Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 12:13:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 877689 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 12:26:31 »

Igen van de azt inkább PM-ben küldöm át!

OK, köszi!
Találtam itt a klub oldalán egy alvázszám dekódert, ami szerint '97 decemberi gyártású a Mondeom.
Lehet ugyan aznap van a szülinapunk  Cool
http://mondeo.hu/index.php?page=50
Nálam a 11. és 12. karakterek a VE.
Már csak a motor részleteire kell fényt deríteni...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 14:47:37 »

OK, köszi!
Találtam itt a klub oldalán egy alvázszám dekódert, ami szerint '97 decemberi gyártású a Mondeom.
Lehet ugyan aznap van a szülinapunk  Cool
http://mondeo.hu/index.php?page=50
Nálam a 11. és 12. karakterek a VE.
Már csak a motor részleteire kell fényt deríteni...
miért nem nézed meg a ford etis-t?
Gépeld be a számod és kapsz hivatalos infót.Nekem az első autómról érdekes dolgok derültek ki.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=80C521C8B864ECC4CDA3A4751F50F837.walv1363
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 14:57:37 »

miért nem nézed meg a ford etis-t?
Gépeld be a számod és kapsz hivatalos infót.Nekem az első autómról érdekes dolgok derültek ki.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=80C521C8B864ECC4CDA3A4751F50F837.walv1363

Egyszer már én is kipróbáltam ezt de csak alapinfókat adott ki semmi mást!
Én voltam amatőr vagy csak ennyit lehet ott kicsalni belőle?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 14:58:23 »

Egyszer már én is kipróbáltam ezt de csak alapinfókat adott ki semmi mást!
Én voltam amatőr vagy csak ennyit lehet ott kicsalni belőle?
neki csak a motor kell,az nem alapinfó?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:06:42 »

neki csak a motor kell,az nem alapinfó?

Na akkó mingyá én is ránézek de nekem úgy rémlik hogy még kilowattot sem írt ki anno!
Én anno vétel előtt bementem Fordékhóóó és beüttettem velük az alvázszámot és máris kidobott a rendszer mindent róla és nem került semmibe sem! Ezt tudom ajánlani mindenkinek mert ott elég részletesen le volt írva minden és simán megmutatták pedig akkor még közöm sem volt az autóhoz igaz nem is idegenként mentem oda!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:43:33 »

miért nem nézed meg a ford etis-t?
Gépeld be a számod és kapsz hivatalos infót.Nekem az első autómról érdekes dolgok derültek ki.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=80C521C8B864ECC4CDA3A4751F50F837.walv1363

Nem tudtam erről, de nagyon tetszik, köszi!

Gyártás dátuma:     03.12.1997
Gépkocsi típus:     Mondeo 1996-2000
Karosszéria kialakítás:     4 ajtós limuzin
Változat:     GLX
Motor:     2.0L Zetec-E EFI (HC)
Váltó:     5 fok kézi MTX75
Hajtás:     LHD FWD
Tengely áttétel:     3.84
Emisszió:     EEC 96 Car (EEC 1)
Légkondicionáló:     automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:     (+)"HU"
Fényezés:     Szürke
Belső anyag:     Liberty

Mit jelent az a "HC" a motornál?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:48:11 »

Nem tudtam erről, de nagyon tetszik, köszi!

Gyártás dátuma:     03.12.1997
Gépkocsi típus:     Mondeo 1996-2000
Karosszéria kialakítás:     4 ajtós limuzin
Változat:     GLX
Motor:     2.0L Zetec-E EFI (HC)
Váltó:     5 fok kézi MTX75
Hajtás:     LHD FWD
Tengely áttétel:     3.84
Emisszió:     EEC 96 Car (EEC 1)
Légkondicionáló:     automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:     (+)"HU"
Fényezés:     Szürke
Belső anyag:     Liberty

Mit jelent az a "HC" a motornál?
na,ott lehet az,amit keresel.mert nekem az összesnél a teljesítményt adja meg.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:48:35 »

Mit jelent az a "HC" a motornál?
gondolom a DOHC akart lenni
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:50:53 »

gondolom a DOHC akart lenni
nem hiszem,mert nekem mind a négy autónál ott a teljesítményt adja meg.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:52:29 »

nem hiszem,mert nekem mind a négy autónál ott a teljesítményt adja meg.
akkor az övé HardCore Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:57:16 »

akkor az övé HardCore Smiley
akár... nyes
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:58:22 »

akkor az övé HardCore Smiley

Rendben  Grin
Az egyik kedvelt zenei stílusom  Smiley

Böngészem a netet de semmi....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:58:55 »

akár... nyes
nekem is HC van
az érdekes, hogy 95 a gyártási év és a 1996-2000 típusba sorol
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 15:59:43 »

Rendben  Grin
Az egyik kedvelt zenei stílusom  Smiley

Böngészem a netet de semmi....
ha Fusim befejezte rákérdezek nála.De talán dottore drof tud róla valamit.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 16:00:31 »

nekem is HC van
az érdekes, hogy 95 a gyártási év és a 1996-2000 típusba sorol
Az elsőt már nekem is oda sorolja.95.12. havi volt és már átrakja a 96-ba.Talán azért mert egy csomó alkatrésze már mk2-s volt.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 16:50:18 »

Érdekes dolgok derülnek ki  Smiley

Ezt a Zetec-e dolgot is megnéztem:

The Zetec can be identified by having a silver cam cover with DOHC16v on the bottom left, the Zetec-E has ZETEC16v on the bottom left, and the Zetec-R has a black plastic cam cover.

Ezt ma meg is nézem  Wink

« Utoljára szerkesztve: 2011.07.11 hétfő, 16:57:39 írta Poison The Well » Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 17:08:30 »

Ismét olajcsere előtt állok. Az előzőnél is elgondolkodtam a 10W40-re való átállás mellett. Tudom a gyári előírás 5W30. Az átállás oka a 300.000 km-es futásteljesítmény, és a 10.000 km alatt elfogyasztott 6-7 dl olaj mennyisége. Namármost, találtam egy a Valvoline által gyártott direkt 100.000 km-t meghaladott futásteljesítményű autóknak kifejlesztett olajat 10W40-es formában. A csere mellett szól még egy ismerős tapasztalata, akinek 1.6-os Zetec motoros Escortja van. Ő már több olajcsere óta ezt az olajat használja, és meg van vele elégedve. Vélemények, javaslatok?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 17:44:49 »

Ismét olajcsere előtt állok. Az előzőnél is elgondolkodtam a 10W40-re való átállás mellett. Tudom a gyári előírás 5W30. Az átállás oka a 300.000 km-es futásteljesítmény, és a 10.000 km alatt elfogyasztott 6-7 dl olaj mennyisége. Namármost, találtam egy a Valvoline által gyártott direkt 100.000 km-t meghaladott futásteljesítményű autóknak kifejlesztett olajat 10W40-es formában. A csere mellett szól még egy ismerős tapasztalata, akinek 1.6-os Zetec motoros Escortja van. Ő már több olajcsere óta ezt az olajat használja, és meg van vele elégedve. Vélemények, javaslatok?

Nyugodtan használhatod mert a mai minőségi olajok között nincs számottevő teljesítménykülönbség!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 19:32:14 »

Ismét olajcsere előtt állok. Az előzőnél is elgondolkodtam a 10W40-re való átállás mellett. Tudom a gyári előírás 5W30. Az átállás oka a 300.000 km-es futásteljesítmény, és a 10.000 km alatt elfogyasztott 6-7 dl olaj mennyisége. Namármost, találtam egy a Valvoline által gyártott direkt 100.000 km-t meghaladott futásteljesítményű autóknak kifejlesztett olajat 10W40-es formában. A csere mellett szól még egy ismerős tapasztalata, akinek 1.6-os Zetec motoros Escortja van. Ő már több olajcsere óta ezt az olajat használja, és meg van vele elégedve. Vélemények, javaslatok?
hát,mondjuk egy komplett motorfelújítás vagy csere többet segít mint a másik olajra való átállás.Ha kopott a dugattyún a gyűrű,ha a szimmeringnél kiveri az olajat,azon már nem sok minden segít.Nekem is megeszi az olajat,mondjuk szeretem pörgetni...főleg,hogy lambda nélkül nem fullad a motor...
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2011.07.27 szerda, 08:56:34 »

Egyszercsak beszürkült a hűtővizem. Egészen sötétszürke lett. Ez jelent valamit? Semmilyen munka nem lett végezve a motortérben, és a vízmennyiség is állandó. Köszi.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2011.07.27 szerda, 09:59:32 »

Egyszercsak beszürkült a hűtővizem. Egészen sötétszürke lett. Ez jelent valamit? Semmilyen munka nem lett végezve a motortérben, és a vízmennyiség is állandó. Köszi.

Milyen a motorolajad?
A hűtővíznek megváltozott a szaga?
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.27 szerda, 10:02:39 írta Poison The Well » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2011.07.27 szerda, 10:25:02 »

Egyszercsak beszürkült a hűtővizem. Egészen sötétszürke lett. Ez jelent valamit? Semmilyen munka nem lett végezve a motortérben, és a vízmennyiség is állandó. Köszi.

Az elszineződés általában olajat jelent! Engedd le és tegyél bele új fagyállót mert rámehet a vízpumpád is ha esetleg nem olaj hanem valami kosz oldódott fel valahonnan! És ha az új fagyálló is elszineződik akkor azonnal nézesd meg az autót egy szakival mert az már igencsak zsebbenyúlós probléma is lehet!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2011.07.27 szerda, 10:46:01 »

Jut eszembe - szakik, az mennyire igaz, hogy egy MK3 előtti Mondeo motor kibír 300-400 ezer kilométert úgy, hogy nem kellett hozzányúlni?
Valahol 500 ezerről is olvastam, de az már rengetegnek tűnik...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2011.07.27 szerda, 11:00:09 »

Jut eszembe - szakik, az mennyire igaz, hogy egy MK3 előtti Mondeo motor kibír 300-400 ezer kilométert úgy, hogy nem kellett hozzányúlni?
Valahol 500 ezerről is olvastam, de az már rengetegnek tűnik...
ha megkapja rendszeresen a friss olajat és nem rövidtávon van használva, akkor belefér
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2011.07.27 szerda, 12:14:10 »

ha megkapja rendszeresen a friss olajat és nem rövidtávon van használva, akkor belefér

Köszi!
Akkor már csak annyi van hátra, hogy a kilométeróra ne legyen visszatekerve, és tisztában lehet az ember a konkrét számokkal   hehe
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2011.07.27 szerda, 12:42:39 »

Köszi!
Akkor már csak annyi van hátra, hogy a kilométeróra ne legyen visszatekerve, és tisztában lehet az ember a konkrét számokkal   hehe

Szedd ki az órát Smiley Az egész keretet 3-4 csavar tartja, az órát asszem 4. Az oldalán van egy Fordos hitelesítő matrica. Ha az sérült, akkor tekergették. (Ha kell bővebb leírás, szólj.)
Ha nem akarsz bontani, ránézel, és ha eléggé csálék a számok, nincsenek egy sorban, akkor valószínűleg tekerve volt.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2011.07.27 szerda, 12:46:46 »

Szedd ki az órát Smiley Az egész keretet 3-4 csavar tartja, az órát asszem 4. Az oldalán van egy Fordos hitelesítő matrica. Ha az sérült, akkor tekergették. (Ha kell bővebb leírás, szólj.)
Ha nem akarsz bontani, ránézel, és ha eléggé csálék a számok, nincsenek egy sorban, akkor valószínűleg tekerve volt.

8-9 évig volt egy tulajnál (cégvezető), gondolom ő nem tekergette vissza az órát. Utána egy nyugdíjasé volt, utána 5 hónapig volt egy fiatal házaspárnál, és ezután lett az enyém. Kb 240 ezer kilométert mutat az óra. Vagy igaz, vagy sokkal több van benne  Grin

Amúgy köszönöm a tippet, ha netán belebonyolódok és baj van, majd írok.
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2011.07.27 szerda, 18:40:08 »

Az elszineződés általában olajat jelent! Engedd le és tegyél bele új fagyállót mert rámehet a vízpumpád is ha esetleg nem olaj hanem valami kosz oldódott fel valahonnan! És ha az új fagyálló is elszineződik akkor azonnal nézesd meg az autót egy szakival mert az már igencsak zsebbenyúlós probléma is lehet!  wave

őőő... belemártottam egy zsepit és úgy tűnik, semmi baja. Csak a tartályon és a nyíláson át tűnt szürkének...szorri...  laugh
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2011.07.27 szerda, 18:52:24 »

őőő... belemártottam egy zsepit és úgy tűnik, semmi baja. Csak a tartályon és a nyíláson át tűnt szürkének...szorri...  laugh

Tartály levesz, trisóval kimos, visszatesz feltölt, szép és örül!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:03:45 »

8-9 évig volt egy tulajnál (cégvezető), gondolom ő nem tekergette vissza az órát. Utána egy nyugdíjasé volt, utána 5 hónapig volt egy fiatal házaspárnál, és ezután lett az enyém. Kb 240 ezer kilométert mutat az óra. Vagy igaz, vagy sokkal több van benne  Grin

Amúgy köszönöm a tippet, ha netán belebonyolódok és baj van, majd írok.
ha 240 van az órában, akkor már látható a kormányon, váltógombon és a pedálokon. ha cserélve voltak, akkor vissza is lett tekerve. a kopásból viszont tudsz következtetni a valós km-re...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:56:03 »

ha 240 van az órában, akkor már látható a kormányon, váltógombon és a pedálokon. ha cserélve voltak, akkor vissza is lett tekerve. a kopásból viszont tudsz következtetni a valós km-re...

A váltógömb egész jó állapotban van, a kormány fa részei kopottak, de a kézifékkar megint csak jó.
Az az egy, ami tuti utólag lett berakva, ezért nem mérvadó.
Pedálok nem vészesek, de az is kopott. A váltószoknyáról pedig már itt-ott lehullik a "bőr"  Grin
Mondjuk ha én tekerném vissza, akkor becéloznám a 160-180 ezret Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:09:46 »

A váltógömb egész jó állapotban van, a kormány fa részei kopottak, de a kézifékkar megint csak jó.
Az az egy, ami tuti utólag lett berakva, ezért nem mérvadó.
Pedálok nem vészesek, de az is kopott. A váltószoknyáról pedig már itt-ott lehullik a "bőr"  Grin
Mondjuk ha én tekerném vissza, akkor becéloznám a 160-180 ezret Smiley

pedálgumi 800 ft/db...nem mérvadó...
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 10:08:13 »

pedálgumi 800 ft/db...nem mérvadó...

Lényegében, egy kopott kormányt is bele lehet rakni, stb...  Smiley
De végül is az állapot a mérvadó, nem a kilométerek.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 13:38:02 »

pedálgumi 800 ft/db...nem mérvadó...
miért ne lenne?
nekem pl. eszembe nem jutna cserélni.
ha már kell, akkor nagyon kopott kell legyen. ha cserélték, akkor abban jóval több van, mint 200...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2011.08.02 kedd, 14:07:30 »

Sziasztok. Az utóbbi hetekbe egy olyan problémára lettem figyelmes, hogy mikor hideg motorral indítom és gázt adok neki, nem reagál a motor rá 5-10 másodpercig, de néha melegen is előfordul. Ilyenkor van az, hogy nagyon félek a főútra is kikanyarodni, mivel nem akar menni a kocsi. Csak rendszertelenül pöfög ilyenkor.... Szerintetek mi a gond?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2011.08.02 kedd, 14:19:18 »

Sziasztok. Az utóbbi hetekbe egy olyan problémára lettem figyelmes, hogy mikor hideg motorral indítom és gázt adok neki, nem reagál a motor rá 5-10 másodpercig, de néha melegen is előfordul. Ilyenkor van az, hogy nagyon félek a főútra is kikanyarodni, mivel nem akar menni a kocsi. Csak rendszertelenül pöfög ilyenkor.... Szerintetek mi a gond?

Első körben húzd le a lambda szonda csatiját és csinálj úgy egy próbát hogy változik-e valami!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2011.08.02 kedd, 15:00:38 »

miért ne lenne?
nekem pl. eszembe nem jutna cserélni.
ha már kell, akkor nagyon kopott kell legyen. ha cserélték, akkor abban jóval több van, mint 200...
miért?már 150-nél is szétmehet.Például egy 48-as munkásbakancstól...
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2011.08.02 kedd, 18:17:08 »

Első körben húzd le a lambda szonda csatiját és csinálj úgy egy próbát hogy változik-e valami!  wave

Vagy vedd ki a lambda biztosítékát, a kezelési útmutatóban megtalálod, hogy melyik az (talán a motortéri 7-es). üdv
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2011.08.02 kedd, 18:56:50 »

Vagy vedd ki a lambda biztosítékát, a kezelési útmutatóban megtalálod, hogy melyik az (talán a motortéri 7-es). üdv
Köszönöm, utána nézek a dolognak, majd holnap mondom, hogy mire jutottam.,..
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:40:26 »

Vagy vedd ki a lambda biztosítékát, a kezelési útmutatóban megtalálod, hogy melyik az (talán a motortéri 7-es). üdv

Azért mégiscsak gyorsabb és egyszerűbb széthúzni a csatit a szervószivattyúnál mint utánanézni és keresgélni hogy melyik bizti is lehet az!  vigyor3 (amúgy én sem tudom melyik az ezért ha utánanézel akkor beírhatnád a helyes választ hogy legközelebb már konkrét választ tudjunk adni) Köszike!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:51:24 »

Ha már a szervószivattyút emlegetjük - ma vittem a kocsimat a haveromhoz szerelésre, szétszedtük, és mint kiderült nem a hosszbordás szíjnál hangoskodik valamelyik görgő, hanem a szervószivattyú csapágyas, a tengelye lötyög jobbra-balra...
Úgy hogy holnap délutánra-estére kell szereznem egy bontottat  vigyor3
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2011.08.02 kedd, 20:13:22 »

Azért mégiscsak gyorsabb és egyszerűbb széthúzni a csatit a szervószivattyúnál mint utánanézni és keresgélni hogy melyik bizti is lehet az!  vigyor3 (amúgy én sem tudom melyik az ezért ha utánanézel akkor beírhatnád a helyes választ hogy legközelebb már konkrét választ tudjunk adni) Köszike!  worship


A kezelési könyv szerint a motortérben a 13-as biztosíték (20A) lesz az.



A csatijával még nem találkoztam, ma este megnézem. Utána egyeztetünk, hogy ugyanarra gondolok-e mint Te  Wink
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:54:35 »

Ha már a szervószivattyút emlegetjük - ma vittem a kocsimat a haveromhoz szerelésre, szétszedtük, és mint kiderült nem a hosszbordás szíjnál hangoskodik valamelyik görgő, hanem a szervószivattyú csapágyas, a tengelye lötyög jobbra-balra...
Úgy hogy holnap délutánra-estére kell szereznem egy bontottat  vigyor3

Mintha az enyém is néha hangoskodna de én megvárom míg egyértelmű lesz hogy kukás addig nem cserélem le! Amúgy ha nem találsz bontottat és felújítanál akkor a csapágy és szimmering mellé egy szíjtárcsát is vegyél mert az el fog görbülni a szereléskor!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2011.08.02 kedd, 22:02:33 »

Mintha az enyém is néha hangoskodna de én megvárom míg egyértelmű lesz hogy kukás addig nem cserélem le! Amúgy ha nem találsz bontottat és felújítanál akkor a csapágy és szimmering mellé egy szíjtárcsát is vegyél mert az el fog görbülni a szereléskor!  wave

Felújításra már mondtak egy árat, az illető 40 ezerre emlékszik, viszont nem szívesen ajánlja azokat akik csinálják  vigyor3
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2011.08.02 kedd, 22:28:26 »

Felújításra már mondtak egy árat, az illető 40 ezerre emlékszik, viszont nem szívesen ajánlja azokat akik csinálják  vigyor3

Ez felénk is így van ezért itt is megcsinálja magának az ember és megússza az egészet kábé 10000ft-ból!
Csak ne nagyon reklámozd mert mivel a kormány az biztonsági berendezés ezért egy "külsős" nem nyúlhatna hozzá semmilyen formában!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2011.08.02 kedd, 22:56:47 »

A csatijával még nem találkoztam, ma este megnézem. Utána egyeztetünk, hogy ugyanarra gondolok-e mint Te  Wink

Kör alakú csati a motor bal oldalán, elöl? Roll Eyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2011.08.02 kedd, 23:15:13 »

Kör alakú csati a motor bal oldalán, elöl? Roll Eyes

Most így hirtelen csak ezt a képet találtam meg gyorsban de egyenlőre ez is több mint a semmi:

http://kepfeltoltes.hu/110802/P5070034_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A kép alsó szélén középen található a csati összedugva és négy szál megy bele!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2011.08.02 kedd, 23:23:26 »

Kör alakú csati a motor bal oldalán, elöl? Roll Eyes
évjárattól függően az is lehet vagy a kolléga által mutatott szögletes, ez a régebbi típus
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2011.08.03 szerda, 00:20:53 »

A kép alsó szélén középen található a csati összedugva és négy szál megy bele!

évjárattól függően az is lehet vagy a kolléga által mutatott szögletes, ez a régebbi típus

Köszi, erre gondoltam Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2011.08.03 szerda, 07:54:54 »

Kör alakú csati a motor bal oldalán, elöl? Roll Eyes
mi történt ezzel a motorral?Elázott?
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.