Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.01 szerda, 16:31:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 878228 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1400 Dátum: 2014.02.04 kedd, 22:18:28 »

Valahogy sejtettem.. Cheesy Megesik, hogy a kuplung kinyomásakor elengedett gázzal (is) felpörög a motor még 4-5 másodpercre. Lehet cserélnem kell mindkét alkatrészt.

nem tudom nálad van-e karter szelep, viszont azt a felpörgést az alapjárati csinálja Smiley megragad benne a kis szelep, és vagy nagyon kivan már kopva,  nem zár teljesen..... blablabla és már pörög is ezerrel Cheesy ismerős nyugi, sajnos eléggé ciki is tud lenni  Cheesy csak is gyárit belőle, és újat, sok idegességtől +óvod magad.
Motor fék, sebesség fokozat függő  beka3 minél alacsonyabb fokozat, annál lentebb engedi a fordulatszámot, kivan az találva.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1401 Dátum: 2014.02.04 kedd, 23:43:15 »

Azért mérjél csak rá arra a jeladóra (felső)  smile
Alsó jeladó attól lehet rossz, h néha működik és be áll középre. Az enyém azt csinálta h néha rézben mutatott valamicskét, néha egész fel ment az N betűig, néha teljesen ki volt feküdve. Kicseréltem egyből jó lett  smile viszont ez másba nem szól bele, pusztán az műszernek küld jelet.
Ha vzpumpa lenne hibás, forrna csak mire észre vennéd lehet késő lenne, mert ugye nem fordulna körben a víz időben (jeladó sajnos nem a blokkon van) ezt csak érdekesség kép írtam.
Nem okoskodni akarok, csak már bejártam ezzel az autóval minden hiba lehetőséget ami csak lehetséges, és viszonylag sokat is megy az autó  smile


Holnap rámérek . de kezdem feladni és rohadtul idegesit már ez a verda.
a karter szelepet valahogy tudom ellenőrizni hogy müxik-e?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1402 Dátum: 2014.02.05 szerda, 10:54:54 »

nem tudom nálad van-e karter szelep, viszont azt a felpörgést az alapjárati csinálja Smiley megragad benne a kis szelep, és vagy nagyon kivan már kopva,  nem zár teljesen..... blablabla és már pörög is ezerrel Cheesy ismerős nyugi, sajnos eléggé ciki is tud lenni  Cheesy csak is gyárit belőle, és újat, sok idegességtől +óvod magad.
Motor fék, sebesség fokozat függő  beka3 minél alacsonyabb fokozat, annál lentebb engedi a fordulatszámot, kivan az találva.

Köszi a tippet, akkor nem is állok neki kísérletezni. Így már biztos vagyok benne h ez lesz a baja, és nem kell keresgélni hogy mi minden okozhatja Cheesy  worship
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1403 Dátum: 2014.02.05 szerda, 11:02:49 »

Holnap rámérek . de kezdem feladni és rohadtul idegesit már ez a verda.
a karter szelepet valahogy tudom ellenőrizni hogy müxik-e?


ezt nem tudom +találtad-e: http://mondeo.hu/wiki/index.php/H%C5%B1t%C5%91rendszer_%C3%A1ltal%C3%A1nos_le%C3%ADr%C3%A1sok,_hibakeres%C3%A9s,_jav%C3%ADt%C3%A1sok
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%ADzh%C5%91fokjelad%C3%B3_ellen%C5%91rz%C3%A9se_ellen%C3%A1ll%C3%A1sm%C3%A9r%C3%A9ssel
Karter szelepet miért szeretnéd buzizni?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szuszlov
Vendég
« Új hozzászólás #1404 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 12:28:37 »

Helló mindenki!

Számomra új jelenség van az autómon. (99-es 1,8-as lépcsős hátú, digitklímás). Gázadásnál rángatni, "dadogni" kezdett az autó. Folyamatos haladásnál nem érezhető gond. Gyertyák, gyújtókábelek, mi lehet a gond?

Köszi a válaszokat!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1405 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 12:57:02 »

Helló mindenki!

Számomra új jelenség van az autómon. (99-es 1,8-as lépcsős hátú, digitklímás). Gázadásnál rángatni, "dadogni" kezdett az autó. Folyamatos haladásnál nem érezhető gond. Gyertyák, gyújtókábelek, mi lehet a gond?

Köszi a válaszokat!


Az is meglehet, de én fals levegőre tippelnék.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szuszlov
Vendég
« Új hozzászólás #1406 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 13:21:43 »

Fals levegő? Hol a túróban? Oda úton minden ok, vissza rángatás. Se tankolás, se semmi.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.06 csütörtök, 13:27:10 írta szuszlov » Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1407 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 13:43:21 »

Fals levegő? Hol a túróban? Oda úton minden ok, vissza rángatás. Se tankolás, se semmi.

Én végigmennék az alapkörökön. nekem az mindig segitett.
MAF kifujni karbitisztitóval.
Gyertyákat, kábeleket megnézni (bár az nagyobb fordulaton jobban rosszalkodna)
levegőszürőt megnézni
pillangószelepház kitisztit.
alapjárati motor kitisztit.

ezek nem nagy nehéz müveletek.
de sokat jelentenek.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #1408 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 13:52:55 »

Üdv,
nekem is hasonlót csinál a kocsi, alacsony fordulaton, amikor erőlködik picit, illetve nagy terhelésen mintha 3 hengerezne, de érdekes módon hidegen semmi baja, amikor bemelegszik, akkor kezd rakoncátlankodni. Most kipróbálom lambdaszonda biztosíték nélkül, aztán meglátom mi lesz.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1409 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 16:31:31 »

Üdv,
nekem is hasonlót csinál a kocsi, alacsony fordulaton, amikor erőlködik picit, illetve nagy terhelésen mintha 3 hengerezne, de érdekes módon hidegen semmi baja, amikor bemelegszik, akkor kezd rakoncátlankodni. Most kipróbálom lambdaszonda biztosíték nélkül, aztán meglátom mi lesz.

nekem egy peugeot-om csinálta ezt. gyertyát kellett cserélni.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #1410 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 16:47:43 »

nekem egy peugeot-om csinálta ezt. gyertyát kellett cserélni.
Következő lépés a gyertya + kábelszett csere lesz.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsaki
Vendég
« Új hozzászólás #1411 Dátum: 2014.02.07 péntek, 15:14:05 »

Sziasztok!

Friss mondeó tulaj vagyok. Sok infót megtudtam már tőletek, amit köszönök ezúton is.
Most is egy kis infó kellene.
Mi a különbség az NGA ill. az NGB motorkód között?
Egy 1998-as 2.0-ás benzines (Zetec)kombira tettem szert, kissé trehány előző tulajokkal. S valszeg egy motorcserével. (NGA-->NGB)
A kilométeróra nem mutat, azt derítettük ki, hogy jó eséllyel a jeladó és a jelfogó nem kompatibilis. Bár ez a váltóból jön, de szerintünk együtt cserélhették a kettőt.
Most vagy jeladót vagy műszerfalat kell cserélnem...?
Ötlet?
Naplózva
vadolo
Vendég
« Új hozzászólás #1412 Dátum: 2014.02.18 kedd, 17:54:40 »

helló mindenkinek! Most vettem az Autót 2002-es mk3 2.0 benzin ghia.Kérdésem ,hogy hol lehet a pillanatnyi fogyasztást mennézni, vagy bekapcsolni?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1413 Dátum: 2014.02.19 szerda, 00:15:48 »

helló mindenkinek! Most vettem az Autót 2002-es mk3 2.0 benzin ghia.Kérdésem ,hogy hol lehet a pillanatnyi fogyasztást mennézni, vagy bekapcsolni?
Az MK III-as topicban kicsit balra fent nyes nyes nyes
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1414 Dátum: 2014.02.22 szombat, 14:01:27 »

SZiasztok!

na kezdem feladni a dolgot.

Nekem van az az 1.8 mk2 mondim amiben az alapjárat ugrál 500 és 1500 között melegen. Néha lefullad.

Amit idáig cseréltem : ALapjárati motor, lambda szonda (ez univerzális), vizhőfokjeladó.
Átnéztem a vákumcsöveket. kipucoltam a szívórészt. maf -szenzort megtisztítottam.
Próbára ledugóztam a karterszelepből a szivósorba menő csövet.ekkor még szarabb lett.

és a jelenség még mindig ugyanaz. nem igazán változik.

Melegen alapjárat ugrál. melegen füstöl , benzin szag van az autó környékén ha jár a motor.
eszik mint állat (18L város) . ha megyek vele jol megy , túl jól (gondolom a sok benya miatt),
ahogy elengedem a gázt a fordulat hol 1500 hol 1200 ahogy neki jol esik - mig mozog az auto.
motorféken rángat (az uj alapjárativan annyira nem). hosszabb ideig motorféken gurulás után
gázadásra rángat 1-2 gyorsat és utána húz. ugrálo alapjáratnál durrog néha egyet kipuffogó bár
szerintem ez a majdnem lefulladás miatt van. szép koromcsik kiült már a kipuffogón.

Nekem nincs nagyon ötletem már mi a csöcs lehet vele.
JÖn majd egy hibakód kiolvasás mert mintha a computer ujratanitása után 10 perccel kezdődnének a gondok.
addig rendbe van nagyjábol.

ötletetek?

thx
FZ
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1415 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 08:40:08 »

SZiasztok!

na kezdem feladni a dolgot.

Nekem van az az 1.8 mk2 mondim amiben az alapjárat ugrál 500 és 1500 között melegen. Néha lefullad.

Amit idáig cseréltem : ALapjárati motor, lambda szonda (ez univerzális), vizhőfokjeladó.
Átnéztem a vákumcsöveket. kipucoltam a szívórészt. maf -szenzort megtisztítottam.
Próbára ledugóztam a karterszelepből a szivósorba menő csövet.ekkor még szarabb lett.

és a jelenség még mindig ugyanaz. nem igazán változik.

Melegen alapjárat ugrál. melegen füstöl , benzin szag van az autó környékén ha jár a motor.
eszik mint állat (18L város) . ha megyek vele jol megy , túl jól (gondolom a sok benya miatt),
ahogy elengedem a gázt a fordulat hol 1500 hol 1200 ahogy neki jol esik - mig mozog az auto.
motorféken rángat (az uj alapjárativan annyira nem). hosszabb ideig motorféken gurulás után
gázadásra rángat 1-2 gyorsat és utána húz. ugrálo alapjáratnál durrog néha egyet kipuffogó bár
szerintem ez a majdnem lefulladás miatt van. szép koromcsik kiült már a kipuffogón.

Nekem nincs nagyon ötletem már mi a csöcs lehet vele.
JÖn majd egy hibakód kiolvasás mert mintha a computer ujratanitása után 10 perccel kezdődnének a gondok.
addig rendbe van nagyjábol.

ötletetek?

thx
FZ


A gyújtásrendszert átnézted? Gyertyacsere -Csak Motorcraft Platinum-, gyertyakábel csere. Az alapjárat ingadozásnak lehet oka a hibás nem stabil gyújtás is. Az EGR szelepet én alapból ledugóztam, túl sok retek van a motorban ennyi idő után. Nálam negatív irányú változás nem lett utána.
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1416 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 08:52:20 »


A gyújtásrendszert átnézted? Gyertyacsere -Csak Motorcraft Platinum-, gyertyakábel csere. Az alapjárat ingadozásnak lehet oka a hibás nem stabil gyújtás is. Az EGR szelepet én alapból ledugóztam, túl sok retek van a motorban ennyi idő után. Nálam negatív irányú változás nem lett utána.

Gyújtótrafóra még nem mértem rá de már agyaltam rajta. Gyertyák + kábel nincs egy éves még.
nem olyan jellegű a hiba. akkor magas fordulaton még szarabb lenne szerintem. Ez meg szépen megy.
EGR szelep ebbe nincs hacsak a PCV -t ennek hivjátok. ezt sose tudom melyik .
Éjszakai agyalásom terméke ,hogy szerintem brutál falsot sziv. csak nem tudom hol. majd kap egy kis
féktisztitót ma.

Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1417 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 11:05:22 »

SZiasztok!
na kezdem feladni a dolgot.
Nekem van az az 1.8 mk2 mondim amiben az alapjárat ugrál 500 és 1500 között melegen. Néha lefullad.
...

ötletetek?
Helló!
Benzinszűrőt mikor cseréltél?
Injektorszelepek jók? Hallgasd meg őket.
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1418 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 11:59:25 »

Helló!
Benzinszűrőt mikor cseréltél?
Injektorszelepek jók? Hallgasd meg őket.

1 éve cseréltem. plusz nekem tisztitani kellett a tankban lévőt is. fulladt alacsony benzinszintnél jobb kanyarban.
Lehet az egész ide vezethető vissza ám. AC-t kellene cserélni. de most inkább tul sok benzin ömlik át rajta. a kartergáz is full benzinszag.

Injektorokat meghallgattam , tökegyforma hangjuk van. szépen ketyegnek. nem tudom milyennek kell lennie.

Na viszont. kaptam ugye egy 0km-es alapjárati motort amit tegnap cseréltem teszteltem.
olyan volt mintha brutál sok levegőt kapna a motor. alapjárat felmegy 1500 ig hidegen de nem ereszkedik vissza szépen.
csak akkor megy lejjebb ha adok egy gázfröccsöt.ma reggel amikor elindultam egyszer felakadt 1700 körül is mig el nem indultam. következő megállásnál kb fél perc mulva már 1500 megint. amikor mozog az auto üresben szépen beáll 1500 re majd ha megáll lejjebb esik 1200 körülire. de lejjebb nem nagyon. majd amikor meghajtottam és megálltam az alapjárat jó kb fél percig és kezdi az ugrálást mig le nem fullad. tehát ezzel olyan volt mintha baromi sok levegőt kapna.

Most az előbb visszaraktam régit. tegnap beáztattam kicsit wd40 be. ezzel meg nincs meg az emelkedett alapjárat hidegen. vagy csak minimális. de stabilabb joval az alapjárat. majd amikor mentem vele ha mozog az autó üresben ezzel nincs meg az emelkedett alapjárat vagy csak nagyon kicsikét. viszont most csak egyszer csinálta, egy megállásnál az alapjárat ugrálást , és azota sem. bár ha sokáig áll az auto alapjáraton kezd egyre egyenetlenebbül járni.

lehet még mindig lambdaszonda lesz ez. nem jo az univerzális neki. akár rajta van akár lehuzom nincs változás.

gyújtótekercset kimértem. egyik oldal 14,44 kohm a másik 13,88 kohm.

körbefújtam féktisztitóval alapjáraton a szívórészt. semmi változás nem történt.
Naplózva
vadolo
Vendég
« Új hozzászólás #1419 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:41:48 »

Tud segíteni valaki? Reggel dolgozni mentem autóval .Délben indulnék ebédelni az autót indítom egy pillanatra elindult majd leállt. Utánna vagy 10-szer próbálkoztam de semmi csak teker.A kijelző szerint még 40 km üzemanyag van benne.TETTEM BELE 5L BENZINT megnéztem a biztosítékokat, az üzemanyagrelét jó.Mi a baj. MK3 2.0 BENZIN 2002-ES
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1420 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 20:00:36 »

Tud segíteni valaki? Reggel dolgozni mentem autóval .Délben indulnék ebédelni az autót indítom egy pillanatra elindult majd leállt. Utánna vagy 10-szer próbálkoztam de semmi csak teker.A kijelző szerint még 40 km üzemanyag van benne.TETTEM BELE 5L BENZINT megnéztem a biztosítékokat, az üzemanyagrelét jó.Mi a baj. MK3 2.0 BENZIN 2002-ES

Valszeg behalt az AC-d. ha gyujtást adsz rá hallanod kellene egy kis zugást hátulrol vagy ha kint vagy az autoból.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1421 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 23:06:32 »

Szevasztok,

Érdeklődnék MK2 1.8 benzinesen van e bármi buktatója a gyújtókábel és trafó cseréjének ?  Havernak csinálnám szívességből...
Be-be rángat neki a motor bizonyos fordulatszámokon, mintha pillanatnyi gyújtáskimaradás lenne,  és nincs jobb tippünk mint vagy kábel vagy trafó.
Mk3-on már csináltam gond nélkül, kérdésem hogy itt MK2-n lehet e bármi eltérő, vagy buktató ?

Köszönöm,
FD.
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1422 Dátum: 2014.03.04 kedd, 07:55:41 »

Szevasztok,

Érdeklődnék MK2 1.8 benzinesen van e bármi buktatója a gyújtókábel és trafó cseréjének ?  Havernak csinálnám szívességből...
Be-be rángat neki a motor bizonyos fordulatszámokon, mintha pillanatnyi gyújtáskimaradás lenne,  és nincs jobb tippünk mint vagy kábel vagy trafó.
Mk3-on már csináltam gond nélkül, kérdésem hogy itt MK2-n lehet e bármi eltérő, vagy buktató ?

Köszönöm,
FD.


üdv. nincs semmi. kivéve, hogy jó minőségűt vegyél kábelből . az olcsók nagyon hamar tönkre tudnak menni. cseréjük nagyon egyszerü.

Tisztitottatok egy maf szenzort esetleg? üzemanyag ellátás rendbe lehet? gondolok a szürőre pl.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.04 kedd, 07:58:47 írta _FZ_ » Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1423 Dátum: 2014.03.04 kedd, 21:01:36 »

üdv. nincs semmi. kivéve, hogy jó minőségűt vegyél kábelből . az olcsók nagyon hamar tönkre tudnak menni. cseréjük nagyon egyszerü.

Tisztitottatok egy maf szenzort esetleg? üzemanyag ellátás rendbe lehet? gondolok a szürőre pl.


Gyári kábel cseréje megoldotta a problémát, meg kapott új gyári gyertyákat is, látszódott némi vízbefolyás (eső?) a gyertyák tövéhez.  A probléma megoldódott, nem rángat már. Köszönöm a tanácsot.
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1424 Dátum: 2014.03.04 kedd, 21:41:34 »

Gyári kábel cseréje megoldotta a problémát, meg kapott új gyári gyertyákat is, látszódott némi vízbefolyás (eső?) a gyertyák tövéhez.  A probléma megoldódott, nem rángat már. Köszönöm a tanácsot.

szerencsés Smiley
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #1425 Dátum: 2014.03.07 péntek, 06:42:24 »

1 éve cseréltem. plusz nekem tisztitani kellett a tankban lévőt is. fulladt alacsony benzinszintnél jobb kanyarban.
Lehet az egész ide vezethető vissza ám. AC-t kellene cserélni. de most inkább tul sok benzin ömlik át rajta. a kartergáz is full benzinszag.

Injektorokat meghallgattam , tökegyforma hangjuk van. szépen ketyegnek. nem tudom milyennek kell lennie.

Na viszont. kaptam ugye egy 0km-es alapjárati motort amit tegnap cseréltem teszteltem.
olyan volt mintha brutál sok levegőt kapna a motor. alapjárat felmegy 1500 ig hidegen de nem ereszkedik vissza szépen.
csak akkor megy lejjebb ha adok egy gázfröccsöt.ma reggel amikor elindultam egyszer felakadt 1700 körül is mig el nem indultam. következő megállásnál kb fél perc mulva már 1500 megint. amikor mozog az auto üresben szépen beáll 1500 re majd ha megáll lejjebb esik 1200 körülire. de lejjebb nem nagyon. majd amikor meghajtottam és megálltam az alapjárat jó kb fél percig és kezdi az ugrálást mig le nem fullad. tehát ezzel olyan volt mintha baromi sok levegőt kapna.

Most az előbb visszaraktam régit. tegnap beáztattam kicsit wd40 be. ezzel meg nincs meg az emelkedett alapjárat hidegen. vagy csak minimális. de stabilabb joval az alapjárat. majd amikor mentem vele ha mozog az autó üresben ezzel nincs meg az emelkedett alapjárat vagy csak nagyon kicsikét. viszont most csak egyszer csinálta, egy megállásnál az alapjárat ugrálást , és azota sem. bár ha sokáig áll az auto alapjáraton kezd egyre egyenetlenebbül járni.

lehet még mindig lambdaszonda lesz ez. nem jo az univerzális neki. akár rajta van akár lehuzom nincs változás.

gyújtótekercset kimértem. egyik oldal 14,44 kohm a másik 13,88 kohm.

körbefújtam féktisztitóval alapjáraton a szívórészt. semmi változás nem történt.

az enyém egy 98-as motor, és ugyan ez a jelenség azzal a külömbséggel hogy nekem a fordulat nem ugrál, viszont ha alacsony fordulaton odalépek neki, akkor egy kettőt beránt és utána gyorsul.. nekem egy v6-os ac-ja volt benne azt hidtem az a gond, kicseréltem de ugyanaz. most veszek gyertyákat, légszűrőt, benzinszűrőt azt majd lessz valami. gyújtókábelt nem cserélek mert van két garnitura trafoval és mindegyikkel ugyan az a tünet.
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1426 Dátum: 2014.03.07 péntek, 08:01:56 »

az enyém egy 98-as motor, és ugyan ez a jelenség azzal a külömbséggel hogy nekem a fordulat nem ugrál, viszont ha alacsony fordulaton odalépek neki, akkor egy kettőt beránt és utána gyorsul.. nekem egy v6-os ac-ja volt benne azt hidtem az a gond, kicseréltem de ugyanaz. most veszek gyertyákat, légszűrőt, benzinszűrőt azt majd lessz valami. gyújtókábelt nem cserélek mert van két garnitura trafoval és mindegyikkel ugyan az a tünet.

ez a beránt dolog is volt szintugy nekem is az uj alapjáratival.

Azóta okosabb vagyok annyival hogy a lambdaszonda hidegen szépen felmegy 0.9V -ra
majd melegen amikor hullámoznia kellene 0.2 és 0.7 között , az enyém kiakad 0.98 és 1V között.
magyarul tényleg ömlik a benzin bele.
két opció lehetséges :
 - *** az ujonnan vett univerzális lambda is
 - injektorok közül felakadt valamelyik

Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1427 Dátum: 2014.03.07 péntek, 08:40:58 »

Azóta okosabb vagyok annyival hogy a lambdaszonda hidegen szépen felmegy 0.9V -ra
majd melegen amikor hullámoznia kellene 0.2 és 0.7 között , az enyém kiakad 0.98 és 1V között.
magyarul tényleg ömlik a benzin bele.
 - injektorok közül felakadt valamelyik
Ez volt nekem is. Hallgasd meg az injektorokat. Nem nehéz művelet, és többet fogsz tudni általa.
Aztán öntsél egy tank benzinhez injektor tisztítót, majd 2-3 tankolás után ismét. Nekem ennyi elég volt.

Mondjuk írta már ide márkatárs, hogy ő leszedte a benzincsövet az injektorokról, és közvetlen oda öntött tisztítót, majd visszatéve a csöveket úgy indítózott - legalábbis ha jól emlékszem.

Első körben hallgasd meg az injektorokat, szerintem (pl. vasrúd, vagy végig fémes csavarhúzó).
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1428 Dátum: 2014.03.07 péntek, 09:57:32 »

Ez volt nekem is. Hallgasd meg az injektorokat. Nem nehéz művelet, és többet fogsz tudni általa.
Aztán öntsél egy tank benzinhez injektor tisztítót, majd 2-3 tankolás után ismét. Nekem ennyi elég volt.

Mondjuk írta már ide márkatárs, hogy ő leszedte a benzincsövet az injektorokról, és közvetlen oda öntött tisztítót, majd visszatéve a csöveket úgy indítózott - legalábbis ha jól emlékszem.

Első körben hallgasd meg az injektorokat, szerintem (pl. vasrúd, vagy végig fémes csavarhúzó).

ja ez megvolt anno. tök egyforma hangjuk van . szépen ketyegnek.
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1429 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 18:57:34 »

Kezd körvonalazódni a kálváriám.

Lambda szondán nem találtam fűtés testet. szakadt. a computerből szondába menőn még szépen megvan.
összekötve nincs. egy potenciálra kerülnek. külön adtam neki testet ugy már működött.

viszont a szonda továbbra is 0,95 körüli értékre felmegy és ottmarad. nem változik se melegen se hidegen.
adtam külön testet a jelnek is , nem változott semmi. magyarul a szonda ugy néz ki defektes.

de tök ujonnan?

Injector tisztitót belenyomtam. sokkal jobban megy az autó, szebben. de nem változott semmi a problémámmal tehát szerintem a befecskendezésem rendben van.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #1430 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 21:47:04 »

Kezd körvonalazódni a kálváriám.

Lambda szondán nem találtam fűtés testet. szakadt. a computerből szondába menőn még szépen megvan.
összekötve nincs. egy potenciálra kerülnek. külön adtam neki testet ugy már működött.

viszont a szonda továbbra is 0,95 körüli értékre felmegy és ottmarad. nem változik se melegen se hidegen.
adtam külön testet a jelnek is , nem változott semmi. magyarul a szonda ugy néz ki defektes.

de tök ujonnan?

Injector tisztitót belenyomtam. sokkal jobban megy az autó, szebben. de nem változott semmi a problémámmal tehát szerintem a befecskendezésem rendben van.

Szia!
Az injektortisztítósdit hogyan csináltad? Nekem néha padlózáskor nem akar felpörögni, megcsinálnám én is.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1431 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 22:15:08 »

Szia!
Az injektortisztítósdit hogyan csináltad? Nekem néha padlózáskor nem akar felpörögni, megcsinálnám én is.

negyed tank benyába belenyomtam egy flakonnal. aztán irány vidék mert utam volt arra.
megvárod mig szépen felmelegszik és néha jo magas fordulatra feltolod neki. nekem szabályzás is volt.
4ik 150 ,ilyesmi. aztán rátankolsz valamennyit higuljon a keverék és mész vele. ennyi.

100km-t mentem vele kb, már éreztem hogy másabb.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #1432 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 22:24:03 »

negyed tank benyába belenyomtam egy flakonnal. aztán irány vidék mert utam volt arra.
megvárod mig szépen felmelegszik és néha jo magas fordulatra feltolod neki. nekem szabályzás is volt.
4ik 150 ,ilyesmi. aztán rátankolsz valamennyit higuljon a keverék és mész vele. ennyi.

100km-t mentem vele kb, már éreztem hogy másabb.

Aha, azt hittem valahogy direktbe adtad neki. Kösz szépen!  worship
Milyet vettél amúgy?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1433 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 07:35:39 »

Aha, azt hittem valahogy direktbe adtad neki. Kösz szépen!  worship
Milyet vettél amúgy?

STP fekete flakonos 200ml.

Többi dolgot átnézted már? szűrőket pl. hogy rángat be?
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #1434 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 10:04:36 »

STP fekete flakonos 200ml.

Többi dolgot átnézted már? szűrőket pl. hogy rángat be?
Azt csinálta, hogy erőteljesebb gyorsításnál, elindulásnál 3 henger ment csak, ezért nem húzott. Volt olajcsere szűrővel, levegő- és pollenszűrő, benzinszűrő cserélve, ettől természetesen nem is múlt el. Cseréltem gyetyákat kábellel, és annyi változott, hogy most nem 3 henger megy, hanem csak simán nyomom a gázt és egyszer csak nem pörög úgy, ahogy kéne, de az összes henger megy, és mondjuk 10 ből 2 szer jön elő. Maf-ot néztem, nagyon tiszta, most gondoltam ezt próbálom meg.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #1435 Dátum: 2014.03.21 péntek, 21:28:13 »

Meglett végre a hibám.
Kis tanulság mindenkinek .

a következő hibáim voltak :

- alapjárat ugrált veszett mód, volt hogy fulladt
- baromi sokat evett
- Lambda felakadt magas értéken és nem is jött vissza
- melegen füstölt nem hidegen (télen)
- nem melegedett be a motor
- motor féken rángatott
- zajos lett a motor

Injektorok (mind a 4) egyszerre akadt fel / becsöpögött.
igy a computer is azt mutatta , hogy egyforma az összes befecskendezési jel. De egyformán rossz.
Ultrahangos tisztitás helyre rakott mindent. MIntha kicserélték volna a motort.

Naplózva
arpo77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #1436 Dátum: 2014.03.29 szombat, 10:43:56 »

Sziasztok!

Egy 1.8-as 5 ajtós mk2-es mondeom van. Gázrendszer berakatásán gondolkodom. Pótkeréktartályoson jöhet szóba csomagtér miatt. Milyet ajánlanátok? Mire kell ilyenkor figyelni? Kb. milyen összeg lehet ez? Debrecenben kit ajánlanátok a beszerelésre? Előre is köszi a válaszokat?
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #1437 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:17:15 »

Kellemes estét! Fekete szelepfedeles két ezresem van. Folyik a termosztát ház alól a fagyálló, ha bemelegszik és megjön a nyomás, az alsó csavarnál. Már pasztáztam, de ugyanúgy folyik. Csak egy gumikarikát találtam alatta. Mi a fenyőt csináljak? Nincs ki repedve a ház sehol.  falbav
Köszönöm!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1438 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:37:24 »

Kellemes estét! Fekete szelepfedeles két ezresem van. Folyik a termosztát ház alól a fagyálló, ha bemelegszik és megjön a nyomás, az alsó csavarnál. Már pasztáztam, de ugyanúgy folyik. Csak egy gumikarikát találtam alatta. Mi a fenyőt csináljak? Nincs ki repedve a ház sehol.  falbav
Köszönöm!



Nálam is ilyen volt, az AWS-nek köszönhetem hogy nem rottyant meg a motorom. Nem látszott hogy hol szökik a víz. Nálam ez termosztát csere után történt. A cseretömítés, valami ugy. hitványság volt és vékonyabb a gyárinál. Én tömítőt kentem a tömítőgyűrű mindkettő oldalára, és összeraktam a házat. Azóta jó. Ha akkor is folyik lehet hogy repedt a termosztátház. Az sem lenne egyedi eset. :-)
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #1439 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:17:44 »




Nálam is ilyen volt, az AWS-nek köszönhetem hogy nem rottyant meg a motorom. Nem látszott hogy hol szökik a víz. Nálam ez termosztát csere után történt. A cseretömítés, valami ugy. hitványság volt és vékonyabb a gyárinál. Én tömítőt kentem a tömítőgyűrű mindkettő oldalára, és összeraktam a házat. Azóta jó. Ha akkor is folyik lehet hogy repedt a termosztátház. Az sem lenne egyedi eset. :-)
Kellemes estét! Fekete szelepfedeles két ezresem van. Folyik a termosztát ház alól a fagyálló, ha bemelegszik és megjön a nyomás, az alsó csavarnál. Már pasztáztam, de ugyanúgy folyik. Csak egy gumikarikát találtam alatta. Mi a fenyőt csináljak? Nincs ki repedve a ház sehol.  falbav
Köszönöm!

Megtaláltam a hibát! Rossz a tömítés a termosztát ház alatt. Most csak azért írok, hogy füstölöghessek kicsit. Valaki ahelyett, hogy vett volna egy tömítést (1500 Ft) bicikli belsőből vágott bele egy karikát! Hogya jó ........ át meg b..........meg! Utálom az ilyen embereket!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #1440 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:52:22 »

Kellemes estét! Mára kimorogtam magam.(....nyát)! Most az EGR szelepről és a karter gáz szelepről szeretnék tanulni. Egy éve van nálam az autó, és még nem találkoztam a fenn nevezettekkel. Csak itt olvastam róluk. Hol találhatom őket és mi a dolguk? Köszönöm a segítséget! worship
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1441 Dátum: 2014.04.02 szerda, 18:22:07 »

Kellemes estét! Mára kimorogtam magam.(....nyát)! Most az EGR szelepről és a karter gáz szelepről szeretnék tanulni. Egy éve van nálam az autó, és még nem találkoztam a fenn nevezettekkel. Csak itt olvastam róluk. Hol találhatom őket és mi a dolguk? Köszönöm a segítséget! worship



Én úgy tudom te egy dologról beszélsz. Az EGR szelep a kartergázt vezeti vissza a szívósorba, hogy a még éghető gázok elégjenek. De ennyi idő után, a szelep telerakódik korommal és olajsárral is, és többet árt a motornak ha azt a cuccot visszavezeted bele mint ha elzárod a gázok útját, tehát ledugózod az EGR szelepet. Nálam is így van több mint egy éve, és a szívósorban a szutyok mennyisége nem nőtt, csak az addig összegyűjtött anyag van ott. Nyáron lesz az ideje a kitakarításának. A nálamnál okosabban biztosan többet is tudnak írni, én ennyi infót gyűjtöttem össze. Infó itt: http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1442 Dátum: 2014.04.02 szerda, 21:50:46 »




Én úgy tudom te egy dologról beszélsz. Az EGR szelep a kartergázt vezeti vissza a szívósorba, hogy a még éghető gázok elégjenek. De ennyi idő után, a szelep telerakódik korommal és olajsárral is, és többet árt a motornak ha azt a cuccot visszavezeted bele mint ha elzárod a gázok útját, tehát ledugózod az EGR szelepet. Nálam is így van több mint egy éve, és a szívósorban a szutyok mennyisége nem nőtt, csak az addig összegyűjtött anyag van ott. Nyáron lesz az ideje a kitakarításának. A nálamnál okosabban biztosan többet is tudnak írni, én ennyi infót gyűjtöttem össze. Infó itt: http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf

hát ezt rosszul tudod  nyes mármint jól le írtad az egr rendszert, de a kettő nem ugyan az, két külön......  a karter rendszer más. 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1443 Dátum: 2014.04.02 szerda, 22:06:21 »

hát ezt rosszul tudod  nyes mármint jól le írtad az egr rendszert, de a kettő nem ugyan az, két külön......  a karter rendszer más. 


Na pontosan ezért nem írtam 100%-os biztonsággal.  Cheesy
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #1444 Dátum: 2014.04.04 péntek, 16:55:22 »

Napot!

Lehet, hogy paranoiás vagy túl érzékeny vagyok. Azt tapasztalom, hogy az eddigi km/h eléréshez kicsit magasabb a motor fordulatszáma. Hogy félreértések ne legyenek. Benzintakarékos üzemmódban autózom. Tekintsük el az olyan okos ötletektől, hogy akkor miért van mondeom stb... Nem én akartam, de ha már nálam ragadt. Próbálok a legjobban alkalmazkodni hozzá.

Szóval a legkevesebb fogyasztáshoz nálam az ideális RPM 2200 5. fokozatban 100-110km/h (6,2liter). Most 2500 RPM (6,5liter). De ugyanígy az alsóbb fokozatokhoz is érzem, hogy nagyobb gázt kell adnom. Abroncsnyomást állandóan ellenőrzöm. Nem rég lett olaj- és vezérműszíjcsere rajta. Rossz előjel? Kell-e aggódnom?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1445 Dátum: 2014.04.04 péntek, 20:40:03 »

Napot!

Lehet, hogy paranoiás vagy túl érzékeny vagyok. Azt tapasztalom, hogy az eddigi km/h eléréshez kicsit magasabb a motor fordulatszáma. Hogy félreértések ne legyenek. Benzintakarékos üzemmódban autózom. Tekintsük el az olyan okos ötletektől, hogy akkor miért van mondeom stb... Nem én akartam, de ha már nálam ragadt. Próbálok a legjobban alkalmazkodni hozzá.

Szóval a legkevesebb fogyasztáshoz nálam az ideális RPM 2200 5. fokozatban 100-110km/h (6,2liter). Most 2500 RPM (6,5liter). De ugyanígy az alsóbb fokozatokhoz is érzem, hogy nagyobb gázt kell adnom. Abroncsnyomást állandóan ellenőrzöm. Nem rég lett olaj- és vezérműszíjcsere rajta. Rossz előjel? Kell-e aggódnom?
Gyújtógyertyákban mennyi km van, azok nem csere érettek véletlenül? Valamelyik fék nincs berohadva, megszorúlva?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1446 Dátum: 2014.04.05 szombat, 00:19:32 »

Napot!

Lehet, hogy paranoiás vagy túl érzékeny vagyok. Azt tapasztalom, hogy az eddigi km/h eléréshez kicsit magasabb a motor fordulatszáma. Hogy félreértések ne legyenek. Benzintakarékos üzemmódban autózom. Tekintsük el az olyan okos ötletektől, hogy akkor miért van mondeom stb... Nem én akartam, de ha már nálam ragadt. Próbálok a legjobban alkalmazkodni hozzá.

Szóval a legkevesebb fogyasztáshoz nálam az ideális RPM 2200 5. fokozatban 100-110km/h (6,2liter). Most 2500 RPM (6,5liter). De ugyanígy az alsóbb fokozatokhoz is érzem, hogy nagyobb gázt kell adnom. Abroncsnyomást állandóan ellenőrzöm. Nem rég lett olaj- és vezérműszíjcsere rajta. Rossz előjel? Kell-e aggódnom?

Ha tényleg nagyobb a fordulat most azonos sebességnél, akkor 2 oka lehet:
-a fordulatszámmérő romlott el
-folyamatosan csúszik a kuplung
Az első nem túl valószínű, az nem rántaná feljebb a fogyasztást. A második se túl valószínű.. akkor már annyira csúszna a kuplung, hogy elindulni se nagyon tudnál vele. Mindenesetre próbáld ki, hogy 1-esben olyan kb. 10-es tempónál padlógáz. Ha a kuplung tényleg csúszik, akkor a motor pörögni fog mint a buszkerék, de a kocsi meg alig fog gyorsulni.
Más nem nagyon lehet, olyan nincs, hogy egyik pillanatról a másikra megváltozik az áttétel csak úgy spontán Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1447 Dátum: 2014.04.05 szombat, 00:30:56 »

Napot!

Lehet, hogy paranoiás vagy túl érzékeny vagyok. Azt tapasztalom, hogy az eddigi km/h eléréshez kicsit magasabb a motor fordulatszáma. Hogy félreértések ne legyenek. Benzintakarékos üzemmódban autózom. Tekintsük el az olyan okos ötletektől, hogy akkor miért van mondeom stb... Nem én akartam, de ha már nálam ragadt. Próbálok a legjobban alkalmazkodni hozzá.

Szóval a legkevesebb fogyasztáshoz nálam az ideális RPM 2200 5. fokozatban 100-110km/h (6,2liter). Most 2500 RPM (6,5liter). De ugyanígy az alsóbb fokozatokhoz is érzem, hogy nagyobb gázt kell adnom. Abroncsnyomást állandóan ellenőrzöm. Nem rég lett olaj- és vezérműszíjcsere rajta. Rossz előjel? Kell-e aggódnom?


Ugyanahhoz a sebességhez nem tartozhat eltérő fordulatszám (ugyanabban a sebváltó fokozatban) egy adott motor-erőátvitel-kerék kombinációval. A motorterhelés az lehet eltérő. Ha nagyobb terhelés (nagyobb gázpedál állás) szükséges ugyanahhoz a sebességhez, akkor annak ezerféle oka lehet. Pl amit Truthful is említ. Az sem mindegy mennyi súly van az autóban (lehet felszedtél "pár" kilót Smiley vagy a csomagtartód van tele plusz telitank, vagy több utas).
Ha tényleg gond van, akkor azt más üzemi körülmények között is észre fogod venni. Esetleg egy hibakód olvasást megejthetsz első körben.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.05 szombat, 00:34:16 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szabi82
Vendég
« Új hozzászólás #1448 Dátum: 2014.04.08 kedd, 20:12:51 »

Üdv mindenkinek!Most vettem az autót (mk2) és mikor beindítom olyan recsegős hang hallatszik mintha vmi csapágy lenne.Leginkább csak hidegen.Mikor bemelegszik a motor már nem hallatszik.Vízpumpa és vezérlés cserélve volt.A generátort is néztem de nem kotyog.Ha vki tudna esetleg ötletet adni hol keressem a hibát megköszönném Smiley
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1449 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 10:15:32 »

Sziasztok!
1,8-as, CLX, Zetec benzinmotorom elkezdett csörögni.
Csak terhelésnél, pl, erős gyorsítás vagy hegymenet.
Shell kútnál szoktam tankolni (Tescosnál, ez van mellettünk) - amennyiben fontos.
Tud valaki segíteni, hogy ez motor gond (akkor mi?) vagy 1xű benzinhiba?
Köszönöm a segítséget!
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.05 hétfő, 12:36:34 írta Caruso » Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.