Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 21:21:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 210 211 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 223 224 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4636525 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10800 Dátum: 2016.08.12 péntek, 14:59:49 »

Sziasztok, az mennyire gáz, ha a trafó alján fekete égésnyom/korom látható?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10801 Dátum: 2016.08.12 péntek, 16:05:53 »

Sziasztok, az mennyire gáz, ha a trafó alján fekete égésnyom/korom látható?

Ha majd rángatni fog, akkor fogod tudni egyből miért.  hehe hehe
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10802 Dátum: 2016.08.12 péntek, 16:26:44 »

Ha majd rángatni fog, akkor fogod tudni egyből miért.  hehe hehe
Néha már berángat kicsit. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Cabrio
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #10803 Dátum: 2016.08.12 péntek, 18:01:22 »

Sziasztok, az mennyire gáz, ha a trafó alján fekete égésnyom/korom látható?

Én még nem néztem meg az enyémet, de nekem is rángat 1-2ezer között egyre jobban. Lehet azt takarítani vagy csere? Nagyon drága a gyári, utángyártottat meg nem merek venni.
Naplózva

Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10804 Dátum: 2016.08.12 péntek, 19:43:19 »

Én még nem néztem meg az enyémet, de nekem is rángat 1-2ezer között egyre jobban. Lehet azt takarítani vagy csere? Nagyon drága a gyári, utángyártottat meg nem merek venni.
Takarítani lehet, de max a koszt törlöd le róla. vigyor3 Csak a csere segít, a gyári Bosch, ha van kedvezményed pl. a Bárdihoz , 15 körül megkapod. Érdemes szemügyre venned a gyertyákat és kábeleket is, és ha lehet egyszerre cserélni mindent. Így kb 30ezerből megvan minden, és a gyertya+trafó gyári, kábelből pedig egy Kugler szett.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10805 Dátum: 2016.08.12 péntek, 19:53:00 »

Takarítani lehet, de max a koszt törlöd le róla. vigyor3 Csak a csere segít, a gyári Bosch, ha van kedvezményed pl. a Bárdihoz , 15 körül megkapod. Érdemes szemügyre venned a gyertyákat és kábeleket is, és ha lehet egyszerre cserélni mindent. Így kb 30ezerből megvan minden, és a gyertya+trafó gyári, kábelből pedig egy Kugler szett.

Jólbeszélsz Zolibácsi.  eljen Ez a legtutibb.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Cabrio
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #10806 Dátum: 2016.08.12 péntek, 20:06:44 »

Takarítani lehet, de max a koszt törlöd le róla. vigyor3 Csak a csere segít, a gyári Bosch, ha van kedvezményed pl. a Bárdihoz , 15 körül megkapod. Érdemes szemügyre venned a gyertyákat és kábeleket is, és ha lehet egyszerre cserélni mindent. Így kb 30ezerből megvan minden, és a gyertya+trafó gyári, kábelből pedig egy Kugler szett.

Ó ez így nem is annyira vészes! Én 70ezer körüli összeget számoltam ki erre nagyjából. Természetesen a triumvirátust együtt szeretném cserélni. Bárdinál elvileg van valami nagy kedvezményem, csak kéne a cikkszám az alkatrészekre. Esetleg tudtok mondani nekem, ami szerint meg tudom rendelni?  worship
Naplózva

Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10807 Dátum: 2016.08.12 péntek, 23:50:23 »

Ó ez így nem is annyira vészes! Én 70ezer körüli összeget számoltam ki erre nagyjából. Természetesen a triumvirátust együtt szeretném cserélni. Bárdinál elvileg van valami nagy kedvezményem, csak kéne a cikkszám az alkatrészekre. Esetleg tudtok mondani nekem, ami szerint meg tudom rendelni?  worship

Bosch trafó: 0 221 503 490, vagy 0 221 503 491

NGK gyertya: PTR6D-13G, vagy PTR6F-13

Kábelből meg pl. egy Kugler féle szett jó lehet.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Cabrio
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #10808 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 20:36:13 »

Bosch trafó: 0 221 503 490, vagy 0 221 503 491

NGK gyertya: PTR6D-13G, vagy PTR6F-13

Kábelből meg pl. egy Kugler féle szett jó lehet.

Köszönöm!  worship
Naplózva

Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10809 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 21:04:26 »

Sziasztok!
Kellene a segítségetek! Ma mentem a családdal a telekre és útközben jelzett az üzemanyagszint jelző. Még kb. 2 km-t tettem meg és a telekre akartam beállni, de leállítottam a motort amíg kinyitottam a kaput. Amikor visszaültem és indítani akartam volna a kocsit a motor nem indult be. A motor diagnosztika lámpa égett, de a motor már többet nem indult be. Mi lehet a hiba? A gyújtásrendszer új. Az üzemanyag ellátó rendszert és az AC pumpát, hogyan lehet tesztelni?
Várom a segítségeteket és a javaslatokat!
Üdv!
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
KodyTech
Vendég
« Új hozzászólás #10810 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 22:08:26 »

Szaisztok!

Most tervezem új autó vásárlást, mk.3 Mondeo a favorit. Amire eddig nem kaptam választ sehol: minden benzines motorhoz kettős tömegű lendkereket adnak?

Köszi előre is
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10811 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 23:04:22 »

Szaisztok!

Most tervezem új autó vásárlást, mk.3 Mondeo a favorit. Amire eddig nem kaptam választ sehol: minden benzines motorhoz kettős tömegű lendkereket adnak?

Köszi előre is
igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10812 Dátum: 2016.08.16 kedd, 20:08:37 »

Sziasztok!
Kellene a segítségetek! Ma mentem a családdal a telekre és útközben jelzett az üzemanyagszint jelző. Még kb. 2 km-t tettem meg és a telekre akartam beállni, de leállítottam a motort amíg kinyitottam a kaput. Amikor visszaültem és indítani akartam volna a kocsit a motor nem indult be. A motor diagnosztika lámpa égett, de a motor már többet nem indult be. Mi lehet a hiba? A gyújtásrendszer új. Az üzemanyag ellátó rendszert és az AC pumpát, hogyan lehet tesztelni?
Várom a segítségeteket és a javaslatokat!
Üdv!

Esetleg kifogyott a benzin  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10813 Dátum: 2016.08.17 szerda, 08:08:17 »

igen
kivéve azt a párat,amihez nem. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #10814 Dátum: 2016.08.17 szerda, 09:22:40 »

Előre bocsátom, hogy nem vagyok szakértő, így lehet,  hogy nem pontosan fogalmazok.
Alapvetően ketté kell választani a dolgokat. Egyrészt elment a kompresszió, másrészt már egy ideje figyeljük az autót, mert ette az olajat. A kompresszióra hamar fény derült,  kilyukadt a kipufogó szelep.
http://kepfeltoltes.hu/151219/IMG_20151217_095509_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezek után tovább bontotta a szerelő, kiszedte a dugattyúkat. Az olajfolyás oka nem jött szembe. A henger fala nincsen szétkopva. Végül abban maradtunk,  hogy a dugókat kicseréli, a hengerfejet felújítják. Itt Kiderült,  hogy a 8 kipufogó szelepet cserélni kell.
Ezen kívül ha már szétszedtük, akkor vezérműlánc csere, és a generátort is felújíttatjuk.
Tételek:
- Vezérműlánc
- 8 szelep
- 16 szelepszár szimering
- hengerfej tömítés
- szelep fedél tömítés
- kipufogó sor tömítés
- hengerfejcsavar
- főtengely szimering
- paszta
- csapágysor
- dugók
- hosszbordás szíj
- görgők
- generátor szabadonfutó
- generátor javítás
- Motorolaj, szűrő
- hengerfej felújítás
- dugók szerelése
- munkadíj

387.000 Ft

Kb. Ennyi
Remélem jól döntöttem.

Kedves Fórumtársak,
Csak gondoltam jelentkezem, hogy eltelt a motorfelújítás óta 8 hónap, és az olajfogyás megszűnt. Úgy vélem, hogy jól döntöttem, mikor felújíttattam a motort.
Azóta is töretlen a bizalom autó és gazdája között Smiley
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10815 Dátum: 2016.08.17 szerda, 09:43:23 »

Kedves Fórumtársak,
Csak gondoltam jelentkezem, hogy eltelt a motorfelújítás óta 8 hónap, és az olajfogyás megszűnt. Úgy vélem, hogy jól döntöttem, mikor felújíttattam a motort.
Azóta is töretlen a bizalom autó és gazdája között Smiley

 eljen  taps
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10816 Dátum: 2016.08.17 szerda, 11:38:42 »

Kedves Fórumtársak,
Csak gondoltam jelentkezem, hogy eltelt a motorfelújítás óta 8 hónap, és az olajfogyás megszűnt. Úgy vélem, hogy jól döntöttem, mikor felújíttattam a motort.
Azóta is töretlen a bizalom autó és gazdája között Smiley

Tehat kellett neki 8 honap mire megette az osszes olajat ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Cabrio
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #10817 Dátum: 2016.08.17 szerda, 22:44:38 »

Bosch trafó: 0 221 503 490, vagy 0 221 503 491

NGK gyertya: PTR6D-13G, vagy PTR6F-13

Kábelből meg pl. egy Kugler féle szett jó lehet.

Mai nap ezek be lettek csavarva a motorba és a rángatás megszűnt, úgy jár, mint a kisangyal  angel1
36ezer forint volt az alkatrész és 4sör meg 2 deci szilva a munkadíj  finom
Köszönöm a segítséget mindenkitől, aki alkatrészeket és cikkszámokat írt nekem! worship
Ami benne volt használt cucc: Beru trafó, Bosch Double Platina gyertyák és valami kábelszett...
Naplózva

Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #10818 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 08:02:33 »

Tehat kellett neki 8 honap mire megette az osszes olajat ?  vigyor3

 taps
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10819 Dátum: 2016.08.19 péntek, 09:09:55 »

Sziasztok, az mennyire gáz, ha a trafó alján fekete égésnyom/korom látható?

Sziasztok,

egy kis előzmény: elkezdett rángatni az autó, a tipikus 2000 fordulat környékén. Megnéztem a gyertyák és kábeleket, erős áthúzási nyomok voltak rajtuk. Kicseréltem a gyertyákat(gyári NGK) és kábeleket(Kugler 8mm). Trafót azért nem, mert viszonylag új Bosch trafó volt benne. Megszűnt a rángatás, kb 10-15ezer km-ig. Most más fajta hibajelenség jött elő, mégpedig hogy hosszabb autópályázás után, mikor jövök le és visszakapcsolok 2-3-ba, erőteljes gyorsításnál, 3-4ezres fordulatnál is bedadog. Viszont most nem olyan érzete van mint mikor kihagy a gyújtás(olyankor nagyon erős, hirtelen rángatás tapasztalható), hanem kicsit tompább, lágyabb. Egyik ilyen alkalommal még a töltésvisszajelző is felvillant. Megnéztem a trafót, az alján nagyon kicsi korom/égésnyom volt látható. Kicseréltem a trafót, most egy Era márkájúra.

Mentem vele 1000km-t és megint olyan körülmények között jött elő a hiba, hogy hosszú autópályázás után, mikor gyorsan lelassítottam és kapcsoltam egy 2-3-at, durván bedadogott. Ebben az esetben is kapcsolta a töltés visszajelzőt és a motorkontrol lámpát is. Kitettem üresbe, gurultam vele majd mikor visszakapcsoltam 3-ba, ment rendesen, és a lámpák is kialudtak. Olvastam hibakódot, de nem volt benne semmi...Ezután hazajötem vele(kb500km) úgy hogy alig volt rángatás.

Korábban még lambdaszondára is gyanakodtam, ezért elmentem gázelemzésre, ahol a lambda tökéletes értékeket mutatott.

Most itt tartok, várom az ötleteleket hogy mi lehet ez. Szerintem nem gyújtás/gyertya, inkább valami üzemanyagrendszerre gondolok. Szerintetek?

Üdv: Zoli
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.19 péntek, 09:11:54 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10820 Dátum: 2016.08.19 péntek, 09:25:30 »

Sziasztok,

egy kis előzmény: elkezdett rángatni az autó, a tipikus 2000 fordulat környékén. Megnéztem a gyertyák és kábeleket, erős áthúzási nyomok voltak rajtuk. Kicseréltem a gyertyákat(gyári NGK) és kábeleket(Kugler 8mm). Trafót azért nem, mert viszonylag új Bosch trafó volt benne. Megszűnt a rángatás, kb 10-15ezer km-ig. Most más fajta hibajelenség jött elő, mégpedig hogy hosszabb autópályázás után, mikor jövök le és visszakapcsolok 2-3-ba, erőteljes gyorsításnál, 3-4ezres fordulatnál is bedadog. Viszont most nem olyan érzete van mint mikor kihagy a gyújtás(olyankor nagyon erős, hirtelen rángatás tapasztalható), hanem kicsit tompább, lágyabb. Egyik ilyen alkalommal még a töltésvisszajelző is felvillant. Megnéztem a trafót, az alján nagyon kicsi korom/égésnyom volt látható. Kicseréltem a trafót, most egy Era márkájúra.

Mentem vele 1000km-t és megint olyan körülmények között jött elő a hiba, hogy hosszú autópályázás után, mikor gyorsan lelassítottam és kapcsoltam egy 2-3-at, durván bedadogott. Ebben az esetben is kapcsolta a töltés visszajelzőt és a motorkontrol lámpát is. Kitettem üresbe, gurultam vele majd mikor visszakapcsoltam 3-ba, ment rendesen, és a lámpák is kialudtak. Olvastam hibakódot, de nem volt benne semmi...Ezután hazajötem vele(kb500km) úgy hogy alig volt rángatás.

Korábban még lambdaszondára is gyanakodtam, ezért elmentem gázelemzésre, ahol a lambda tökéletes értékeket mutatott.

Most itt tartok, várom az ötleteleket hogy mi lehet ez. Szerintem nem gyújtás/gyertya, inkább valami üzemanyagrendszerre gondolok. Szerintetek?

Üdv: Zoli

Gyertahézag mekkora?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10821 Dátum: 2016.08.19 péntek, 09:33:02 »

Gyertahézag mekkora?

Nem mértem. Amire alapból volt állítva, szemre azonos mind.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10822 Dátum: 2016.08.19 péntek, 10:35:19 »

Nem mértem. Amire alapból volt állítva, szemre azonos mind.
A gyári 1.3 mm (nálam 1.1 mm).
Az üzemanyag szivattyú esetleg,ha elég üres a tank(csinálhat ilyent,ha már gyengélkedik a sziv. )Mikor cseréltél ü.a. szűrőt?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10823 Dátum: 2016.08.19 péntek, 10:52:41 »

A gyári 1.3 mm (nálam 1.1 mm).
Az üzemanyag szivattyú esetleg,ha elég üres a tank(csinálhat ilyent,ha már gyengélkedik a sziv. )Mikor cseréltél ü.a. szűrőt?

Üzemanyag szivattyúra gondoltam én is, de akkor is csinálja mikor tele van a tank. Szűrőt kb 50ezerrel ezelőtt cseréltem.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10824 Dátum: 2016.08.21 vasárnap, 20:14:53 »

Sziasztok,

egy kis előzmény: elkezdett rángatni az autó, a tipikus 2000 fordulat környékén. Megnéztem a gyertyák és kábeleket, erős áthúzási nyomok voltak rajtuk. Kicseréltem a gyertyákat(gyári NGK) és kábeleket(Kugler 8mm). Trafót azért nem, mert viszonylag új Bosch trafó volt benne. Megszűnt a rángatás, kb 10-15ezer km-ig. Most más fajta hibajelenség jött elő, mégpedig hogy hosszabb autópályázás után, mikor jövök le és visszakapcsolok 2-3-ba, erőteljes gyorsításnál, 3-4ezres fordulatnál is bedadog. Viszont most nem olyan érzete van mint mikor kihagy a gyújtás(olyankor nagyon erős, hirtelen rángatás tapasztalható), hanem kicsit tompább, lágyabb. Egyik ilyen alkalommal még a töltésvisszajelző is felvillant. Megnéztem a trafót, az alján nagyon kicsi korom/égésnyom volt látható. Kicseréltem a trafót, most egy Era márkájúra.

Mentem vele 1000km-t és megint olyan körülmények között jött elő a hiba, hogy hosszú autópályázás után, mikor gyorsan lelassítottam és kapcsoltam egy 2-3-at, durván bedadogott. Ebben az esetben is kapcsolta a töltés visszajelzőt és a motorkontrol lámpát is. Kitettem üresbe, gurultam vele majd mikor visszakapcsoltam 3-ba, ment rendesen, és a lámpák is kialudtak. Olvastam hibakódot, de nem volt benne semmi...Ezután hazajötem vele(kb500km) úgy hogy alig volt rángatás.

Korábban még lambdaszondára is gyanakodtam, ezért elmentem gázelemzésre, ahol a lambda tökéletes értékeket mutatott.

Most itt tartok, várom az ötleteleket hogy mi lehet ez. Szerintem nem gyújtás/gyertya, inkább valami üzemanyagrendszerre gondolok. Szerintetek?

Üdv: Zoli

Ma ismét előjött a hiba, egy hármasban való gyorsításkor 60-nál megtorpant az autó, és akárhogy nyomtam a gázpedlt nem történt semmi, stabilan tartotta a 60at. vigyor3 Közben nem volt rángatás, csak egyszerűen nem gyorsult. Majd felvillant a töltés visszajelzés és leállt a motor. Félreálltam, újraindítottam és mintha semmi nem történt volna, tökéletesen működött.

Egyszer volt már ilyen fater Focusán, akkor kontakthiba volt, ezért ezen is megtakarítottam mindent testkábel csatlakozást, hátha. (2 igen erősen rozsdás volt már)

Én vagy üzemanyag pumpára, de sokkal inkább valamelyik jeladóra gyanakszom, melyik tud ilyen hibát okozni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10825 Dátum: 2016.08.21 vasárnap, 21:15:40 »

Sziasztok!
A közös nyomócsőnél nem jön a benzin indításkor. Az üzemanyag szivattyú hangját nem lehet hallani a gyújtás ráadásakor. Hogy lehet kiszűrni a pontos hibát? Az üzemanyag szivattyú vagy a relé lehet a hibás?
Más... Jelenleg Champion irídiumos gyertyák, starline gyújtáskábelszett és NGK trafóm van a kocsiban. Mindegyik új. Érdemes valamelyiket cserélni?
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #10826 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 08:53:37 »

Sziasztok!
A közös nyomócsőnél nem jön a benzin indításkor. Az üzemanyag szivattyú hangját nem lehet hallani a gyújtás ráadásakor. Hogy lehet kiszűrni a pontos hibát? Az üzemanyag szivattyú vagy a relé lehet a hibás?

Az üzemanyag szivatyúnál mérd meg, van-e áram. Ha nincs akkor relé vagy vezeték vagy biztosíték. Visszafelé haladj.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #10827 Dátum: 2016.08.23 kedd, 17:31:46 »

Sziasztok!

Segítsetek lsz.

A hibajelenség:
Gázelvételkor motorféknél, nagyon aprókat rángat a kocsi, épp csak olyan, mintha göröngyös lenne az út.
Úgy vettem észre, hogy ezt csak bekapcsolt klímánál csinálja.
Mi lehet?
Generátor?
Vákumprobléma?
.....?


A szívósor herélve, NGK gyertyák, NGK trafó, Kugler 8mm kábelek egy éve cserélve egyben, fojtószelep takarítva(de nem volt kiszerelve, csak amit elértem Smiley ), alapjárati szelep kitakarítva.

KÖszi előre is a válaszokat.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Tunyesz
Vendég
« Új hozzászólás #10828 Dátum: 2016.08.24 szerda, 11:26:35 »

Hello mindenki. Regota nem jelentkeztem be,de most mar sajna nincs tobb otletem. Nekem van egy MK3 1.8 2002 es mondim. Egyszeruen uzemi homersekleten valtas utan a fordulatszam fel megy majd vissza esik es elkezd huzni. Nem tudom,hogy mi lehet ez a jelenseg? Valakinek valami otlet? Persze sajna kicsit csipegeti az olajat.Az otleteket elore is koszi.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10829 Dátum: 2016.08.24 szerda, 12:18:28 »

Sziasztok!

Segítsetek lsz.

A hibajelenség:
Gázelvételkor motorféknél, nagyon aprókat rángat a kocsi, épp csak olyan, mintha göröngyös lenne az út.
Úgy vettem észre, hogy ezt csak bekapcsolt klímánál csinálja.
Mi lehet?
Generátor?
Vákumprobléma?
.....?


A szívósor herélve, NGK gyertyák, NGK trafó, Kugler 8mm kábelek egy éve cserélve egyben, fojtószelep takarítva(de nem volt kiszerelve, csak amit elértem Smiley ), alapjárati szelep kitakarítva.

KÖszi előre is a válaszokat.

Csak motorféknél, vagy akkor is rángatózik ha próbálsz relatív alacsony sebességet tartani? Pl. 40-70km/h között.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #10830 Dátum: 2016.08.24 szerda, 14:18:08 »

Csak motorféknél, vagy akkor is rángatózik ha próbálsz relatív alacsony sebességet tartani? Pl. 40-70km/h között.

Néha alacsony sebesség tartásánál is..
Ma cseréltem levegőszűrőt(a legutóbbi olajcserénél elfelejtettem), lényegesen javult a helyzet, de még érzem.
A következő az üzemanyagszűrő lesz.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10831 Dátum: 2016.08.24 szerda, 16:51:46 »

Néha alacsony sebesség tartásánál is..
Ma cseréltem levegőszűrőt(a legutóbbi olajcserénél elfelejtettem), lényegesen javult a helyzet, de még érzem.
A következő az üzemanyagszűrő lesz.

Nekem van egyfajta dadogás mikor próbálok sebességet tartani, mondjuk 50-el. Egészen apró rángatás, mintha meg akarna lódulni az autó, de utána rögtön visszafogja magát. Nem zavaró, pl. feleségem nem is érzi, de én határozottan érzem, hogy nem simán megy az autó.
Én már mindent csináltam, amit te és nem segített. Amire én gondolok, az EGR szelep. Ahhoz még nem nyúltam. Még eredeti gyári és van benne majd fél milla km. Szerintem ott lesz a kutya elásva. Csak mondom.
Vagy, még TPS lehet, a fojtószelep potenciométere. Ha ki van kopva, akkor ugrálni fog a feszültség és olyan jelet küld az ECU felé, mintha nyomogatnád a gázpedált. 
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10832 Dátum: 2016.08.24 szerda, 18:09:18 »

Hello mindenki. Regota nem jelentkeztem be,de most mar sajna nincs tobb otletem. Nekem van egy MK3 1.8 2002 es mondim. Egyszeruen uzemi homersekleten valtas utan a fordulatszam fel megy majd vissza esik es elkezd huzni. Nem tudom,hogy mi lehet ez a jelenseg? Valakinek valami otlet? Persze sajna kicsit csipegeti az olajat.Az otleteket elore is koszi.
Ez kuplungcsúszás gyanús...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #10833 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 19:12:26 »

Hello!

Ma olvastunk hibakódot. Smiley

Ezeket dobta ki:
Hibajelenség:
Néha felvillan az ABS+fék visszajelző egyszerre, majd ha sokat áll az autó nincs visszajelzés...majd újra előjön.
ABS-Anti- LOckBrake/Traction Control Module
B1342 ECU imternal fault


Hibajelenség:
Hidegindítás után szinte azonnal kapcsol a hűtőventillátor, hangosan kattog.
EATC- ElectonicAutomatic Temperature Control
B1242 Air flowRecirculation Door driver circuit failure


Legyen szives valaki fordítsa le nekem, mit kell cserélnem.. Cheesy

Köszi.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #10834 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 20:43:16 »

www.obd-codes.com › ... › Other › Other OBD-II Codes

mondeo.hu/wiki/index.php/Digitklíma_teszt_MK3


Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #10835 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 20:59:32 »

Diagnosztikai hibakód-definíciók blokkolásgátló rendszer modul DIAGNOSZTIKAI HIBAKÓD INDEX DTC Leírás végre Test B1342 ECU hibás (1) C1095 / C1096 ABS hidraulikus szivattyú motor áramkör hiba (2) C1115 Belső Teljesítmény relé (2) C1145 Jobb első ABS érzékelő (Elektromos / statikus) (2) C1148 / C1234 Jobb első ABS érzékelő (Dynamic) (2) C1155 Bal első ABS érzékelő (Elektromos / statikus) (2) C1158 / C1233 Bal első ABS érzékelő (Dynamic) (2) C1169 A túlzott Dump idő (2) C1184 ABS rendszer nem működik (2) C1185 nyílt belső Teljesítmény relé (2) C1194 / C1196 Bal első visszacsapó szelep (2) C1198 / C1200 bal első Elzáró szelep (2) C1202 / C1204 Hátsó Dump Valve (2) C1206 / C1208 Hátsó Elzáró szelep (2) C1210 / C1212 Jobb első visszacsapó szelep (2) C1214 / C1216 Jobb első Elzáró szelep (2) C1220 sárga ABS figyelmeztető jelző hiba (2) C1222 Kerékfordulatszám Error (Dynamic) (2) C1229 / C1237 hátsó ABS szenzor (Dynamic) (2) C1230 Hátsó ABS-érzékelő (elektromos / statikus) (2) (1) A NGS teszter, letölteni és dokumentum folytonos hibakódokat. Végezze Anti -Lock fékrendszer (ABS) modul önteszt. Ha a DTC B1342 letöltöttük újra cserélni ABS modul .. (2) javítás anti -Lock fékrendszer aggodalomra ad okot.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
bubika30
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #10836 Dátum: 2016.08.27 szombat, 23:06:40 »

Sziasztok. Fl előtti 2.0-es mondeóban az örvénylapátokat lehet külön cserélni vagy csak a komplett szívósort?
Naplózva

2003/4 Mondeo Mk3 2.0  16v (145Le) Ghia kombi (BWY)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10837 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 09:37:50 »

Sziasztok. Fl előtti 2.0-es mondeóban az örvénylapátokat lehet külön cserélni vagy csak a komplett szívósort?

Csak kompletten. 4 opciód van:
1) komplett csere gyári újra (csillagászati ár)
2) komplett csere bontottra (lutri)
3) komplett csere bontott FL utánira (DE itt kell cserélni a PCV csövet és az olajszeparátort is)
4) kibelezed amid van (no lapát, no problem Smiley )
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10838 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 13:29:07 »

Nekem van egyfajta dadogás mikor próbálok sebességet tartani, mondjuk 50-el. Egészen apró rángatás, mintha meg akarna lódulni az autó, de utána rögtön visszafogja magát. Nem zavaró, pl. feleségem nem is érzi, de én határozottan érzem, hogy nem simán megy az autó.
Én már mindent csináltam, amit te és nem segített. Amire én gondolok, az EGR szelep. Ahhoz még nem nyúltam. Még eredeti gyári és van benne majd fél milla km. Szerintem ott lesz a kutya elásva. Csak mondom.
Vagy, még TPS lehet, a fojtószelep potenciométere. Ha ki van kopva, akkor ugrálni fog a feszültség és olyan jelet küld az ECU felé, mintha nyomogatnád a gázpedált. 

Nekem is ugyan ezt csinálja egy ideje,az EGR fél éves benne ( valami más gond lesz,nálam legalábbis biztos,csak nem tudom mi )  Undecided
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10839 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 14:22:19 »

Nekem is ugyan ezt csinálja egy ideje,az EGR fél éves benne ( valami más gond lesz,nálam legalábbis biztos,csak nem tudom mi )  Undecided

Remek. Akkor gőzöm sincs. Találomra nem fogok cserélgetni. A feleségem vw polo-ja akkor csinálta miután egr-t tisztítottam és összeszerelés után nem adoptáltam a fojtószelepet, illetve nem hagytam elég ideig lekötve az akksit. Ugyanígy rángatott, csak erősebben, ezért gondoltam, hogy EGR vagy TPS lehet a ludas. Talán még T-MAP.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.28 vasárnap, 14:31:47 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #10840 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 14:34:26 »

Sziasztok !

1.8 benzines motorom ,óra szerint 200.000 km-rel rendesen fogy belőle az olaj .
Kérdés ,hogy másnak is csipegeti az olajat a benzines motorja ?
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #10841 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 14:54:57 »

Sziasztok !

1.8 benzines motorom ,óra szerint 200.000 km-rel rendesen fogy belőle az olaj .
Kérdés ,hogy másnak is csipegeti az olajat a benzines motorja ?

Szerintem olvass vissza ebben a topicban....  eplus2

Üdvözöllek az olajfogyasztók táborában.  wave

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
bubika30
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #10842 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 17:40:52 »

Csak kompletten. 4 opciód van:
1) komplett csere gyári újra (csillagászati ár)
2) komplett csere bontottra (lutri)
3) komplett csere bontott FL utánira (DE itt kell cserélni a PCV csövet és az olajszeparátort is)
4) kibelezed amid van (no lapát, no problem Smiley )
Köszi a választ.  Unixnál megkérdeztem a lapátok, tengely, persely, tömítések árait. Alvázszám alapján lekérik a gyárból és hétfőn megjön az összeg. Nem említették egy szóval sem, hogy csak egyben lehet a komplett szívósort cserélni. Majd megkérdezem ennek is az árát. Ha magas árat mondanak, akkor herélés lesz.
Naplózva

2003/4 Mondeo Mk3 2.0  16v (145Le) Ghia kombi (BWY)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10843 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 18:37:35 »

Köszi a választ.  Unixnál megkérdeztem a lapátok, tengely, persely, tömítések árait. Alvázszám alapján lekérik a gyárból és hétfőn megjön az összeg. Nem említették egy szóval sem, hogy csak egyben lehet a komplett szívósort cserélni. Majd megkérdezem ennek is az árát. Ha magas árat mondanak, akkor herélés lesz.


FL előttibe biztos nem lehet csak a lapátokat cserélni . Ott a tengely a szívósor öntvényében fut, nem perselyben. Ha az kikopott, nem tudsz vele mit csinálni. Herélés vagy komplett csere.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.29 hétfő, 05:08:13 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #10844 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:53:34 »

Sziasztok !

1.8 benzines motorom ,óra szerint 200.000 km-rel rendesen fogy belőle az olaj .
Kérdés ,hogy másnak is csipegeti az olajat a benzines motorja ?

Olajlehúzó gyűrű -és a szelepszár szimering keményedése tudd ilyet okozni általában.

Próbáld ki ezt, egy próbát megér, kárt nem okoz  wave:

http://olajcentrum.hu/termek/olajfolyas-stop-adalek-liqui-moly-300ml/
Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10845 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:57:02 »

Sziasztok !

1.8 benzines motorom ,óra szerint 200.000 km-rel rendesen fogy belőle az olaj .
Kérdés ,hogy másnak is csipegeti az olajat a benzines motorja ?
ennyi km-nél már igen.sőt,ekkor már sokat ment a motorgenerál után óta is.szinte mindenkinek... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10846 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 13:05:41 »

Sziasztok !

1.8 benzines motorom ,óra szerint 200.000 km-rel rendesen fogy belőle az olaj .
Kérdés ,hogy másnak is csipegeti az olajat a benzines motorja ?


Nekem 300+ es meg nem veszes. Ahol 200e futott km-nel zabalja az olajat, annal a motornal elhanyagoltak az olaj cseret. szereld le a cmp jeladot a blokk tetejerol es ha full olajsaras, akkor igy jartal.

Naplózva

blah blah blah
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #10847 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 13:19:43 »

ennyi km-nél már igen.sőt,ekkor már sokat ment a motorgenerál után óta is.szinte mindenkinek... Roll Eyes

Nekem is 1.8 benzin kb 210-220e KMm-el,10w-40-es Ford olajjal, kb 5000Km/5dl a fogyasztás,olajcserétől olajcseréig szerintem nem is kéne rátöltenem,10.000Km-en lenne a minimumon.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10848 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 21:48:09 »

Jó estét!

Néha "daráló" hangot hallani menet közben, de van hogy alapjáraton is! Lendkeréken kívül minden új! De lehetne még váltó is? Nyílván nehéz így bármit mondani, de alapjáraton mi a bánat darálhat benne néha?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #10849 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 21:49:02 »

Sziasztok !

Köszönöm a válaszokat .
Adalékot már próbáltam nem jött be .
A motor belsejében nem található olajsár .Ha normális módban használom nem is fűstől ,de ha pörgetem rendesen, csúnya dolgok jönnek ki a kipufogón . wow1
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
Oldalak: 1 ... 210 211 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 223 224 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.