Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:11:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
201
202
203
204
205
206
207
[
208
]
209
210
211
212
213
214
215
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4655878 alkalommal)
0 Felhasználó és 248 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10350 Dátum:
2016.05.25 szerda, 21:38:48 »
Idézetet írta: preludium75 - 2016.05.25 szerda, 21:33:03
Sziasztok.
Adott egy 1,8-as 110 lovas 2005-ös mondeo
Pár napja kigyulladt a motor snarancssárga visszajelzője. Vagy 3 napig világított, majd egyszer kialudt. Most már nem világít. / Nincs kiégve, mert gyujtáson világít.../ Ez normális?
nem, nem az
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10351 Dátum:
2016.05.25 szerda, 22:30:27 »
Idézetet írta: preludium75 - 2016.05.25 szerda, 21:33:03
Sziasztok.
Adott egy 1,8-as 110 lovas 2005-ös mondeo
Pár napja kigyulladt a motor snarancssárga visszajelzője. Vagy 3 napig világított, majd egyszer kialudt. Most már nem világít. / Nincs kiégve, mert gyujtáson világít.../ Ez normális?
Lehet zarlatos lett, de 2 nap alatt sikerult eloltani
Van ra sansz, hogy EGR-re dobott hibat. Az neha kepes elmulni...majd visszajonni
A hibat tarolta, szoval erdemes lehet kiolvastatni, vagy majd akkor ha megint KIGYULLAD
Naplózva
blah blah blah
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10352 Dátum:
2016.05.25 szerda, 22:39:41 »
Idézetet írta: preludium75 - 2016.05.25 szerda, 21:33:03
Sziasztok.
Adott egy 1,8-as 110 lovas 2005-ös mondeo
Pár napja kigyulladt a motor snarancssárga visszajelzője. Vagy 3 napig világított, majd egyszer kialudt. Most már nem világít. / Nincs kiégve, mert gyujtáson világít.../ Ez normális?
Benzinesnél bármi előfordulhat. Addig örülj, amig csak a lámpa gyullad ki, és nem a kocsi
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10353 Dátum:
2016.05.26 csütörtök, 09:11:17 »
Idézetet írta: Domi - 2016.05.25 szerda, 22:39:41
Benzinesnél bármi előfordulhat. Addig örülj, amig csak a lámpa gyullad ki, és nem a kocsi
De mocsok vagy!
Naplózva
blah blah blah
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10354 Dátum:
2016.05.26 csütörtök, 16:34:42 »
Idézetet írta: zacci - 2016.05.26 csütörtök, 09:11:17
De mocsok vagy!
Mit vársz tőle hiszen dieseles
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
zsolt0715
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10355 Dátum:
2016.05.26 csütörtök, 17:00:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.25 szerda, 10:16:51
mi a baj a papirbetétes szűrővel?
arra azér készülj fel, hogy mk3nál nem fogja megoldani ezt a problémát egy olajgyártó váltás...
Szia HZsolt92 !
Köszönöm, hogy írtál.
Ki fog derülni.
Írok majd ide.
FZS
Naplózva
2002 MKIII 2.0 16V TREND
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10356 Dátum:
2016.05.26 csütörtök, 17:06:06 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.05.26 csütörtök, 16:34:42
Mit vársz tőle hiszen dieseles
Közben azon remeg, nehogy csúcsos legyen az autó, vagy porlasztós, meg nagynyomásús, meg süllyedő fékes, meg kilyukadt turbócsöves, meg kettőstömegűs...
de biztos jó a dízel...
Csak viccelek gyerekek, mindanyiotokat imádlak, csak nem hagyhattam ki a magaslabdát.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10357 Dátum:
2016.05.26 csütörtök, 17:59:03 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.05.26 csütörtök, 17:06:06
Közben azon remeg, nehogy csúcsos legyen az autó, vagy porlasztós, meg nagynyomásús, meg süllyedő fékes, meg kilyukadt turbócsöves, meg kettőstömegűs...
de biztos jó a dízel...
Csak viccelek gyerekek, mindanyiotokat imádlak, csak nem hagyhattam ki a magaslabdát.
Azon mar nem remeg... Hozzaszokott
Olyan mint nalunk tankolni. Megszokasbol csinalod, de o meg levesz a polcrol 2 pcsucsot meg 1 dugattyut hozza
Naplózva
blah blah blah
Jimmi12
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10358 Dátum:
2016.05.31 kedd, 22:00:20 »
Üdv mindenkinek!
Sokat olvasgattam eddig a fórumot, gondoltam megpróbálok egy kis segítséget kérni tőletek. A történet röviden: tavaly novemberben vettem egy MK3-as 1.8 benzines Mondit CHBB-s motorral (az első Ford-om).
Egy ideig nem volt gondd vele, aztán egyszer csak elkezdte enni az olajat (300km-en 3 litert). Elvittem egy ismerős szerelőhöz, szétszedte, sajnos a Mondeo átok lesujtott, a szívócsonkban az egyik örvénylapát elszabadult, valószínűleg a tengelye bekerült a hengerbe, meghúzta a hengerfalat......
A motor kapott egy komplett felújítást, plussz pár egyéb alkatrészt. Össze lett rakva, viszont azóta melegen nincs alapjárat. Hidegen pöccre indul, amint kicsit bemelegszik leláll.
Alapjárati motor jó, fojtószelepház tisztítva, nem szorul, gyújtótrafó, kábelek, gyertyák jók, generátor tölt rendesen, lambda szonda ellenőrizve, üzemanyag nyomás rendben, vákuum csövek ellenőrizve, hibakód nincs. Gyakorlatilag minden jónak tűnik, mégsincs alapjárat melegen és ahhoz képest, hogy fúrva lett gyengének tűnik. Valakinek van ötlete mi okozhat ilyen hibát?
Lassan benne van 400kHUF-ban és nagyon kezd bosszantani, hogy nem akar jó lenni. A felújítás elött nem volt gondd az alapjárattal.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10359 Dátum:
2016.05.31 kedd, 23:32:41 »
Idézetet írta: Jimmi12 - 2016.05.31 kedd, 22:00:20
Üdv mindenkinek!
Sokat olvasgattam eddig a fórumot, gondoltam megpróbálok egy kis segítséget kérni tőletek. A történet röviden: tavaly novemberben vettem egy MK3-as 1.8 benzines Mondit CHBB-s motorral (az első Ford-om).
Egy ideig nem volt gondd vele, aztán egyszer csak elkezdte enni az olajat (300km-en 3 litert). Elvittem egy ismerős szerelőhöz, szétszedte, sajnos a Mondeo átok lesujtott, a szívócsonkban az egyik örvénylapát elszabadult, valószínűleg a tengelye bekerült a hengerbe, meghúzta a hengerfalat......
A motor kapott egy komplett felújítást, plussz pár egyéb alkatrészt. Össze lett rakva, viszont azóta melegen nincs alapjárat. Hidegen pöccre indul, amint kicsit bemelegszik leláll.
Alapjárati motor jó, fojtószelepház tisztítva, nem szorul, gyújtótrafó, kábelek, gyertyák jók, generátor tölt rendesen, lambda szonda ellenőrizve, üzemanyag nyomás rendben, vákuum csövek ellenőrizve, hibakód nincs. Gyakorlatilag minden jónak tűnik, mégsincs alapjárat melegen és ahhoz képest, hogy fúrva lett gyengének tűnik. Valakinek van ötlete mi okozhat ilyen hibát?
Lassan benne van 400kHUF-ban és nagyon kezd bosszantani, hogy nem akar jó lenni. A felújítás elött nem volt gondd az alapjárattal.
Előre is köszönöm a válaszokat!
tipp: meress melegen kompressziot.
Naplózva
blah blah blah
Boáz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10360 Dátum:
2016.06.01 szerda, 14:54:06 »
Idézetet írta: Jimmi12 - 2016.05.31 kedd, 22:00:20
Üdv mindenkinek!
Sokat olvasgattam eddig a fórumot, gondoltam megpróbálok egy kis segítséget kérni tőletek. A történet röviden: tavaly novemberben vettem egy MK3-as 1.8 benzines Mondit CHBB-s motorral (az első Ford-om).
Egy ideig nem volt gondd vele, aztán egyszer csak elkezdte enni az olajat (300km-en 3 litert). Elvittem egy ismerős szerelőhöz, szétszedte, sajnos a Mondeo átok lesujtott, a szívócsonkban az egyik örvénylapát elszabadult, valószínűleg a tengelye bekerült a hengerbe, meghúzta a hengerfalat......
A motor kapott egy komplett felújítást, plussz pár egyéb alkatrészt. Össze lett rakva, viszont azóta melegen nincs alapjárat. Hidegen pöccre indul, amint kicsit bemelegszik leláll.
Alapjárati motor jó, fojtószelepház tisztítva, nem szorul, gyújtótrafó, kábelek, gyertyák jók, generátor tölt rendesen, lambda szonda ellenőrizve, üzemanyag nyomás rendben, vákuum csövek ellenőrizve, hibakód nincs. Gyakorlatilag minden jónak tűnik, mégsincs alapjárat melegen és ahhoz képest, hogy fúrva lett gyengének tűnik. Valakinek van ötlete mi okozhat ilyen hibát?
Lassan benne van 400kHUF-ban és nagyon kezd bosszantani, hogy nem akar jó lenni. A felújítás elött nem volt gondd az alapjárattal.
Előre is köszönöm a válaszokat!
esetleg fars levegőt szív valahol a motor. talán a szívósoron ...
Naplózva
Jimmi12
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10361 Dátum:
2016.06.02 csütörtök, 22:07:42 »
Idézetet írta: zacci - 2016.05.31 kedd, 23:32:41
tipp: meress melegen kompressziot.
Hali, a motor fúrva lett, új dugók gyűrűk, a henerfej is fel lett újítva.
Naplózva
Jimmi12
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10362 Dátum:
2016.06.02 csütörtök, 22:09:03 »
Idézetet írta: Boáz - 2016.06.01 szerda, 14:54:06
esetleg fars levegőt szív valahol a motor. talán a szívósoron ...
Helo, ellenőrizve, nem szív fars-ot...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10363 Dátum:
2016.06.02 csütörtök, 22:16:28 »
Idézetet írta: Jimmi12 - 2016.06.02 csütörtök, 22:07:42
Hali, a motor fúrva lett, új dugók gyűrűk, a henerfej is fel lett újítva.
attól még lehet ***
azokból kiindulva, amiket láttam már gépműhelyekből kikerülni nem csodálkoznék ha a felújítás során ment volna valami tévútra...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10364 Dátum:
2016.06.02 csütörtök, 23:49:28 »
Idézetet írta: Jimmi12 - 2016.06.02 csütörtök, 22:07:42
Hali, a motor fúrva lett, új dugók gyűrűk, a henerfej is fel lett újítva.
Attól még törhetett gyűrű. Csináld csak meg a kompressziót melegen.
Ok, új dugattyúk meg minden, de remélem tudod, hogy amennyiben fel lett fúrva a henger, onnantól kezdve nem jó a gyári méretű dugattyú illetve gyűrű. Túlméretes kell, na az meg csak vadi új van, és az bizony ultra borsos. Nem hiszem, hogy annyit áldoztál volna erre. Valami nem kerek.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.03 péntek, 11:54:15 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10365 Dátum:
2016.06.03 péntek, 11:00:09 »
Idézetet írta: Jimmi12 - 2016.05.31 kedd, 22:00:20
Üdv mindenkinek!
Sokat olvasgattam eddig a fórumot, gondoltam megpróbálok egy kis segítséget kérni tőletek. A történet röviden: tavaly novemberben vettem egy MK3-as 1.8 benzines Mondit CHBB-s motorral (az első Ford-om).
Egy ideig nem volt gondd vele, aztán egyszer csak elkezdte enni az olajat (300km-en 3 litert). Elvittem egy ismerős szerelőhöz, szétszedte, sajnos a Mondeo átok lesujtott, a szívócsonkban az egyik örvénylapát elszabadult, valószínűleg a tengelye bekerült a hengerbe, meghúzta a hengerfalat......
A motor kapott egy komplett felújítást, plussz pár egyéb alkatrészt. Össze lett rakva, viszont azóta melegen nincs alapjárat. Hidegen pöccre indul, amint kicsit bemelegszik leláll.
Alapjárati motor jó, fojtószelepház tisztítva, nem szorul, gyújtótrafó, kábelek, gyertyák jók, generátor tölt rendesen, lambda szonda ellenőrizve, üzemanyag nyomás rendben, vákuum csövek ellenőrizve, hibakód nincs. Gyakorlatilag minden jónak tűnik, mégsincs alapjárat melegen és ahhoz képest, hogy fúrva lett gyengének tűnik. Valakinek van ötlete mi okozhat ilyen hibát?
Lassan benne van 400kHUF-ban és nagyon kezd bosszantani, hogy nem akar jó lenni. A felújítás elött nem volt gondd az alapjárattal.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Szia,
Nekem ilyen bajom hála égnek nincs de biztos ,hogy minőségi cucokból lett össze rakva ?
Mert nekem is teljes szelep sor csere nekem az reccsent, plusz "új dugattyúk" mivel gyári ford már nincs utángyártott meg hát nem igazán ezért kerestünk és tlaáltunk 61k km totálkára tört mondit a szerelőm egy év garit vállalt a dugattyúkra plusz gyűrű stb és én vagyok most 350nél. Ha felfúrták akkor az is ha minőségi munka, helyen csináljak az is 70-80k kb ha nem több. Nekem nem kelet. A másik, hogy a szerelőm 3 hét után hívott hogy vigyem vissza mert szeretné átnézni minden rendben van-e vele. Nem, fogy-e az olaj stbstb és most minden patika vele ezen a téren. kopkop
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10366 Dátum:
2016.06.03 péntek, 12:00:45 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.06.03 péntek, 11:00:09
Szia,
Nekem ilyen bajom hála égnek nincs de biztos ,hogy minőségi cucokból lett össze rakva ?
Mert nekem is teljes szelep sor csere nekem az reccsent, plusz "új dugattyúk" mivel gyári ford már nincs utángyártott meg hát nem igazán ezért kerestünk és tlaáltunk 61k km totálkára tört mondit a szerelőm egy év garit vállalt a dugattyúkra plusz gyűrű stb és én vagyok most 350nél. Ha felfúrták akkor az is ha minőségi munka, helyen csináljak az is 70-80k kb ha nem több. Nekem nem kelet. A másik, hogy a szerelőm 3 hét után hívott hogy vigyem vissza mert szeretné átnézni minden rendben van-e vele. Nem, fogy-e az olaj stbstb és most minden patika vele ezen a téren. kopkop
Mint írtam, ha fúrták neki a hengert, oda nem jó a gyári méretű dugattyú/gyűrű. Azt kéne kiderítenie mit raktak bele. Nem lepődnék meg azon, ha felfúrták, visszarakták a gyári dugattyúkat, és most a kollégának szépen nincs kompressziója melegen, mikor kitágult a motor.
UI: miújság van a kuplungoddal?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.03 péntek, 12:03:56 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Jimmi12
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10367 Dátum:
2016.06.03 péntek, 14:33:30 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.02 csütörtök, 23:49:28
Attól még törhetett gyűrű. Csináld csak meg a kompressziót melegen.
Ok, új dugattyúk meg minden, de remélem tudod, hogy amennyiben fel lett fúrva a henger, onnantól kezdve nem jó a gyári méretű dugattyú illetve gyűrű. Túlméretes kell, na az meg csak vadi új van, és az bizony ultra borsos. Nem hiszem, hogy annyit áldoztál volna erre. Valami nem kerek.
Pedig áldoztam rá, fúrva lett (rendes helyen), új dugók, gyűrűk, szelepek, "baráti" kedvezménnyel fizettem érte 170k-t. A motort ott és hengerfejet összefűzve kaptam vissza.... De mindezek ellenére megméretem a kompressziót.
Naplózva
Jimmi12
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10368 Dátum:
2016.06.03 péntek, 14:35:00 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.03 péntek, 12:00:45
Mint írtam, ha fúrták neki a hengert, oda nem jó a gyári méretű dugattyú/gyűrű. Azt kéne kiderítenie mit raktak bele. Nem lepődnék meg azon, ha felfúrták, visszarakták a gyári dugattyúkat, és most a kollégának szépen nincs kompressziója melegen, mikor kitágult a motor.
UI: miújság van a kuplungoddal?
miújság van a kuplungoddal? -> most lett cserélve a kuplungszerkezet is...
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10369 Dátum:
2016.06.03 péntek, 14:39:37 »
Idézetet írta: Jimmi12 - 2016.06.03 péntek, 14:35:00
miújság van a kuplungoddal? -> most lett cserélve a kuplungszerkezet is...
Maarki-nak címeztem. Bocsi
Te hívd fel a szerelőt, derítsd ki mit tett az autóba egészen pontosan.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10370 Dátum:
2016.06.03 péntek, 21:38:12 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.03 péntek, 14:39:37
Maarki-nak címeztem. Bocsi
Te hívd fel a szerelőt, derítsd ki mit tett az autóba egészen pontosan.
néha nem old ki rendesen
akkor gyorsan megint rá lépek és oké most sajnos nicns megint 100ezrem
ha havi ennyit autóra tudnék fordítani akkor nem egy 15éves verdám lenne
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10371 Dátum:
2016.06.03 péntek, 21:52:54 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.06.03 péntek, 21:38:12
néha nem old ki rendesen
akkor gyorsan megint rá lépek és oké most sajnos nicns megint 100ezrem
ha havi ennyit autóra tudnék fordítani akkor nem egy 15éves verdám lenne
Okok, nem siettetlek, csak érdeklődtem. Mintha nekem is csörrent volna egy picit a kettős tömegű mikor ma leállítottam, de nem biztos, majd még megfigyelem. Bár, akkor is ki kell bírnia jövő nyárig, addig semmi nem lesz.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10372 Dátum:
2016.06.03 péntek, 22:13:53 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.03 péntek, 21:52:54
Okok, nem siettetlek, csak érdeklődtem. Mintha nekem is csörrent volna egy picit a kettős tömegű mikor ma leállítottam, de nem biztos, majd még megfigyelem. Bár, akkor is ki kell bírnia jövő nyárig, addig semmi nem lesz.
Nem a kettős tömegű kattog nekem hála égnek az még egyben van mikkor kint volt a motor a szerelőm megnézte megkértem rá. Valószínű a kinyomó csapágy vagy a kuplung.... az így egy 100 plusz a munka díj ha kettős is kell akkor az nagyon sok
szerintem akkor megint 300 menne az autóra
és akkor tökön is szúrom magam mert akkor 1,5m leszek :O
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10373 Dátum:
2016.06.04 szombat, 08:23:50 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.03 péntek, 12:00:45
Mint írtam, ha fúrták neki a hengert, oda nem jó a gyári méretű dugattyú/gyűrű. Azt kéne kiderítenie mit raktak bele. Nem lepődnék meg azon, ha felfúrták, visszarakták a gyári dugattyúkat, és most a kollégának szépen nincs kompressziója melegen, mikor kitágult a motor.
UI: miújság van a kuplungoddal?
azert is lehet erdekes a melegen kompresszio meres, mert ha elbaxtak a szelephezagot, akkor melegen ki fog tartani a szelepemelo es ott megy el a cucc.
Benyas mociknal neha elofordul, hogy nem novekszik a szelephezag, hanem csokken. Hidegen meg jo, de melegen mar annyit tagul a szelep stb., hogy nem zar rendesen.
En mindenkeppen visszavinnem a szerelohoz. Elvegre nem sikerult megjavitani a motort.
Naplózva
blah blah blah
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10374 Dátum:
2016.06.04 szombat, 16:07:58 »
Urak, berohadt gyertyával mit lehet kezdeni? Valószínűleg párszor beázhatott már, mert a fedelet már lespórolták róla, és még a gyartyapipa is rozsdás volt kívülről amikor lehúztam.
Egy 500 forintos (tehát kiemelkedő minőségű
) T kulcsot már puszta kézzel elgörbítettem
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10375 Dátum:
2016.06.04 szombat, 18:09:39 »
Idézetet írta: kcs - 2016.06.04 szombat, 16:07:58
Urak, berohadt gyertyával mit lehet kezdeni? Valószínűleg párszor beázhatott már, mert a fedelet már lespórolták róla, és még a gyartyapipa is rozsdás volt kívülről amikor lehúztam.
Egy 500 forintos (tehát kiemelkedő minőségű
) T kulcsot már puszta kézzel elgörbítettem
A T-kulccsal nekem még a nem berohadt gyertyát sem sikerül kiszednem. Nekem is megcsavarodott a kezembe. (örültem is, hogy milyen erős vagyok
)
Lehet kapni crova gyertya kulcsot. Arra egy hosszú szár + fix hajtókar és ki kell jönnie.
Valami ilyesmire gondolok:
http://www.szerszamkell.hu/jonnesway_gyertyakulcs_12_16mm_454?utm_source=argep&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10376 Dátum:
2016.06.04 szombat, 18:41:47 »
Idézetet írta: ezso - 2016.06.04 szombat, 18:09:39
A T-kulccsal nekem még a nem berohadt gyertyát sem sikerül kiszednem. Nekem is megcsavarodott a kezembe. (örültem is, hogy milyen erős vagyok
)
Lehet kapni crova gyertya kulcsot. Arra egy hosszú szár + fix hajtókar és ki kell jönnie.
Valami ilyesmire gondolok:
http://www.szerszamkell.hu/jonnesway_gyertyakulcs_12_16mm_454?utm_source=argep&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link
Idézetet írta: kcs - 2016.06.04 szombat, 16:07:58
Urak, berohadt gyertyával mit lehet kezdeni? Valószínűleg párszor beázhatott már, mert a fedelet már lespórolták róla, és még a gyartyapipa is rozsdás volt kívülről amikor lehúztam.
Egy 500 forintos (tehát kiemelkedő minőségű
) T kulcsot már puszta kézzel elgörbítettem
Mikor berakod az új gyertyákat, nem megtépni, könnyen beszakad, a végén még cserélheted a hengerfejet. A nyomaték 15Nm (kb. 1.5Kg) csupán. Ehhez még izomnak se kéne megfeszülnie.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
vityirobert
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10377 Dátum:
2016.06.04 szombat, 19:25:58 »
Duratec HE 1.8l 125 Le Mondeoban tervezem az EGR szelep tisztítását/opcionális dugózását. Nos amit eddig megtudtam aszerint elég gáz az elhelyezése, nem lesz egyszerű kiszedni. Bazi vízcső van útban...
Valaki elkövette már ezt a műveleletet benzinesen?
Nem találtam videót youtube-n csak dieselt.
Naplózva
Ford Mondeo 2003 MK3 Hatchback 1.8 125PS
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10378 Dátum:
2016.06.04 szombat, 19:28:06 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.04 szombat, 18:41:47
Mikor berakod az új gyertyákat, nem megtépni, könnyen beszakad, a végén még cserélheted a hengerfejet. A nyomaték 15Nm (kb. 1.5Kg) csupán. Ehhez még izomnak se kéne megfeszülnie.
Köszi, a nyomatékot úgyis kérdeztem volna még.
Nyomatékkulcsom mondjuk 18nm-t tud, de az gondolom nem akkora gond, legfeljebb még azt se várom meg hogy lekattanjon.
Megnéztem, 28Nm. Akkor marad a kézidézi.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.04 szombat, 19:41:12 írta kcs
»
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10379 Dátum:
2016.06.04 szombat, 19:55:07 »
Idézetet írta: kcs - 2016.06.04 szombat, 19:28:06
Köszi, a nyomatékot úgyis kérdeztem volna még.
Nyomatékkulcsom mondjuk 18nm-t tud, de az gondolom nem akkora gond, legfeljebb még azt se várom meg hogy lekattanjon.
Megnéztem, 28Nm. Akkor marad a kézidézi.
Én ilyet használok hozzá:
Egyszerű de nagyszerű.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10380 Dátum:
2016.06.04 szombat, 20:09:25 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.04 szombat, 19:55:07
Én ilyet használok hozzá:
Egyszerű de nagyszerű.
Rendeltem is egyet, inkább megvárom. Ma már úgysem lesz kész görbe T kulccsal
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10381 Dátum:
2016.06.04 szombat, 20:29:46 »
Idézetet írta: vityirobert - 2016.06.04 szombat, 19:25:58
Duratec HE 1.8l 125 Le Mondeoban tervezem az EGR szelep tisztítását/opcionális dugózását. Nos amit eddig megtudtam aszerint elég gáz az elhelyezése, nem lesz egyszerű kiszedni. Bazi vízcső van útban...
Valaki elkövette már ezt a műveleletet benzinesen?
Nem találtam videót youtube-n csak dieselt.
Szia.
Nagyon nem sűrűn szokták a benzineseknél az egr dugózást megcsinálni.Nincs értelme,inkább a dizeleseknél van jelentősége a korom miatt.
De ha te úgy gondolod,ne tartson vissza semmi és senki sem.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
vityirobert
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10382 Dátum:
2016.06.04 szombat, 21:08:20 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.06.04 szombat, 20:29:46
Szia.
Nagyon nem sűrűn szokták a benzineseknél az egr dugózást megcsinálni.Nincs értelme,inkább a dizeleseknél van jelentősége a korom miatt.
De ha te úgy gondolod,ne tartson vissza semmi és senki sem.
A leszerelés és tisztítás érdekelne főként, bejelzett már rá a figyelmeztető. A dugózás csak opcionálisként írtam
Naplózva
Ford Mondeo 2003 MK3 Hatchback 1.8 125PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10383 Dátum:
2016.06.04 szombat, 21:22:41 »
Idézetet írta: vityirobert - 2016.06.04 szombat, 21:08:20
A leszerelés és tisztítás érdekelne főként, bejelzett már rá a figyelmeztető. A dugózás csak opcionálisként írtam
Fogod es leszereled. Nem egy nagy tudomany.
Naplózva
blah blah blah
hunagyp
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10384 Dátum:
2016.06.05 vasárnap, 11:17:28 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2016.04.14 csütörtök, 21:12:02
Üdv.
Sajnos nekem is ez a problémám emelkedőnek stb. elkezd csörögni majd jobban rálépek a gázra elhallgat. nekem is lett már vezérműlánc is cserélve és még nagyon sok minden /más hiba miatt motor felújítás/ ,de a csörgés megmaradt. MOL RON100 prémium üzemannyaggal szebb lett a hangja mondhatom hogy eltűnik a csörgés . Azt mondják a szerelők hogy előgyújtásból adódik a hiba de komolyabb diag.-ra még nem tudtam elvinni.
Itt a fórumon régebbi hsz.-ekben írják a kopogásjeladót is hiba oknak , de szerintem az beadná a hibakódot .
Sziasztok,
Dettó ugyanez a jelenség nalam is megvan.
Szerelőm beult mellem,meghallgatta,azt mondta "user error", mert tul hamar valtok magasabb sebessegbe, igy a motor "erolkodik". DE konyorgom,1esbe is erolkodik? Siman elofordul lampanal indulaskor, kumplung lassan enged gaz lassan ad es jon a csorgo hangakar 2500as fordulatnal is. Fogok meg vele targyalni errol a temarol, de erdekelne, hogy nektek sikerult e kitörpölni a valós okot?
Nalam miota megvettem aktiv ez a hiba,1eve,es egyre bosszantobb. Arrol nem beszelve h korabban csak 2/3ba fordult elo. Mostmar 1be meg 4be is. Azt hiszem 5be nincs meg. Egy bizonyos ponton tartom a gazpedalt,csorog. Ha kevessebbet nyomom vagy tobbet szinte azonnal elhallgat...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10385 Dátum:
2016.06.05 vasárnap, 15:34:09 »
Idézetet írta: hunagyp - 2016.06.05 vasárnap, 11:17:28
Sziasztok,
Dettó ugyanez a jelenség nalam is megvan.
Szerelőm beult mellem,meghallgatta,azt mondta "user error", mert tul hamar valtok magasabb sebessegbe, igy a motor "erolkodik". DE konyorgom,1esbe is erolkodik? Siman elofordul lampanal indulaskor, kumplung lassan enged gaz lassan ad es jon a csorgo hangakar 2500as fordulatnal is. Fogok meg vele targyalni errol a temarol, de erdekelne, hogy nektek sikerult e kitörpölni a valós okot?
Nalam miota megvettem aktiv ez a hiba,1eve,es egyre bosszantobb. Arrol nem beszelve h korabban csak 2/3ba fordult elo. Mostmar 1be meg 4be is. Azt hiszem 5be nincs meg. Egy bizonyos ponton tartom a gazpedalt,csorog. Ha kevessebbet nyomom vagy tobbet szinte azonnal elhallgat...
Tipp: ellenorizd a kipuf leomlo hovedo lemezet. Kopogtasd, mozgasd meg.
Naplózva
blah blah blah
bajakiferi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10386 Dátum:
2016.06.05 vasárnap, 20:11:17 »
Sziasztok!
A napokban lettem büszke tulajdonosa egy 1.8-as MK III-nak, és egy problémám merült fel a mai nap, hogy egy hosszabb út közben olyan, 2400-2600-as fordulatnál elkezdett szaggatni az autó. Utána a teljesítmény is visszaesett ha 80-90 km/h között tartottam akkor semmi gond nem volt vele. De csak, hogy szép legyen a nap kigyulladt a check engine lámpa is...
Van valami ötletetek? Gyertya, kábel, gyújtótrafó, esetleg egr? Vagy egészen rossz helyen keresgélek?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
hunagyp
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10387 Dátum:
2016.06.05 vasárnap, 22:07:58 »
Idézetet írta: zacci - 2016.06.05 vasárnap, 15:34:09
Tipp: ellenorizd a kipuf leomlo hovedo lemezet. Kopogtasd, mozgasd meg.
Koszonom! Felveszem a lehetosegek listajara. Szombaton lesz nagyobb szerviz,akkor kiproszalom,nekem nincs akna es piciny testem meg nem fer a kocsi ala utcan
Ha akad meg hasonlo tipp,nagyra ertekelem! (Egyebkent az orvenylapatoknak nem lehet ilyesmi hangja? Azoknak amugy full csendben kellene tenniuk s dolgukat? Mert ma teszteltem es eleg hangosak mikor megrangattama a pillango szelepet. Na nem brutalis kerepelo hang meg,de kihallatszik,h van egy enyhe kerepelo zorej. Azok nem lehetnek ludasak,nem lehet, jogy ha tovig nyomom a gazt akkor azok kiesnek a jazekbol es nem zorognek de ha alacsanyabb a fordulatszam akkor meg meg zorgo hangot hallatnak? Vagy ha ezek egyszer kerepelnek akkor fordulat fuggetlen mindig kerepelnek?)
Naplózva
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10388 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 07:44:05 »
Idézetet írta: hunagyp - 2016.06.05 vasárnap, 22:07:58
Koszonom! Felveszem a lehetosegek listajara. Szombaton lesz nagyobb szerviz,akkor kiproszalom,nekem nincs akna es piciny testem meg nem fer a kocsi ala utcan
Ha akad meg hasonlo tipp,nagyra ertekelem! (Egyebkent az orvenylapatoknak nem lehet ilyesmi hangja? Azoknak amugy full csendben kellene tenniuk s dolgukat? Mert ma teszteltem es eleg hangosak mikor megrangattama a pillango szelepet. Na nem brutalis kerepelo hang meg,de kihallatszik,h van egy enyhe kerepelo zorej. Azok nem lehetnek ludasak,nem lehet, jogy ha tovig nyomom a gazt akkor azok kiesnek a jazekbol es nem zorognek de ha alacsanyabb a fordulatszam akkor meg meg zorgo hangot hallatnak? Vagy ha ezek egyszer kerepelnek akkor fordulat fuggetlen mindig kerepelnek?)
A legjobb az egészben, hogy hátul-felül van a leömlő, nem pedig alul, szóval nem kell bepréselned magad
Az örvénylapátok pedig csak bizonyos fordulatig üzemelnek tudomásom szerint, hangja valamekkora biztosan van, hiszen elég egyszerű szerkezet.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10389 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 10:55:21 »
Idézetet írta: hunagyp - 2016.06.05 vasárnap, 22:07:58
Koszonom! Felveszem a lehetosegek listajara. Szombaton lesz nagyobb szerviz,akkor kiproszalom,nekem nincs akna es piciny testem meg nem fer a kocsi ala utcan
Ha akad meg hasonlo tipp,nagyra ertekelem! (Egyebkent az orvenylapatoknak nem lehet ilyesmi hangja? Azoknak amugy full csendben kellene tenniuk s dolgukat? Mert ma teszteltem es eleg hangosak mikor megrangattama a pillango szelepet. Na nem brutalis kerepelo hang meg,de kihallatszik,h van egy enyhe kerepelo zorej. Azok nem lehetnek ludasak,nem lehet, jogy ha tovig nyomom a gazt akkor azok kiesnek a jazekbol es nem zorognek de ha alacsanyabb a fordulatszam akkor meg meg zorgo hangot hallatnak? Vagy ha ezek egyszer kerepelnek akkor fordulat fuggetlen mindig kerepelnek?)
Siman lehet. Ha zorognek az orvenylapok, akkor azt gyorsan javittasd meg. Mindaddig minden 1es km amit megteszel ajandek.
Naplózva
blah blah blah
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10390 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 15:32:14 »
Idézetet írta: zacci - 2016.06.06 hétfő, 10:55:21
Siman lehet. Ha zorognek az orvenylapok, akkor azt gyorsan javittasd meg. Mindaddig minden 1es km amit megteszel ajandek.
Szia,,
Esetleg tudsz nekem videót linkelni, hogy milyen hangra kell oda figyelni? Válaszodat előre is köszönöm!
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10391 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 15:45:27 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.06.06 hétfő, 15:32:14
Szia,,
Esetleg tudsz nekem videót linkelni, hogy milyen hangra kell oda figyelni? Válaszodat előre is köszönöm!
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10392 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 20:25:25 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.06.06 hétfő, 15:32:14
Szia,,
Esetleg tudsz nekem videót linkelni, hogy milyen hangra kell oda figyelni? Válaszodat előre is köszönöm!
Csorgo hangra. Mintha szelep hang lenne.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10393 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 20:26:27 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.06.06 hétfő, 15:45:27
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Meresz! A vegen meg addig szekalja az orvenylapokat, mig ki nem szakadnak
Naplózva
blah blah blah
matthewkorby
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10394 Dátum:
2016.06.07 kedd, 06:51:35 »
Sziasztok,
1,8-as és 2,0 benzinmotorok üzemanyagszivattyúja különbözik valamiben? Csere miatt kérdezem.
Köszi a segítséget!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10395 Dátum:
2016.06.07 kedd, 18:56:52 »
Idézetet írta: matthewkorby - 2016.06.07 kedd, 06:51:35
Sziasztok,
1,8-as és 2,0 benzinmotorok üzemanyagszivattyúja különbözik valamiben? Csere miatt kérdezem.
Köszi a segítséget!
Szerintem nincs különbség. Pl. a cromaxnál csak annyi választás,hogy dizel vagy benzin.
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/uzemanyag_tartaly_cso_szuro/uzemanyagszivattyuszintjelado/?kereso_modell=6
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
matthewkorby
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10396 Dátum:
2016.06.07 kedd, 22:19:06 »
OK, köszi
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.06.07 kedd, 18:56:52
Szerintem nincs különbség. Pl. a cromaxnál csak annyi választás,hogy dizel vagy benzin.
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/uzemanyag_tartaly_cso_szuro/uzemanyagszivattyuszintjelado/?kereso_modell=6
Naplózva
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10397 Dátum:
2016.06.08 szerda, 08:55:31 »
Idézetet írta: kcs - 2016.06.04 szombat, 16:07:58
Urak, berohadt gyertyával mit lehet kezdeni? Valószínűleg párszor beázhatott már, mert a fedelet már lespórolták róla, és még a gyartyapipa is rozsdás volt kívülről amikor lehúztam.
Egy 500 forintos (tehát kiemelkedő minőségű
) T kulcsot már puszta kézzel elgörbítettem
No, csak okulásul, íme a kiszerelt gyertyák:
https://drive.google.com/file/d/14aOq64L0ziAXyXnyOtFPwr867KjeO5rPyw/view?usp=sharing
Egy éve van nálam a kocsi, most gondoltam ránézek, de szerintem ez a gyári 9 éves lehet.
Három délutánt b.sztam el rá, még az egyébként tényleg jó minőségű Beta gyertyakulcs is inkább anyagában-hosszában rugózott (nagyon nem mertem tépni, mert 16k értékű a kulcs, és nem az enyém
), a végén két nap WD40-es áztatás és egy félcollos crova fejre való gyertyakulcs segített, és még így is rendes erőt kellett kifejtenem hozzá, féltem is hogy beszakad a menet.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10398 Dátum:
2016.06.08 szerda, 10:03:30 »
Idézetet írta: kcs - 2016.06.08 szerda, 08:55:31
No, csak okulásul, íme a kiszerelt gyertyák:
https://drive.google.com/file/d/14aOq64L0ziAXyXnyOtFPwr867KjeO5rPyw/view?usp=sharing
Egy éve van nálam a kocsi, most gondoltam ránézek, de szerintem ez a gyári 9 éves lehet.
Három délutánt b.sztam el rá, még az egyébként tényleg jó minőségű Beta gyertyakulcs is inkább anyagában-hosszában rugózott (nagyon nem mertem tépni, mert 16k értékű a kulcs, és nem az enyém
), a végén két nap WD40-es áztatás és egy félcollos crova fejre való gyertyakulcs segített, és még így is rendes erőt kellett kifejtenem hozzá, féltem is hogy beszakad a menet.
Ismerős....
Nekem akkor nézet így ki mikkor ette az olajat a verda és szelep gáz volt meg a dugattyúm is ... '(
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10399 Dátum:
2016.06.08 szerda, 10:03:55 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.06.06 hétfő, 15:45:27
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Köszi. Na akkor nincs ilyen problémám
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Oldalak:
1
...
201
202
203
204
205
206
207
[
208
]
209
210
211
212
213
214
215
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ