Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
210
211
212
213
214
215
216
[
217
]
218
219
220
221
222
223
224
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662015 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10800 Dátum:
2016.08.12 péntek, 14:59:49 »
Sziasztok, az mennyire gáz, ha a trafó alján fekete égésnyom/korom látható?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10801 Dátum:
2016.08.12 péntek, 16:05:53 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.08.12 péntek, 14:59:49
Sziasztok, az mennyire gáz, ha a trafó alján fekete égésnyom/korom látható?
Ha majd rángatni fog, akkor fogod tudni egyből miért.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10802 Dátum:
2016.08.12 péntek, 16:26:44 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.12 péntek, 16:05:53
Ha majd rángatni fog, akkor fogod tudni egyből miért.
Néha már berángat kicsit.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Cabrio
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10803 Dátum:
2016.08.12 péntek, 18:01:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.08.12 péntek, 14:59:49
Sziasztok, az mennyire gáz, ha a trafó alján fekete égésnyom/korom látható?
Én még nem néztem meg az enyémet, de nekem is rángat 1-2ezer között egyre jobban. Lehet azt takarítani vagy csere? Nagyon drága a gyári, utángyártottat meg nem merek venni.
Naplózva
Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10804 Dátum:
2016.08.12 péntek, 19:43:19 »
Idézetet írta: Cabrio - 2016.08.12 péntek, 18:01:22
Én még nem néztem meg az enyémet, de nekem is rángat 1-2ezer között egyre jobban. Lehet azt takarítani vagy csere? Nagyon drága a gyári, utángyártottat meg nem merek venni.
Takarítani lehet, de max a koszt törlöd le róla.
Csak a csere segít, a gyári Bosch, ha van kedvezményed pl. a Bárdihoz , 15 körül megkapod. Érdemes szemügyre venned a gyertyákat és kábeleket is, és ha lehet egyszerre cserélni mindent. Így kb 30ezerből megvan minden, és a gyertya+trafó gyári, kábelből pedig egy Kugler szett.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10805 Dátum:
2016.08.12 péntek, 19:53:00 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.08.12 péntek, 19:43:19
Takarítani lehet, de max a koszt törlöd le róla.
Csak a csere segít, a gyári Bosch, ha van kedvezményed pl. a Bárdihoz , 15 körül megkapod. Érdemes szemügyre venned a gyertyákat és kábeleket is, és ha lehet egyszerre cserélni mindent. Így kb 30ezerből megvan minden, és a gyertya+trafó gyári, kábelből pedig egy Kugler szett.
Jólbeszélsz Zolibácsi.
Ez a legtutibb.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Cabrio
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10806 Dátum:
2016.08.12 péntek, 20:06:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.08.12 péntek, 19:43:19
Takarítani lehet, de max a koszt törlöd le róla.
Csak a csere segít, a gyári Bosch, ha van kedvezményed pl. a Bárdihoz , 15 körül megkapod. Érdemes szemügyre venned a gyertyákat és kábeleket is, és ha lehet egyszerre cserélni mindent. Így kb 30ezerből megvan minden, és a gyertya+trafó gyári, kábelből pedig egy Kugler szett.
Ó ez így nem is annyira vészes! Én 70ezer körüli összeget számoltam ki erre nagyjából. Természetesen a triumvirátust együtt szeretném cserélni. Bárdinál elvileg van valami nagy kedvezményem, csak kéne a cikkszám az alkatrészekre. Esetleg tudtok mondani nekem, ami szerint meg tudom rendelni?
Naplózva
Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10807 Dátum:
2016.08.12 péntek, 23:50:23 »
Idézetet írta: Cabrio - 2016.08.12 péntek, 20:06:44
Ó ez így nem is annyira vészes! Én 70ezer körüli összeget számoltam ki erre nagyjából. Természetesen a triumvirátust együtt szeretném cserélni. Bárdinál elvileg van valami nagy kedvezményem, csak kéne a cikkszám az alkatrészekre. Esetleg tudtok mondani nekem, ami szerint meg tudom rendelni?
Bosch trafó: 0 221 503 490, vagy 0 221 503 491
NGK gyertya: PTR6D-13G, vagy PTR6F-13
Kábelből meg pl. egy Kugler féle szett jó lehet.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Cabrio
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10808 Dátum:
2016.08.14 vasárnap, 20:36:13 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.08.12 péntek, 23:50:23
Bosch trafó: 0 221 503 490, vagy 0 221 503 491
NGK gyertya: PTR6D-13G, vagy PTR6F-13
Kábelből meg pl. egy Kugler féle szett jó lehet.
Köszönöm!
Naplózva
Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10809 Dátum:
2016.08.15 hétfő, 21:04:26 »
Sziasztok!
Kellene a segítségetek! Ma mentem a családdal a telekre és útközben jelzett az üzemanyagszint jelző. Még kb. 2 km-t tettem meg és a telekre akartam beállni, de leállítottam a motort amíg kinyitottam a kaput. Amikor visszaültem és indítani akartam volna a kocsit a motor nem indult be. A motor diagnosztika lámpa égett, de a motor már többet nem indult be. Mi lehet a hiba? A gyújtásrendszer új. Az üzemanyag ellátó rendszert és az AC pumpát, hogyan lehet tesztelni?
Várom a segítségeteket és a javaslatokat!
Üdv!
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
KodyTech
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10810 Dátum:
2016.08.15 hétfő, 22:08:26 »
Szaisztok!
Most tervezem új autó vásárlást, mk.3 Mondeo a favorit. Amire eddig nem kaptam választ sehol: minden benzines motorhoz kettős tömegű lendkereket adnak?
Köszi előre is
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10811 Dátum:
2016.08.15 hétfő, 23:04:22 »
Idézetet írta: KodyTech - 2016.08.15 hétfő, 22:08:26
Szaisztok!
Most tervezem új autó vásárlást, mk.3 Mondeo a favorit. Amire eddig nem kaptam választ sehol: minden benzines motorhoz kettős tömegű lendkereket adnak?
Köszi előre is
igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10812 Dátum:
2016.08.16 kedd, 20:08:37 »
Idézetet írta: T-model - 2016.08.15 hétfő, 21:04:26
Sziasztok!
Kellene a segítségetek! Ma mentem a családdal a telekre és útközben jelzett az üzemanyagszint jelző. Még kb. 2 km-t tettem meg és a telekre akartam beállni, de leállítottam a motort amíg kinyitottam a kaput. Amikor visszaültem és indítani akartam volna a kocsit a motor nem indult be. A motor diagnosztika lámpa égett, de a motor már többet nem indult be. Mi lehet a hiba? A gyújtásrendszer új. Az üzemanyag ellátó rendszert és az AC pumpát, hogyan lehet tesztelni?
Várom a segítségeteket és a javaslatokat!
Üdv!
Esetleg kifogyott a benzin
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10813 Dátum:
2016.08.17 szerda, 08:08:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.15 hétfő, 23:04:22
igen
kivéve azt a párat,amihez nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paptiby
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10814 Dátum:
2016.08.17 szerda, 09:22:40 »
Idézetet írta: paptiby - 2015.12.19 szombat, 20:42:18
Előre bocsátom, hogy nem vagyok szakértő, így lehet, hogy nem pontosan fogalmazok.
Alapvetően ketté kell választani a dolgokat. Egyrészt elment a kompresszió, másrészt már egy ideje figyeljük az autót, mert ette az olajat. A kompresszióra hamar fény derült, kilyukadt a kipufogó szelep.
http://kepfeltoltes.hu/151219/IMG_20151217_095509_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezek után tovább bontotta a szerelő, kiszedte a dugattyúkat. Az olajfolyás oka nem jött szembe. A henger fala nincsen szétkopva. Végül abban maradtunk, hogy a dugókat kicseréli, a hengerfejet felújítják. Itt Kiderült, hogy a 8 kipufogó szelepet cserélni kell.
Ezen kívül ha már szétszedtük, akkor vezérműlánc csere, és a generátort is felújíttatjuk.
Tételek:
- Vezérműlánc
- 8 szelep
- 16 szelepszár szimering
- hengerfej tömítés
- szelep fedél tömítés
- kipufogó sor tömítés
- hengerfejcsavar
- főtengely szimering
- paszta
- csapágysor
- dugók
- hosszbordás szíj
- görgők
- generátor szabadonfutó
- generátor javítás
- Motorolaj, szűrő
- hengerfej felújítás
- dugók szerelése
- munkadíj
387.000 Ft
Kb. Ennyi
Remélem jól döntöttem.
Kedves Fórumtársak,
Csak gondoltam jelentkezem, hogy eltelt a motorfelújítás óta 8 hónap, és az olajfogyás megszűnt. Úgy vélem, hogy jól döntöttem, mikor felújíttattam a motort.
Azóta is töretlen a bizalom autó és gazdája között
Naplózva
Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10815 Dátum:
2016.08.17 szerda, 09:43:23 »
Idézetet írta: paptiby - 2016.08.17 szerda, 09:22:40
Kedves Fórumtársak,
Csak gondoltam jelentkezem, hogy eltelt a motorfelújítás óta 8 hónap, és az olajfogyás megszűnt. Úgy vélem, hogy jól döntöttem, mikor felújíttattam a motort.
Azóta is töretlen a bizalom autó és gazdája között
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10816 Dátum:
2016.08.17 szerda, 11:38:42 »
Idézetet írta: paptiby - 2016.08.17 szerda, 09:22:40
Kedves Fórumtársak,
Csak gondoltam jelentkezem, hogy eltelt a motorfelújítás óta 8 hónap, és az olajfogyás megszűnt. Úgy vélem, hogy jól döntöttem, mikor felújíttattam a motort.
Azóta is töretlen a bizalom autó és gazdája között
Tehat kellett neki 8 honap mire megette az osszes olajat ?
Naplózva
blah blah blah
Cabrio
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10817 Dátum:
2016.08.17 szerda, 22:44:38 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.08.12 péntek, 23:50:23
Bosch trafó: 0 221 503 490, vagy 0 221 503 491
NGK gyertya: PTR6D-13G, vagy PTR6F-13
Kábelből meg pl. egy Kugler féle szett jó lehet.
Mai nap ezek be lettek csavarva a motorba és a rángatás megszűnt, úgy jár, mint a kisangyal
36ezer forint volt az alkatrész és 4sör meg 2 deci szilva a munkadíj
Köszönöm a segítséget mindenkitől, aki alkatrészeket és cikkszámokat írt nekem!
Ami benne volt használt cucc: Beru trafó, Bosch Double Platina gyertyák és valami kábelszett...
Naplózva
Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
paptiby
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10818 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 08:02:33 »
Idézetet írta: zacci - 2016.08.17 szerda, 11:38:42
Tehat kellett neki 8 honap mire megette az osszes olajat ?
Naplózva
Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10819 Dátum:
2016.08.19 péntek, 09:09:55 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.08.12 péntek, 14:59:49
Sziasztok, az mennyire gáz, ha a trafó alján fekete égésnyom/korom látható?
Sziasztok,
egy kis előzmény: elkezdett rángatni az autó, a tipikus 2000 fordulat környékén. Megnéztem a gyertyák és kábeleket, erős áthúzási nyomok voltak rajtuk. Kicseréltem a gyertyákat(gyári NGK) és kábeleket(Kugler 8mm). Trafót azért nem, mert viszonylag új Bosch trafó volt benne. Megszűnt a rángatás, kb 10-15ezer km-ig. Most más fajta hibajelenség jött elő, mégpedig hogy hosszabb autópályázás után, mikor jövök le és visszakapcsolok 2-3-ba, erőteljes gyorsításnál, 3-4ezres fordulatnál is bedadog. Viszont most nem olyan érzete van mint mikor kihagy a gyújtás(olyankor nagyon erős, hirtelen rángatás tapasztalható), hanem kicsit tompább, lágyabb. Egyik ilyen alkalommal még a töltésvisszajelző is felvillant. Megnéztem a trafót, az alján nagyon kicsi korom/égésnyom volt látható. Kicseréltem a trafót, most egy Era márkájúra.
Mentem vele 1000km-t és megint olyan körülmények között jött elő a hiba, hogy hosszú autópályázás után, mikor gyorsan lelassítottam és kapcsoltam egy 2-3-at, durván bedadogott. Ebben az esetben is kapcsolta a töltés visszajelzőt és a motorkontrol lámpát is. Kitettem üresbe, gurultam vele majd mikor visszakapcsoltam 3-ba, ment rendesen, és a lámpák is kialudtak. Olvastam hibakódot, de nem volt benne semmi...Ezután hazajötem vele(kb500km) úgy hogy alig volt rángatás.
Korábban még lambdaszondára is gyanakodtam, ezért elmentem gázelemzésre, ahol a lambda tökéletes értékeket mutatott.
Most itt tartok, várom az ötleteleket hogy mi lehet ez. Szerintem nem gyújtás/gyertya, inkább valami üzemanyagrendszerre gondolok. Szerintetek?
Üdv: Zoli
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.19 péntek, 09:11:54 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10820 Dátum:
2016.08.19 péntek, 09:25:30 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.08.19 péntek, 09:09:55
Sziasztok,
egy kis előzmény: elkezdett rángatni az autó, a tipikus 2000 fordulat környékén. Megnéztem a gyertyák és kábeleket, erős áthúzási nyomok voltak rajtuk. Kicseréltem a gyertyákat(gyári NGK) és kábeleket(Kugler 8mm). Trafót azért nem, mert viszonylag új Bosch trafó volt benne. Megszűnt a rángatás, kb 10-15ezer km-ig. Most más fajta hibajelenség jött elő, mégpedig hogy hosszabb autópályázás után, mikor jövök le és visszakapcsolok 2-3-ba, erőteljes gyorsításnál, 3-4ezres fordulatnál is bedadog. Viszont most nem olyan érzete van mint mikor kihagy a gyújtás(olyankor nagyon erős, hirtelen rángatás tapasztalható), hanem kicsit tompább, lágyabb. Egyik ilyen alkalommal még a töltésvisszajelző is felvillant. Megnéztem a trafót, az alján nagyon kicsi korom/égésnyom volt látható. Kicseréltem a trafót, most egy Era márkájúra.
Mentem vele 1000km-t és megint olyan körülmények között jött elő a hiba, hogy hosszú autópályázás után, mikor gyorsan lelassítottam és kapcsoltam egy 2-3-at, durván bedadogott. Ebben az esetben is kapcsolta a töltés visszajelzőt és a motorkontrol lámpát is. Kitettem üresbe, gurultam vele majd mikor visszakapcsoltam 3-ba, ment rendesen, és a lámpák is kialudtak. Olvastam hibakódot, de nem volt benne semmi...Ezután hazajötem vele(kb500km) úgy hogy alig volt rángatás.
Korábban még lambdaszondára is gyanakodtam, ezért elmentem gázelemzésre, ahol a lambda tökéletes értékeket mutatott.
Most itt tartok, várom az ötleteleket hogy mi lehet ez. Szerintem nem gyújtás/gyertya, inkább valami üzemanyagrendszerre gondolok. Szerintetek?
Üdv: Zoli
Gyertahézag mekkora?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10821 Dátum:
2016.08.19 péntek, 09:33:02 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.08.19 péntek, 09:25:30
Gyertahézag mekkora?
Nem mértem. Amire alapból volt állítva, szemre azonos mind.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10822 Dátum:
2016.08.19 péntek, 10:35:19 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.08.19 péntek, 09:33:02
Nem mértem. Amire alapból volt állítva, szemre azonos mind.
A gyári 1.3 mm (nálam 1.1 mm).
Az üzemanyag szivattyú esetleg,ha elég üres a tank(csinálhat ilyent,ha már gyengélkedik a sziv. )Mikor cseréltél ü.a. szűrőt?
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10823 Dátum:
2016.08.19 péntek, 10:52:41 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.08.19 péntek, 10:35:19
A gyári 1.3 mm (nálam 1.1 mm).
Az üzemanyag szivattyú esetleg,ha elég üres a tank(csinálhat ilyent,ha már gyengélkedik a sziv. )Mikor cseréltél ü.a. szűrőt?
Üzemanyag szivattyúra gondoltam én is, de akkor is csinálja mikor tele van a tank. Szűrőt kb 50ezerrel ezelőtt cseréltem.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10824 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 20:14:53 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.08.19 péntek, 09:09:55
Sziasztok,
egy kis előzmény: elkezdett rángatni az autó, a tipikus 2000 fordulat környékén. Megnéztem a gyertyák és kábeleket, erős áthúzási nyomok voltak rajtuk. Kicseréltem a gyertyákat(gyári NGK) és kábeleket(Kugler 8mm). Trafót azért nem, mert viszonylag új Bosch trafó volt benne. Megszűnt a rángatás, kb 10-15ezer km-ig. Most más fajta hibajelenség jött elő, mégpedig hogy hosszabb autópályázás után, mikor jövök le és visszakapcsolok 2-3-ba, erőteljes gyorsításnál, 3-4ezres fordulatnál is bedadog. Viszont most nem olyan érzete van mint mikor kihagy a gyújtás(olyankor nagyon erős, hirtelen rángatás tapasztalható), hanem kicsit tompább, lágyabb. Egyik ilyen alkalommal még a töltésvisszajelző is felvillant. Megnéztem a trafót, az alján nagyon kicsi korom/égésnyom volt látható. Kicseréltem a trafót, most egy Era márkájúra.
Mentem vele 1000km-t és megint olyan körülmények között jött elő a hiba, hogy hosszú autópályázás után, mikor gyorsan lelassítottam és kapcsoltam egy 2-3-at, durván bedadogott. Ebben az esetben is kapcsolta a töltés visszajelzőt és a motorkontrol lámpát is. Kitettem üresbe, gurultam vele majd mikor visszakapcsoltam 3-ba, ment rendesen, és a lámpák is kialudtak. Olvastam hibakódot, de nem volt benne semmi...Ezután hazajötem vele(kb500km) úgy hogy alig volt rángatás.
Korábban még lambdaszondára is gyanakodtam, ezért elmentem gázelemzésre, ahol a lambda tökéletes értékeket mutatott.
Most itt tartok, várom az ötleteleket hogy mi lehet ez. Szerintem nem gyújtás/gyertya, inkább valami üzemanyagrendszerre gondolok. Szerintetek?
Üdv: Zoli
Ma ismét előjött a hiba, egy hármasban való gyorsításkor 60-nál megtorpant az autó, és akárhogy nyomtam a gázpedlt nem történt semmi, stabilan tartotta a 60at.
Közben nem volt rángatás, csak egyszerűen nem gyorsult. Majd felvillant a töltés visszajelzés és leállt a motor. Félreálltam, újraindítottam és mintha semmi nem történt volna, tökéletesen működött.
Egyszer volt már ilyen fater Focusán, akkor kontakthiba volt, ezért ezen is megtakarítottam mindent testkábel csatlakozást, hátha. (2 igen erősen rozsdás volt már)
Én vagy üzemanyag pumpára, de sokkal inkább valamelyik jeladóra gyanakszom, melyik tud ilyen hibát okozni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10825 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 21:15:40 »
Sziasztok!
A közös nyomócsőnél nem jön a benzin indításkor. Az üzemanyag szivattyú hangját nem lehet hallani a gyújtás ráadásakor. Hogy lehet kiszűrni a pontos hibát? Az üzemanyag szivattyú vagy a relé lehet a hibás?
Más... Jelenleg Champion irídiumos gyertyák, starline gyújtáskábelszett és NGK trafóm van a kocsiban. Mindegyik új. Érdemes valamelyiket cserélni?
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10826 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 08:53:37 »
Idézetet írta: T-model - 2016.08.21 vasárnap, 21:15:40
Sziasztok!
A közös nyomócsőnél nem jön a benzin indításkor. Az üzemanyag szivattyú hangját nem lehet hallani a gyújtás ráadásakor. Hogy lehet kiszűrni a pontos hibát? Az üzemanyag szivattyú vagy a relé lehet a hibás?
Az üzemanyag szivatyúnál mérd meg, van-e áram. Ha nincs akkor relé vagy vezeték vagy biztosíték. Visszafelé haladj.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10827 Dátum:
2016.08.23 kedd, 17:31:46 »
Sziasztok!
Segítsetek lsz.
A hibajelenség:
Gázelvételkor motorféknél, nagyon aprókat rángat a kocsi, épp csak olyan, mintha göröngyös lenne az út.
Úgy vettem észre, hogy ezt csak bekapcsolt klímánál csinálja.
Mi lehet?
Generátor?
Vákumprobléma?
.....?
A szívósor herélve, NGK gyertyák, NGK trafó, Kugler 8mm kábelek egy éve cserélve egyben, fojtószelep takarítva(de nem volt kiszerelve, csak amit elértem
), alapjárati szelep kitakarítva.
KÖszi előre is a válaszokat.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Tunyesz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10828 Dátum:
2016.08.24 szerda, 11:26:35 »
Hello mindenki. Regota nem jelentkeztem be,de most mar sajna nincs tobb otletem. Nekem van egy MK3 1.8 2002 es mondim. Egyszeruen uzemi homersekleten valtas utan a fordulatszam fel megy majd vissza esik es elkezd huzni. Nem tudom,hogy mi lehet ez a jelenseg? Valakinek valami otlet? Persze sajna kicsit csipegeti az olajat.Az otleteket elore is koszi.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10829 Dátum:
2016.08.24 szerda, 12:18:28 »
Idézetet írta: Zombie - 2016.08.23 kedd, 17:31:46
Sziasztok!
Segítsetek lsz.
A hibajelenség:
Gázelvételkor motorféknél, nagyon aprókat rángat a kocsi, épp csak olyan, mintha göröngyös lenne az út.
Úgy vettem észre, hogy ezt csak bekapcsolt klímánál csinálja.
Mi lehet?
Generátor?
Vákumprobléma?
.....?
A szívósor herélve, NGK gyertyák, NGK trafó, Kugler 8mm kábelek egy éve cserélve egyben, fojtószelep takarítva(de nem volt kiszerelve, csak amit elértem
), alapjárati szelep kitakarítva.
KÖszi előre is a válaszokat.
Csak motorféknél, vagy akkor is rángatózik ha próbálsz relatív alacsony sebességet tartani? Pl. 40-70km/h között.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10830 Dátum:
2016.08.24 szerda, 14:18:08 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.24 szerda, 12:18:28
Csak motorféknél, vagy akkor is rángatózik ha próbálsz relatív alacsony sebességet tartani? Pl. 40-70km/h között.
Néha alacsony sebesség tartásánál is..
Ma cseréltem levegőszűrőt(a legutóbbi olajcserénél elfelejtettem), lényegesen javult a helyzet, de még érzem.
A következő az üzemanyagszűrő lesz.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10831 Dátum:
2016.08.24 szerda, 16:51:46 »
Idézetet írta: Zombie - 2016.08.24 szerda, 14:18:08
Néha alacsony sebesség tartásánál is..
Ma cseréltem levegőszűrőt(a legutóbbi olajcserénél elfelejtettem), lényegesen javult a helyzet, de még érzem.
A következő az üzemanyagszűrő lesz.
Nekem van egyfajta dadogás mikor próbálok sebességet tartani, mondjuk 50-el. Egészen apró rángatás, mintha meg akarna lódulni az autó, de utána rögtön visszafogja magát. Nem zavaró, pl. feleségem nem is érzi, de én határozottan érzem, hogy nem simán megy az autó.
Én már mindent csináltam, amit te és nem segített. Amire én gondolok, az EGR szelep. Ahhoz még nem nyúltam. Még eredeti gyári és van benne majd fél milla km. Szerintem ott lesz a kutya elásva. Csak mondom.
Vagy, még TPS lehet, a fojtószelep potenciométere. Ha ki van kopva, akkor ugrálni fog a feszültség és olyan jelet küld az ECU felé, mintha nyomogatnád a gázpedált.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10832 Dátum:
2016.08.24 szerda, 18:09:18 »
Idézetet írta: Tunyesz - 2016.08.24 szerda, 11:26:35
Hello mindenki. Regota nem jelentkeztem be,de most mar sajna nincs tobb otletem. Nekem van egy MK3 1.8 2002 es mondim. Egyszeruen uzemi homersekleten valtas utan a fordulatszam fel megy majd vissza esik es elkezd huzni. Nem tudom,hogy mi lehet ez a jelenseg? Valakinek valami otlet? Persze sajna kicsit csipegeti az olajat.Az otleteket elore is koszi.
Ez kuplungcsúszás gyanús...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10833 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 19:12:26 »
Hello!
Ma olvastunk hibakódot.
Ezeket dobta ki:
Hibajelenség:
Néha felvillan az ABS+fék visszajelző egyszerre, majd ha sokat áll az autó nincs visszajelzés...majd újra előjön.
ABS-Anti- LOckBrake/Traction Control Module
B1342
ECU imternal fault
Hibajelenség:
Hidegindítás után szinte azonnal kapcsol a hűtőventillátor, hangosan kattog.
EATC- ElectonicAutomatic Temperature Control
B1242
Air flowRecirculation Door driver circuit failure
Legyen szives valaki fordítsa le nekem, mit kell cserélnem..
Köszi.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10834 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 20:43:16 »
www.obd-codes.com
› ... › Other › Other OBD-II Codes
mondeo.hu/wiki/index.php/Digitklíma_teszt_MK3
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10835 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 20:59:32 »
Diagnosztikai hibakód-definíciók blokkolásgátló rendszer modul DIAGNOSZTIKAI HIBAKÓD INDEX DTC Leírás végre Test B1342 ECU hibás (1) C1095 / C1096 ABS hidraulikus szivattyú motor áramkör hiba (2) C1115 Belső Teljesítmény relé (2) C1145 Jobb első ABS érzékelő (Elektromos / statikus) (2) C1148 / C1234 Jobb első ABS érzékelő (Dynamic) (2) C1155 Bal első ABS érzékelő (Elektromos / statikus) (2) C1158 / C1233 Bal első ABS érzékelő (Dynamic) (2) C1169 A túlzott Dump idő (2) C1184 ABS rendszer nem működik (2) C1185 nyílt belső Teljesítmény relé (2) C1194 / C1196 Bal első visszacsapó szelep (2) C1198 / C1200 bal első Elzáró szelep (2) C1202 / C1204 Hátsó Dump Valve (2) C1206 / C1208 Hátsó Elzáró szelep (2) C1210 / C1212 Jobb első visszacsapó szelep (2) C1214 / C1216 Jobb első Elzáró szelep (2) C1220 sárga ABS figyelmeztető jelző hiba (2) C1222 Kerékfordulatszám Error (Dynamic) (2) C1229 / C1237 hátsó ABS szenzor (Dynamic) (2) C1230 Hátsó ABS-érzékelő (elektromos / statikus) (2) (1) A NGS teszter, letölteni és dokumentum folytonos hibakódokat. Végezze Anti -Lock fékrendszer (ABS) modul önteszt. Ha a DTC B1342 letöltöttük újra cserélni ABS modul .. (2) javítás anti -Lock fékrendszer aggodalomra ad okot.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
bubika30
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10836 Dátum:
2016.08.27 szombat, 23:06:40 »
Sziasztok. Fl előtti 2.0-es mondeóban az örvénylapátokat lehet külön cserélni vagy csak a komplett szívósort?
Naplózva
2003/4 Mondeo Mk3 2.0 16v (145Le) Ghia kombi (BWY)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10837 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 09:37:50 »
Idézetet írta: bubika30 - 2016.08.27 szombat, 23:06:40
Sziasztok. Fl előtti 2.0-es mondeóban az örvénylapátokat lehet külön cserélni vagy csak a komplett szívósort?
Csak kompletten. 4 opciód van:
1) komplett csere gyári újra (csillagászati ár)
2) komplett csere bontottra (lutri)
3) komplett csere bontott FL utánira (DE itt kell cserélni a PCV csövet és az olajszeparátort is)
4) kibelezed amid van (no lapát, no problem
)
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10838 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 13:29:07 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.24 szerda, 16:51:46
Nekem van egyfajta dadogás mikor próbálok sebességet tartani, mondjuk 50-el. Egészen apró rángatás, mintha meg akarna lódulni az autó, de utána rögtön visszafogja magát. Nem zavaró, pl. feleségem nem is érzi, de én határozottan érzem, hogy nem simán megy az autó.
Én már mindent csináltam, amit te és nem segített. Amire én gondolok, az EGR szelep. Ahhoz még nem nyúltam. Még eredeti gyári és van benne majd fél milla km. Szerintem ott lesz a kutya elásva. Csak mondom.
Vagy, még TPS lehet, a fojtószelep potenciométere. Ha ki van kopva, akkor ugrálni fog a feszültség és olyan jelet küld az ECU felé, mintha nyomogatnád a gázpedált.
Nekem is ugyan ezt csinálja egy ideje,az EGR fél éves benne ( valami más gond lesz,nálam legalábbis biztos,csak nem tudom mi )
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10839 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 14:22:19 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2016.08.28 vasárnap, 13:29:07
Nekem is ugyan ezt csinálja egy ideje,az EGR fél éves benne ( valami más gond lesz,nálam legalábbis biztos,csak nem tudom mi )
Remek. Akkor gőzöm sincs. Találomra nem fogok cserélgetni. A feleségem vw polo-ja akkor csinálta miután egr-t tisztítottam és összeszerelés után nem adoptáltam a fojtószelepet, illetve nem hagytam elég ideig lekötve az akksit. Ugyanígy rángatott, csak erősebben, ezért gondoltam, hogy EGR vagy TPS lehet a ludas. Talán még T-MAP.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.28 vasárnap, 14:31:47 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tjani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10840 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 14:34:26 »
Sziasztok !
1.8 benzines motorom ,óra szerint 200.000 km-rel rendesen fogy belőle az olaj .
Kérdés ,hogy másnak is csipegeti az olajat a benzines motorja ?
Naplózva
2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10841 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 14:54:57 »
Idézetet írta: tjani - 2016.08.28 vasárnap, 14:34:26
Sziasztok !
1.8 benzines motorom ,óra szerint 200.000 km-rel rendesen fogy belőle az olaj .
Kérdés ,hogy másnak is csipegeti az olajat a benzines motorja ?
Szerintem olvass vissza ebben a topicban....
Üdvözöllek az olajfogyasztók táborában.
Ottó
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
bubika30
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10842 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 17:40:52 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.28 vasárnap, 09:37:50
Csak kompletten. 4 opciód van:
1) komplett csere gyári újra (csillagászati ár)
2) komplett csere bontottra (lutri)
3) komplett csere bontott FL utánira (DE itt kell cserélni a PCV csövet és az olajszeparátort is)
4) kibelezed amid van (no lapát, no problem
)
Köszi a választ. Unixnál megkérdeztem a lapátok, tengely, persely, tömítések árait. Alvázszám alapján lekérik a gyárból és hétfőn megjön az összeg. Nem említették egy szóval sem, hogy csak egyben lehet a komplett szívósort cserélni. Majd megkérdezem ennek is az árát. Ha magas árat mondanak, akkor herélés lesz.
Naplózva
2003/4 Mondeo Mk3 2.0 16v (145Le) Ghia kombi (BWY)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10843 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 18:37:35 »
Idézetet írta: bubika30 - 2016.08.28 vasárnap, 17:40:52
Köszi a választ. Unixnál megkérdeztem a lapátok, tengely, persely, tömítések árait. Alvázszám alapján lekérik a gyárból és hétfőn megjön az összeg. Nem említették egy szóval sem, hogy csak egyben lehet a komplett szívósort cserélni. Majd megkérdezem ennek is az árát. Ha magas árat mondanak, akkor herélés lesz.
FL előttibe biztos nem lehet csak a lapátokat cserélni . Ott a tengely a szívósor öntvényében fut, nem perselyben. Ha az kikopott, nem tudsz vele mit csinálni. Herélés vagy komplett csere.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.29 hétfő, 05:08:13 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10844 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 19:53:34 »
Idézetet írta: tjani - 2016.08.28 vasárnap, 14:34:26
Sziasztok !
1.8 benzines motorom ,óra szerint 200.000 km-rel rendesen fogy belőle az olaj .
Kérdés ,hogy másnak is csipegeti az olajat a benzines motorja ?
Olajlehúzó gyűrű -és a szelepszár szimering keményedése tudd ilyet okozni általában.
Próbáld ki ezt, egy próbát megér, kárt nem okoz
:
http://olajcentrum.hu/termek/olajfolyas-stop-adalek-liqui-moly-300ml/
Naplózva
mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10845 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 19:57:02 »
Idézetet írta: tjani - 2016.08.28 vasárnap, 14:34:26
Sziasztok !
1.8 benzines motorom ,óra szerint 200.000 km-rel rendesen fogy belőle az olaj .
Kérdés ,hogy másnak is csipegeti az olajat a benzines motorja ?
ennyi km-nél már igen.sőt,ekkor már sokat ment a motorgenerál után óta is.szinte mindenkinek...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10846 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 13:05:41 »
Idézetet írta: tjani - 2016.08.28 vasárnap, 14:34:26
Sziasztok !
1.8 benzines motorom ,óra szerint 200.000 km-rel rendesen fogy belőle az olaj .
Kérdés ,hogy másnak is csipegeti az olajat a benzines motorja ?
Nekem 300+ es meg nem veszes. Ahol 200e futott km-nel zabalja az olajat, annal a motornal elhanyagoltak az olaj cseret. szereld le a cmp jeladot a blokk tetejerol es ha full olajsaras, akkor igy jartal.
Naplózva
blah blah blah
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10847 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 13:19:43 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.28 vasárnap, 19:57:02
ennyi km-nél már igen.sőt,ekkor már sokat ment a motorgenerál után óta is.szinte mindenkinek...
Nekem is 1.8 benzin kb 210-220e KMm-el,10w-40-es Ford olajjal, kb 5000Km/5dl a fogyasztás,olajcserétől olajcseréig szerintem nem is kéne rátöltenem,10.000Km-en lenne a minimumon.
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10848 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 21:48:09 »
Jó estét!
Néha "daráló" hangot hallani menet közben, de van hogy alapjáraton is! Lendkeréken kívül minden új! De lehetne még váltó is? Nyílván nehéz így bármit mondani, de alapjáraton mi a bánat darálhat benne néha?
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
tjani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10849 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 21:49:02 »
Sziasztok !
Köszönöm a válaszokat .
Adalékot már próbáltam nem jött be .
A motor belsejében nem található olajsár .Ha normális módban használom nem is fűstől ,de ha pörgetem rendesen, csúnya dolgok jönnek ki a kipufogón .
Naplózva
2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
Oldalak:
1
...
210
211
212
213
214
215
216
[
217
]
218
219
220
221
222
223
224
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ