Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:16:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 948487 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2012.01.13 péntek, 21:43:57 »

Marha hülye problémát éltem ma át az autóval...

Mindig megszoktam várni amíg az automataszívató reggelente elvégzi a dolgát, máskülönben egy kicsit elkezd fuldokolni (leesik a fordulatszám, de egy kis kuplung kis gázra vissza is áll szépen és utána nem is mutatkozik a probléma).
A ma napközben a szokásos utamat megjárom.. otthon-iskola-otthon. Az iskola előtt általában 6-7-8 órákat szokott állni. Így itt is rendszeresen szoktam járatni egy kicsit a kocsit indulás előtt.

Ez ma is így történt.. vártam félpercet az elindulással, kitolatok kapcsolom, az egyest majd 10 méter után elkezd fuldoklani közben hirtelen nagysebességel feltűnik mögöttem egy rácsing suzuki szóval haladnom kéne.. nyomom a gázt az autó nem reagál még mindig 500-at forog a motor. Már tökig nyomom a gázt.. még mindig semmi... Gondolom magamban "ÁÁ inkább lefullasztom és újraindítom itt szégyen szemre" na igen de ahogy engedem fel a lábamat a gázról a közepefele reagálni kezdett hirtelen egy hatalmasat ugrott az autó és mintha misem történt volna ment tovább probléma mentesen.

Csak aztán hazaérkezés előtt azt észleletem hogy semmi ellenállást nem érzek a kuplungba pedig jövetbe váltottam vagy 50* semmi ilyesmi nem volt.
Parkolni akartam ezért lükit akartam kapcsolni de a sebesség váltó nem engedett ugyanis 2-be volt ragadva,újra kellet kuplungoznom mintha misemtörtént volna éreztem az ellenállást minden fasza.Kiszállás előtt 2* végig zongoráztam az összes sebességet 1* egy kuplunggal 1-5 és lüki majd megint külön kuplungokkal semmi probléma nem volt.

Később megint elkellet indulnom otthon-bolt-keresztanyu-otthon. otthon-bolt között semmi probléma, bolt-keresztanyu semmi probléma. Viszont keresztanyu-otthon között 5* is eljátszotta velem h ő bizony nem engedi ki a sebességet, és nincs is ellenállás a kuplungba most is újrakuplungozás segített rajta. Itthon megint lezongoráztam nem tapasztaltam hibát.

Mi lehet a probléma? Először benneteket kérdeznélek meg és csak utána mennék szerelőhöz, hogy ne teljesen hülyén gagyogjak neki.
Lehet hogy egy kicsit káoszos amit írtam de ideses vagyok és nem tudtam szebben megfogalmazni. Sad

Fékfolyadék szintje rendben van?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2012.01.13 péntek, 21:49:35 »

Marha hülye problémát éltem ma át az autóval..


Volt már hasonló tapasztalatom, igaz Ladával de az olajos kuplung elve szinte ugyan az.
Vagy szennyeződés miatt néha dugul vagy pedig cserére érett. Nem fogyott ki a tartályból az olaj??
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2012.01.13 péntek, 22:56:46 »

Fékfolyadék szintje rendben van?

Már nagyon sötét van de holnap reggel ez lesz az első amit megnézek.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2012.01.13 péntek, 22:57:42 »

Volt már hasonló tapasztalatom, igaz Ladával de az olajos kuplung elve szinte ugyan az.
Vagy szennyeződés miatt néha dugul vagy pedig cserére érett. Nem fogyott ki a tartályból az olaj??

Ha üres tartályt találok akkor valószínű mind a kuplunghoz ment?
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2012.01.13 péntek, 23:04:04 »

Az lehetséges hogy a nagy rántás következtében elfolyt a fékfolyadékom?
Bár azt észleltem volna a fékezésekkor hogy valami nincs rendben igaz?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2012.01.13 péntek, 23:15:36 »

Ha üres tartályt találok akkor valószínű mind a kuplunghoz ment?

Üres tartályt nem illene találnod. Lehet, hogy alacsony a folyadékszint vagy bubis, vagy dugulás van valahol, ahogy fent is írták.
(Egyébként kuplung volt valamikor cserélve?)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2012.01.14 szombat, 00:39:17 »

Üres tartályt nem illene találnod. Lehet, hogy alacsony a folyadékszint vagy bubis, vagy dugulás van valahol, ahogy fent is írták.
(Egyébként kuplung volt valamikor cserélve?)

Nálam még nem volt cserélve, és nem tudom hogy az előző tulaj fordított-e gondot erre bár a több mint 50e-t futott olaj nem erre utal.
Én eddig 5000km-et mentem gond nélkül vele, nagyon oda figyelek rá. Akármilyen neszt hallok vagy valami nem stimmel azonnal felkutatom a gond forrását. Most ez nagyon kiakasztott mivel mindig dicsérem a váltóját meg a kuplungot hogy olyan mintha új autót vezetnék.
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2012.01.14 szombat, 07:58:03 »

Marha hülye problémát éltem ma át az autóval...

Mindig megszoktam várni amíg az automataszívató reggelente elvégzi a dolgát, máskülönben egy kicsit elkezd fuldokolni (leesik a fordulatszám, de egy kis kuplung kis gázra vissza is áll szépen és utána nem is mutatkozik a probléma).
A ma napközben a szokásos utamat megjárom.. otthon-iskola-otthon. Az iskola előtt általában 6-7-8 órákat szokott állni. Így itt is rendszeresen szoktam járatni egy kicsit a kocsit indulás előtt.

Ez ma is így történt.. vártam félpercet az elindulással, kitolatok kapcsolom, az egyest majd 10 méter után elkezd fuldoklani közben hirtelen nagysebességel feltűnik mögöttem egy rácsing suzuki szóval haladnom kéne.. nyomom a gázt az autó nem reagál még mindig 500-at forog a motor. Már tökig nyomom a gázt.. még mindig semmi... Gondolom magamban "ÁÁ inkább lefullasztom és újraindítom itt szégyen szemre" na igen de ahogy engedem fel a lábamat a gázról a közepefele reagálni kezdett hirtelen egy hatalmasat ugrott az autó és mintha misem történt volna ment tovább probléma mentesen.

Csak aztán hazaérkezés előtt azt észleletem hogy semmi ellenállást nem érzek a kuplungba pedig jövetbe váltottam vagy 50* semmi ilyesmi nem volt.
Parkolni akartam ezért lükit akartam kapcsolni de a sebesség váltó nem engedett ugyanis 2-be volt ragadva,újra kellet kuplungoznom mintha misemtörtént volna éreztem az ellenállást minden fasza.Kiszállás előtt 2* végig zongoráztam az összes sebességet 1* egy kuplunggal 1-5 és lüki majd megint külön kuplungokkal semmi probléma nem volt.

Később megint elkellet indulnom otthon-bolt-keresztanyu-otthon. otthon-bolt között semmi probléma, bolt-keresztanyu semmi probléma. Viszont keresztanyu-otthon között 5* is eljátszotta velem h ő bizony nem engedi ki a sebességet, és nincs is ellenállás a kuplungba most is újrakuplungozás segített rajta. Itthon megint lezongoráztam nem tapasztaltam hibát.

Mi lehet a probléma? Először benneteket kérdeznélek meg és csak utána mennék szerelőhöz, hogy ne teljesen hülyén gagyogjak neki.
Lehet hogy egy kicsit káoszos amit írtam de ideses vagyok és nem tudtam szebben megfogalmazni. Sad
Amikor a kuplungpedál lenyomásakor nincs ellenállás és a kuplung nem emel ki,akkor ugye az történik,hogy a kuplung munkahengered nem préseli össze a hidraulika olajat.Ennek két oka lehet,vagy a munkahengered hányt be,vagy levegős a rendszer és levegőt présel,ami könnyen összenyomható.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2012.01.14 szombat, 10:20:53 »

Fékfolyadék szintje rendben van?

Maximumon áll.
De ha már ott voltam mindent folyadékot leellenőriztem, minden maxon áll kivéve a szervó olajat az minimumot mutat. Szervó folyadékból milyen kell bele vagy mindegyik ugyan olyan? (bocsánat a tudatlanságom miatt)
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2012.01.14 szombat, 10:23:15 »

Amikor a kuplungpedál lenyomásakor nincs ellenállás és a kuplung nem emel ki,akkor ugye az történik,hogy a kuplung munkahengered nem préseli össze a hidraulika olajat.Ennek két oka lehet,vagy a munkahengered hányt be,vagy levegős a rendszer és levegőt présel,ami könnyen összenyomható.

Ma majd kocsikázok vele egy kicsit, remélem csak rossz hangulata volt a tegnapi nagy hő ingás miatt. Ugyan is itt napközben tavaszvolt estére meg nagyon leesett a hőmérséklet.  Tongue Reménykedem hogy csak ennyi volt. Majd még jelentkezem, hogy mi a helyzet vele.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2012.01.14 szombat, 12:17:17 »

Ma majd kocsikázok vele egy kicsit, remélem csak rossz hangulata volt a tegnapi nagy hő ingás miatt. Ugyan is itt napközben tavaszvolt estére meg nagyon leesett a hőmérséklet.  Tongue Reménykedem hogy csak ennyi volt. Majd még jelentkezem, hogy mi a helyzet vele.
Hát azért annak nem lenne szabad ilyet okoznia.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2012.01.14 szombat, 16:29:36 »

Ma majd kocsikázok vele egy kicsit, remélem csak rossz hangulata volt a tegnapi nagy hő ingás miatt. Ugyan is itt napközben tavaszvolt estére meg nagyon leesett a hőmérséklet.  Tongue Reménykedem hogy csak ennyi volt. Majd még jelentkezem, hogy mi a helyzet vele.

Cserés lesz a munkahengered. Egyszerűen elkopott, vagy megkeményedett a karmantyú és most még csak néha, de ha tovább használod egyre sűrűbben fogja elengedni az olajat.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2012.01.14 szombat, 21:09:49 »

Cserés lesz a munkahengered. Egyszerűen elkopott, vagy megkeményedett a karmantyú és most még csak néha, de ha tovább használod egyre sűrűbben fogja elengedni az olajat.

Igen a szerelőm is ezt mondta, de a mai nap egyszer sem jelentkezett a hiba, csak városba voltam sok váltás és mint az új olyan volt.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2012.01.14 szombat, 21:17:35 »

Igen a szerelőm is ezt mondta, de a mai nap egyszer sem jelentkezett a hiba, csak városba voltam sok váltás és mint az új olyan volt.

Meleg olajnál hamarabb jelentkezik a hiba.
Nem egyből adta meg magát hanem lassan halad a kuka felé.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2012.01.14 szombat, 21:35:53 »

Meleg olajnál hamarabb jelentkezik a hiba.
Nem egyből adta meg magát hanem lassan halad a kuka felé.

Ez természetes, elhasználódott. De azért amíg nem olyan vészes és nem jelentkezik olyan gyakorisággal elvagyok vele. Úgysem hagyom hogy teljesen megadja magát mert az teljesen elvenné a vezetés élményét.

Költségekbe mire számítsak?
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2012.01.14 szombat, 21:39:32 »

Szervó folyadékból milyen kell bele vagy mindegyik ugyan olyan? (bocsánat a tudatlanságom miatt)

Az Auto Data progiba megnéztem hogy milyen kell bele. Am meg később megint belenéztem a motortérbe és már nem minimumot mutatott, valószínű hogy a reggeli csipa miatt néztem félre. Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 10:39:16 »

No,csak a viszonyításképpen,hogy ki miért nem akar véhatot.A legutóbbi akció óta a 15.7 l/100 km a mai napi állás szerint ennyi.A rátankolás szerint is (12 lityó ment bele,amikor rátöltöttem),úgyhogy most nem is csal sokat.Az üzemanyag kb. 53 liter etanol+5 liter benzin és a vezérlő.Ha levonom a plusz 19% túldúsítást,akkor ~10 l/100 km lenne csak benzinnel...és ez kizárólag csak városi fogyasztás:

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 10:42:52 »

Meleg olajnál hamarabb jelentkezik a hiba.
Nem egyből adta meg magát hanem lassan halad a kuka felé.
Azért qrvára vigyázz vele,nekem az első autómnál elengedte magát a kinyomócsapágy és eleresztette az olajat.A fokozatosság igaz,csak épp az ember is szépen hozzászokik,hogy nehezebb nyomni a kuplungot.Persze a tartályból nem tud az összes kifolyni,de veszélyes vele szórakozni.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 17:59:15 »

No,csak a viszonyításképpen,hogy ki miért nem akar véhatot.A legutóbbi akció óta a 15.7 l/100 km a mai napi állás szerint ennyi.A rátankolás szerint is (12 lityó ment bele,amikor rátöltöttem),úgyhogy most nem is csal sokat.Az üzemanyag kb. 53 liter etanol+5 liter benzin és a vezérlő.Ha levonom a plusz 19% túldúsítást,akkor ~10 l/100 km lenne csak benzinnel...és ez kizárólag csak városi fogyasztás:


Hát egen jóban áll egy V6-nak mint egy 1.6-osanak.  eplus2
Mondjuk ahhoz képest hogy etanolt tankolsz egészen szép fogyasztás,
nekem sima benzinnel ennyi,  Roll Eyes
csak nekem túl nehéz a lábam de majd egyszer biztos kinövöm.   beka3 hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 20:20:34 »

A donor ismeretlen, az is ami benne van. Egyedül a főtengely jeladót tudom, hogy egy eszkortból való. Ami benne volt annak is ugyan az volt a száma.
Nem kizárt hogy ebbe az irányba kell keresgélni?Huh??

Köszi az infó!
mondeon belül sem minden csereszabatos, még akár évjárat szerint sem ....
ahogy misi107 írja, száma alapján le kellene csekkolni, hogy megfelel-e
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 17:28:50 »

mondeon belül sem minden csereszabatos, még akár évjárat szerint sem ....
ahogy misi107 írja, száma alapján le kellene csekkolni, hogy megfelel-e

Nem tudsz valamilyen adatbázist amin lehetne keresgetni???  szomoru1
 
Pár napja kifaggattuk az agyát, azt írta: tárolt hibakód 0.
Ötlet hogy mit csináljak szintén nulla.  falbav falbav
Esetleg cseréljek injektort?   help help help help

Naplózva
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2012.01.18 szerda, 10:07:15 »

Sziasztok! Ugyanez a problémám már hetek óta, azt hittem hogy rossz benzint tankoltam, gyanakodtam az üza szűrőre, hogy eldugult. Ma vettem egy "Így csináld" könyvet és az eladó mondta, hogy ugyanez a problémája volt. Azt mondta, hogy egy jeladót kellett neki kicserélni és ezután nem volt semmi gond a kocsival. Ezután Én is ott kezdem majd a hiba keresését. Remélem segítettem az előttem szólóknak. Üdv
Nos Kedves Mondeosok! A Cromaxban megoldották a problémámat, komplett gyertya és gyújtó kábel csere lett elvégezve a kocsin, kitakarították a légtömegmérőt is, most megy, mint a disznó.  Smiley
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 13:36:37 »

Üdv!

Említette valaki, hogy az 1.8-as motorra a 2.0-s fojtószelepet felrakva ki lehet hozni némi plusz lovat a gépből.
Van ennek valóságalapja?
Kb. mennyi az annyi, pénzben, időben, teljesítményben?
Valami hátránya esetleg?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 14:16:43 »

Üdv!

Említette valaki, hogy az 1.8-as motorra a 2.0-s fojtószelepet felrakva ki lehet hozni némi plusz lovat a gépből.
Van ennek valóságalapja?
Kb. mennyi az annyi, pénzben, időben, teljesítményben?
Valami hátránya esetleg?
Van.Kb. 5e ft egy fojtószelep,a cseréje meg 10 perc.Ha ki is takarítod,akkor mondjuk fél óra.
Naplózva
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 14:18:50 »

Van.Kb. 5e ft egy fojtószelep,a cseréje meg 10 perc.Ha ki is takarítod,akkor mondjuk fél óra.

Süti Smiley
Előny/hátrány?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 14:21:22 »

Süti Smiley
Előny/hátrány?
Nagyobb a belső torok átmérője,több levegőt enged be,valamivel jobb lesz az égés.Gyorsulásban érezhető a változás,végsebességben nem annyira.Hátrányt nem tudok mondani,mert én nem tapasztaltam.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.19 csütörtök, 14:25:23 írta misi107 » Naplózva
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 14:30:05 »

Nagyobb a belső torok átmérője,több levegőt enged be,valamivel jobb lesz az égés.Gyorsulásban érezhető a változás,végsebességben nem annyira.Hátrányt nem tudok mondani,mert én nem tapasztaltam.

Találtam egy ilyet, az ára tetszetős.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx_magyar_friss_muszaki-5424101
Nem ismerős valakinek?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 16:11:11 »


Nekem tetszik, friss vizsgás, van hozzá mindenféle papír. (Persze nem feltétlenül eredeti, de ne legyek már előítéletes:))
Az első lökös nem annyira passzol, de ennyi simán belefér, esetleg lehetne jobban felszerelt. Kérdés, hogy műszakilag mennyire van karban tartva.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 16:49:40 »

Nekem tetszik, friss vizsgás, van hozzá mindenféle papír. (Persze nem feltétlenül eredeti, de ne legyek már előítéletes:))
Az első lökös nem annyira passzol, de ennyi simán belefér, esetleg lehetne jobban felszerelt. Kérdés, hogy műszakilag mennyire van karban tartva.

Mondjuk a motort szépen lemosták...
Egyébként az utastérben a sebességváltó kartól jobbra lévő, műanyag burkolatra felcsavarozott rúd az micsoda?

Tisztelettel: BluElite
Naplózva
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 16:52:45 »

Mondjuk a motort szépen lemosták...
Egyébként az utastérben a sebességváltó kartól jobbra lévő, műanyag burkolatra felcsavarozott rúd az micsoda?

Tisztelettel: BluElite

Gőzöm sincs Smiley
Lehet a régi tulaj már annyit szívott vele, hogy beleállított egy kést Smiley
Naplózva
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #680 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 17:04:04 »

Gőzöm sincs Smiley
Lehet a régi tulaj már annyit szívott vele, hogy beleállított egy kést Smiley

Megnéztem a nagyított képeket, kulcslyuk van azon az izén.
És sikerült a szervizkönyvet is megnézni, 315ezernél van az utolsó bejegyzés.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 17:14:50 »

Mondjuk a motort szépen lemosták...
Egyébként az utastérben a sebességváltó kartól jobbra lévő, műanyag burkolatra felcsavarozott rúd az micsoda?

Tisztelettel: BluElite
gyanítom a váltózár,ha már benne van a leírásban.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 18:04:18 »

Megnéztem a nagyított képeket, kulcslyuk van azon az izén.
És sikerült a szervizkönyvet is megnézni, 315ezernél van az utolsó bejegyzés.

Viszont érdekes, hogy 2006-ban 212 000-nél volt egy kuplungcsere, majd 2010-ben 288 000-nél is. Ennyi km alatt nem illene elkopnia a gyárinak..
Esetleg lehet, hogy kinyomócsapágyat nem cseréltek és az 288-ra adta meg magát, de akkor meg miért írtak szett-et a lapra?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 18:24:36 »

Viszont érdekes, hogy 2006-ban 212 000-nél volt egy kuplungcsere, majd 2010-ben 288 000-nél is. Ennyi km alatt nem illene elkopnia a gyárinak..
Esetleg lehet, hogy kinyomócsapágyat nem cseréltek és az 288-ra adta meg magát, de akkor meg miért írtak szett-et a lapra?
Új béna üzletkötő, aki nem tudott vezetni! nyes
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:06:06 »

gyanítom a váltózár,ha már benne van a leírásban.

Az az. Nekem is ott volt  vigyor3
De át lehet alakítani Vipera tartónak.  nyes
Az esetleges incidensek gyors lebonyolítása érdekében.  eplus2
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2012.01.20 péntek, 10:26:18 »

Cserés lesz a munkahengered. Egyszerűen elkopott, vagy megkeményedett a karmantyú és most még csak néha, de ha tovább használod egyre sűrűbben fogja elengedni az olajat.

1 hét telt el az első észlelés óta, de azóta egyszer sem volt vele semmi problémám. Úgy működik ahogy a nagykönyvben megvan írva.

Beszélgettem az autóval és minden helyre jött. Smiley
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2012.01.20 péntek, 18:41:14 »

Néha meg kell fenyíteni.  eplus2
Mint ahogy írja misi107 "......múkodj te dög vagy megbánod!......"
Meg esetlegesen ha probálkózik rosszalkodni akkor meg kell fenyegetni,
 hogy mennyít kapnál érte vasárban.  wow1 nyes
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2012.01.20 péntek, 20:27:33 »

Néha meg kell fenyíteni.  eplus2
Mint ahogy írja misi107 "......múkodj te dög vagy megbánod!......"
Meg esetlegesen ha probálkózik rosszalkodni akkor meg kell fenyegetni,
 hogy mennyít kapnál érte vasárban.  wow1 nyes


Ááá nem fenyegetem én

Csak megsimogattam a motorját és mondtam hogy " Jajj..Ne rosszalkodjál már" és minden rendbe jött. Sosem szidtam még le, nem volt még rá szükség  Tongue
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #688 Dátum: 2012.01.20 péntek, 20:55:09 »


Ááá nem fenyegetem én

Csak megsimogattam a motorját és mondtam hogy " Jajj..Ne rosszalkodjál már" és minden rendbe jött. Sosem szidtam még le, nem volt még rá szükség  Tongue
Nekem se,de én általában kemény vagyok...az autóm egy qrva és meg kell küldeni,hogy tudja mi a pálya...olyankor zökken vissza minden a rendes kerékvágásba...ma sem simogattam a gázpedált,amikor rátelefonáltak az asszonyra az óvodából,hogy lázas a gyerek meg összehányta magát-miközben bevásároltunk a város másik végében.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2012.01.20 péntek, 21:10:11 »

Nekem se,de én általában kemény vagyok...az autóm egy qrva és meg kell küldeni,hogy tudja mi a pálya...olyankor zökken vissza minden a rendes kerékvágásba...ma sem simogattam a gázpedált,amikor rátelefonáltak az asszonyra az óvodából,hogy lázas a gyerek meg összehányta magát-miközben bevásároltunk a város másik végében.

A gázpedált én sem simogatom,ha kell padló alá taposom de utána mindig megdicsérem hogy "Szép volt,így tovább" Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2012.01.20 péntek, 21:14:37 »

A gázpedált én sem simogatom,ha kell padló alá taposom de utána mindig megdicsérem hogy "Szép volt,így tovább" Cheesy
én nem..."te rozzant qrva,hát csak ennyire vagy képes?" Na,utána már kitesz magáért...akkor kap mondjuk egy alvázmosást... nyes
Vagy egy belső takarítást...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2012.01.20 péntek, 21:17:18 »

Nekem se,de én általában kemény vagyok...az autóm egy qrva és meg kell küldeni,hogy tudja mi a pálya...olyankor zökken vissza minden a rendes kerékvágásba...ma sem simogattam a gázpedált,amikor rátelefonáltak az asszonyra az óvodából,hogy lázas a gyerek meg összehányta magát-miközben bevásároltunk a város másik végében.

Osztom! tudja is hogy hol a helye nekije  vigyor3 Ha úgy van én is kinyomom a belét  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2012.01.20 péntek, 21:19:07 »

én nem..."te rozzant qrva,hát csak ennyire vagy képes?" Na,utána már kitesz magáért...akkor kap mondjuk egy alvázmosást... nyes
Vagy egy belső takarítást...

Én mindig is hittem hogy az autónak lelke van  nyes nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2012.01.20 péntek, 21:29:42 »

Én mindig is hittem hogy az autónak lelke van  nyes nyes
Ez így van..."...és az autók lányok..." (idézet:Stephen King:Christine...) nyes
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2012.01.20 péntek, 21:31:38 »

Én mindig is hittem hogy az autónak lelke van  nyes nyes
Valóban de néha hiába fenyíted mint pl az enyémet most 15km után elkezd rázni, és ütemesen kerékforgásal bugóhangot adni gyorsításnál de ha be állok pl 100ra akkor semmi fut szépen de búgni búg csak nem annyira mint amikor taposom neki... fékezésnél ugyan ez ráz és búg ütemesen  rinya remélem kerékcsapágy lesz nem pedig féltengely rinya Bár a szerelő nyugtatott hogy valamelyik csapágy lesz mert a féltengely hidegen is *** ha ***... Kaphatott egy ütést az egyik és x km után bemelegszik és stb stb Rem igaza lesz  smile
Ha nem nagyon megfogom küldeni minden fokozatba  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2012.01.20 péntek, 21:36:10 »

Az én Macikám, sokáig volt céges autó szarbase vették egy szót nem szóltak hozzá, többszörösen össze volt törve, majd nagyon elhanyagolt állapotba került hozzám.

De most már sok szeretet kap, családtag. Ha elmegyünk mellöle megsimítjuk, és soha nem mondjuk rá hogy kocsi,autó,személygépjármű. Csak Macinak vagy Mackótestvérnek hívjuk.  Wink
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2012.01.20 péntek, 21:43:20 »

Valóban de néha hiába fenyíted mint pl az enyémet most 15km után elkezd rázni, és ütemesen kerékforgásal bugóhangot adni gyorsításnál de ha be állok pl 100ra akkor semmi fut szépen de búgni búg csak nem annyira mint amikor taposom neki... fékezésnél ugyan ez ráz és búg ütemesen  rinya remélem kerékcsapágy lesz nem pedig féltengely rinya Bár a szerelő nyugtatott hogy valamelyik csapágy lesz mert a féltengely hidegen is *** ha ***... Kaphatott egy ütést az egyik és x km után bemelegszik és stb stb Rem igaza lesz  smile
Ha nem nagyon megfogom küldeni minden fokozatba  vigyor3

Ő csak így tud szólni ha baj van.

Maci egyszer eleresztette a hűtőfolyadékot,ha ezt nem tette volna lehet soha nem veszem észre az eltört motortartóbakot, csak mikor már....

Lehet téged is csak figyelmeztet egy nagyobb bajra Wink De remélem nincs nagy baja az autódnak.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2012.01.21 szombat, 07:14:43 »

Ez így van..."...és az autók lányok..." (idézet:Stephen King:Christine...) nyes

Ez így van, mert mindig sír ha nincs valamije  eplus2
Vagy pedig vissza szól ha olyanja van  wow1
Ha nem szólsz hozzá 2-3 napig akkor meg durcizik  hehe
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2012.01.27 péntek, 10:36:01 »

2,0 Zetec motorral akadt egy kis (hatalmas) problémám.

Kuplungcsere után elhoztam szerelőtől a kocsit, és azóta ha a mutató eléri a 2000-es fordulatot, a motor meghal, rángat, nem megy. Ha feljebb kapcsolok, 1500-ról ismét húz. Ha ott eléri a 2000-et, akkor visszakapcsolok, így már 2500 felett van a fordulat, és ismét szépen húz a motor. Egyedül az a 2000-es fordulat problémás. Szerelő ott magyarázott, hogy márpedig ő nem nyúlt a motorhoz a kuplung cserekor, csak levette az akku sarut, és biztos ez is az újra tanulás fázisa. Eddig ilyet nem csinált, ha elcsúszott a kuplung akkor 1500-ról egy pillanat alatt felugrott 3-4000re is a fordulat, soha nem volt olyan, hogy egy fordulaton ne akarjon menni.

Látott már ilyet valaki?
Amúgy azóta hogy elhoztam a kocsit jöttem már vele 100km-t, szóval ennyi idő alatt igazán betanult volna a computer, ha tényleg csak ennyi lett volna a baja. Most is csinálja még, de mondjuk minden 2. vagy 3. esetben amikor elérem ezt a fordulatot, tehát nem mindig.
Valami ötlet hogy mi lehet vele?  falbav

Mindenkinek hálásan köszönöm a válaszokat, a segítséget. A problémát tegnap sikeresen elhárítottam. Mindenki okulása végett beírom a megoldást.

A blokk oldalán levő hőmérő szenzor két kábeléről a csatlakozó tövétől 10-15mm hosszon lejött a műanyag burkolat, és zárlatolgatott. Gondolom ez okozta, hogy néha hidegen leesett a fordulat 400 köré és fuldokolt, illetve hogy alacsony fordulaton behalt az autó. Tegnap körbetekertem szigetelőszalaggal (majd hétvégén keresek hőállóbb megoldást, mert a szigetelőszalag leolvad róla folyton), aztán újra tanítottam a compit. Az eredmény eddig tökéletes, ma reggel hideg motorral egyetlen rángatás nélkül eljött, szépen megy, gyönyörű hangja van, felső fordulaton sem hal be (6500-as fordulatig huzattam tegnap 2.ban:), minden szép és jó. Remélem így is marad.

Tapasztalt hasonló kábel sztriptízt más is? - Esetleg van más hely ahol számíthatok hasonlóra?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2012.01.27 péntek, 12:16:48 »

Mindenkinek hálásan köszönöm a válaszokat, a segítséget. A problémát tegnap sikeresen elhárítottam. Mindenki okulása végett beírom a megoldást.

A blokk oldalán levő hőmérő szenzor két kábeléről a csatlakozó tövétől 10-15mm hosszon lejött a műanyag burkolat, és zárlatolgatott. Gondolom ez okozta, hogy néha hidegen leesett a fordulat 400 köré és fuldokolt, illetve hogy alacsony fordulaton behalt az autó. Tegnap körbetekertem szigetelőszalaggal (majd hétvégén keresek hőállóbb megoldást, mert a szigetelőszalag leolvad róla folyton), aztán újra tanítottam a compit. Az eredmény eddig tökéletes, ma reggel hideg motorral egyetlen rángatás nélkül eljött, szépen megy, gyönyörű hangja van, felső fordulaton sem hal be (6500-as fordulatig huzattam tegnap 2.ban:), minden szép és jó. Remélem így is marad.

Tapasztalt hasonló kábel sztriptízt más is? - Esetleg van más hely ahol számíthatok hasonlóra?

Úgy tudom az mk1re jellemzőbbek az ilyen szigetelés porladások, mivel 97-es a verda, lehet még mk1e-es jeladó van benne. (Ha egyáltalán ugyanaz a kettő..)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.