Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:57:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1673599 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
Csocso
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1150 Dátum:
2010.08.30 hétfő, 13:57:38 »
nem kell olyan sokat visszatekerni es nem fog sohase tonkremenni
Idézetet írta: jakuzaaa - 2010.08.30 hétfő, 13:55:34
Köszi...
Írtam neki és visszaírt, hogy van nagyon baráti áron.
Ez egy ennyire hibásan megtervezett alkatrész? Mennyit bír, és miért megy ilyen gyakran tönkre?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1151 Dátum:
2010.08.31 kedd, 09:19:48 »
Idézetet írta: jakuzaaa - 2010.08.30 hétfő, 13:55:34
Köszi...
Írtam neki és visszaírt, hogy van nagyon baráti áron.
Ez egy ennyire hibásan megtervezett alkatrész? Mennyit bír, és miért megy ilyen gyakran tönkre?
Ahogy tanult Barátom, Csocso írta.
Sztem ennyire nem gyakori, csak velem kétszer is megesett.
Egy forgó, kopó alkatrész... Ennyi...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
NACSA13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1152 Dátum:
2010.09.05 vasárnap, 17:43:21 »
Sziasztok!Megtudná nekem valaki mondani,hogy az 1,6os, benzines ,95ös mondeóm motor teréből érdekes nyafogó hangot lehet hallani egy közepes hangszintű orrhangú óóóóóóóóó-ról van szó.Ez folyamatosan hallható alapjáraton is,gázadásra pedig felerősödik.Valahol a szíjak környékéről hallom.Az autó működésében változást nem veszek észre minden tökéletesen működik.Körülbelül 2hete kezdődött mentem vele 500 kilométert és egyre hangosabb.Ha esetleg van valakinek ötlete szivesen venném.
Naplózva
Nacsa13
Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1153 Dátum:
2010.09.05 vasárnap, 18:01:52 »
Idézetet írta: NACSA13 - 2010.09.05 vasárnap, 17:43:21
Sziasztok!Megtudná nekem valaki mondani,hogy az 1,6os, benzines ,95ös mondeóm motor teréből érdekes nyafogó hangot lehet hallani egy közepes hangszintű orrhangú óóóóóóóóó-ról van szó.Ez folyamatosan hallható alapjáraton is,gázadásra pedig felerősödik.Valahol a szíjak környékéről hallom.Az autó működésében változást nem veszek észre minden tökéletesen működik.Körülbelül 2hete kezdődött mentem vele 500 kilométert és egyre hangosabb.Ha esetleg van valakinek ötlete szivesen venném.
Vmelyik szíjfeszítő. Ezt kéne hallani...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Rob
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1154 Dátum:
2010.09.05 vasárnap, 20:26:51 »
Idézetet írta: NACSA13 - 2010.09.05 vasárnap, 17:43:21
Sziasztok!Megtudná nekem valaki mondani,hogy az 1,6os, benzines ,95ös mondeóm motor teréből érdekes nyafogó hangot lehet hallani egy közepes hangszintű orrhangú óóóóóóóóó-ról van szó.Ez folyamatosan hallható alapjáraton is,gázadásra pedig felerősödik.Valahol a szíjak környékéről hallom.Az autó működésében változást nem veszek észre minden tökéletesen működik.Körülbelül 2hete kezdődött mentem vele 500 kilométert és egyre hangosabb.Ha esetleg van valakinek ötlete szivesen venném.
nekem a vízpumpa volt
Naplózva
NACSA13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1155 Dátum:
2010.09.10 péntek, 19:43:16 »
Ma elvittem az autót a szerelőhöz és megmutattam neki is ezt a hangot.Szerinte biztos,hogy csapágyhang valószínűleg valamellyik szíjfeszítőé.A cromax listáján az árakat nézve
valószínűleg jó állapotú bontottat fogok belerakni.Ehhez kérem a segítségeteket ha van valakinek a fent említett dolgok közűl akkor jelezze.
Naplózva
Nacsa13
Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1156 Dátum:
2010.09.10 péntek, 20:13:38 »
Idézetet írta: NACSA13 - 2010.09.10 péntek, 19:43:16
Ma elvittem az autót a szerelőhöz és megmutattam neki is ezt a hangot.Szerinte biztos,hogy csapágyhang valószínűleg valamellyik szíjfeszítőé.A cromax listáján az árakat nézve
valószínűleg jó állapotú bontottat fogok belerakni.Ehhez kérem a segítségeteket ha van valakinek a fent említett dolgok közűl akkor jelezze.
Attól függ.Ha vezérműé.akkor kompletten cseréld feszítővel,szíjjal,vezetővel.Ha generátorszíjé,akkor elég csak görgőben csapágyat (amennyiben nincs papírvékonyra kopva) és rugót cserélni.Ha kell,elfekvőben van mind a kettő (rugó+bontott de csapágycserélt görgő).
Naplózva
NACSA13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1157 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 12:39:12 »
OK. És mennyiért adod? Esetleg ha vízpumpád is van arra is adj egy árat.
Naplózva
Nacsa13
Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1158 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 17:19:33 »
Idézetet írta: NACSA13 - 2010.09.13 hétfő, 12:39:12
OK. És mennyiért adod? Esetleg ha vízpumpád is van arra is adj egy árat.
Vízpumpát nem adom,mert Guci elvitte,de nála eresztette a vizet.Igaz,amikor bontottam a motort nem volt gondja,szerelővel is megnézettem,szerinte is jó volt.Viszont lehet,hogy amikor beállt a motor minimálisan elgörbülhetett a tengelye és ezért ereszt (bár nem éreztem,hogy szorulna a normális szárazfutáson kívül,nem lehetetlen) Igazából inkább szánd rá magad egy újra és akkor megúszod a dupla szerelést.A vezérműből meg vegyél komplett,új készletet,az nem vicc és 80e km-re le van tudva.
Naplózva
luli
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1159 Dátum:
2010.09.17 péntek, 21:16:14 »
Sziasztok
Tanácsot kérek, mivel nem boldogulok a vassal. Hetek óta szuszog valami a motortérben. Néztem, de nem láttam semmit. Elvittem aszerelőhöz, aki kicserélte az EGR-t, mert szerinte szét volt esve, kicserélte a gyertyákat, kitisztította az alapjárati motort, de ő sem volt elégedett. Szuszog, a motor nem jár egyenletesen. Megint belenéztem, és az injector alatt találtam egy fém T elemet, ami három gumicsövet hoz össze, nyilván levegő. A csövek elöregedve, szóval volt honnan szívni. Csövek cserélve, de... szuszog, és ha ráteszem a harmadik csövet is a T-re, akkor leáll a motor. A szuszogás a T egyik végéből jön, nagyon szív. 1,8 benzines.
van valami ötlet?
köszönöm!
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1160 Dátum:
2010.09.17 péntek, 21:23:34 »
Sziasztok!
96-os 2000ccm mk1-es kombi mondeom van. Elég rossz volt az alapjáratom, de most kicseréltem a lambdaszondát (utángyártott NGK) és már nem ingadozik és ha rálépek a gázra végre megindul a gép. Viszont azt vettem észre, hogy kisebb gázadásra vagy tempótartásnál, motorféknél rángat dadog a kocsi. Mitől lehet ez? Köszi a válaszokat előre is.
Üdv: Pocska
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1161 Dátum:
2010.09.18 szombat, 00:16:40 »
Idézetet írta: luli - 2010.09.17 péntek, 21:16:14
Sziasztok
Tanácsot kérek, mivel nem boldogulok a vassal. Hetek óta szuszog valami a motortérben. Néztem, de nem láttam semmit. Elvittem aszerelőhöz, aki kicserélte az EGR-t, mert szerinte szét volt esve, kicserélte a gyertyákat, kitisztította az alapjárati motort, de ő sem volt elégedett. Szuszog, a motor nem jár egyenletesen. Megint belenéztem, és az injector alatt találtam egy fém T elemet, ami három gumicsövet hoz össze, nyilván levegő. A csövek elöregedve, szóval volt honnan szívni. Csövek cserélve, de... szuszog, és ha ráteszem a harmadik csövet is a T-re, akkor leáll a motor. A szuszogás a T egyik végéből jön, nagyon szív. 1,8 benzines.
van valami ötlet?
köszönöm!
Ha nem nagy kérés tegyél már fel egy képet,mert nekem kicsit zavaros.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1162 Dátum:
2010.09.18 szombat, 00:17:42 »
Idézetet írta: Pocska - 2010.09.17 péntek, 21:23:34
Sziasztok!
96-os 2000ccm mk1-es kombi mondeom van. Elég rossz volt az alapjáratom, de most kicseréltem a lambdaszondát (utángyártott NGK) és már nem ingadozik és ha rálépek a gázra végre megindul a gép. Viszont azt vettem észre, hogy kisebb gázadásra vagy tempótartásnál, motorféknél rángat dadog a kocsi. Mitől lehet ez? Köszi a válaszokat előre is.
Üdv: Pocska
Egy motorvezérlő tanítást csinálj meg.Elképzelhető,hogy még a régi értékkel számol.
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1163 Dátum:
2010.09.18 szombat, 12:21:00 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.18 szombat, 00:17:42
Egy motorvezérlő tanítást csinálj meg.Elképzelhető,hogy még a régi értékkel számol.
Már biztos több százszor volt leírva itt, de sajnos nem találom. Valaki leírná, h kell a motorvezérlőt újratanítani?
Előre is köszönöm a választ.
Pocska
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1164 Dátum:
2010.09.18 szombat, 17:59:04 »
Idézetet írta: Pocska - 2010.09.18 szombat, 12:21:00
Már biztos több százszor volt leírva itt, de sajnos nem találom. Valaki leírná, h kell a motorvezérlőt újratanítani?
Előre is köszönöm a választ.
Pocska
Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne. (8km után lezáródik a program és azt használja az ECU) Tapasztalat szerint - Digitklímás MKII nél célszerű a klímát bekapcsolva tanítani - egyébként lesznek alapjárati gondok klímával vagy leáll)
Naplózva
luli
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1165 Dátum:
2010.09.18 szombat, 20:56:44 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.18 szombat, 00:16:40
Ha nem nagy kérés tegyél már fel egy képet,mert nekem kicsit zavaros.
Szia misi107
Képem nincs, de már jobban benne vagyok. Szóval az EGR mellet a T elemről beszélek -ami eredetileg gumi, és gyorsan öregszik. Az a bizonyos gumi T helyett már egy fémet találtam. Egyik cső a tűzfal mellől, az alapjárat növelőtől jön-ablakfűtéssel összefüggésben-, a másik egy fém cső a gyújtótrafó alatt, autó tengelyével párhuzamos irányú, a harmadik is egy fém csonk, EGR mellett, autó tengelyére merőleges irányú. Ez a harmadik szív nagyon, szuszog. Ha befogom, leáll az autó. A fán T-t most kicseréltem eredeti gumira, így sokkal könnyebb csatlakoztatni.
Ma lezártam az EGR-t, mert azt olvastam, az is bezavarhat. Változást nem tapasztaltam.
Szóval miért áll le a motor alapjáraton, ha a merőleges csonkot is visszakötöm a T elemre?
minden segítségnek örülök -én már kifogytam.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1166 Dátum:
2010.09.18 szombat, 21:00:45 »
Idézetet írta: luli - 2010.09.18 szombat, 20:56:44
Szia misi107
Képem nincs, de már jobban benne vagyok. Szóval az EGR mellet a T elemről beszélek -ami eredetileg gumi, és gyorsan öregszik. Az a bizonyos gumi T helyett már egy fémet találtam. Egyik cső a tűzfal mellől, az alapjárat növelőtől jön-ablakfűtéssel összefüggésben-, a másik egy fém cső a gyújtótrafó alatt, autó tengelyével párhuzamos irányú, a harmadik is egy fém csonk, EGR mellett, autó tengelyére merőleges irányú. Ez a harmadik szív nagyon, szuszog. Ha befogom, leáll az autó. A fán T-t most kicseréltem eredeti gumira, így sokkal könnyebb csatlakoztatni.
Ma lezártam az EGR-t, mert azt olvastam, az is bezavarhat. Változást nem tapasztaltam.
Szóval miért áll le a motor alapjáraton, ha a merőleges csonkot is visszakötöm a T elemre?
minden segítségnek örülök -én már kifogytam.
pontosan milyen is a kocsid??(csak mert képen mk4 van) írd ki aláírásba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1167 Dátum:
2010.09.18 szombat, 21:53:26 »
Idézetet írta: luli - 2010.09.18 szombat, 20:56:44
Szia misi107
Képem nincs, de már jobban benne vagyok. Szóval az EGR mellet a T elemről beszélek -ami eredetileg gumi, és gyorsan öregszik. Az a bizonyos gumi T helyett már egy fémet találtam. Egyik cső a tűzfal mellől, az alapjárat növelőtől jön-ablakfűtéssel összefüggésben-, a másik egy fém cső a gyújtótrafó alatt, autó tengelyével párhuzamos irányú, a harmadik is egy fém csonk, EGR mellett, autó tengelyére merőleges irányú. Ez a harmadik szív nagyon, szuszog. Ha befogom, leáll az autó. A fán T-t most kicseréltem eredeti gumira, így sokkal könnyebb csatlakoztatni.
Ma lezártam az EGR-t, mert azt olvastam, az is bezavarhat. Változást nem tapasztaltam.
Szóval miért áll le a motor alapjáraton, ha a merőleges csonkot is visszakötöm a T elemre?
minden segítségnek örülök -én már kifogytam.
Értem.Volt nekem valahol egy képem a vákumrendszerről,de nem találom,pedig sokat segítene.Mindegy.A lényeg pedig az lenne,hogy a t elem összeköti mind a hármat (blokk+egr+szellőzés) A merőleges megy a blokkba ergo mindnek csatlakoztatva kell lennie.Viszont amire én még gondolni tudok,az a karter túlnyomás szelep.Ha megnő a nyomás,ez engedi ki a felesleget.Nagyon *** helyen van (kis szelep a leömlő alatt,ha jól emlékszem),elég nehéz kiszedni.Ha végigköveted a T elem leömlő felé futó ágát,akkor megtalálod.
Ez az:
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40602397&termek_al_id=6179
Ha esetleg kell van egy zsír új,én is akartam cserélni,de végül mire rászántam volna magam,elvitték az autót.A véhatban meg azt sem tudom van-e ilyen.Azt hiszem nincs...illetve hasonló van,csak műanyagból.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1168 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 07:55:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.18 szombat, 21:00:45
pontosan milyen is a kocsid??(csak mert képen mk4 van) írd ki aláírásba
Mindkettő van Neki!
Egyébként amiről szó van az egy 1.8 benzin MKI...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1169 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 08:00:41 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.18 szombat, 17:59:04
Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet.(8km után lezáródik a program és azt használja az ECU)
Nem feltétlenül csak hidegnél, ezt kb Fusim találta ki.
Az akksisarut minimum negyed órára, nekem pl csak az egész éjszaka segített.
Nem kell padlógáz, meg ilyesmi, hanem meleg motornál alapjárat 3 perc, majd utána 2 perc emeltebb 1200-as...
És valójában nem záródik le a program, hiszen szinte állandóan újra tanítja magát. A reset értelme a hibatár teljes törlése.
Másba nem kötnék bele.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1170 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 10:04:50 »
Idézetet írta: Joe - 2010.09.19 vasárnap, 08:00:41
Nem feltétlenül csak hidegnél, ezt kb Fusim találta ki.
Az akksisarut minimum negyed órára, nekem pl csak az egész éjszaka segített.
Nem kell padlógáz, meg ilyesmi, hanem meleg motornál alapjárat 3 perc, majd utána 2 perc emeltebb 1200-as...
És valójában nem záródik le a program, hiszen szinte állandóan újra tanítja magát. A reset értelme a hibatár teljes törlése.
Másba nem kötnék bele.
Én se csináltam mindig hideg motornál (ez a mostani leírás más helyről volt copy...meguntam mindig leírni...) és mégse volt gond a hideg alapjárattal.Jópárszor a garázsnál való szerelés közben ha kellett lehúztam a sarut,hazafelé meg tanult.A motor meg vagy lehűlt vagy nem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1171 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 20:39:03 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.19 vasárnap, 10:04:50
Én se csináltam mindig hideg motornál (ez a mostani leírás más helyről volt copy...meguntam mindig leírni...) és mégse volt gond a hideg alapjárattal.Jópárszor a garázsnál való szerelés közben ha kellett lehúztam a sarut,hazafelé meg tanult.A motor meg vagy lehűlt vagy nem.
Áhhá...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1172 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 09:13:41 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.18 szombat, 17:59:04
Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne. (8km után lezáródik a program és azt használja az ECU) Tapasztalat szerint - Digitklímás MKII nél célszerű a klímát bekapcsolva tanítani - egyébként lesznek alapjárati gondok klímával vagy leáll)
Köszönöm a segítséget!
Megcsináltam meleg motorral és 1 darabig nagyon jó volt a kocsi. Mostanság megint elkezdett kicsit dadogni. Megcsinálom hidegen is, hátha segít rajta.
Üdv: Pocska
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1173 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 09:45:38 »
Idézetet írta: Pocska - 2010.09.20 hétfő, 09:13:41
1 darabig
Ez kb mit jelent?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1174 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 13:46:58 »
Idézetet írta: Joe - 2010.09.20 hétfő, 09:45:38
Ez kb mit jelent?
Délelőtt tanítottam újra a gépet, és este már éreztem, hogy megint nem tökéletes (kb25km városban). Igazából nem is az alapjárattal van a gondom. Az ha beáll, szépen 900 körül van. Hidegen 1100 és 1500 között ingadozik. Van ebben Szívató? Mert akkor lehet az szórakozik. A másik jelenség, h szerintem a fordulat lassan esik vissza. Szépen gyorsul, de alig van rajta motorfék. És néha 1600-1800 körül marad a fordulat és nem esik vissza. A tanításnál is azt vettem észre, hogy nem tudok 1250-es fordulatot csinálni. A legkisebb gázadásra is 1500 vagy kicsit felette lesz rögtön. ha meg kicsit visszaveszek máris leugrik 1000 környékére. Ez mitől van? Lambdaszonda most lett cserélve. Univerzális NGK. Mi forrasztottuk rá a csatit, de szerintem szépen sikerült. T elem már valami fémmel van megoldva, az egr meg a motortérbe van kivezetve 1 kis csővel, még az előző tulajnak hála. Lehet ezek miatt van?
Üdv: Pocska
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1175 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 15:32:14 »
Sziasztok!
Megint én írok. Az jutott eszembe, hogy ha lenne Debreceni köztetek aki szerelgeti magának a kocsiját és ért is hozzá az rákukkanthatna az enyémre is! Valakit tudtok ajánlani? Kipróbálhatná a kocsimat...
Pocska
Naplózva
NACSA13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1176 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 19:09:35 »
Sziasztok!Visszatérnék egy kicsit erre a fura hangú problémára.Elvittem az autót a szerelőhöz leszedte a hossz bordás szíjat,de a hang továbbra is benne volt.Azt mondta,hogy biztosan a vezérlésnél van a gond.Komplett vezérlés csere (Misi tanácsát megfogadva)görgők,feszítő,vezérműszíj,de a hang továbbra is hallható.45000-be került a pénzem és az ötletem elfogyott viszont ez a hang megőrít.Van valakinek esetleg ötlete?
Naplózva
Nacsa13
Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1177 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 20:41:58 »
Idézetet írta: Pocska - 2010.09.20 hétfő, 13:46:58
Délelőtt tanítottam újra a gépet, és este már éreztem, hogy megint nem tökéletes (kb25km városban). Igazából nem is az alapjárattal van a gondom. Az ha beáll, szépen 900 körül van. Hidegen 1100 és 1500 között ingadozik. Van ebben Szívató? Mert akkor lehet az szórakozik. A másik jelenség, h szerintem a fordulat lassan esik vissza. Szépen gyorsul, de alig van rajta motorfék. És néha 1600-1800 körül marad a fordulat és nem esik vissza. A tanításnál is azt vettem észre, hogy nem tudok 1250-es fordulatot csinálni. A legkisebb gázadásra is 1500 vagy kicsit felette lesz rögtön. ha meg kicsit visszaveszek máris leugrik 1000 környékére. Ez mitől van? Lambdaszonda most lett cserélve. Univerzális NGK. Mi forrasztottuk rá a csatit, de szerintem szépen sikerült. T elem már valami fémmel van megoldva, az egr meg a motortérbe van kivezetve 1 kis csővel, még az előző tulajnak hála. Lehet ezek miatt van?
Üdv: Pocska
Motordiagnosztika! Ne is szórakozz mással. Mondjuk én első körben visszakötném az EGR-t, és ledugóznám. Találsz róla cikket. Nem érdemes vele játszani, mert lehet, hogy ez szivat...
Kb 8km ig a komputerben szereplő demo adatokkal megy az autó, majd utána dob egy hibakódot, ami befolyásolja a menetet. Szivató nincs benne, itt mindent az érzékelők által befolyásolva a komputer vezérel. Most vmi nem jó Nálad, és ettől az autó nem úgy viselkedik, ahogy kéne. Olvastass hibakódot, persze először EGR visszakötés!!!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1178 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 20:44:31 »
Idézetet írta: Pocska - 2010.09.20 hétfő, 15:32:14
Sziasztok!
Megint én írok. Az jutott eszembe, hogy ha lenne Debreceni köztetek aki szerelgeti magának a kocsiját és ért is hozzá az rákukkanthatna az enyémre is! Valakit tudtok ajánlani? Kipróbálhatná a kocsimat...
Pocska
Rob debreceni.
Levis Hajdúböszörmény.
Turborudi Püspökladány.
Szerelős ajánlásaik biztos vannak...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1179 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 21:08:58 »
Idézetet írta: Pocska - 2010.09.20 hétfő, 13:46:58
Délelőtt tanítottam újra a gépet, és este már éreztem, hogy megint nem tökéletes (kb25km városban). Igazából nem is az alapjárattal van a gondom. Az ha beáll, szépen 900 körül van. Hidegen 1100 és 1500 között ingadozik. Van ebben Szívató? Mert akkor lehet az szórakozik. A másik jelenség, h szerintem a fordulat lassan esik vissza. Szépen gyorsul, de alig van rajta motorfék. És néha 1600-1800 körül marad a fordulat és nem esik vissza. A tanításnál is azt vettem észre, hogy nem tudok 1250-es fordulatot csinálni. A legkisebb gázadásra is 1500 vagy kicsit felette lesz rögtön. ha meg kicsit visszaveszek máris leugrik 1000 környékére. Ez mitől van? Lambdaszonda most lett cserélve. Univerzális NGK. Mi forrasztottuk rá a csatit, de szerintem szépen sikerült. T elem már valami fémmel van megoldva, az egr meg a motortérbe van kivezetve 1 kis csővel, még az előző tulajnak hála. Lehet ezek miatt van?
Üdv: Pocska
Igazából nemigen szokták forrasztani a lambda csatlakozóit.Általában van rajta simán összecsiptethető csatlakozó v. lehet kapni piros színű gyorscsatikat,amiket szintén csak fel kell szorítani a vezetékvégekre.A fentmaradó fordulat az alapjárati és a fojtószelep jeladó hibája miatt is lehet (én erre tippelek) Próbáld ki,hogy tényleg csak cipőorral,nagyon kicsi gázt adsz és elengeded.Ha nem esik le,akkor nagy valószínűséggel potméter hiba lesz.Ha levetted,ki is lehet mérni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1180 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 21:21:07 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.20 hétfő, 21:08:58
Igazából nemigen szokták forrasztani a lambda csatlakozóit.Általában van rajta simán összecsiptethető csatlakozó v. lehet kapni piros színű gyorscsatikat,amiket szintén csak fel kell szorítani a vezetékvégekre.A fentmaradó fordulat az alapjárati és a fojtószelep jeladó hibája miatt is lehet (én erre tippelek) Próbáld ki,hogy tényleg csak cipőorral,nagyon kicsi gázt adsz és elengeded.Ha nem esik le,akkor nagy valószínűséggel potméter hiba lesz.Ha levetted,ki is lehet mérni.
Én szoktam.
A poti max nem olyan rugalmasan követné a gázpedált, de aztán észhez térne, ha már érzékeli, hogy a fojtószelep mennyi levegőt engedett be. Az alapjárati pedig vagy tol rendesen, vagy nem, de hogy csak bizonyos fordulatot produkálna...
Én nem kísérleteznék, egy autóvillamosságis akár 1500-ért megmondaná a tutit egy hibatároló kiolvasása után.
Viszont egy kimérés, puceválás semminek sem árthat!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1181 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 23:12:55 »
Idézetet írta: Joe - 2010.09.20 hétfő, 21:21:07
Én szoktam.
A poti max nem olyan rugalmasan követné a gázpedált, de aztán észhez térne, ha már érzékeli, hogy a fojtószelep mennyi levegőt engedett be. Az alapjárati pedig vagy tol rendesen, vagy nem, de hogy csak bizonyos fordulatot produkálna...
Én nem kísérleteznék, egy autóvillamosságis akár 1500-ért megmondaná a tutit egy hibatároló kiolvasása után.
Viszont egy kimérés, puceválás semminek sem árthat!
miért is?elfárad a rugója v. egyszerűen beragad a belekerült olajsártól.Mivel folyamatosan mozog fel-le nyugodtan csinálhatja egy fordulatnál.A fojtószelepé szintén.Az is képes egy adott helyen kikopni,aztán meg szépen átugorja és nem ad jelet.Alapjárat jó,a legygakrabban használt állás kikopik és annyi.Máris nincs jel,a fojtószelep visszazár,az alapjáratival meg a vezérlés nyomja a szükséges levegővel.Aztán amikor megkapja a jelet,hogy visszazárt a fojtószelep,akkor meg visszaengedi a fordulatot.Te is tudod,hogy ezek közül bármelyik fennállhat.Az egész rendszerben elég csak az egyvalaminek elromlani,hogy egyből elmásszon akár az alapjárat,akár a gyújtás v. üzemanyag vezérlés.
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1182 Dátum:
2010.09.21 kedd, 08:50:45 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.20 hétfő, 21:08:58
Igazából nemigen szokták forrasztani a lambda csatlakozóit.Általában van rajta simán összecsiptethető csatlakozó v. lehet kapni piros színű gyorscsatikat,amiket szintén csak fel kell szorítani a vezetékvégekre.A fentmaradó fordulat az alapjárati és a fojtószelep jeladó hibája miatt is lehet (én erre tippelek) Próbáld ki,hogy tényleg csak cipőorral,nagyon kicsi gázt adsz és elengeded.Ha nem esik le,akkor nagy valószínűséggel potméter hiba lesz.Ha levetted,ki is lehet mérni.
Csak a csatlakozóba lett beleforrasztva a vége, nem hiszem, hogy az befolyásolná. Az már eszembe jutott, hogy talán nem 30cm lett a vezeték hanem csak 25, de nem tudom, hogy az mennyire rossz. Kiolvasom a hibát ma a házi módszerrel. Honnan tudom, h melyik hibakód mit jelent?
Pocska
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1183 Dátum:
2010.09.22 szerda, 14:55:22 »
Sajnos nem tudtam kiolvasni a hibát, mert nem találtam olyan csatlakozót a kocsiban. Helyette milyennek kell lennie benne?
Üdv: Pocska
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1184 Dátum:
2010.09.22 szerda, 15:18:38 »
Idézetet írta: Pocska - 2010.09.22 szerda, 14:55:22
Sajnos nem tudtam kiolvasni a hibát, mert nem találtam olyan csatlakozót a kocsiban. Helyette milyennek kell lennie benne?
Üdv: Pocska
ha háromszögletűt kerested,annak kellene lenni.Szemből állva a bal oldalon a tűzfalon,a szervoolaj tartálynál.
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1185 Dátum:
2010.09.22 szerda, 16:48:00 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.22 szerda, 15:18:38
ha háromszögletűt kerested,annak kellene lenni.Szemből állva a bal oldalon a tűzfalon,a szervoolaj tartálynál.
Én ott nem találtam. Van ott 2 csatis vezeték, ami 1 zégergyűrűvel biztosított műanyaggal van lezárva. Az mi lenne?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1186 Dátum:
2010.09.22 szerda, 17:27:54 »
Idézetet írta: Pocska - 2010.09.22 szerda, 16:48:00
Én ott nem találtam. Van ott 2 csatis vezeték, ami 1 zégergyűrűvel biztosított műanyaggal van lezárva. Az mi lenne?
Az szerintem az oktánszám illesztő.
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1187 Dátum:
2010.09.22 szerda, 19:36:25 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.22 szerda, 17:27:54
Az szerintem az oktánszám illesztő.
A másik helye a kiolvasónak a bal térdednél (ha a kocsiban ülsz...
lehet.
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1188 Dátum:
2010.09.22 szerda, 20:45:03 »
Idézetet írta: Rob - 2010.09.22 szerda, 19:36:25
A másik helye a kiolvasónak a bal térdednél (ha a kocsiban ülsz...
lehet.
Ok megnézem a térdemnél is! Az is olyan háromszögletű csatlakozó? Azt is ki lehet házilag olvasni?
Naplózva
luli
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1189 Dátum:
2010.09.22 szerda, 20:52:09 »
Szia HZsolt92
A felvetés jogos, tényleg van egy kis keveredés.
Sok-sok éve megvan az 1,8 benya MKI kombi, aminek kapcsán klubtag lettem. Aztán 2,5 éve úgy hozta a sors, hogy választhattam egy céges vasat, ami természetesen mondeo lett: MKIV (2,0TDCI, titánium kombi némi extrával) Nagyon jó a vas, de azért még most is visszaülök hétvégén egy kis benzines érzésre és végigcsekkolni a saját tuning dolgokat. Most az asszony űzi az öreget, szóval van mit dolgozni hétvégente.
Naplózva
luli
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1190 Dátum:
2010.09.22 szerda, 20:56:57 »
Szia Misi107
Köszi az infót! Megnézem hétvégén azt a szelepet, aztán majd meglátjuk, hogyan tovább. Nem tudom hol lehet, de érzésem szerint tényleg valami ***helyen lehet. Remélem, nem kell szétszedni a fél autót!
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1191 Dátum:
2010.09.22 szerda, 22:05:17 »
Idézetet írta: Pocska - 2010.09.22 szerda, 20:45:03
Ok megnézem a térdemnél is! Az is olyan háromszögletű csatlakozó? Azt is ki lehet házilag olvasni?
privátüzenetben megírtam
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1192 Dátum:
2010.09.22 szerda, 22:40:04 »
Idézetet írta: Rob - 2010.09.22 szerda, 22:05:17
privátüzenetben megírtam
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1193 Dátum:
2010.09.23 csütörtök, 01:45:08 »
Idézetet írta: luli - 2010.09.22 szerda, 20:56:57
Szia Misi107
Köszi az infót! Megnézem hétvégén azt a szelepet, aztán majd meglátjuk, hogyan tovább. Nem tudom hol lehet, de érzésem szerint tényleg valami ***helyen lehet. Remélem, nem kell szétszedni a fél autót!
A csőben ki lehet tapogatni.Van alatta egy gumitömítés,ha kihúzod a szelepet,akkor az tuti szét fog esni.
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1194 Dátum:
2010.09.23 csütörtök, 08:10:53 »
Sziasztok!
Tervezem, hogy Németországból behozok egy mondeot. Szerintetek érdemes figyelni a köbcentire is, vagy csak ugyan olyan színűt keressek? Ami kell nekem belőle, az 1-2 karosszéria elem meg a motorhoz mindenféle jeladó (alapjárati motor, EGPD stb..) és a komplett kipufogó. Az 1.8, 1.6 motornak is ugyan olyan ez a pár része?
Köszi: Pocska
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1195 Dátum:
2010.09.23 csütörtök, 09:13:21 »
Idézetet írta: Pocska - 2010.09.23 csütörtök, 08:10:53
Sziasztok!
Tervezem, hogy Németországból behozok egy mondeot. Szerintetek érdemes figyelni a köbcentire is, vagy csak ugyan olyan színűt keressek? Ami kell nekem belőle, az 1-2 karosszéria elem meg a motorhoz mindenféle jeladó (alapjárati motor, EGPD stb..) és a komplett kipufogó. Az 1.8, 1.6 motornak is ugyan olyan ez a pár része?
Köszi: Pocska
A kipufogó talán nem.A többi amit írsz,az igen.Leömlő,szívósor,blokk,dugók,hengerfej más.A váltó is lehet más a kuplung miatt,de az évjárat függő.Érdemes olyat keresni,ami nagyrészt megegyezik a tiéddel.
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1196 Dátum:
2010.09.23 csütörtök, 13:34:18 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.23 csütörtök, 09:13:21
A kipufogó talán nem.A többi amit írsz,az igen.Leömlő,szívósor,blokk,dugók,hengerfej más.A váltó is lehet más a kuplung miatt,de az évjárat függő.Érdemes olyat keresni,ami nagyrészt megegyezik a tiéddel.
Ok! Köszi a választ! Még 1 kérdés!
Ma néztem a kocsim városi fogyasztását. Kis távolságokat mentem csak, 12 liter lett. Ez milyen a 2.0 kombi mondeonak?
Pocska
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1197 Dátum:
2010.09.23 csütörtök, 14:03:56 »
Idézetet írta: Pocska - 2010.09.23 csütörtök, 13:34:18
Ok! Köszi a választ! Még 1 kérdés!
Ma néztem a kocsim városi fogyasztását. Kis távolságokat mentem csak, 12 liter lett. Ez milyen a 2.0 kombi mondeonak?
Pocska
Ilyen távokon ennyi, nem ezt szereti.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1198 Dátum:
2010.09.23 csütörtök, 15:55:09 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.09.23 csütörtök, 14:03:56
Ilyen távokon ennyi, nem ezt szereti.
Ez van...
kis távokra ki autó...ezresszuzuki...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1199 Dátum:
2010.09.23 csütörtök, 16:20:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.23 csütörtök, 15:55:09
Ez van...
kis távokra ki autó...ezresszuzuki...
Robogó!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ