Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:06:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1673910 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 13:57:38 »

nem kell olyan sokat visszatekerni es nem fog sohase tonkremenni  eplus2 eplus2

Köszi... worship Írtam neki és visszaírt, hogy van nagyon baráti áron.
Ez egy ennyire hibásan megtervezett alkatrész? Mennyit bír, és miért megy ilyen gyakran tönkre?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2010.08.31 kedd, 09:19:48 »

Köszi... worship Írtam neki és visszaírt, hogy van nagyon baráti áron.
Ez egy ennyire hibásan megtervezett alkatrész? Mennyit bír, és miért megy ilyen gyakran tönkre?

Ahogy tanult Barátom, Csocso írta. eplus2
Sztem ennyire nem gyakori, csak velem kétszer is megesett.
Egy forgó, kopó alkatrész... Ennyi...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 17:43:21 »

Sziasztok!Megtudná nekem valaki mondani,hogy az 1,6os, benzines ,95ös mondeóm motor teréből érdekes nyafogó hangot lehet hallani egy közepes hangszintű orrhangú óóóóóóóóó-ról van szó.Ez folyamatosan hallható alapjáraton is,gázadásra pedig felerősödik.Valahol a szíjak környékéről hallom.Az autó működésében változást nem veszek észre minden tökéletesen működik.Körülbelül 2hete kezdődött mentem vele 500 kilométert és egyre hangosabb.Ha esetleg van valakinek ötlete szivesen venném.
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 18:01:52 »

Sziasztok!Megtudná nekem valaki mondani,hogy az 1,6os, benzines ,95ös mondeóm motor teréből érdekes nyafogó hangot lehet hallani egy közepes hangszintű orrhangú óóóóóóóóó-ról van szó.Ez folyamatosan hallható alapjáraton is,gázadásra pedig felerősödik.Valahol a szíjak környékéről hallom.Az autó működésében változást nem veszek észre minden tökéletesen működik.Körülbelül 2hete kezdődött mentem vele 500 kilométert és egyre hangosabb.Ha esetleg van valakinek ötlete szivesen venném.

Vmelyik szíjfeszítő. Ezt kéne hallani...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 20:26:51 »

Sziasztok!Megtudná nekem valaki mondani,hogy az 1,6os, benzines ,95ös mondeóm motor teréből érdekes nyafogó hangot lehet hallani egy közepes hangszintű orrhangú óóóóóóóóó-ról van szó.Ez folyamatosan hallható alapjáraton is,gázadásra pedig felerősödik.Valahol a szíjak környékéről hallom.Az autó működésében változást nem veszek észre minden tökéletesen működik.Körülbelül 2hete kezdődött mentem vele 500 kilométert és egyre hangosabb.Ha esetleg van valakinek ötlete szivesen venném.

nekem a vízpumpa volt
Naplózva
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:43:16 »

Ma elvittem az autót a szerelőhöz és megmutattam neki is ezt a hangot.Szerinte biztos,hogy csapágyhang valószínűleg valamellyik szíjfeszítőé.A cromax listáján az árakat nézve rinya  valószínűleg jó állapotú bontottat fogok belerakni.Ehhez kérem a segítségeteket ha van valakinek a fent említett dolgok közűl akkor jelezze. wave
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2010.09.10 péntek, 20:13:38 »

Ma elvittem az autót a szerelőhöz és megmutattam neki is ezt a hangot.Szerinte biztos,hogy csapágyhang valószínűleg valamellyik szíjfeszítőé.A cromax listáján az árakat nézve rinya  valószínűleg jó állapotú bontottat fogok belerakni.Ehhez kérem a segítségeteket ha van valakinek a fent említett dolgok közűl akkor jelezze. wave
Attól függ.Ha vezérműé.akkor kompletten cseréld feszítővel,szíjjal,vezetővel.Ha generátorszíjé,akkor elég csak görgőben csapágyat (amennyiben nincs papírvékonyra kopva) és rugót cserélni.Ha kell,elfekvőben van mind a kettő (rugó+bontott de csapágycserélt görgő).
Naplózva
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 12:39:12 »

OK. És mennyiért adod? Esetleg ha vízpumpád is van arra is adj egy árat.
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 17:19:33 »

OK. És mennyiért adod? Esetleg ha vízpumpád is van arra is adj egy árat.
Vízpumpát nem adom,mert Guci elvitte,de nála eresztette a vizet.Igaz,amikor bontottam a motort nem volt gondja,szerelővel is megnézettem,szerinte is jó volt.Viszont lehet,hogy amikor beállt a motor minimálisan elgörbülhetett a tengelye és ezért ereszt (bár nem éreztem,hogy szorulna a normális szárazfutáson kívül,nem lehetetlen) Igazából inkább szánd rá magad egy újra és akkor megúszod a dupla szerelést.A vezérműből meg vegyél komplett,új készletet,az nem vicc és 80e km-re le van tudva.
Naplózva
luli
Vendég
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2010.09.17 péntek, 21:16:14 »

Sziasztok
Tanácsot kérek, mivel nem boldogulok a vassal. Hetek óta szuszog valami a motortérben. Néztem, de nem láttam semmit. Elvittem  aszerelőhöz, aki kicserélte az EGR-t, mert szerinte szét volt esve, kicserélte a gyertyákat, kitisztította az alapjárati motort, de ő sem volt elégedett. Szuszog, a motor nem jár egyenletesen. Megint belenéztem, és az injector alatt találtam egy fém T elemet, ami három gumicsövet hoz össze, nyilván levegő. A csövek elöregedve, szóval volt honnan szívni. Csövek cserélve, de... szuszog, és ha ráteszem a harmadik csövet is a T-re, akkor leáll a motor. A szuszogás a T egyik végéből jön, nagyon szív. 1,8 benzines.
van valami ötlet?
köszönöm! falbav
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2010.09.17 péntek, 21:23:34 »

Sziasztok!

96-os 2000ccm mk1-es kombi mondeom van. Elég rossz volt az alapjáratom, de most kicseréltem a lambdaszondát (utángyártott NGK) és már nem ingadozik és ha rálépek a gázra végre megindul a gép. Viszont azt vettem észre, hogy kisebb gázadásra vagy tempótartásnál, motorféknél rángat dadog a kocsi. Mitől lehet ez? Köszi a válaszokat előre is.

Üdv: Pocska
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2010.09.18 szombat, 00:16:40 »

Sziasztok
Tanácsot kérek, mivel nem boldogulok a vassal. Hetek óta szuszog valami a motortérben. Néztem, de nem láttam semmit. Elvittem  aszerelőhöz, aki kicserélte az EGR-t, mert szerinte szét volt esve, kicserélte a gyertyákat, kitisztította az alapjárati motort, de ő sem volt elégedett. Szuszog, a motor nem jár egyenletesen. Megint belenéztem, és az injector alatt találtam egy fém T elemet, ami három gumicsövet hoz össze, nyilván levegő. A csövek elöregedve, szóval volt honnan szívni. Csövek cserélve, de... szuszog, és ha ráteszem a harmadik csövet is a T-re, akkor leáll a motor. A szuszogás a T egyik végéből jön, nagyon szív. 1,8 benzines.
van valami ötlet?
köszönöm! falbav
Ha nem nagy kérés tegyél már fel egy képet,mert nekem kicsit zavaros.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2010.09.18 szombat, 00:17:42 »

Sziasztok!

96-os 2000ccm mk1-es kombi mondeom van. Elég rossz volt az alapjáratom, de most kicseréltem a lambdaszondát (utángyártott NGK) és már nem ingadozik és ha rálépek a gázra végre megindul a gép. Viszont azt vettem észre, hogy kisebb gázadásra vagy tempótartásnál, motorféknél rángat dadog a kocsi. Mitől lehet ez? Köszi a válaszokat előre is.

Üdv: Pocska
Egy motorvezérlő tanítást csinálj meg.Elképzelhető,hogy még a régi értékkel számol.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2010.09.18 szombat, 12:21:00 »

Egy motorvezérlő tanítást csinálj meg.Elképzelhető,hogy még a régi értékkel számol.

Már biztos több százszor volt leírva itt, de sajnos nem találom. Valaki leírná, h kell a motorvezérlőt újratanítani?
Előre is köszönöm a választ.

Pocska
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2010.09.18 szombat, 17:59:04 »

Már biztos több százszor volt leírva itt, de sajnos nem találom. Valaki leírná, h kell a motorvezérlőt újratanítani?
Előre is köszönöm a választ.

Pocska
Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne. (8km után lezáródik a program és azt használja az ECU) Tapasztalat szerint - Digitklímás MKII nél célszerű a klímát bekapcsolva tanítani - egyébként lesznek alapjárati gondok klímával vagy leáll)
Naplózva
luli
Vendég
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2010.09.18 szombat, 20:56:44 »

Ha nem nagy kérés tegyél már fel egy képet,mert nekem kicsit zavaros.
Szia misi107
Képem nincs, de már jobban benne vagyok. Szóval az EGR mellet a T elemről beszélek -ami eredetileg gumi, és gyorsan öregszik. Az a bizonyos gumi T helyett már egy fémet találtam. Egyik cső a tűzfal mellől, az alapjárat növelőtől jön-ablakfűtéssel összefüggésben-, a másik egy fém cső a gyújtótrafó alatt, autó tengelyével párhuzamos irányú, a harmadik is egy fém csonk, EGR mellett, autó tengelyére merőleges irányú. Ez a harmadik szív nagyon, szuszog. Ha befogom, leáll az autó. A fán T-t most kicseréltem eredeti gumira, így sokkal könnyebb csatlakoztatni.
Ma lezártam az EGR-t, mert azt olvastam, az is bezavarhat. Változást nem tapasztaltam.
Szóval miért áll le a motor alapjáraton, ha a merőleges csonkot is visszakötöm a T elemre?
minden segítségnek örülök -én már kifogytam.
 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2010.09.18 szombat, 21:00:45 »

Szia misi107
Képem nincs, de már jobban benne vagyok. Szóval az EGR mellet a T elemről beszélek -ami eredetileg gumi, és gyorsan öregszik. Az a bizonyos gumi T helyett már egy fémet találtam. Egyik cső a tűzfal mellől, az alapjárat növelőtől jön-ablakfűtéssel összefüggésben-, a másik egy fém cső a gyújtótrafó alatt, autó tengelyével párhuzamos irányú, a harmadik is egy fém csonk, EGR mellett, autó tengelyére merőleges irányú. Ez a harmadik szív nagyon, szuszog. Ha befogom, leáll az autó. A fán T-t most kicseréltem eredeti gumira, így sokkal könnyebb csatlakoztatni.
Ma lezártam az EGR-t, mert azt olvastam, az is bezavarhat. Változást nem tapasztaltam.
Szóval miért áll le a motor alapjáraton, ha a merőleges csonkot is visszakötöm a T elemre?
minden segítségnek örülök -én már kifogytam.
 
pontosan milyen is a kocsid??(csak mert képen mk4 van) írd ki aláírásba worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2010.09.18 szombat, 21:53:26 »

Szia misi107
Képem nincs, de már jobban benne vagyok. Szóval az EGR mellet a T elemről beszélek -ami eredetileg gumi, és gyorsan öregszik. Az a bizonyos gumi T helyett már egy fémet találtam. Egyik cső a tűzfal mellől, az alapjárat növelőtől jön-ablakfűtéssel összefüggésben-, a másik egy fém cső a gyújtótrafó alatt, autó tengelyével párhuzamos irányú, a harmadik is egy fém csonk, EGR mellett, autó tengelyére merőleges irányú. Ez a harmadik szív nagyon, szuszog. Ha befogom, leáll az autó. A fán T-t most kicseréltem eredeti gumira, így sokkal könnyebb csatlakoztatni.
Ma lezártam az EGR-t, mert azt olvastam, az is bezavarhat. Változást nem tapasztaltam.
Szóval miért áll le a motor alapjáraton, ha a merőleges csonkot is visszakötöm a T elemre?
minden segítségnek örülök -én már kifogytam.
 
Értem.Volt nekem valahol egy képem a vákumrendszerről,de nem találom,pedig sokat segítene.Mindegy.A lényeg pedig az lenne,hogy a t elem összeköti mind a hármat (blokk+egr+szellőzés) A merőleges megy a blokkba ergo mindnek csatlakoztatva kell lennie.Viszont amire én még gondolni tudok,az a karter túlnyomás szelep.Ha megnő a nyomás,ez engedi ki a felesleget.Nagyon *** helyen van (kis szelep a leömlő alatt,ha jól emlékszem),elég nehéz kiszedni.Ha végigköveted a T elem leömlő felé futó ágát,akkor megtalálod.
Ez az:
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40602397&termek_al_id=6179
Ha esetleg kell van egy zsír új,én is akartam cserélni,de végül mire rászántam volna magam,elvitték az autót.A véhatban meg azt sem tudom van-e ilyen.Azt hiszem nincs...illetve hasonló van,csak műanyagból.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 07:55:07 »

pontosan milyen is a kocsid??(csak mert képen mk4 van) írd ki aláírásba worship

Mindkettő van Neki!
Egyébként amiről szó van az egy 1.8 benzin MKI...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 08:00:41 »

Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet.(8km után lezáródik a program és azt használja az ECU)

Nem feltétlenül csak hidegnél, ezt kb Fusim találta ki.
Az akksisarut minimum negyed órára, nekem pl csak az egész éjszaka segített.
Nem kell padlógáz, meg ilyesmi, hanem meleg motornál alapjárat 3 perc, majd utána 2 perc emeltebb 1200-as...
És valójában nem záródik le a program, hiszen szinte állandóan újra tanítja magát. A reset értelme a hibatár teljes törlése.

Másba nem kötnék bele. eplus2 wave integet2 taps hehe worship
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 10:04:50 »

Nem feltétlenül csak hidegnél, ezt kb Fusim találta ki.
Az akksisarut minimum negyed órára, nekem pl csak az egész éjszaka segített.
Nem kell padlógáz, meg ilyesmi, hanem meleg motornál alapjárat 3 perc, majd utána 2 perc emeltebb 1200-as...
És valójában nem záródik le a program, hiszen szinte állandóan újra tanítja magát. A reset értelme a hibatár teljes törlése.

Másba nem kötnék bele. eplus2 wave integet2 taps hehe worship
Én se csináltam mindig hideg motornál (ez a mostani leírás más helyről volt copy...meguntam mindig leírni...) és mégse volt gond a hideg alapjárattal.Jópárszor a garázsnál való szerelés közben ha kellett lehúztam a sarut,hazafelé meg tanult.A motor meg vagy lehűlt vagy nem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 20:39:03 »

Én se csináltam mindig hideg motornál (ez a mostani leírás más helyről volt copy...meguntam mindig leírni...) és mégse volt gond a hideg alapjárattal.Jópárszor a garázsnál való szerelés közben ha kellett lehúztam a sarut,hazafelé meg tanult.A motor meg vagy lehűlt vagy nem.

 eljen
Áhhá...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 09:13:41 »

Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne. (8km után lezáródik a program és azt használja az ECU) Tapasztalat szerint - Digitklímás MKII nél célszerű a klímát bekapcsolva tanítani - egyébként lesznek alapjárati gondok klímával vagy leáll)

Köszönöm a segítséget!
Megcsináltam meleg motorral és 1 darabig nagyon jó volt a kocsi. Mostanság megint elkezdett kicsit dadogni. Megcsinálom hidegen is, hátha segít rajta.

Üdv: Pocska
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 09:45:38 »

1 darabig

Ez kb mit jelent?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 13:46:58 »

Ez kb mit jelent?

Délelőtt tanítottam újra a gépet, és este már éreztem, hogy megint nem tökéletes (kb25km városban). Igazából nem is az alapjárattal van a gondom. Az ha beáll, szépen 900 körül van. Hidegen 1100 és 1500 között ingadozik. Van ebben Szívató? Mert akkor lehet az szórakozik. A másik jelenség, h szerintem a fordulat lassan esik vissza. Szépen gyorsul, de alig van rajta motorfék.  És néha 1600-1800 körül marad a fordulat és nem esik vissza. A tanításnál is azt vettem észre, hogy nem tudok 1250-es fordulatot csinálni. A legkisebb gázadásra is 1500 vagy kicsit felette lesz rögtön. ha meg kicsit visszaveszek máris leugrik 1000 környékére. Ez mitől van? Lambdaszonda most lett cserélve. Univerzális NGK. Mi forrasztottuk rá a csatit, de szerintem szépen sikerült. T elem már valami fémmel van megoldva, az egr meg a motortérbe van kivezetve 1 kis csővel, még az előző tulajnak hála. Lehet ezek miatt van?

Üdv: Pocska
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 15:32:14 »

Sziasztok!

Megint én írok. Az jutott eszembe, hogy ha lenne Debreceni köztetek aki szerelgeti magának a kocsiját és ért is hozzá az rákukkanthatna az enyémre is! Valakit tudtok ajánlani? Kipróbálhatná a kocsimat...

Pocska
Naplózva
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 19:09:35 »

Sziasztok!Visszatérnék egy kicsit erre a fura hangú problémára.Elvittem az autót a szerelőhöz leszedte a hossz bordás szíjat,de a hang továbbra is benne volt.Azt mondta,hogy biztosan a vezérlésnél van a gond.Komplett vezérlés csere (Misi tanácsát megfogadva)görgők,feszítő,vezérműszíj,de a hang továbbra is hallható.45000-be került a pénzem és az ötletem elfogyott viszont ez a hang megőrít.Van valakinek esetleg ötlete?
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 20:41:58 »

Délelőtt tanítottam újra a gépet, és este már éreztem, hogy megint nem tökéletes (kb25km városban). Igazából nem is az alapjárattal van a gondom. Az ha beáll, szépen 900 körül van. Hidegen 1100 és 1500 között ingadozik. Van ebben Szívató? Mert akkor lehet az szórakozik. A másik jelenség, h szerintem a fordulat lassan esik vissza. Szépen gyorsul, de alig van rajta motorfék.  És néha 1600-1800 körül marad a fordulat és nem esik vissza. A tanításnál is azt vettem észre, hogy nem tudok 1250-es fordulatot csinálni. A legkisebb gázadásra is 1500 vagy kicsit felette lesz rögtön. ha meg kicsit visszaveszek máris leugrik 1000 környékére. Ez mitől van? Lambdaszonda most lett cserélve. Univerzális NGK. Mi forrasztottuk rá a csatit, de szerintem szépen sikerült. T elem már valami fémmel van megoldva, az egr meg a motortérbe van kivezetve 1 kis csővel, még az előző tulajnak hála. Lehet ezek miatt van?

Üdv: Pocska

Motordiagnosztika! Ne is szórakozz mással. Mondjuk én első körben visszakötném az EGR-t, és ledugóznám. Találsz róla cikket. Nem érdemes vele játszani, mert lehet, hogy ez szivat...
Kb 8km ig a komputerben szereplő demo adatokkal megy az autó, majd utána dob egy hibakódot, ami befolyásolja a menetet. Szivató nincs benne, itt mindent az érzékelők által befolyásolva a komputer vezérel. Most vmi nem jó Nálad, és ettől az autó nem úgy viselkedik, ahogy kéne. Olvastass hibakódot, persze először EGR visszakötés!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 20:44:31 »

Sziasztok!

Megint én írok. Az jutott eszembe, hogy ha lenne Debreceni köztetek aki szerelgeti magának a kocsiját és ért is hozzá az rákukkanthatna az enyémre is! Valakit tudtok ajánlani? Kipróbálhatná a kocsimat...

Pocska

Rob debreceni.
Levis Hajdúböszörmény.
Turborudi Püspökladány.
Szerelős ajánlásaik biztos vannak...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 21:08:58 »

Délelőtt tanítottam újra a gépet, és este már éreztem, hogy megint nem tökéletes (kb25km városban). Igazából nem is az alapjárattal van a gondom. Az ha beáll, szépen 900 körül van. Hidegen 1100 és 1500 között ingadozik. Van ebben Szívató? Mert akkor lehet az szórakozik. A másik jelenség, h szerintem a fordulat lassan esik vissza. Szépen gyorsul, de alig van rajta motorfék.  És néha 1600-1800 körül marad a fordulat és nem esik vissza. A tanításnál is azt vettem észre, hogy nem tudok 1250-es fordulatot csinálni. A legkisebb gázadásra is 1500 vagy kicsit felette lesz rögtön. ha meg kicsit visszaveszek máris leugrik 1000 környékére. Ez mitől van? Lambdaszonda most lett cserélve. Univerzális NGK. Mi forrasztottuk rá a csatit, de szerintem szépen sikerült. T elem már valami fémmel van megoldva, az egr meg a motortérbe van kivezetve 1 kis csővel, még az előző tulajnak hála. Lehet ezek miatt van?

Üdv: Pocska
Igazából nemigen szokták forrasztani a lambda csatlakozóit.Általában van rajta simán összecsiptethető csatlakozó v. lehet kapni piros színű gyorscsatikat,amiket szintén csak fel kell szorítani a vezetékvégekre.A fentmaradó fordulat az alapjárati és a fojtószelep jeladó hibája miatt is lehet (én erre tippelek) Próbáld ki,hogy tényleg csak cipőorral,nagyon kicsi gázt adsz és elengeded.Ha nem esik le,akkor nagy valószínűséggel potméter hiba lesz.Ha levetted,ki is lehet mérni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 21:21:07 »

Igazából nemigen szokták forrasztani a lambda csatlakozóit.Általában van rajta simán összecsiptethető csatlakozó v. lehet kapni piros színű gyorscsatikat,amiket szintén csak fel kell szorítani a vezetékvégekre.A fentmaradó fordulat az alapjárati és a fojtószelep jeladó hibája miatt is lehet (én erre tippelek) Próbáld ki,hogy tényleg csak cipőorral,nagyon kicsi gázt adsz és elengeded.Ha nem esik le,akkor nagy valószínűséggel potméter hiba lesz.Ha levetted,ki is lehet mérni.

Én szoktam. vigyor3
A poti max nem olyan rugalmasan követné a gázpedált, de aztán észhez térne, ha már érzékeli, hogy a fojtószelep mennyi levegőt engedett be. Az alapjárati pedig vagy tol rendesen, vagy nem, de hogy csak bizonyos fordulatot produkálna...
Én nem kísérleteznék, egy autóvillamosságis akár 1500-ért megmondaná a tutit egy hibatároló kiolvasása után. nyes
Viszont egy kimérés, puceválás semminek sem árthat! eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 23:12:55 »

Én szoktam. vigyor3
A poti max nem olyan rugalmasan követné a gázpedált, de aztán észhez térne, ha már érzékeli, hogy a fojtószelep mennyi levegőt engedett be. Az alapjárati pedig vagy tol rendesen, vagy nem, de hogy csak bizonyos fordulatot produkálna...
Én nem kísérleteznék, egy autóvillamosságis akár 1500-ért megmondaná a tutit egy hibatároló kiolvasása után. nyes
Viszont egy kimérés, puceválás semminek sem árthat! eljen
miért is?elfárad a rugója v. egyszerűen beragad a belekerült olajsártól.Mivel folyamatosan mozog fel-le nyugodtan csinálhatja egy fordulatnál.A fojtószelepé szintén.Az is képes egy adott helyen kikopni,aztán meg szépen átugorja és nem ad jelet.Alapjárat jó,a legygakrabban használt állás kikopik és annyi.Máris nincs jel,a fojtószelep visszazár,az alapjáratival meg a vezérlés nyomja a szükséges levegővel.Aztán amikor megkapja a jelet,hogy visszazárt a fojtószelep,akkor meg visszaengedi a fordulatot.Te is tudod,hogy ezek közül bármelyik fennállhat.Az egész rendszerben elég csak az egyvalaminek elromlani,hogy egyből elmásszon akár az alapjárat,akár a gyújtás v. üzemanyag vezérlés.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2010.09.21 kedd, 08:50:45 »

Igazából nemigen szokták forrasztani a lambda csatlakozóit.Általában van rajta simán összecsiptethető csatlakozó v. lehet kapni piros színű gyorscsatikat,amiket szintén csak fel kell szorítani a vezetékvégekre.A fentmaradó fordulat az alapjárati és a fojtószelep jeladó hibája miatt is lehet (én erre tippelek) Próbáld ki,hogy tényleg csak cipőorral,nagyon kicsi gázt adsz és elengeded.Ha nem esik le,akkor nagy valószínűséggel potméter hiba lesz.Ha levetted,ki is lehet mérni.

Csak a csatlakozóba lett beleforrasztva a vége, nem hiszem, hogy az befolyásolná. Az már eszembe jutott, hogy talán nem 30cm lett a vezeték hanem csak 25, de nem tudom, hogy az mennyire rossz. Kiolvasom a hibát ma a házi módszerrel. Honnan tudom, h melyik hibakód mit jelent?

Pocska
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2010.09.22 szerda, 14:55:22 »

Sajnos nem tudtam kiolvasni a hibát, mert nem találtam olyan csatlakozót a kocsiban. Helyette milyennek kell lennie benne?

Üdv: Pocska
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2010.09.22 szerda, 15:18:38 »

Sajnos nem tudtam kiolvasni a hibát, mert nem találtam olyan csatlakozót a kocsiban. Helyette milyennek kell lennie benne?

Üdv: Pocska
ha háromszögletűt kerested,annak kellene lenni.Szemből állva a bal oldalon a tűzfalon,a szervoolaj tartálynál.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2010.09.22 szerda, 16:48:00 »

ha háromszögletűt kerested,annak kellene lenni.Szemből állva a bal oldalon a tűzfalon,a szervoolaj tartálynál.

Én ott nem találtam. Van ott 2 csatis vezeték, ami 1 zégergyűrűvel biztosított műanyaggal van lezárva. Az mi lenne?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2010.09.22 szerda, 17:27:54 »

Én ott nem találtam. Van ott 2 csatis vezeték, ami 1 zégergyűrűvel biztosított műanyaggal van lezárva. Az mi lenne?
Az szerintem az oktánszám illesztő.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:36:25 »

Az szerintem az oktánszám illesztő.

A másik helye a kiolvasónak a bal térdednél (ha a kocsiban ülsz... Wink lehet.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2010.09.22 szerda, 20:45:03 »

A másik helye a kiolvasónak a bal térdednél (ha a kocsiban ülsz... Wink lehet.

Ok megnézem a térdemnél is! Az is olyan háromszögletű csatlakozó? Azt is ki lehet házilag olvasni?
 
Naplózva
luli
Vendég
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2010.09.22 szerda, 20:52:09 »

Szia HZsolt92

A felvetés jogos, tényleg van egy kis keveredés.
Sok-sok éve megvan az 1,8 benya MKI kombi, aminek kapcsán klubtag lettem. Aztán 2,5 éve úgy hozta a sors, hogy választhattam egy céges vasat, ami természetesen mondeo lett: MKIV (2,0TDCI, titánium kombi némi extrával) Nagyon jó a vas, de azért még most is visszaülök hétvégén egy kis benzines érzésre és végigcsekkolni a saját tuning dolgokat. Most az asszony űzi az öreget, szóval van mit dolgozni hétvégente.
Naplózva
luli
Vendég
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2010.09.22 szerda, 20:56:57 »

Szia Misi107
Köszi az infót! Megnézem hétvégén azt a szelepet, aztán majd meglátjuk, hogyan tovább. Nem tudom hol lehet, de érzésem szerint tényleg valami ***helyen lehet. Remélem, nem kell szétszedni a fél autót!
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2010.09.22 szerda, 22:05:17 »

Ok megnézem a térdemnél is! Az is olyan háromszögletű csatlakozó? Azt is ki lehet házilag olvasni?
 

privátüzenetben megírtam  wave
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2010.09.22 szerda, 22:40:04 »

privátüzenetben megírtam  wave

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 01:45:08 »

Szia Misi107
Köszi az infót! Megnézem hétvégén azt a szelepet, aztán majd meglátjuk, hogyan tovább. Nem tudom hol lehet, de érzésem szerint tényleg valami ***helyen lehet. Remélem, nem kell szétszedni a fél autót!
A csőben ki lehet tapogatni.Van alatta egy gumitömítés,ha kihúzod a szelepet,akkor az tuti szét fog esni.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 08:10:53 »

Sziasztok!

Tervezem, hogy Németországból behozok egy mondeot. Szerintetek érdemes figyelni a köbcentire is, vagy csak ugyan olyan színűt keressek? Ami kell nekem belőle, az 1-2 karosszéria elem meg a motorhoz mindenféle jeladó (alapjárati motor, EGPD stb..) és a komplett kipufogó. Az 1.8, 1.6 motornak is ugyan olyan ez a pár része?

Köszi: Pocska
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 09:13:21 »

Sziasztok!

Tervezem, hogy Németországból behozok egy mondeot. Szerintetek érdemes figyelni a köbcentire is, vagy csak ugyan olyan színűt keressek? Ami kell nekem belőle, az 1-2 karosszéria elem meg a motorhoz mindenféle jeladó (alapjárati motor, EGPD stb..) és a komplett kipufogó. Az 1.8, 1.6 motornak is ugyan olyan ez a pár része?

Köszi: Pocska
A kipufogó talán nem.A többi amit írsz,az igen.Leömlő,szívósor,blokk,dugók,hengerfej más.A váltó is lehet más a kuplung miatt,de az évjárat függő.Érdemes olyat keresni,ami nagyrészt megegyezik a tiéddel.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 13:34:18 »

A kipufogó talán nem.A többi amit írsz,az igen.Leömlő,szívósor,blokk,dugók,hengerfej más.A váltó is lehet más a kuplung miatt,de az évjárat függő.Érdemes olyat keresni,ami nagyrészt megegyezik a tiéddel.

Ok! Köszi a választ! Még 1 kérdés!
Ma néztem a kocsim városi fogyasztását. Kis távolságokat mentem csak, 12 liter lett. Ez milyen a 2.0 kombi mondeonak?

Pocska
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 14:03:56 »

Ok! Köszi a választ! Még 1 kérdés!
Ma néztem a kocsim városi fogyasztását. Kis távolságokat mentem csak, 12 liter lett. Ez milyen a 2.0 kombi mondeonak?

Pocska

Ilyen távokon ennyi, nem ezt szereti.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 15:55:09 »

Ilyen távokon ennyi, nem ezt szereti.
Ez van...rinya kis távokra ki autó...ezresszuzuki...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 16:20:02 »

Ez van...rinya kis távokra ki autó...ezresszuzuki...


Robogó! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.