérdezte, tényleg az előre kalibráltnál, magasabb oktánszámú üzemanyagot kap a motor? Igen, a gáz miatt. De feltettük CO gépre is, hogy lambda, vagy katalizátor? A katalizátor jó, de a lambdaszonda olyan magas értéket mutatott, hogy kiakadt a gép. Most azt kap. Végül is kibírt 3 évet, és 60000 km-et. Van akinek ennyit se bírt.
nekem az előző univ. volt,de nem ebbe,hanem kisebb motorhoz való.Használtan vettem ( 3 állásban kapcsolható,tuning szonda ) az előző autómban szolgált.Összetörtem,átkerült a mostaniba.Effektíve olyan 50-60e km-t futott nálam,előtte nem tudom.A sok városi úttól az érzékelő tetején eldugultak a lyukak és meghalt...az elektronikáját kimentettem,de végül nem tettem be a mostaniba.Amit most beleraktam univ. NTK szonda (ugyanaz,mint a gyári de a Ford logó nincs beleütve....mínusz 30e ft...) ,nem a legdrágább,de mint NTK szerintem nemigen lesz rá panaszom (a bosch egy ezressel lett volna drágább,de végül ezt választottam,az NGK gyertyákat sokan dícsérik,ez meg a szondagyártó cégük) Nekem novemberben volt zk-m (rá***tam...) és ott nem tudott produkálni stabil jelet se alapjáraton,se emelt fordulaton.MEgfizettem az árát  januárban a 60l-300 (350) km fogyasztással....akkor lett kuka és kapta az újat.Visszajött az erő,megszűnt a rángatás,stabil lett az alapjárat és a fogyi lejjebb ment a 11 (ritkán)-12-13 lityóra ami nálam már maga a szupergyönyör.Most elkezdtem etanolozni,semmi gondom nincs,a fele-fele helyett folyamatosan növelve most 40-60%-ban járok az etanol javára átalakítás nélkül.Miért írom ezt?Mert ha a szonda jelétől függ a dúsítás és ha nem jó...akkor vissza az elejére...ez meg  etanolnál fontosabb mint a benzines üzemnél a kisebb hőérték miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.27 szombat, 08:23:50 írta misi107 » Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2010.03.31 szerda, 09:47:13 »

Szíjat hány ezer kilométer után cserélünk. Nekem mindig 50ezer van a fejemben, de mindig hallok 90-et is. Melyik igaz?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2010.03.31 szerda, 11:36:13 »

Szíjat hány ezer kilométer után cserélünk. Nekem mindig 50ezer van a fejemben, de mindig hallok 90-et is. Melyik igaz?
melyiket?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2010.03.31 szerda, 12:36:36 »

Szíjat hány ezer kilométer után cserélünk. Nekem mindig 50ezer van a fejemben, de mindig hallok 90-et is. Melyik igaz?

vedd le a szíjfedelet, mert gondolom a vezérműszíjra gondolsz, és nézd meg a szíj állapotát

nekem az elmúlt ősszel kezdett kelepelni a vízpumpa, és akkor kiderült,hogy a nemrég cserélt szíj tropára ment, kilométert azért nem mondok, mert szerintem nem cserélték ki a szíjat
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2010.03.31 szerda, 12:58:46 »

melyiket?
Vezérműszíjat. 49000km-et futott, ami most van. Görgőkkel együtt cseréltem.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2010.03.31 szerda, 14:07:49 »

Hi!
Haynes könyv 60e mérföldet mond.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2010.03.31 szerda, 14:50:41 »

Hi!
Haynes könyv 60e mérföldet mond.
nekem is olyan 80e km rémlik.az meg majdnem 96e...
Naplózva
Fecamester
Vendég
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2010.03.31 szerda, 15:15:49 »

Szíjat hány ezer kilométer után cserélünk. Nekem mindig 50ezer van a fejemben, de mindig hallok 90-et is. Melyik igaz?

Hi. Van egy szerviz programom és abban a vezérműszíjra és a görgőkre is 90-ezer kilométert ír. A könyvben is ennyi van írva. Üdv.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2010.03.31 szerda, 15:27:37 »

Hi. Van egy szerviz programom és abban a vezérműszíjra és a görgőkre is 90-ezer kilométert ír. A könyvben is ennyi van írva. Üdv.
a mostani motorom eddig 3 készletet fogyasztott el...és mentem vele 30e km-t...talán még annyit se...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2010.03.31 szerda, 15:31:48 »

a mostani motorom eddig 3 készletet fogyasztott el...és mentem vele 30e km-t...talán még annyit se...
ez nem a leírás hibája  hehe hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2010.03.31 szerda, 16:42:56 »

ez nem a leírás hibája  hehe hehe
igaz...de nem is írtam.... wave
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2010.03.31 szerda, 17:50:06 »

a mostani motorom eddig 3 készletet fogyasztott el...és mentem vele 30e km-t...talán még annyit se...

még mindig jobb, mint ha a szelepeket fogyasztotta volna el a motrod
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2010.03.31 szerda, 18:27:25 »

Vezérműszíjat. 49000km-et futott, ami most van. Görgőkkel együtt cseréltem.

Én 60e-nél kicseréltem...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 01:53:25 »

még mindig jobb, mint ha a szelepeket fogyasztotta volna el a motrod
igaz...de nem is a motor hibája miatt lett cserélve...egyszer,amikor megvettem le lett cserélve csak a szíj...aztán kompletten minden...összetörtem,állt egy évet....utána átkerült a motor a mostaniba és megint cseréltem rajta mindent....a két vezetőgörgő megvan még,be sincsenek kopva,mentek kb. 300 km-t....
Naplózva
Petike80
Vendég
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2010.04.03 szombat, 17:11:55 »

Üdv!
1995, 1.8 benz... keresek vízhűtőt,hengerfejet ill. manuális váltót, vagy komplett "cuccost"!!!
S.O.S!
Köszönet!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 20:49:32 »

Üdv!
1995, 1.8 benz... keresek vízhűtőt,hengerfejet ill. manuális váltót, vagy komplett "cuccost"!!!
S.O.S!
Köszönet!
szundit keresd meg!nála minden lesz.
Naplózva
scorpio01
Vendég
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2010.04.06 kedd, 11:54:48 »

Üdv mindenkinek!Én még nagyon új vagyok a fórumon a mondeomat sem rég vettem gyakorlatilag egy iszonyu hánytatott sorsú 2,0 16v DOHC teljes csupaszítás után apránként rakosgatom össze ahogy az anyagiak engedik,lenne egy nagy problémám! szomoru1 hengerfej teljes felújítás után nem találok semmilyen jelzést se a főtengely se a vezérműtengelyek környékén estleg valaki ha tudna segíteni nagyon hálás lennék előre is nagyon köszönöm! worship
Üdv!Zoli
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2010.04.06 kedd, 20:27:15 »

V
Sziasztok!
Van valakinek arra ötlete, hogy a motor alapjárata hidegen miért ingadozhat 1000-1500 között? Ahogy melegszik akkor úgy áll be kb 900ra.
És miért lehet az hogy hirtelen adok neki gázt kb negyed másodpercre visszaesik a fordulat és utána kezd csak ismételten emelkedni?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2010.04.06 kedd, 20:40:35 »

V
Sziasztok!
Van valakinek arra ötlete, hogy a motor alapjárata hidegen miért ingadozhat 1000-1500 között? Ahogy melegszik akkor úgy áll be kb 900ra.
És miért lehet az hogy hirtelen adok neki gázt kb negyed másodpercre visszaesik a fordulat és utána kezd csak ismételten emelkedni?
az alapjáratos cikket olvasd el!meg fogod találni a választ a kérdésedre.
Naplózva
Fecamester
Vendég
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2010.04.06 kedd, 20:41:07 »

Üdv mindenkinek!Én még nagyon új vagyok a fórumon a mondeomat sem rég vettem gyakorlatilag egy iszonyu hánytatott sorsú 2,0 16v DOHC teljes csupaszítás után apránként rakosgatom össze ahogy az anyagiak engedik,lenne egy nagy problémám! szomoru1 hengerfej teljes felújítás után nem találok semmilyen jelzést se a főtengely se a vezérműtengelyek környékén estleg valaki ha tudna segíteni nagyon hálás lennék előre is nagyon köszönöm! worship
Üdv!Zoli

Szia.

Ha a vezérlés beállításához tartozó jelzéseket kérded, akkor azokat a főtengely hosszbordás szíj tárcsán, az olaj teknőn és a 2 vezérműtengely végein találod. Én könyv alapján beállítottam magam, emlékszem mindenre mert nem rég csináltam én is, de gondolom tudod, hogy ez inkább szervizes meló. Ha kell leírom amennyire le tudom, hogy mi a menete és mire kell figyelni és milyen szerszámok kellenek hozzá (pl.:vezérműtengely fémvonalzó), felső holtpont beállítása a főtengelyen, felső holtpont a v.tengelyeken. Képek és pontos szerviz utasítások nekem megvannak.Üdv. Jókat!!
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 11:06:57 »

Lenne egy olyan problémám, hogy a benzin vissazjelzőm indítás után az empty alá esik be és így fogalmam sincs mennyi lehet benne, csak az aws-ből és a compiból tudom h lassan üres. Van valakinek erre ötlete, hogy merre keressem a hiba forrását?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 19:18:49 »

Lenne egy olyan problémám, hogy a benzin vissazjelzőm indítás után az empty alá esik be és így fogalmam sincs mennyi lehet benne, csak az aws-ből és a compiból tudom h lassan üres. Van valakinek erre ötlete, hogy merre keressem a hiba forrását?
szivattyú környékén keresgélj.csatlakozó v. maga jeladó lehet rossz.sajnos csak szivattyúval együtt lehet cserélni.A vezeték is lehet szakadt v. szimplán rossz a mutató (tekercs van benne,az is lehet rossz)
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #680 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:38:15 »

szivattyú környékén keresgélj.csatlakozó v. maga jeladó lehet rossz.sajnos csak szivattyúval együtt lehet cserélni.A vezeték is lehet szakadt v. szimplán rossz a mutató (tekercs van benne,az is lehet rossz)
Lehet hogy a mutató rossz, mert álló napon felmegy közel negyed tankig, de ha ráadom agyújtást az epty alá esik be Huh?
Naplózva
Fecamester
Vendég
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:44:22 »

Lehet hogy a mutató rossz, mert álló napon felmegy közel negyed tankig, de ha ráadom agyújtást az epty alá esik be Huh?

Hi.
 
Gyújtás nélkül nekem is mindig felkúszik kicsit (benzin mennyiség függő, hogy meddig). Szerintem az nem hiba. Lehet, hogy csak a hátsó ülés alatt az érintkezővel van gond.....   Jókat!
Naplózva
Petya13
Vendég
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:45:34 »

Helló mindenkinek!
Az én morgómedvém sem tökéletes/melyik autó az?/,hidegen rángat a motor,/1.8i/,ahogy megyek vele csak gyorsításnál csinálja és csak kb:2-3km-ig,utána abbahagyja.Gondoltam a:Maf szenzorra,lambda szondára/Isten tudja mikori/,vagy vmi más a probléma, nemtom.Ötlet vkinek?
Üdv:petya13.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:53:49 »

Lehet hogy a mutató rossz, mert álló napon felmegy közel negyed tankig, de ha ráadom agyújtást az epty alá esik be Huh?
általában fordítva kellene lennie...alaphelyzetben leveszed a gyújtást lemegy a mutató majd gyújtásráadáskor felmegy.szerintem a jeladót nézd meg,de a mutató is gyanús.ha netalán van donor autód,akkor cseréld ki,nem kell az egész műszeregységet,elég csak a szintmutatót.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2010.04.09 péntek, 11:23:41 »

Hehe, de érdekes. Akkor még egy dolog, amiben az én autóm különbözik a többitől.
Ugyanis nálam a benzinszint mutató mindig mutatja a szintet. Akár állóhelyzetben, akár gyújtáson, akár üzem közben. A Lada csinálta azt, hogy gyújtás nélkül nem mutat semmit, ráadás után pedig beállt a mutató.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2010.04.09 péntek, 11:45:39 »

enyém se megy le 0-ra, csak mondjuk egy osztással kerül lejjebb
Naplózva
scorpio01
Vendég
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2010.04.09 péntek, 16:32:41 »

Szia.

Ha a vezérlés beállításához tartozó jelzéseket kérded, akkor azokat a főtengely hosszbordás szíj tárcsán, az olaj teknőn és a 2 vezérműtengely végein találod. Én könyv alapján beállítottam magam, emlékszem mindenre mert nem rég csináltam én is, de gondolom tudod, hogy ez inkább szervizes meló. Ha kell leírom amennyire le tudom, hogy mi a menete és mire kell figyelni és milyen szerszámok kellenek hozzá (pl.:vezérműtengely fémvonalzó), felső holtpont beállítása a főtengelyen, felső holtpont a v.tengelyeken. Képek és pontos szerviz utasítások nekem megvannak.Üdv. Jókat!!
Üdv!
Nagyon megköszönném ha letudnád írni és képeket estleg mellékelni én villamossági szerelő lennék megpróbálok segíteni mindenkinek akinek csak tudok aránylag ismerem a fordokat ez elött egy scorpi békám volt abban is volt egy pár érdekes dolog szinte átvezetékeltem az egész autót szóval ha bármi elektromos gond van amivel nem boldogulsz ha tudok akkor segítek szívesen bár ahogy nézegetem a fórumot még van mit tanulnom tőletek wave
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2010.04.09 péntek, 17:57:58 »

Hehe, de érdekes. Akkor még egy dolog, amiben az én autóm különbözik a többitől.
Ugyanis nálam a benzinszint mutató mindig mutatja a szintet. Akár állóhelyzetben, akár gyújtáson, akár üzem közben. A Lada csinálta azt, hogy gyújtás nélkül nem mutat semmit, ráadás után pedig beállt a mutató.

az enyém is pontosan így működik
igaz, baromi pontatlanul, teletank után országúton 100km-ig meg sem moccan, majd hirtelen elkezd fogyni a benzin, ezért utazásokkor bent figyel egy 12 literes kanna
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #688 Dátum: 2010.04.09 péntek, 18:33:28 »

Üdv!
Nagyon megköszönném ha letudnád írni és képeket estleg mellékelni én villamossági szerelő lennék megpróbálok segíteni mindenkinek akinek csak tudok aránylag ismerem a fordokat ez elött egy scorpi békám volt abban is volt egy pár érdekes dolog szinte átvezetékeltem az egész autót szóval ha bármi elektromos gond van amivel nem boldogulsz ha tudok akkor segítek szívesen bár ahogy nézegetem a fórumot még van mit tanulnom tőletek wave
akkor szavadon foglak!
szitu: a vízhőfokmérő és fordulatszámmérő rossz kb. 2 éve.Illetve nem rossz,csak nem jó...a hőjeladó:héha beáll középre,néha el se indul,néha csak n-ig stb...jeladó cserélve,mutató cserélve kábelköteg cserélve...és semmi változás...
ford. mérő...ugyanaz..jeladó,műszer,kábel cserélve,de 4e felett elkezd ugrálni...a motornak semmi gondja,csak a mérő nem mér...
A két vezeték egy ágon megy (hőfok és ford.)de mivel már minden cserélve volt,ami hozzájuk tartozik,mégsincs változás...ja,semmi előzmény nem volt,a kettő együtt kezdett így vacakolni...
?
Az autó illetve a motor tökéletes,semmi gond csak ezek...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2010.04.09 péntek, 18:34:45 »

Hehe, de érdekes. Akkor még egy dolog, amiben az én autóm különbözik a többitől.
Ugyanis nálam a benzinszint mutató mindig mutatja a szintet. Akár állóhelyzetben, akár gyújtáson, akár üzem közben. A Lada csinálta azt, hogy gyújtás nélkül nem mutat semmit, ráadás után pedig beállt a mutató.
naja,csak aztán nehogy kóboráram miatt mutassa... wave
Naplózva
Petya13
Vendég
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2010.04.09 péntek, 18:38:41 »

Nekem többször volt már olyan,hogy a piros jelet is elhagyta a mutató,így autóztam vele a benyakútig és kibírta .Sztem már csak benzingőzzel mentem odáig. taps
A kanna nekem is bevált módszer,szinte mindíg ott van a csomiban,hátha vár rám 1 kis séta.Benzin azért nincs benne mer'azt úgyis elautóznám.Így hát marad a séta,ha kifogy a tank.
Naplózva
scorpio01
Vendég
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2010.04.10 szombat, 14:22:56 »

akkor szavadon foglak!
szitu: a vízhőfokmérő és fordulatszámmérő rossz kb. 2 éve.Illetve nem rossz,csak nem jó...a hőjeladó:héha beáll középre,néha el se indul,néha csak n-ig stb...jeladó cserélve,mutató cserélve kábelköteg cserélve...és semmi változás...
ford. mérő...ugyanaz..jeladó,műszer,kábel cserélve,de 4e felett elkezd ugrálni...a motornak semmi gondja,csak a mérő nem mér...
A két vezeték egy ágon megy (hőfok és ford.)de mivel már minden cserélve volt,ami hozzájuk tartozik,mégsincs változás...ja,semmi előzmény nem volt,a kettő együtt kezdett így vacakolni...
?
Az autó illetve a motor tökéletes,semmi gond csak ezek...
Üdv!
Nem tudom a motorvezérlő /computer/van-e vmi köze esetleg ezt még át lehetne nézni de szerintem mint Írtad egy ágon futnak valahol vmilyen test probléma a műszeregységben vagy környékén és "egymáson keresztül testelődnek" mint amikor fékezel és irányjelzőzöl a villogóval halványan villog a fék lámpa is ezek test problémák általában /kontakt hiba/ szerintem ezt nézd át rengeteg test van a motortérben is és a fűlkében egyaránt lehet,hogy a kábelvég a helyén va csak oxidált vagy fellazult!
Üdv! 

Naplózva
scorpio01
Vendég
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2010.04.10 szombat, 14:44:15 »

Üdv!
Nem tudom ki tud esetleg segíteni szükségem lenne egy pár aproságra az egyik ilyen a bal első ajto külső zborítása amivel fel lehet fogatni az ajtóhoz az egész zárszerkezetett a másik 4 ajtós sedánba az összes csomagtér takaróelem és trepni meg egy motortartóbak ami a váltót alulról rögzíti a kasztnihoz a váltó rudazat környékén ja maradt egy pár apróságom 95-ös 1,8 16v dohc kombiból a belsejéért vettem meg ha kell vmi írjatok!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2010.04.10 szombat, 14:49:11 »

Üdv!
Nem tudom ki tud esetleg segíteni szükségem lenne egy pár aproságra az egyik ilyen a bal első ajto külső zborítása amivel fel lehet fogatni az ajtóhoz az egész zárszerkezetett a másik 4 ajtós sedánba az összes csomagtér takaróelem és trepni meg egy motortartóbak ami a váltót alulról rögzíti a kasztnihoz a váltó rudazat környékén ja maradt egy pár apróságom 95-ös 1,8 16v dohc kombiból a belsejéért vettem meg ha kell vmi írjatok!
esetleg válaszolni akartál csak lemaradt?
Naplózva
Fecamester
Vendég
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2010.04.10 szombat, 22:04:32 »

Üdv!
Nagyon megköszönném ha letudnád írni és képeket estleg mellékelni én villamossági szerelő lennék megpróbálok segíteni mindenkinek akinek csak tudok aránylag ismerem a fordokat ez elött egy scorpi békám volt abban is volt egy pár érdekes dolog szinte átvezetékeltem az egész autót szóval ha bármi elektromos gond van amivel nem boldogulsz ha tudok akkor segítek szívesen bár ahogy nézegetem a fórumot még van mit tanulnom tőletek wave

Hi.

Képet saja egyenlőre nem tudok küldeni mert nem tudok szkennelni, de megoldom majd valahogy.
A vezérlés beállítása a következő: jobb első kereket leveszed és alul a hosszbordás szíj tárcsa burkolatát leveszed. A tárcsán van 2 jelzés. Elég apró jelek......... Az élén vannak, neked a 2-es számú jel kell. A 2-es jel az autó eleje felé van ha a tárcsa úgy áll hogy a jelek a legközelebb állnak a földhöz, tehát ha szemből nézed és lent vannak, akkor a jobb oldali. Az olajteknőn is van egy jel közvetlenül a tárcsa mellett egy lekerekített hegyű háromszög alakú. A 2-es jelet ahhoz kell állítani. Majd rajzolok képet és elküldöm, hogy pontosan hogy kell állnia. Tehát a tárcsát odatekered az óramutató járásával megegyező irányban.Leszeded a vezérműszíj burkolatát a szeleptető mellett és a bal oldaláról is kiveszed a burkolatot. Leveszed a szelep tetőt és a vezérműtengelyek végein van 1-1 rés.Azoknak a réseknek egymáshoz képest szimmetrikusan kell állni és szerezned kell egy oda beférő fém vonalzót.(Én gyártottam magamnak, pontosan kell a résekbe illeszkednie, úgy hogy a vonalzó alsó és a hengerfej felső síkja pontosan illeszkedjen és ügyelj arra, hogy a vonalzó ne karcolja meg a hengerfej felső síkját mert tömítési gondok lehetnek) Ha nem tudod betenni akkor a főtengely hosszbordás szíj tárcsáján egy teljes fordulatot kell tekerni, a tárcsán lévő jeleket ekkor még figyelmen kívül kell hagyni, a lényeg, hogy a vonalzó bekerüljön a v.tengelyek nútjaiba. Ha bent van a vonalzó akkor lent megnézed a tárcsát hogy jelen van e és ha igen akkor igazából nincs mit állítani. Ha nincs jelen akkor fellazítod a vezérműtengely 2 fogaskerekét asszem t55 jelzésű belső torx kulccsal de ellent kell tartani a fogaskeréken mert eltörheted a tengelyt. Úgy emlékszem 90Nm van meghúzva. Ha sikerült fellazítani a csavarokat akkor lent a tárcsát jelre tekered, ekkor a fogaskerekek anélkül fordulnak el, hogy a tengelyeket megforgatnák. Ha minden jelen van, meghúzhatod a fogaskerekek csavarjait és kiveheted a fém vonalzót. 2 fordulatot tekerj a főtengely tárcsáján, hogy a vezérmű tengelyek újra a felső holtpontba érkezzenek és próbáld újra beilleszteni a fém vonalzót.Ha erőlködés nélkül a helyére csúszik győztél. Ha nem akkor újra kell csinálni mindent. A vezérműszíjnak megfelelő feszességűnek kell lennie és nem kell levenni vagy kilazítani. Ha minden kész van visszateszed a szeleptetőt és sokszor megforgatod "kézzel" a motort és figyelsz, hogy nincs e akadás vagy furcsa hang. Ha minden ok indíthatsz. Érdemes ilyenkor újra tanítani a vezérlő modult. Ha kíváncsi vagy, hogy később elkúszik-e a beállítás akkor a fogaskerekeket megjelölöd a tengelyek felső holtpontjánál és akkor már csak a szíj és az alsó tárcsa burkolatát kell levenned hogy lásd, hogy állnak a tengelyek a lenti tárcsához képest. Szükséged lesz még egy csőkulcsra ha valamelyik tengelyt kézzel kell elfordítani, hogy beférjen a vonalzó. Van a programban kép ezekről de nem engedi kimásolni.....ha van a profilodon e-mail cím akkor lefirkantom és átküldöm. Remélem érthető ahogy leírtam ha valamit nem értesz kérdezz nyugodtan.
Üdv.!
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.11 vasárnap, 17:33:50 írta Fecamester » Naplózva
scorpio01
Vendég
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 09:51:21 »

Hi.

Képet saja egyenlőre nem tudok küldeni mert nem tudok szkennelni, de megoldom majd valahogy.
A vezérlés beállítása a következő: jobb első kereket leveszed és alul a hosszbordás szíj tárcsa burkolatát leveszed. A tárcsán van 2 jelzés. Elég apró jelek......... Az élén vannak, neked a 2-es számú jel kell. A 2-es jel az autó eleje felé van ha a tárcsa úgy áll hogy a jelek a legközelebb állnak a földhöz, tehát ha szemből nézed és lent vannak, akkor a jobb oldali. Az olajteknőn is van egy jel közvetlenül a tárcsa mellett egy lekerekített hegyű háromszög alakú. A 2-es jelet ahhoz kell állítani. Majd rajzolok képet és elküldöm, hogy pontosan hogy kell állnia. Tehát a tárcsát odatekered az óramutató járásával megegyező irányban.Leszeded a vezérműszíj burkolatát a szeleptető mellett és a bal oldaláról is kiveszed a burkolatot. Leveszed a szelep tetőt és a vezérműtengelyek végein van 1-1 rés.Azoknak a réseknek egymáshoz képest szimmetrikusan kell állni és szerezned kell egy oda beférő fém vonalzót.(Én gyártottam magamnak, pontosan kell a résekbe illeszkednie, úgy hogy a vonalzó alsó és a hengerfej felső síkja pontosan illeszkedjen és ügyelj arra, hogy a vonalzó ne karcolja meg a hengerfej felső síkját mert tömítési gondok lehetnek) Ha nem tudod betenni akkor a főtengely hosszbordás szíj tárcsáján egy teljes fordulatot kell tekerni, a tárcsán lévő jeleket ekkor még figyelmen kívül kell hagyni, a lényeg, hogy a vonalzó bekerüljön a v.tengelyek nútjaiba. Ha bent van a vonalzó akkor lent megnézed a tárcsát hogy jelen van e és ha igen akkor igazából nincs mit állítani. Ha nincs jelen akkor fellazítod a vezérműtengely 2 fogaskerekét asszem t55 jelzésű belső torx kulccsal de ellent kell tartani a fogaskeréken mert eltörheted a tengelyt. Úgy emlékszem 90Nm van meghúzva. Ha sikerült fellazítani a csavarokat akkor lent a tárcsát jelre tekered, ekkor a fogaskerekek anélkül fordulnak el, hogy a tengelyeket megforgatnák. Ha minden jelen van, meghúzhatod a fogaskerekek csavarjait és kiveheted a fém vonalzót. 2 fordulatot tekerj a főtengely tárcsáján, hogy a vezérmű tengelyek újra a felső holtpontba érkezzenek és próbáld újra beilleszteni a fém vonalzót.Ha erőlködés nélkül a helyére csúszik győztél. Ha nem akkor újra kell csinálni mindent. A vezérműszíjnak megfelelő feszességűnek kell lennie és nem kell levenni vagy kilazítani. Ha minden kész van visszateszed a szeleptetőt és sokszor megforgatod "kézzel" a motort és figyelsz, hogy nincs e akadás vagy furcsa hang. Ha minden ok indíthatsz. Érdemes ilyenkor újra tanítani a vezérlő modult. Ha kíváncsi vagy, hogy később elkúszik-e a beállítás akkor a fogaskerekeket megjelölöd a tengelyek felső holtpontjánál és akkor már csak a szíj és az alsó tárcsa burkolatát kell levenned hogy lásd, hogy állnak a tengelyek a lenti tárcsához képest. Szükséged lesz még egy csőkulcsra ha valamelyik tengelyt kézzel kell elfordítani, hogy beférjen a vonalzó. Van a programban kép ezekről de nem engedi kimásolni.....ha van a profilodon e-mail cím akkor lefirkantom és átküldöm. Remélem érthető ahogy leírtam ha valamit nem értesz kérdezz nyugodtan.
Üdv.!
Nagyon köszönöm szuperjól leírtad minden érthető mégegyszer hállásan köszönöm! worship
Naplózva
Fecamester
Vendég
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 13:08:28 »

Üdv mindenkinek!Én még nagyon új vagyok a fórumon a mondeomat sem rég vettem gyakorlatilag egy iszonyu hánytatott sorsú 2,0 16v DOHC teljes csupaszítás után apránként rakosgatom össze ahogy az anyagiak engedik,lenne egy nagy problémám! szomoru1 hengerfej teljes felújítás után nem találok semmilyen jelzést se a főtengely se a vezérműtengelyek környékén estleg valaki ha tudna segíteni nagyon hálás lennék előre is nagyon köszönöm! worship
Üdv!Zoli

Nincs mit, majd értesíts, hogy ment a beállítás.Jókat wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:19:00 »

... Van a programban kép ezekről de nem engedi kimásolni.....ha
Szia!
A 'Print Screen' sem működik?
Naplózva
csaba48
Vendég
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:32:35 »

Szia!
A 'Print Screen' sem működik?
Szia Gabi!

Küldtem pü.-t.
Naplózva
Fecamester
Vendég
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:13:34 »

Szia!
A 'Print Screen' sem működik?

Hi.

Sajna nem.......Csináltam avi pillanatképet róla. Ha valakinek kell átküldöm szívesen file-postán. Ez a 2 literes, benyás, 1994-es, kombi vezérlés beállítási pontjait mutatja be műszaki rajzon.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.13 kedd, 15:18:58 írta Fecamester » Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.