Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:26:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
177
178
179
180
181
182
183
[
184
]
185
186
187
188
189
190
191
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652721 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9150 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:37:37 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.01 vasárnap, 19:26:43
Mit "pedig ezt"?
EGR hibát EGR-el kapcsolatban "dob".
LAMBDA hibát lambda szodával kapcsolatosan "dob".
Nem keverednek ezek és egyik alkatrész sem generál a másik "nevében" hibaüzenetet.
Nekem anno generalt
Vedd ki az EGR tengelyet es nekem akkor dobott egy ilyen hibat
Naplózva
blah blah blah
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9151 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:39:48 »
Idézetet írta: multitool - 2015.11.01 vasárnap, 19:33:57
Nekem újabban azt csinálja (2004-es 2000-es benzin) ,hogy már régen lassításban vagyok, gázadás nincs, és amíg a kerék konkrétan meg nem áll, addig 1500-2000-en tartja a fordulatot. Az alapjáratom üzem meleg motornál 900 körül van.
Amúgy szerintem ez az átlag fogyasztás mérő szart sem ér, mert tegyük fel, hogy rövideket megyek vele, úgy, hogy mire szinte eléri a tényleges üzemi hőfokot, addigra meg is állok. Ha ezt rendszeresen csinálom városban, akkor lesz egy baromi magas átlag fogyasztásom, és egy nagyon alacson átlag sebességem. Majd ezután mennem kell egy csomót autópályán, hogy ezek az értékek csökkenjenek, ill. nőjenek, és ezek után mi alapján tudom én eldönteni, hogy valójában mennyit is fogyaszt? Szóval marad a jól bevált (tele tankolom oszt számolgatok módszer)
....tele tankolom oszt számolgatok módszer.....
ennél pontosabbat nem fogsz találni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9152 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:40:28 »
Idézetet írta: zacci - 2015.11.01 vasárnap, 19:37:37
Nekem anno generalt
Vedd ki az EGR tengelyet es nekem akkor dobott egy ilyen hibat
Mivaaan?
EGR tengelye? Te tényleg be vagy b.szva....
Meg lehet akkor is be voltál!
Utoljára és csak neked! EGR ---> EGR hiba
LAMBDA szonda ---> LAMBDA szonda hiba
Ja és egyébként sem frankó amit írsz, mert én nem vettem ki az EGR "tengelyét" -nincs is olyan- így neked nem dobhatott emiatt semmilyen hibát!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 19:42:27 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9153 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:42:19 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.01 vasárnap, 19:40:28
Mivaaan?
EGR tengelye? Te tényleg be vagy b.szva....
Meg lehet akkor is be voltál!
Utoljára és csak neked! EGR ---> EGR hiba
LAMBDA szonda ---> LAMBDA szonda hiba
Van tengelye, ilyen orsos menet. Vedd le az eletronyos reszet es ott van. Siman ki lehet tekergetni beloel a orsos menetet es akkor elszeparlatad az eletronyikat a mechanikatul
Naplózva
blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9154 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:46:11 »
Idézetet írta: zacci - 2015.11.01 vasárnap, 19:42:19
Van tengelye, ilyen orsos menet. Vedd le az eletronyos reszet es ott van. Siman ki lehet tekergetni beloel a orsos menetet es akkor elszeparlatad az eletronyikat a mechanikatul
Zacci.......te ma mindenképp le akarsz fárasztani?
Az EGR szelep -ahogy a nevében is benne van- egy szelep. Nincs kivehető tengelye. Axiális irányban mozog, ennyi.
Egybe van építve az actuator résszel, ami egy elektromágnes.
Tengely az, ami forog vagy amin forog valami.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9155 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:47:50 »
Idézetet írta: multitool - 2015.11.01 vasárnap, 19:33:57
Nekem újabban azt csinálja (2004-es 2000-es benzin) ,hogy már régen lassításban vagyok, gázadás nincs, és amíg a kerék konkrétan meg nem áll, addig 1500-2000-en tartja a fordulatot. Az alapjáratom üzem meleg motornál 900 körül van.
Amúgy szerintem ez az átlag fogyasztás mérő szart sem ér, mert tegyük fel, hogy rövideket megyek vele, úgy, hogy mire szinte eléri a tényleges üzemi hőfokot, addigra meg is állok. Ha ezt rendszeresen csinálom városban, akkor lesz egy baromi magas átlag fogyasztásom, és egy nagyon alacson átlag sebességem. Majd ezután mennem kell egy csomót autópályán, hogy ezek az értékek csökkenjenek, ill. nőjenek, és ezek után mi alapján tudom én eldönteni, hogy valójában mennyit is fogyaszt? Szóval marad a jól bevált (tele tankolom oszt számolgatok módszer)
Mert az gondolja,hogy váltani készülsz és toppon van
(alapjárati szelep tisztítás esetleg)
Az nem egy szentírás,különben is ott az infókar,és nyomd át más adatra pl:hőfok
Az köztudott tény,a rövid távon minden autó többet(sokat) kajál,jobban kopik(nem éri el mindig az üzemi hőfokot,és ez tudjuk,hogy mivel jár)Én mát több hónapja nem nullázom a fogyimérőmet,ha fogy tolok bele benyát és ennyi.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9156 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:50:12 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.01 vasárnap, 19:46:11
Zacci.......te ma mindenképp le akarsz fárasztani?
Az EGR szelep -ahogy a nevében is benne van- egy szelep. Nincs kivehető tengelye. Axiális irányban mozog, ennyi.
Egybe van építve az actuator résszel, ami egy elektromágnes.
Tengely az, ami forog vagy amin forog valami.
Igen
Pedig van benne egy orsos menetszar, ami mozgatja a kis dugot
http://i1361.photobucket.com/albums/r679/markhicken/IMAG0050_zps2b23fd26.jpg
Itt mondjuk pot nem latszik az a kis lofaxkarika, de a fekete hazban lakik
Naplózva
blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9157 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:53:26 »
Idézetet írta: zacci - 2015.11.01 vasárnap, 19:50:12
Igen
Pedig van benne egy orsos menetszar, ami mozgatja a kis dugot
http://i1361.photobucket.com/albums/r679/markhicken/IMAG0050_zps2b23fd26.jpg
Itt mondjuk pot nem latszik az a kis lofaxkarika, de a fekete hazban lakik
Zacci, tényleg nekem akarod bemutatni, hogy hogyan néz ki az EGR szelep?
Ne fárassz már....
A "kis dugó" maga az EGR szelep.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9158 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:57:28 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.01 vasárnap, 19:53:26
Zacci, tényleg nekem akarod bemutatni, hogy hogyan néz ki az EGR szelep?
Ne fárassz már....
A "kis dugó" maga az EGR szelep.
igen es az azt lenyomo kis menetes xart vettem ki. Jo lehet nem az nyomja le, de hogy van benne ilyen kis menetes orsos tengely az tutko es arra dobta ezt a fura hibat, hogy "EGR vagy lambda szonda hiba".
Probald ki !
Sajna nem tudom mar a hibakodot, mert asszem a regi forumra irtam be
Naplózva
blah blah blah
multitool
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9159 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:58:50 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.11.01 vasárnap, 19:47:50
Mert az gondolja,hogy váltani készülsz és toppon van
(alapjárati szelep tisztítás esetleg)
Az nem egy szentírás,különben is ott az infókar,és nyomd át más adatra pl:hőfok
Az köztudott tény,a rövid távon minden autó többet(sokat) kajál,jobban kopik(nem éri el mindig az üzemi hőfokot,és ez tudjuk,hogy mivel jár)Én mát több hónapja nem nullázom a fogyimérőmet,ha fogy tolok bele benyát és ennyi.
Akkor ez normális? Augusztus óta van meg, de még mindig úgy figyelem, mintha tegnap vettem volna. Van egy 1-es focusom is, átadtam az asszonynak, előtte azt hajtottam 5 évig, de annyira külöbözik a kettő karakterisztikája mintha nem is egy bolygón gyártották vona őket. a focus pl. nem hiszi azt, hogy váltani akarok, és nem pörög fel. Nincs sok időm szervízbe szaladgálni, ráadásul nincs összehasonlítási alapom, csak más típusokkal.
Naplózva
2004. 09. Mk.III. 2000 benzin, Ghia kombi. Még nem mélyült el a szerelem...
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9160 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 20:06:08 »
Idézetet írta: multitool - 2015.11.01 vasárnap, 19:58:50
Akkor ez normális? Augusztus óta van meg, de még mindig úgy figyelem, mintha tegnap vettem volna. Van egy 1-es focusom is, átadtam az asszonynak, előtte azt hajtottam 5 évig, de annyira külöbözik a kettő karakterisztikája mintha nem is egy bolygón gyártották vona őket. a focus pl. nem hiszi azt, hogy váltani akarok, és nem pörög fel. Nincs sok időm szervízbe szaladgálni, ráadásul nincs összehasonlítási alapom, csak más típusokkal.
Azért annyira nem,mert az emelt fordulat ha sok másodpercig tart(10-15 mp),akkor ott valami nem tuti.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9161 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 20:12:38 »
Idézetet írta: zacci - 2015.11.01 vasárnap, 19:57:28
igen es az azt lenyomo kis menetes xart vettem ki. Jo lehet nem az nyomja le, de hogy van benne ilyen kis menetes orsos tengely az tutko es arra dobta ezt a fura hibat, hogy "EGR vagy lambda szonda hiba".
Probald ki !
Sajna nem tudom mar a hibakodot, mert asszem a regi forumra irtam be
Ne fárassz már!
Generálódik egy hibakód. Nincs olyan hibakód, hogy "EGR vagy lambda szonda hiba".
Egyrészt a kettőnek nem sok köze egymáshoz, másrészt egy hibaüzenet nem találgatás. Előre programozott, hogy milyen hibaüzenetet milyen körülmények generál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9162 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 20:35:40 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.01 vasárnap, 20:12:38
Ne fárassz már!
Generálódik egy hibakód. Nincs olyan hibakód, hogy "EGR vagy lambda szonda hiba".
Egyrészt a kettőnek nem sok köze egymáshoz, másrészt egy hibaüzenet nem találgatás. Előre programozott, hogy milyen hibaüzenetet milyen körülmények generál.
Jo nem vitatkozom, de ezt dobta a gep na
Naplózva
blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9163 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 20:39:15 »
Idézetet írta: zacci - 2015.11.01 vasárnap, 20:35:40
Jo nem vitatkozom, de ezt dobta a gep na
Bizonyára emiatt újítottad fel a hengerfejet is....
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 20:49:33 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9164 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 20:42:12 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.01 vasárnap, 20:39:15
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 21:10:17 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
antaln
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9165 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 09:02:04 »
Sziasztok,
1.8-as benzines erős olajfogyás. Tudnátok ajánlani szerelőt, aki megbízható, nem lehúzós és ért is hozzá?
Nem kékes a füst, viszont olajbetöltő sapkát lecsavarom, akkor az olajat apró cseppekben "kifújja", mintha kipufogna... szelepszár szimeringre gondolnék, de nem vagyok ennyire hozzáértő. Volt már valakinek ilyen? Javítása mennyibe fáj kb?
köszi
Norbi
Naplózva
2002/11 1.8 B
2002/02 2.0 TDCI Trend
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9166 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 10:13:20 »
Idézetet írta: antaln - 2015.11.02 hétfő, 09:02:04
Sziasztok,
1.8-as benzines erős olajfogyás. Tudnátok ajánlani szerelőt, aki megbízható, nem lehúzós és ért is hozzá?
Nem kékes a füst, viszont olajbetöltő sapkát lecsavarom, akkor az olajat apró cseppekben "kifújja", mintha kipufogna... szelepszár szimeringre gondolnék, de nem vagyok ennyire hozzáértő. Volt már valakinek ilyen? Javítása mennyibe fáj kb?
köszi
Norbi
GSR-t ajánlom szeretettel. Nekem ő csinálta, konzultálj vele. Megbízható, tökéletesen érti a dolgát és nagyon tisztességes.
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
nagyvk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9167 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 11:04:12 »
Idézetet írta: multitool - 2015.11.01 vasárnap, 19:58:50
Akkor ez normális? Augusztus óta van meg, de még mindig úgy figyelem, mintha tegnap vettem volna. Van egy 1-es focusom is, átadtam az asszonynak, előtte azt hajtottam 5 évig, de annyira külöbözik a kettő karakterisztikája mintha nem is egy bolygón gyártották vona őket. a focus pl. nem hiszi azt, hogy váltani akarok, és nem pörög fel. Nincs sok időm szervízbe szaladgálni, ráadásul nincs összehasonlítási alapom, csak más típusokkal.
Nekem is ezt csinálja, l. leírásomat egy oldallal előrébb
Szerelő szerint normális, valóban "gondolkodik" a motorvezérlés, hátha nem állsz meg hanem újra elindulsz. Engem egyre jobban idegesít, fogy az üzemanyag feleslegesen, hidegen is pörgeti a motort és parkoláskor mintha vmi kezdő lennék, úgy bőg a motor - mintha én bőgetném.
Más autóban én sem tapasztaltam ilyet.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9168 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 12:24:32 »
Idézetet írta: antaln - 2015.11.02 hétfő, 09:02:04
Sziasztok,
1.8-as benzines erős olajfogyás. Tudnátok ajánlani szerelőt, aki megbízható, nem lehúzós és ért is hozzá?
Nem kékes a füst, viszont olajbetöltő sapkát lecsavarom, akkor az olajat apró cseppekben "kifújja", mintha kipufogna... szelepszár szimeringre gondolnék, de nem vagyok ennyire hozzáértő. Volt már valakinek ilyen? Javítása mennyibe fáj kb?
köszi
Norbi
Ha így mész el szerelőhöz, akkor borítékolom a lehúzást és a szelepszárszimering cserét a kocsidban.A szelepfedél alatt van olaj és pár forgó alkatrész.Ha leveszed a turmixgép tetejét mikor működik és nem üres,akkor mi fog történni?Szerintem.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9169 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 12:35:04 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.11.02 hétfő, 12:24:32
Ha így mész el szerelőhöz, akkor borítékolom a lehúzást és a szelepszárszimering cserét a kocsidban.A szelepfedél alatt van olaj és pár forgó alkatrész.Ha leveszed a turmixgép tetejét mikor működik és nem üres,akkor mi fog történni?Szerintem.
Megjött a turmixgép? Levehető ajtós?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9170 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 13:12:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.02 hétfő, 12:35:04
Megjött a turmixgép? Levehető ajtós?
Az egy másik topic....Ez a benzines!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
antaln
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9171 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 16:13:43 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.11.02 hétfő, 12:24:32
Ha így mész el szerelőhöz, akkor borítékolom a lehúzást és a szelepszárszimering cserét a kocsidban.A szelepfedél alatt van olaj és pár forgó alkatrész.Ha leveszed a turmixgép tetejét mikor működik és nem üres,akkor mi fog történni?Szerintem.
"Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtja?"
a dízel mondim nem fröcsögte az olajat és nem is jött ki ütemesen a levegő az olajbetöltőn.
Jó jó, nem ugyanaz a két motor, de benzinessel nincs sok tapasztalatom. még.
Viszont nem örülnék, ha ugyanannyit kéne rákölteni, mint a dízelre kellett...
Naplózva
2002/11 1.8 B
2002/02 2.0 TDCI Trend
multitool
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9172 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 19:26:17 »
Ma bepofátlankodtam egy szervízbe, rárakták gépre, és valami olyat írt, hogy "vezérlésdiagnosztika II fázis nem lett befejezve" vagy valami ilyesmi. Egyszóval megint csak mélyebbre süllyedtem a prolémában, mert a szaki feje fölött csak egy büdös nagy képzeletbeli kérdőjelet láttam. Én nem értek az autókhoz, de azt mégiscsak furcsának találom, hogy egy kb. 15 éves technológia problémái elött tanácstalanul állnak a szakik. El sem akarom képzelni, hogy mi lesz ezekkel a maguktól parkoló űrhajókkal, ha jönnek a hibák. Lassan a műszaki egyetemen kell konzíliumot összehívni, ha elromlik egy autó.
Naplózva
2004. 09. Mk.III. 2000 benzin, Ghia kombi. Még nem mélyült el a szerelem...
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9173 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 19:30:12 »
Idézetet írta: multitool - 2015.11.02 hétfő, 19:26:17
Ma bepofátlankodtam egy szervízbe, rárakták gépre, és valami olyat írt, hogy "vezérlésdiagnosztika II fázis nem lett befejezve" vagy valami ilyesmi. Egyszóval megint csak mélyebbre süllyedtem a prolémában, mert a szaki feje fölött csak egy büdös nagy képzeletbeli kérdőjelet láttam. Én nem értek az autókhoz, de azt mégiscsak furcsának találom, hogy egy kb. 15 éves technológia problémái elött tanácstalanul állnak a szakik. El sem akarom képzelni, hogy mi lesz ezekkel a maguktól parkoló űrhajókkal, ha jönnek a hibák. Lassan a műszaki egyetemen kell konzíliumot összehívni, ha elromlik egy autó.
És mi a hibakód?
Talán P1000
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
multitool
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9174 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 20:33:45 »
Idézetet írta: nagyvk - 2015.11.02 hétfő, 11:04:12
Nekem is ezt csinálja, l. leírásomat egy oldallal előrébb
Szerelő szerint normális, valóban "gondolkodik" a motorvezérlés, hátha nem állsz meg hanem újra elindulsz. Engem egyre jobban idegesít, fogy az üzemanyag feleslegesen, hidegen is pörgeti a motort és parkoláskor mintha vmi kezdő lennék, úgy bőg a motor - mintha én bőgetném.
Más autóban én sem tapasztaltam ilyet.
Pontosan így van. Szerintem tiszta hülyének néznek. Ez a 7. autóm a kezdve a ladától, skoda, seat, focus, és vezettem már vagy 10 féle benzinest dízelt vegyesen, de ezt még egy sem csinálta. Ettől kapok agyhúgykövet, mikor egy újkorában 6 millás autóra azt mondják, hogy ez normális. Szerintem, ha eztényleg normális lenne, akkor nem adtak volna el belőle 10-et sem. Szívesen venném, ha jutsz vele valamire, akkor leírnád a tapasztalatot. Én holnap viszem a XVII. kerbe egy sráchoz, és addig el sem hozom amíg ki nem deríti, hogy mi van vele.
Naplózva
2004. 09. Mk.III. 2000 benzin, Ghia kombi. Még nem mélyült el a szerelem...
multitool
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9175 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 20:38:37 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.11.02 hétfő, 19:30:12
És mi a hibakód?
Talán P1000
A szaki nem mondott ilyet. Delphi programmal nézte, szövegesen írta ki amit írtam. Kezdő vagyok ebben és a felét sem értem annak amiket itt látok. Ha már itt tartunk, lehet, hogy hülye kérdés, de magában az autóban is van valami menü, ami hibakódokat írkál?
Naplózva
2004. 09. Mk.III. 2000 benzin, Ghia kombi. Még nem mélyült el a szerelem...
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9176 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 20:45:33 »
Idézetet írta: multitool - 2015.11.02 hétfő, 20:38:37
A szaki nem mondott ilyet. Delphi programmal nézte, szövegesen írta ki amit írtam. Kezdő vagyok ebben és a felét sem értem annak amiket itt látok. Ha már itt tartunk, lehet, hogy hülye kérdés, de magában az autóban is van valami menü, ami hibakódokat írkál?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt
vagy ELM 327 hibakód kiolvasó+ Forscan program(laptopra)
Amit irtál az valószínűleg ez volt:
A 2. ciklus a teljesen üzemmeleg motor és katalizátor-lambdaszonda. Ezt csak akkor tekinti befejezettnek, amikor üzemmelegen mindent átnézett. Kétszer annyi ideig tart, így ez csak azt jelenti, hogy a folyamat még nem ment végbe és mielőtt kész lett volna a második ciklus, le lett állítva a motor. Nem gond...
(kieg: Műkődés közben folyamatosan tesztel ciklusokban bizonyos fokozatokat. Az 1. ciklus a hideg periódus, amiben is alapvető értékeket figyel.)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9177 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 22:02:19 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.11.02 hétfő, 20:45:33
http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt
vagy ELM 327 hibakód kiolvasó+ Forscan program(laptopra)
Amit irtál az valószínűleg ez volt:
A 2. ciklus a teljesen üzemmeleg motor és katalizátor-lambdaszonda. Ezt csak akkor tekinti befejezettnek, amikor üzemmelegen mindent átnézett. Kétszer annyi ideig tart, így ez csak azt jelenti, hogy a folyamat még nem ment végbe és mielőtt kész lett volna a második ciklus, le lett állítva a motor. Nem gond...
(kieg: Műkődés közben folyamatosan tesztel ciklusokban bizonyos fokozatokat. Az 1. ciklus a hideg periódus, amiben is alapvető értékeket figyel.)
Luxus ciklus
Naplózva
blah blah blah
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9178 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 22:23:50 »
Idézetet írta: multitool - 2015.11.02 hétfő, 20:33:45
Pontosan így van. Szerintem tiszta hülyének néznek. Ez a 7. autóm a kezdve a ladától, skoda, seat, focus, és vezettem már vagy 10 féle benzinest dízelt vegyesen, de ezt még egy sem csinálta. Ettől kapok agyhúgykövet, mikor egy újkorában 6 millás autóra azt mondják, hogy ez normális. Szerintem, ha eztényleg normális lenne, akkor nem adtak volna el belőle 10-et sem. Szívesen venném, ha jutsz vele valamire, akkor leírnád a tapasztalatot. Én holnap viszem a XVII. kerbe egy sráchoz, és addig el sem hozom amíg ki nem deríti, hogy mi van vele.
PCV cső a szívósor mögött. Meg lett nézve? Tipikus hiba ha pörgeti az alapjáratot.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9179 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 22:26:28 »
Idézetet írta: nagyvk - 2015.11.02 hétfő, 11:04:12
Nekem is ezt csinálja, l. leírásomat egy oldallal előrébb
Szerelő szerint normális, valóban "gondolkodik" a motorvezérlés, hátha nem állsz meg hanem újra elindulsz. Engem egyre jobban idegesít, fogy az üzemanyag feleslegesen, hidegen is pörgeti a motort és parkoláskor mintha vmi kezdő lennék, úgy bőg a motor - mintha én bőgetném.
Más autóban én sem tapasztaltam ilyet.
Ugyancsak PCV cső sztem. Amit a szerelő mond, tényleg létezik, de csak nagyon enyhén emeli meg és rövid időre.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9180 Dátum:
2015.11.03 kedd, 00:01:32 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.11.02 hétfő, 22:26:28
Ugyancsak PCV cső sztem. Amit a szerelő mond, tényleg létezik, de csak nagyon enyhén emeli meg és rövid időre.
Hát elég valószínű. Az angoloknál is téma volt korábban. A tünet megegyezik.
http://www.talkford.com/community/topic/222867-pcv-pipe/
http://www.talkford.com/community/topic/186953-pvc-pipe-behind-inlet-manifold-is-split/
Egyébként egy jó zseblámpával és egy kis ügyességgel be is lehet lesni a PCV csőre, kis szerencsével azonosítható a kihasadás...
Naplózva
nagyvk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9181 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 15:28:23 »
Idézetet írta: multitool - 2015.11.02 hétfő, 20:33:45
Pontosan így van. Szerintem tiszta hülyének néznek. Ez a 7. autóm a kezdve a ladától, skoda, seat, focus, és vezettem már vagy 10 féle benzinest dízelt vegyesen, de ezt még egy sem csinálta. Ettől kapok agyhúgykövet, mikor egy újkorában 6 millás autóra azt mondják, hogy ez normális. Szerintem, ha eztényleg normális lenne, akkor nem adtak volna el belőle 10-et sem. Szívesen venném, ha jutsz vele valamire, akkor leírnád a tapasztalatot. Én holnap viszem a XVII. kerbe egy sráchoz, és addig el sem hozom amíg ki nem deríti, hogy mi van vele.
Nem jutottam még el szerelőhöz és egy darabig nem is fogok, úgyhogy Te leszel hamarabb a tudás birtokában
Persze megosztom majd hogy mire jutottunk.
Naplózva
nagyvk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9182 Dátum:
2015.11.05 csütörtök, 15:30:36 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.11.02 hétfő, 22:23:50
PCV cső a szívósor mögött. Meg lett nézve? Tipikus hiba ha pörgeti az alapjáratot.
Nem tudtam még megnézni, élni se nagyon van most időm. Amit viszont megfigyeltem: ha megállásnál végig benyomva tartom a kupplungot, nem emeli a fordulatszámot. Csak tartja olyan 1000-1200 körül és amint 0-át mutat a sebességmérő, leesik alapjáratra. Így azt gondolnám, nem a csővel van a gond, vagy tévednék?
Naplózva
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9183 Dátum:
2015.11.06 péntek, 16:11:06 »
hilo,
egy kis segitsegre lenne szuksegem termosztat es hutes témakörben.
termosztátot cseréltek a gépemen és utána feltűnt , hogy üzemmeleg motornál beindul a hűtőventillátor menet közben(most amikor hüvös van kint!).
persze visszavittem (ma már harmadjára) , hogy nem frankó a gép.
az érdekelne, hogy a hűtőviz milyen irányban áramlik át a hűtőn, fentről lefelé, vagy lentről felfelé? én a lentről felfelé irányra tippelnék, de nem találtam erről leirást a nagy neten.
azért lenne érdekes, mert amikor beindul a hűtőventillátor a hűtő alsó sarka, ahol a gumicső csatlakozik, az hideg. és emiatt gyanus, hogy termosztát amit beletettek az sz@r (bár alitottak, hogy uj a cucc és biztosan jó).
azért cseréltek termosztátot, mert a hüvös időben visszahűlt a gép laza országuti tempónál (lement a hőmérő akár 60 fokra is , bemelegedett gépnél , dombról lefelé gurulva)
ma délután arról fantáziált az egyik szerelő, hogy a vizszivattyu nem forog. tudja valaki hogy a mondeoban muanyag vagy fém lapátos a vizszivattyu? (ha műanyag akkor az leválhat a hajtótengelyről, VW Polo-nál már láttam ilyet)
előre is köszi, ha valakinek van 5lete, tanácsa.
üdv,
Gabor
(és persze szétvet az ideg, mert egy hete nem használható a gép és már kifizettem 50K-t a termosztát cserére és nincs autó)
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9184 Dátum:
2015.11.06 péntek, 17:24:40 »
Idézetet írta: g6b0r - 2015.11.06 péntek, 16:11:06
hilo,
egy kis segitsegre lenne szuksegem termosztat es hutes témakörben.
termosztátot cseréltek a gépemen és utána feltűnt , hogy üzemmeleg motornál beindul a hűtőventillátor menet közben(most amikor hüvös van kint!).
persze visszavittem (ma már harmadjára) , hogy nem frankó a gép.
az érdekelne, hogy a hűtőviz milyen irányban áramlik át a hűtőn, fentről lefelé, vagy lentről felfelé? én a lentről felfelé irányra tippelnék, de nem találtam erről leirást a nagy neten.
azért lenne érdekes, mert amikor beindul a hűtőventillátor a hűtő alsó sarka, ahol a gumicső csatlakozik, az hideg. és emiatt gyanus, hogy termosztát amit beletettek az sz@r (bár alitottak, hogy uj a cucc és biztosan jó).
azért cseréltek termosztátot, mert a hüvös időben visszahűlt a gép laza országuti tempónál (lement a hőmérő akár 60 fokra is , bemelegedett gépnél , dombról lefelé gurulva)
ma délután arról fantáziált az egyik szerelő, hogy a vizszivattyu nem forog. tudja valaki hogy a mondeoban muanyag vagy fém lapátos a vizszivattyu? (ha műanyag akkor az leválhat a hajtótengelyről, VW Polo-nál már láttam ilyet)
előre is köszi, ha valakinek van 5lete, tanácsa.
üdv,
Gabor
(és persze szétvet az ideg, mert egy hete nem használható a gép és már kifizettem 50K-t a termosztát cserére és nincs autó)
2004-es autó? Hajjaj, lesz itt gond...
Naplózva
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9185 Dátum:
2015.11.06 péntek, 17:56:45 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.06 péntek, 17:24:40
2004-es autó? Hajjaj, lesz itt gond...
no, meselj lecci, mire szamitsak (az orbitalis szivason kivul) ezzel az ipari hulladek mondeoval...?
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9186 Dátum:
2015.11.06 péntek, 18:52:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.06 péntek, 17:24:40
2004-es autó? Hajjaj, lesz itt gond...
Húúú,2004.
már majdnem megijedtem,szóval az én 2001-s mondimnak akkor nem lehet baja.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9187 Dátum:
2015.11.06 péntek, 19:11:51 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.11.06 péntek, 18:52:12
Húúú,2004.
már majdnem megijedtem,szóval az én 2001-s mondimnak akkor nem lehet baja.
Ilyen, mint neki, nem is lesz.
Idézetet írta: g6b0r - 2015.11.06 péntek, 17:56:45
no, meselj lecci, mire szamitsak (az orbitalis szivason kivul) ezzel az ipari hulladek mondeoval...?
Megy a termosztátodra elektromos csatlakozó?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9188 Dátum:
2015.11.06 péntek, 19:14:49 »
Idézetet írta: g6b0r - 2015.11.06 péntek, 17:56:45
no, meselj lecci, mire szamitsak (az orbitalis szivason kivul) ezzel az ipari hulladek mondeoval...?
Wikin egy cikk:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/H%C5%B1t%C5%91rendszer_%C3%A1ltal%C3%A1nos_le%C3%ADr%C3%A1sok,_hibakeres%C3%A9s,_jav%C3%ADt%C3%A1sok
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9189 Dátum:
2015.11.06 péntek, 19:28:13 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.06 péntek, 19:11:51
Ilyen, mint neki, nem is lesz.
Megy a termosztátodra elektromos csatlakozó?
nem, ezen mar nincs.
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9190 Dátum:
2015.11.06 péntek, 19:44:53 »
Idézetet írta: g6b0r - 2015.11.06 péntek, 19:28:13
nem, ezen mar nincs.
És milyen került bele? Évszám / alvázszám alapján hozatták? Gyári v. utángyártott?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.06 péntek, 19:47:38 írta tpmportal
»
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9191 Dátum:
2015.11.06 péntek, 19:49:58 »
Idézetet írta: g6b0r - 2015.11.06 péntek, 19:28:13
nem, ezen mar nincs.
Rémlik,régebbről valakinek a relé összeégett a motortéri biztiben.Egy megnézést megér.
PCM module relay K 163 (ha jól tudom)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.06 péntek, 20:12:35 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9192 Dátum:
2015.11.06 péntek, 20:03:09 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.06 péntek, 19:44:53
És milyen került bele? Évszám / alvázszám alapján hozatták? Gyári v. utángyártott?
elvileg Gates gyartmanyt raktak bele, remelnem, hogy meg tudtak rendelni alvazszam alapjan.
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9193 Dátum:
2015.11.06 péntek, 20:09:54 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.11.06 péntek, 19:14:49
Wikin egy cikk:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/H%C5%B1t%C5%91rendszer_%C3%A1ltal%C3%A1nos_le%C3%ADr%C3%A1sok,_hibakeres%C3%A9s,_jav%C3%ADt%C3%A1sok
ez alapjan a leiras alapjan az uj termosztat mukodik, valamit legalabbis, mert a huto felso csove meleg volt.
kivancsi vagyok mit allapitanak majd meg a villanyasszal...
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9194 Dátum:
2015.11.06 péntek, 20:13:30 »
Idézetet írta: g6b0r - 2015.11.06 péntek, 20:03:09
elvileg Gates gyartmanyt raktak bele, remelnem, hogy meg tudtak rendelni alvazszam alapjan.
Akkor szerintem neked is ugyanaz lesz mint GSR-nek.
A probléma a következő. 2005 előtt ezeket a motorokat egy fűtött, 98 fokon nyitó termosztáttal szerelték, és ennek megfelelően a ventilátor alacsony fokozata 103 foknál indul csak. 2005-ben váltottak nem fűtött, 92 (95?) fokon nyitó, nem fűtött termosztátra, és ehhez igazították a ventilátor vezérlését is. 2004-ben (úgy néz ki) jöttek ki autók nem fűtött, hamarabb nyitó termosztáttal, és ehhez igazított hűtőventilátor vezérléssel (ha jól emlékszem GSR írta, hogy a csatlakozó helye ott volt, csak le volt dugózva, és nem volt fűtőtest). És ezekhez még a gyári program is a régi, fűtött termosztátot hozza. Ha bekerül a később nyitó termosztát, az alacsonyabb hőmérsékleten nyitó termosztáthoz igazított hűtésvezérlésű autóba, akkor az történik, hogy a ventilátor folyton futni fog, mert a termosztát még ki se nyitott teljesen, mikor már hűteni akar a PCM.
Azért kérdeztem, hogy mi alapján rendelték, mert ha szépen alvázszám alapján, akkor gondolom a fűtött került bele.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9195 Dátum:
2015.11.06 péntek, 20:45:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.06 péntek, 20:13:30
Akkor szerintem neked is ugyanaz lesz mint GSR-nek.
A probléma a következő. 2005 előtt ezeket a motorokat egy fűtött, 98 fokon nyitó termosztáttal szerelték, és ennek megfelelően a ventilátor alacsony fokozata 103 foknál indul csak. 2005-ben váltottak nem fűtött, 92 (95?) fokon nyitó, nem fűtött termosztátra, és ehhez igazították a ventilátor vezérlését is. 2004-ben (úgy néz ki) jöttek ki autók nem fűtött, hamarabb nyitó termosztáttal, és ehhez igazított hűtőventilátor vezérléssel (ha jól emlékszem GSR írta, hogy a csatlakozó helye ott volt, csak le volt dugózva, és nem volt fűtőtest). És ezekhez még a gyári program is a régi, fűtött termosztátot hozza. Ha bekerül a később nyitó termosztát, az alacsonyabb hőmérsékleten nyitó termosztáthoz igazított hűtésvezérlésű autóba, akkor az történik, hogy a ventilátor folyton futni fog, mert a termosztát még ki se nyitott teljesen, mikor már hűteni akar a PCM.
Azért kérdeztem, hogy mi alapján rendelték, mert ha szépen alvázszám alapján, akkor gondolom a fűtött került bele.
ezt az infót én is mentem,hátha szükség lesz rá valamikor.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9196 Dátum:
2015.11.06 péntek, 22:11:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.06 péntek, 20:13:30
Akkor szerintem neked is ugyanaz lesz mint GSR-nek.
A probléma a következő. 2005 előtt ezeket a motorokat egy fűtött, 98 fokon nyitó termosztáttal szerelték, és ennek megfelelően a ventilátor alacsony fokozata 103 foknál indul csak. 2005-ben váltottak nem fűtött, 92 (95?) fokon nyitó, nem fűtött termosztátra, és ehhez igazították a ventilátor vezérlését is. 2004-ben (úgy néz ki) jöttek ki autók nem fűtött, hamarabb nyitó termosztáttal, és ehhez igazított hűtőventilátor vezérléssel (ha jól emlékszem GSR írta, hogy a csatlakozó helye ott volt, csak le volt dugózva, és nem volt fűtőtest). És ezekhez még a gyári program is a régi, fűtött termosztátot hozza. Ha bekerül a később nyitó termosztát, az alacsonyabb hőmérsékleten nyitó termosztáthoz igazított hűtésvezérlésű autóba, akkor az történik, hogy a ventilátor folyton futni fog, mert a termosztát még ki se nyitott teljesen, mikor már hűteni akar a PCM.
Azért kérdeztem, hogy mi alapján rendelték, mert ha szépen alvázszám alapján, akkor gondolom a fűtött került bele.
amit mutattak a szerelok rossz termosztátot, azon nem volt fűtő csatlakozó. remelném, h ilyet is raktak vissza. de majd rakérdezek. köszi a tippet!
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9197 Dátum:
2015.11.06 péntek, 23:02:02 »
Úgy tűnik, hogy harkályok költöztek a motoromba, egy ideje a következő nem túl barátságos mellékzajt hallani:
https://goo.gl/photos/26JwiT869ZMXmYyXA
Belül is hallatszik, hidegen kevésbé. Olajat nem eszi, a "dinamikában"
nem érzek változást. Tudom, hogy ilyesmit nehéz távdiagnosztizálni, de várok ötleteket, hogy mi okozhatja. Szelepek, hajtókkarcsapágy, henger stb? Gondolom gyűjtsek új motorra
, de azért remélem nem annyira súlyos a dolog.
U.i: szívósor már régen ki van belezve.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.06 péntek, 23:09:13 írta zsombi
»
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9198 Dátum:
2015.11.06 péntek, 23:10:05 »
Idézetet írta: zsombi - 2015.11.06 péntek, 23:02:02
Úgy tűnik, hogy harkályok költöztek a motoromba, egy ideje a következő nem túl barátságos mellékzajt hallani:
https://goo.gl/photos/26JwiT869ZMXmYyXA
Belül is hallatszik, hidegen kevésbé. Olajat nem eszi, a "dinamikában"
nem érzek változást. Tudom, hogy ilyesmit nehéz távdiagnosztizálni, de várok ötleteket, hogy mi okozhatja. Szelepek, hajtókkarcsapágy, henger stb? Gondolom gyűjtsek új motorra
, de azért remélem nem annyira súlyos a dolog.
Örvénylapátok(szivósor) szerintem.
szerk.ha minden ok,és herélve a szivósor,akkor kicsit macera.próbáld behatárolni a hangot,honnan jön.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.06 péntek, 23:16:03 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9199 Dátum:
2015.11.07 szombat, 07:25:00 »
Idézetet írta: zsombi - 2015.11.06 péntek, 23:02:02
Úgy tűnik, hogy harkályok költöztek a motoromba, egy ideje a következő nem túl barátságos mellékzajt hallani:
https://goo.gl/photos/26JwiT869ZMXmYyXA
Belül is hallatszik, hidegen kevésbé. Olajat nem eszi, a "dinamikában"
nem érzek változást. Tudom, hogy ilyesmit nehéz távdiagnosztizálni, de várok ötleteket, hogy mi okozhatja. Szelepek, hajtókkarcsapágy, henger stb? Gondolom gyűjtsek új motorra
, de azért remélem nem annyira súlyos a dolog.
U.i: szívósor már régen ki van belezve.
Belülről is hallatszik? Ha benyomod a kuplungot csökken a zaj? Ha igen akkor kettőstömegű? De sok minden lehet!
Nekem alapjárati hangon kerepelt az klímakompresszor volt.
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Oldalak:
1
...
177
178
179
180
181
182
183
[
184
]
185
186
187
188
189
190
191
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ