Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:16:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1675194 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 08:16:32 »

Az endés leírást olvastad?

Szia!

Igen, olvastam. Közben megvilágosodott, elég lesz kiakasztani a gázpedált, meg a pillangószelep potméterről lehúzni a csatit.

Egyébént gondolkodom azon, szétkapom a szívosort ahogy van.

Egy-két kérdés még ezzel kapcsolatban: A pillangószelep "egysége" alatt, illetve a szívósor és a blokk között milyen tömítés van? Újra tudom használni, vagy vegyek másikat? Esetleg ha bekenem óvatosan a régi tömítést visszaszerelés előtt sziloplaszt szerű tömítőanyaggal, az bírja a hőt vagy átég? Mert akkor inkább jövő hétre halasztom és veszek másik tömítéskészletet.

Ami még érdekelne, hogy a pillangószelep háznál nem tud véletlenül falsot szívni a csavarok körül? Csak azért kérdezem, mert nem láttam még belülről, mivel válam a ház lejött egyben ahogy van. Ugyanis a négy csavarból eredetileg csak három volt benne. Egyel nem volt semmi gond, lejött a felső anya. A másiknál maga az egész tőcsavar kitekerődött, a harmadik is. Azt hiszem veszek valahol ilyen csavarokat, újakat.... Csak az izgatott az összeszerelésnél, hogy falsot nem tud-e a csavarok mellett szívni? Mert mivel nem tudtam megnézni belülről, a szerkezetét sem láttam.

Köszi:BluELite
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 10:32:15 »

Szia!

Igen, olvastam. Közben megvilágosodott, elég lesz kiakasztani a gázpedált, meg a pillangószelep potméterről lehúzni a csatit.

Egyébént gondolkodom azon, szétkapom a szívosort ahogy van.

Egy-két kérdés még ezzel kapcsolatban: A pillangószelep "egysége" alatt, illetve a szívósor és a blokk között milyen tömítés van? Újra tudom használni, vagy vegyek másikat? Esetleg ha bekenem óvatosan a régi tömítést visszaszerelés előtt sziloplaszt szerű tömítőanyaggal, az bírja a hőt vagy átég? Mert akkor inkább jövő hétre halasztom és veszek másik tömítéskészletet.

Ami még érdekelne, hogy a pillangószelep háznál nem tud véletlenül falsot szívni a csavarok körül? Csak azért kérdezem, mert nem láttam még belülről, mivel válam a ház lejött egyben ahogy van. Ugyanis a négy csavarból eredetileg csak három volt benne. Egyel nem volt semmi gond, lejött a felső anya. A másiknál maga az egész tőcsavar kitekerődött, a harmadik is. Azt hiszem veszek valahol ilyen csavarokat, újakat.... Csak az izgatott az összeszerelésnél, hogy falsot nem tud-e a csavarok mellett szívni? Mert mivel nem tudtam megnézni belülről, a szerkezetét sem láttam.

Köszi:BluELite

Szia!
A tavaly én is elvégeztem a tisztítást, a tapasztalatok, igaz az én gépem 2.0-ás:

Nem bonyolult, inkább idő és szerszámigényes. Racsnis készlet, különböző hosszabbítókkal, toldókkal mindenképp szükséges. A lebontás adta magát. Ez alól kivétel egy csavar, éspedig ha szemben állsz a kocsival, a baloldali alsó csavar a szívósoron. Ez is kijött végül, de ehhez le kellett szednem a generátort, a tartóbakkal együtt.

A tisztításhoz brigéciolt és mosogatószivacsot használtam. Minden leszedett alkatrészt csili-vilire lesúroltam, a legnagyobb problémát e hengerfej tisztítása okozta. A műanyag szívósort mechanikusan próbáltam tisztítani amíg beértem, majd feltöltöttem brigéciollal és egy hétig áztattam. Az injektor sort tisztítottam, de nem bontottam szét, nem tudtam kihúzni a fúvókát.

A szívósor és hengerfej tömítést tisztítottam, ép volt visszaraktam újra, a pillagószelep ház alatti tömítést cseréltem, a szélét kikezdte a rozsda, ha nem kezdett volna rozsdásodni azt is visszaraktam volna. Sziloplasztos tapasztalatom nincs, én nem szoktam használni. Inkább alaposan megtisztítok mindent, akkor nem kell. (A szelepfedél tömítést is visszaraktam - igaz csak 1000 km és 5 hónap volt benne - azóta is használom, az olaj nem szivárog)

Néhány kép:
http://kepfeltoltes.hu/120408/DSCI0002_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120408/DSCI0004_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120408/DSCI0018_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120408/DSCI0027_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sok sikert!

Ha van valami kérdezz bátran.
Üdv
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 12:22:55 »

Szia!

Köszönöm. Viszont lett egy akkut problémám, aki tud, kérem segítsen.

A helyzet az hogy rettenetesen ronda volt a motor kívülről, rég volt pucolva. Zsíros, olajos poros lerakódások sokfelé. Tettem brigéciolt egy spricnibe, lefújtam, hagytam állni. Majd, mivel tudom hogy a szigetelések, kábelvégek itt-ott rosszak, síma folyó vízzel, slaggal, gyorsan, vigyázva leöblítettem. Tehát nem magasnyomású meg egyebek, csak egy slag meg folyó víz. Utána mentem egy kört a géppel, hogy minden rendben van-e. Sajnos nincs. Az alapjárat rögtön 1500-ra áll be, majd 2000-ig emelkedik, és ott marad. Egyébként egyenletesen jár a motor. Ha elindulok, mintha valamelyik henger nem szuperálna, kisebb fordulaton (2000 körül) is rángat. 2500-nál jobban nem mertem húzatni.

Segítséget kérek! Mi a fene tud ilyenkor beázni? A gyertyapipákat megnéztem, tisztítottam, visszaraktam. A gyertyakábelek másik felét a trafón szintén megpucoltam. Hol vannak még tipikusan olyan helyek, ahol megázhat?



Köszönettel: BluELite
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 13:50:02 »

Sziasztok!

Megoldottam a problémát. Két dolgot csináltam, egyrészt lehúztam az injektorokról is a csatlakozót, de ott nem volt probléma, szép tiszta és száraz volt a belseje.

Viszont ami esetleg okozhatta a problémát, az a hűtőventillátor feletti kábelköteg. Több csatlakozó is van, azok voltak nedvesek, valószínűleg zárlatosak is. Leszigeteltem a csatlakozók környékét újra, s láss csodát, beállt az alapjárat, és a próbakörön sem volt semmi gondom. Mondjuk nem tudom hogy az a két kábelköteg mit csinál, de lehet hogy tényleg ott volt a gond.

Üdvözlettel: BluElite
Naplózva
grimus
Vendég
« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2012.04.18 szerda, 16:26:56 »

Ma hoztam el a szerelőtől a 95-ös Mondeot. Jó pár kopó alkatrész ki lett cserélve, de van még egy probléma. Picit csöpög az olaj. Azt mondta a szerelő, hogy valami komplett motor tömítő szerelést kell rajta végezni. Az alkatrész csomag 96e, viszont a szerelés 150e. Kiszedi a motort, letisztogatja, belerakja ezeket a cuccokat és nem fog csöpögni.

Tényleg 150e egy ilyen szerelés?

(vagy ráhúzok egy zsákot, és akkor legalább nem látszik, hogy csöpög :-) )
Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2012.04.18 szerda, 17:15:55 »

Én inkább az ilyen szerelőre húznék zsákot....    eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2012.04.18 szerda, 18:12:35 »

Ma hoztam el a szerelőtől a 95-ös Mondeot. Jó pár kopó alkatrész ki lett cserélve, de van még egy probléma. Picit csöpög az olaj. Azt mondta a szerelő, hogy valami komplett motor tömítő szerelést kell rajta végezni. Az alkatrész csomag 96e, viszont a szerelés 150e. Kiszedi a motort, letisztogatja, belerakja ezeket a cuccokat és nem fog csöpögni.

Tényleg 150e egy ilyen szerelés?

(vagy ráhúzok egy zsákot, és akkor legalább nem látszik, hogy csöpög :-) )
ahogy Móki mondja ..

nagy valószínűséggel a főtengely szimeringet kell cserélni, az szokott általánosan hiba lenni, illetőleg a szelepfedélnél folyhat még, de azt csak fenn látod, lentre nem sok jut belőle
a másik topicban ajánlot Vik nevű szerelőt ajánlanám neked én is ...
(ha lenne hozzá megfelelő helyem és ingerenciám, töredék áron megcsinálhatnám akár én is ...
ha az embernek van némi szerelői vénája, nem nagy meló ..)
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.18 szerda, 18:14:26 írta yooccoo » Naplózva
grimus
Vendég
« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2012.04.18 szerda, 18:22:21 »

ahogy Móki mondja ..

nagy valószínűséggel a főtengely szimeringet kell cserélni, az szokott általánosan hiba lenni, illetőleg a szelepfedélnél folyhat még, de azt csak fenn látod, lentre nem sok jut belőle
a másik topicban ajánlot Vik nevű szerelőt ajánlanám neked én is ...
(ha lenne hozzá megfelelő helyem és ingerenciám, töredék áron megcsinálhatnám akár én is ...
ha az embernek van némi szerelői vénája, nem nagy meló ..)

A főtengely szimering ki lett cserélve. Valószínűleg Vik lesz belőle, mert bár nem állítom, hogy nincs szerelői vénám, de inkább elméleti ember vagyok :-)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2012.04.18 szerda, 18:25:16 »

A főtengely szimering ki lett cserélve. Valószínűleg Vik lesz belőle, mert bár nem állítom, hogy nincs szerelői vénám, de inkább elméleti ember vagyok :-)
kettő van belőle ... Cheesy
Naplózva
grimus
Vendég
« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 17:57:22 »

Az alapjárat ingadozik. 900 és 1100 között. Elég szabályosan. Olvastam, hogy az alapjárat motor előtt ki lehet benne tisztítani néhány kütyüt. Nem feltétlenül vinném szervízbe ezzel, viszont sem szerszámom, se hely, ahol ezt meg tudnám csinálni.


Nagy meló ezt megtisztítani? Esetleg Budapesten nincs szerelő vénájú ember, aki tudna ebben segíteni? Természetesen nem ingyen gondoltam. Pénzt, vagy nagyvállalati informatikai fejlesztést tudok cserébe adni :-) De inkább az előbbit :-P
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2012.04.25 szerda, 18:25:04 »

Sziasztok!

Megoldottam a problémát. Két dolgot csináltam, egyrészt lehúztam az injektorokról is a csatlakozót, de ott nem volt probléma, szép tiszta és száraz volt a belseje.

Viszont ami esetleg okozhatta a problémát, az a hűtőventillátor feletti kábelköteg. Több csatlakozó is van, azok voltak nedvesek, valószínűleg zárlatosak is. Leszigeteltem a csatlakozók környékét újra, s láss csodát, beállt az alapjárat, és a próbakörön sem volt semmi gondom. Mondjuk nem tudom hogy az a két kábelköteg mit csinál, de lehet hogy tényleg ott volt a gond.

Üdvözlettel: BluElite

Valami hasonló gondom lehetett -ezek szerint- nekem is: Kb. 1 -1,5 hónapja a fogarasi úton levő shell kútnál levő önkiszolgáló mosóban, most először és utoljára, a nagynyomású izével lemostam a kocsimat. Főleg az első lökhárító környékén suvickoltam a télen rárakódott mocskot. Utána nekem is megnőtt az alapjáratom kissé és érezhetően csökkent a motor dinamikája. Mostanában kezd csak megint úgy viselkedni a motor mint régen.  falbav
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2012.04.25 szerda, 18:43:50 »

Volt már valami hasonlóról szó, de hátha van valakinek jó ötlete: 99%-ban Bp-en városban járok, rövid utakon. Soha nem látom  füstölni a kipufogóm. Aztán 2-3 hónapban egyszer mikor autópályán van 20-30km-es utam cca. 10-15km után általában hosszú emelkedőn mikor odalépek tartósan neki, egyszer csak látom a visszapillantóban, hogy füstöl a gépem mint a fene. Aztán, hogy ez gőz, vagy füst nem tudom, de általában utána már csak akkor hagyja abba, ha leállok kis időre, vagy mikor autópályáról lehajtva poroszkálok városi tempóban. Ciki ez a füstszerűség ilyenkor mert félek belém kötnek esetleg miatta a rendőrök. Fiam szerint az a baj, hogy a szinte csak városi poroszkálások miatt a kipufogórendszerben lerakódott a víz, a trutymó, ami aztán az autópályán a hosszabb terhelés miatt átforrósodott kkipufogórendszerben kiég és ettől mögöttem a köd. Mi erről a véleményetek, lehet ez ellen valamit tenni, vagy az egyetlen orvosság, hogy időnként menjek nagyobb távokat is?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2512 Dátum: 2012.04.25 szerda, 19:32:43 »

Volt már valami hasonlóról szó, de hátha van valakinek jó ötlete: 99%-ban Bp-en városban járok, rövid utakon. Soha nem látom  füstölni a kipufogóm. Aztán 2-3 hónapban egyszer mikor autópályán van 20-30km-es utam cca. 10-15km után általában hosszú emelkedőn mikor odalépek tartósan neki, egyszer csak látom a visszapillantóban, hogy füstöl a gépem mint a fene. Aztán, hogy ez gőz, vagy füst nem tudom, de általában utána már csak akkor hagyja abba, ha leállok kis időre, vagy mikor autópályáról lehajtva poroszkálok városi tempóban. Ciki ez a füstszerűség ilyenkor mert félek belém kötnek esetleg miatta a rendőrök. Fiam szerint az a baj, hogy a szinte csak városi poroszkálások miatt a kipufogórendszerben lerakódott a víz, a trutymó, ami aztán az autópályán a hosszabb terhelés miatt átforrósodott kkipufogórendszerben kiég és ettől mögöttem a köd. Mi erről a véleményetek, lehet ez ellen valamit tenni, vagy az egyetlen orvosság, hogy időnként menjek nagyobb távokat is?
a fiad teljesen jól mondja, ennek ez az oka
rendőr meg nem fog belédkötni, vonatfüstnyi mennyiséget okádó tranzitok és zöldségesmercik se zavarják őket

egyébként emiatt a víz miatt rohad szét a kipuff, nem a külseje megy tönkre
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2012.04.25 szerda, 21:51:59 »

A főtengely szimering ki lett cserélve. Valószínűleg Vik lesz belőle, mert bár nem állítom, hogy nincs szerelői vénám, de inkább elméleti ember vagyok :-)

Tud még a főtengelyszimmering-ház is ereszteni, a főtengelyszimmering páros szerv (gondolom a váltó felőli már nem lett cserélve), az olajteknő tömítése szintén szemét ellenfél olajfolyásnál, és ott az örökzöld szelepfedéltömítés is. Ezeket azért írtam, mert tapasztalatból tudom, ha az egyiket ki is cseréltem, talált magának mindig másik helyet a folyásra. A tömítéskészlet tutira nincs annyi, amennyit a szaki állított - erősen lehúzás szaga van. Bár együtt (hibásan sajnos) nem vettem meg a tömítéseket, de ha ezt a pár tételt összeadom, örülök, ha 30-40 ezer kijön az alkatrészre (3000-5000 forintos dolgok ezek). 150 ezerből meg akár hengerfejet is felújíthatja az ürge, de ha nincs baja, kár piszkálni. Inkább el kell felejteni az ilyen alakokat. Én Kőrösi Józsiékat tudom javasolni. Ford szakszerviz a XIX. kerületben, nagyon korrektek, emberi árban dolgoznak, és azóta ismerik a mondeokat, amióta az ország útjain futnak. Egy hátrányuk (ami végül is az előnyeikből fakad), hogy állandó teltház van náluk. Smiley (telszám ment PM-ben)
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2012.04.25 szerda, 21:58:39 »

Az alapjárat ingadozik. 900 és 1100 között. Elég szabályosan. Olvastam, hogy az alapjárat motor előtt ki lehet benne tisztítani néhány kütyüt. Nem feltétlenül vinném szervízbe ezzel, viszont sem szerszámom, se hely, ahol ezt meg tudnám csinálni.


Nagy meló ezt megtisztítani? Esetleg Budapesten nincs szerelő vénájú ember, aki tudna ebben segíteni? Természetesen nem ingyen gondoltam. Pénzt, vagy nagyvállalati informatikai fejlesztést tudok cserébe adni :-) De inkább az előbbit :-P


Ha hidegen nem, melegen viszont csinálja, akkor nagy eséllyel a karterszellőztetésnél van bibi. Én hónapokat szenvedtem tőle, miközben az alapjáratot befolyásoló dolgok legnagyobb részét lecseréltem (kb éppen csak a motort nem  eplus2)

Megcsinálni meg tudom nagy valószínűséggel, de manapság ritkán vagyok Pesten (kb 1-2 hetente hétvégén).
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2012.04.25 szerda, 22:29:25 »

manapság ritkán vagyok Pesten (kb 1-2 hetente hétvégén).
a fórumon meg még ritkábban nono2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 12:36:09 »

a fórumon meg még ritkábban nono2

Na, hát tessék örülni! Van valódi életem!  hehe
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 15:11:16 »

Na, hát tessék örülni! Van valódi életem!  hehe
az van nekünk is, csak itt meg elkelne néha a sok töketlen között néhány hozzáértő is... hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 16:11:57 »

az van nekünk is, csak itt meg elkelne néha a sok töketlen között néhány hozzáértő is... hehe

Néha még létezni sincs időm, ezért van, hogy kampányszerűen tudok csak feljárni. Manapság a minitalikról is eltűntem, mert az ország túlvégén dolgozok hétfőtől péntekig, és gyanítom kevesen várnának rám a Lurdy mellett éjfélig...   vigyor3 Ha valakinek nagyon nagy baja van, és bennem látja az autója jövőjének a kulcsát, úgyis megtalál.  Wink
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 19:39:50 »

a fiad teljesen jól mondja, ennek ez az oka
rendőr meg nem fog belédkötni, vonatfüstnyi mennyiséget okádó tranzitok és zöldségesmercik se zavarják őket

egyébként emiatt a víz miatt rohad szét a kipuff, nem a külseje megy tönkre

Akkor ezentúl sűrűbben használom az M0-ást, kerülök időnként, remélem kitisztul tőle valamennyire a kipufogóm. Gondolom más lehetőség, adalék,  csodaszer erre nincs.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.26 csütörtök, 19:42:53 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
mexi07
Vendég
« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 03:07:02 »

Sziasztok!!!
olyan problémával állok most szemben hogy van egy 93 as 2.0 16v mondim és szeretnék belevarázsolni egy 2.5 v6 ot.
ennek mennyi lehet a az anyagi a munka és a papir munkája? meg ha vanalami leirás lenne róla hogy mit merre meddig légyszi küldeje el valaki emyilban köszi Smiley snidike89@gmail.com szép estét
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 07:46:09 »

Sziasztok!!!
olyan problémával állok most szemben hogy van egy 93 as 2.0 16v mondim és szeretnék belevarázsolni egy 2.5 v6 ot.
ennek mennyi lehet a az anyagi a munka és a papir munkája? meg ha vanalami leirás lenne róla hogy mit merre meddig légyszi küldeje el valaki emyilban köszi Smiley snidike89@gmail.com szép estét

fizikailag nem lenne gond, papírozni viszont nem fogod tudni ...
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 13:19:06 »

Sziasztok!!!
olyan problémával állok most szemben hogy van egy 93 as 2.0 16v mondim és szeretnék belevarázsolni egy 2.5 v6 ot.
ennek mennyi lehet a az anyagi a munka és a papir munkája? meg ha vanalami leirás lenne róla hogy mit merre meddig légyszi küldeje el valaki emyilban köszi Smiley snidike89@gmail.com szép estét


Én pont pàr hét múlva kezdek bele. /Korábban is terveztem, beszereztem a cuccok nagy részét, csak most oda jutottam, hogy drágább megfoltozni a hű zetec-emet, mint venni egy jó V6-ot. Igaz a szűkös idő/pénz miatt halasztanom kell az ST motorom rendberakatását./ Nem életveszélyesen nagy munka (flexelni legalàbb is nem kell), de ha nem vagy nyakig benne az autóban, akkor jobb egy Mondeo-t ismerő szerelővel belefogni. A motortérben gyakorlatilag minden cserés (kb a szervó és a féktartály maradhat). Még a futòműbe (rugók, bölcső, kormánymű egy része) és a fékekbe is bele kell nyúlni, illetve cserélni kell a benzincsöveket is. Az utastérben csak az óracsoport cserés, de azért ezt is fel lehet dobni - pl a sajàtunktòl eltérő évjáratú motor/motorvezérlés az immobilizer pótlására, àtalakìtàsàra kényszerìthet minket. Ha nincs olyan màzli, hogy egy autóból összejön az ECU + immo karika, immo chip (+ egyes évjáratoknál az immo vezérlő, riasztó/központi zár vezérlő), akkor a munkánkat a végén immo tanítással kell megkoronáztatnunk. A kábelezés elvileg stimmelni fog, mert benzinesnél a motortérben körbefutó köteg nem motor, hanem felszereltségspecifikus. Ez az elmélet. Gyakorlatilag nehéz (illetve Mk1-nél nem is túlságosan javallott), hogy évjáratnak megfelelő motor/vezérlő/motorköteg menjen bele. Ebből látszik, hogy az évjáratonkénti kapcsolási rajz ismerete az alap. A Haynes ez esetben max egy gyenge alap, de hogy elsőre összehozzuk, édeskevés. Papírozása egyáltalán nem lehetetlen. Átalakítási engedély + műszaki + új papírok. Költség részét inkább a regadó különbözet, illetve a magasabb teljesítményadó + egyéb befizetendők különbözetei adják. Ha nem akarod elsietni a dolgot (pláne, ha nem mutat annyit a gép), akkor ki kell takarni műanyaggal a motorteret (mint egy mk3-nál), és rögzíteni lyukas torxal (rendőr pattog, akkor szedje le... Cheesy Az eredeti hajtásláncot viszont félre kell tenni az összes cuccával, mert ha lebukás, vagy káresemény van, azonnal vissza kell szerkeszteni. Anyagköltségbe kár belemenni, mert az 50ezertől 500-ig akármi lehet. Forrás és igények kérdése. Mondjuk, a legjobb egy komplett, működő külföldi autót venni,  és aszerint átpakolni a dolgokat. Ezek tudatában lehet eldöntened, hogy belevágsz-e, vagy sem.  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.30 hétfő, 16:56:13 írta DANJO » Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 18:56:40 »

Átalakítási engedély + műszaki + új papírok.
átalakítási engedélyed honnan lesz?
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 22:16:36 »

átalakítási engedélyed honnan lesz?

NKH-tól, ahogy másoknak is... Smiley Egyébként tiszta fantáziátlan társaság vagytok, és még TV-t se néztek.  eplus2 Régi bölcsesség: ha bajod van, és nem tudod megoldani pénzzel... oldd meg sok pénzzel!! hehe Tudnék egész este horror sztorikat mesélni, hogy lett 2004-es 2.0 TDCI Mondeo-ból 1.9 VW TDI Mondeo, vagy 96-os MK1-ből 2000-es fekete szelepfedeles Mondi... hivatalosan, átalakítási engedéllyel. Úgyis lenne, aki megmagyarázná, hogy miért nem működik a dolog. Nos, őneki tényleg nem fog. Smiley  Magam részéről le lesz papírozva, legkésőbb a következő műszakinál az átalakítás (múltkor, amikor egy rendőrrel beszélgettünk az autómról, meg is ígértette velem policenyes), többi nép, meg abban hisz, amiben akar... wave

Olvasnivaló:

http://www.nkh.hu/Gepjarmu/tevekenysegek/kozutijarmmuszelj/forghelykovelj/atalakitas/Lapok/default.aspx
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.koh
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2012.05.01 kedd, 11:30:19 »

átalakítási engedélyed honnan lesz?
az nkh bármit engedélyez, ami rendesen meg van csinálva szerintem.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2012.05.01 kedd, 13:15:50 »

az nkh bármit engedélyez, ami rendesen meg van csinálva szerintem.

Manapság nem tudom mik az elvárások, amikor én még a múlt évezredben ilyen engedélyt kértem és kaptam  új, de már következő tip. kasznijára cserére, a nagyját megszerelhettem nem szakemberként én is, de pl. a fék (szervosra) módosítását  csak szakszervízben végeztethettem el és mikor kész volt minden, újra kellett a járgányt vizsgáztatni komolyabb és drágább műsz. vizsgán, ahol tényleg nagyon  átnézték.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.01 kedd, 13:19:03 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 17:25:50 »

NKH-tól, ahogy másoknak is... Smiley Egyébként tiszta fantáziátlan társaság vagytok, és még TV-t se néztek.  eplus2 Régi bölcsesség: ha bajod van, és nem tudod megoldani pénzzel... oldd meg sok pénzzel!! hehe Tudnék egész este horror sztorikat mesélni, hogy lett 2004-es 2.0 TDCI Mondeo-ból 1.9 VW TDI Mondeo, vagy 96-os MK1-ből 2000-es fekete szelepfedeles Mondi... hivatalosan, átalakítási engedéllyel. Úgyis lenne, aki megmagyarázná, hogy miért nem működik a dolog. Nos, őneki tényleg nem fog. Smiley  Magam részéről le lesz papírozva, legkésőbb a következő műszakinál az átalakítás (múltkor, amikor egy rendőrrel beszélgettünk az autómról, meg is ígértette velem policenyes), többi nép, meg abban hisz, amiben akar... wave

Olvasnivaló:

http://www.nkh.hu/Gepjarmu/tevekenysegek/kozutijarmmuszelj/forghelykovelj/atalakitas/Lapok/default.aspx
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.koh

Érdekes módon nekem is 97-es lett a teljes motor, klíma, váltó, plusz a beltér egy része Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2012.05.05 szombat, 08:20:34 »

Jó reggelt mindenkinek!
Két héttel ezelőtt ellopták a 21 éves Opel Kadettem  szomoru1 , ennek következményeként egy 96-os mk1 boldog tulajdonosa lettem pár napja, így már az após mk3-asa mellett büszkélkedik ez is az udvaron Wink kombi, 2.0 97kw, működő klíma friss vizsga stb. Elég jól egyben van. Ma lecseréljük az olajat, szűrőket gyertyákat. Egy probléma akad, hogy ha kis fordulaton indulok akkor berángat mintha kezdő sofőr lennék, ha 2000-es fordulaton akkor elindul szépen. alapjáraton remeg kicsit, főleg a váltókaron érezni jobban, valamint nem tud alapjáraton gurulni magától, mert belerángat. Én két dologra gondolok, kuplung vagy gumibak. valakinek volt esetleg hasonló? csak hogy merre keressem a probléma forrását. köszi szépen és kellemes napot  worship
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Kosztolanyi87
Vendég
« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2012.05.05 szombat, 18:48:15 »

 Sziasztok!! Nemrég vásároltam egy ford mondeo combit 96 évjárat és olyan problémám lenne hogy hidegen leáll a motor kb 3x 4x kell újra indítani az autót még jó lesz  de ha el is kapja remeg össze vissza amint  kezd a motor melegedni minden tökéletesen működik! gyergyát  gyújtáskábelt cseréltem diagnosztikán volt ott elvileg nem dobott ki semmit a gép és állítólag a szelepeket meg takarították, a rossz alapjárati kézikönyvet is végig olvastam de mire ki cserélem az összes alkatrészt amit ír el megy rá legalább 3 havi fizetésem!!Kérek minden forumozót hogy segítsen ha találkozott már hasonló problémával!! Előre is köszönöm!!!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2012.05.05 szombat, 20:30:23 »

Sziasztok!! Nemrég vásároltam egy ford mondeo combit 96 évjárat és olyan problémám lenne hogy hidegen leáll a motor kb 3x 4x kell újra indítani az autót még jó lesz  de ha el is kapja remeg össze vissza amint  kezd a motor melegedni minden tökéletesen működik! gyergyát  gyújtáskábelt cseréltem diagnosztikán volt ott elvileg nem dobott ki semmit a gép és állítólag a szelepeket meg takarították, a rossz alapjárati kézikönyvet is végig olvastam de mire ki cserélem az összes alkatrészt amit ír el megy rá legalább 3 havi fizetésem!!Kérek minden forumozót hogy segítsen ha találkozott már hasonló problémával!! Előre is köszönöm!!!
Szia,elso korben a pillangoszelepet tisztisd meg,utana johet a MAF szenzor takaritas,meg alapjarati motort is ,ezek nem kerulnek penzbe.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Kosztolanyi87
Vendég
« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2012.05.05 szombat, 22:38:00 »

Szia,elso korben a pillangoszelepet tisztisd meg,utana johet a MAF szenzor takaritas,meg alapjarati motort is ,ezek nem kerulnek penzbe.
Hello köszönöm az ötleteket a maf ès a pillangó szelep takarítàs meg törtènt! Az alapjàrati motort hol talàlom? Vàlaszodat elöre is köszi!
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 17:30:11 »

Jó reggelt mindenkinek!
Két héttel ezelőtt ellopták a 21 éves Opel Kadettem  szomoru1 , ennek következményeként egy 96-os mk1 boldog tulajdonosa lettem pár napja, így már az após mk3-asa mellett büszkélkedik ez is az udvaron Wink kombi, 2.0 97kw, működő klíma friss vizsga stb. Elég jól egyben van. Ma lecseréljük az olajat, szűrőket gyertyákat. Egy probléma akad, hogy ha kis fordulaton indulok akkor berángat mintha kezdő sofőr lennék, ha 2000-es fordulaton akkor elindul szépen. alapjáraton remeg kicsit, főleg a váltókaron érezni jobban, valamint nem tud alapjáraton gurulni magától, mert belerángat. Én két dologra gondolok, kuplung vagy gumibak. valakinek volt esetleg hasonló? csak hogy merre keressem a probléma forrását. köszi szépen és kellemes napot  worship

Nálam mikor a váltókar remegett, akkor gumibakot kellett cserélni, de az én esetemben a motor nem rángatott be emlékeim szerint, "csak" szimlán rezonált a váltókar.
Naplózva

MKI 2.0i
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:30:13 »

Nálam mikor a váltókar remegett, akkor gumibakot kellett cserélni, de az én esetemben a motor nem rángatott be emlékeim szerint, "csak" szimlán rezonált a váltókar.

na ma megvolt az olajcsere meg szűrőcserék, gyertyacsere. megnéztük, van egy hátsó gumibak, az is elég rossz, de van egy első is, ami még szarabb. a hátsót megtaláltam pl a unix webáruházában, de az elsőt nem.
ugyanakkor most h felértem pestre az első lámpánál leállt a motor, első indításra indult, de 500 és 1000 között ingadozott az alapjárat, majd beállt 1000-re. ezt nem tudom mitől lehet.

köszönöm a válaszod  worship
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 21:58:50 »

... valamint nem tud alapjáraton gurulni magától, mert belerángat...
Először is Üdv közöttünk!
Aztán nekem is volt ilyen, igaz a többi tünetet nem produkálta, de ezt a hibát kiküszöbölték a szerelők egy gyertyaszett cserével. Azóta 1 sebességfokozatban gázadás nélkül gurul rángatás mentesen.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Kosztolanyi87
Vendég
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 16:04:11 »

Sziasztok!! Segítségre lenne szükségem 1.8 benzines mondim van és az lenne a kérdésem hogy az alapjárati motort hol találom benne?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:21:28 »

Sziasztok!! Segítségre lenne szükségem 1.8 benzines mondim van és az lenne a kérdésem hogy az alapjárati motort hol találom benne?
Szia!

A rossz alapjárat könyvében a 7. oldalon nézd meg alaposan az alakját, ugyanis csak tapintással fogod megtalálni. A gyújtótrafó magasságában kell hátranyúlni motor mögé. Majdnem a középtájon ott díszeleg valahol. Az én gépem 2.0-ás és csak akkor tudtam leszedni amikor a szívósort tisztítottam.
 
Üdv

Naplózva
Kosztolanyi87
Vendég
« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:34:04 »

Szia!

A rossz alapjárat könyvében a 7. oldalon nézd meg alaposan az alakját, ugyanis csak tapintással fogod megtalálni. A gyújtótrafó magasságában kell hátranyúlni motor mögé. Majdnem a középtájon ott díszeleg valahol. Az én gépem 2.0-ás és csak akkor tudtam leszedni amikor a szívósort tisztítottam.
 
Üdv


Köszönöm a segitsèget!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:37:34 »

Köszönöm a segitsèget!
Szívesen.
A privát üzeneteid is nézd meg.
Naplózva
popzika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2012.05.09 szerda, 15:18:22 »

Sziasztok!

Olyan problémám van a 1,8 benzines I. mondeommal, hogy az üzemanyag színt
 a negyedig van az autó gyorsításkor megtorpan mintha nem kapna benzint.
Ha van benne bőven üzemanyag akkor minden rendben van.
Van-e valami okos ötletetek?
És még annyi, hogy utólag belehet-e rakni és mennyibe kerül a tempómat?
Köszi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2012.05.09 szerda, 15:56:31 »

Sziasztok!

Olyan problémám van a 1,8 benzines I. mondeommal, hogy az üzemanyag színt
 a negyedig van az autó gyorsításkor megtorpan mintha nem kapna benzint.
Ha van benne bőven üzemanyag akkor minden rendben van.
Van-e valami okos ötletetek?
És még annyi, hogy utólag belehet-e rakni és mennyibe kerül a tempómat?
Köszi.
a gond az lehet, hogy nem mutat pontosan Smiley
amúgy sem szerencsés üres tankkal járni ..
Naplózva
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 09:04:44 »

Sziasztok!

Olyan problémám van a 1,8 benzines I. mondeommal, hogy az üzemanyag színt
 a negyedig van az autó gyorsításkor megtorpan mintha nem kapna benzint.
Ha van benne bőven üzemanyag akkor minden rendben van.
Van-e valami okos ötletetek?
És még annyi, hogy utólag belehet-e rakni és mennyibe kerül a tempómat?
Köszi.

Tanksapka ad levegőt a tankba? ha letekered hallod ahogy szívja be a levegőt?
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2012.05.12 szombat, 10:29:42 »

Tanksapka ad levegőt a tankba? ha letekered hallod ahogy szívja be a levegőt?

Az már régen rossz lenne. A mondeó benzinellátó rendszere ennél sokkal bonyolultabb. A pözsóm még nagyot szisszen, ha sokáig merítem a tankot, néha le sem bírom tekerni a sapkát.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2012.05.12 szombat, 12:27:21 »

Az már régen rossz lenne. A mondeó benzinellátó rendszere ennél sokkal bonyolultabb. A pözsóm még nagyot szisszen, ha sokáig merítem a tankot, néha le sem bírom tekerni a sapkát.
a mondeo is tud ilyet  Wink
Naplózva
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2012.05.12 szombat, 13:36:37 »

a mondeo is tud ilyet  Wink

az enyém is, most keresek éppen egyet.
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2012.05.12 szombat, 16:33:32 »

az enyém is, most keresek éppen egyet.
három gumi tömítés van a tankon.Kettő a szellőztetésé,azt úgysem látod (tank tetején van,le kell hozzá szedni...) viszont a tank-betöltő csonk összekötésnél hajlamos szétrohadni és kinyomni az anyagot.Nézd meg,hogy látsz-e a csonk alatt folyásnyomot.Világosabb színű tőle a műanyag.A másik dolog,hogy a tankban mozog a cucc és ha kevés,akkor nagy az esély arra,hogy levegőt szív a pumpa.Padlózásnál elkezd rángatni a motor,viszont ha fokozatosan nyomod a pedált,akkor nem.Ergo jól szóltak,hogy nem szerencsés üres tankkal autózni.Bár saját tapasztalatom alapján,ha meg sem mozdul a mutató és a fedcomp is nullát mutat,kb. 50-70 km-t lehet még megtenni,de full gázos gyorsítás nélkül.Az eredménye nálam is hasonló volt,mint amit leírtál/leírtam.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.12 szombat, 16:46:57 írta szuperhangya » Naplózva
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2012.05.18 péntek, 18:04:11 »

na ma megvolt az olajcsere meg szűrőcserék, gyertyacsere. megnéztük, van egy hátsó gumibak, az is elég rossz, de van egy első is, ami még szarabb. a hátsót megtaláltam pl a unix webáruházában, de az elsőt nem.
ugyanakkor most h felértem pestre az első lámpánál leállt a motor, első indításra indult, de 500 és 1000 között ingadozott az alapjárat, majd beállt 1000-re. ezt nem tudom mitől lehet.

köszönöm a válaszod  worship

nah. bakcsere megvolt, sokat javult, ám. kicsit rosszalkodott az alapjárat, mondom végignézem amik le vannak írva az alapjáratos irományban. amiket találtam: a homlokfalon az elektronikus vákuumszabályozó (kerek valami) és egy doboz ami a kipufogó mellett van (Pulse-air filter housing) között el volt törve a cső, ezt pótoltam. Az EGPD (fém színű doboz a homlokfalon) hátsó csöve lógott a levegőben, ezt visszadugtam a motorra, az alsó csöcsre (a felsőre ennek a másik lába ment) azóta viszont még szarabb minden. alapjárat ***, de már menet közben is megtorpan főleg padlógáznál. Sad ez így most nem dobta fel a napomat. van valami ötletetek?
köszönöm szépen
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2012.05.18 péntek, 18:31:53 »

három gumi tömítés van a tankon.Kettő a szellőztetésé,azt úgysem látod (tank tetején van,le kell hozzá szedni...) viszont a tank-betöltő csonk összekötésnél hajlamos szétrohadni és kinyomni az anyagot.Nézd meg,hogy látsz-e a csonk alatt folyásnyomot.Világosabb színű tőle a műanyag.A másik dolog,hogy a tankban mozog a cucc és ha kevés,akkor nagy az esély arra,hogy levegőt szív a pumpa.Padlózásnál elkezd rángatni a motor,viszont ha fokozatosan nyomod a pedált,akkor nem.Ergo jól szóltak,hogy nem szerencsés üres tankkal autózni.Bár saját tapasztalatom alapján,ha meg sem mozdul a mutató és a fedcomp is nullát mutat,kb. 50-70 km-t lehet még megtenni,de full gázos gyorsítás nélkül.Az eredménye nálam is hasonló volt,mint amit leírtál/leírtam.

Sajnos én meg ezt nem tudom megerősíteni.. Teljesen ült a mutató, a fedcomp meg még mutatott 85km-ert.. Nem értem át a 6km-re lévő kútra.. Nyomtam egy komolyabb gázt akkor levegőt kapott és majdnem kiestem az autóból.. Inkább rendeltem 5L-ert havertól Cheesy
Naplózva
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2012.05.18 péntek, 19:17:28 »

nah. bakcsere megvolt, sokat javult, ám. kicsit rosszalkodott az alapjárat, mondom végignézem amik le vannak írva az alapjáratos irományban. amiket találtam: a homlokfalon az elektronikus vákuumszabályozó (kerek valami) és egy doboz ami a kipufogó mellett van (Pulse-air filter housing) között el volt törve a cső, ezt pótoltam. Az EGPD (fém színű doboz a homlokfalon) hátsó csöve lógott a levegőben, ezt visszadugtam a motorra, az alsó csöcsre (a felsőre ennek a másik lába ment) azóta viszont még szarabb minden. alapjárat ***, de már menet közben is megtorpan főleg padlógáznál. Sad ez így most nem dobta fel a napomat. van valami ötletetek?
köszönöm szépen
Az jutott eszembe, hogy segíthet-e rajta a motorvezérlő "újratanítása"? azt tudom elképzelni, hogy mikor legutóbb valaki kivette az akksit, ezek már így voltak, és ehhez állította be az értékeket az eec. hm?
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2012.05.18 péntek, 19:49:16 »

Az jutott eszembe, hogy segíthet-e rajta a motorvezérlő "újratanítása"? azt tudom elképzelni, hogy mikor legutóbb valaki kivette az akksit, ezek már így voltak, és ehhez állította be az értékeket az eec. hm?
Az újratanítás mindig hasznos és mindig javasolt elvégezni, ha az akkumulátor sarúját leveszed, 8 km nem a világ, csak a 130 km/h-t kell kijátszani, ha nem a pálya mellett laksz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.