Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:13:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 948485 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2012.01.11 szerda, 17:05:46 »

Hello! Hol olvastattad 2500-ért? Nekem a Cromaxnál 5500-ért vállalják. válaszodat előre is köszi.

Nyíradony Varga szerviz.
Hozzád egy kicsit messze van kb 300 km.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #601 Dátum: 2012.01.11 szerda, 17:07:29 »

Hello! Hol olvastattad 2500-ért? Nekem a Cromaxnál 5500-ért vállalják. válaszodat előre is köszi.
otthon meg megcsinálod 20 ft-ból
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2012.01.11 szerda, 17:56:01 »

otthon meg megcsinálod 20 ft-ból

Kifejtenéd kicsit bővebben?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #603 Dátum: 2012.01.11 szerda, 17:59:01 »

Kifejtenéd kicsit bővebben?
egy pici égő kell, meg 20 centi kábel, meg a táblázat, hogy mi mit jelent
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2012.01.11 szerda, 18:06:53 »

egy pici égő kell, meg 20 centi kábel, meg a táblázat, hogy mi mit jelent

Nem vagy túlzottan bő beszédű.
Mit kell csinálni az égővel?

Mk2 97-es évjáratú fed.komp nélküli kocsim van.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2012.01.11 szerda, 18:12:04 »

Nem vagy túlzottan bő beszédű.
Mit kell csinálni az égővel?

Mk2 97-es évjáratú fed.komp nélküli kocsim van.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Hibak%C3%B3dok_kiolvas%C3%A1sa_MK1_Benzinesn%C3%A9l
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #606 Dátum: 2012.01.11 szerda, 18:18:30 »

Na ez az
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2012.01.11 szerda, 19:43:38 »

Na ez az

Mk1-re írja. Nem tudod véletlen, hogy ez az Mk2-esnél is működik e?
Első ránézésre k...vára bonyolult.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #608 Dátum: 2012.01.11 szerda, 19:51:57 »

Mk1-re írja. Nem tudod véletlen, hogy ez az Mk2-esnél is működik e?
Első ránézésre k...vára bonyolult.
szerintem működik, de lehet, hogy más a csati picit. egyébként nagyon egyszerű
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2012.01.11 szerda, 20:06:05 »

szerintem működik, de lehet, hogy más a csati picit. egyébként nagyon egyszerű

Többször átolvastam,  kezd már tisztulni a kép. Szóval ahány villogás annyi a szám, pici szünet majd következő szám és a három számjegy után kicsivel hosszabb szünet.
Eddig oké.
Ilyenről még sohasem hallottam, úgyhogy éppen itt az ideje hogy kipróbáljam.
A nullát azt hogyan villogja ki?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #610 Dátum: 2012.01.11 szerda, 20:14:36 »

Többször átolvastam,  kezd már tisztulni a kép. Szóval ahány villogás annyi a szám, pici szünet majd következő szám és a három számjegy után kicsivel hosszabb szünet.
Eddig oké.
Ilyenről még sohasem hallottam, úgyhogy éppen itt az ideje hogy kipróbáljam.
A nullát azt hogyan villogja ki?
jobban járnál, ha szereznél egy autodata-t, abban részletesen le van minden írva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2012.01.11 szerda, 21:08:20 »

jobban járnál, ha szereznél egy autodata-t, abban részletesen le van minden írva

Régebben azt olvastam, hogy mk2-nél nem működik.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2012.01.11 szerda, 21:27:39 »

Régebben azt olvastam, hogy mk2-nél nem működik.


Ha lesz időm holnap, megmondom hogy működik e.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 17:12:10 »

Megnéztem a kábelköteget és nem találtam olyan csatit amin van 17 48-as kivezetés. E nélkül nem lehet villogtatni.
Így aztán bementem a szervizbe kiolvastatni a hibát.
Ki írta hogy tárolt hiba 0   vigyor3 vigyor3
Próbálkoztak még faggatni a rendszert de hiába.
A szerelők szerint jó munkát csináltam sikerült minden hibás alkatrészt jóra cserélni, a motor szép járású gázfröccsnél sem füstöl, tehát az autó tökéletes. nyes nyes

Azt tudnám, hogy akkor hogy a jó édes anyukájába eszik 12litert.  falbav falbav falbav Ráadásul ma még a motor is túlmelegedett (szaga is volt) és a ventilátor b....szott elindulni.
Hibaként ezt sem jelezte a rendszer.  help help
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:10:53 »

Megnéztem a kábelköteget és nem találtam olyan csatit amin van 17 48-as kivezetés. E nélkül nem lehet villogtatni.
Így aztán bementem a szervizbe kiolvastatni a hibát.
Ki írta hogy tárolt hiba 0   vigyor3 vigyor3
Próbálkoztak még faggatni a rendszert de hiába.
A szerelők szerint jó munkát csináltam sikerült minden hibás alkatrészt jóra cserélni, a motor szép járású gázfröccsnél sem füstöl, tehát az autó tökéletes. nyes nyes

Azt tudnám, hogy akkor hogy a jó édes anyukájába eszik 12litert.  falbav falbav falbav Ráadásul ma még a motor is túlmelegedett (szaga is volt) és a ventilátor b....szott elindulni.
Hibaként ezt sem jelezte a rendszer.  help help
azért mert a mekhanikai hibát az nem jelzi ki.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:23:40 »

azért mert a mekhanikai hibát az nem jelzi ki.

Milyen hiba tudja ennyire felnyomni a fogyasztást?Huh??
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:39:47 »

Milyen hiba tudja ennyire felnyomni a fogyasztást?Huh??
lamdba xonda,
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:45:07 »

Milyen hiba tudja ennyire felnyomni a fogyasztást?Huh??
nehéz láb...bár én nem panaszkodok,amióta lecseréltem a jeladót,lement 13-ra...a fogyimérő meg hazudik,mert 15.4-et ír ki...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:47:29 »

lamdba xonda,
de kőzben be jegyzed ,ha lamda hibás sok mindent ,kell utánairányits csinálj akkor cserélj alapjárati mocit is ,
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:49:12 »

nehéz láb...bár én nem panaszkodok,amióta lecseréltem a jeladót,lement 13-ra...a fogyimérő meg hazudik,mert 15.4-et ír ki...
ez nem V6 baxxxus
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:52:58 »

ez nem V6 baxxxus
de mindenkinek javaslom tagye probára képeségét.tezzzzzzxxxt indul.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:08:33 »

lamdba xonda,

Azt a rendszer jelezte volna, de járó motornál külön megnézte és az érték jó volt.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:12:41 »

ez nem V6 baxxxus
persze,de nálam az 1.8-is ennyit fogyasztott...én ezt nem értem.... vigyor3
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:13:08 »

nehéz láb...bár én nem panaszkodok,amióta lecseréltem a jeladót,lement 13-ra...a fogyimérő meg hazudik,mert 15.4-et ír ki...

Azt hittem a lábadat cserélted le  eplus2
Amióta nem nyomom neki én sem mert tudom hogy megy címszó azóta nekem is mínuszólt 3 litert a gép  wow1
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:16:01 »

Azt a rendszer jelezte volna, de járó motornál külön megnézte és az érték jó volt.
anno 1,6 ha nem akarsz tőrődni amit ,én nmdok ,akkor xarok  rá hogy nem kedvelsz
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:17:08 »

Azt hittem a lábadat cserélted le  eplus2
Amióta nem nyomom neki én sem mert tudom hogy megy címszó azóta nekem is mínuszólt 3 litert a gép  wow1
hát,én nemigen foglalkozok ilyennel.Amikor belémáll a hülyeség lexarom mi menni.Ma is jött kajánul egy seggfej kollega,hogy némá,millen rozsdás.Mondom teszek rá,de legalább megy.Mi,ho,hé?Valami pözső kombi dízel akármi a céges autó,na menjünk egyet.Menjünk.Aztán három zsák krumplival a csomagtartómban mégis lemaradt mint a borravaló.Csak tudnám miért nézi mindenki azt,hogy milyen szakadt?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:22:38 »

hát,én nemigen foglalkozok ilyennel.Amikor belémáll a hülyeség lexarom mi menni.Ma is jött kajánul egy seggfej kollega,hogy némá,millen rozsdás.Mondom teszek rá,de legalább megy.Mi,ho,hé?Valami pözső kombi dízel akármi a céges autó,na menjünk egyet.Menjünk.Aztán három zsák krumplival a csomagtartómban mégis lemaradt mint a borravaló.Csak tudnám miért nézi mindenki azt,hogy milyen szakadt?
misi most se3gitség kőőőőől néki.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:27:37 »

misi most se3gitség kőőőőől néki.
de hanem  megy utánam xijjaé szedi asz egész mongit.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:34:52 »

nehéz láb...bár én nem panaszkodok,amióta lecseréltem a jeladót,lement 13-ra...a fogyimérő meg hazudik,mert 15.4-et ír ki...

Nehéz láb az van de mit csináljak?  Csak 1,6-os szegénykém és 3000 és 3500 között a legszebb a hangja és itt kezd a motor  élni igazán.
A te 13 literedhez van egy gyönyörű V6-os hang meg elegendő lóerő. Köbcentit motor teljesítmény figyelembe véve az nem is rossz,

Ehhez mérten az én 12l-em brutális.
Valami nyűgje csak lehet  motornak, szerintem az előző gazdája is azért szabadult meg tőle
mélyen ár alatt mert nem tudott kezdeni vele semmit sem.
Valami apróság sz....at csak még nem tudok rájönni hogy mi.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:40:37 »

lamdba xonda,

A héten már a harmadik lambda van belerakva, ami a mérés szerint hibátlan.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:43:19 »

Nehéz láb az van de mit csináljak?  Csak 1,6-os szegénykém és 3000 és 3500 között a legszebb a hangja és itt kezd a motor  élni igazán.
A te 13 literedhez van egy gyönyörű V6-os hang meg elegendő lóerő. Köbcentit motor teljesítmény figyelembe véve az nem is rossz,

Ehhez mérten az én 12l-em brutális.
Valami nyűgje csak lehet  motornak, szerintem az előző gazdája is azért szabadult meg tőle
mélyen ár alatt mert nem tudott kezdeni vele semmit sem.
Valami apróság sz....at csak még nem tudok rájönni hogy mi.
szorul a fék...
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:47:06 »

szorul a fék...

A műhelyemben 6 méter hosszon 5 cm lejtés van, ha üresbe rakom magától kigurul.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:50:43 »

A műhelyemben 6 méter hosszon 5 cm lejtés van, ha üresbe rakom magától kigurul.
akkor nem szorul...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:51:18 »

A műhelyemben 6 méter hosszon 5 cm lejtés van, ha üresbe rakom magától kigurul.
már nem emléxem és visszaolvasni nincs kedvem...
a magas fogyin kívül van még valami nyavajája a vasnak?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:51:31 »

laposak a kerekek...attól még tud gurulni...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:51:53 »

már nem emléxem és visszaolvasni nincs kedvem...
a magas fogyin kívül van még valami nyavajája a vasnak?
elméletileg nincs.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:54:03 »

már nem emléxem és visszaolvasni nincs kedvem...
a magas fogyin kívül van még valami nyavajája a vasnak?

Hidegen dadog és néha lefullad mintha túl sok benzint kapna.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:54:08 »

elméletileg nincs.

légszűrő jó minőségű? ház nem sérült? egr dugózva?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:56:27 »

Hidegen dadog és néha lefullad mintha túl sok benzint kapna.
ha minden más rendben, akkor lehet még injektor hiba. lehet, nem is 1.6-ba való van benne...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:58:21 »

ha minden más rendben, akkor lehet még injektor hiba. lehet, nem is 1.6-ba való van benne...
vagy még egy tucat olyan dolog van, ami nem feltétlenül kompatibilis
milyen donorból vannak az alkatrészek?
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2012.01.13 péntek, 08:51:23 »

légszűrő jó minőségű? ház nem sérült? egr dugózva?

A légszűrőt cserélni akarom, gondoltam rá én is. Egr-nél a vákuum szelepet dugóztam nem a csövet, de hétvégén pótolom.

Hidegen mintha egyes hengerek kihagynának. Ezért gondoltam én is gyertya, gyertyakábel, (mindkettő cserélve) trafó vagy netalán injektor hibára. Honnan lehetne megtudni hogy az 1,6-osba milyen számú alkatrészek valók.  A múltkori méréskor szegény keveréket írt ki a számítógép.
Ami talán még érdekes: 50km-es utakon ugyan annyit fogyaszt, mint amikor helyben szaladgál, vagy éppen 10 mázsás futót húzgál.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2012.01.13 péntek, 08:59:06 »

vagy még egy tucat olyan dolog van, ami nem feltétlenül kompatibilis
milyen donorból vannak az alkatrészek?

A donor ismeretlen, az is ami benne van. Egyedül a főtengely jeladót tudom, hogy egy eszkortból való. Ami benne volt annak is ugyan az volt a száma.
Nem kizárt hogy ebbe az irányba kell keresgélni?Huh??

Köszi az infó!
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2012.01.13 péntek, 09:27:31 »

hát,én nemigen foglalkozok ilyennel.Amikor belémáll a hülyeség lexarom mi menni.Ma is jött kajánul egy seggfej kollega,hogy némá,millen rozsdás.Mondom teszek rá,de legalább megy.Mi,ho,hé?Valami pözső kombi dízel akármi a céges autó,na menjünk egyet.Menjünk.Aztán három zsák krumplival a csomagtartómban mégis lemaradt mint a borravaló.Csak tudnám miért nézi mindenki azt,hogy milyen szakadt?

Igen sajnos engem is elkap a hév hogy leforgassam néha a ford. szám mérőt, föleg amikor gajkodik melletem a kopánykipufos G astra  eplus2 wow1
De igy is 12 l és nem 1.6 hanem 2.5.
Nem lehetséges hogy ezen 1.6 os mondik ennyit esznek mert úgy belegondolva kb 1600 kg 1.6 moci kicsit pici egy ekkora kasztninak a hallásaim, értesüléseim szerint a mondeok közül az 1.8 asok amik a legjobban esznek. 7-10 l között. (de javitsatok ki ha tévedek) ez kb olyan mint amikor egy páran panaszkodnak hogy az 1.4 (Focus) sokat eszik kb vagy pont ugyananyit mint egy 2.0-ás hát de mit várnak 1100 kg ott valaminek meg kell mozgatnia.  hehe
Én nekem volt egy 2.0-ás Mondim kombi és nem is ment ahogy kellet volna meg az is ugyan ennyit evett mint a 2.5.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2012.01.13 péntek, 09:36:34 »

A donor ismeretlen, az is ami benne van. Egyedül a főtengely jeladót tudom, hogy egy eszkortból való. Ami benne volt annak is ugyan az volt a száma.
Nem kizárt hogy ebbe az irányba kell keresgélni?Huh??

Köszi az infó!
Ha ugyanaz a gyári száma,akkor feltehetőleg dettó ugyanaz a kettő (azért ha kívülről nem ugyanúgy néznek ki,akkor feltehetőleg van némi gubanc...) Lehet még,hogy valamelyik csatlakozó törött vagy nem érintkezik,a vezeték tőben törött,de nem látható a szigeteléstől.Az injektorok csatlakozóit simán le tudod venni és szakadást nézni egy multiméterrel,a vezérlés felé vezető kábelköteget is le lehet venni csak nehezebb,mert a blokk oldalára is fel van csavarozva.Érdemes megcsinálni mielőtt továbblépsz.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.13 péntek, 09:39:36 írta misi107 » Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2012.01.13 péntek, 11:47:38 »

Igen sajnos engem is elkap a hév hogy leforgassam néha a ford. szám mérőt, föleg amikor gajkodik melletem a kopánykipufos G astra  eplus2 wow1
De igy is 12 l és nem 1.6 hanem 2.5.
Nem lehetséges hogy ezen 1.6 os mondik ennyit esznek mert úgy belegondolva kb 1600 kg 1.6 moci kicsit pici egy ekkora kasztninak a hallásaim, értesüléseim szerint a mondeok közül az 1.8 asok amik a legjobban esznek. 7-10 l között. (de javitsatok ki ha tévedek) ez kb olyan mint amikor egy páran panaszkodnak hogy az 1.4 (Focus) sokat eszik kb vagy pont ugyananyit mint egy 2.0-ás hát de mit várnak 1100 kg ott valaminek meg kell mozgatnia.  hehe
Én nekem volt egy 2.0-ás Mondim kombi és nem is ment ahogy kellet volna meg az is ugyan ennyit evett mint a 2.5.

Miénk nem nagyon evett még 11 felett, talán egyszer-kétszer amikor baja volt. Hosszú országúti járkálásnál (2-300km) lement picivel 7 liter alá. Városban inkább 9 körül eszik, bár mióta ennyibe kerül egy liter benzin, még nem volt alkalmam tele tankolni  vigyor3

Bár utólag belegondolva inkább 1.8-at kellett volna venni, mert nem fogyaszt többet de nem erőlködik annyira. Persze innen már csak egy lépés, hogy miért nem 2.0, attól meg egy apró továbbgondolás a v6, ami Nálad ugyanannyit eszik  vigyor3 Bár annál meg drágábbak az alkatrészek.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.13 péntek, 11:52:06 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2012.01.13 péntek, 12:32:46 »

Miénk nem nagyon evett még 11 felett, talán egyszer-kétszer amikor baja volt. Hosszú országúti járkálásnál (2-300km) lement picivel 7 liter alá. Városban inkább 9 körül eszik, bár mióta ennyibe kerül egy liter benzin, még nem volt alkalmam tele tankolni  vigyor3

Bár utólag belegondolva inkább 1.8-at kellett volna venni, mert nem fogyaszt többet de nem erőlködik annyira. Persze innen már csak egy lépés, hogy miért nem 2.0, attól meg egy apró továbbgondolás a v6, ami Nálad ugyanannyit eszik  vigyor3 Bár annál meg drágábbak az alkatrészek.
nana,annyival azért nem drágább,max. ha motorhoz kell.De azért sokat kibírnak és az ebayen ezrekkel olcsóbb a véhathoz minden.
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2012.01.13 péntek, 17:14:09 »

Miénk nem nagyon evett még 11 felett, talán egyszer-kétszer amikor baja volt. Hosszú országúti járkálásnál (2-300km) lement picivel 7 liter alá. Városban inkább 9 körül eszik, bár mióta ennyibe kerül egy liter benzin, még nem volt alkalmam tele tankolni  vigyor3

Bár utólag belegondolva inkább 1.8-at kellett volna venni, mert nem fogyaszt többet de nem erőlködik annyira. Persze innen már csak egy lépés, hogy miért nem 2.0, attól meg egy apró továbbgondolás a v6, ami Nálad ugyanannyit eszik  vigyor3 Bár annál meg drágábbak az alkatrészek.

Nálam télen rövid 2-3km es utakon eszik max 11et, hosszú távon 7körül és nekem is elég nehéz a lábam
de átlagban 8.5-9
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2012.01.13 péntek, 18:50:01 »

Miénk nem nagyon evett még 11 felett, talán egyszer-kétszer amikor baja volt. Hosszú országúti járkálásnál (2-300km) lement picivel 7 liter alá. Városban inkább 9 körül eszik, bár mióta ennyibe kerül egy liter benzin, még nem volt alkalmam tele tankolni  vigyor3

Bár utólag belegondolva inkább 1.8-at kellett volna venni, mert nem fogyaszt többet de nem erőlködik annyira. Persze innen már csak egy lépés, hogy miért nem 2.0, attól meg egy apró továbbgondolás a v6, ami Nálad ugyanannyit eszik  vigyor3 Bár annál meg drágábbak az alkatrészek.

Akkor tévedtem, mégsem olyan kicsi az 1.6 a kasztnihóz képest.  beka3
Pedig én azt hittem.  wow1
Hát egen én is elöször gondolkoztam 1.8  azt nézzük meg mivel kerül többe a 2.0 azom már volt alapom, áhh és mit tudhatnak vajon a 2.5 sök  eplus2 azt ugy megnéztem egyet és beleszerettem, szerelem első látásra.
Persze nem abba amit legelöször meg néztem mert abban még a fötengely is ki akart esni a helyéről.
És akkor a futómüröl nem is beszélvén.  nyes
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2012.01.13 péntek, 19:13:20 »

Miénk nem nagyon evett még 11 felett, talán egyszer-kétszer amikor baja volt. Hosszú országúti járkálásnál (2-300km) lement picivel 7 liter alá. Városban inkább 9 körül eszik, bár mióta ennyibe kerül egy liter benzin, még nem volt alkalmam tele tankolni  vigyor3

Bár utólag belegondolva inkább 1.8-at kellett volna venni, mert nem fogyaszt többet de nem erőlködik annyira. Persze innen már csak egy lépés, hogy miért nem 2.0, attól meg egy apró továbbgondolás a v6, ami Nálad ugyanannyit eszik  vigyor3 Bár annál meg drágábbak az alkatrészek.

Olyan fogyasztással amit írtál, boldogan kiegyeznék.

A legutóbbi három autóm japán volt, szerettem is őket, megbízhatóak is voltak, de a motor és főleg a futómű nem bírta a strapát. Mindenképpen típust akartam váltani.
A mondeó úgy kezdődött hogy kerestem egy olyan autót ami nehezebb mint egy jól leterhelt utánfutó. Mk1 dízel kombit néztem ki magamnak a nagyon jó ár érték arány és a kedvező fogyasztása és a mérete miatt. A családdal kimentünk az autópiacra kipróbálni agy passzátot meg egy mondeót.
Az asszony meg a lányom megláttak egy nagyméretü k....va szép zöld autót és kerek perec kijelentették hogy nemérdekli őket a Ford mondeóm, nekik márpedig ez az autó kell.

Így lettem én egy zöld színű MK2-es boldog tulajdonosa. Ekkora túlerő mellett ki törődött köbcentivel.  

Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2012.01.13 péntek, 21:13:26 »

Marha hülye problémát éltem ma át az autóval...

Mindig megszoktam várni amíg az automataszívató reggelente elvégzi a dolgát, máskülönben egy kicsit elkezd fuldokolni (leesik a fordulatszám, de egy kis kuplung kis gázra vissza is áll szépen és utána nem is mutatkozik a probléma).
A ma napközben a szokásos utamat megjárom.. otthon-iskola-otthon. Az iskola előtt általában 6-7-8 órákat szokott állni. Így itt is rendszeresen szoktam járatni egy kicsit a kocsit indulás előtt.

Ez ma is így történt.. vártam félpercet az elindulással, kitolatok kapcsolom, az egyest majd 10 méter után elkezd fuldoklani közben hirtelen nagysebességel feltűnik mögöttem egy rácsing suzuki szóval haladnom kéne.. nyomom a gázt az autó nem reagál még mindig 500-at forog a motor. Már tökig nyomom a gázt.. még mindig semmi... Gondolom magamban "ÁÁ inkább lefullasztom és újraindítom itt szégyen szemre" na igen de ahogy engedem fel a lábamat a gázról a közepefele reagálni kezdett hirtelen egy hatalmasat ugrott az autó és mintha misem történt volna ment tovább probléma mentesen.

Csak aztán hazaérkezés előtt azt észleletem hogy semmi ellenállást nem érzek a kuplungba pedig jövetbe váltottam vagy 50* semmi ilyesmi nem volt.
Parkolni akartam ezért lükit akartam kapcsolni de a sebesség váltó nem engedett ugyanis 2-be volt ragadva,újra kellet kuplungoznom mintha misemtörtént volna éreztem az ellenállást minden fasza.Kiszállás előtt 2* végig zongoráztam az összes sebességet 1* egy kuplunggal 1-5 és lüki majd megint külön kuplungokkal semmi probléma nem volt.

Később megint elkellet indulnom otthon-bolt-keresztanyu-otthon. otthon-bolt között semmi probléma, bolt-keresztanyu semmi probléma. Viszont keresztanyu-otthon között 5* is eljátszotta velem h ő bizony nem engedi ki a sebességet, és nincs is ellenállás a kuplungba most is újrakuplungozás segített rajta. Itthon megint lezongoráztam nem tapasztaltam hibát.

Mi lehet a probléma? Először benneteket kérdeznélek meg és csak utána mennék szerelőhöz, hogy ne teljesen hülyén gagyogjak neki.
Lehet hogy egy kicsit káoszos amit írtam de ideses vagyok és nem tudtam szebben megfogalmazni. Sad
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.