Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:29:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 947035 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:00:21 »

Ezt így túl egyszerű lenne kijelenteni.
Az a lambda szondát ki kell mérni.

Azért érzel változást, mert ha nincs lambda jel, akkor a motorvezérlő egy helyettesítő értéket használ és azzal működik...úgymond kényszerüzemben.
Ez lehet bizonyos körülmények között jó is és rosszabb is. Semmiképp nem optimális, mivel nem történik szabályozás a kipufogógáz vizsgálatát követően.


Köszönöm a választ! A lammdát ki tudja ki mérni? És mi számít jó értéknek?
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:04:44 »

Sajnos csak a vásárlás után találtan erre a fórumra. Egymás között elég jó autókat lehet venni. Eredetileg Mk1-es dízelt akartam. Az asszonynak meg ez tetszett meg igazán. Végül is nem lenne rossz a Mondeó, főleg a bontott anyagárak miatt. A japánhoz szinte semmi sincs még az unixnál sem bontóról meg ne is álmodjak. Arról meg végképp nem tehet a Ford, hogy nekem éppen egy sz...rt sikerült megvennem.
Még egy ekkora bukta után sem tartom lehetetlennek hogy mégis csak rendbe tegyem.
Na jó néha legszívesebben felgyújtanám, de szerencsére ez az állapotom hamar elmúlik.
Ha megnyugtat én is sz tam így meg autót! Egy 406 Peugeot-t Nem tudsz olyan penge lenni, hogy valamivel át ne ba..nak.
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2013.03.06 szerda, 21:19:59 »

Ha megnyugtat én is sz tam így meg autót! Egy 406 Peugeot-t Nem tudsz olyan penge lenni, hogy valamivel át ne ba..nak.

  nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2013.03.06 szerda, 22:27:23 »

Köszönöm a választ! A lammdát ki tudja ki mérni? És mi számít jó értéknek?

Fejből nem tudom -látni kellene- de 4 vezetékes szondának kell lennie az autódban. 2 vezeték a fűtésé, kettő pedig a jel tesz és a jel szál.
A jól működő Lambda szonda jel vezetékén ingadozó 0.1 - 0.9 Volt mérhető. Ez ugye negatív polaritású lesz, mivel test szála van a jelnek, amiből a szonda állítja elő a változó értéket.
Üzem meleg motor, érdemes 1 percig 2000-en járatni, hogy tisztuljon a rendszer és után alapjáraton ellenőrizni a jel vezetéket a jelváltozást.
Oszcilloszkóppal a legjobb ellenőrizni és a legpontosabb is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
trefiimi
Vendég
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2013.03.13 szerda, 09:15:19 »

Sziasztok, kíváncsi  vagyok kinek mi a véleménye, ha a motorban hátsó szimeringnél olajvesztés tapasztalható, mondjuk nem folyás, csak nagyon lassú csepegtetés, akkor az fog később romlani? Valóban akkora horror a javítása? Nekem automata váltós az aútó, nem tudom a váltót le kell-e venni a motorról, de amúgy is lassan érik egy karbantartás a váltón, akkor nem ziccer egy ilyet javítani és nem könnyebb? 
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2013.03.13 szerda, 10:19:55 »

Sziasztok, kíváncsi  vagyok kinek mi a véleménye, ha a motorban hátsó szimeringnél olajvesztés tapasztalható, mondjuk nem folyás, csak nagyon lassú csepegtetés, akkor az fog később romlani? Valóban akkora horror a javítása? Nekem automata váltós az aútó, nem tudom a váltót le kell-e venni a motorról, de amúgy is lassan érik egy karbantartás a váltón, akkor nem ziccer egy ilyet javítani és nem könnyebb? 

Lassan 2éve van meg az autó, azóta csepegteti az enyém is min két oldalt. 7ik olaj csere jön......... én, nem foglalkozok vele. kb egy litert kell utána tölteni 10000km alatt, és ebben gondolom benne van a gyári olaj fogyasztás is.  Majd ha vezérlés csere lesz + kuplungozás akkor ki lesz cserélve, addig én le..rom.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 20:45:12 »

hello mindenkinek
lenne egy nagyon regi es megoldhatatlan problemam remelem tudtok segiteni!
Szoval az en motorom 2200 fordulatszamnal szaggat es nem hagya abba csak ha tovig nyomom a gazt, vagy fejebb fokozatra valtok.
Nem tudom mi lehet. Csereltem: gyertyakat, gyertya szlalakat, 4 injektort, es a legszelepet. Mar jobban megyen de csak szaggat meg mar nem tudom mi tevo legyek?
Udv kozy266
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 20:51:38 »

hello mindenkinek
lenne egy nagyon regi es megoldhatatlan problemam remelem tudtok segiteni!
Szoval az en motorom 2200 fordulatszamnal szaggat es nem hagya abba csak ha tovig nyomom a gazt, vagy fejebb fokozatra valtok.
Nem tudom mi lehet. Csereltem: gyertyakat, gyertya szlalakat, 4 injektort, es a legszelepet. Mar jobban megyen de csak szaggat meg mar nem tudom mi tevo legyek?
Udv kozy266
a vákuum rendszert kellene átnézni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:00:28 »

a vákuum rendszert kellene átnézni.

ki lett cserelnve az injectorokkal egyutt az a kis vakun hulyeseg!
Pontosabban el tudnad mondani?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:03:59 »

ki lett cserelnve az injectorokkal egyutt az a kis vakun hulyeseg!
Pontosabban el tudnad mondani?
járó motornál mondjuk fújkálj a motortérbe féktisztítót. ha felpörög a motor, akkor valahol repedt egy gumi vákuum csöved. ezt a helyet le tudod szűkíteni irányzott fújkálással.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:08:43 »

járó motornál mondjuk fújkálj a motortérbe féktisztítót. ha felpörög a motor, akkor valahol repedt egy gumi vákuum csöved. ezt a helyet le tudod szűkíteni irányzott fújkálással.

hogy tudok befujni a motr terbe? kiszedek egy gyertyat, es ugy gyujtom be?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:13:29 »

hogy tudok befujni a motr terbe? kiszedek egy gyertyat, es ugy gyujtom be?

Inkább vidd szerelőhöz, és kérd meg hogy nézze át a vákum csöveket, mert valószínű valahol falsot szív a motor  integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:14:37 »

hogy tudok befujni a motr terbe? kiszedek egy gyertyat, es ugy gyujtom be?

nincsen egy youtube os video ijrsmire?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:18:27 »

nincsen egy youtube os video ijrsmire?
ezek után én is inkább azt javaslom amit Kalap úr... szomoru1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:21:12 »

ezek után én is inkább azt javaslom amit Kalap úr... szomoru1

ok koszi holnap elviszem es elmondom neki  ami itt tanultam. holnap jelentkezek

kosz mindent.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:39:15 »

ok koszi holnap elviszem es elmondom neki  ami itt tanultam. holnap jelentkezek

kosz mindent.

+ba kérd meg hogy mérjen rá potenciométerre is (fojtószelepállást érzékelő), valamint a kartergáz szelepre. Egyébként milyen évjárat, milyen motor 1.6, 1.8, 2.0?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:51:42 »

+ba kérd meg hogy mérjen rá potenciométerre is (fojtószelepállást érzékelő), valamint a kartergáz szelepre. Egyébként milyen évjárat, milyen motor 1.6, 1.8, 2.0?

97 1,6 16v zetec.
 ezt csinalja mar 1 eve mar. 2200alatt megyen nagyon szepen esz 2300 nal is. de akkor fogyaszt.

PL . megyek 90km/h val elengedem a gazpedalt, es mikor kicsit hozza erek a pedalhoz erosen rangat. ez zavar nagyon.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 21:55:17 »

97 1,6 16v zetec.
 ezt csinalja mar 1 eve mar. 2200alatt megyen nagyon szepen esz 2300 nal is. de akkor fogyaszt.

PL . megyek 90km/h val elengedem a gazpedalt, es mikor kicsit hozza erek a pedalhoz erosen rangat. ez zavar nagyon.

Alapjárat milyen egyébként, szépen jár nem dadog? Kinyomott kuplunggal való gurulásnál mekkora az alapjárat?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2013.03.15 péntek, 20:40:08 »

Alapjárat milyen egyébként, szépen jár nem dadog? Kinyomott kuplunggal való gurulásnál mekkora az alapjárat?

Gyujtaskor 1500, par perc es 1100 vegul 900 es szepen megyen. de elso inditaskor 2 perc utan lefullad es  nem gyullad csak ha sebessegbe gyujtom be.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2013.03.15 péntek, 20:56:43 »

Gyujtaskor 1500, par perc es 1100 vegul 900 es szepen megyen. de elso inditaskor 2 perc utan lefullad es  nem gyullad csak ha sebessegbe gyujtom be.

Egyenlőre azokat nézzétek majd át amiket tegnap írtunk, de sanszos hogy az a rángatás 2200-2300 között a potencióméter kopása azon a ponton, mivel legtöbbet ott használod..... ezen az oldalon pontosan levan írva hogyan tudjátok kimérni egy multiméterrel, hogy hibás-e vagy sem  http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor
Írtad hogy volt gyertya és kábel csere, milyen fajtát tettek bele?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2013.03.15 péntek, 22:32:09 »

Egyenlőre azokat nézzétek majd át amiket tegnap írtunk, de sanszos hogy az a rángatás 2200-2300 között a potencióméter kopása azon a ponton, mivel legtöbbet ott használod..... ezen az oldalon pontosan levan írva hogyan tudjátok kimérni egy multiméterrel, hogy hibás-e vagy sem  http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor
Írtad hogy volt gyertya és kábel csere, milyen fajtát tettek bele?

bosch de ngk volt bene, es a kabel meg Tesla. es Bosh volt benne de nem dobtam el oket mert csak az 1 es kabel szarakodott!
Naplózva
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 20:46:40 »

bosch de ngk volt bene, es a kabel meg Tesla. es Bosh volt benne de nem dobtam el oket mert csak az 1 es kabel szarakodott!

szia Itt olvastam a MAF senzor rol. \kitakaritottam es bevalt mindenkinek ajanlom hogy takaritsa ki. Eddig lomha volt nem gyorsult tovig gazzal se, de most mintha uj motort kaptam volna.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 21:08:02 »

szia Itt olvastam a MAF senzor rol. \kitakaritottam es bevalt mindenkinek ajanlom hogy takaritsa ki. Eddig lomha volt nem gyorsult tovig gazzal se, de most mintha uj motort kaptam volna.

Na fasza! eljen örülök  smile

Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 21:58:29 »

szia Itt olvastam a MAF senzor rol. \kitakaritottam es bevalt mindenkinek ajanlom hogy takaritsa ki. Eddig lomha volt nem gyorsult tovig gazzal se, de most mintha uj motort kaptam volna.
Mindig van valakinek egy jó ötlete. taps  Neked a hiba elhárítása  elsőre bejött.  eljen
Naplózva
kozy266
Vendég
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:47:02 »

Mindig van valakinek egy jó ötlete. taps  Neked a hiba elhárítása  elsőre bejött.  eljen

Hta nem elsore mert 2 szervizbe voltam es kezdtek mondani:gyertya, gyertya szalak, injektorok, vakum szelep es mar tobbet nem aakrtam kolteni, ezert fordultam hozzatok mielott kicsereltem volna a benzinpompat is.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2013.03.20 szerda, 20:50:18 »

Hta nem elsore mert 2 szervizbe voltam es kezdtek mondani:gyertya, gyertya szalak, injektorok, vakum szelep es mar tobbet nem aakrtam kolteni, ezert fordultam hozzatok mielott kicsereltem volna a benzinpompat is.
Nagyon jól tetted hogy a fórumozókhoz fordultál. Itt rengeteg jó tanácsot kaphatsz. A Mondeót nem ismerő "szerelő" urakat csak sajnálni lehet.
A Mondeós pályafutásomat én is úgy kezdtem hogy egyik szerviz a másik után, a pénz fogyott számolatlanul, de az alap hiba mindig megmaradt. Feljöttem ide és szinte azonnal megmondták a srácok a hiba okát.   nyes
Másfél éve copok a nagyon magas fogyasztással. Már az elején mondta mindenki hogy ezt bizony a lamba-szonda okozza. Cseréltem hármat de hiába . Mondták hogy mérjem ki egy mezei multiméterrel. Kimértem, de figyelmetlen voltam  falbav azt hittem hogy a piaci multi hibája miatt rossz az eredmény.
Most derült ki hogy a szondafűtés negatív szála testhibás volt elejétől kezdve.  falbav 99%-ban biztos vagyok benne hogy ez okozta az összes galibát és tűnik hogy a másfél évi sz.vás az én hülyeségem miatt volt.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2013.03.30 szombat, 16:47:54 »

Sziasztok! Milyen üzemeltetési tapasztalatok vannak a gyertyahézaggal kapcsolatban, ha egyébként az alapjáratom stabil. Arra gondolok, hogy ha esetleg kevesellem a lovak számát, a túl nagy gyertyahézag okozhat ilyet? Esetleg lambdahiba? Illetve olvastam hogy öregebb autóknál javasolt az EGR szelep "ledugózása". Sajnos az én autóm előélete teljesen homályos, annyi biztos hogy az előző gazdája igénytelenül bánt vele. A fogyasztásom most télen 8-9-9.5l körül alakult, arra azt mondom belefér, de elég gyengén gyorsul. Lehet hogy nekem vannak túl nagy igényeim, de majdnem hogy a 8 szelepes Fiat Croma-m jobban gyorsul. Amúgy sokkal rosszabb. Súlyban nincsenek messze egymástól. Az előzőleg általam használt 1.8-as MK2 is nagyon jól gyorsult. Lehet hogy nagyon ellustult, de mivel nem nagyon törődtek vele, lehetnek apróbb hibák, amik egyéb működésbeli problémát nem okoznak. Van valami ötlet? Az EGR szelepet hogy tudom legkönnyebben lezárni? Biztos ami biztos nézek holnap sötétben motorteret, hátha villámlik mindenfelől. Ha szükséges gyertyakábel akkor milyet érdemes venni? A tesla gyártmányú az nagyon gáz vagy használható? Köszönöm!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:31:27 »

Nagyon jól tetted hogy a fórumozókhoz fordultál. Itt rengeteg jó tanácsot kaphatsz. A Mondeót nem ismerő "szerelő" urakat csak sajnálni lehet.
A Mondeós pályafutásomat én is úgy kezdtem hogy egyik szerviz a másik után, a pénz fogyott számolatlanul, de az alap hiba mindig megmaradt. Feljöttem ide és szinte azonnal megmondták a srácok a hiba okát.   nyes
Másfél éve copok a nagyon magas fogyasztással. Már az elején mondta mindenki hogy ezt bizony a lamba-szonda okozza. Cseréltem hármat de hiába . Mondták hogy mérjem ki egy mezei multiméterrel. Kimértem, de figyelmetlen voltam  falbav azt hittem hogy a piaci multi hibája miatt rossz az eredmény.
Most derült ki hogy a szondafűtés negatív szála testhibás volt elejétől kezdve.  falbav 99%-ban biztos vagyok benne hogy ez okozta az összes galibát és tűnik hogy a másfél évi sz.vás az én hülyeségem miatt volt.
kíváncsi leszek majd a folytatásra nálad
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:13:05 »

Sziasztok! Milyen üzemeltetési tapasztalatok vannak a gyertyahézaggal kapcsolatban, ha egyébként az alapjáratom stabil. Arra gondolok, hogy ha esetleg kevesellem a lovak számát, a túl nagy gyertyahézag okozhat ilyet? Esetleg lambdahiba? Illetve olvastam hogy öregebb autóknál javasolt az EGR szelep "ledugózása". Sajnos az én autóm előélete teljesen homályos, annyi biztos hogy az előző gazdája igénytelenül bánt vele. A fogyasztásom most télen 8-9-9.5l körül alakult, arra azt mondom belefér, de elég gyengén gyorsul. Lehet hogy nekem vannak túl nagy igényeim, de majdnem hogy a 8 szelepes Fiat Croma-m jobban gyorsul. Amúgy sokkal rosszabb. Súlyban nincsenek messze egymástól. Az előzőleg általam használt 1.8-as MK2 is nagyon jól gyorsult. Lehet hogy nagyon ellustult, de mivel nem nagyon törődtek vele, lehetnek apróbb hibák, amik egyéb működésbeli problémát nem okoznak. Van valami ötlet? Az EGR szelepet hogy tudom legkönnyebben lezárni? Biztos ami biztos nézek holnap sötétben motorteret, hátha villámlik mindenfelől. Ha szükséges gyertyakábel akkor milyet érdemes venni? A tesla gyártmányú az nagyon gáz vagy használható? Köszönöm!

Szia!

1mm  hézag  ngk gyertyák gyári kábelek, nekem ez az össze állítás bevált  smile Ha neked lennék átnézném a vákum csöveket, én, mikor kicseréltem őket, érezhető változás jött, szemre jók voltak, viszont elvoltak puhulva öregedve. Sima üzemanyag csövet vettem, a lényeg hogy nyomás álló legyen, és mindet cseréld.... 500ft volt métere... Lamda okozhat lomhaságot, de azt kitudod méregetni. Ami még jót tehet a légtömegmérő takarítása. +  nálam nagy változást hozott a szívósor tömítéseinek a cseréje, illetve szépen kilett takarítva az egész, a pillangószelep pedig  kapott egy kis polírt... Ezeket házilag simán meglehet oldani, és a változás nem marad el  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:43:36 »

Szia!

1mm  hézag  ngk gyertyák gyári kábelek, nekem ez az össze állítás bevált  smile Ha neked lennék átnézném a vákum csöveket, én, mikor kicseréltem őket, érezhető változás jött, szemre jók voltak, viszont elvoltak puhulva öregedve. Sima üzemanyag csövet vettem, a lényeg hogy nyomás álló legyen, és mindet cseréld.... 500ft volt métere... Lamda okozhat lomhaságot, de azt kitudod méregetni. Ami még jót tehet a légtömegmérő takarítása. +  nálam nagy változást hozott a szívósor tömítéseinek a cseréje, illetve szépen kilett takarítva az egész, a pillangószelep pedig  kapott egy kis polírt... Ezeket házilag simán meglehet oldani, és a változás nem marad el  smile


Ha az időjárás engedi, megpróbálom a lambdát és a hőmérséklet jeladókat kimérni, megpróbáltam összeszedni a fórumról melyiknek milyen ellenállásának, és a lambda esetében milyen feszültségnek kellene lennie. Megnézem a gyertyákat is, mert bár december elején cserélve lettek, nem tudom milyenek vannak benne és mekkora a hézag. Jelenleg gyári kábelek vannak benne az szinte biztos. Majd megkeresem a vákuum csöveket is hogy hol vannak, és megtekintem őket, ha kicsit gyanús akkor csere. Kb hány méter cső kellene? A MAF-ot rendszeresen takarítottam a korábbi autómnál is, és ennél is megtörtént a hőmérővel egy időben. A pillangó szelepet is kitakarítottam, nagyjából 2mm trutyi volt rajta, a pici lyuknak nyoma sem volt. Megpróbáltam a lehetőségekhez mérten makulátlanra takarítani a szelepet. A szívósor tömítések cseréje mekkora munka és milyen anyagi vonzattal jár kb? Nálad az EGR szelet hogy áll? Működik még vagy már le van zárva? Amit lehet megoldok házilag, sok-sok tanácsot és gyakorlati tapasztalatot begyűjtve. Jobbnak látom ha tudom hogy mi is van kicserélne az autóban, mert bár bízom a szerelőmben ki tudja...Az ördög nem alszik. Meg egyébként is szeretem csinálgatni, bár inkább elektronikás vagyok, de érdekel. :-) Meghálálja a motor ha törődnek vele.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:48:09 »



Ha az időjárás engedi, megpróbálom a lambdát és a hőmérséklet jeladókat kimérni, megpróbáltam összeszedni a fórumról melyiknek milyen ellenállásának, és a lambda esetében milyen feszültségnek kellene lennie. Megnézem a gyertyákat is, mert bár december elején cserélve lettek, nem tudom milyenek vannak benne és mekkora a hézag. Jelenleg gyári kábelek vannak benne az szinte biztos. Majd megkeresem a vákuum csöveket is hogy hol vannak, és megtekintem őket, ha kicsit gyanús akkor csere. Kb hány méter cső kellene? A MAF-ot rendszeresen takarítottam a korábbi autómnál is, és ennél is megtörtént a hőmérővel egy időben. A pillangó szelepet is kitakarítottam, nagyjából 2mm trutyi volt rajta, a pici lyuknak nyoma sem volt. Megpróbáltam a lehetőségekhez mérten makulátlanra takarítani a szelepet. A szívósor tömítések cseréje mekkora munka és milyen anyagi vonzattal jár kb? Nálad az EGR szelet hogy áll? Működik még vagy már le van zárva? Amit lehet megoldok házilag, sok-sok tanácsot és gyakorlati tapasztalatot begyűjtve. Jobbnak látom ha tudom hogy mi is van kicserélne az autóban, mert bár bízom a szerelőmben ki tudja...Az ördög nem alszik. Meg egyébként is szeretem csinálgatni, bár inkább elektronikás vagyok, de érdekel. :-) Meghálálja a motor ha törődnek vele.
fiuk tanáltunk 2 fusimot.na  ez joooo
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:24:31 »

fiuk tanáltunk 2 fusimot.na  ez joooo


Ezt miért írtad?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2013.03.30 szombat, 23:52:56 »



Ha az időjárás engedi, megpróbálom a lambdát és a hőmérséklet jeladókat kimérni, megpróbáltam összeszedni a fórumról melyiknek milyen ellenállásának, és a lambda esetében milyen feszültségnek kellene lennie. Megnézem a gyertyákat is, mert bár december elején cserélve lettek, nem tudom milyenek vannak benne és mekkora a hézag. Jelenleg gyári kábelek vannak benne az szinte biztos. Majd megkeresem a vákuum csöveket is hogy hol vannak, és megtekintem őket, ha kicsit gyanús akkor csere. Kb hány méter cső kellene? A MAF-ot rendszeresen takarítottam a korábbi autómnál is, és ennél is megtörtént a hőmérővel egy időben. A pillangó szelepet is kitakarítottam, nagyjából 2mm trutyi volt rajta, a pici lyuknak nyoma sem volt. Megpróbáltam a lehetőségekhez mérten makulátlanra takarítani a szelepet. A szívósor tömítések cseréje mekkora munka és milyen anyagi vonzattal jár kb? Nálad az EGR szelet hogy áll? Működik még vagy már le van zárva? Amit lehet megoldok házilag, sok-sok tanácsot és gyakorlati tapasztalatot begyűjtve. Jobbnak látom ha tudom hogy mi is van kicserélne az autóban, mert bár bízom a szerelőmben ki tudja...Az ördög nem alszik. Meg egyébként is szeretem csinálgatni, bár inkább elektronikás vagyok, de érdekel. :-) Meghálálja a motor ha törődnek vele.

2méter elég kell legyen. Kiiktattam az egrt változást nem vettem észre tőle. Befőttes üvegnek a kupakjából szépen kilehet vágni a dugót, amivel elzárod a füst útját, erről van leírás a wikiben vagy a faqban. Az egrt vezérlő vákumcsövét is ledugóztam, egy csapágy golyót tuszkoltam bele, esetlegesen ha lyukas lenne a szelep akkor ne tudjon rajta falsot szívni..........
A szívósor tömítés csere elég nagy meló, főleg szerszámozottság szükséges, dugókulcsok csuklóstag, toldok különböző hosszúságban. De ha már levetted, az alapjárati motort is lekell venni, számolj oda is tömítést. De cserélheted még az injektorsor tömítéseit is, mivel azt is le kell hozzá venni  vigyor3 de ha már ennyire belejöttünk akkor én cserélném a pillangószelepház tömítését is.  Én mindent cseréltem, kivéve az injektorházét.
 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 09:38:54 »

2méter elég kell legyen. Kiiktattam az egrt változást nem vettem észre tőle. Befőttes üvegnek a kupakjából szépen kilehet vágni a dugót, amivel elzárod a füst útját, erről van leírás a wikiben vagy a faqban. Az egrt vezérlő vákumcsövét is ledugóztam, egy csapágy golyót tuszkoltam bele, esetlegesen ha lyukas lenne a szelep akkor ne tudjon rajta falsot szívni..........
A szívósor tömítés csere elég nagy meló, főleg szerszámozottság szükséges, dugókulcsok csuklóstag, toldok különböző hosszúságban. De ha már levetted, az alapjárati motort is lekell venni, számolj oda is tömítést. De cserélheted még az injektorsor tömítéseit is, mivel azt is le kell hozzá venni  vigyor3 de ha már ennyire belejöttünk akkor én cserélném a pillangószelepház tömítését is.  Én mindent cseréltem, kivéve az injektorházét. 
 


Akkor úgy érzem erre fel kell készülni. A szerszámozottság megoldott. A cromaxnál néztem a tömítéseket amiket hirtelen tudtam, de nem találtam meg az injektorsor tömítést, és a pillangószelepház tömítését. Biztos nekem kerülte el a figyelmem, vagy a "hivatalos" nevet nem tudom. :-( A szívósor tömítés sem egyértelmű számomra, több félét felkínált az autómhoz. Az elektromos rendszerrel kicsit jobban elboldogulok, de a motorikus részbe most kezdek belemászni. Az EGR kiiktatást azért próbálnám meg, mert sajnos még körülbelülre sem lehet megmondani hogy hány km van az autóban. Az óra 240.xxx körül van, de a bőrkormány a bal kéznél szétkopott és ülést is cserélni kellett mert kiülték. Szinte biztos hogy ennél sokkalta több km van benne, vagy pedig a testsúly miatt kellett ülést cserélni. Amúgy egyben van az autó, de tekintve az előző tulajt, kizárólag hajtotta, és lehet hogy az utóbbi időkben csak városban. Ott meg kapta rendesen... Ezért próbálok kedveskedni az autónak, és a pénztárcámnak. Ha az alapjárati motor kint lesz azt is kitakarítom amennyire lehet. De maholnap ha lesz időm és nem esik, az elektromos részeknél méregetek. Műszerrel nem lesz baj, a Metex csak nem csal...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:49:29 »



Akkor úgy érzem erre fel kell készülni. A szerszámozottság megoldott. A cromaxnál néztem a tömítéseket amiket hirtelen tudtam, de nem találtam meg az injektorsor tömítést, és a pillangószelepház tömítését. Biztos nekem kerülte el a figyelmem, vagy a "hivatalos" nevet nem tudom. :-( A szívósor tömítés sem egyértelmű számomra, több félét felkínált az autómhoz. Az elektromos rendszerrel kicsit jobban elboldogulok, de a motorikus részbe most kezdek belemászni. Az EGR kiiktatást azért próbálnám meg, mert sajnos még körülbelülre sem lehet megmondani hogy hány km van az autóban. Az óra 240.xxx körül van, de a bőrkormány a bal kéznél szétkopott és ülést is cserélni kellett mert kiülték. Szinte biztos hogy ennél sokkalta több km van benne, vagy pedig a testsúly miatt kellett ülést cserélni. Amúgy egyben van az autó, de tekintve az előző tulajt, kizárólag hajtotta, és lehet hogy az utóbbi időkben csak városban. Ott meg kapta rendesen... Ezért próbálok kedveskedni az autónak, és a pénztárcámnak. Ha az alapjárati motor kint lesz azt is kitakarítom amennyire lehet. De maholnap ha lesz időm és nem esik, az elektromos részeknél méregetek. Műszerrel nem lesz baj, a Metex csak nem csal...

ha ezüst szelepfedeles akkor ez kell a szívósorhoz https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220541-szivocsonk-tomitesei/111421-szivosor-tomitesei-ford
Pillangószelepházé pedig ez https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220541-szivocsonk-tomitesei/290265-szivocsonk-gumi-tomites-ford-mondeo-1996-2000
injektor https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/9857-befecskendezo-tomites-ford-mondeo-1993-1998 ez is ezüst szelepfedeleshez való....
alapjárati motor alá https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40870000-motor-erzekelokjeladok/40870551-alapjarati-motor-tomites/111787-alapjarati-motor-tomites-ford alapjárati motor
ha az alapjáratit kitakarítod, utána nem árt neki egy kis műszer olaj, mert kiszárad és akadni fog (egyenetlen lesz az alapjáratod......)
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 15:56:35 »

kíváncsi leszek majd a folytatásra nálad
Van sajnos, de már nem sokáig.  rinya
Továbbra is eszik mint állat. Rátettem egy injektorsort (1.8-asról volt) annyit változott hogy a hideg motoros leállások megszűntek. Cserébe 5ezer forintért mentem 64 kilométert. Cseréltem megint egy szondát, hőmérséklet jeladót, termosztátot  meg visszaraktam a régi injektort, ha minden igaz akkor beállt 12l/100km-re.  gun
A lambda eleinte dús keveréket (0.9) jelzett most meg megint ugrál 0.0-0.8 között
Szétnéztem a motorvezérlőnél, a látvány siralmas. Levágott lógóvezetékek, mások  összetoldozva. Elegem lett az egészből. Amiket a futóműhöz összevásároltam már nem rakom bele. Októberig van műszakija utána vagy donor lesz vagy felgyújtom és utána megy a méhbe.

Feladtam, kész itt a vége.  szomoru1
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 17:19:38 »



Köszönöm a segítséget! Igen, ezüst szelepfedeles az autó. Sikerült néhány képet és méréseket is csinálnom az érzékelőkről. Gyertya tekintetében sajnos se nem Motorcraft se nem NGK gyertya van benne, hanem valami egyéb gyártmány (képen). (Kezdek mérges lenni a szerelőmre.) A vízhőfok jeladó (a felső) ellenállása ~5-7°C külső hőmérsékletnél 72.8Kohm, a hőfok mutató vonalon belülre érésekor (normál tartományt elérve) 4.35Kohm. A beszívott levegő hőmérője (a MAF után) 61.2Kohm szintén hasonló külső hőfoknál. A gyertyakábelek nem szikráznak, ellenállásuk a következő: 1= 7.3Kohm; 2= 6.83Kohm; 3= 5.97Kohm; 4= 4.32Kohm. Lehet hogy valamikor volt cserélve, de gyári van benne. A gyertyahézagokat 1mm-re állítottam, 1.3mm körül voltak. A lambdaszonda vezetékein a következő feszültségeket mértem testhez képest: lila/citrom: +12V; fekete/citrom: 177mV kb 5 perc üzem után és 200mV-ról indult; barna: 39.8mV; fehér: ~900mV-ig folyamatosan változik. A mérőzsinórom ellenállása kb 3ohm volt, tehát annyi a mérési hiba.
http://kepfeltoltes.hu/view/130401/K_p0345_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130401/K_p0348_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.01 hétfő, 17:22:24 írta szabi_zoli82 » Naplózva
doczi_laszlo
Vendég
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 22:23:50 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Az utóbbi két hétben kétszer fordult elő az alábbi eset.

Első eset (kb. két hete):
Benzinnel mentem kb. 35 percet a városi dugóban, majd minden előzmény nélkül a motor leállt. Próbáltam újra indítani, de semmi. Se egy köhögés, semmi "életjel". A motor könnyen pörög, mintha üzemanyag nélkül indítóznék.
Önindítóval félre álltam, segítséget kértem. Fél óra múlva valami belső indíttatás miatt megpróbáltam újra indítani. Elsőre beindult, semmi köhögés, semmi furcsa viselkedés.


Második eset:
Mivel gázos az autó, gázzal mentem. Valakiért mentem, megálltam a ház előtt. Kb. tíz perc várakozás után a motor ismét minden előzmény nélkül leállt. Újra indítani ismét nem tudtam. A jelek ugyanazok: semmi mellékhang, a motor könnyen pörög. Ismét fél óra várás után a motor elsőre beindult.


Elsőre az üzemanyag pumpára gondoltam, de a mai gázzal történő megállás ezt kilőtte. Furcsa az is, hogy a két eset között eltelt két hétben semmi furcsa nem történt.
Normál vezetéssel és ha tapostam neki, akkor sem jött elő semmi.

Ha valakinek lenne ötlete, hogy merre induljak el a hibakeresésben, azt megköszönném.

Motor:  2.0 benzin fekete szelepfedeles, évjárat 2000,
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.01 hétfő, 22:27:04 írta doczi_laszlo » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2013.04.02 kedd, 00:01:32 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Az utóbbi két hétben kétszer fordult elő az alábbi eset.

Első eset (kb. két hete):
Benzinnel mentem kb. 35 percet a városi dugóban, majd minden előzmény nélkül a motor leállt. Próbáltam újra indítani, de semmi. Se egy köhögés, semmi "életjel". A motor könnyen pörög, mintha üzemanyag nélkül indítóznék.
Önindítóval félre álltam, segítséget kértem. Fél óra múlva valami belső indíttatás miatt megpróbáltam újra indítani. Elsőre beindult, semmi köhögés, semmi furcsa viselkedés.


Második eset:
Mivel gázos az autó, gázzal mentem. Valakiért mentem, megálltam a ház előtt. Kb. tíz perc várakozás után a motor ismét minden előzmény nélkül leállt. Újra indítani ismét nem tudtam. A jelek ugyanazok: semmi mellékhang, a motor könnyen pörög. Ismét fél óra várás után a motor elsőre beindult.


Elsőre az üzemanyag pumpára gondoltam, de a mai gázzal történő megállás ezt kilőtte. Furcsa az is, hogy a két eset között eltelt két hétben semmi furcsa nem történt.
Normál vezetéssel és ha tapostam neki, akkor sem jött elő semmi.

Ha valakinek lenne ötlete, hogy merre induljak el a hibakeresésben, azt megköszönném.

Motor:  2.0 benzin fekete szelepfedeles, évjárat 2000,


Főtengely jeladó kuka.
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40870000-motor-erzekelokjeladok/40870245-felso-holtpont-jelado/8104-felso-holtpont-jelado-cps-ford
bontott 1000ft
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2013.04.02 kedd, 00:35:48 »



Köszönöm a segítséget! Igen, ezüst szelepfedeles az autó. Sikerült néhány képet és méréseket is csinálnom az érzékelőkről. Gyertya tekintetében sajnos se nem Motorcraft se nem NGK gyertya van benne, hanem valami egyéb gyártmány (képen). (Kezdek mérges lenni a szerelőmre.) A vízhőfok jeladó (a felső) ellenállása ~5-7°C külső hőmérsékletnél 72.8Kohm, a hőfok mutató vonalon belülre érésekor (normál tartományt elérve) 4.35Kohm. A beszívott levegő hőmérője (a MAF után) 61.2Kohm szintén hasonló külső hőfoknál. A gyertyakábelek nem szikráznak, ellenállásuk a következő: 1= 7.3Kohm; 2= 6.83Kohm; 3= 5.97Kohm; 4= 4.32Kohm. Lehet hogy valamikor volt cserélve, de gyári van benne. A gyertyahézagokat 1mm-re állítottam, 1.3mm körül voltak. A lambdaszonda vezetékein a következő feszültségeket mértem testhez képest: lila/citrom: +12V; fekete/citrom: 177mV kb 5 perc üzem után és 200mV-ról indult; barna: 39.8mV; fehér: ~900mV-ig folyamatosan változik. A mérőzsinórom ellenállása kb 3ohm volt, tehát annyi a mérési hiba.
http://kepfeltoltes.hu/view/130401/K_p0345_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130401/K_p0348_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem gagyi az a gyertya, mert gyári ford, csak én 1.25 1.4 1.6 fiestába tenném  eplus2 ill 1.4 1.6 focusba..... de 2.0 mondiba nem. Egyébként a mért adatok teljesen jók, egyedül a hőmérséklet jeladóba nem vagyok biztos, mert nem tudom annak a helyes értékét smile A negyedik kábeled volt utóljára cserélve, normális esetben egyforma az ellenállásuk, de nem hiszem hogy ez bár mit is befolyásolna. Ha nagyon régiek lennének a kábelek 10kohm felett lenne az ellenállásuk, nekem az 55ezret futott kábelek 6.3 6.4es értéket mutatnak. Viszont amit az autó vétele után kiszedtem szettet, volt közte olyan kábel is ami 13kohm tudott  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2013.04.02 kedd, 07:55:42 »

Van sajnos, de már nem sokáig.  rinya
Továbbra is eszik mint állat. Rátettem egy injektorsort (1.8-asról volt) annyit változott hogy a hideg motoros leállások megszűntek. Cserébe 5ezer forintért mentem 64 kilométert. Cseréltem megint egy szondát, hőmérséklet jeladót, termosztátot  meg visszaraktam a régi injektort, ha minden igaz akkor beállt 12l/100km-re.  gun
A lambda eleinte dús keveréket (0.9) jelzett most meg megint ugrál 0.0-0.8 között
Szétnéztem a motorvezérlőnél, a látvány siralmas. Levágott lógóvezetékek, mások  összetoldozva. Elegem lett az egészből. Amiket a futóműhöz összevásároltam már nem rakom bele. Októberig van műszakija utána vagy donor lesz vagy felgyújtom és utána megy a méhbe.

Feladtam, kész itt a vége.  szomoru1
én lecserélném a kábelköteget és megnézném úgy mit csinál
nagyon sok gebaszt tud okozni akár egy hibás kábel is, nálad pedig elmondás alapján kifejezetten sok van belőle ....
kb 5e forintos tétel, de ha van rendes ismerősöd vagy bontósod, még akár próbára is lehet hogy kapsz egy köteget
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2013.04.02 kedd, 18:07:31 »

én lecserélném a kábelköteget és megnézném úgy mit csinál
nagyon sok gebaszt tud okozni akár egy hibás kábel is, nálad pedig elmondás alapján kifejezetten sok van belőle ....
kb 5e forintos tétel, de ha van rendes ismerősöd vagy bontósod, még akár próbára is lehet hogy kapsz egy köteget

Egy kábelköteg cserére már én is gondoltam. De mivel minden jeladóvezetéket egyenként ellenőriztem multival ( jeladó és a motorvezérlő között) és szakadás sehol sincs, így ezt egyenlőre elnapoltam.
Ha egyszer tudnék szerezni egy papírok nélküli donort akkor egy motorvezérlőt is cserélnék rajta vezetékköteggel együtt. (Az anyagiak miatt ez most nem fog menni.)
 Ha nem lenne ez az átkozottul nagy fogyasztás megtartanám, mert megszerettem a "rohadékot".  vigyor3
Másfél éve sz..pat valami apróság, eddig bírtam idegekkel!!!!  szomoru1
Amire ép ésszel csak gondolni lehet azokat már végigcsináltam. (gondolom én)
Yooccoo te nagyon profi vagy a mondeók terén.
Nincs valami ötleted?  help
Valami ami még senkinek sem jutott eddig eszébe?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2013.04.02 kedd, 18:15:00 »

Egy kábelköteg cserére már én is gondoltam. De mivel minden jeladóvezetéket egyenként ellenőriztem multival ( jeladó és a motorvezérlő között) és szakadás sehol sincs, így ezt egyenlőre elnapoltam.
Ha egyszer tudnék szerezni egy papírok nélküli donort akkor egy motorvezérlőt is cserélnék rajta vezetékköteggel együtt. (Az anyagiak miatt ez most nem fog menni.)
 Ha nem lenne ez az átkozottul nagy fogyasztás megtartanám, mert megszerettem a "rohadékot".  vigyor3
Másfél éve sz..pat valami apróság, eddig bírtam idegekkel!!!!  szomoru1
Amire ép ésszel csak gondolni lehet azokat már végigcsináltam. (gondolom én)
Yooccoo te nagyon profi vagy a mondeók terén.
Nincs valami ötleted?  help
Valami ami még senkinek sem jutott eddig eszébe?
ha van kedved valamikor, vedd már ki az ecu-t a kocsiból. van rajta egy számsor. sok dolog kiderülhet belőle...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2013.04.02 kedd, 18:22:54 »

Egy kábelköteg cserére már én is gondoltam. De mivel minden jeladóvezetéket egyenként ellenőriztem multival ( jeladó és a motorvezérlő között) és szakadás sehol sincs, így ezt egyenlőre elnapoltam.
Ha egyszer tudnék szerezni egy papírok nélküli donort akkor egy motorvezérlőt is cserélnék rajta vezetékköteggel együtt. (Az anyagiak miatt ez most nem fog menni.)
 Ha nem lenne ez az átkozottul nagy fogyasztás megtartanám, mert megszerettem a "rohadékot".  vigyor3
Másfél éve sz..pat valami apróság, eddig bírtam idegekkel!!!!  szomoru1
Amire ép ésszel csak gondolni lehet azokat már végigcsináltam. (gondolom én)
Yooccoo te nagyon profi vagy a mondeók terén.
Nincs valami ötleted?  help
Valami ami még senkinek sem jutott eddig eszébe?
túlzás hogy profi vagyok, vannak nálam sokkal szakértőbbek
csak talán én többet hallatom a hangom

amit astor ír, az már nekem is eszembe jutott, hogy talán nem is bele való ecu van benne
sztori elejére nem emlékszem már, de ha jól emlékszem, az elején amikor hozzád került, még működött, nem?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2013.04.02 kedd, 18:24:13 »

túlzás hogy profi vagyok, vannak nálam sokkal szakértőbbek
csak talán én többet hallatom a hangom

amit astor ír, az már nekem is eszembe jutott, hogy talán nem is bele való ecu van benne
sztori elejére nem emlékszem már, de ha jól emlékszem, az elején amikor hozzád került, még működött, nem?
működik az most is, csak a gazdaságos működés áll tőle távol...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2013.04.02 kedd, 18:26:28 »

működik az most is, csak a gazdaságos működés áll tőle távol...
akkor olyasmi, mint az enyém Cheesy
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2013.04.02 kedd, 18:57:12 »

4750-ért tudok adni vadi újat, keress ha kell
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2013.04.02 kedd, 19:20:56 »

túlzás hogy profi vagyok, vannak nálam sokkal szakértőbbek
csak talán én többet hallatom a hangom

amit astor ír, az már nekem is eszembe jutott, hogy talán nem is bele való ecu van benne
sztori elejére nem emlékszem már, de ha jól emlékszem, az elején amikor hozzád került, még működött, nem?
Ezt szeretem bennetek mikor az ember fia kezdi feladni, új ötlettel tudtok elő állni. taps
Valamelyik nap kiveszem belőle az ecu-t. Annyit tudok róla, hogy a bekötési pontok nem ott vannak ahol a kapcsolási rajz mutatja. Már nem tudom hogy honnan ástam elő, de az enyémen egészen máshogyan van minden.
Az ötlet kiváló, ennek utánajárok!
Addig is köszi szépen!!!!  vigyor3
Ja mióta nálam van mindig ennyit vagy még többet evett.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2013.04.02 kedd, 23:18:18 »

Ezt szeretem bennetek mikor az ember fia kezdi feladni, új ötlettel tudtok elő állni. taps
Valamelyik nap kiveszem belőle az ecu-t. Annyit tudok róla, hogy a bekötési pontok nem ott vannak ahol a kapcsolási rajz mutatja. Már nem tudom hogy honnan ástam elő, de az enyémen egészen máshogyan van minden.
Az ötlet kiváló, ennek utánajárok!
Addig is köszi szépen!!!!  vigyor3
Ja mióta nálam van mindig ennyit vagy még többet evett.
ha nem 1.6-os lenne a kocsid rákérdeztem volna, hogy nem lett-e átalakítva automatáról kézi váltósra(ennek általában meg vannak a nyomai) de így nem kérdezem meg...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
doczi_laszlo
Vendég
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2013.04.03 szerda, 16:20:29 »


Biztosan ez lehet a gond?
Esetleg Neked volt ugyanilyen gondod?  smile
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.