Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.18 csütörtök, 18:50:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 875246 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2015.07.02 csütörtök, 09:55:41 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 1.8 benzines mondeóm, ami mostanában azt csinálja hogy indítás után 3-4 másodperccel beejti az alapjáratot 500-ra majd az automata ad egy gázfröccsöt(1600 ig), majd visszaszabályozza 1100-re ahogyan bemelegszik pedig 800-900-ra (ez igy ok)
Az autó az 500 fordulatra beejtést csak egyszer csinálja indítás után és nem mindig jön elő nem függ attól hogy 1 hetet állt a kocsi vagy csak leállítottam 3 percre a motort a sorompónál laugh
Miután megvolt az esemény mindig jó az alapjárat nem ingadozik.
Alapjárati motor nemrég lett kitisztítva gyertyák és kábelei újak, jól húz a kocsi, nem torpan, az átlagfogyasztásom 6.8-8 liter között van.
Ötletek?  wow1


Szia,

Az első 1-2 másodpercben mekkora a fordulat?

Üdv:
Zsolio
Naplózva
gandras
Vendég
« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2015.07.02 csütörtök, 10:25:11 »

Szia,

Az első 1-2 másodpercben mekkora a fordulat?

Üdv:
Zsolio

Szia!

1100 hideg motornál beinditas utan.

Üdv,
András
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2015.07.02 csütörtök, 13:47:44 »

Szia!

1100 hideg motornál beinditas utan.

Üdv,
András


Szia!

Az kevés, 1500 körül kell lennie. Fojtószelep tisztítást javasolnék elsőre.
Valószínűleg koszos szelepnél és jobban lezár, mint kellene.

Az alapjárati motort miért tisztítottad, ugyanezen okból?

Zsolio
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.02 csütörtök, 13:49:46 írta zsolio » Naplózva
gandras
Vendég
« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2015.07.03 péntek, 12:00:51 »

Szia!

Az kevés, 1500 körül kell lennie. Fojtószelep tisztítást javasolnék elsőre.
Valószínűleg koszos szelepnél és jobban lezár, mint kellene.

Az alapjárati motort miért tisztítottad, ugyanezen okból?

Zsolio

Szia!

Rángatott az autó motorféken, a szerelő pucolta ki.
A fojtószelepet is kipucolta (ezt még régebben kb 3/4 éve) de azt ő is mondta, hogy kicsit állítani kéne rajta mert teljesen zárt állapotban van kicsit nyitni kéne rajta.
Nem tudom hogy ez mennyire bonyolult folyamat szomoru1
Hogyan tudok esetleg állítani a szelepen, hogy mennyire legyen nyitva?

Üdv,
András
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2015.07.03 péntek, 13:41:40 »

Szia!

Rángatott az autó motorféken, a szerelő pucolta ki.
A fojtószelepet is kipucolta (ezt még régebben kb 3/4 éve) de azt ő is mondta, hogy kicsit állítani kéne rajta mert teljesen zárt állapotban van kicsit nyitni kéne rajta.
Nem tudom hogy ez mennyire bonyolult folyamat szomoru1
Hogyan tudok esetleg állítani a szelepen, hogy mennyire legyen nyitva?

Üdv,
András

Szia,

A motorféken való rángatás is a fojtószeleptől van, az állítás egyszerű, ahol a gázbovden csatlakozik a szelep tengelyéhez, a tengely teljes elfordulását egy fémlemez akadályozza meg úgy, hogy a házhoz ér. Ott található egy kis csavar, azt kell kifelé tekerni. Valószínű, hogy nincs rajta fej (amit valamivel meg tudnál fogni), és bevágás sem (a csavarhúzónak), ezért olyan mint egy kis menetes szál lenne, én fogóval állítottam. Kicsit kell, lehet hogy egy fél fordulat is sok lesz.

Jó állítást
Üdv:

Zsolio
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2015.07.03 péntek, 16:24:43 »

Szia,

A motorféken való rángatás is a fojtószeleptől van, az állítás egyszerű, ahol a gázbovden csatlakozik a szelep tengelyéhez, a tengely teljes elfordulását egy fémlemez akadályozza meg úgy, hogy a házhoz ér. Ott található egy kis csavar, azt kell kifelé tekerni. Valószínű, hogy nincs rajta fej (amit valamivel meg tudnál fogni), és bevágás sem (a csavarhúzónak), ezért olyan mint egy kis menetes szál lenne, én fogóval állítottam. Kicsit kell, lehet hogy egy fél fordulat is sok lesz.

Jó állítást
Üdv:

Zsolio

Üdv!

Eddig nem akartam írni, de már meguntam: a Mondeo-nál NEM KELL/NEM SZABAD alapjáratot állítani. Forrás: TIS, AutoData.

Erre van ugyanis az alapjárati motor.

És ez sem véletlen: "Valószínű, hogy nincs rajta fej (amit valamivel meg tudnál fogni), és bevágás sem (a csavarhúzónak)"

A fojtószelepnek teljesen zártnak kell lennie. Az a csavar csak azért van ott, hogy GYÁRILAG be lehessen állítani, hogy NE legyen hézag, de a fojtószelep se koptassa a fojtószelepházat.

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2015.07.03 péntek, 22:17:56 »

Üdv!

Eddig nem akartam írni, de már meguntam: a Mondeo-nál NEM KELL/NEM SZABAD alapjáratot állítani. Forrás: TIS, AutoData.

Erre van ugyanis az alapjárati motor.

És ez sem véletlen: "Valószínű, hogy nincs rajta fej (amit valamivel meg tudnál fogni), és bevágás sem (a csavarhúzónak)"

A fojtószelepnek teljesen zártnak kell lennie. Az a csavar csak azért van ott, hogy GYÁRILAG be lehessen állítani, hogy NE legyen hézag, de a fojtószelep se koptassa a fojtószelepházat.

Üdv: Petya!

Üdv:

Néhány észrevétel:

az üzemmeleg alapjáratot NEM az alapjárati motor állítja! Ő csak az emelt fordulatszámokat tudja szabályozni.

Ez nem igaz, Teljesen zárt állapotban fékezés közben rákuplungolva leáll a motor, tehát egy kicsit mindig nyitva van

a csavart gyárilag beállítják a jó értékre( NEM teljesen zártra), csakhogy ezek az autók már sokat futotrak, koszos v. kopott bizonyos részük, ezért is van ott csavar, hogy lehessen ÁLLÍTANI.

mert az üzemmeleg alapjárat gyárilag be van állítva, a többit elintézi az alapjárati motor.

Ja, és végül: ha kiszereled az alapjárati motor, és levakolod a helyét, vajon beindul és megy? A válasz igen!

Üdv:

Zsolio
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2015.07.03 péntek, 22:42:47 »

Üdv:

Néhány észrevétel:

az üzemmeleg alapjáratot NEM az alapjárati motor állítja! Ő csak az emelt fordulatszámokat tudja szabályozni.

Ez nem igaz, Teljesen zárt állapotban fékezés közben rákuplungolva leáll a motor, tehát egy kicsit mindig nyitva van

a csavart gyárilag beállítják a jó értékre( NEM teljesen zártra), csakhogy ezek az autók már sokat futotrak, koszos v. kopott bizonyos részük, ezért is van ott csavar, hogy lehessen ÁLLÍTANI.

mert az üzemmeleg alapjárat gyárilag be van állítva, a többit elintézi az alapjárati motor.

Ja, és végül: ha kiszereled az alapjárati motor, és levakolod a helyét, vajon beindul és megy? A válasz igen!

Üdv:

Zsolio


Kedves Zsolio!

Javaslom megtekintésre a Mondeo fojtószelepházát és az alapjárati motort: a fojtószelep házon van egy kb. 10 mm átmérőjű "járat" a fojtószelep előtt(!), ez járat megy az alapjárati "bemenő furatára", majd az alapjárati "kimenő furata" megy a szívótorokba. Tehát ha levakolod az alapjáratit, akkor is kap levegőt a motor, csak szabályozatlanul.

Az alapjárati motor nem egy "kétállású kapcsoló", hanem fokozatmentesen tud szabályozni.

Meg vajon mi emeli meg az alapjáratot ha bekapcsolod a klímát vagy ha tekered a kormányt? Azt ne mond, hogy a fojtószelep. És egyébként nem is emel csak 100 - 200 rpm-et...

És valamiért van a fojtószelepen egy pici lyuk, gyárilag. Ha a gyári beállítás szerint nem lenne teljesen zárva, akkor miért tették oda azt a lyukat?

De egyébként bármit elhiszek, ha az információ forrása hiteles. Szerintem a TIS és az AutoData eléggé az...
Na meg láttam már egy-két fojtószelepet és mind teljesen zárva volt és minden motor hibátlanul dolgozott. Többek között az enyém is. Pedig 275 ekm van benne...

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2015.07.03 péntek, 23:28:19 »

Kedves Zsolio!

Javaslom megtekintésre a Mondeo fojtószelepházát és az alapjárati motort: a fojtószelep házon van egy kb. 10 mm átmérőjű "járat" a fojtószelep előtt(!), ez járat megy az alapjárati "bemenő furatára", majd az alapjárati "kimenő furata" megy a szívótorokba. Tehát ha levakolod az alapjáratit, akkor is kap levegőt a motor, csak szabályozatlanul.

Az alapjárati motor nem egy "kétállású kapcsoló", hanem fokozatmentesen tud szabályozni.

Meg vajon mi emeli meg az alapjáratot ha bekapcsolod a klímát vagy ha tekered a kormányt? Azt ne mond, hogy a fojtószelep. És egyébként nem is emel csak 100 - 200 rpm-et...

És valamiért van a fojtószelepen egy pici lyuk, gyárilag. Ha a gyári beállítás szerint nem lenne teljesen zárva, akkor miért tették oda azt a lyukat?

De egyébként bármit elhiszek, ha az információ forrása hiteles. Szerintem a TIS és az AutoData eléggé az...
Na meg láttam már egy-két fojtószelepet és mind teljesen zárva volt és minden motor hibátlanul dolgozott. Többek között az enyém is. Pedig 275 ekm van benne...

Üdv: Petya!


Szia Petya!

Örömömre szolgálna egy kép a TE fojtószelepedről a levegőszűrő felől.
Egyéb iránt leírtam, hogy" a többit elintézi az alapjárati motor", tehát ez a motor szabályozza a fordulatemelkedést a Te általad feltüntetett dolgok (klíma,szervó stb.) terhelésénél.

 Egyébként az alapjárati motor tartománya kb. 750 rpm, ez az a tartomány, amit szabályozni tud. Tehát az üzemmeleg alapjárat+750 rpm között dolgozik. Ezért kell az üzemmeleg alapjáratot, HA elállítodott, visszaállítani a gyári értékre(legalábbis a közelébe), ami 750 rpm. HA ez kevesebb, mert koszos, vagy kopott a fojtószelep, bizonyos esetekben, amikor az ECU lekapcsolja az alapjárati motort, le is fulladhat az autó.

Üdv:

Zsolio
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2015.07.04 szombat, 17:43:55 »


Szia Petya!

Örömömre szolgálna egy kép a TE fojtószelepedről a levegőszűrő felől.
Egyéb iránt leírtam, hogy" a többit elintézi az alapjárati motor", tehát ez a motor szabályozza a fordulatemelkedést a Te általad feltüntetett dolgok (klíma,szervó stb.) terhelésénél.

 Egyébként az alapjárati motor tartománya kb. 750 rpm, ez az a tartomány, amit szabályozni tud. Tehát az üzemmeleg alapjárat+750 rpm között dolgozik. Ezért kell az üzemmeleg alapjáratot, HA elállítodott, visszaállítani a gyári értékre(legalábbis a közelébe), ami 750 rpm. HA ez kevesebb, mert koszos, vagy kopott a fojtószelep, bizonyos esetekben, amikor az ECU lekapcsolja az alapjárati motort, le is fulladhat az autó.

Üdv:

Zsolio

Helló!

Tessék:



Amúgy a fojtószelepen lévő lyuk pl. 1.6-os motornál 0,5 mm. Ennél (2.0) meg 1,5 mm.



Még le is van biztosítva a hernyócsavar...

Egyébként az alapjárati fordulatszám 800 rpm (1.8, 2.0).

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2015.07.04 szombat, 22:35:37 »

Helló!

Tessék:



Amúgy a fojtószelepen lévő lyuk pl. 1.6-os motornál 0,5 mm. Ennél (2.0) meg 1,5 mm.




Szia!

Köszi a képet, a második képen létható csavar az, amiről beszélek.

És igen, a másik oldalán valamiféle trutyival van biztosítózva.

Ezzel a lyukkal még nem találkoztam, de ha TE azt mondod, hogy minden motornál van, akkor biztos úgy van.

De az nem befolyásolja az alapjáratot, méretéből adódóan, valószínű. hogy a szellőzés miatt van.

A 800 rpm már az alapjáratival szabályozott alapjárat, hagy 2 percnél tovább alapjáraton járni melegen, lejjebb megy(klíma,elektromos dolgok kikapcsolva!).

Üdv:

Zsolio

Kb. fél évet ezzel foglalkoztam szabadidőmben a FORDok alapjárati problémáival, átnéztem, kipróbáltam sok mindent, amíg sikerült bizonyos dolgokra rájönni, kitapasztalni, megérteni a működését.


Még le is van biztosítva a hernyócsavar...

Egyébként az alapjárati fordulatszám 800 rpm (1.8, 2.0).

Üdv: Petya!
Naplózva
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 07:49:05 »

Hosszú lenne leírni a teljes történetemet, röviden a lényeg a következő. Ahogy az elektromos fórumban leírtam, telefonon látom OBD-n keresztül a pillanatnyi fogyasztásom, de egy ideig nem tudtam nézni. (Eltűnt a telefon, amit erre használok.) Közben az autó szerelőnél volt, vizsgáztatást is intézte. Újra lett OBD kijelző, azóta azt tapasztalom, hogy a telefonom semmilyen esetben sem mutat 0 pillanatnyi fogyasztást. Előtte azt tapasztaltam, hogy ha 2250/min fordulat fölött motorfékezek, akkor 0 a fogyasztás, most viszont ilyenkor is elmegy 1-2l... Elképzelhető, hogy belenyúlt a szerelő valamibe, vagy valami elromlott az autón? Lehetséges egyáltalán ilyen hiba, hogy motorfék esetén sosem áll le teljesen az üzemanyagellátás? Vagy csak az OBD által adott infó romlott el?
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.20 hétfő, 07:51:04 írta Watt » Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 16:05:27 »

Hosszú lenne leírni a teljes történetemet, röviden a lényeg a következő. Ahogy az elektromos fórumban leírtam, telefonon látom OBD-n keresztül a pillanatnyi fogyasztásom, de egy ideig nem tudtam nézni. (Eltűnt a telefon, amit erre használok.) Közben az autó szerelőnél volt, vizsgáztatást is intézte. Újra lett OBD kijelző, azóta azt tapasztalom, hogy a telefonom semmilyen esetben sem mutat 0 pillanatnyi fogyasztást. Előtte azt tapasztaltam, hogy ha 2250/min fordulat fölött motorfékezek, akkor 0 a fogyasztás, most viszont ilyenkor is elmegy 1-2l... Elképzelhető, hogy belenyúlt a szerelő valamibe, vagy valami elromlott az autón? Lehetséges egyáltalán ilyen hiba, hogy motorfék esetén sosem áll le teljesen az üzemanyagellátás? Vagy csak az OBD által adott infó romlott el?
Kipróbáltad úgy,hogy egyenes szakaszon mondjuk 100-nál 5-ből betolod 3-ba és nem nyúlsz semmihez és hagyod lepörögni a motort?Ha fékezel,tekered a kormányt,nyomod a kuplungot,akkor reális az 1-2 liter fogyi mutatása.Másrészt igazából a motorvezérlő néz minden xart és dönt a teljes v. részleges leállásról.Ami esetleg segíthet,az a motorvezérlő újratanítása.Nem tartom lehetetlennek,hogy levették az akkusarut és nem tanítottak újra (saját tapasztalatom szerint erről a mezei szerelők 99%-a nem is hallott....az mk1-2 vezérlője nem menti el az adatokat a feszültség megszűnésekor.Újratanítja magát de az elég sok km-t jelent.A sajátkezű betanítás meg ~8 km)
Naplózva
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 18:49:59 »

Kipróbáltad úgy,hogy egyenes szakaszon mondjuk 100-nál 5-ből betolod 3-ba és nem nyúlsz semmihez és hagyod lepörögni a motort?
Ezt konkrétan nem, de használtam már annyira a fogyasztáskijelzést, hogy tudjam, hogy mikor hogyan viselkedett (eddig) a motor. Volt olyan szitu, amikor le kellett volna mennie 0-ra a fogyasztásnak.

Válasz
Ami esetleg segíthet,az a motorvezérlő újratanítása.Nem tartom lehetetlennek,hogy levették az akkusarut és nem tanítottak újra (saját tapasztalatom szerint erről a mezei szerelők 99%-a nem is hallott....az mk1-2 vezérlője nem menti el az adatokat a feszültség megszűnésekor.Újratanítja magát de az elég sok km-t jelent.A sajátkezű betanítás meg ~8 km)
Ez simán lehetséges, a nagy kérdés, hogy mennyi a sok km? Ugyanis azóta megtettünk vagy 6-700km-t, mégsem jó.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 19:23:28 »

Ezt konkrétan nem, de használtam már annyira a fogyasztáskijelzést, hogy tudjam, hogy mikor hogyan viselkedett (eddig) a motor. Volt olyan szitu, amikor le kellett volna mennie 0-ra a fogyasztásnak.
Ez simán lehetséges, a nagy kérdés, hogy mennyi a sok km? Ugyanis azóta megtettünk vagy 6-700km-t, mégsem jó.
Nálam kb 300 km volt eddig a konkrétan észlelt különbség a reset és a motor üzemelése között.De ártani nem árt ha megcsinálod.15-20 percre vedd le az akkusarut,majd vissza.Lehetőség szerint hideg motornál.Majd indítás,járatás alapjáraton (valószínűleg össze-vissza fog ugrálni) némi melegedés után pár percre emelt alapjáraton járatás (olyan 1500-as fordulaton) majd egy 8 km-es mindent bele autózás-szó szerint.Az ecu ezután menti el az aktuális paramétereket.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2015.07.21 kedd, 14:21:32 »

Nálam kb 300 km volt eddig a konkrétan észlelt különbség a reset és a motor üzemelése között.De ártani nem árt ha megcsinálod.15-20 percre vedd le az akkusarut,majd vissza.Lehetőség szerint hideg motornál.Majd indítás,járatás alapjáraton (valószínűleg össze-vissza fog ugrálni) némi melegedés után pár percre emelt alapjáraton járatás (olyan 1500-as fordulaton) majd egy 8 km-es mindent bele autózás-szó szerint.Az ecu ezután menti el az aktuális paramétereket.

Hasonló eset nálam is van, sőt, van hogy váltásnál kinyomva a kuplungot még 1-2 másodpercig emel is a fordulaton kb. 500-800-at az elektronika. Egyelőre nem álltam neki túl mélyen a dolognak, de valami szenzor/szelep/lambda-szonda/bármi küldhet téves jelet, vagy egész egyszerűen megkotlott a vezérlő szoftver. Újratanítás volt az elmúlt évben párszor, az nem igazán segített a dolgon. Viszont ha menet közben leveszem a gyújtást, pár másodperc után vissza, aztán ráengedem a kuplungot valami megfelelő fokozatban hogy újrainduljon a motor, akkor az néha szokott segíteni; a másik ami segít, az a hideg idő. Télen nem csinálta, tavasszal kezdett el megint szórakozni a motor.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2015.07.21 kedd, 21:13:55 »

Nálam kb 300 km volt eddig a konkrétan észlelt különbség a reset és a motor üzemelése között.De ártani nem árt ha megcsinálod.15-20 percre vedd le az akkusarut,majd vissza.Lehetőség szerint hideg motornál.Majd indítás,járatás alapjáraton (valószínűleg össze-vissza fog ugrálni) némi melegedés után pár percre emelt alapjáraton járatás (olyan 1500-as fordulaton) majd egy 8 km-es mindent bele autózás-szó szerint.Az ecu ezután menti el az aktuális paramétereket.
Ma egyik pillanatról a másikra megjavult. Végre ismét láttam 0 fogyasztást. Smiley Szóval kellett neki vagy 7-800km...
Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 09:24:58 »

Adalék a motorcsörgés saga-hoz  vigyor3
Beszereztem egy sztetoszkópos videokamerát és belefotóztam a hengerekbe a gyertyák helyén.
Nem tudom, mit kellene látnom, illetve hogyan kellene kinéznie.
Ez vajon kokszosodás vagy teljesen jó hengerfelület?
Vélemény?

http://kepfeltoltes.hu/view/150727/1._henger_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150727/2._henger_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150727/3._henger_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150727/4._henger_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Illetve még 1 kérdés.
A kopogásszenzor (vagy mi) hol található? Hogy néz ki?
Ellenőrizhető valahogy a működése?
Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.27 hétfő, 13:54:24 írta Caruso » Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2015.07.28 kedd, 22:52:46 »

Adalék a motorcsörgés saga-hoz  vigyor3
Beszereztem egy sztetoszkópos videokamerát és belefotóztam a hengerekbe a gyertyák helyén.
Nem tudom, mit kellene látnom, illetve hogyan kellene kinéznie.
Ez vajon kokszosodás vagy teljesen jó hengerfelület?
Vélemény?

http://kepfeltoltes.hu/view/150727/1._henger_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150727/2._henger_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150727/3._henger_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150727/4._henger_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Illetve még 1 kérdés.
A kopogásszenzor (vagy mi) hol található? Hogy néz ki?
Ellenőrizhető valahogy a működése?
Köszönöm
Kopogásszenzort ne nagyon keress mert tudtommal nincs.De ha van,akkor engem is érdekel merre leledzik,elvégre jó pap is holtig tanul és én kérek elnézést a tudatlanságom miatt.
Naplózva
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2015.07.29 szerda, 10:53:27 »

Kopogásszenzor nincs,ne keresd. Én is küzdök a csörgéssel, bár nekem csak melegben csinálja.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2015.07.29 szerda, 13:26:49 »

Kopogásszenzor nincs,ne keresd. Én is küzdök a csörgéssel, bár nekem csak melegben csinálja.

Hűha  szomoru1
Megcsörgetsz a 20/351-3844-es számon?
Visszahívlak.
Csak kíváncsi lennék a tapasztalatokra.
Együtt többet tudhatunk.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2015.07.29 szerda, 16:17:32 »

Hűha  szomoru1
Megcsörgetsz a 20/351-3844-es számon?
Visszahívlak.
Csak kíváncsi lennék a tapasztalatokra.
Együtt többet tudhatunk.

meg 70/534...
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2015.07.31 péntek, 10:11:51 »

Házilag lehet állítani az előgyújtáson, illetve a benzin / levegő keverési arányon?  help
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2015.07.31 péntek, 13:13:49 »

Házilag lehet állítani az előgyújtáson, illetve a benzin / levegő keverési arányon?  help
Ne baszd már fel az agyát az embernek.Szerinted a motorvezérlő és az érzékelők minek vannak?Ja,tudsz állítani a keveréken,ha fogod magad és kicseréled a lambdaszondát egy újra,vagy simán kiveszed a motortéri dobozból a 13. sz. biztosítékot vagy a wikin fent levő módszerrel beteszel egy ellenállást a rendszerbe..Ha lekötöd a fojtószelep jeladót,a MAF szenzort tutira állítani fogsz a levegő keverésen,az eredmény garantált lesz.Nem gondolkoztál még azon,hogy elvidd az autód egy hibakód kiolvasásra?Támpontot ad,hogy merre keress hibát.Az mk2. sornégyen nem tudom van-e de az mk1. sornégynél volt egy előgyújtás állítási lehetőség a motortérben a szervotartálynál.Bár az csak nagyon kis mértékben állított,gyári leírás szerint gyengébb minőségű üzemanyaghoz ajánlották.A gyenge minőség meg fogalmam sincs mit takar,a magyar benzin alapból xar még azonos kúthálózatnál is oltári eltérések vannak.Én kipróbáltam az etanolhoz (pontosabban 30/70 arányú benzin etanol keverékhez)de semmi változást nem tapasztaltam.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2015.07.31 péntek, 13:37:47 »

Ne baszd már fel az agyát az embernek.Szerinted a motorvezérlő és az érzékelők minek vannak?Ja,tudsz állítani a keveréken,ha fogod magad és kicseréled a lambdaszondát egy újra,vagy simán kiveszed a motortéri dobozból a 13. sz. biztosítékot vagy a wikin fent levő módszerrel beteszel egy ellenállást a rendszerbe..Ha lekötöd a fojtószelep jeladót,a MAF szenzort tutira állítani fogsz a levegő keverésen,az eredmény garantált lesz.Nem gondolkoztál még azon,hogy elvidd az autód egy hibakód kiolvasásra?Támpontot ad,hogy merre keress hibát.Az mk2. sornégyen nem tudom van-e de az mk1. sornégynél volt egy előgyújtás állítási lehetőség a motortérben a szervotartálynál.Bár az csak nagyon kis mértékben állított,gyári leírás szerint gyengébb minőségű üzemanyaghoz ajánlották.A gyenge minőség meg fogalmam sincs mit takar,a magyar benzin alapból xar még azonos kúthálózatnál is oltári eltérések vannak.Én kipróbáltam az etanolhoz (pontosabban 30/70 arányú benzin etanol keverékhez)de semmi változást nem tapasztaltam.

Annak idején a gyengébb minőség a 91-es benyát jelentette, ahhoz már állítgatni kellett.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2015.07.31 péntek, 14:03:33 »

Ne baszd már fel az agyát az embernek.Szerinted a motorvezérlő és az érzékelők minek vannak?Ja,tudsz állítani a keveréken,ha fogod magad és kicseréled a lambdaszondát egy újra,vagy simán kiveszed a motortéri dobozból a 13. sz. biztosítékot vagy a wikin fent levő módszerrel beteszel egy ellenállást a rendszerbe..Ha lekötöd a fojtószelep jeladót,a MAF szenzort tutira állítani fogsz a levegő keverésen,az eredmény garantált lesz.Nem gondolkoztál még azon,hogy elvidd az autód egy hibakód kiolvasásra?Támpontot ad,hogy merre keress hibát.Az mk2. sornégyen nem tudom van-e de az mk1. sornégynél volt egy előgyújtás állítási lehetőség a motortérben a szervotartálynál.Bár az csak nagyon kis mértékben állított,gyári leírás szerint gyengébb minőségű üzemanyaghoz ajánlották.A gyenge minőség meg fogalmam sincs mit takar,a magyar benzin alapból xar még azonos kúthálózatnál is oltári eltérések vannak.Én kipróbáltam az etanolhoz (pontosabban 30/70 arányú benzin etanol keverékhez)de semmi változást nem tapasztaltam.

Értékes infók voltak. Köszönöm!
A hibakód kiolvasáson túl vagyok, semmi eredménye nem volt. Nem adom fel, ezért keresem a határokat.
Gondolom a kérdéseimből kiderül, hogy nem értek olyan szinten az autóhoz, mint Te, de arra büszke vagyok, hogy alacsonyabb lovon ülök és beszélek az emberekkel, mint Te.

UFF
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2015.07.31 péntek, 16:59:24 »

Értékes infók voltak. Köszönöm!
A hibakód kiolvasáson túl vagyok, semmi eredménye nem volt. Nem adom fel, ezért keresem a határokat.
Gondolom a kérdéseimből kiderül, hogy nem értek olyan szinten az autóhoz, mint Te, de arra büszke vagyok, hogy alacsonyabb lovon ülök és beszélek az emberekkel, mint Te.

UFF
Semmi baj,hajlamos vagyok túlreagálni a dolgokat...de azért nem árt,ha az embernek van némi fogalma arról,hogy mégis milyen szekér van alatta,főleg ha még gondjai is vannak vele.Sajnos én is az egy kezemen meg tudom számolni azon szerelőket a környezetemben,akikhez nyugodt lélekkel beadom az autót,ha olyan baj van vele,amit otthon nem tudok megoldani.A szintet meg hagyjuk,az inkább az én nyűgöm,hogy mindig problémás autókat veszek.Az első kivételével ami többé-kevésbé probléma mentes volt mindig szakadt verdákat szereztem be.Ha másért nem,időtöltésnek jó velük elbíbelődni aztán egy-két dologból kikupálódik az ember.A régi tagok közül sajnos már nagyon kevesen vannak,akik önképzés keretén belül többször is szét- és összeszerelték az autójukat.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.31 péntek, 17:03:02 írta macilaci » Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 09:54:30 »

Semmi baj,hajlamos vagyok túlreagálni a dolgokat...de azért nem árt,ha az embernek van némi fogalma arról,hogy mégis milyen szekér van alatta,főleg ha még gondjai is vannak vele.Sajnos én is az egy kezemen meg tudom számolni azon szerelőket a környezetemben,akikhez nyugodt lélekkel beadom az autót,ha olyan baj van vele,amit otthon nem tudok megoldani.A szintet meg hagyjuk,az inkább az én nyűgöm,hogy mindig problémás autókat veszek.Az első kivételével ami többé-kevésbé probléma mentes volt mindig szakadt verdákat szereztem be.Ha másért nem,időtöltésnek jó velük elbíbelődni aztán egy-két dologból kikupálódik az ember.A régi tagok közül sajnos már nagyon kevesen vannak,akik önképzés keretén belül többször is szét- és összeszerelték az autójukat.

Én is ebből indulok ki, miután a régi szerelőm, 15 év után csúnyán megvezetett.
A szomorú az, hogy nekem nincs affinitásom az autószereléshez. Nem merem 1xre leszerelni a kereket és a kormánykereket, nehogy összecseréljem őket  vigyor3
Szóval szeretném valahogy ÉN megoldani a dolgokat anélkül, hogy mélyen a zsebembe kelljen nyúlni. Bár úgy tűnik, ez a csörgés kérdés nem fog menni házilag, mert több mint fél éve küzdök vele és semmi előrelépés  szomoru1
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 13:13:30 »

Én is ebből indulok ki, miután a régi szerelőm, 15 év után csúnyán megvezetett.
A szomorú az, hogy nekem nincs affinitásom az autószereléshez. Nem merem 1xre leszerelni a kereket és a kormánykereket, nehogy összecseréljem őket  vigyor3
Szóval szeretném valahogy ÉN megoldani a dolgokat anélkül, hogy mélyen a zsebembe kelljen nyúlni. Bár úgy tűnik, ez a csörgés kérdés nem fog menni házilag, mert több mint fél éve küzdök vele és semmi előrelépés  szomoru1

Szia,

Néhány kérdés a csörgéssel kapcsolatban:

Mindíg csinálja, vagy csak hidegen v. melegen?

Padlógázon (érsd szó szerint) kb 2-5 másodperc után is csinálja?

Fordulatfüggő?

Melegen indul rendesen?

Hasonlóval küzdök én is, ezek a kérdések megerősítésre várnak nálam.

Üdv:

Zsolio
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 13:32:20 »

Szia,

Néhány kérdés a csörgéssel kapcsolatban:

Mindíg csinálja, vagy csak hidegen v. melegen? - Csak üzemmelegen.

Padlógázon (érsd szó szerint) kb 2-5 másodperc után is csinálja? - Nem próbáltam. Nem merem ennyire pörgetni.

Fordulatfüggő? - Olyan 1800 környékén kezdi, 300 környékén hagyja abba.

Melegen indul rendesen? - igen. Télen is, nyáron is.

Hasonlóval küzdök én is, ezek a kérdések megerősítésre várnak nálam.

Üdv:

Zsolio

Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 14:00:26 »



A padlógázas üzemet próbáld ki, 5-ik 80-ról nyílt úton ha van változás, már 110-nél hallani kellene szerintem.

Injektortisztítót próbáltad már?
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 15:36:22 »

A padlógázas üzemet próbáld ki, 5-ik 80-ról nyílt úton ha van változás, már 110-nél hallani kellene szerintem.

Injektortisztítót próbáltad már?

Vagyis 80-nál tegyem 5ösbe és palógáz 110-120ig? Aztán vagy elmúlik a csörgés vagy nem?

Egy karburátor guru azt mondta, hogy tartósan, 100-150 km-t tegyek meg vele, 120-130-al, az majd kitakarítja, de nem biztos, hogy a dugattyú retkes és ez a technika csak azon segít.

Nem próbáltam még injektortisztítót. Evés előtt vagy után kell beszedni?  vigyor3
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 16:08:48 »

Vagyis 80-nál tegyem 5ösbe és palógáz 110-120ig? Aztán vagy elmúlik a csörgés vagy nem?

Majdnem, 100 fölött (kb-2-3 másodperc múlva, az idő számít) abbahagya-e a csörgést, ha visszaveszed a gázt normálisra visszajön-e.

Egy karburátor guru azt mondta, hogy tartósan, 100-150 km-t tegyek meg vele, 120-130-al, az majd kitakarítja, de nem biztos, hogy a dugattyú retkes és ez a technika csak azon segít.

Ez is majdnem, itt a fordulat számít, meg a terhelés, tehát 160-170, 30 km autópálya kiég a rendszer.

Nem próbáltam még injektortisztítót. Evés előtt vagy után kell beszedni?  vigyor3

Éhgyomorra 1 flakon  Cheesy

Naplózva
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 20:03:14 »

Az injektor tisztító kidobott pénz. Egyébként tízért bemérik, kitakarítják mind a négyet. Mérési jegyzőkönyvvel. Tehát látod hogy változott valami, vagy sem.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 22:13:20 »

...Egyébként tízért bemérik, kitakarítják mind a négyet. Mérési jegyzőkönyvvel. ...

Ez is igaz, de az injektortisztító csak 1-2 ezres és nem kell az injektort kiszedni. Van, amit nem hoz le, de megéri  kipróbálni, sokaknak segített. Ha nem jött be, még mindig lehet beméretni, mert lehet, hogy nem is koszos, hanem kopott, azon meg csak a csere segít.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2015.08.04 kedd, 18:45:12 »

Az injektor tisztító kidobott pénz.
...
Nekem volt olyan esetem, amikor segített.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2015.08.05 szerda, 08:52:45 »

A padlógázas üzemet próbáld ki, 5-ik 80-ról nyílt úton ha van változás, már 110-nél hallani kellene szerintem.

Injektortisztítót próbáltad már?

No.
Tegnap megtettem.
Érdről, Pécelre mentem, a nulláson.
Három alkalommal eljátszottam, hogy 80-nál, 5-ösben, PADLÓgázon, 120-130-ig gyorsítottam. Negyedszerre egy komolyabb emelkedőn is megtettem. Egészen megfürgült az autó. Meg is lepődtem, mert ennyire még nem volt nálam benyomva a gázpedál  vigyor3
Valószínűleg szlopálta is a benyát.
Pécelnél, kb 2 órás pihenő után, visszaúton, folyamatosan 100-110-el jöttem.
Érdre beérve, elefánfüleket növesztettem és mint ha radikálisan csökkent volna a csörgés tartománya és az erőssége is.
Próbálom lekopogni és nem elkiabálni.
Mindenesetre köszönöm az 5letet.  worship worship worship

Vajon, ha megyek egy ugyanekkora kört, 4-esben, ugyaníjen kigyorsításokkal, tartós 110-el, az is segíthetne még?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2015.08.05 szerda, 09:24:25 »

No.
Tegnap megtettem.
Érdről, Pécelre mentem, a nulláson.
Három alkalommal eljátszottam, hogy 80-nál, 5-ösben, PADLÓgázon, 120-130-ig gyorsítottam. Negyedszerre egy komolyabb emelkedőn is megtettem. Egészen megfürgült az autó. Meg is lepődtem, mert ennyire még nem volt nálam benyomva a gázpedál  vigyor3
Valószínűleg szlopálta is a benyát.
Pécelnél, kb 2 órás pihenő után, visszaúton, folyamatosan 100-110-el jöttem.
Érdre beérve, elefánfüleket növesztettem és mint ha radikálisan csökkent volna a csörgés tartománya és az erőssége is.
Próbálom lekopogni és nem elkiabálni.
Mindenesetre köszönöm az 5letet.  worship worship worship

Vajon, ha megyek egy ugyanekkora kört, 4-esben, ugyaníjen kigyorsításokkal, tartós 110-el, az is segíthetne még?
Aztán 3.-ban, majd 2.-ban és végül 1-esben is?  Cheesy

Szerintem elég volt ez, amit csináltál, de a nálam többet tudók majd megmondják.
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2015.08.05 szerda, 17:23:10 »

No.
Tegnap megtettem.
Érdről, Pécelre mentem, a nulláson.
Három alkalommal eljátszottam, hogy 80-nál, 5-ösben, PADLÓgázon, 120-130-ig gyorsítottam. Negyedszerre egy komolyabb emelkedőn is megtettem. Egészen megfürgült az autó. Meg is lepődtem, mert ennyire még nem volt nálam benyomva a gázpedál  vigyor3
Valószínűleg szlopálta is a benyát.
Pécelnél, kb 2 órás pihenő után, visszaúton, folyamatosan 100-110-el jöttem.
Érdre beérve, elefánfüleket növesztettem és mint ha radikálisan csökkent volna a csörgés tartománya és az erőssége is.
Próbálom lekopogni és nem elkiabálni.
Mindenesetre köszönöm az 5letet.  worship worship worship

Vajon, ha megyek egy ugyanekkora kört, 4-esben, ugyaníjen kigyorsításokkal, tartós 110-el, az is segíthetne még?

Szia,

Na ezek alapján a következő tankolásnál tankolj bele valamilyen "super" benzint (V-POWER, EVO Neo, stb), lehetőleg üres tankra, 10-20 liter már elég (kg 40Ft/l az árkülönbség, tehát 20 l.-nén 800 pénz), azokban is van rendszertisztító, ha most éreztél különbséget, akkor ez is elég.

Üdv:

Zsolio
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 08:35:49 »

Aztán 3.-ban, majd 2.-ban és végül 1-esben is?  Cheesy

Szerintem elég volt ez, amit csináltál, de a nálam többet tudók majd megmondják.

Csak azt gondoltam, a nagyobb fordulaccám, nagyobb takarítás  nyes
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 08:40:46 »

Szia,

Na ezek alapján a következő tankolásnál tankolj bele valamilyen "super" benzint (V-POWER, EVO Neo, stb), lehetőleg üres tankra, 10-20 liter már elég (kg 40Ft/l az árkülönbség, tehát 20 l.-nén 800 pénz), azokban is van rendszertisztító, ha most éreztél különbséget, akkor ez is elég.

Üdv:

Zsolio

Általában az OMV-nél tankolom a prémium 95-öst, de eddig nem volt változás.

Hoppá!

Talán másnak is infó, amit az egyik OMV kutastól hallottam.
MINDEN kúton a MOL benzinét lehet kapni, valamilyen saját adalékkal kiegészítve, de a vér nem válik vízzé.
Az OMV sima 95-öse is onnan van, de a prémium 95-ös felét Schwechátból (franc tudja, hogy kell írni  nyes)hozzák, a prémium 100-as pedig full Schwecháti. Ezért drágább; vagyis szín tiszta német, amit kint is tankolnak. Én érzem a különbséget.

Nincs OMV részvényem, nem reklámnak szántam. Remélem hasznos infó az autóját szeretőknek.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 08:47:38 »

Általában az OMV-nél tankolom a prémium 95-öst, de eddig nem volt változás.

Hoppá!

Talán másnak is infó, amit az egyik OMV kutastól hallottam.
MINDEN kúton a MOL benzinét lehet kapni, valamilyen saját adalékkal kiegészítve, de a vér nem válik vízzé.
Az OMV sima 95-öse is onnan van, de a prémium 95-ös felét Schwechátból (franc tudja, hogy kell írni  nyes)hozzák, a prémium 100-as pedig full Schwecháti. Ezért drágább; vagyis szín tiszta német, amit kint is tankolnak. Én érzem a különbséget.

Nincs OMV részvényem, nem reklámnak szántam. Remélem hasznos infó az autóját szeretőknek.

Akkor hajrá fordulatszám. vigyor3

Inkább húzasd ki néhányszor, ( pl. Péceli emelkedő MO) 5000 közelébe. Had mossa a benzin az injektorokat.
Naplózva
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2015.08.07 péntek, 06:19:52 »

No.
Tegnap megtettem.
Érdről, Pécelre mentem, a nulláson.
Három alkalommal eljátszottam, hogy 80-nál, 5-ösben, PADLÓgázon, 120-130-ig gyorsítottam. Negyedszerre egy komolyabb emelkedőn is megtettem. Egészen megfürgült az autó. Meg is lepődtem, mert ennyire még nem volt nálam benyomva a gázpedál  vigyor3
Valószínűleg szlopálta is a benyát.
Pécelnél, kb 2 órás pihenő után, visszaúton, folyamatosan 100-110-el jöttem.
Érdre beérve, elefánfüleket növesztettem és mint ha radikálisan csökkent volna a csörgés tartománya és az erőssége is.
Próbálom lekopogni és nem elkiabálni.
Mindenesetre köszönöm az 5letet.  worship worship worship

Vajon, ha megyek egy ugyanekkora kört, 4-esben, ugyaníjen kigyorsításokkal, tartós 110-el, az is segíthetne még?
  Beszéltél a sráccal? Sikerült valamit kideríteni?
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2015.08.07 péntek, 08:46:32 »

  Beszéltél a sráccal? Sikerült valamit kideríteni?

Bocs, de ez most nem jött át  help
Milyen sráccal?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:41:02 »

Bocs, de ez most nem jött át  help
Milyen srácca3l?
Akinek megadtam a számát. Attila.  vigyor3
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:49:20 »

Akinek megadtam a számát. Attila.  vigyor3

Jah! Bocsi  vigyor3
Igen beszéltünk. Neki (is) úgy néz ki, hogy injektorhiba jellegű hiba miatt csörög, de még nyomozza.
Úgy tűnik, hogy nekem is injektor koszolódás a gond.
A 7 végén megyek egy nagy belekitaposósat, 4-5000 környékén, hadd tisztuljon az az injektor  nyes
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2015.08.07 péntek, 11:10:28 »

Jah! Bocsi  vigyor3
Igen beszéltünk. Neki (is) úgy néz ki, hogy injektorhiba jellegű hiba miatt csörög, de még nyomozza.
Úgy tűnik, hogy nekem is injektor koszolódás a gond.
A 7 végén megyek egy nagy belekitaposósat, 4-5000 környékén, hadd tisztuljon az az injektor  nyes

  Neeeemmm... Velem beszéltél, nekem csörög. Megadtam egy szerelő számát, hátha ő kideríti,mi a gond nálad. Vele beszéltél?
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2015.08.07 péntek, 12:29:04 »

  Neeeemmm... Velem beszéltél, nekem csörög. Megadtam egy szerelő számát, hátha ő kideríti,mi a gond nálad. Vele beszéltél?

Hm..
Fantasztikus.
Már annyi emberrel beszéltem csörgés ügyben, hogy külön weblapot csinálhatnék róla.  nyes
Nem, vele még nem beszéltem.
Amennyiben a belekitaposós meghajtás meghozza a várt eredményt, szinte biztos, hogy koszolódás volt.
Amennyiben így abbahagyja, nincs miről beszélnünk.  vigyor3
Úgy legyen
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2015.08.07 péntek, 13:29:12 »

  Neeeemmm... Velem beszéltél, nekem csörög. Megadtam egy szerelő számát, hátha ő kideríti,mi a gond nálad. Vele beszéltél?

Szia,

A Caruso- nak feltett kérdésekre, ha válaszolnál, megpróbálnánk kinyomozni, mi lehet a csörgés oka.

Üdv:

Zsolio
Naplózva
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2015.08.07 péntek, 19:59:15 »

Szia,

A Caruso- nak feltett kérdésekre, ha válaszolnál, megpróbálnánk kinyomozni, mi lehet a csörgés oka.

Üdv:

Zsolio
Hidegen melegen csörög. Pici gázra, minden fordulaton. Padlón nem. Indul rendesen mindig. Napi 2x35 km-t megyek 110el, nem hiszem hogy kormosnak kéne lennie. Az injektorokat kkszedtem, úgy pucoltam. Elküldeni tisztításra nem tudom, mert minden nap kell a kocsi. Injektorsort nem találok a világon sem. Ja, kánikulában csörög, ha lehűl az idő, akkor nem. Multkor 98ast tankoltam,akkor nem csörgött. Kimaradt valami? Ja, ezt a 80ról 120ra padlón lényegét nem vágom!Ez mire is lenne jó?
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.